Forum » Na cesti » Novi Golf 8
Novi Golf 8
IL_DIAVOLO ::
Eni imajo avte res za bozanje haha. Klima smrdi, ko je dlje časa v neuporabi, zato se jo vklopi tudi pozimi.
Ne toliko razmisljat poleg, avti so narejeni za bedake, ne za znastvenike :)
Ne toliko razmisljat poleg, avti so narejeni za bedake, ne za znastvenike :)
Senior Dev ::
39K ? Za 30 dobis GTIja, pejte v salon pa vpraste za popust.
Ehhh, kje pa, pri 30 se šele začne srednje opremljen Golf Das Auto Volcvagn.
Tukaj imaš Das Auto za 42 jurjev s polno opremo, ljudski avto za množice. Navali narod:
ZenaDeva d.o.o. - Oddaja nepremičnin
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Senior Dev ()
Vazelin ::
raptor: je skrivnost koliko procentov se gibljejo popusti? Lahko na ZS. En kolega kupuje nek hatchback pa mu bom omenil kok približno lahko pričakuje sedaj.
S cenami iz cenika je zadeva povsem nezanimiva. Zato sprašujem. Npr. v akciji je tut BMW 1er, ki je boljši avto (notri je pač bolj premium feeling).
S cenami iz cenika je zadeva povsem nezanimiva. Zato sprašujem. Npr. v akciji je tut BMW 1er, ki je boljši avto (notri je pač bolj premium feeling).
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
Raptor F16 ::
Jaz izklopim klimo par km pred ciljem, če bo avto potem dlje časa parkiran. Da se posuši kondenz. V nasprotnem primeru prej ali slej začne iz klime ob zagonu prihajati zatohel, neprijeten vonj. Prav tako jo izklopim ponoči (razen sredi poletja), ker ni potrebe po njej. Dlje časa kot je prižgana, prej se obrabijo deli
11 let tega nisem naredil, pa še vedno dela in nič od naštetih bedarij se ni zgodilo. V posteljo jo vzemi.
Enako. Kondenz se naredi ravno zaradi drkljanja nastavitev. Avtomatska klima nam ni nikoli zasmrdela po zatohlem, na ročni pa se je to včasih rado zgodilo pred zimo. Rešitev je bila na vroče pihat nekaj voženj, potem se je pa stvar nekako normalizirala.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
m0LN4r ::
Senior Dev je izjavil:
Kje tukaj? Lej, jaz vem, da so cene od 22k naprej in popusti za avte na zalogi od 15-20% na ceno iz konfiguratorja.39K ? Za 30 dobis GTIja, pejte v salon pa vpraste za popust.
Ehhh, kje pa, pri 30 se šele začne srednje opremljen Golf Das Auto Volcvagn.
Tukaj imaš Das Auto za 42 jurjev s polno opremo, ljudski avto za množice. Navali narod:
Definiraj srednje opremljen Golf, ker ze v osnovi ima toliko, kar vecini folku zadostuje, tako da me res zanima, kaj tako zivljenjsko potrebnega si uspel nametati v 42 jurjev Golfa, ce jaz dobim ponudbo za R-Line in nekaj opreme zraven za 25k.
Najbolj pametni ste seveda tisti, ki se za ponudbo niti pozanimali niste.
raptor: je skrivnost koliko procentov se gibljejo popusti? Lahko na ZS. En kolega kupuje nek hatchback pa mu bom omenil kok približno lahko pričakuje sedaj.Najboljso ponudbo dobis, ce gres direkt do avtohise in reces, da si slisal za 20% popusta na UVP ceno.
S cenami iz cenika je zadeva povsem nezanimiva. Zato sprašujem. Npr. v akciji je tut BMW 1er, ki je boljši avto (notri je pač bolj premium feeling).
Tako je tisto pol, ko dva razlicna cloveka placata razlicno za isti avto, en se spogaja za popust drugi pa ne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
negot ::
Senior Dev je izjavil:
Kje tukaj? Lej, jaz vem, da so cene od 22k naprej in popusti za avte na zalogi od 15-20% na ceno iz konfiguratorja.39K ? Za 30 dobis GTIja, pejte v salon pa vpraste za popust.
Ehhh, kje pa, pri 30 se šele začne srednje opremljen Golf Das Auto Volcvagn.
Tukaj imaš Das Auto za 42 jurjev s polno opremo, ljudski avto za množice. Navali narod:
Definiraj srednje opremljen Golf, ker ze v osnovi ima toliko, kar vecini folku zadostuje, tako da me res zanima, kaj tako zivljenjsko potrebnega si uspel nametati v 42 jurjev Golfa, ce jaz dobim ponudbo za R-Line in nekaj opreme zraven za 25k.
Najbolj pametni ste seveda tisti, ki se za ponudbo niti pozanimali niste.
raptor: je skrivnost koliko procentov se gibljejo popusti? Lahko na ZS. En kolega kupuje nek hatchback pa mu bom omenil kok približno lahko pričakuje sedaj.Najboljso ponudbo dobis, ce gres direkt do avtohise in reces, da si slisal za 20% popusta na UVP ceno.
