» »

Motorno olje za avtomobil

Motorno olje za avtomobil

1
2
»

energetik ::

Raptor F16 je izjavil:


Tako kot tisti, ki je zgoraj napisal, da 5W-50 pomeni, da je pri višji temperaturi višja viskoznost kot pri nižji, pa ni res ker mu nihče ni povedal, da gre za relativno, ne pa absolutno merilo.
Čaki mal, katerekoli specifikacije olja pogledaš imajo podano kar lepo absolutno dinamično viskoznost v cSt (centistokes) pri 100° in 40°C. Ne vem kje si ti videl kakšno relativno merilo.
Imaš pa zraven še "viscosity index", ki kaže, koliko se viskoznost spreminja s temperaturo.

hojnikb ::

zobnik je izjavil:

Proizvajalci priporočajo tisto firmo, ko največ plačajo da oglašujejo. drugače je vseeno kaj vliješ notri 5w30 ali 5w40.

še enkrat, ni vseeno. Motor je konstruiran za določeno viskoznost motorja in če tega ne uporabljaš, imaš lahko težave. Recimo pregosto olje (v tem primeru W40) ima lahko težave z doseganjem določenih predelov motorja, kjer so zelo ozke luknje za pretok.

Proizvajalci načeloma silijo z bolj redkim oljem iz čisto ekoliških razlogov; redkejše olje ima namreč manj internih trenj, zato ponekod že uporabljajo 0W16
#brezpodpisa

K0K0 ::

Pri olju ni sam viskoznost. Niso vsa olja z oznako 5-w40 enaka oz primerna za vsak motor, ki ima predpisamo to viskoznost. Npr. 1.9 tdi z bosch pumpo ima drugo 5-w40 olje kot 1.9 tdi z pumpe duse motorjem. Pa je oboje 5-w40. Treba je gledat oznako na motorju. Npr VW 501, VW502... in ta oznaka mora bit tudi na olju.
https://www.oilspecifications.org/volks...

m0LN4r ::

KAVINSKY je izjavil:

Glavni razlog odpovedi turbin je ravno izrabljeno olje. Potem je še tu še dCi, kateri je imel prepisan interval na 20-30k km. Pa še za nekatere modele ali na 2 leti. Kar je bilo zelo super za ležaje.

Zdaj ali riskiraš dodatni strošek tiste 70EUR za menjavo olja vsake 15k km ali pa upaš, da ne bo nič in se bo naslednji lastnik veselil računa.
Rajsi upam, glede na to da se nismo imeli nikoli pokvarjene turbine pa procentualno je moznost kaj takega okoli 1%
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Raptor F16 ::

energetik je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:


Tako kot tisti, ki je zgoraj napisal, da 5W-50 pomeni, da je pri višji temperaturi višja viskoznost kot pri nižji, pa ni res ker mu nihče ni povedal, da gre za relativno, ne pa absolutno merilo.
Čaki mal, katerekoli specifikacije olja pogledaš imajo podano kar lepo absolutno dinamično viskoznost v cSt (centistokes) pri 100° in 40°C. Ne vem kje si ti videl kakšno relativno merilo.
Imaš pa zraven še "viscosity index", ki kaže, koliko se viskoznost spreminja s temperaturo.


Številke na kanti olja, ki določajo gradacijo ne pomenijo, da ima olje toliko centistokesov.

Še enkrat. Glej SAE J300. Imaš tabele pa si glej.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

robertml ::

Na servisu (AMZS) so mi v motor avtomobila nalili toliko olja, da je nivo kar 1 cm nad oznako max.
Ali je slučajno to še dopustno? Lahko zahtevam, da ga nekoliko izčrpajo?
Lp

jest10 ::

1cm ni nič kritičnega, če ti mašina kuri olje pa sploh ne. Malo spremljaj, če bo slučajno višina naraščala zaradi goriva v olju(veliko kratkih voženj), ga sam potegni ven kakšen deci.

Pa si siguren, da meriš na ravnem? Samo malo naklona podlage je potrebno, pa bo odčitek opazno odstopal.

