» »

FPS Matchmaking VS Pay to win hardware

FPS Matchmaking VS Pay to win hardware

«
1
2

Cange ::

YT clip kaže, da so trenutno vse tekmovalne igre pay to win čez hardware. Sprašujem se če bodo založniki čez matchmaking MM dodatno implementiral selekcijo glede na osveževanje slike?

Gejspodar ::

Tekmovalne igre kolega? Vsi na recimo CS:GO turnirjih (majorih ipd., ne spid.si lan) igrajo na identičnem hardwaru, razen mišk/tipkovnic.

Cange ::

Gejspodar je izjavil:

Tekmovalne igre kolega? Vsi na recimo CS:GO turnirjih (majorih ipd., ne spid.si lan) igrajo na identičnem hardwaru, razen mišk/tipkovnic.


Edino pošteno, približek tega bi lahko imeli tudi na random serverjih čez MM. Naj to služi tudi kot iztočnica za OgnjenoKačo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()

louser ::

Že sedaj ima MM limit tickrate 64, kar oklesti izkušnjo na 120/140/160/240 Hz ekranu.
Za tipkovnico je vseeno, važno da dela.
Miško za tekmovalni nivo pa že dobiš za 20Eur (Logitech G102)
Kaj te torej muči? To osveževanje pride do izraza najbolj na zelo visokem nivoju.
Tam pa ti nisi in je zatorej vseeno. Slabša ti igralno izkušnjo drugim, da se boš ti počutil boljše je nesmiselno.

Ja, je lažje igrati na top tier strojni opremi, a te to v končni fazi ne naredi boljšega.

Sem dost ziher, da te sam pojem , če greva v dvoboj. Jaz na slabši strojni, ti na boljši strojni opremi.

To ti pravi nekdo, ki je velik del življenja pustil v igrah. Tistih nekaj par tisoč ur nabijanja tekmovalnega špila se pač mora nekje odražati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

louser ::

Za začetek loči med slikami na sekundo (FPS) in osveževanjem slike (Hz)
Med 60 in 120 FPS ni neke bistvene razlike.
Ena prednost je v tem, da boš na ekranu za par ms prej videl zadnjo renderirano sliko.
Pri večjem osveževanja ekrana(Hz) boš pa dejansko videl VEČ slik na sekundo.
Na 60 Hz ekranu boš pri 60FPS zadnjo sliko v najslabšem primeru videl kasneje za par ms kot pri 120FPS, a še vedno boš jih na zaslonu videl točno 60.
Input delay se sicer zmanjša, ampak to je ms ali dve, morda tri.
V kontekstu tvoj odzivni čas je nekje 300 ms. Par ms gor ali dol. Pa še mrežna pot od tebe do serverja je dolga od 5 ms do 65ms.
Iz tega vidika je boljše preklopiti na optiko ali na 4G (latency = 25ms), profotiraš več.
Malenkost oziroma popolnoma zanemarljiva je v tem pomenu tudi občutek 'odzivnosti', ki jo dobiš.
Pri 120Hz ekranu so razlike že večje, a boljšo več igralsko izkušnjo pokvari limit MM, ki osvežuje strežnik zgolj 64x na sekundo.
Za igranje na 128Tcr serverjih je pa treba doplačati -
To pa takrat, ko imaš sposoben HW, sposoben mrežni dostop in kar visok nivo veščin v igri, če ne je nesmiselno.
Za plebejce v igri je pa 60Hz ekrana ali pa 120Hz, 64Tcr čist okay.

louser ::

120Hz zaslon z recimo 100FPSi v igri in 64Hz osvežitev strežnika ti pomenita naslednje: videl boš 100 slik na sekundo,
Pozicije sovragov bodo pa različne samo na 64 slikah. Na ostalih 36 bodo enake prejšnjim različicam.

louser ::

AMD 2200G
8GB ram
Plata
Napajalc
= dobrih 200eur
+ miš za onih 15 eur (Logitech G102) in podloga tam okrog 10 eur in nov 120Hz ekran (120eur) in prideš na 350 eur.
PS pozabil na SSD. Dodaj 35 eur zraven.
In slušalke , še 35 eur zraven. - opcijsko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

Cange ::

60FPS = 16ms torej input + output zakasnitve nanese najmanj 32ms, pri 120Hz se to zniža na 16ms. Zakasnitev input reakcije ti določa FPS, output pa se odraža pri nasprotniku kot input torej ponovno FPS. Višja kot je frekvenca, boljše je vzorčenje (ne bom rekel resolucija ker bo dodatna zmeda).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()

Gejspodar ::

Cange je izjavil:

60FPS = 16ms torej input + output zakasnitve nanese najmanj 32ms, pri 120Hz se to zniža na 16ms. Zakasnitev input reakcije ti določa FPS, output pa se odraža pri nasprotniku kot input torej ponovno FPS. Višja kot je frekvenca, boljše je vzorčenje (ne bom rekel resolucija ker bo dodatna zmeda).


