» »

Novi Golf 8

Novi Golf 8

««
2 / 14
»»

hamez66 ::

Ja ne vem, meni včasih bolj paše 22, včasih pa 24 stopinj. Takole, ko je hladno, paše tudi toplota do konca. Sopotnik si pa lahko naštima po svoje. Poleg tipke za nastavljanje toplote, ki je ergonomsko kvalitetna, je tudi 1cm zaslonček, kjer kaže, na koliko je naštimana klima na moji strani, za sopotnika je pa zraven drug 1cm zaslonček, ki kaže temperaturo tam. Zelo preprosto, brez drkanja po zaslonu. Če si bolj napravljen, si nastaviš malo nižjo temperaturo, če te pa zebe, pa višjo.

Kar se mene tiče, sem za avto, ki ima tako zaslone, kot tudi gumbe. Zaslon je za upravljanje avtoradia, navigacijo, nastavitev, ..., gumbi pa za te stvari, ki smo jih navajeni že od prej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hamez66 ()

Utk ::

Nič novega, ko Musk naredi električni avto, je to brez veze, ko ga vw samo napove, 10 let kasneje, je to revolucija. Ko Musk odstrani gumbe, je nor, ko jih VW, je logično, ker jih itak ne rabiš, ko je renault 28 let nazaj naložil cliota z elektro motorčki za vse, in to za normalno ceno, tudi tega nihče ni rabil v tem razredu. Kot tudi avtomatskega menjalnika ne, dokler ni vw izumil dsg. Tudi jermeni so naenkrat boljši od verig odkar je vw priznal, da je ne zna narest.
Gimiabrejk...

m0LN4r ::

Vazelin je izjavil:

Če je musk uvedel neke slabo ergonomske rešitve se ni potrebe da jih drugi
Moj avto ima display in vec nikoli nebi imel gumbov. Tam do 10" se gre, vec pa je ze res BS.
Jaz ce kaj rabim pretipkat pretipkam en, dva, tri. Za vse ostalo, google assistant in app conect oz. android auto.
Temperaturo pa nastavljam po obcutku, kaj mi pomeni neka stevilka, ce me se vedno zebe oz. me je vroce?
Tudi za forward, backward saltat komade, samo pomahas pred ekranom, ne rabis nic tipkat.
Pa se to ne delam nikoli, ker je vedno dobra glasba oz. so najbolj pomembne tipke na volanu.

Lahko pa gres v drugi extrem, kot razni azijci, kjer imas na oko 50 gumbov. Pa zdaj mi reci, da za vseh 50+ znas na pamet kaj so, kje so in da jih nonstop rabis neki prestelavat.

Utk je izjavil:

Nič novega, ko Musk naredi električni avto, je to brez veze, ko ga vw samo napove, 10 let kasneje, je to revolucija. Ko Musk odstrani gumbe, je nor, ko jih VW, je logično, ker jih itak ne rabiš, ko je renault 28 let nazaj naložil cliota z elektro motorčki za vse, in to za normalno ceno, tudi tega nihče ni rabil v tem razredu. Kot tudi avtomatskega menjalnika ne, dokler ni vw izumil dsg. Tudi jermeni so naenkrat boljši od verig odkar je vw priznal, da je ne zna narest.
Gimiabrejk...
Tudi tojotine verige in od ostalih se trgajo, zelo zelo rade, bos rekel da ne? Potem pa pejt v kako delavnico pa malo vprasaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

HotBurek ::

Mas telefon tudi na gumbe?

Ja. (Nokia 6030)

Tudi za forward, backward saltat komade, samo pomahas pred ekranom, ne rabis nic tipkat.

Pomankljivost tega mahanja je, da ne veš, kako fejst in koliko časa moraš mahat. Ker nimaš nobenega fizičlnega odziva od etra oz. lufta.