S cenami iz cenika je zadeva povsem nezanimiva. Zato sprašujem. Npr. v akciji je tut BMW 1er, ki je boljši avto (notri je pač bolj premium feeling).
Prosim, če mi lahko pošlješ tako konfiguracijo,lp,
Resno se zanimam za nakup nove 8!
m0LN4r ::
Vsed se v avto, pa pejt do avtohise pa pokazi svoje pogajalske sposobnosti. Al smo v vrtcu?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Cena Reimportov, torej za vzhodno in juzno EU:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Tu se zacnejo realne cene, vse ostalo vas nategujejo.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Tu se zacnejo realne cene, vse ostalo vas nategujejo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Cena Reimportov, torej za vzhodno in juzno EU:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Tu se zacnejo realne cene, vse ostalo vas nategujejo.
To je res poceni. Je pa s slovenskim ddvjem takoj 1200 dražji, morda še kak dmv, pa dsg in rikverc kamera, pa še 150 konjev, ker ni neke razlike v ceni proti 130, in smo na 24.
m0LN4r ::
Sem telefoniral z takim dilerjem in to je cena, kjer so import stroski v tem primeru za njemacko ze upostevani, cena kot tam pise, dejanska cena je mal nizja.
Diler zrihta vso papirologijo za to ceno.
Jaz osebno sem se zanimal za Golf R 19" Akrapovic, pa je bila razlika v ceni med Nemsko izvedbo in Bolgarsko na koncu 45.000 proti 37.000 aja UPE cena pa je bila 59.000
Diler zrihta vso papirologijo za to ceno.
Jaz osebno sem se zanimal za Golf R 19" Akrapovic, pa je bila razlika v ceni med Nemsko izvedbo in Bolgarsko na koncu 45.000 proti 37.000 aja UPE cena pa je bila 59.000
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Senior Dev ::
Podobno kot da bi dal na Tomosa Akrapovič izpuh in še prej zbrusil bate. Kako mečete denar stran... Za 50 čukov dobiš res dobro vozilo in to ni nek resen denar več od sfriziranega Golfiča.
ZenaDeva d.o.o. - Oddaja nepremičnin
m0LN4r ::
Senior Dev je izjavil:
Podobno kot da bi dal na Tomosa Akrapovič izpuh in še prej zbrusil bate. Kako mečete denar stran... Za 50 čukov dobiš res dobro vozilo in to ni nek resen denar več od sfriziranega Golfiča.Za 50, jaz sem govoril o 37. Za tistih 13k vec ne dobis nic vec, samo cifre na papirju mogoce.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
mikhaair ::
V čem je hec tega reimporta? Oziroma kako pride do tako nižje cene?
Ravno včeraj kolega razlagal, da 'videl na lastne oči', podjetje za poslovni najem, dobi 28% popusta pri lokalnem VW dilerju.
Se gre tukaj za nekaj podobnega?
Ravno včeraj kolega razlagal, da 'videl na lastne oči', podjetje za poslovni najem, dobi 28% popusta pri lokalnem VW dilerju.
Se gre tukaj za nekaj podobnega?
Utk ::
Ne, nemški trgovec z avti kupi golfa v Sloveniji ali Romuniji, namesto v Nemčiji, kjer je dražji.
znbojan ::
Off-topic - zakaj VW in tudi drugi v skupini opuščajo "gumbe" (največ jih ima sedaj Audi).
Postopek:
1. bp "izdelava gumba"
2. Nato postopek označevanja... laserko
https://www.fobalaser.com/blog/day-nigh...
https://www.fobalaser.com/blog/visible-...
S poceni rešitvami ne gre:)
3. vgradnja v avto.. zadaj je potrebna elektronika (dioda) itd. + "kablovje v avtu itd.
Valeo je npr. velik proizvajalec takšnih stvari + na Češkem/ SLovaškem je tega nekaj. Lani so v Tuniziji nabavili kar nekaj teh dodatnih "rešitev". Cene enote (s programsko opremo) okoli 100k€. (laserske rešitve s kabinetom; mora biti ustrezen laser).
ps. po mojem mnenju so še vedno gumbi prava stvar.
Postopek:
1. bp "izdelava gumba"
2. Nato postopek označevanja... laserko
https://www.fobalaser.com/blog/day-nigh...
https://www.fobalaser.com/blog/visible-...
S poceni rešitvami ne gre:)
3. vgradnja v avto.. zadaj je potrebna elektronika (dioda) itd. + "kablovje v avtu itd.
Valeo je npr. velik proizvajalec takšnih stvari + na Češkem/ SLovaškem je tega nekaj. Lani so v Tuniziji nabavili kar nekaj teh dodatnih "rešitev". Cene enote (s programsko opremo) okoli 100k€. (laserske rešitve s kabinetom; mora biti ustrezen laser).
ps. po mojem mnenju so še vedno gumbi prava stvar.
znbojan
Raptor F16 ::
Prezapleten za uporabo...
