vir: Wikipedia
Prodaja oglasov na YouTubu je prinesla 4,7 milijarde USD, kar pomeni 31 % rast, njihov oblačni segment pa 2,6 milijarde, kar pomeni več kot 50 % povišanje glede na lani. Glavna molzna krava je še vedno oglaševanje na Googlu s 27,2 milijarde prihodkov in s 17 % letno rastjo.
Vrnimo se še za trenutek k vprašanju, zakaj je Alphabet tokrat prostodušno objavil poslovne rezultate hčerinskih podjetij? Odgovor je preprost: ker je moral. Ameriška zakonodaja, ki je stopila v veljavo leta 2017, podjetjem namreč narekuje, da morajo delničarjem objaviti enake rezultate, kot jih prejme glavni odločevalec v podjetju, največkrat gre za izvršenega direktorja. Google se je vsa leta doslej skrival za trditvijo, da donedavni CEO Alphabeta, Larry Page, ni bil obveščen o podrobnostih poslovanja hčerinskih družb, pač pa je take podatke prejemal zgolj CEO Googla, Sundar Pichai. To se je spremenilo konec lanskega leta, ko je Pichai postal tudi CEO Alphabeta, s čimer izgovor ni več držal vode in podrobnosti o prihodkih podrejenih družb so postale javne.