D3m ::

Tako je. Avto mora biti na ravnem.
|HP EliteBook|R5 6650U|

IL_DIAVOLO ::

Res je.

Imam nadstresek na rahlem klancu. Ko sem meril na klancu, je bil nivo v sredini, v ravnini pa komaj nad minimumom.

robertml ::

Meril sem na ravnem, avto pa ne kuri olja (praktično gledano nič).
Bom kontroliral nivo, vožnje so pa zadnje čase kratke.

Raptor F16 ::

robertml je izjavil:

Meril sem na ravnem, avto pa ne kuri olja (praktično gledano nič).
Bom kontroliral nivo, vožnje so pa zadnje čase kratke.

Ne, tolk preveč (1cm) ni ok.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

robertml ::

Meni je 1cm tudi preveč. Glede na račun so nalili 3,5 l olja,
v priročniku avtomobila (i30) piše, da je ustrezna količina olja 3,3 l.
Pol je pa verjetno ostalo v motorju še nekaj starega olja, ki ni izteklo iz motorja ...
Grem v ponedeljek kar na servis.

IL_DIAVOLO ::

Ce nimas pozresne masine, potem pa itak ne sme bit. Boljše, da manj.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Vedno je boljse da je vec olja v motorju seveda ne veliko preko maksimuma. Vec kot je olja noter boljse bo podmazovanje,ze samo olje bo ustvarjalo vecji predtlak pri oljni crpalki zaradi teze, olje bo bolj cisto manj se grelo z manj umazanijami/gareza. Norost je trend zmanjsanja oljnih korit tj kolicine olja v motorjih, da bi se prisparalo max liter olja na servisih, navadni idiotizem. Pri nekaterih modelih vozil se svetuje zamenjava tovarniskih korit z taksnimi ki zberejo vec olja noter (razni citroenovi, renaultovi ter fordovi modeli), s tem se precej zmanjsuje moznost da pride do okvare zarad umazanije in degradacije olja.

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Kakšne pišeš... Preveč olja ni OK! Sploh pa ne bo zaradi tega večja tlaka, daj no. Zaradi 1cm višine? :))
Podmazovanje je pa vedno enako, pri min ali max, dokler oljna črpalka dobi olje brez zraka, je vse normalno.

In pri sodobnih sintetičnih oljih ni nobenega gareža itd.

-valvoline- ::

energetik je izjavil:

Kakšne pišeš... Preveč olja ni OK! Sploh pa ne bo zaradi tega večja tlaka, daj no. Zaradi 1cm višine? :))
Podmazovanje je pa vedno enako, pri min ali max, dokler oljna črpalka dobi olje brez zraka, je vse normalno.

In pri sodobnih sintetičnih oljih ni nobenega gareža itd.

To si ti tako misles. Preber malo po tujih forumih kako profesionalci svetujejo menjavo oljnih korit zarad premajhne kolicine olja v motorjih. Motor bi mogu met najmanj 10 litrov olja noter, menjalo na 30k, noben avto ne bi nikoli zaribal ali imel tezave z podmazovanjem. Ampak to ni v interesu velikih korporacij. Zakaj pa misles da tovornjaki zdrzijo brez tezav tudi po 2 mil kilometrov, in se olje menja na 50-80k? Ker motor zbere 40-50l olja.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Spet streljas kozle.

starfotr ::

1 cm preko maksimalne količine je norost. Lahko poškoduješ motors toliko olja v motorju.

Najbolje je imeti nekje na 3/4 do max na indikatorju.

Imaš kak link teh korit? In kateri avti naj bi bili primerni za menjavo korita? Ker to prvič slišim kaj takega.

-valvoline- ::

starfotr je izjavil:

1 cm preko maksimalne količine je norost. Lahko poškoduješ motors toliko olja v motorju.

Najbolje je imeti nekje na 3/4 do max na indikatorju.

Imaš kak link teh korit? In kateri avti naj bi bili primerni za menjavo korita? Ker to prvič slišim kaj takega.