In še 20 let nazaj ste se smejali starim staršem ki niso hoteli mobilnih telefonov/računalnikov iz enakih razlogov.
In še 20 let nazaj ste se smejali starim staršem ki niso hoteli mobilnih telefonov/računalnikov iz enakih razlogov.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Utk ::
Še letos ste se smejali tesli, ker ne moreš nastavit klime brez treh podmenijev. Recirkulacija po treh klikih? Resno?
Raptor F16 ::
Še letos ste se smejali tesli, ker ne moreš nastavit klime brez treh podmenijev. Recirkulacija po treh klikih? Resno?
dveh pa res in še to ne rabiš po podmenijih brskat.
Tipka climate -> VELIKA ikona recirkulacija.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
m0LN4r ::
Evo ze kak teden dni se vozim z i30 od hyundaja. Sem picajzlast ja, ampak azijci so se zelo dalec, kar se izdelave, dovrsenosti tice, upam samo edino, da pri motorjih niso tako slampasti. Sicer se gre za malenkosti, ki vecini itak ne potegne, ampak v enem tednu se najde vsak dan vsaj ena stvar, ki je pri VAG boljse oz. bolj premisljeno izpeljana.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Utk ::
Če bi bil picajzlast, bi tudi pri polotu in golfu marsikaj našel. Raje reci, da si picajzlast samo na nekatere stvari.
Gagarin ::
Ne nabiji, sam sem dal skozi tako korejce (Hyundai), kot japonce (Honda, Nissan) pa se lahko skrijejo pred VAG. Kup si enkrat nov VAG pa ga primerji s karjolo Toyota pol pa nabiji.
P.s.: pa sem dal sozi tolk različnih znamk, da mi noben ne more VAG fanboyizma očitat, kar je res je pač res
P.s.: pa sem dal sozi tolk različnih znamk, da mi noben ne more VAG fanboyizma očitat, kar je res je pač res
esel ::
Evo ze kak teden dni se vozim z i30 od hyundaja. Sem picajzlast ja, ampak azijci so se zelo dalec, kar se izdelave, dovrsenosti tice, upam samo edino, da pri motorjih niso tako slampasti. Sicer se gre za malenkosti, ki vecini itak ne potegne, ampak v enem tednu se najde vsak dan vsaj ena stvar, ki je pri VAG boljse oz. bolj premisljeno izpeljana.
Bi lahko prosim napisal kaj te je tako zmotilo.
“ Novi golf pa je tako kot ID.3 kolateralna žrtev hitenja s pisanjem programske kode, ne pa tudi njenega dovoljšnjega testiranja, zaradi česar so se v testnem avtu dobesedno na nekaj minut prižigala razna opozorila o napakah in nedelovanju zdaj tega, zdaj onega sistema. Na koncu se mi je pojavilo opozorilo, da so moje zavore pregrete in da naj čimprej obiščem serviserja …
Več na: https://www.zurnal24.si/avto/kako-nas-j... - www.zurnal24.si
https://www.zurnal24.si/avto/kako-nas-j...
Toliko o dovršenosti izdelave.
Gagarin ::
Hehe,
1) tud najboljšim se zgodi, tudi dosti bolj prestižne znamke na napake niso imune
2) modelov takoj po izidu se ne kupuje, to je vsako leto bolj res pri vseh znamkah
3) Ko bo golf prebrodil porodne težave bo dosti boljši in kvalitetnejši voz kot vsak drug nižjega srednega razreda. Še vedno je bil.
Ampak ne, tisti, ki novega VAGa nikoli niste imeli še kar nabijajte svoje, prodajne številke, ljudje, ki so vozili različna znamke vključno z novim VAGom, vsi relevantni testi in renomirani mediji pa nimajo veze. Vi že veste.
1) tud najboljšim se zgodi, tudi dosti bolj prestižne znamke na napake niso imune
2) modelov takoj po izidu se ne kupuje, to je vsako leto bolj res pri vseh znamkah
3) Ko bo golf prebrodil porodne težave bo dosti boljši in kvalitetnejši voz kot vsak drug nižjega srednega razreda. Še vedno je bil.
Ampak ne, tisti, ki novega VAGa nikoli niste imeli še kar nabijajte svoje, prodajne številke, ljudje, ki so vozili različna znamke vključno z novim VAGom, vsi relevantni testi in renomirani mediji pa nimajo veze. Vi že veste.
Raptor F16 ::
Eno je občutek kvalitete, drugo pa prava kvaliteta.
Toyota dela neudobne shitboxe s porazno zasnovo notranjosti. Source... vozil RAV4 2. in 3. generacijo, Land Cruiserja 2008, pa prejšnji model Corolle. Z eno besedo so to kante. Sicer res med upravljanjem nimaš občutka da bo avto razpadel (solid feeling) ampak bogseusmili če bi moral to vozit dnevno.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Bauc ::
Glede na to, da je debata, da so Japonski avti slabši kot Volkswagen.
