Forum » Programska oprema » Skrajna brezobraznost in nesposobnost M$ja in njihove tehnične pomoči...
Skrajna brezobraznost in nesposobnost M$ja in njihove tehnične pomoči...
poweroff ::
Zgodba gre nekako takole... kupim novo mašino in originalne Windowse... lotim se dolvleke popravkov, vendar takoj fašem Blasterja.
Zato mašino formatiram in Windowse ponovno instaliram, dam gor najprej firewall, potem vse popravke in updejte, nato pa instaliram se ves potreben software. Med updejti se instalira tudi nov gonilnik za mrežno kartico. Kot bomo videli, je ta podatek kasneje pomemben...
Med drugim instaliram tudi digitalni fotoaparat in kamero. Vse dela, potem pa nenadoma računalnik fotoaparata in kamere ne prepozna več (vmes sem instaliral še neke popravke in nekaj softwera - ves softwer je sicer freeware), vendar si vrstnega reda inštalacij pač nisem zapomnil). Napravi ne delujeta ne preko USB, ne preko firewire.
Težavo sem sicer pred časom opisal že v forumu.
Ker imam Windowse originalne in MS kao nudi "brezplačno" tehnično "pomoč", pokličem na M$ Slovenija. Sicer imam malce težav, ker delajo samo do 16h. Tisti, ki hodimo v službo pač do 16h še ne pridemo domov. Očitno na M$ Slovenija domnevajo, da od zaposlenih nihče doma nima legalno kupljenih Windowsov, torej v času po službi ne potrebuje tehnične pomoči, oziroma, da imajo legalne kopije Windowsov samo brezposelni in študentje, ki imajo čas klicariti dopoldne...?!?!?
Kakorkoli že, številka tehnične pomoči ni 080, torej ni brezplačna, M$ pa od klicateljev pobere tudi cel kup osebnih podatkov. Ampak to še nekako prenesem in končno me zvežejo s "strokovnjakom".
Ki mi seveda ne zna pomagati (predlaga mi le tisto, kar vem sam - da naj naložim najnovejše gonilnike, da naj preverim to in ono, naj vse skupaj odinstaliram in ponovno instaliram, itd.) in predlaga, naj pokličem kasneje. In potem še kasneje. To se vleče nekaj dni, na koncu pa na M$ obupajo in mi povedo, da mi ne morejo pomagati. Zanimiva je tudi njihova pripomba glede uporabe Troubleshooterja (ki težav tudi ne reši), češ, da je to orodje za zavajanje neukih uporabnikov, in da naj ga ne uporabljam... Zanimivo gledanje, oziroma odnos do kupcev. Malce jih zbode le pripomba, da mi te zadeve v Linuxu na isti mašini pa le delajo, torej ni kriv MOJ računalnik, pač pa NJIHOVI Windowsi. In da je zadeva nekoč - na isti mašini in istih Windowsih - že delovala.
Na koncu pa se do rešitve dokopljem sam. Oziroma naredim tisto, čemur sem se pravzaprav skušal izogniti. Ponovno formatiram računalnik in Windowse ponovno naložim. Potem počasi nalagam programsko opremo, ker naj bi po eni verziji M$ "strokovnjaka" bila mojih težav kriva prav slednja. Po vsakem koraku pa naprave še vedno kar lepo delajo. Grem torej še nalagati popravke in na koncu ugotovim, da naprave še vedno delujejo.
Torej sem šel skozi ENAK postopek kot prvič, vendar sedaj vse dela!
S to razliko, da mi pri drugem updatanju Windowsupdate ni zaznal potrebe po novem gonilniku za mrežno kartico! Se je pa namestil nek popravek, ki prepreči podobne težave, kot sem jih imel jaz. Vendar pa v prejšnji konfiguraciji Windowsupdate tega popravka ni ponudil, "strokovnjaki" na M$ tehnični pomoči pa ga tudi niso omenili. Kaže torej, da je težav kriv Windowsupdate, vendar je napako M$ potihem (hinavsko?) odpravil, ne da bi uporabnike o tem resno obvestil.
Da nesposobnost "tehnikov" ni naključje pa sem ugotovil čez nekaj dni, ko sem klical iz službe kot uporabnik službenega Worda (doma imam OpenOffice.org). Moj problem je bil naslednji. Imel sem tabelo v Wordu in rad bi združil dva stolpca. Postopek pa ni tako preprost, ker je bilo tabel cca. 500, vse so imele enako število stolpcev, ne pa tudi enako število vrstic. merge cells pa ne deluje, saj vse celice združi v eno, namesto, da bi jih združeval po vrsticah.
Torej kličem na M$ slo... in se mi tam veselo zarežijo, da je postopek pa ja enostaven... ali naredim merge cells... ups, ja, tople pa res ne dela... ali pa uporabim eraser tool. OK, fantje, ampak jaz bi rad posnel makro, ki bo postopek ponovil 500x. Eee, pokličite čez pol ure... ali pa raje čez eno. Na koncu seveda nismo prišli nikamor. Na mojo pripombo o OpenOffice pa mi odvrnejo, da naj ga kar uporabljam, če se mi to finančno izplača. Fantje - finančno se mi vedno izplača, saj je brezplačen, vprašanje je samo ali se tudi obnese bolje kot vaš drag produkt!
Iz tega lahko potegnem vsaj tri sklepe.
Prvič. Če z M$ produktom enak postopek ponoviš dvakrat z enakimi parametri (enaka mašina, enak software) ni nujno, da boš vedno dobil isti rezultat. Torej očitno pri M$ju obstaja še tretji, skriti faktor, ki vpliva na rezultat. Ta faktor ni znan ne uporabnikom, ne - zanimivo - osebju M$ tehnične pomoči.
Drugič. Slovenija je za M$ korporacijo nekakšen Bantustan, iz katerega je treba izčrpati čimveč denarja, vlagati pa se vanj ne splača. Za potrošnike iz Bantustana je vse dobro! Neprilagojen delovni čas, ne-brezplačna telefonska številka, nesposobnost operaterjev. Slovenski potrošnik naj požre vse. Važno je le, da o njem zberemo čimveč podatkov, da ga bomo čimlažje sprofilirali in na njem še več zaslužili.
Tretjič. "Strokovnjaki" na tehnični pomoči so nesposobni za reševanje bolj zahtevnih problemov. Pri reševanju enostavnejših problemov pa si lahko pomagamo z internetom, torej tehnične pomoči ne potrebujemo! Eee, koliko razlogov torej še ostane za nakup legalne opreme? Edini pameten razlog je pač ta, da ne kršimo zakona in da nimamo težav v primeru kakšnih inšpekcij. To pa so bolj negativni razlogi. Bonitet kot legalen kupec pač nimamo. Vsaj ne v Sloveniji.
Če torej sklenem. Microsoftovi produkti imajo nekaj odlik, zaradi katerih se jih splača uporabljati. Vendar jih konkurenca krepko dohiteva. Logičen odziv bi torej bil v ponujanju dodatnih storitev, vendar tukaj M$ očitno odpoveduje. Še več - na trgu se ne poiskuša obdržati s kvaliteto, pač pa z monopoliziranjem in grožnjami (BSA,...). Trenutno sem sicer še vedno obsojen na M$ produkte, vendar komaj čakam na dan, ko jih bom lahko gladko odj**** (tukaj je bila zapisana ena grda beseda).
Če tole bere kdo od M$ Slovenija, naj se pa le zamisli nad zapisanim...
Zato mašino formatiram in Windowse ponovno instaliram, dam gor najprej firewall, potem vse popravke in updejte, nato pa instaliram se ves potreben software. Med updejti se instalira tudi nov gonilnik za mrežno kartico. Kot bomo videli, je ta podatek kasneje pomemben...
Med drugim instaliram tudi digitalni fotoaparat in kamero. Vse dela, potem pa nenadoma računalnik fotoaparata in kamere ne prepozna več (vmes sem instaliral še neke popravke in nekaj softwera - ves softwer je sicer freeware), vendar si vrstnega reda inštalacij pač nisem zapomnil). Napravi ne delujeta ne preko USB, ne preko firewire.
Težavo sem sicer pred časom opisal že v forumu.
Ker imam Windowse originalne in MS kao nudi "brezplačno" tehnično "pomoč", pokličem na M$ Slovenija. Sicer imam malce težav, ker delajo samo do 16h. Tisti, ki hodimo v službo pač do 16h še ne pridemo domov. Očitno na M$ Slovenija domnevajo, da od zaposlenih nihče doma nima legalno kupljenih Windowsov, torej v času po službi ne potrebuje tehnične pomoči, oziroma, da imajo legalne kopije Windowsov samo brezposelni in študentje, ki imajo čas klicariti dopoldne...?!?!?
Kakorkoli že, številka tehnične pomoči ni 080, torej ni brezplačna, M$ pa od klicateljev pobere tudi cel kup osebnih podatkov. Ampak to še nekako prenesem in končno me zvežejo s "strokovnjakom".