Ne da se mi zdaj iskat, skor za vsak hdi/tdci motor obstaja modificirano korito k zbere efektivno 1l vec olja v motorju. To sem zasledil pred nekaj let k sem hotu kupit c4 k imajo tezavo z podmazovanjem in serijskim crkovanjem turbin. Sicer glavna tezava zbiranja gareza in zadelanih filtrov naj bi bila pri tesnenju sob, vendar se tveganje za okvaro pri modificiranim koritom prakticno odpravi.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

preveč olja defenitivno NI ok, če ga je hudo preveč, je precej bolj katastrofalno, kot če ga je malenkost pod min....

Tisto območje min-max je tam z razlogom.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

preveč olja defenitivno NI ok, če ga je hudo preveč, je precej bolj katastrofalno, kot če ga je malenkost pod min....

Tisto območje min-max je tam z razlogom.

To seveda se strinjam, vendar so motorji v startu slabo dimenzionirani, podhranjeni z oljem. Namernoma ali ne who knows. 5l bi moral bit minimum za dizla, 10l pa idealno.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

to se seveda reši z bolj rednim menjavanjem olja...
#brezpodpisa

energetik ::

-valvoline- je izjavil:

starfotr je izjavil:

1 cm preko maksimalne količine je norost. Lahko poškoduješ motors toliko olja v motorju.

Najbolje je imeti nekje na 3/4 do max na indikatorju.

Imaš kak link teh korit? In kateri avti naj bi bili primerni za menjavo korita? Ker to prvič slišim kaj takega.

Ne da se mi zdaj iskat, skor za vsak hdi/tdci motor obstaja modificirano korito k zbere efektivno 1l vec olja v motorju. To sem zasledil pred nekaj let k sem hotu kupit c4 k imajo tezavo z podmazovanjem in serijskim crkovanjem turbin. Sicer glavna tezava zbiranja gareza in zadelanih filtrov naj bi bila pri tesnenju sob, vendar se tveganje za okvaro pri modificiranim koritom prakticno odpravi.

Potem pa kupuj avte, ki nimajo težav zz zaribavanjem! Sploh pa je to verjetno posledica kupovanja rabljenih, nevzdrževanih vozil, ne pa premale količine olja.
Na prejšnjem Hyundaiu sem menjal olje na 10tkm oz. 1 leto, sintetiko 5w-40. Pri 120tkm sem odprl pokrov ventilov zaradi menjave tesnila - vse je bilo popolnoma čisto, niti sledu o kakšnem garežu, odmične so se svetile, ostanki olja pa so bili po 1 letu zgolj rjavi. Pa je imel tisti motor le 3L olja.

-valvoline- ::

Dizli so bolj obcutljivi na kolicino olja, saj je ze po 1000km olje prakticno crno in z umazanmo kot katran. Glavne tezave se pojavljano vedno v spodnjem delu motorjev, ponavad zarad slabega krozenja olja pride do poskodbe motorjev, tudi ko se zgoraj zdi da je vse ok.
Ne vem pa zakaj so proizvajalci tolk obsedeni z zmanjsevanjem kolicino olja v motorjih. Go figure. Tega se ne tanka sproti. In v cem je problem ce bi namest smesnih 3l naredil korito in konstrukcijo za proper 5l olja? lol

Zgodovina sprememb…

EnStot ::

king123 je izjavil:

Zdravo imam eno vprasanje za vse ki se spoznate na avtomobile 🙂 sem lastnik vw golfa 1.2 TSI 2013 letnik 2 lastnik. Avto ima prevozenih 150 000km (kupljen pri 120 000). Vedno servisiran s oljem castrol edge 5w-30 in sem zasledil na nekaterih straneh da veliko ljudi uporablja raje 5w-40. Nespoznam se na avta (moje prvo avto), Zanima me kaktero olje bi mi priporocali naj ostanem na prvotnem ali raje 5w-40? Hvala lepa za vas cas in vase odgovore

Uporabi 0W-40, pa boš ubil 2 muhi na en mah! Motor bo lažje startal v hladnih jutrih, pri višjih temeperaturah, pa ti bo to olje malo bolje ščitilo motor zaradi malo višje viskoznosti in malce debelejšega oljnega filma. Posebej sedaj, ko je že dobru "ulaufan" in je že prisotna obraba.
Sicer pa poglej kaj priporoča vrhunski proizvajalec motornih olj:
https://eni-ita.lubricantadvisor.com/de...