Ne morem komentirati kvalitete Golfa ampak lahko naredim primerjavo med Mazdo 2 in Polotom.
Mazda 2 letnik 2013 kupljen nov sedaj ima prevoženih 190000 km. Zabilo je amortizer, ko sem peljal družino na dopust. Avto je bil polno naložen ter s petimi potniki. Drugih napak ni bilo.
Polo letnik 2010 tudi kupljen nov ima prevoženih 160000 kilometrov. Preskočila je veriga pri okoli 90000 kilometrih. Pokvarjen mehanizem za dvig oken na obeh vratih. Pri voznikovih vratih je mehanizem vtrgalo med vožnjo tako, da se je okno pri padcu razbilo. Menjanih najman deset cinšpul. Zamenjat je bilo potrebno obe sprednji roki in vzmeti pri kolesih. Voznikov ter sovoznikov sedež sta se dobesedno znucala, da se vidi goba.Pri Mazdi so sedeži skoraj kot novi.
Oba avtomobila sta bila redno servisirana in vožena na podobnih relacijah.
Verjetno je Golf narejen dosti bolje kot Polo, ampak znimiva bi bila primerjava z Mazdo 3.
Ne morem komentirati kvalitete Golfa ampak lahko naredim primerjavo med Mazdo 2 in Polotom.
Mazda 2 letnik 2013 kupljen nov sedaj ima prevoženih 190000 km. Zabilo je amortizer, ko sem peljal družino na dopust. Avto je bil polno naložen ter s petimi potniki. Drugih napak ni bilo.
Polo letnik 2010 tudi kupljen nov ima prevoženih 160000 kilometrov. Preskočila je veriga pri okoli 90000 kilometrih. Pokvarjen mehanizem za dvig oken na obeh vratih. Pri voznikovih vratih je mehanizem vtrgalo med vožnjo tako, da se je okno pri padcu razbilo. Menjanih najman deset cinšpul. Zamenjat je bilo potrebno obe sprednji roki in vzmeti pri kolesih. Voznikov ter sovoznikov sedež sta se dobesedno znucala, da se vidi goba.Pri Mazdi so sedeži skoraj kot novi.
Oba avtomobila sta bila redno servisirana in vožena na podobnih relacijah.
Verjetno je Golf narejen dosti bolje kot Polo, ampak znimiva bi bila primerjava z Mazdo 3.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bauc ()
Raptor F16 ::
Glede na to, da je debata, da so Japonski avti slabši kot Volkswagen.
Ne morem komentirati kvalitete Golfa ampak lahko naredim primerjavo med Mazdo 2 in Polotom.
Mazda 2 letnik 2013 kupljen nov sedaj ima prevoženih 190000 km. Zabilo je amortizer, ko sem peljal družino na dopust. Avto je bil polno naložen ter s petimi potniki. Drugih napak ni bilo.
Polo letnik 2010 tudi kupljen nov ima prevoženih 160000 kilometrov. Preskočila je veriga pri okoli 90000 kilometrih. Pokvarjen mehanizem za dvig oken na obeh vratih. Pri voznikovih vratih je mehanizem vtrgalo med vožnjo tako, da se je okno pri padcu razbilo. Menjanih najman deset cinšpul. Zamenjat je bilo potrebno obe sprednji roki in vzmeti pri kolesih. Voznikov ter sovoznikov sedež sta se dobesedno znucala, da se vidi goba.Pri Mazdi so sedeži skoraj kot novi.
Oba avtomobila sta bila redno servisirana in vožena na podobnih relacijah.
Verjetno je Golf narejen dosti bolje kot Polo, ampak znimiva bi bila primerjava z Mazdo 3.
Mazdi 3 že novi strop dol visi tok da ga lahk s prstom 2 centi do pleha porineš 🤣 vse se zvija.
Polo domnevam da je bil bencinar. 1.2 TSI in 1.4 TSI so imeli znano hibo na ketnah zato si mogu tud ketno menat pogosteje. Polom od motorja, se strinjam pa vendar avto kot celota je vsaj za pogledat plus resale value drži.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
m0LN4r ::
Evo ze kak teden dni se vozim z i30 od hyundaja. Sem picajzlast ja, ampak azijci so se zelo dalec, kar se izdelave, dovrsenosti tice, upam samo edino, da pri motorjih niso tako slampasti. Sicer se gre za malenkosti, ki vecini itak ne potegne, ampak v enem tednu se najde vsak dan vsaj ena stvar, ki je pri VAG boljse oz. bolj premisljeno izpeljana.
Bi lahko prosim napisal kaj te je tako zmotilo.