Ki mi seveda ne zna pomagati (predlaga mi le tisto, kar vem sam - da naj naložim najnovejše gonilnike, da naj preverim to in ono, naj vse skupaj odinstaliram in ponovno instaliram, itd.) in predlaga, naj pokličem kasneje. In potem še kasneje. To se vleče nekaj dni, na koncu pa na M$ obupajo in mi povedo, da mi ne morejo pomagati. Zanimiva je tudi njihova pripomba glede uporabe Troubleshooterja (ki težav tudi ne reši), češ, da je to orodje za zavajanje neukih uporabnikov, in da naj ga ne uporabljam... Zanimivo gledanje, oziroma odnos do kupcev. Malce jih zbode le pripomba, da mi te zadeve v Linuxu na isti mašini pa le delajo, torej ni kriv MOJ računalnik, pač pa NJIHOVI Windowsi. In da je zadeva nekoč - na isti mašini in istih Windowsih - že delovala.
Na koncu pa se do rešitve dokopljem sam. Oziroma naredim tisto, čemur sem se pravzaprav skušal izogniti. Ponovno formatiram računalnik in Windowse ponovno naložim. Potem počasi nalagam programsko opremo, ker naj bi po eni verziji M$ "strokovnjaka" bila mojih težav kriva prav slednja. Po vsakem koraku pa naprave še vedno kar lepo delajo. Grem torej še nalagati popravke in na koncu ugotovim, da naprave še vedno delujejo.
Torej sem šel skozi ENAK postopek kot prvič, vendar sedaj vse dela!
S to razliko, da mi pri drugem updatanju Windowsupdate ni zaznal potrebe po novem gonilniku za mrežno kartico! Se je pa namestil nek popravek, ki prepreči podobne težave, kot sem jih imel jaz. Vendar pa v prejšnji konfiguraciji Windowsupdate tega popravka ni ponudil, "strokovnjaki" na M$ tehnični pomoči pa ga tudi niso omenili. Kaže torej, da je težav kriv Windowsupdate, vendar je napako M$ potihem (hinavsko?) odpravil, ne da bi uporabnike o tem resno obvestil.
Da nesposobnost "tehnikov" ni naključje pa sem ugotovil čez nekaj dni, ko sem klical iz službe kot uporabnik službenega Worda (doma imam OpenOffice.org). Moj problem je bil naslednji. Imel sem tabelo v Wordu in rad bi združil dva stolpca. Postopek pa ni tako preprost, ker je bilo tabel cca. 500, vse so imele enako število stolpcev, ne pa tudi enako število vrstic. merge cells pa ne deluje, saj vse celice združi v eno, namesto, da bi jih združeval po vrsticah.
Torej kličem na M$ slo... in se mi tam veselo zarežijo, da je postopek pa ja enostaven... ali naredim merge cells... ups, ja, tople pa res ne dela... ali pa uporabim eraser tool. OK, fantje, ampak jaz bi rad posnel makro, ki bo postopek ponovil 500x. Eee, pokličite čez pol ure... ali pa raje čez eno. Na koncu seveda nismo prišli nikamor. Na mojo pripombo o OpenOffice pa mi odvrnejo, da naj ga kar uporabljam, če se mi to finančno izplača. Fantje - finančno se mi vedno izplača, saj je brezplačen, vprašanje je samo ali se tudi obnese bolje kot vaš drag produkt!
Iz tega lahko potegnem vsaj tri sklepe.
Prvič. Če z M$ produktom enak postopek ponoviš dvakrat z enakimi parametri (enaka mašina, enak software) ni nujno, da boš vedno dobil isti rezultat. Torej očitno pri M$ju obstaja še tretji, skriti faktor, ki vpliva na rezultat. Ta faktor ni znan ne uporabnikom, ne - zanimivo - osebju M$ tehnične pomoči.
Drugič. Slovenija je za M$ korporacijo nekakšen Bantustan, iz katerega je treba izčrpati čimveč denarja, vlagati pa se vanj ne splača. Za potrošnike iz Bantustana je vse dobro! Neprilagojen delovni čas, ne-brezplačna telefonska številka, nesposobnost operaterjev. Slovenski potrošnik naj požre vse. Važno je le, da o njem zberemo čimveč podatkov, da ga bomo čimlažje sprofilirali in na njem še več zaslužili.
Tretjič. "Strokovnjaki" na tehnični pomoči so nesposobni za reševanje bolj zahtevnih problemov. Pri reševanju enostavnejših problemov pa si lahko pomagamo z internetom, torej tehnične pomoči ne potrebujemo! Eee, koliko razlogov torej še ostane za nakup legalne opreme? Edini pameten razlog je pač ta, da ne kršimo zakona in da nimamo težav v primeru kakšnih inšpekcij. To pa so bolj negativni razlogi. Bonitet kot legalen kupec pač nimamo. Vsaj ne v Sloveniji.
Če torej sklenem. Microsoftovi produkti imajo nekaj odlik, zaradi katerih se jih splača uporabljati. Vendar jih konkurenca krepko dohiteva. Logičen odziv bi torej bil v ponujanju dodatnih storitev, vendar tukaj M$ očitno odpoveduje. Še več - na trgu se ne poiskuša obdržati s kvaliteto, pač pa z monopoliziranjem in grožnjami (BSA,...). Trenutno sem sicer še vedno obsojen na M$ produkte, vendar komaj čakam na dan, ko jih bom lahko gladko odj**** (tukaj je bila zapisana ena grda beseda).
Če tole bere kdo od M$ Slovenija, naj se pa le zamisli nad zapisanim...
svejk ::
socostvujem s tabo, vendar monopol je pac monopol.
vidis, da kljub vsem tezavam linux ne pride v ospredje...
vidis, da kljub vsem tezavam linux ne pride v ospredje...
globoko grlo ::
Jest sm jih tut klical, ker se mi je word 2002 sesuval, čist random ene 10x na dan. Modelu jasno nč jasn in nalaga da je kkšna komponenta kriva, al pa kkšn antivirs, pa fajerwall pa tko naprej in jest se pustim prepričat in vse te zadeve izključim, pa ni nč pomagal. Pol prideva do tega, da mam jest word iz worksov 2002 in ne iz offica in takoj reče aha, a vidte to je to, pa kupte office k košta 100 čukov in ne worksov k košta 20 čukov al neki tazga. Pa mu mal težim da to je pa vseen kurc in on išče še naprej in se trud pomagat, pa jasno ni nč najdu in word se mi še dons sesuva čist naključno.
aja, pa mam legalne winse pa word
In pol nej plačujemo za take pizdarije
screw u BSA in M$
aja, pa mam legalne winse pa word
In pol nej plačujemo za take pizdarije
screw u BSA in M$
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: globoko grlo ()
aleksander10 ::
To kar sem prebral višje gor je stalnica pri uporabnikih, ki mislijo da več vedo kot drugi. Oprosti če te bom užalil, samo takih ljudi ne prenašam, ki kar naprej nekaj pljuvajo čez ljudi, ki so 100 drugim pomagali in ti niti tega ne veš da so jim. Ti se samo pritožuješ kako ti je hudo. Če ti je res tako hudo potem pojdi na linux, ki ga imaš nameščenga in ga uporabljaj, zakaj siliš na Windowse če imaš tako slabo mnenje o njem.
Jaz ne navijam ne za Windows in ne za linux, uporabljam oba ker za moje delo potrebujem znanje iz obeh platform. Obstaja tudi knowlage base na Microsoft strani in mnogo MS forumov, ki ti tudi lahko izdajo kakšno manjšo skrivnost. Nobeden te ne sili da kličeš na MS podporo če si tako nezadovoljen z njimi.
Veliko stvari lahko najdeš na internetu, ki ti olajšajo delo. Jaz sem tudi že klical na MS podporo in fantje sigurno vedo s čim se ukvarjajo. Če pa misliš da en človek lahko pozna N MS programov potem pa si se globoko zmotil. Poskusi ta kruh in boš videl kako težko ga je zaslužiti.
Jaz ne navijam ne za Windows in ne za linux, uporabljam oba ker za moje delo potrebujem znanje iz obeh platform. Obstaja tudi knowlage base na Microsoft strani in mnogo MS forumov, ki ti tudi lahko izdajo kakšno manjšo skrivnost. Nobeden te ne sili da kličeš na MS podporo če si tako nezadovoljen z njimi.
Veliko stvari lahko najdeš na internetu, ki ti olajšajo delo. Jaz sem tudi že klical na MS podporo in fantje sigurno vedo s čim se ukvarjajo. Če pa misliš da en človek lahko pozna N MS programov potem pa si se globoko zmotil. Poskusi ta kruh in boš videl kako težko ga je zaslužiti.
Aleksander
"A friend is someone who gives you total freedom to be yourself. (J.M.)"
"A friend is someone who gives you total freedom to be yourself. (J.M.)"
Dj_Balin ::
Če pa ti nisi en kme... pol pa ni noben.
Kaj so ti pa inženirji iz MS podpore slabega naredili???
Prvo - si imel težave z gonilniki, kar ni niti približno MS zadeva. Saj MS ne izdeluje gonilnikov, ampak mu jih posredujejo proizvajalci strojne opreme.