Pri tipki pa čutiš "klik", in tako veš, kdaj in kolikokrat si pritisnil gumb. Poleg tega, če imaš gumb na volanu, lahko volan še naprej držiš z obema rokama, kar je varneje, kot da voziš z eno roko, z drugo pa mahaš. Kolikor sem testiral, tam nekje nad 220km/h je z eno roko res težko (nevarno, nepsametno, bla bla bla) vozit.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

hojnikb ::

Za analogneze bo Dacia se vedno mela cisto klasicne knofe >:D
#brezpodpisa

m0LN4r ::

Pomankljivost tega mahanja je, da ne veš, kako fejst in koliko časa moraš mahat. Ker nimaš nobenega fizičlnega odziva od etra oz. lufta.
dinozaver, primeri ki jih opisujes se sploh ne dogajajo
A ti ves na pamet kateri komad pride, ce na shuffle playlisti na spotify pritisnes tipko dvakrat?
Ne pisi bedarij.
da ne veš, kako fejst in koliko časa moraš mahat.
Prakticno je simple, kot pasulj. Razumem pa tudi, da obstajajo trdi ljudje in to zelo, ki s moderno tehniko nekako ne shajajo, pa je lahko se kako enostavna in intuitivna.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

HotBurek ::

A ti ves na pamet kateri komad pride, ce na shuffle playlisti na spotify pritisnes tipko dvakrat?

Šrotifaj še v življenju nisem uporabljal, tako da ne, ne vem, kater komad pride.

Prakticno je simple, kot pasulj.

Se strinjam. To je že bilo napisano, da ne gre za težke reči.

ki s moderno tehniko nekako ne shajajo

Kaj je moderno in kaj ne, narekujejo mediji in posledično javno mnenje (ki sicer, kot tako, ne obstaja). Ampak, če je nekaj moderno, še ne pomeni, da je boljše od tistega, kar je nadomestilo.
Istočasno, če nekdo ne sledi "medijem", "javnemu mnenju", "influencerjem", "latest must have" in podobnim strujam, še ne pomeni, da je proti vsaki spremembi iz časov dinozavra.

Pri avtih bi pričakoval, da so v ospredju pomembni dejavniki, kot so varnost, zanesljivost, vzdržljivost, udobnost. Npr. uporaba varnostnega pasu ni nekaj, kar bi bilo moderno in je to razlog, zakaj se pripasaš.

Lahko bi (spet) naredili avto z verigo in garancijo na 500.000 prevoženih.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

blackbfm ::

Razumem pa tudi, da obstajajo trdi ljudje in to zelo, ki s moderno tehniko nekako ne shajajo, pa je lahko se kako enostavna in intuitivna.


Potem bi ze ostale naprave iste tehnike posvojile, pa jih ne, ker so bullshit.

Pri prenosu informacij clovek-racunalnik je ze zdavnaj nastalo ozko grlo ki ga nihče ne zna učinkovito rešit.

Utk ::

Ekrani, slajderji in mahanje po zraku obstaja samo zato, ker je to najcenejša varianta. Čez 10 let boš v daciji mahal po zraku in jebal vse po spisku bedakom, ki so to izumili in sebi, ker si tak revež, da si ne moreš kupit pravega avta, v mercedesu boš pa vrtel gumirane gumbe kot v 80ih. Zapomnite si to. Moderna tehnika my ass. Poceni tehnika, ne pa moderna.