Invictus ::

-valvoline- je izjavil:

To si ti tako misles. Preber malo po tujih forumih kako profesionalci svetujejo menjavo oljnih korit zarad premajhne kolicine olja v motorjih. Motor bi mogu met najmanj 10 litrov olja noter, menjalo na 30k, noben avto ne bi nikoli zaribal ali imel tezave z podmazovanjem. Ampak to ni v interesu velikih korporacij. Zakaj pa misles da tovornjaki zdrzijo brez tezav tudi po 2 mil kilometrov, in se olje menja na 50-80k? Ker motor zbere 40-50l olja.

Eno je premalo korito, drugo je nalito preveč olja...

Tule je lepo razloženo...

http://www.t3atlanta.com/blog/car-tips/...

Skratka, cel kup problemov, če je olje nalito čez MAX mejo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

zk_eu ::

robertml je izjavil:

Na servisu (AMZS) so mi v motor avtomobila nalili toliko olja, da je nivo kar 1 cm nad oznako max.
Ali je slučajno to še dopustno? Lahko zahtevam, da ga nekoliko izčrpajo?
Lp


Najprej prosim povej kateri motor imaš.

1 cm pri kakšnem 2.0 motorju v katerega gre 4.5L ali več olja ni tako kritično, kot pa pri kakšnem manjšem motorju, kjer to resno škoduje motorju.

Drugače pa, ali greš nazaj in ti ga oni spustijo, ali pa ga sam malo spustiš, če imaš to možnost. Lahko pa greš v lekarno po injekcijo in v Merkur po cevko ter ga sam ven potegneš skozi šipko.

Jaz bi ga za boljše počutje spustil. :)
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

robertml ::

Motor je atmosferski bencinski 1.4L, nazivna količina olja po priročniku je 3,3 l.
Sigurno ga bom spustil za ene 3 dcl.

-valvoline- ::

Jaz ga vedno nalijem od oka 5mm vec kot max. Doslej noben motor ni zaribal, tudi tisti z 400kkm+ kot novi, turbine nisem nikoli menjaval al pa karkol mehanskega na motorjih.

Zgodovina sprememb…

zk_eu ::

robertml je izjavil:

Motor je atmosferski bencinski 1.4L, nazivna količina olja po priročniku je 3,3 l.
Sigurno ga bom spustil za ene 3 dcl.


Sicer mislim, da pri tem motorju nima kaj biti. Ampak vseeno ga raje spusti in boš miren. :)
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

m0LN4r ::

robertml je izjavil:

Na servisu (AMZS) so mi v motor avtomobila nalili toliko olja, da je nivo kar 1 cm nad oznako max.
Ali je slučajno to še dopustno? Lahko zahtevam, da ga nekoliko izčrpajo?
Lp
Prevec zna biti pri ogretem motorju problem. Te zadeve so danes racunalnisko izracunane na mikromilimeter natancno, kar se tice prostornine pri doloceni temperaturi upostevajoc raztezanje, ne poslusaj nekih vaskih mojstrov. Lahko si sam nalozis kak Autocad, Catio ali SW, bos presenecen kako natancno te zadeve izracunajo prostornine in marsikaj drugega.
Pa struznice in CNCji so tudi malo bolj natancni od tistih izpred 30 let.

-valvoline- je izjavil:

Dizli so bolj obcutljivi na kolicino olja, saj je ze po 1000km olje prakticno crno in z umazanmo kot katran. Glavne tezave se pojavljano vedno v spodnjem delu motorjev, ponavad zarad slabega krozenja olja pride do poskodbe motorjev, tudi ko se zgoraj zdi da je vse ok.
Ne vem pa zakaj so proizvajalci tolk obsedeni z zmanjsevanjem kolicino olja v motorjih. Go figure. Tega se ne tanka sproti. In v cem je problem ce bi namest smesnih 3l naredil korito in konstrukcijo za proper 5l olja? lol
Nekatera olja spremenijo barvo, ce jih segrejes v epruveti za 15 minut, kaj sele da jih nalijes v nek umazan motor z ostanki starega olja in filma na kovini.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

IL_DIAVOLO ::

-valvoline- je izjavil:

Jaz ga vedno nalijem od oka 5mm vec kot max. Doslej noben motor ni zaribal, tudi tisti z 400kkm+ kot novi, turbine nisem nikoli menjaval al pa karkol mehanskega na motorjih.