Drugo - MS podpora v sloveniji je edina ki na tem majhnem svetu podpira Windowse 98 (na internetu sem zasledil da že dolgo ni več supporta za W98, vendar sem se prejšnji teden prepričal da je samo v Slo to še podprto :)) ), pa verjetno ne zato ker jih boli kura... za nas!
Tretje - MS podpora v SLo je edina ki supportira OEM produkte, kar je proodukt ki ga verjetno imaš ti. Vsaj po skopušnih izjavah.
Četrto - Popora za macroje (vsaj kot je meni jasno) je na msdn strani microsoft-a, kjer si spet zgrešu kontakt. :)
Peto - Support nikjer drugje ni zastonj (razen na http://support.microsoft.com), ali pa da vsaj zanj ne zaračunavajo. Kar mi je osebno kar všeč. Lahko se pa prepričaš kako je na nemški strani microsofta. evo link - http://www.microsoft.com/germany/ms/ser...
Šesto - Linux je zelo dober OS, vendar je potrebno biti zanj malo bolj INTELEGENTEN!!!
Kaj so ti pa inženirji iz MS podpore slabega naredili???
Prvo - si imel težave z gonilniki, kar ni niti približno MS zadeva. Saj MS ne izdeluje gonilnikov, ampak mu jih posredujejo proizvajalci strojne opreme.
Drugo - MS podpora v sloveniji je edina ki na tem majhnem svetu podpira Windowse 98 (na internetu sem zasledil da že dolgo ni več supporta za W98, vendar sem se prejšnji teden prepričal da je samo v Slo to še podprto :)) ), pa verjetno ne zato ker jih boli kura... za nas!
Tretje - MS podpora v SLo je edina ki supportira OEM produkte, kar je proodukt ki ga verjetno imaš ti. Vsaj po skopušnih izjavah.
Četrto - Popora za macroje (vsaj kot je meni jasno) je na msdn strani microsoft-a, kjer si spet zgrešu kontakt. :)
Peto - Support nikjer drugje ni zastonj (razen na http://support.microsoft.com), ali pa da vsaj zanj ne zaračunavajo. Kar mi je osebno kar všeč. Lahko se pa prepričaš kako je na nemški strani microsofta. evo link - http://www.microsoft.com/germany/ms/ser...
Šesto - Linux je zelo dober OS, vendar je potrebno biti zanj malo bolj INTELEGENTEN!!!
flipflop ::
Kot prvo,zaradi blasterja ti ni bilo treba formatirat diska. Stvar se odpravi v petih minutah.
Drugo,priporočljivo je,da ne namečeš miljon popravkov,programov,špilov,driverjev,... naenkrat,ampak vmes kdaj pa kdaj tudi restartaš. Minutka,dve.
Pa raba narekovajev je povsem nepotrebna. Če misliš (očitno veš),da si sam večji strokovnjak,pa ti pojdi delat tja. Oziroma če si že takšen ekspert,ne vem,zakaj si sploh klical na tehnično pomoč. Potem jim pa še greš omenjat,da kako je pa linux boljši in kako tam vse dela.
Drugo,priporočljivo je,da ne namečeš miljon popravkov,programov,špilov,driverjev,... naenkrat,ampak vmes kdaj pa kdaj tudi restartaš. Minutka,dve.
Pa raba narekovajev je povsem nepotrebna. Če misliš (očitno veš),da si sam večji strokovnjak,pa ti pojdi delat tja. Oziroma če si že takšen ekspert,ne vem,zakaj si sploh klical na tehnično pomoč. Potem jim pa še greš omenjat,da kako je pa linux boljši in kako tam vse dela.
poweroff ::
aleksander10: ne mislim, da več vem, kot drugi. Znam pa nekatere osnovne stvari narediti sam in znam sam pobrskati za rešitvami po internetu. In ne kličem zaradi neumnosti, pač pa kadar imam resne težave.
Zakaj uporabljam Windowse je moja stvar, lahko ti pa povem, da zato, ker imam nek software, ki dela samo pod Windowsi in ga dnevno uporabljam. Čeprav razvijajo tudi verzijo za Linux - ampak bo trajalo se nekaj casa.
Moj point je ravno v tem - ti ljudje imajo treninge, imajo dstop do knowledge base, itd. Pa mi niso znali pomagati. Zakaj bi jih torej klical? Saj po netu znam pobrskati tudi sam. Od tehnične pomoči pričakujem, da mi dajo tisto, kar ne znam in NE MOREM najti sam. Za neumnosti jih ne bom klical. Sicer tehnične pomoči ne rabim in torej odpade en razlog zakaj imeti legalne Windowse.
DjBalin: ne vem kdo je kmet. Če si natančno prebral zadevo, si ugotovil, da je bilo z gonilniki vse v redu. Na ta trik so me sicer skušali že vreči pri M$ju, vendar mi niso znali pojasniti zakaj je ob ISTIH Windowsih, na ISTI mašini in z ISTIMI gonilniki zadeva najprej delala, po nalaganju nekaj popravkov pa ne več. Dokaz, da so gonilniki OK pa je tudi dejstvo, da po ponovnem nalaganju sistema stvar spet deluje - z istimi gonilniki.
Drugo me ne zanima, je pač stvar poslovne odločitve M$ slo, verjetno že vedo zakaj so se tako odločili in kakšno korist imajo od tega.
Tretje me tudi ne zanima - Windowse sem legalno kupil, imam račun in potrdilo, da lahko uporabljam tehnično pomoč. Del denarja, ki sem ga odštel za Windowse je tudi plačilo tehnične pomoči. Če mi tega ne bi nudili, je pač ne bi uporabljal. Če pa jo nudijo, pričakujem, da bom za svoj denar nekaj konkretnega dobil.
Četrto - ni šlo za podporo za macroje, ker podpore za macroje na tehnični pomoči ne dajejo. Šlo je za vprašanje kako s kombinacijo tipk - brez miške - združiti dva stolpca v tabeli. Rezultat: v Officu 2000 to ni možno. Kot uporabnik bi želel ta podatek dobiti takoj, ne pa da sem izgubil dragoceno uro, ko mi je delo stalo. Kot potrošnik pa se bom seveda razgledal za produktom, ki mi bo to za razliko od M$ja to kar potrebujem omogočil. Če bo to OpenOffice toliko bolje, saj je brezplačen.
Peto - to da drugje support ni zastonj je meni vseeno. M$ slovenija je meni ponudil brezplačen support če kupim Windowse, kakšna je njihova politika na tujem pa je njihov problem.
flipflop - no, to sem pozabil omenit. Blasterja sem odstranil. Vendar se mi je mašina še vedno sesuvala z enakimi simptomi kot pri Blasterju. Ja, sem naložil popravke, ki so mi jih svetovali na tehnični pomoči (sicer sem se do njih priklikal tudi sam), vendar je bil rezultat enak. Tip na M$ mi je rekel, da lahko, da je se kaksna razlicica Blasterja zunaj in da mogoce niti M$ ne ve zanj oz. za resitev.
Seveda sem vmes med nalaganjem zadev Windowse tudi restartal - ne vem od kje sklepaš, da jih nisem. Samo kot zanimivost - Linuxa mi še ni bilo potrebno restartati...
Ne pravim, da sem ne vem kakšen expert. Ravno zato sem klical tja, ker nisem. Pravim pa, da upravičeno pričakujem, da bodo imeli v tehnični pomoči zaposlene ljudi, ki bodo znali težave odpraviti, ne pa ljudi, ki znajo iskati po bazi z nasveti in nasvete prebrati stranki. Poiščem in preberem si lahko sam, zame to ni storitev, ki jo potrebujem!
Da se razumemo: Windowsow nisem kupil zato, ker so ponudili tehnično pomoč. Če bi bila to edina "ugodnost", bi si lepo naložil piratsko kopijo.
Če pa mi pomoč ponujajo jo bom seveda vzel, sploh, če je to argument proti piratstvu.
Sicer pa dragi fantje... kdo od vas dela na tej tehnični pomoči? Saj poznamo pregovor: če stopiš mački na rep...
Zakaj uporabljam Windowse je moja stvar, lahko ti pa povem, da zato, ker imam nek software, ki dela samo pod Windowsi in ga dnevno uporabljam. Čeprav razvijajo tudi verzijo za Linux - ampak bo trajalo se nekaj casa.
Moj point je ravno v tem - ti ljudje imajo treninge, imajo dstop do knowledge base, itd. Pa mi niso znali pomagati. Zakaj bi jih torej klical? Saj po netu znam pobrskati tudi sam. Od tehnične pomoči pričakujem, da mi dajo tisto, kar ne znam in NE MOREM najti sam. Za neumnosti jih ne bom klical. Sicer tehnične pomoči ne rabim in torej odpade en razlog zakaj imeti legalne Windowse.
DjBalin: ne vem kdo je kmet. Če si natančno prebral zadevo, si ugotovil, da je bilo z gonilniki vse v redu. Na ta trik so me sicer skušali že vreči pri M$ju, vendar mi niso znali pojasniti zakaj je ob ISTIH Windowsih, na ISTI mašini in z ISTIMI gonilniki zadeva najprej delala, po nalaganju nekaj popravkov pa ne več. Dokaz, da so gonilniki OK pa je tudi dejstvo, da po ponovnem nalaganju sistema stvar spet deluje - z istimi gonilniki.
