» »

golf 6 1.2 tsi

golf 6 1.2 tsi

p3ro ::

Zdravo

Zanimajo me vaše izkušnje z motorji 1.2 tsi cbz motor.
Poraba olja
Kompresija itd...
Vozim 2 leti golfa 6 letnik 2010 z tem motorjem prevozenih je 215 tisoc trenutno.
Zanima me kako je z porabo olja katero olje dajete notri?
Moja tezava je poraba olja dolivam mesecno na 1000 prvozenih skoraj pol litra.
Izmerili smo kompresijo in ugotovili da je na prvih 3 cilindrih 12 na zadnjem pa 10.5 svečka je bila obrabljena z počeno konico ostale 3 so bile veliko boljše drugače pa tudi obrabljene bile so menjane pred priblizno 20 tisoc so pa ngk svečke. Ali je mozno da bi se kaj dogajalo na zadnem cilindru in da je to tezava za porabo olja? Lahko pričakujem da bo potrebno v kratkem odpreti motor kakšen je kaj to strošek ? Ali pa samo dolivam olje pa pač svečke se menjajo bolj pogosto ? Ali gre lahko še na slabše kot je zdaj ? Bom probal zamenjati svečke pa čez mesec dni pogledati kompresijo pa bomo videli kak bo
  • spremenil: p3ro ()

K0l1br1 ::

Batni obročki. Drugače pa so verjetno pri vw-ju mnenja, da je pol litra na tisoč normalno... preračunaj kaj se ti splača, popravljati ali dolivati olje, ki bo vsaj vedno frišno...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

hojnikb ::

tipicno za tsi motorje. menjat bo treba batne obrocke, pa bo spet mir nekaj casa.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Dimnik ::

Nevem no, na mojem 1.4tsi sem dolil 2x 4-5dcl med servisnim intervalom(15.000km) ima pa 140.000 prevoženih, letnik 08, pa se vmes zavrti tudi proti blokadi

tony1 ::

p3ro je izjavil:

Zdravo

Zanimajo me vaše izkušnje z motorji 1.2 tsi cbz motor.
Poraba olja
Kompresija itd...
Vozim 2 leti golfa 6 letnik 2010 z tem motorjem prevozenih je 215 tisoc trenutno.
Zanima me kako je z porabo olja katero olje dajete notri?
Moja tezava je poraba olja dolivam mesecno na 1000 prvozenih skoraj pol litra.
Izmerili smo kompresijo in ugotovili da je na prvih 3 cilindrih 12 na zadnjem pa 10.5 svečka je bila obrabljena z počeno konico ostale 3 so bile veliko boljše drugače pa tudi obrabljene bile so menjane pred priblizno 20 tisoc so pa ngk svečke. Ali je mozno da bi se kaj dogajalo na zadnem cilindru in da je to tezava za porabo olja? Lahko pričakujem da bo potrebno v kratkem odpreti motor kakšen je kaj to strošek ? Ali pa samo dolivam olje pa pač svečke se menjajo bolj pogosto ? Ali gre lahko še na slabše kot je zdaj ? Bom probal zamenjati svečke pa čez mesec dni pogledati kompresijo pa bomo videli kak bo


Sam sem imel sicer fuč teflone (in ne batnih obročkov) in sem takole olje nalival 10 let... Gre pa običajno takšno stanje z leti na slabše, in motor pije vedno več olja.

Skratka, dokler boš redno nalival olje, bo avto, vsaj na nek srednji rok, delal.

2dark ::

p3ro je izjavil:

Ali gre lahko še na slabše kot je zdaj ?


Seveda lahko. Ketne ti še ni utrgalo.

Stikalo ::

Če je slabša kompresija bi bilo za odpreti in pogledati. Pri nekem privatniku ne bi smelo biti drago. Sam sem dal za brušenje glave, ko je puščala in novo tesnilo 200€..