Sparkxl ::

Sem ravno včeraj gledal en review golfa. Mahanje je čisto random. Včasih dela, včasih ne. Isto je z zvočnim upravljanjem.
In potem se čudijo da prodaja pada. Vsiljujejo neke rešitve ki so beta in jih noben ne mara, samo da oni prišparajo.
Enako je s pogonskimi sklopi. Folk čaka na hibride in elektro, oni še dalje tišijo dizle naprej, pa čeprav je prodaja teh strmoglavila. In tako imamo bizarno sceno na trgu rabljenih, kjer so bencinci, ki so novi stali 2k manj, zdaj precej dražji od traktorjev

TheBlueOne ::

LeQuack je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Avti ne postajajo drazji ampak cenejsi. Je ze res, da je morda Golf danes nekoliko drazji kot Golf prejsnjih generacij amapk je treba tudi pogledati kaj vse je v paketu. Kot prvi se lahko po velikosti star Golf prej primerja prej z danasnjim Polotom, kot drugo pa so vedno bolj nabasani s tehnologijo, tistih ultraoskubljneih modelov prakticno ni vec. In na koncu je treba upostevati tudi inflacijo, kar je nekoliko tezje iz stalisca Slovenije, med tem pa si ga mnogi od drugod privoscijo vedno lazje.


Ti bi lahko bil stand up komedijant. Ali pa Volkswagen PR človek.


Tnx, sigurno je v sali dosti resnice amppak se bojim, da v tem, kar pravim ni veliko sale. Vzemima recimo Golf 4 in Golf 8.

Golf 4 je stal od 15.000€ leta 1998.
Inflacija 128%
https://www.stat.si/PreracuniNew/sl-SI/...
Torej cena danes preracunano 34.000€
Golf 8 je od 20.000 naprej.

Torej nov je bistveno cenejsi.

Pri opremi nima smisla izgubljati besed, Lahko pa naredis primerjavo.

Okoli velikost pa:
Danasnji polo je od Golf 4 ca. 10 cm krajsi, prakticno enako visok in ca. 2cm sirsi.
Nov Golf je od Golf 4 slabe 15 cm daljsi, 5 cm sirsi in 2 cm visji.

m0LN4r ::

Pri avtih bi pričakoval, da so v ospredju pomembni dejavniki, kot so varnost, zanesljivost, vzdržljivost, udobnost
sej so, ves kok pomoci je v tem golfu v primerjavi z golf 4?
Malo bolj realne primere prosim.
Varnost prevzemajo asistencni sistemi, ki so prisli iz dragega visookega razreda, vse do ljudskega golfa. Pa zdaj ne jamrat, tile sistemi so preverjeno dobri in boljsi od povprecnega cloveka v avtu.

Ce ti 1x na 5 minut pritisnes ekran ali tipko je vseeno, tudi na displayu so stvari vedno na istem mestu, niso kr na random kot tu eni pisete.
Jaz res ne poznam problematike pa imam ekran.

PS:
Varne, popravljene, siroke regionalne ceste po sloveniji so veliko bolj pomemben pogovor. Kot stelanje temperature s tipko ali sliderjem.

Utk je izjavil:

Ekrani, slajderji in mahanje po zraku obstaja samo zato, ker je to najcenejša varianta. Čez 10 let boš v daciji mahal po zraku in jebal vse po spisku bedakom, ki so to izumili in sebi, ker si tak revež, da si ne moreš kupit pravega avta, v mercedesu boš pa vrtel gumirane gumbe kot v 80ih. Zapomnite si to. Moderna tehnika my ass. Poceni tehnika, ne pa moderna.
En pofukan gumb stane 5 centov. To je cenej, kot hardware, software in senzorika za mahanje?
Kje to dobim? Ko se mi kej pokvari te poklicem, da mi zrihtas te poceni dele.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

MxxW5 ::

Mislim, da so se ekrani v avtih znašli zato, ker so cenejši od gumbov. Proizvajalci so seveda zviti (se vidi, da so že dolgo v tem poslu) in vedo, da je takšno znižanje proizvodnih stroškov kupcem najbolj fino prodajati tako, da bodo tega veseli. Zato so dali ekrane najprej v višje modele in opreme, da kupce prepričajo, da gre za "premium" in superiorno rešitev glede na fizične kontrole. Pri tem so jim v oporo tudi avtorevije, ki bi se lahko v marsikaterem primeru komot preimenovale v PR službo. Kaj je še lepšega za kupca od tega, da zjutraj avto vžge, pa vse bliska in piska okrog njega, veliki ekrani, fine animacije... Prava predstava za kupca, ki bo lahko še tedne navduševal prijatelje&družino le s prižiganjem svojega novega konjička!