“ Novi golf pa je tako kot ID.3 kolateralna žrtev hitenja s pisanjem programske kode, ne pa tudi njenega dovoljšnjega testiranja, zaradi česar so se v testnem avtu dobesedno na nekaj minut prižigala razna opozorila o napakah in nedelovanju zdaj tega, zdaj onega sistema. Na koncu se mi je pojavilo opozorilo, da so moje zavore pregrete in da naj čimprej obiščem serviserja …
Več na: https://www.zurnal24.si/avto/kako-nas-j... - www.zurnal24.si
https://www.zurnal24.si/avto/kako-nas-j...
Toliko o dovršenosti izdelave.
1. Nekatere letvice niso ravno zalepljene
2. Gumi dihtunge okoli oken so na nekaterih mestih grdo zalepljene
3. Display je zelo bogi
4. Touch je neodziven
5. Infotainment je uzast pocasen. Npr. v polotu je instantno, se nalozi spotify, maps itn. Pr i30 pa cakas in cakas, spotify ozadje se prikaze cez kake 2 minuti, zatika se, pa ne zapomni si zadnjega stanja vedno.
6. Menjalnik bi lahko bil bolj smooth.
7. Display je obrnjen butasto pa prevec gor navzven strli
8. Poraba konkurence z isto mocjo pri commutingu je 1L nizja
9.
- Reklamirati sem moral sprednji sedez, ker je usnje imelo grde brazgotine
- Reklamirati sem moral haubo, ker je slampasto polakirana na robovih in v laku pod lucjo se vidijo praske
10. Funkcija tempomata, tipke na volanu so pri konkurenci bolj pametno razporejene
11. Nimam ACC, Polo ga ima.
12. Zadnje luci, ce jih dregas se malo premikajo sem ter tja
13. Vceraj sem odstranjeval oznake in med zadnjim spoilerjem in lucko nad njim je reza, da ce se prav postavis skozi vidis direkt na asfalt.
14. Polo ima boljse brisalce, boljsi senzor za dez.
15. Zadnja kamera ima slabo locljivost, ponoci je grozna, pa ker ni skrita, ce se umaze jo je treba spucat.
16. Jebemu, nevem ampak polo ima ta boljse zvocnike, ampak da ima i30n tak slabe si nebi mislil. Ne mislim glasnost ampak neuravnovesen zvok brez globine ojoj, pa se zvocniki so namontirani spredaj tako, da zvok gre navzgor. O zadnjih zvocnikih pa rajsi nebi.
17. Osvetlitev notranjosti je pri VAG tudi boljsa.
18. Izdelava naslonjala in te plastike pa zapiralnega sistema, ojoj, kot da bi plastiko z nozem rezali. Moram na enem mestu mal posmirglat, k je preoster rob.
Zaenkrat edino lahk pohvalim podvozje, rev matching, velikost volana, odzivnost, natancnost, ampak to ima tudi Golf. Aja pa tezki je, Golf TCR ima DSG pa je kljub temu 60kg lazji. Sprednje luci so ok.
Polo GTI ima sicer manj konjev, ampak ima pa tudi vsaj 200kg manj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Raptor F16 ::
Zaenkrat edino lahk pohvalim podvozje, rev matching, velikost volana, odzivnost, natancnost, ampak to ima tudi Golf. Aja pa tezki je, Golf TCR ima DSG pa je kljub temu 60kg lazji. Sprednje luci so ok.
Polo GTI ima sicer manj konjev, ampak ima pa tudi vsaj 200kg manj.
Hyundai ima Matrične luči ?
Prisežem to je nekaj najboljšega kar je v zadnjih desetih letih prišlo v avtomobile. Žarometi ki selektivno zasenčijo ostale udeležence v prometu in hkrati osvetljujejo okolico. Pa to ti dan naredi sredi ceste.
Da o pametnem osvetljevanju vogalov in podobnih pametnih integriranih rešitvah ne izgubljam besed. Še meglenk ne rabim, ker bi bioe samo za okras . In, DA točno to čudo imam na golfu montirano aka. IQ Light.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
mancini ::
Raptor F16 ::
Eno je občutek kvalitete, drugo pa prava kvaliteta.
Ja in kvaliteten je golf 7.5, v 8 pa so šparali kjer se je le dalo
Do elaborate. V bistvu so v osmico serijsko nabasali tok zadev, da sam stoj pa glej. Razen če so sinonim za kvaliteto knofi, ki se bodo polomili in razbarvali, ker tisto so pa res najbolj krš elementi notranjosti po zahtevah.
Meni je sedmica delovala neizmerno CHEAP. Piano efekt plastika vsredi armature. En ogromen škripajoč plastičen panel okoli vseh gumbov ... krasna stvar, resnično.
V osmici so to končno počistili.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Utk ::
Raptor F16 je izjavil:
Eno je občutek kvalitete, drugo pa prava kvaliteta.
Toyota dela neudobne shitboxe s porazno zasnovo notranjosti. Source... vozil RAV4 2. in 3. generacijo, Land Cruiserja 2008, pa prejšnji model Corolle. Z eno besedo so to kante. Sicer res med upravljanjem nimaš občutka da bo avto razpadel (solid feeling) ampak bogseusmili če bi moral to vozit dnevno.
