» »

Avto-rosenje šip-diy

Avto-rosenje šip-diy

hopsy ::

Ziujo, iscem razne DIY enostavne nasvete kaj preverjeno dolgorocno dobro pomaga proti rosenju šip.
  • spremenilo: hopsy ()

pegasus ::

Očistiš jih.

prowb ::

pegasus je izjavil:

Očistiš jih.


Če ni umazanije, se rosa načeloma nima kam prijet ;)

Ko čistiš ni treba uporabljat kakih divjih čistil... Ok, lahko najprej da tavečjo svinjarijo odstraniš s kakšnim čistilnim sredstvom, potem pa samo voda in pa papirnate brisače...

Aja, pa poskrbi tudi, da nasplošno v avtu ni preveč vlage - mokri tepihi so kar pogosto problem rosenja.

Siddh ::

Vklopi klimo, tudi pozimi.


s1m0n ::

Tako kot pravi Siddh... Klima naredi čudeže!
Lahko testiraš v kakšnem vozilu z in brez pa boš takoj opazil razliko. (Klima lepo vleče vlago ven, brez nje nima kam it).

Urbano#Desno ::

Kupis kabrioleta in kapo

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Skylord ()

Scorpy84 ::

Siddh je izjavil:

Vklopi klimo, tudi pozimi.


Klima ne deluje ko je zunaj 3-4 stopinje.

jype ::

Scorpy84 je izjavil:

Klima ne deluje ko je zunaj 3-4 stopinje.
Od kod ta podatek? Hladi najbrž res ne, zagotovo pa razvlaži zrak v kabini.

Scorpy84 ::

jype je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

Klima ne deluje ko je zunaj 3-4 stopinje.
Od kod ta podatek? Hladi najbrž res ne, zagotovo pa razvlaži zrak v kabini.


Niti razvlaži, nobenemu se klima pri teh stopinjah zaradi zaščite ne uklopi, tudi če imaš lučko/oznako, da deluje. Lahko pa s testerjem obideš to zaščito, ampak se lahko kmalu posloviš od kompresorja.

s1m0n ::

Tudi pri nas se kak je temperatura po 3°C kompresor več ne vklopi.

Ganon ::

Najprej začni z menjavo filtra, preveri tepihe itd. V avtomobilu imaš preveč vlage. Ko bo sončen dan, pusti vrata odprta in ga dobro prezrači.

zee ::

Prižgeš po potrebi klimo in če je mogoče odpreš okna, ko parkiraš čez noč.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

MrStein ::

Zvečer ko parkiraš, zračiš kako minuto (odprta vrata), da izpustiš vlažen zrak.

Ko štartaš, narediš podobno (lahko odprta okna med vožnjo).

Plus ostali nasveti (čiste šipe, "klima")...

Pa potnikom rečeš, naj ne dihajo toliko... ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

mailer ::

Očisti stekla s peno za britje.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

MrStein ::

Mimogrede, je že kdo ugotovil, zakaj se vlaga tako rada kondenzira na zadnji šipi, ne pa na drugih?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

starfotr ::

Zbiraš silica gel vrečke, ko kupiš čevlje, jih daš v eno staro in čisto nogavico, čez to pa povezneš še eno nogavico, da zapreš luknjo. Vse skupaj vržeš pod zic. Nikoli več nobenih težav z vlago.

MadMax ::

Klima z R134a ali novejšim ne dela pod cca 4°C, zaščita kompresorja. Če kdo misli da dela se moti ali pa mu je krmilje klime v okvari.
Stare z R12 so pa delale tudi pri -10 če je bilo treba.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

2dark ::

MadMax je izjavil:

Klima z R134a ali novejšim ne dela pod cca 4°C, zaščita kompresorja. Če kdo misli da dela se moti ali pa mu je krmilje klime v okvari.
Stare z R12 so pa delale tudi pri -10 če je bilo treba.


Stare so tudi veliko bolje hladile.

Scorpy84 ::

2dark je izjavil:

MadMax je izjavil:

Klima z R134a ali novejšim ne dela pod cca 4°C, zaščita kompresorja. Če kdo misli da dela se moti ali pa mu je krmilje klime v okvari.
Stare z R12 so pa delale tudi pri -10 če je bilo treba.


Stare so tudi veliko bolje hladile.


Sedanje vec kot dovolj dober hladijo, takratne so znale hladiti tudi malo pod 8 stopinj in je folk pretiraval, nekaj jih je celo dobilo lazje ozebline, glede na to da so takrat delovale brez kakrsnega koli senzorja.