Drugo me ne zanima, je pač stvar poslovne odločitve M$ slo, verjetno že vedo zakaj so se tako odločili in kakšno korist imajo od tega.
Tretje me tudi ne zanima - Windowse sem legalno kupil, imam račun in potrdilo, da lahko uporabljam tehnično pomoč. Del denarja, ki sem ga odštel za Windowse je tudi plačilo tehnične pomoči. Če mi tega ne bi nudili, je pač ne bi uporabljal. Če pa jo nudijo, pričakujem, da bom za svoj denar nekaj konkretnega dobil.
Četrto - ni šlo za podporo za macroje, ker podpore za macroje na tehnični pomoči ne dajejo. Šlo je za vprašanje kako s kombinacijo tipk - brez miške - združiti dva stolpca v tabeli. Rezultat: v Officu 2000 to ni možno. Kot uporabnik bi želel ta podatek dobiti takoj, ne pa da sem izgubil dragoceno uro, ko mi je delo stalo. Kot potrošnik pa se bom seveda razgledal za produktom, ki mi bo to za razliko od M$ja to kar potrebujem omogočil. Če bo to OpenOffice toliko bolje, saj je brezplačen.
Peto - to da drugje support ni zastonj je meni vseeno. M$ slovenija je meni ponudil brezplačen support če kupim Windowse, kakšna je njihova politika na tujem pa je njihov problem.
flipflop - no, to sem pozabil omenit. Blasterja sem odstranil. Vendar se mi je mašina še vedno sesuvala z enakimi simptomi kot pri Blasterju. Ja, sem naložil popravke, ki so mi jih svetovali na tehnični pomoči (sicer sem se do njih priklikal tudi sam), vendar je bil rezultat enak. Tip na M$ mi je rekel, da lahko, da je se kaksna razlicica Blasterja zunaj in da mogoce niti M$ ne ve zanj oz. za resitev.
Seveda sem vmes med nalaganjem zadev Windowse tudi restartal - ne vem od kje sklepaš, da jih nisem. Samo kot zanimivost - Linuxa mi še ni bilo potrebno restartati...
Ne pravim, da sem ne vem kakšen expert. Ravno zato sem klical tja, ker nisem. Pravim pa, da upravičeno pričakujem, da bodo imeli v tehnični pomoči zaposlene ljudi, ki bodo znali težave odpraviti, ne pa ljudi, ki znajo iskati po bazi z nasveti in nasvete prebrati stranki. Poiščem in preberem si lahko sam, zame to ni storitev, ki jo potrebujem!
Da se razumemo: Windowsow nisem kupil zato, ker so ponudili tehnično pomoč. Če bi bila to edina "ugodnost", bi si lepo naložil piratsko kopijo.
Če pa mi pomoč ponujajo jo bom seveda vzel, sploh, če je to argument proti piratstvu.
Sicer pa dragi fantje... kdo od vas dela na tej tehnični pomoči? Saj poznamo pregovor: če stopiš mački na rep...
Mercier ::
Kako je dejansko s podporo za OEM windowse? Kolikor vem, podporo mora nuditi OEM. Zakaj MS Slovenija to počne pri nas in kje piše, da sem do tega upravičen?
Mr.B ::
Matthai, če si namestil identično kot prvič, se ti ne bi spreminjale možnosti updata. Ko si inštaleral driverje za MK, si prepričan da si jih namestil, ali so bili podpisani, itd... No pa le loleki inštalerajo gonilnike z MS strani in jih pustijo inštalerane, če ne drugega so ti gonilniki z vintage letnikom. Sicer si pa prvič malo morje free programov inštaleral preden si prišel do težave. V drugem primeru si naredil obratno. Sicer pa je zastonj podpora vedno zanič. No za linux, če imaš tudi original, ti nudio free podporo, za kaj naprednega boš pa plačal. No na koncu boš pa spet moral uporabiti google, razne novičarske skupine, ali MS KB in podobno, res je sicer pa je da je KB na MS Si in raznih ReproMS malenkost bolj popolna kot free na netu, od nečesa pa morajo živeti. Sicer pa se tako kot MS in Linux požvižga na posameznika....
No če bi bil malo bolj usposobljen, kot večina uporabnikov, bi se malo poigral s helpom, pa malo google poiskal in najdel rešitev tvojega makra, pa še česar drugega... No pa če ti open office reši problem makra, pa ga uporabljaj, sej deluje tudi pod MS. Sicer pa če si pričakoval da bo v free podpori kak stokovnjak se motiš, saj lahko en tak strokovnjak za MS zaslži za MS v enem dnevu več kakor si ti dal za za vse tvoje licence...
Sicer upam da si najprej blasterja odstranil preden si popravke čez povozil. No pa nikar ne pozabi najprej SP še enkrat čez dati, in potem fix,..., Sicer jaz sem imel bistveno manj težav z blasterjem, so pa nekateri imeli podobne težave, no nachi, če je pravilno odstranje, ni nobenih težav, garantiram s 100komadi okuženih mašin, mogoče boš imel naslednjič težave z njim....
No če bi bil malo bolj usposobljen, kot večina uporabnikov, bi se malo poigral s helpom, pa malo google poiskal in najdel rešitev tvojega makra, pa še česar drugega... No pa če ti open office reši problem makra, pa ga uporabljaj, sej deluje tudi pod MS. Sicer pa če si pričakoval da bo v free podpori kak stokovnjak se motiš, saj lahko en tak strokovnjak za MS zaslži za MS v enem dnevu več kakor si ti dal za za vse tvoje licence...
Sicer upam da si najprej blasterja odstranil preden si popravke čez povozil. No pa nikar ne pozabi najprej SP še enkrat čez dati, in potem fix,..., Sicer jaz sem imel bistveno manj težav z blasterjem, so pa nekateri imeli podobne težave, no nachi, če je pravilno odstranje, ni nobenih težav, garantiram s 100komadi okuženih mašin, mogoče boš imel naslednjič težave z njim....
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
aleksander10 ::
Mr.B: Se ne strinjam čisto z tvojo izjavo, da je zastonjska pomoč zanič. Zdaj ne vem kakšne imaš ti izkušnje s tem, ampak vse novičarske zadeve so zatonjska pomoč in mislim da zelo koristna. Tudi ti MS strokovnjaki odgovarjajo v novičarske skupine in marsikaj vedo. Poznam ljudi, ki tam delajo in vem da vedo kako se zadevem streže.
Rad bi videl kako eden od vas pametnih dela na takem položaju in kako se znajde.
Rad bi videl kako eden od vas pametnih dela na takem položaju in kako se znajde.
Aleksander
"A friend is someone who gives you total freedom to be yourself. (J.M.)"
"A friend is someone who gives you total freedom to be yourself. (J.M.)"
poweroff ::
Mr B. - seveda so bili driverji podpisani. Saj pravim, da je enkrat vse normalno delalo, potem pa ne več.
Je sicer res, da sem instaliral precej programov, vendar samo zadeve, ki sem jih ze prej preiskusil na prejsnjem racunalniku in v sluzbi. Imam namrec cel seznam stvari, ki jih rabim in vse so free in vse preiskušeno delujejo in so tudi delovale na tem računalniku.
Tudi glede securitya sem malce spoznam na te zadeve in si lahko prepričan, da sem Blasterja odstranil tako kot je treba. Mimogrede - to je bil prvi virus v 10 letih. Dobil pa sem ga zaradi nepazljivosti pri uporabi povsem nove in še ne do konca postavljene mašine (nisem dal gor firewalla). In ja, s helpom sem si pomagal, poklical kolege in znance in šele potem na M$.
Glejte, stvar je povsem preprosta. M$ mi je ponudil tehnično pomoč. Kupil sem jo skupaj z Windowsi. Moja uporabniška izkušnja je, da mi tehnična pomoč ni nikoli pomagala. Zakaj torej kupiti nekaj, kar mi ne koristi?
Zmerjanje, da sem kmet, da se imam za strokovnjaka, itd. pa je tudi brezpredmetno. Od korporacije pričakujem, da mi bo za moj denar nudila to kar mi obljublja. Monopolističnega obnašanja kot potrošnik pa ne maram. Pozna kdo pojem vezana trgovina?
Da ne omenjam dejstva, da M$ zbira precej osebnih podatkov... me zanima koliko kaj poznajo Zakon o varstvu osebnih podatkov, pravico do vpogleda ter dolžnost registracije zbirke osebnih podatkov na Ministrstvu za pravosodje. Ravnokar sem namreč pogledal v katalog ministrstva in M$ zbirke tam niso navedene.
Pač, glede na Microsoftovo hvalisanje o silnih ugodnostih tehnične pomoči, ki jih dobim kot kupec legalne opreme, sem se kot uporabnik želel prepričati o tem. Rezultati pa so - vsaj zame - porazni. Ne glede na vse skupaj še vedno ostane preprosto dejstvo - na tehnični pomoči mi niso znali pomagati. Ali je to zato,ker so nesposobni, ali pa zato,ker so M$ izdelki zanič, je pa drugo vprašanje. Samo zaradi monopola pač nimamo dosti možnosti izbire...