Prejšni model corolle je star 14 let. Rav4 3 pa še starejši. Ne spomnem se da bi bil takrat kak suv od vwja strašno udoben, tudi če bi ga sploh imel. Še danes ni.
Raptor F16 ::
Raptor F16 je izjavil:
Eno je občutek kvalitete, drugo pa prava kvaliteta.
Toyota dela neudobne shitboxe s porazno zasnovo notranjosti. Source... vozil RAV4 2. in 3. generacijo, Land Cruiserja 2008, pa prejšnji model Corolle. Z eno besedo so to kante. Sicer res med upravljanjem nimaš občutka da bo avto razpadel (solid feeling) ampak bogseusmili če bi moral to vozit dnevno.
Prejšni model corolle je star 14 let. Rav4 3 pa še starejši. Ne spomnem se da bi bil takrat kak suv od vwja strašno udoben, tudi če bi ga sploh imel. Še danes ni.
Stari touaregi so bili pojem udobja.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Raptor F16 ::
Za ceno dveh ravov.
Primerjaj ti to raje z Land-Cruiserjem. To je vse gnilo danes. Pa kako nekonsistentno narejena je notranjost. Pri teh japoncih dobim občuteh da so na vsaki malenkosti delali popolnoma različni timi ljudi ki so si kakovost razlagali po svoje.
Pa imaš dele notranjostiy kjer boš rekel waw, to oa dobr zgleda, tik poleg tistega dela maš postavljen nek krš, ki ti skvari celo sliko. In zraven spet neko povprečno žalost potem vidiš ročaj na stebričku, ki je narejena iz treh različnih materialov (ABS, TPE, pa še neka varianta ABS ali celo ASA), imitacija usnja je pri vseh japoncih navadno trdo sranje, ki se grdo guba, pa ga niti lepi kroji ne rešijo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Utk ::
S tem se večinoma strinjam. Znajo kakšno malenkost čudno naredit. Razen lexusa in malo tudi mazda se drugi niti ne trudijo bit neki premiumi. Novi so že kar dobri, razen pri malenkostih. Ampak to ne vpliva na vožnjo, v razredih nad najmanjšimi ni nekih čričkov, in huje je, če ti verige razteguje in podobno. Čudne malenkosti obstajajo tudi pri nemcih. Pri opremi, in tam kjer se pokažejo čez par let. Mane, bi rekli bosanci, ker da bi imeli nemci napake, ni mogoče.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
PINki ::
Raptor F16 je izjavil:
Eno je občutek kvalitete, drugo pa prava kvaliteta.
Ja in kvaliteten je golf 7.5, v 8 pa so šparali kjer se je le dalo
Do elaborate. V bistvu so v osmico serijsko nabasali tok zadev, da sam stoj pa glej. Razen če so sinonim za kvaliteto knofi, ki se bodo polomili in razbarvali, ker tisto so pa res najbolj krš elementi notranjosti po zahtevah.
Meni je sedmica delovala neizmerno CHEAP. Piano efekt plastika vsredi armature. En ogromen škripajoč plastičen panel okoli vseh gumbov ... krasna stvar, resnično.
V osmici so to končno počistili.
Raptor F16 ::
S tem se večinoma strinjam. Znajo kakšno malenkost čudno naredit. Razen lexusa in malo tudi mazda se drugi niti ne trudijo bit neki premiumi. Novi so že kar dobri, razen pri malenkostih. Ampak to ne vpliva na vožnjo, v razredih nad najmanjšimi ni nekih čričkov, in huje je, če ti verige razteguje in podobno. Čudne malenkosti obstajajo tudi pri nemcih. Pri opremi, in tam kjer se pokažejo čez par let. Mane, bi rekli bosanci, ker da bi imeli nemci napake, ni mogoče.
Tudi japonci ga serjejo. Tudi japonci.
Spomni se fiaskota z zatikanjem pedala za plin (enkrat so bili krivi tepihi, drugič pa kar sam mehanizem), defekten ABS modul...
2009-2011 je bila kar veselica.
Ampak preden gremo na nemce in zakaj jih mormo garbat glede na njihovo ceno... spomnimo se najprej da Toyote tudi niso med najcenejšimi. Toyota kot podjetje je inovativno postavljala rešitve za obvladovanje kakovosti ki se danes uveljavljajo povsod. Nekako se od guruja kakovosti pričakuje obvaldovanje le te.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Raptor F16 ::
Kaj je fora da mi limaš youtube rewieve butthurt vlogerjev ? Jaz sem avto probal in ga potem tudi kupil.
Sedmica ima klasično vse modularno nametano kar si lahko zmisliš. Za koga ? En kup plastičnih delčkov in mehanizmov ki jih boste kasneje iskali po odpadih.