Ekrani v avtih so IMO smiselni, dokler niso dotikabilni. Npr. za navigacijo ali pa vzvratno kamero. Kar se pa tiče uporabniške izkušnje med vožnjo, bi pa rad srečal človek,a ki me bo prepričal, da je temperaturo lažje štimati na dotik (pri Peugeotu in Citroenu je treba za to najprej odpreti ustrezni podmeni!) kot pa z gumbi, kjer že z dotikom veš, kaj in kako štimaš. Okej, za radio so ponavadi kontrole na volanu, tako da to ni tako kritično. Tudi tehnologije za pomoč v vožnji (lane assist, radarski tempomat, avtomatsko ustavljanje pred oviro, itd.) nekoliko ublažijo dejstvo, da je treba odvniti pogled od ceste, če češ dati pihanje na več/manj ali pa znižati/zvišati temperaturo. Razumem tudi ljudi, ki pravijo, da itak ni problema, ker moderno klimo naštimaš na X stopinj in potem vse dela sama. Ampak ali je uporabniški vmesnik tako boljši? Vraga, slabši je! Je pa po eni strani za proizvajalce cenejši, na drugi strani pa je v modernem avtu že toliko tehnologije, da bi morala biti cela armatura posjana z gumbi, če bi hotel imeti vse na gumbih.

Kar se mene tiče, je najboljša rešitev taka, da imaš večino stvari na ekranu, največkrat uporabljane funkcije (vsaj klima) pa na fizičnih gumbih.

Ampak fizičnih kontrol ne bo nazaj. Dokaj siguren sem tudi, da v naslednji generaciji avtov tudi analognih števcev (za volanom) ne bo več. Ekrani bodo v vseh modelih v vseh opremah. Trenutno vztrajajo zgolj zaradi umetno ustvarjene diferenciacije med dražjimi/cenejšimi modeli/opremami, saj se zaenkrat še da kupca prepričati, da plača več za nekaj, kar proizvajalca stane manj. Good times.

Machete ::

m0LN4r je izjavil:

En pofukan gumb stane 5 centov. To je cenej, kot hardware, software in senzorika za mahanje?
Kje to dobim? Ko se mi kej pokvari te poklicem, da mi zrihtas te poceni dele.


Tu se motiš. Inženirsko dizajniranje in izdelava armaturk in vseh možnih kosov z gumbi in povezovanje le teh z moduli ni tako poceni kot vse imeti na enem panelu priklopljenim z enim kablom v eni izvrtini. Premium gumbi so gotovo dragi, tu so še lučke na njih in celo zasloni na gumbih samih za prikaz določenih vrednosti ipd.. Tak gumb ni 5 cenotv, prej 50 evričev z razvojem.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

feryz ::

V flagship avtih bodo tudi gumbi.
In raja bo lajala, da je to popolnoma brez veze in da je ekran superioren v vseh pogledih. Mislili si bodo pa svoje.

BTW, moj avto ima 5 možnosti za odpiranje zadnjega prtljažnika. Tudi na ekranu, ja. Je pa ta edini način, ki ga ne uporabljam.

Takole recimo.
https://www.google.com/search?q=lamborg...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

MxxW5 ::

V flagshipih že sedaj ni več gumbov (Volvo, Audi, Porsche).

Ni pa seveda dvakrat za reči, da bodo čez deset let prišli spet nazaj v najdražje avtomobile kot "premium" rešitev.