Je sicer res, da sem instaliral precej programov, vendar samo zadeve, ki sem jih ze prej preiskusil na prejsnjem racunalniku in v sluzbi. Imam namrec cel seznam stvari, ki jih rabim in vse so free in vse preiskušeno delujejo in so tudi delovale na tem računalniku.
Tudi glede securitya sem malce spoznam na te zadeve in si lahko prepričan, da sem Blasterja odstranil tako kot je treba. Mimogrede - to je bil prvi virus v 10 letih. Dobil pa sem ga zaradi nepazljivosti pri uporabi povsem nove in še ne do konca postavljene mašine (nisem dal gor firewalla). In ja, s helpom sem si pomagal, poklical kolege in znance in šele potem na M$.
Glejte, stvar je povsem preprosta. M$ mi je ponudil tehnično pomoč. Kupil sem jo skupaj z Windowsi. Moja uporabniška izkušnja je, da mi tehnična pomoč ni nikoli pomagala. Zakaj torej kupiti nekaj, kar mi ne koristi?
Zmerjanje, da sem kmet, da se imam za strokovnjaka, itd. pa je tudi brezpredmetno. Od korporacije pričakujem, da mi bo za moj denar nudila to kar mi obljublja. Monopolističnega obnašanja kot potrošnik pa ne maram. Pozna kdo pojem vezana trgovina?
Da ne omenjam dejstva, da M$ zbira precej osebnih podatkov... me zanima koliko kaj poznajo Zakon o varstvu osebnih podatkov, pravico do vpogleda ter dolžnost registracije zbirke osebnih podatkov na Ministrstvu za pravosodje. Ravnokar sem namreč pogledal v katalog ministrstva in M$ zbirke tam niso navedene.
Pač, glede na Microsoftovo hvalisanje o silnih ugodnostih tehnične pomoči, ki jih dobim kot kupec legalne opreme, sem se kot uporabnik želel prepričati o tem. Rezultati pa so - vsaj zame - porazni. Ne glede na vse skupaj še vedno ostane preprosto dejstvo - na tehnični pomoči mi niso znali pomagati. Ali je to zato,ker so nesposobni, ali pa zato,ker so M$ izdelki zanič, je pa drugo vprašanje. Samo zaradi monopola pač nimamo dosti možnosti izbire...
borchi ::
@andrej:
Se popolnoma strinjam z Dj_Balin, razen prvih dveh in zadnjega stavka
s prvim delom zadnjega stavka ali drugim
Se popolnoma strinjam z Dj_Balin, razen prvih dveh in zadnjega stavka
s prvim delom zadnjega stavka ali drugim
l'jga
Zgodovina sprememb…
- spremenil: borchi ()
andrej ::
Matthai, razem tvojo frustracijo, vendar kot je ze DjBalin povedal, je Slovenija edina drzava z ZASTONJ supportom in se to za OEM kopije, ki jih MS drugace NE supportira. Za OEM support je zadolzen prodajalec racunalnika.
Ce so ze tolko prijazni, da ti zastonj poudijo support potem se mi tvoje besede ne zdijo fer. Poglej, nekdo je zastonj ponudil pomoc, ki ti drugace niti ne pripada, ti pa se bunis, ker niso znali resit problema. Drugo bi blo ce bi moral placat. Nad nekaj kar je zastonj pa se ne mores bunit.
Ce so ze tolko prijazni, da ti zastonj poudijo support potem se mi tvoje besede ne zdijo fer. Poglej, nekdo je zastonj ponudil pomoc, ki ti drugace niti ne pripada, ti pa se bunis, ker niso znali resit problema. Drugo bi blo ce bi moral placat. Nad nekaj kar je zastonj pa se ne mores bunit.
poweroff ::
Glej andrej. Kakšna je poslovna politika MS v drugih državah me ne zanima. Nekje ponudijo več, nekje manj, nekje drugačne storitve. Zakaj so se tako odločili je pa njihova stvar, konec koncev imajo pravico odločati se po svoje, ne?
Pri nas je to pač del njihove ponudbe. Ampak če so sprejeli tako poslovno odločitev, potem pričakujem, da bo njihova storitev kvalitetna. Upravičeno? Glede na to, da so praktično v monopolnem položaju zagotovo.
Zdaj pa še mit o brezplačni tehnični pomoči. Da je pomoč brezplačna, piše na MS prospektu. Vendar to ne drži. Telefonska številka namreč ni brezplačna, torej imam kot uporabnik nek - sicer resda majhen, a vseeno - strošek. Naslednja stvar je, da MS o svojih strankah pobere cel kup osebnih podatkov. Mogoče se tega ne zavedamo, vendar imajo osebni podatki svojo ceno. Tudi pri nas so podjetja, ki se ukvarjajo z zbiranjem osebnih podatkov in profiliranjem - te profile z imeni in priimki "tarč", pa se da zelo dobro prodati (ali pa tržiti).
Poleg tega sem jaz tehnično pomoč kupil skupaj z izdelkom. Pač, MS je v ponudbi navedel, da ob nakupu legalnega izdelka dobim tudi tehnično pomoč in za kakšnega kupca je bil to gotovo dodaten motiv za nakup (zame sicer ne). Torej pomoč ni brezplačna, pač pa sem jo posredno plačal.
Zdaj boš mogoče rekel, da MS s prodajo Windowsov ne zasluzi dovolj za pokritje stroskov tehnične pomoči. Ampak to je problem Microsofta in njihovih poslovnih odločitev, če se obnašajo dumpinško. Mene kot kupca to ne zanima, pač pa me zanima da mi bodo v okviru nakupne pogodbe z mano nudili tisto, kar sem plačal. In to je vsa poanta debate.
Pri nas je to pač del njihove ponudbe. Ampak če so sprejeli tako poslovno odločitev, potem pričakujem, da bo njihova storitev kvalitetna. Upravičeno? Glede na to, da so praktično v monopolnem položaju zagotovo.
Zdaj pa še mit o brezplačni tehnični pomoči. Da je pomoč brezplačna, piše na MS prospektu. Vendar to ne drži. Telefonska številka namreč ni brezplačna, torej imam kot uporabnik nek - sicer resda majhen, a vseeno - strošek. Naslednja stvar je, da MS o svojih strankah pobere cel kup osebnih podatkov. Mogoče se tega ne zavedamo, vendar imajo osebni podatki svojo ceno. Tudi pri nas so podjetja, ki se ukvarjajo z zbiranjem osebnih podatkov in profiliranjem - te profile z imeni in priimki "tarč", pa se da zelo dobro prodati (ali pa tržiti).
Poleg tega sem jaz tehnično pomoč kupil skupaj z izdelkom. Pač, MS je v ponudbi navedel, da ob nakupu legalnega izdelka dobim tudi tehnično pomoč in za kakšnega kupca je bil to gotovo dodaten motiv za nakup (zame sicer ne). Torej pomoč ni brezplačna, pač pa sem jo posredno plačal.
Zdaj boš mogoče rekel, da MS s prodajo Windowsov ne zasluzi dovolj za pokritje stroskov tehnične pomoči. Ampak to je problem Microsofta in njihovih poslovnih odločitev, če se obnašajo dumpinško. Mene kot kupca to ne zanima, pač pa me zanima da mi bodo v okviru nakupne pogodbe z mano nudili tisto, kar sem plačal. In to je vsa poanta debate.
aleksander10 ::
Matthai: Prodajaš prazne buče. Djbalin ti je odgovoril kaj in kako ampak ti še kar naprej siliš z glavo skozi zid. Če ti MS podpora ni všeč to še ne pomeni, da nimajo pojma. Lahko si samo hvaležen, da se lahko kam obrneš in dobiš zatonj pomoč. Pomoč sama je zatonj, telefon pa vsakem, primeru plačuješ. A še to bi rad imel zatonj, potem lahko tut Arnesu rečeš da nima zastonj dostopa do interneta, ker plačuješ telefonske impulze do njih.
Če ti MS podpora ni všeč jo pač ne kliči in vse je urejeno.
Če ti MS podpora ni všeč jo pač ne kliči in vse je urejeno.
Aleksander
"A friend is someone who gives you total freedom to be yourself. (J.M.)"
"A friend is someone who gives you total freedom to be yourself. (J.M.)"
poweroff ::
Aleksander: kupil si avto pri podjetju, ki ti ponuja brezplačno servisiranje do 100.000 km, pa servisne storitve niso kvalitetne. Torej jih ne uporabljaj in si avto poravljaj sam, ali pa pojdi (in plačaj) drug servis?
Hvala.
Torej mi svetuješ, da naslednjič, ko sem bom odločal za nakup Windowsov te raje preprosto ukradem?
Hvala.
Torej mi svetuješ, da naslednjič, ko sem bom odločal za nakup Windowsov te raje preprosto ukradem?