-valvoline- ::

Lahko probas bl gosto olje ce bo kasna sprememba. Ce je 200k+ gor mu kamot naslednjic nalij 10-40. Po trgovinah poisci dodatek za olje cyclo engine treatment, preverjena zadeva, izboljsuje podmazovanje in lahko precej zmanjsa kajenje ter porabo olja. Napaka je kot ze receno pri batnih obrockih, verjetno so zastekani oljni obrocki zarad slabega vzdrzevanja in podaljsanih intervalov med menjavo olja. Kompresija ni slaba, tudi tist z 10 je ok.

Utk ::

Ja, na koliko km se je menjavalo olje?

zk_eu ::

Drugega olja nima smisla preizkušati.

Kot je že nekdo zgoraj napisal, bo potrebno menjati batne obročke. Gre za hibo teh motorjev.

Če imaš verigo, pa preveriti tudi to. V kolikor imaš jermen, pa imaš en problem manj. Žal ne uspem več slediti kateri imajo jermen in kateri verigo pri toliko motorjih.

Utk je izjavil:

Ja, na koliko km se je menjavalo olje?


To je bolezen teh motorjev in batni obročki bi se obrabili, če bi ga menjal na 5.000 km. Ljudje so po nemških forumih pisali, da so delali servise na 15.000 km in tudi znanec ima enak problem s tem motorjem,pa je delal servise na 12.000 km.

Če mu porablja pol litra olja na 1.000 km pri njegovih kilometrih, je še dobro. Marsikomu porablja liter olja na 500 km pri 150.000 km.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

2dark ::

zk_eu je izjavil:



Če imaš verigo, pa preveriti tudi to. V kolikor imaš jermen, pa imaš en problem manj. Žal ne uspem več slediti kateri imajo jermen in kateri verigo pri toliko motorjih.


Tale letnik 2010 ima verigo.

Mislim, da od 2009? do 2014 so imeli verige. Od modela 2015 naprej imajo nazaj jermene.

steev ::

-valvoline- je izjavil:

Lahko probas bl gosto olje ce bo kasna sprememba. Ce je 200k+ gor mu kamot naslednjic nalij 10-40. Po trgovinah poisci dodatek za olje cyclo engine treatment, preverjena zadeva, izboljsuje podmazovanje in lahko precej zmanjsa kajenje ter porabo olja. Napaka je kot ze receno pri batnih obrockih, verjetno so zastekani oljni obrocki zarad slabega vzdrzevanja in podaljsanih intervalov med menjavo olja. Kompresija ni slaba, tudi tist z 10 je ok.


10w-40 ni primerno olje za naše zime. Pa še to je ponavadi pol-sintetika. Če že, daš notri 5w-50.
:|

-valvoline- ::

steev je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Lahko probas bl gosto olje ce bo kasna sprememba. Ce je 200k+ gor mu kamot naslednjic nalij 10-40. Po trgovinah poisci dodatek za olje cyclo engine treatment, preverjena zadeva, izboljsuje podmazovanje in lahko precej zmanjsa kajenje ter porabo olja. Napaka je kot ze receno pri batnih obrockih, verjetno so zastekani oljni obrocki zarad slabega vzdrzevanja in podaljsanih intervalov med menjavo olja. Kompresija ni slaba, tudi tist z 10 je ok.


10w-40 ni primerno olje za naše zime. Pa še to je ponavadi pol-sintetika. Če že, daš notri 5w-50.

10-40 je najboljse olje za avte 150kkm+. pa menjava obvezno na 10kkm.

steev ::

Se mi zdi, da ne. Sicer zarad mene ti ulivaj to, samo ne drugim govort, da iste bedarije počnejo.

Za zjahane motorje je pa itak karkoli dobro.
:|

hojnikb ::

tako, vlivas samo viskoznost in specifikacijo, ki jo avto predvideva in nic druga. Mislim, da proizvajalc bols ve, kaksno olje je najbols kot oa vaski vseznalci..
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

zk_eu ::

Nobenega 10w40 ali 5w50 motornega olja, ampak samo tisto kar je predpisano, saj batni obročki niso edino kar se podmazuje. In tudi, če bi pri temu pomagalo, bi trpelo mazanje preostalih delov.

Rešitev je samo menjava obročkov in tu se zadeva konča.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

-valvoline- ::

https://forums.vwvortex.com/showthread....