Ker pri takih avtih je en velik problem. RR ali pa Ferrari iz 2000 še vedno izgleda hudo od znotraj. Kako pa bo npr. izgledala armatura Audija Q8 čez deset, boženedaj čez 20 let? Zanamcem se bo čudno zdelo, da npr. Audi A8 iz leta 2006 še vedno daje premium vtis, tisti iz leta 2020 pa izgleda ko kurac z ekrani, ki bodo čez 20 let izgledali tako, kot danes nam izgleda ZX Spectrum.

Miki N ::

Ceneni gumbi znajo res postati ali pretrdi ali kako drugače čudni - včasih (80s) si jih saj lahko menjaval posamično ... to je res ena stvar, kjer se pozna kvaliteta.

Hm, glede na to da so danes vsi gumbi v resnici enkoderji (oziroma so povezani kot v nekakšnem "vodilu")... ne bi bilo preveč težko proizvajalcu narediti dela armature modularno, da bi potem dodal gumbe v "premium" izvedbi. Je tudi enostavna diferenciacija trga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

Gambino ::

Ahhh, ko se vsedem v MB so vsi avtomobili kinder jajčki resnično. Tale golfek je pa povrhu še grd!

LeQuack ::

Zakaj ni namesto volana touch slider?
Quack !

IL_DIAVOLO ::

TheBlueOne je izjavil:

LeQuack je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Avti ne postajajo drazji ampak cenejsi. Je ze res, da je morda Golf danes nekoliko drazji kot Golf prejsnjih generacij amapk je treba tudi pogledati kaj vse je v paketu. Kot prvi se lahko po velikosti star Golf prej primerja prej z danasnjim Polotom, kot drugo pa so vedno bolj nabasani s tehnologijo, tistih ultraoskubljneih modelov prakticno ni vec. In na koncu je treba upostevati tudi inflacijo, kar je nekoliko tezje iz stalisca Slovenije, med tem pa si ga mnogi od drugod privoscijo vedno lazje.


Ti bi lahko bil stand up komedijant. Ali pa Volkswagen PR človek.


Tnx, sigurno je v sali dosti resnice amppak se bojim, da v tem, kar pravim ni veliko sale. Vzemima recimo Golf 4 in Golf 8.

Golf 4 je stal od 15.000€ leta 1998.
Inflacija 128%
https://www.stat.si/PreracuniNew/sl-SI/...
Torej cena danes preracunano 34.000€
Golf 8 je od 20.000 naprej.

Torej nov je bistveno cenejsi.

Pri opremi nima smisla izgubljati besed, Lahko pa naredis primerjavo.

Okoli velikost pa:
Danasnji polo je od Golf 4 ca. 10 cm krajsi, prakticno enako visok in ca. 2cm sirsi.
Nov Golf je od Golf 4 slabe 15 cm daljsi, 5 cm sirsi in 2 cm visji.


Je pa zivljenje vsaj 1000% dražje.

ripmork ::

Machete je izjavil:

Tu se motiš. Inženirsko dizajniranje in izdelava armaturk in vseh možnih kosov z gumbi in povezovanje le teh z moduli ni tako poceni kot vse imeti na enem panelu priklopljenim z enim kablom v eni izvrtini. Premium gumbi so gotovo dragi, tu so še lučke na njih in celo zasloni na gumbih samih za prikaz določenih vrednosti ipd.. Tak gumb ni 5 cenotv, prej 50 evričev z razvojem.

+1

To, da gre vse na touchscreen-e je trend, ki nima pravega smisla - pomeni pa predvsem cenejšo prizvodnjo za proizvajalce.
Boljše znamke se zavedajo, da je tak vmesnik kompromis in ponujajo alternativne možnosti nadzora (iDrive sistem z vrtljivim gumbom, drsna ploščica pri MB-ju, ipd).

Kar se pa Golfa tiče - meni osebno je še vedno sedmica prijetnejša na pogled (ob izbiri identičnih motorjev pa tudi občutno cenejša). Te prednje razpotegnjene luči in skoraj celotna digitalizacija notranjosti niso preveč po mojem okusu.