Zajebi, to se bo čez 12 let vse lomilo in pokalo. Sonce in čas naredita svoje potem pa govorite o kakovosti ko bo treba pol interierja zamenjat ker se bodo stvari lomile. Noben avto ni imun na staranje in degradiranje plastike. Težava je v tem da bodo prvi odpovedali ali se obrabili gibljivi deli.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Utk ::
Ja, ker s stikali nimamo še izkušenj in ne vemo kako delajo čez 20 let...
Edino če imaš ti kake informacije da so v sedmici ekstra zanič.
Edino če imaš ti kake informacije da so v sedmici ekstra zanič.
Raptor F16 ::
Ja, ker s stikali nimamo še izkušenj in ne vemo kako delajo čez 20 let...
Edino če imaš ti kake informacije da so v sedmici ekstra zanič.
Po dvajsetih letih si lahko srečen, če delajo normalno. Dokler seveda delajo. Redne uporabe definitivno ne preživijo. Slej kot orej boš menjal.
Sicer pa tudi narod s temi stvarmi dela kot prasica z mehom.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
jernejl ::
Moram priznati, da še nikdar v življenju nisem po odpadih (ali kje drugje) iskal rezervnih gumbov. Sicer nisem velik vzorec, a si upam trditi, da skrajno pretiravaš.
Po drugi strani pa mi je že crknil pametni telefon po nekaj letih, tako da je vprašanje, ali bodo tile touch ekrani in tipke v avtih nemoteno delovali 20+ let, torej dlje kot fizični gumbi/tipke.
Po drugi strani pa mi je že crknil pametni telefon po nekaj letih, tako da je vprašanje, ali bodo tile touch ekrani in tipke v avtih nemoteno delovali 20+ let, torej dlje kot fizični gumbi/tipke.
Gambino ::
Boleča plat: predserijski hrošči
In smo že nazaj pri digitalnem delu vsebine, ki me je pri golfu najbolj razočaral. Najbolj je bilo to opazno pri delovanju asistenčnih sistemov. Na papirju jih je mnogo, večina jih je poznanih že iz starejših modelov in pretežno delujejo zelo dobro in so v pomoč. Ko delujejo.
Golfov razred še naprej upravičeno nosi to ime, a le če ne govorimo o digitalizaciji.
Novi golf pa je tako kot ID.3 kolateralna žrtev hitenja s pisanjem programske kode, ne pa tudi njenega dovoljšnjega testiranja, zaradi česar so se v testnem avtu dobesedno na nekaj minut prižigala razna opozorila o napakah in nedelovanju zdaj tega, zdaj onega sistema. Na koncu se mi je pojavilo opozorilo, da so moje zavore pregrete in da naj čimprej obiščem serviserja ...
V redu, težave s programsko kodo pač, ki jo bo zastonjski popravek (update) enkrat menda znal odpraviti. A po drugi strani se postavi vprašanje, kako so lahko v Wolfsburgu dali zeleno luč za prodajo še vedno nepripravljenega golfa, potem ko so ravno težave s programsko kodo za več mesecev prestavile njegovo premiero in tudi precej zakasnile prihod sorodnega ID.3 na trg. Očitno je pretehtal strah pred nadaljno izgubo prihodkov pred strahom o izgubi ugleda pri kupcih.
Pri kakšni (novi) alfi romeo bi ob mežikanju lučk na armaturki nekoč morda zamižal na eno oko, po potrebi obe. Ampak ali si predstavljate reakcije in posledice, da bi se tako zadeve lotili pri Renaultu, Oplu, Fordu, Toyoti, Hondi ali celo bognedaj kateremu od korejcev? Kakšne bi bile reakcije strokovne javnosti in kakšne šele tiste od vedno privoščljivih komentatorjev!
Mislim, da so se pri Volkswagnu po tej plati zelo nevarno poigrali z ugledom golfa, svojega najpomembnejšega modela v pol stoletja. Glede na to, da sem vozniško zrasel v legendarnem golfu 2, svojčas pojmu za kvaliteto in trdoživost, me to zelo moti.
Če smo realni, takšen avto ne bi smel sploh na cesto. In te težave ima celoten VW koncern.
Ne morem verjet, da takšne pol izdelke švabi lifrajo ven!!!
In smo že nazaj pri digitalnem delu vsebine, ki me je pri golfu najbolj razočaral. Najbolj je bilo to opazno pri delovanju asistenčnih sistemov. Na papirju jih je mnogo, večina jih je poznanih že iz starejših modelov in pretežno delujejo zelo dobro in so v pomoč. Ko delujejo.
Golfov razred še naprej upravičeno nosi to ime, a le če ne govorimo o digitalizaciji.
Novi golf pa je tako kot ID.3 kolateralna žrtev hitenja s pisanjem programske kode, ne pa tudi njenega dovoljšnjega testiranja, zaradi česar so se v testnem avtu dobesedno na nekaj minut prižigala razna opozorila o napakah in nedelovanju zdaj tega, zdaj onega sistema. Na koncu se mi je pojavilo opozorilo, da so moje zavore pregrete in da naj čimprej obiščem serviserja ...