Solution:
1. Use VAG 0W- or 5W-oil and Change the oil in max 5000 km interval (change the oil by yourself between the service interval 30000 km)
2. Use an fully synthetic 10W-40 oil that in all other aspects meet the VAG oil standards and change in 10000-15000 km interval.
3. "Longlife"- Forget that if you care about your engine.

0-30 ter 5-30 je sranje. Preverjeno.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

10W40 in modern engines IS dangerous.

The flow rate is lower, thus does not optimally carry heat away from internals.
The thicker oil will also flow slower through the smaller oil galleys. You can
have all the oil up in the head, and it not getting back to the sump fast enough
when it's cold. Todays engines have smaller galleys for the lighter weight
oils, and 10W40 isn't going to flow back down fast enough cold.

The spacing in the bearings is tighter, the thicker oil can cause flow issues here too.

Thicker oil causes more drag on the engine, reduces MPG.

Climate: If you're going below ZERO, with today's engines, will have very bad cold
starts, insufficient lubrication with 10W40.

You will get more sludge with 10W40, especially short trips.

Any motor calling for a 0W20 should never use 10W40.

Some people switch to when they got high miles, quiets the motor, and helps with any
irregularities in lobe and bearing wear, a temporary fix. Basically, they commonly use
10W-40 motor oil in vehicles with higher mileage because the oil is thicker, while the
engine is hot; this helps lubricate older moving parts. The 10W-40 oil is not as reliable
for engine start-up in colder winter climates as 5W-40 is.

If you can FIND a 10W40 with a VW spec on it? Then you can use it in the summer,
or all areas that never go below 10c.

I would never use it in my '15 TSI.


zdej pa verjam natolcovanje vaskih vseznalcov in internet bojevnikov.

Brez labolatorijskega testa detergentov in kovin pa pregleda obrabe kriticnih delov, tezko trdis, da je 10w40 olje bolse od 5w30, ce je slednji tovarnisko predviden.
Lahko pa seveda na pamet nabijas ali baba cula, baba rekla.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

val46 ::

meni je to vse skupej malo smešno, da sploh še obstajajo avti, katerim je potrebno dolivat olje...in to tako opevani golfi iz WAG grupe? Sam imam fiata,13 let starga,po števcu 200kkm,verjetno realno še kakih 100kmm več(kupil pred 3 leti),servis delam na 15000km, pa nisem še nikdar rabil med servisnim intervalom dolit niti cl olja. Naivno sem zgleda mislil do sedaj, da je to z dolivanjem olja na 500km recimo, se končalo pred 20imi leti s kakimi alfami in podobno. Kot kaže, bom ob naslednji menjavi avtomobila moral doktorirati, da po forumih izvem vse hibe današnjih avtomobilov...

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

10W40 in modern engines IS dangerous.

The flow rate is lower, thus does not optimally carry heat away from internals.
The thicker oil will also flow slower through the smaller oil galleys. You can
have all the oil up in the head, and it not getting back to the sump fast enough
when it's cold. Todays engines have smaller galleys for the lighter weight
oils, and 10W40 isn't going to flow back down fast enough cold.

The spacing in the bearings is tighter, the thicker oil can cause flow issues here too.

Thicker oil causes more drag on the engine, reduces MPG.

Climate: If you're going below ZERO, with today's engines, will have very bad cold
starts, insufficient lubrication with 10W40.

You will get more sludge with 10W40, especially short trips.

Any motor calling for a 0W20 should never use 10W40.

Some people switch to when they got high miles, quiets the motor, and helps with any
irregularities in lobe and bearing wear, a temporary fix. Basically, they commonly use
10W-40 motor oil in vehicles with higher mileage because the oil is thicker, while the
engine is hot; this helps lubricate older moving parts. The 10W-40 oil is not as reliable
for engine start-up in colder winter climates as 5W-40 is.

If you can FIND a 10W40 with a VW spec on it? Then you can use it in the summer,
or all areas that never go below 10c.

I would never use it in my '15 TSI.


zdej pa verjam natolcovanje vaskih vseznalcov in internet bojevnikov.