Vazelin ::

Ripmork: zanimivo pa je, da se Audi preusmerja v celoti na touch screen.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Machete ::

Počakaj. Tole je sedaj ena čudna doba s prehodom na digitalne inštrumente in upravljanje ter elektriko. Prozvajalci so sedaj malo zbegani, na kaj ujeti potrošnike.
Zadeve se bodo konsolidirale nekje vmes. To kar ima notri napreimer tanova 911 (verjetno malo manj gumbov) ali bmw 3er je kar nek dober kompromis.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

feryz ::

Šit, šele zdaj sem opazil! Golf 8!?
Jaz sem nekje na štirici zaglavil. Od takrat naprej me ne interesira več.
A to letno nažigajo te modele? Kot Galaxy?

Vazelin ::

Vsakih 7 let pa res
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Gambino ::

Vazelin je izjavil:

Ripmork: zanimivo pa je, da se Audi preusmerja v celoti na touch screen.


Ah audi je samo podaljčan k.... VW. Znamka, ki se ne zna pozicionirati na trgu. Tale elektrifikacija, ki pa jo prakticira audi je še ena njihova neumnost na kvadrat.

KAVINSKY ::

krho ::

TheBlueOne je izjavil:


Golf 4 je stal od 15.000€ leta 1998.

Jest sem dal za 5ko 17000€ leta 2007, se pravi 2000€ gor v prvih 10h letih 10.000€ gor v naslednjih 10h al kako?
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

K0l1br1 ::

Jaz sem dal za 6ko cca 18000EUR leta 2009, za 7ko pa 17000 leta 2015. Tako da malo niha gori doli.

LeQuack ::

A se ni glih VW hvalil da odkar so šli na skupno platformo jih praktično za drobiž naredijo?
Quack !

hojnikb ::

Ja, zato pa je noter plastik fantastik.
#brezpodpisa

m0LN4r ::

To je vse kaj rabis:


Gambino je izjavil:

Ahhh, ko se vsedem v MB so vsi avtomobili kinder jajčki resnično. Tale golfek je pa povrhu še grd!
Kaksen nov MB se pa dobi za pod 30k?
Tale zihr ne:
 Ah gumbi

Ah gumbi

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

chittax ::

TheBlueOne je izjavil:

LeQuack je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Avti ne postajajo drazji ampak cenejsi. Je ze res, da je morda Golf danes nekoliko drazji kot Golf prejsnjih generacij amapk je treba tudi pogledati kaj vse je v paketu. Kot prvi se lahko po velikosti star Golf prej primerja prej z danasnjim Polotom, kot drugo pa so vedno bolj nabasani s tehnologijo, tistih ultraoskubljneih modelov prakticno ni vec. In na koncu je treba upostevati tudi inflacijo, kar je nekoliko tezje iz stalisca Slovenije, med tem pa si ga mnogi od drugod privoscijo vedno lazje.


Ti bi lahko bil stand up komedijant. Ali pa Volkswagen PR človek.


Tnx, sigurno je v sali dosti resnice amppak se bojim, da v tem, kar pravim ni veliko sale. Vzemima recimo Golf 4 in Golf 8.

Golf 4 je stal od 15.000€ leta 1998.
Inflacija 128%
https://www.stat.si/PreracuniNew/sl-SI/...
Torej cena danes preracunano 34.000€
Golf 8 je od 20.000 naprej.

Torej nov je bistveno cenejsi.

Pri opremi nima smisla izgubljati besed, Lahko pa naredis primerjavo.

Okoli velikost pa:
Danasnji polo je od Golf 4 ca. 10 cm krajsi, prakticno enako visok in ca. 2cm sirsi.
Nov Golf je od Golf 4 slabe 15 cm daljsi, 5 cm sirsi in 2 cm visji.

Oprosti ampak tole ne bo držalo. Golf 4 je bil 15000 DEM cca 7500 eur.