ToniT ::
Poleg tega sem jaz tehnično pomoč kupil skupaj z izdelkom. Pač, MS je v ponudbi navedel, da ob nakupu legalnega izdelka dobim tudi tehnično pomoč in za kakšnega kupca je bil to gotovo dodaten motiv za nakup (zame sicer ne). Torej pomoč ni brezplačna, pač pa sem jo posredno plačal.
Kolikor vem, za OEM to ne velja. Vsaj tako piše.
Mr.B ::
Sem kar nekaj časa delal na podpori končnim kupcem, oz servisu, pa vem kakšni ti. znalci pridejo na servis, in težijo nevem kaj, ponavadi še sami sabo niso čist razjasneni. In ko jim poveš da Software ni free ampak da je samo hardware zastonj, potem je tu že inšpekcija. Sicer sem jaz predlagal da jim kar listek s številkami damo da ne bodo kaj preveč iskali.... Vem kakšna je situacija, vem pa tudi da je na netu bistveno več stavri, ki ti rešijo probleme, samo iskati je treba in včasih kak dan ali dva počakati.
Seveda so pa tu recimo g. Matthai , ki nima razjasnenih pojmov da free programi ali drugi Shareware ni najbolj zdravo kar počež inštalirati. Vsak tak free programček ima svoje dll-je in VXD-je, seveda s svojimi verzijami, in če je verzija nepoznana, ali pa program nikakav, bo prepisal dll oz. vxd in še kaj drugega. Tako da recimo tvoja kamera oz. software ki je prej delal z verzijo 15 *.vxd ne deluje z modify 13b. *.vxd ali 23x *.vxd itd. Seveda se ti lahko zgodi da boš pri deinštalaciji zraven počistil komplet system32 direktorij, kar se je meni že zgodilo, tako da kar inštalirajte malo morje free programčkov, samo potem ne kličite na tehnično pomoč, ker ti ne bodo mogli nič pomagat.
In seveda tvoje poznavanje security, je tipična za takega kot si ti, najprej vse kolege ko znalce potem šele antivirus in update. Sklepam da si ti najprej update dal čež, šele potem pa odstranil blasterja, seveda si samo preskeniral mašino in dal delete, ne najprej kak programček, ki ti najprej blasterja odstrani iz registra in diska, itd... zato pa ti serje.....Sicer sklepam da je AV pri tebi itak nategovanje oz. nepotrebna solata.
Za free podporo se res nebodo na tla metali, kot sem že zgoraj rekel, bodo resorse usmerili tam kjer bo več zaslužka, tebe pa bodo poslali na najbližji servis.So pač po tvojem nesposobni, pa kaj pol, za čas ki si ga rabil za pisanje v forumu, bi z googlom dobil več informacij.
Kar se tiče osebnih podatkov, si itak en tistih ki adware oz spyware ne pozna.
Sicer pa če bi imel kdaj avto bi vedel da ti olje in filtre , gume in ostalo računajo, pa čeprav ti dajo zastonj delo. To dobijo nazaj drugje.
Seveda so pa tu recimo g. Matthai , ki nima razjasnenih pojmov da free programi ali drugi Shareware ni najbolj zdravo kar počež inštalirati. Vsak tak free programček ima svoje dll-je in VXD-je, seveda s svojimi verzijami, in če je verzija nepoznana, ali pa program nikakav, bo prepisal dll oz. vxd in še kaj drugega. Tako da recimo tvoja kamera oz. software ki je prej delal z verzijo 15 *.vxd ne deluje z modify 13b. *.vxd ali 23x *.vxd itd. Seveda se ti lahko zgodi da boš pri deinštalaciji zraven počistil komplet system32 direktorij, kar se je meni že zgodilo, tako da kar inštalirajte malo morje free programčkov, samo potem ne kličite na tehnično pomoč, ker ti ne bodo mogli nič pomagat.
In seveda tvoje poznavanje security, je tipična za takega kot si ti, najprej vse kolege ko znalce potem šele antivirus in update. Sklepam da si ti najprej update dal čež, šele potem pa odstranil blasterja, seveda si samo preskeniral mašino in dal delete, ne najprej kak programček, ki ti najprej blasterja odstrani iz registra in diska, itd... zato pa ti serje.....Sicer sklepam da je AV pri tebi itak nategovanje oz. nepotrebna solata.
Za free podporo se res nebodo na tla metali, kot sem že zgoraj rekel, bodo resorse usmerili tam kjer bo več zaslužka, tebe pa bodo poslali na najbližji servis.So pač po tvojem nesposobni, pa kaj pol, za čas ki si ga rabil za pisanje v forumu, bi z googlom dobil več informacij.
Kar se tiče osebnih podatkov, si itak en tistih ki adware oz spyware ne pozna.
Sicer pa če bi imel kdaj avto bi vedel da ti olje in filtre , gume in ostalo računajo, pa čeprav ti dajo zastonj delo. To dobijo nazaj drugje.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
andrej ::
Matthai: ce je podpora pri nas brezplacna, to ne pomeni, da si jo ti placal. Ko si kupil OEM si s tem prenesel dejanske stroske na prodajalca opreme, ki je zadolzen za podporo. Pri nas je MS dovolj prijazen, da ne tezi in da te ne posilja nazaj k OEM-u, ki vecinoma tak nimajo dovolj kvalificirane delovne. sile.
Poglej, pri nas dobis zastonj podporo. V tujini placajo uporabniki isti denar za Windows XP, in potem se dodatno za tehnicno podporo. Torej, ko ti placas, ne placas podpore.
Dejanski stroski in denar, ki ga ima MS pri tem ne igrajo vloge. Gre se za to, da imas ti brezplacno podporo od katere ne smes prevec pricakovat.
Glede telefona drzi. Podpora je brezplacna, le njen prenos je treba placat telefoku. Ce tega noces lahko pises na podpora@microsoft.si in posljes vprasanja po mailu, kar te bo stalo manj.
Poglej, pri nas dobis zastonj podporo. V tujini placajo uporabniki isti denar za Windows XP, in potem se dodatno za tehnicno podporo. Torej, ko ti placas, ne placas podpore.
Dejanski stroski in denar, ki ga ima MS pri tem ne igrajo vloge. Gre se za to, da imas ti brezplacno podporo od katere ne smes prevec pricakovat.
Glede telefona drzi. Podpora je brezplacna, le njen prenos je treba placat telefoku. Ce tega noces lahko pises na podpora@microsoft.si in posljes vprasanja po mailu, kar te bo stalo manj.
aleksander10 ::
Matthai: Mislim, da si zgrešil bistvo in da je brezpredmetno s teboj razglablati o tej vsebini. Predlamgam ti, če si res tako nezadovoljen s MS podporo, da jih pokličeš zahtevaš nadrejenega in poveš svoje nezadovoljstvo, ne pa da greš tu na forum in pod nekim "nikc" imenom pljuvaš vsepovprek. Imej jajca in se njim pritoži, nas na forumu pa nas ne obremenjuj s svojimi problemi.
Lepo se imej.
Lepo se imej.
Aleksander
"A friend is someone who gives you total freedom to be yourself. (J.M.)"
"A friend is someone who gives you total freedom to be yourself. (J.M.)"
poweroff ::
In ko jim poveš da Software ni free ampak da je samo hardware zastonj, potem je tu že inšpekcija
Aha, software ni free, hardware pa je?
To res lahko napiše samo nekdo, ki je za M$ delal. OpenOffice.org torej ni free, čeprav si ga lahko iz neta potegnem brezplačno ali namestim iz sosedovega CDja, miška ali trdi disk pa je free??? Ti si mi pa res nek znalec, ja... Sicer je res, da imamo tudi druge, nedenarne stroške, ampak za to ti verjetno še nisi slišal...
Seveda so pa tu recimo g. Matthai , ki nima razjasnenih pojmov da free programi ali drugi Shareware ni najbolj zdravo kar počež inštalirati.
Tudi to je izjava, ki po mojem mnenju pride lahko samo iz ust nekoga, ki je delal pri M$. Freeware in shareware programov ni najbolj zdravo kar počez inštalirati - veliko bolj zdravo je, če inštalirate program, ki zmore enake stvari, samo da je plačljiv. Po možnosti uporabljajte samo programe, ki jih je naredil M$....
Tako razmišljanje je povsem zgrešeno. Windows je operacijski sistem, skratka nekaj, kar ni samo sebi namen, pač pa jih potrebujem zato, da na njem poganjam druge programe, se pravi programe s katerimi nekaj delam. Ali pač misliš, da računalnik uporabljam za brskanje po disku in odpiranje in zapiranje map ter uživanje ob grafični podobi Windowsov??!?!?
Mimogrede - nekdo je kritiziral dejstvo, da sem inštaliral gonilnik, ki mi ga je Windowsupdate ponudil in potem stvari niso več delovale. Očitno torej ne morem zaupati samo raznim freeware programom, pač pa tudi samemu Microsoftu, kajne??? S to razliko, da so freeware programi zastonj, Windowse sem pa plačal.