Brez labolatorijskega testa detergentov in kovin pa pregleda obrabe kriticnih delov, tezko trdis, da je 10w40 olje bolse od 5w30, ce je slednji tovarnisko predviden.
Lahko pa seveda na pamet nabijas ali baba cula, baba rekla.

Zato sem napisal po 100-150kkm ko je motor ze mal ulaufan, takrat je najbolj ziher 10-40. Pri ogretem motorju na del temp. bo visji tlak olja v sistemu z uporabo 10-40 upam da ves kaj to pomeni (hint boljse podmazovanje). Poisci posnetki so na yt merjen tlak z barometrom. Kar se men tice jaz ne bi nikoli vlil 0/5-30 tudi pri novem avtu ne. Voda.

hojnikb ::

to (sicer zmotno) predvidevas, da se vsi deli po 150kkm obrabijo dovolj, da 10w40 ni vec pregost. Kar pa seveda ni res, ker kaksni majhni kanali za olje (sploh lezaji turbine!!) se ne obrabljajo tako in ce bos vlil gostejso olje, olje mogoce sploh nebo slo skoz ali z slabsim flowom.

tako da ne, visji tlak ni be all end all. So se bistvene tehnikalje, ki jih pozabljate.
Lahko si pa pametn in vlivas neko random olje, potem pa zarib od nikoder.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

p3ro ::

Vsaki mehanik pravi drugače glede olja katero bi moralo biti notri.Sam sem dajav notri castolovo 5-30 je pa res da sm dolival tudi olje 5-40 umes zraven.Probal sm mobile olje vceraj pa sm menjal in sem nav notri elfa bomo videlo kak bo zdaj kaj z porabo od začetka je vredu ko je olje novo čez čas pa se poraba poveča.Drugače pa mislim da je tudi problem jst mam avto 2 leti naredo sm z njem 65 tisoc olje sm menjo 4x do zdaj sem pac dolivo kok je rabilo mogoče sem tudi z tem uničo kaj v motorju. Drugače pa svečka je bila takšna ko smo jo dali vn



Bom zamenjo svečko pa bomo videlo čez mesec dni kakšna bo kompresija. Lahko pa da bo uredi sam pač bo treba dolivat olje in svečke redno menjavat. Kr če se bi slo odpirat potem najbolje da se vse zamenja tafolni obrocki ringi bat če bi bilo potrebno to pa je kr velik stošek ali je kdo ze menjaval kaj v takšnem motorju koliko vas je prišlo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: p3ro ()

muharem ::

Lep pozdrav sem nov na forumu
Tudi sam imam golafa 6 1.2 TSI 2011 177K km
In sicer imam tezavo motor v prostem teku se zaganja.
Kaj bi lahko bilo narobe?
Za odgovore se vam ze vnaprej zahvaljujem

bambam20 ::

muharem je izjavil:

Lep pozdrav sem nov na forumu
Tudi sam imam golafa 6 1.2 TSI 2011 177K km
In sicer imam tezavo motor v prostem teku se zaganja.
Kaj bi lahko bilo narobe?
Za odgovore se vam ze vnaprej zahvaljujem


Ne bi bilo lažje, da ga priklopite na tester in bi moral pokazat napako.

jest10 ::

muharem je izjavil:

Lep pozdrav sem nov na forumu
Tudi sam imam golafa 6 1.2 TSI 2011 177K km
In sicer imam tezavo motor v prostem teku se zaganja.
Kaj bi lahko bilo narobe?
Za odgovore se vam ze vnaprej zahvaljujem


Pri teh kilometrih bi znala biti svinjarija na ventilčkih.

hojnikb ::

jap, carbon buildup bi znal bit ze kr resen pri teh kilometrih, ce ni bil nikol pucan.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Motorna olja (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7814704 (5960) hojnikb
»

motorna olja (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6814891 (11941) andromedar
»

Kam izginja motorno olje? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5230246 (28485) jalovec09
»

Twingo-kakšno olje (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6011540 (10018) krneki0001

Več podobnih tem