Forum » Loža » A1 Tech support
A1 Tech support
kjut ::
Hoi, zanima me kakšna je situacija (delovni pogoji, urnik, način dela, plačilo) konkretno pri A1 (podpora uporabnikom) v Lj? Kakšne izkušnje iz prve roke? Hvala
- spremenil: kjut ()
2dark ::
Podporo delajo podizvajalci. Kakšnih 900-920 € źe lahko računaš. Kasneje, ko boš poboči, če se izkazeš pa preko 1000 €.
Cruz ::
Ne iz prve, ampak iz druge roke.
Klasična tehnična podpora.
Nekaj tehničnega znanja je sicer zaželjenega, ni pa nujno. Moraš dati izobraževanje skozi(mislim, da je en mesec). Dela se izmensko, tudi za vikende in praznike. Koliko vikendov na mesec, ne vem, mislim da se spreminja.
Za plačilo ne bi znal povedati, ker je delal prek študenta. Je pa omenjal, da zaposleni niso najbolj zadovoljni s plačo in samim delom, ogromno jih odide že po 1-2 mesecih, preveč se od zaposlenih pričakuje(od tehnične podpore bi se naj pričakovalo določeno število prodaj - menjava paketov in ostalih dodatkov).
Za delo v klicnem centru na splošno moraš biti določen tip človeka, drugače hitro pregoriš, ker je kar depresivna atmosfera. Vseeno pa se splača poskusiti, je kar dobra izkušnja - zlasti če ti ni všeč! - začneš malce bolj ceniti vse skupaj in se truditi. :)
P.S. Na Telekomu bi naj bilo najboljše kar se tiče pogojev in plače.
Klasična tehnična podpora.
Nekaj tehničnega znanja je sicer zaželjenega, ni pa nujno. Moraš dati izobraževanje skozi(mislim, da je en mesec). Dela se izmensko, tudi za vikende in praznike. Koliko vikendov na mesec, ne vem, mislim da se spreminja.
Za plačilo ne bi znal povedati, ker je delal prek študenta. Je pa omenjal, da zaposleni niso najbolj zadovoljni s plačo in samim delom, ogromno jih odide že po 1-2 mesecih, preveč se od zaposlenih pričakuje(od tehnične podpore bi se naj pričakovalo določeno število prodaj - menjava paketov in ostalih dodatkov).
Za delo v klicnem centru na splošno moraš biti določen tip človeka, drugače hitro pregoriš, ker je kar depresivna atmosfera. Vseeno pa se splača poskusiti, je kar dobra izkušnja - zlasti če ti ni všeč! - začneš malce bolj ceniti vse skupaj in se truditi. :)
P.S. Na Telekomu bi naj bilo najboljše kar se tiče pogojev in plače.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cruz ()
T-h-o-r ::
Ne it na helpdesk srsly.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
s1m0n ::
Koliko sem sam spremljal za našo okolico so nekje novembra iskali tu pri nas enega za tehnično podporo, no kot zgleda zdaj spet iščejo novega :) Aja pa odgovora tudi po razgovoru ne boš dobil (vsaj kolega ga ni).
Xserces ::
Kot je napisal Cruz.
+ to da ti stranke serjejo po glavi in grozijo in nemoreš nič ker pade A1 omrežje dol. .
Študentje se menjajo kot po tekočem traku. Redno zaposleni imajo pa vsega že poln kufr (CDE Brdo)
Je pa omenjal, da zaposleni niso najbolj zadovoljni s plačo in samim delom, ogromno jih odide že po 1-2 mesecih, preveč se od zaposlenih pričakuje(od tehnične podpore bi se naj pričakovalo določeno število prodaj - menjava paketov in ostalih dodatkov).
+ to da ti stranke serjejo po glavi in grozijo in nemoreš nič ker pade A1 omrežje dol. .
Študentje se menjajo kot po tekočem traku. Redno zaposleni imajo pa vsega že poln kufr (CDE Brdo)
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Xserces ()
T-h-o-r ::
Skrivnost je v vzdrževanju odnosov - že od 1994
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
2dark ::
Najprej ločite med tehnično podporo in podpora uporabmikov. To ni isto. Podporo uporabnikov (osnovne, splošne informacije ) nima preko osebno A1.
mag3 ::
Sem delal na tehnični podpori A1, plačo dobiš na začetku minimalno(940€) imaš pa dodatke za popoldansko delo, vikendi, prazniki...
Terminov dela je več, od 6-14,7-15,8-16,13-21,14-22,15-23,23-7.
Imajo ločeno tehnično podporo za poslovne in zasebne uporabnike. Od tistih, ki delajo z zasebnimi uporabniki se sedaj pričakuje tudi prodaja.
Če ti ni težko delat s strankami po telefonu, včasih se derejo na tebe, ti grozijo itd... in imaš nekaj tehničnega znanja potem neboš imel težav.
Imaš pa možnost napredovat, večkrat letno so razpisi za višje oddelke(sekundarna podpora,programerji,IPTV,VoIP...) Na razpisu se ponavadi vzame internega sodelavca(dostikrat prav z tehnične podpore).
Terminov dela je več, od 6-14,7-15,8-16,13-21,14-22,15-23,23-7.
Imajo ločeno tehnično podporo za poslovne in zasebne uporabnike. Od tistih, ki delajo z zasebnimi uporabniki se sedaj pričakuje tudi prodaja.
Če ti ni težko delat s strankami po telefonu, včasih se derejo na tebe, ti grozijo itd... in imaš nekaj tehničnega znanja potem neboš imel težav.
Imaš pa možnost napredovat, večkrat letno so razpisi za višje oddelke(sekundarna podpora,programerji,IPTV,VoIP...) Na razpisu se ponavadi vzame internega sodelavca(dostikrat prav z tehnične podpore).
luxxx7 ::
Kakšno je pa kaj delo z nazivom delovnega mesta: Ekspert za fiksno omrežje in naročniško opremo?
Večinoma terensko delo?
Pogoji dela?
Obremenjenost?
Približni plača za takšno delovno mesto?
Večinoma terensko delo?
Pogoji dela?
Obremenjenost?
Približni plača za takšno delovno mesto?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Microsoftov center za uporabnike prejemnik klica ni znal Slovensko. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 33332 (26599) | zmaugy |
» | Amis TV nastavitve modemaOddelek: Omrežja in internet | 1212 (1054) | FormerUser |
» | Telemach se je občutno poslabšal (strani: 1 2 )Oddelek: Omrežja in internet | 18050 (14427) | JanK |
» | Slovenska država ne pozna odprtih standardov? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostala programska oprema | 15566 (12655) | krho |
» | Skrajna brezobraznost in nesposobnost M$ja in njihove tehnične pomoči...Oddelek: Programska oprema | 1970 (1295) | Wox |