Jaz pa nalijem cca 1.75mm pod max :))

Srsly nehaj pametovat, ker nima veze koliko je not(min/med/max), samo da je olje prave viskoznosti in redno menjano.

-valvoline- ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Jaz ga vedno nalijem od oka 5mm vec kot max. Doslej noben motor ni zaribal, tudi tisti z 400kkm+ kot novi, turbine nisem nikoli menjaval al pa karkol mehanskega na motorjih.


Jaz pa nalijem cca 1.75mm pod max :))

Srsly nehaj pametovat, ker nima veze koliko je not(min/med/max), samo da je olje prave viskoznosti in redno menjano.

Vsak naj pocne kar misli da je prav. Ne da se mi sraufat, tudi za mojo trenutno astro se dobi modificirano korito za 1l+ olja, ampak ker je v planu spet nabava plinovcka (se boljs upam na omrezje in metanovcka) zato bom pustil tako kot je. Ce bi mislu avto met se nekaj let bi zagotovo takoj zamenjal korito.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

no, ce plin furas, mors itk delat cel kup modifikacij, da je za kaj (tudi olje bolj trpi..):))
#brezpodpisa

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

no, ce plin furas, mors itk delat cel kup modifikacij, da je za kaj (tudi olje bolj trpi..):))

Napacno razmisljas, olje je pri voznji na lpg/cng precej cistejse z veliko manj svinjarije noter kot ce vozis na benz, dizel pa itak. na ex lanosu na lpg olje je bilo cisto kot solza pri redni menjavi na vsakih 10kkm, heck celo skoda mi je bila menjava na 10k pa sem vedno mislu naslednjic menjat na 15-20k mimo mojaga pravila max 10k :v

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

brez labolatorijske analiz je tole bolj kot ne drek primerjava. To, kako zgleda olje vizualno, ni noben indikator.
#brezpodpisa

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

brez labolatorijske analiz je tole bolj kot ne drek primerjava. To, kako zgleda olje vizualno, ni noben indikator.

Delez nox sox ter mikro delcev pri zgorjevanju je /10 ali nizji pri vozilih na plin, zato normalno tudi precej manj svinjarije v olju. Pri zgorjevanju lpg/cne ne prihaja do karbonizacije olja, ker tekoci bencin in nafta sproti tudi kemicno vezujejo na olje in ga s tem dodatno degradirajo.

Zgodovina sprememb…

Ganon ::

Menjava olja je "minimalen" strošek (če te ne nategne pooblaščenec), zato ne razumem, zakaj bi kdo zavlačeval z menjavo. Jaz sem se navadil, da vsako leto jeseni obiščem mehanika in ga zamenja. Gre pa v motor (1,5 dCi) skoraj 5 litrov olja.

hojnikb ::

-valvoline- je izjavil:

hojnikb je izjavil:

brez labolatorijske analiz je tole bolj kot ne drek primerjava. To, kako zgleda olje vizualno, ni noben indikator.

Delez nox sox ter mikro delcev pri zgorjevanju je /10 ali nizji pri vozilih na plin, zato normalno tudi precej manj svinjarije v olju. Pri zgorjevanju lpg/cne ne prihaja do karbonizacije olja, ker tekoci bencin in nafta sproti tudi kemicno vezujejo na olje in ga s tem dodatno degradirajo.

again, nekaj je teorija, nekaj je praksa. Brez dejanske meritve detergentov in obrabe v labolatorju tezko kaj reces okoli kvalitete olja proti bencinu.
dejstvo je, da lpg zgoreva bolj vroce kot bencin (sploh ce si idiot in mas ecu nastavljen tako, da zre karseda malo plina) kar zelo negativno vpliva tudi na kvaliteto olja skozi interval.

z razlogom obstajajo za dolocene avte posebna motorna olja, ki imajo detergente in aditive, namenjene lpg predelavam..
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

bbbbbb2015 ::

KAVINSKY je izjavil:

Glavni razlog odpovedi turbin je ravno izrabljeno olje. Potem je še tu še dCi, kateri je imel prepisan interval na 20-30k km. Pa še za nekatere modele ali na 2 leti.