K0l1br1 ::

Nekam po svoje menjaš marke. Po uvedbi eur je šlo vse po tečaju ena marka en euro ali pa še slabše.

chittax ::

Razen v gostilnah kavice niti ne. Sicer pa je bilo givora o 1998, ko eur še ni bil uradna valuta... Vrednost eur pa je bila določena že pred uvedbo pri malo manj kot dveh DEM.

Vazelin ::

https://www.topgear.com/car-reviews/vol...

And in many ways it's annoying to use. There's no volume knob, only a capacitive slider that sometimes does and sometimes doesn't respond to your fingertip. Shortcut buttons to take you directly to screens for climate, driver assist, and park assist, which is good. Unfortunately they're tiny, badly marked and not that easy to reach.

;)
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Vazelin ::

I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

hojnikb ::

wait, what?8-O
golf, ki ni spesl edition awd z 2.0tsi za 46 cukov? What.are.they smokin'
#brezpodpisa

Vazelin ::

hojnikb je izjavil:

wait, what?8-O
golf, ki ni spesl edition awd z 2.0tsi za 46 cukov? What.are.they smokin'

Če se hočeš za novoletne praznike zapeljati po ljubljanskih ulicah v osmici in izpasti jack je to cena, ki jo moraš plačati.:)) Za isto ceno dobiš npr. Teslo ali BMW 3er M paket :D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

hojnikb ::

tole se ze zelo priblizuje ceni nove bmw supre..
#brezpodpisa

m0LN4r ::

Vazelin je izjavil:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
:))
Kak za boga, ce na konfiguratorju prides cez z 30k. Pa se 5 jurjev ti potegnejo dol ce menjas starega dizla in si na 25k.
Je pa res, da se da za 15k dodati se marsikaj.
"der 150-PS-Benziner kostet 28.530 Euro minus 4000Eur Diesel Wechselprämie"

V sloveniji bo verjetno se cenej. EU import avti so v povprecju 10-15% cenejsi (npr. za Poljsko vem sigurno)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

IL_DIAVOLO ::

EV cheaper than ICE sounds legit af.

donvito ::

Primerjava:
VW Golf 8 – preveč kleščenja stroškov? – primerjava s VW Golf 7.5

Utk ::

Presenečenje pa tako. Če gremo gledat staro temo o dizelgejtu, sem točno to napovedal. Samo da takrat so me zmerjali kot zadnjega psa, danes pa, kot vedno, se kaže, da imam prav. Isto, ali pa še hujše, je z varčevanjem tudi pri skritih komponentah, brez skrbi.

KAVINSKY ::

Delaj primerjavo med štirico in 7,5. Že tam se vidi koliko so oklestili reči. Niso pa edini proizvajalec, kateri seka stroške ali napihuje cene.

PINki ::

Kaj ima 4 cesar 7 nima? :O

GeForce ::

Vrvice za zadnjo polico v prtljažniku se lepo povijejo namesto da visijo v prtljažni prostor :D Kaj več mi pa ne pride na misel :))

ripmork ::

V živo in nasploh mi sedaj osmica po zunanjosti lepše izgleda, kot mi je ob prvem vtisu. Ampak ja, video kar nazorno pokaže "izboljšave". Pa nasplošno se kar strinjam glede tega, da je rinjenje vseh kontrol na zaslon slaba odločitev (ki bazira predvsem na trendih in nižanju stroškov, kot na čem drugem).

b3D_950 ::

Zgleda, da je tud manj zvočne izolacije na vratih. Bolj votlo vse skup.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

KAVINSKY ::

PINki je izjavil:

Kaj ima 4 cesar 7 nima? :O


Karter za olje je iz aluminija, pri 7 je plastičen :))
««
2 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16725856 (4224) PARTyZAN
»

Nakup novega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23531070 (13799) solatko
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84097581 (60347) profii
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12323118 (19653) WizzardOfOZ
»

Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20362616 (35181) urkoman

Več podobnih tem