Glede securitya si pa nič ne delaj skrbi, pač sem naredil napako, prvo v 10 letih in sem imel ravno smolo. Sicer sem imel za ponovno inštalacijo Windowsov tudi druge razloge, ampak tule niso pomembni. Blasterja sem "odstranil" točno tako, kot so mi svetovali pri M$ tehnični pomoči. Če sem delal narobe so mi pač narobe svetovali, ane?
Kaj bo M$ naredil v prihodnosti me NE zanima, mene zanima samo kakšno je pogodbeno razmerje med njimi in mano SEDAJ.
Kar se tiče osebnih podatkov, si itak en tistih ki adware oz spyware ne pozna - smeh... upam, da kdo od Adminov (Primož, Sergio,...) tole bere in se valja po tleh od smeha...
Glede avta pa isto. Sicer se pa s tabo ne mislim pregovarjati. Ti sicer lahko zagovarjaš svojega (bivšega?) delodajalca, jaz pa sem na forumu opisal svojo uporabniško izkušnjo, do česar imam vso pravico. Žal pa nisem edini, niti do težav ni prihajalo samo enkrat, pač pa skoraj vedno.
Če na M$ slo delajo samo taki kot ti, mi je pa tudi vse jasno.
Aha, software ni free, hardware pa je?
To res lahko napiše samo nekdo, ki je za M$ delal. OpenOffice.org torej ni free, čeprav si ga lahko iz neta potegnem brezplačno ali namestim iz sosedovega CDja, miška ali trdi disk pa je free??? Ti si mi pa res nek znalec, ja... Sicer je res, da imamo tudi druge, nedenarne stroške, ampak za to ti verjetno še nisi slišal...
Seveda so pa tu recimo g. Matthai , ki nima razjasnenih pojmov da free programi ali drugi Shareware ni najbolj zdravo kar počež inštalirati.
Tudi to je izjava, ki po mojem mnenju pride lahko samo iz ust nekoga, ki je delal pri M$. Freeware in shareware programov ni najbolj zdravo kar počez inštalirati - veliko bolj zdravo je, če inštalirate program, ki zmore enake stvari, samo da je plačljiv. Po možnosti uporabljajte samo programe, ki jih je naredil M$....
Tako razmišljanje je povsem zgrešeno. Windows je operacijski sistem, skratka nekaj, kar ni samo sebi namen, pač pa jih potrebujem zato, da na njem poganjam druge programe, se pravi programe s katerimi nekaj delam. Ali pač misliš, da računalnik uporabljam za brskanje po disku in odpiranje in zapiranje map ter uživanje ob grafični podobi Windowsov??!?!?
Mimogrede - nekdo je kritiziral dejstvo, da sem inštaliral gonilnik, ki mi ga je Windowsupdate ponudil in potem stvari niso več delovale. Očitno torej ne morem zaupati samo raznim freeware programom, pač pa tudi samemu Microsoftu, kajne??? S to razliko, da so freeware programi zastonj, Windowse sem pa plačal.
Glede securitya si pa nič ne delaj skrbi, pač sem naredil napako, prvo v 10 letih in sem imel ravno smolo. Sicer sem imel za ponovno inštalacijo Windowsov tudi druge razloge, ampak tule niso pomembni. Blasterja sem "odstranil" točno tako, kot so mi svetovali pri M$ tehnični pomoči. Če sem delal narobe so mi pač narobe svetovali, ane?
Kaj bo M$ naredil v prihodnosti me NE zanima, mene zanima samo kakšno je pogodbeno razmerje med njimi in mano SEDAJ.
Kar se tiče osebnih podatkov, si itak en tistih ki adware oz spyware ne pozna - smeh... upam, da kdo od Adminov (Primož, Sergio,...) tole bere in se valja po tleh od smeha...
Glede avta pa isto. Sicer se pa s tabo ne mislim pregovarjati. Ti sicer lahko zagovarjaš svojega (bivšega?) delodajalca, jaz pa sem na forumu opisal svojo uporabniško izkušnjo, do česar imam vso pravico. Žal pa nisem edini, niti do težav ni prihajalo samo enkrat, pač pa skoraj vedno.
Če na M$ slo delajo samo taki kot ti, mi je pa tudi vse jasno.
poweroff ::
aleksander - saj M$ ju sem tudi povedal, da sem nezadovoljen. Seevda pa verjamem, da je za Korporacijo najbolj ugodno da sem lepo tiho in jim ne kvarim imidža. Sori fantje - od M$ nimam nič in jih lahko kritiziram. Najbrž vas jezi, da sem za razliko od večine drugih, ki ne znajo pokritizirati nič pametnega, sam opisal zelo konkreten primer, ki zasluži kritiko.
Sicer pa je debata z vami, ki očitno delate na Microsoftu brezpredmetna, ker boste pač branili svojega delodajalca in ne boste priznali napake...
Sicer pa je debata z vami, ki očitno delate na Microsoftu brezpredmetna, ker boste pač branili svojega delodajalca in ne boste priznali napake...
Imagination ::
Fanje, ne se kregat, naj vsak dela kaj hoče!
Hake hay, not war
Hake hay, not war
---
Če nekaj stvari, ki bi lahko šle narobe, ni šlo narobe, potem bi bilo zanje veliko bolje, če bi šle narobe!
DMouse ::
Matthai: mislim da od tehnične pomoči preprosto pričakuješ preveč. Nihče namreč nima izkušenj z vsemi možnimi kombinacijami strojne opreme, obnašanjem z njihovimi gonilniki ter vse to pomešano z različnimi popravki ter third party programi (it would take god's skills to do that). MS pomoč je (IMHO) tam zato, da pomaga povprečnim (ali podpovprečnim ) uporabnikom, ki imajo probleme z vstavljanjem tabele v Wordu ali ne znajo namestiti tiskalnika.
Mercier ::
Na kaj se nanaša tista brezobraznost? Na čas, ki so ga rabili, da so ugotovili, da ti ni pomoči?
Glede nesposobnosti. Najbrž dopuščaš možnost, da včasih nimajo rešitve (zastonj ali pa plačljivo)? Prepričan sem, da je nima _nobena_ podpora.
Še vedno prosim za info, kako uporabnik ve, da je upravičen do podpore za OEM operacijski sistem? (razen tako, da pokliče in proba :) Če kdo ve...
Glede nesposobnosti. Najbrž dopuščaš možnost, da včasih nimajo rešitve (zastonj ali pa plačljivo)? Prepričan sem, da je nima _nobena_ podpora.
Še vedno prosim za info, kako uporabnik ve, da je upravičen do podpore za OEM operacijski sistem? (razen tako, da pokliče in proba :) Če kdo ve...
poweroff ::
brezobraznost - neizrazitost, medlost, nesramnost, surovost, brezobzirnost
Nesramnost v tem smislu, da so mi preko WindowsUpdate podtaknili "popravek", ki mi je sesul driverje.
Nesposobnost je pa odsotnost sposobnosti pomagati mi. Ali zato, ker so ljudje tam pomankljivo izobraženi, ali pa zato, ker so njihovi izdelki slabo napisani, to je pa drugo vprašanje.
Kako vem, da sem upravičen do pomoči? Preprosto - zraven sem dobil dokumentacijo in tam to piše. Sicer pa ne vem od kje sklepanje, da imam OEM verzijo...
Sicer se pa z DMouse lepo strinjava - tehnična pomoč je vaba za tiste uporabnike, ki nimajo dovolj znanja (beri: so preleni, da bi si prebrali kakšen priročnik) za preproste stvari. Mogoče sem res pričakoval preveč od tistih, ki ljudem razlagajo kako se odpre novo okno...
Nesramnost v tem smislu, da so mi preko WindowsUpdate podtaknili "popravek", ki mi je sesul driverje.
Nesposobnost je pa odsotnost sposobnosti pomagati mi. Ali zato, ker so ljudje tam pomankljivo izobraženi, ali pa zato, ker so njihovi izdelki slabo napisani, to je pa drugo vprašanje.
Kako vem, da sem upravičen do pomoči? Preprosto - zraven sem dobil dokumentacijo in tam to piše. Sicer pa ne vem od kje sklepanje, da imam OEM verzijo...
Sicer se pa z DMouse lepo strinjava - tehnična pomoč je vaba za tiste uporabnike, ki nimajo dovolj znanja (beri: so preleni, da bi si prebrali kakšen priročnik) za preproste stvari. Mogoče sem res pričakoval preveč od tistih, ki ljudem razlagajo kako se odpre novo okno...
Mercier ::
Kako vem, da sem upravičen do pomoči? Preprosto - zraven sem dobil dokumentacijo in tam to piše. Sicer pa ne vem od kje sklepanje, da imam OEM verzijo...Povezano je s temo. Mene je zanimalo, če kdo ve kaj več. Nisem pa nič sklepal o tvoji verziji.
Kakšna dokumentacija? Nekaj dodatnega, list papirja? Jaz še nisem nikjer tega videl.