Glavni razlog odpovedi turbin je prehitro ugašanje avta, ki je bil prej pod bremenom.
Meni so na enem novem Renaultovem avtu (2,2dCi) šle tri turbine in to v treh letih, ko je avto nabral cca 130.000km. Sicer so dve zamenjali na garancijo (do 100kkm), samo to vseeno ni bilo normalno.

Takratni Kotek pač nek usposobljen serviser za Renaulte mi je razložil, da če se po avtocesti voziš hitro (Autobahn) pa tudi do 130km/h, ter zaviješ na pumpo, motor ustaviš, ter tankaš, se turbina zna vrteti še ko odpiraš tank za gorivo.

In to pobira ležaje, oziroma dela "loker", kot on tem reče.

Predlagal mi je preprosto metodo, kako se to izboljša. Ko prideš na pumpo ali se ustaviš in hočeš iz avta, se najpreš odpneš in vzameš denarnico in šele nazadnje ugasneš motor. Trubina se je takrat že spustila v bistveno nižje obrate (povsem stoji nikoli ne). In bo turbina držala večno.

m0LN4r ::

In to dela 99% folka zato se jim turbine ne kvarijo? Da se jaz eno gostilnisko dodam, sefov bmw pa ima mal vec kot 300kkm pa leti po AC okoli 180-200kmh in ga boli kurac, sparkira in izklopi. Pa se ni eksplodirala nobena turbina. Aja ko sparkira avto poka od vrocine se ene 5 minut.
Takratni Kotek pač nek usposobljen serviser za Renaulte mi je razložil, da če se po avtocesti voziš hitro (Autobahn) pa tudi do 130km/h, ter zaviješ na pumpo, motor ustaviš, ter tankaš, se turbina zna vrteti še ko odpiraš tank za gorivo.
Na Autobahn je 130 minimum, pa ce je poleti 40 stopinj se bom peljal 180 od Passaua do Münchna in takoj ugasnil motor, pa sem 100% preprical da mi ne bodo crknile 3 turbine v treh letih, ker mi zaenkrat nobena ni.

To da pri enem renaultu crknejo tri turbine ni normalno, pa lahko vozis in delas kaj hoces.

PS: Aja mogoce je normalno, nevem bo treba v renault delavnici vprasat.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

IL_DIAVOLO ::

bbbbbb2015 je izjavil:

KAVINSKY je izjavil:

Glavni razlog odpovedi turbin je ravno izrabljeno olje. Potem je še tu še dCi, kateri je imel prepisan interval na 20-30k km. Pa še za nekatere modele ali na 2 leti.


Glavni razlog odpovedi turbin je prehitro ugašanje avta, ki je bil prej pod bremenom.
Meni so na enem novem Renaultovem avtu (2,2dCi) šle tri turbine in to v treh letih, ko je avto nabral cca 130.000km. Sicer so dve zamenjali na garancijo (do 100kkm), samo to vseeno ni bilo normalno.

Takratni Kotek pač nek usposobljen serviser za Renaulte mi je razložil, da če se po avtocesti voziš hitro (Autobahn) pa tudi do 130km/h, ter zaviješ na pumpo, motor ustaviš, ter tankaš, se turbina zna vrteti še ko odpiraš tank za gorivo.

In to pobira ležaje, oziroma dela "loker", kot on tem reče.

Predlagal mi je preprosto metodo, kako se to izboljša. Ko prideš na pumpo ali se ustaviš in hočeš iz avta, se najpreš odpneš in vzameš denarnico in šele nazadnje ugasneš motor. Trubina se je takrat že spustila v bistveno nižje obrate (povsem stoji nikoli ne). In bo turbina držala večno.