2dark ::

Scorpy84 je izjavil:



Sedanje vec kot dovolj dober hladijo, takratne so znale hladiti tudi malo pod 8 stopinj in je folk pretiraval, nekaj jih je celo dobilo lazje ozebline, glede na to da so takrat delovale brez kakrsnega koli senzorja.



Pri starem plinu si imel poleti, ko ej bilo zuanj 35 topinj v avtu ledenico. Tok je hladilo. Novi plin je proti ta starem drek.

v 90-ih so mel avti senzorje za temperaturo.

6151 ::

MrStein je izjavil:

Mimogrede, je že kdo ugotovil, zakaj se vlaga tako rada kondenzira na zadnji šipi, ne pa na drugih?


Ker ti spredaj na šipo piha zrak (ki je bolj suh od zraka v kabini), zadaj pa ne.

Recordman ::

starfotr je izjavil:

Zbiraš silica gel vrečke, ko kupiš čevlje, jih daš v eno staro in čisto nogavico, čez to pa povezneš še eno nogavico, da zapreš luknjo. Vse skupaj vržeš pod zic. Nikoli več nobenih težav z vlago.

Hitrejša alternativa je pesek za mačji WC na osnovi silike. In ne športne nogavice, ampak najlonke.

Scorpy84 ::

2dark je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:



Sedanje vec kot dovolj dober hladijo, takratne so znale hladiti tudi malo pod 8 stopinj in je folk pretiraval, nekaj jih je celo dobilo lazje ozebline, glede na to da so takrat delovale brez kakrsnega koli senzorja.



Pri starem plinu si imel poleti, ko ej bilo zuanj 35 topinj v avtu ledenico. Tok je hladilo. Novi plin je proti ta starem drek.

v 90-ih so mel avti senzorje za temperaturo.


Vem koliko je hladilo, saj sem servisiral. Ce v avtu po pol ure nisi izmeril 8-9 stopinj, si vedel, da nekaj ne stima. In to je bilo pretirano, danes kar je za nase potrebe cisto dovolj. Pac 5 min vec pocakas da se ohladi.
In ce so imeli, verjetno mislis zunanjo temp., ki ni nic spremenilo kar sem prej povedal. Sele z uvedbo avtomatske klime so imeli avti visjega razreda notranji senzor, ampak kompresor je se vedno na polno deloval. Sele sredino 90ih so takrat predstavljenj avti srednjega razreda in kmlau tudi nizjega, dobili senzor, ki je izklapljal kompresor tudi pri rocnih klimah, da ne hladi prevec. To varovalo si enostavo zaobsel, da si lahko preveril hlajenje.

MrStein ::

6151 je izjavil:

MrStein je izjavil:

Mimogrede, je že kdo ugotovil, zakaj se vlaga tako rada kondenzira na zadnji šipi, ne pa na drugih?


Ker ti spredaj na šipo piha zrak (ki je bolj suh od zraka v kabini), zadaj pa ne.

Ko je avto parkiran?
Zanimivo...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

z3ro ::

MrStein je izjavil:

6151 je izjavil:

MrStein je izjavil:

Mimogrede, je že kdo ugotovil, zakaj se vlaga tako rada kondenzira na zadnji šipi, ne pa na drugih?


Ker ti spredaj na šipo piha zrak (ki je bolj suh od zraka v kabini), zadaj pa ne.

Ko je avto parkiran?
Zanimivo...

Ja, spredaj na armaturki pod šipo so reže iz katerih piha zrak v šipo, zadaj tega ni...kaj je tu zanimivega?

MrStein ::

Parkiran avto. Izklopljen. Nič ne piha.

Pa na stranske šipe tudi nič ne piha.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

K0l1br1 ::

Kam sonce sije oziroma kam veter piha?

MrStein ::

Čakaj, a vi še niste vidli, da se rosi vedno na zadnji (in deloma sprednji) šipi, ne pa na stranskih ? Resno? A moram slikati?

PS: V avtu nič ne piha veter.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

K0l1br1 ::

Hladi pa šipo, kondenz pa to.

gruntfürmich ::

pri meni je moja zadolžena da vsake toliko časa prižge klimo da pobere meglico iz prednjega stekla.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zamrzovanje šip od znotraj (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8722815 (9806) bambam20
»

Klimatska naprava (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6811318 (9062) bambam20
»

Audi A4 B8.5 - rošenje stekel? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
507338 (5647) MostWanted
»

Problem z rošenjem stekel

Oddelek: Na cesti
419380 (7957) energetik
»

Kondenz nujno!

Oddelek: Na cesti
244668 (3975) alexa-lol

Več podobnih tem