DMouse ::
Povprečni uporabniki imajo ponavadi povprečne probleme, a jih ne morejo rešiti, ker nimajo dovolj znanja in si ne znajo pomagat sami... poklicali bodo MS tehnično pomoč in tam jih bodo pomagali. Taki, kot si ti, pa imajo znanje in si lahko pomagajo sami (čeprav ti je vzelo nekaj časa za to, si si na koncu pomagal sam), a grejo vseeno najedat nedolžnemu (zakaj nedolžnemu? preberi moj prejšnji post) MSCE inženirju. Dovolj dolgo se ukvarjam z računalniki, da vem, da vsak problem z računalnikom nima enostavne rešitve, če pa ti pričakuješ, da bo nekdo pomahal s čarobno palčko in tako rešil tvojega, pričakuješ preveč!!
poweroff ::
Nedolžnemu... M$ zame NI nedolžna korporacija. Znani so problemi z monopoliziranjem, izrinjanjem konkurence (MSIE vs Netscape), konec koncev tudi zelo lepo poslujejo z našo državno upravo... Zato mi ne govorit o nedolžnosti. M$ skrbi zase in za svoje interese, čas je, da se potrošniki organiziramo, in začnemo zakonito uveljavljati svoje interese in nastopimo proti korporacijam.
Priznam, da bi proti enemu majhnemu podjetju, kot npr. Agenda imel moralne pomisleke zaradi teženja. Glede M$ pa nimam nobenih pomislekov. Tudi oni jih niso imeli do (sedaj že pokojne) konkurence.
Priznam, da bi proti enemu majhnemu podjetju, kot npr. Agenda imel moralne pomisleke zaradi teženja. Glede M$ pa nimam nobenih pomislekov. Tudi oni jih niso imeli do (sedaj že pokojne) konkurence.
DMouse ::
Grrr, kako grdo obračaš moje besede. Inženir je nedolžen! Ni on pisal gonilnikov za tvoj hardware, popravkov za windowse ter imel časa sprobat vseh možnih kombinacij hardware-a in software-a.
P.S.: jest se ne grem več. Kdor vidi moj point, ga vidi, kdor ne pač ne!
P.S.: jest se ne grem več. Kdor vidi moj point, ga vidi, kdor ne pač ne!
Joze_K ::
Jaz bom pa tak rekel: se mi zdi, da imata obe strani SVOJ PRAV in prav.
Dejstvo je, da kadar imaš probleme UPAŠ, da boš nekje lahko dobil kakšno pomoč, vsekakor najlepše in celo pričakovano pa, da pri proizvajalcu programa,....
RES pa je tudi da ni mogoče imeti vsega pod kontrolo inu znati vsega možnega kar lahko kombinacija strojne in programske opreme proizvede (dostikrat prave čudeže) - tako da ni za zameriti tudi tistemu revežu na "oni strani", ki bi naj pomagal....
sicer pa danes ni več opreme, ki bi 100% OK delala,..., sem avto za 4 mio SIT kupil pa ga imel po nakupu 90 dni na servisu, pa še zdaj nisem prepričan, da so vse ok odpravili....
... je pa res, da to ni v redu!!!
Dejstvo je, da kadar imaš probleme UPAŠ, da boš nekje lahko dobil kakšno pomoč, vsekakor najlepše in celo pričakovano pa, da pri proizvajalcu programa,....
RES pa je tudi da ni mogoče imeti vsega pod kontrolo inu znati vsega možnega kar lahko kombinacija strojne in programske opreme proizvede (dostikrat prave čudeže) - tako da ni za zameriti tudi tistemu revežu na "oni strani", ki bi naj pomagal....
sicer pa danes ni več opreme, ki bi 100% OK delala,..., sem avto za 4 mio SIT kupil pa ga imel po nakupu 90 dni na servisu, pa še zdaj nisem prepričan, da so vse ok odpravili....
... je pa res, da to ni v redu!!!
ssokec ::
matthai je napisal
"Četrto - ni šlo za podporo za macroje, ker podpore za macroje na tehnični pomoči ne dajejo. Šlo je za vprašanje kako s kombinacijo tipk - brez miške - združiti dva stolpca v tabeli. Rezultat: v Officu 2000 to ni možno. "
Če sem prav razumel vprašanje ti sedaj odgovarjam kako to storiš (menim da si imel problem v Excel-u):
S pomočjo tipke shift in puščicami označiš stolpca ki ju želiš združiti, nato pritisneš Ctrl+1, nato se pomakneš na listič Aligment s pomočjo tipk Ctrl+Tab, ko si na lističu Aligment se spomočjo tipke Tab pomakneš na Merge Cells, pritisneš Space-presledek in na koncu še enter in stolpca naj bi bila združena.
"Četrto - ni šlo za podporo za macroje, ker podpore za macroje na tehnični pomoči ne dajejo. Šlo je za vprašanje kako s kombinacijo tipk - brez miške - združiti dva stolpca v tabeli. Rezultat: v Officu 2000 to ni možno. "
Če sem prav razumel vprašanje ti sedaj odgovarjam kako to storiš (menim da si imel problem v Excel-u):
S pomočjo tipke shift in puščicami označiš stolpca ki ju želiš združiti, nato pritisneš Ctrl+1, nato se pomakneš na listič Aligment s pomočjo tipk Ctrl+Tab, ko si na lističu Aligment se spomočjo tipke Tab pomakneš na Merge Cells, pritisneš Space-presledek in na koncu še enter in stolpca naj bi bila združena.
poweroff ::
Ne, ni bil problem v Excelu, pač pa v Wordu, kar sem tudi jasno zapisal.
Pa še to - ta postopek ti združi v eno celico, jaz pa bi rad, da združi samo dve celici v isti vrstici, torej je na koncu tliko celic, kot vrstic.
Kolikor se spominjam, je v Officu 95 to delovalo.
Pa še to - ta postopek ti združi v eno celico, jaz pa bi rad, da združi samo dve celici v isti vrstici, torej je na koncu tliko celic, kot vrstic.
Kolikor se spominjam, je v Officu 95 to delovalo.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: poweroff ()
ToniT ::
Evo ti odgovor, da ne bomo samo mlatili prazne slame.
Sub SpojiVrstico()
Selection.SelectRow
Selection.Cells.Merge
End Sub
Potem pa makru dodeliš kombinacijo tipk in voila!
Sub SpojiVrstico()
Selection.SelectRow
Selection.Cells.Merge
End Sub
Potem pa makru dodeliš kombinacijo tipk in voila!
poweroff ::
Ah, očitno nisi prebral kajkšen problem točno sem imel... Moj makro je moral poiskati ustrezno tabelo (tabel je bilo več vrst) in potem narediti to operacijo za celo tabelo, s tem, da so bile tabele različnih velikosti.
Sicer sem pa zadevo že rešil...
Sicer sem pa zadevo že rešil...
Wox ::
Se strinjam z DMousom. Od tehnične pomoči pričakujem, da mi bodo znali pomagati, če naletim na težave pri namestitvi njihovega izdelka. Se pravi problemi tipa: namestitveni CD se ob zagonu računalnika ne zažene, nimam šumnikov in podobne zadeve. Kar se tiče problemov po nemestitvi programov drugih proizvajalcev, ne pričakujem od njih nobene podpore. Še bolj se mi zdi smešno pričakovati od tehnične podpore, da mi bodo pisali makre.
Sicer so pa moje izkušnje z MS podporo zelo dobre. To je bilo sicer v časih Windows 95, ko še nisem imel interneta in nisem mogel googlat. Zdaj vse težave na katere naletim rešujem prek spleta, forumov kot je tale. Zato se mi zdi nepravično, da blatiš fante na tehnični podpori, ki so ti kljub vsemu šli na roko in pokazali interes, da rešijo tvoj problem. Ker Windows je danes že tako kompleksen skupek kode, da verjetno niti v Redmondu ne obstaja oseba, ki bi znala odgovoriti na vse probleme, na katere lahko naleti uporabnik.
Tako kot je človek zelo kompleksna zadeva. In o svojem dohtarju ne bom govoril slabo le zato, ker mi ne ve ozdravit plešavosti.
Sicer so pa moje izkušnje z MS podporo zelo dobre. To je bilo sicer v časih Windows 95, ko še nisem imel interneta in nisem mogel googlat. Zdaj vse težave na katere naletim rešujem prek spleta, forumov kot je tale. Zato se mi zdi nepravično, da blatiš fante na tehnični podpori, ki so ti kljub vsemu šli na roko in pokazali interes, da rešijo tvoj problem. Ker Windows je danes že tako kompleksen skupek kode, da verjetno niti v Redmondu ne obstaja oseba, ki bi znala odgovoriti na vse probleme, na katere lahko naleti uporabnik.
Tako kot je človek zelo kompleksna zadeva. In o svojem dohtarju ne bom govoril slabo le zato, ker mi ne ve ozdravit plešavosti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | SIOL zavaja uporabnike?Oddelek: Omrežja in internet | 1635 (1406) | BlueRunner |
» | Appli najzanesljivejšiOddelek: Novice / Ostale najave | 4414 (2760) | roccco |
» | Ubuntu izdal okvarjen popravekOddelek: Novice / Varnost | 4379 (2916) | Matevžk |
» | Abadonware, kaj je to?Oddelek: Programska oprema | 1587 (1214) | Gandalfar |
» | Prodajalec in stranka po MicrosoftovoOddelek: Loža | 2525 (2141) | McHregec |