V redu, težave s programsko kodo pač, ki jo bo zastonjski popravek (update) enkrat menda znal odpraviti. A po drugi strani se postavi vprašanje, kako so lahko v Wolfsburgu dali zeleno luč za prodajo še vedno nepripravljenega golfa, potem ko so ravno težave s programsko kodo za več mesecev prestavile njegovo premiero in tudi precej zakasnile prihod sorodnega ID.3 na trg. Očitno je pretehtal strah pred nadaljno izgubo prihodkov pred strahom o izgubi ugleda pri kupcih.
Pri kakšni (novi) alfi romeo bi ob mežikanju lučk na armaturki nekoč morda zamižal na eno oko, po potrebi obe. Ampak ali si predstavljate reakcije in posledice, da bi se tako zadeve lotili pri Renaultu, Oplu, Fordu, Toyoti, Hondi ali celo bognedaj kateremu od korejcev? Kakšne bi bile reakcije strokovne javnosti in kakšne šele tiste od vedno privoščljivih komentatorjev!
Mislim, da so se pri Volkswagnu po tej plati zelo nevarno poigrali z ugledom golfa, svojega najpomembnejšega modela v pol stoletja. Glede na to, da sem vozniško zrasel v legendarnem golfu 2, svojčas pojmu za kvaliteto in trdoživost, me to zelo moti.
Če smo realni, takšen avto ne bi smel sploh na cesto. In te težave ima celoten VW koncern.
Ne morem verjet, da takšne pol izdelke švabi lifrajo ven!!!
PINki ::
Raptor F16 je izjavil:
Kaj je fora da mi limaš youtube rewieve butthurt vlogerjev ? Jaz sem avto probal in ga potem tudi kupil.
Sedmica ima klasično vse modularno nametano kar si lahko zmisliš. Za koga ? En kup plastičnih delčkov in mehanizmov ki jih boste kasneje iskali po odpadih.
Zajebi, to se bo čez 12 let vse lomilo in pokalo. Sonce in čas naredita svoje potem pa govorite o kakovosti ko bo treba pol interierja zamenjat ker se bodo stvari lomile. Noben avto ni imun na staranje in degradiranje plastike. Težava je v tem da bodo prvi odpovedali ali se obrabili gibljivi deli.
Limam, ker se mi ne da naštevati vsega. Edini butthurt tukaj deluješ ti, ker konstantno upravičuješ svoj nakup. Pusti folku svoje mnenje, tudi če si ne lasti avta lahko pljuva po njemu. Torej kje je viden napredek, da greš iz amortizerja na železno palico (ne glede na to, da se pokrovi motorjev bolj poredko odpirajo)? Medtem, ko škoda pri Octaviji uvede amortizer prvič v zgodovini. Ne moreš mimo tega, da so šparali na filcih in podobno. Če pa to koga toliko moti, da ga odvrne od nakupa, njegova stvar.
Glede crkovanja opreme boš ti verjetno na slabšem stroškovno gledano, če ti crkne npr. virtual cockpit display... ali pa senzor za acc.
KAVINSKY ::
Pri kakšni (novi) alfi romeo bi ob mežikanju lučk na armaturki nekoč morda zamižal na eno oko, po potrebi obe. Ampak ali si predstavljate reakcije in posledice, da bi se tako zadeve lotili pri Renaultu, Oplu, Fordu, Toyoti, Hondi ali celo bognedaj kateremu od korejcev? Kakšne bi bile reakcije strokovne javnosti in kakšne šele tiste od vedno privoščljivih komentatorjev!
Če bi se to res dogajalo bi firma propadla. Ta sloves je bolj meme. Kot je meme check engine lučka pri VW.
Po drugi strani pa se podobne reči dejansko dogajajo pri drugih znamkah, katere novinarji nekakoma spregledajo. Tu pa tam kak youtube recenzent spregovori o tem. Nek poljak je opisoval novo Octavio. Keyless je nehal zaznavati ključ v vozilu med vožnjo, sistem parkirnih senzorjev je celodnevno kazal okvare... Pit-stop (slovenski kanal) je poročal o sesuvanju R-linka v novem cliotu, bluetooth sploh ni delal. Nek anglež je sesul sistem bmwja ali mercedesa, do te mere, da je potreboval pol dneva, da je avto nazaj vžgal... Ferari je padal v varnostni način, ker je pregreval diferencial pri povsem normalni vožnji...
Gledaš lestvice najbolj nezanesljivih modelov, tam kraljujejo premium nemci. Hkrati pa vsi novinarji onanirajo na njihovih usnjenih memory zicih
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 26102 (4470) | PARTyZAN |
» | Nakup novega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 31380 (14109) | solatko |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 99085 (61851) | profii |
» | išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23809 (20344) | WizzardOfOZ |
» | Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 62919 (35484) | urkoman |