Ali pa se preprosto zadnjih 5 km cruzas po voznem pasu. Se boljse pa da tankas prej ko gres na avtocesto.

Raptor F16 ::

m0LN4r je izjavil:

In to dela 99% folka zato se jim turbine ne kvarijo? Da se jaz eno gostilnisko dodam, sefov bmw pa ima mal vec kot 300kkm pa leti po AC okoli 180-200kmh in ga boli kurac, sparkira in izklopi. Pa se ni eksplodirala nobena turbina. Aja ko sparkira avto poka od vrocine se ene 5 minut.
Takratni Kotek pač nek usposobljen serviser za Renaulte mi je razložil, da če se po avtocesti voziš hitro (Autobahn) pa tudi do 130km/h, ter zaviješ na pumpo, motor ustaviš, ter tankaš, se turbina zna vrteti še ko odpiraš tank za gorivo.
Na Autobahn je 130 minimum, pa ce je poleti 40 stopinj se bom peljal 180 od Passaua do Münchna in takoj ugasnil motor, pa sem 100% preprical da mi ne bodo crknile 3 turbine v treh letih, ker mi zaenkrat nobena ni.

To da pri enem renaultu crknejo tri turbine ni normalno, pa lahko vozis in delas kaj hoces.

PS: Aja mogoce je normalno, nevem bo treba v renault delavnici vprasat.


Ta fora z umirjanjem turbine je bla aktualna pri prvih turbodizlih, ki so imeli dost nesofisticiran sistem mazanja in hlajenja. Predvsem hlajenje je bilo največji problem, danes več ni. Pa tudi sicer turbina se umiri že po kake pol minute, ni treba kot munjen čakat pet minut - to je potrebno kvečjem pri letalih. Druga stvar, ob izklopu majo vsi novejši avtomobili podaljšan režim hlajenja. Ko se ustaviš avto boš še slišal nek zvok kot da bi ventilator laufal. Tok tok, kaj mislite, da je to ... Stvari so se toliko spremenile, da so danes nasveti starih mehanikov samo še za odmet, ker boš prej škodo naredil kot dobro.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

m0LN4r ::

Mozno, da pri Renaultu to se ne dela, ker tri turbine zapored unicit ni enostavno, niti eno ni.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

stara mama ::

Vse se da, če si dober umetnik.

GR2 ::

Škodit vsekakor ne more če ga pustiš laufat. Jaz sem dal 25 plač za avto in se mi ne da probavat tega.
Na moji 10km poti s tem ohlajanjem turbine izgubim precej, tako da pridem časovno skoraj enako skozi ali grem najpočasneje možno ali pa najhitreje možno.
petek - 11:30, sem vozil max 70, na res odprtih ravninah mi je parkrat za kratek čas ušlo na 80, ampak sem hitro popravil, res tuga vozit tako, ampak ni bilo žive duše ne pred mano, ne za mano, očitno sem imel ravno enak tempo kot ostali
včeraj - 9:00+1:30 (skupaj 10:30), sem vozil max 130 na tistih odprtih ravninah, prehitet sem uspel vse v istem trenutku ko sem jih dohitel, tako da lahko smatramo da je enako kot če bi bil sam
Ampak se mi je pa preveč smilil avto da bi ga takoj ugasnil, 2 minuti se mi pa tud ni dalo čakat, tako da minuto in pol.
danes zjutraj - 9:45, max 90, nobenega pred mano da bi me oviral
Časovno je en in isti shit ne glede na to kako voziš, ampak pod 90 zjutraj in pod 100 popoldne pa jaz nimam dovolj potrpljenja se vozit.

jest10 ::

Ja ja, sej si bogi, vsem se zeloooo smiliš
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

golf 6 1.2 tsi

Oddelek: Na cesti
253975 (2913) hojnikb
»

Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28847491 (19539) blackbfm
»

Prilivanje motornega olja ali menjava? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6910239 (8821) bbbbbb2015
»

motorna olja (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6818927 (15977) andromedar

Več podobnih tem