Model, spet mešaš izraze, lepo ti je prej povedal da je to odvisno do tick rate-a strežnika.

Poglej si kakšen video od tega tipa https://www.youtube.com/user/xFPxAUTh0r..., zelo poljudno razloži vseskupaj, še po različnih igrah ima narejene netcode teste.

Cange ::

FPS in hitrost interneta je edini faktor ki upliva individualno na zamike, ticketi so za vse enaki. Pogovarjamo se o Pey to Win, pokazal sem realno neizpodbitno zakasnitev pri številu sličic na sekundo. Če ti igraš na 120HZ jaz pa na 60HZ imaš ti vedno manjši zamik kot jaz. Če igram proti mojemu dvojniku bo različica mene z 60FPS vedno izgubila.

louser ::

Cange je izjavil:

60FPS = 16ms torej input + output zakasnitve nanese najmanj 32ms, pri 120Hz se to zniža na 16ms. Zakasnitev input reakcije ti določa FPS, output pa se odraža pri nasprotniku kot input torej ponovno FPS. Višja kot je frekvenca, boljše je vzorčenje (ne bom rekel resolucija ker bo dodatna zmeda).

Če si mlad in vešč, boš to razliko nadoknadil z boljšimi refleksi tudi za faktor 5.
Z boljšim internetom za faktor 2 do 4.
Ti pa se vsajaš na teh 16 ms.
Za 350 eur pa postaneš konkurenčen. Ampak ne, dajmo omejiti ostale igralce.
A na cesti tudi vsem prepovedati uporabo Continentalk, ker imaš ti denarja Glih za en par gum?
Na konci pa razlike v gumah ni, če ti avto stoji v garaži.

hamez66 ::

Tehnikalije itak niso pomembne, je pa v videu, ki ga je pokazal op, jasno pokazano, da je igranje na boljših sistemih z višjo frekvenco osveževanja precej lažje.

louser je izjavil:

Cange je izjavil:

60FPS = 16ms torej input + output zakasnitve nanese najmanj 32ms, pri 120Hz se to zniža na 16ms. Zakasnitev input reakcije ti določa FPS, output pa se odraža pri nasprotniku kot input torej ponovno FPS. Višja kot je frekvenca, boljše je vzorčenje (ne bom rekel resolucija ker bo dodatna zmeda).

Če si mlad in vešč, boš to razliko nadoknadil z boljšimi refleksi tudi za faktor 5.
Z boljšim internetom za faktor 2 do 4.
Ti pa se vsajaš na teh 16 ms.
Za 350 eur pa postaneš konkurenčen. Ampak ne, dajmo omejiti ostale igralce.
A na cesti tudi vsem prepovedati uporabo Continentalk, ker imaš ti denarja Glih za en par gum?
Na konci pa razlike v gumah ni, če ti avto stoji v garaži.


Ti pa nabijaš o tem, kako bi ti njega lahko premagal, čeprav to z vso temo nima veze.

Tudi to, da nekaj premostiš z mladostjo, nima veze.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hamez66 ()

hamez66 ::

Včasih smo za optimizacijo igrali na nižjih resolucijah, za boljši ping smo pa hodili k kolegom na ADSL ali kabel (namesto na domačem isdnju). Smo na umeten način postali boljši, ko je šlo za "pomembne" boje.

Kar se pa teme tiče.. pa ne, firme po mojem mnenju ne bodo omejevale ali matchmejkale na podlagi fpsjev, frekvenc in ostalega, kar je odvisno od strojne opreme.

louser ::

hamez66 je izjavil:

Tehnikalije itak niso pomembne, je pa v videu, ki ga je pokazal op, jasno pokazano, da je igranje na boljših sistemih z višjo frekvenco osveževanja precej lažje.

louser je izjavil:

Cange je izjavil:

60FPS = 16ms torej input + output zakasnitve nanese najmanj 32ms, pri 120Hz se to zniža na 16ms. Zakasnitev input reakcije ti določa FPS, output pa se odraža pri nasprotniku kot input torej ponovno FPS. Višja kot je frekvenca, boljše je vzorčenje (ne bom rekel resolucija ker bo dodatna zmeda).

Če si mlad in vešč, boš to razliko nadoknadil z boljšimi refleksi tudi za faktor 5.
Z boljšim internetom za faktor 2 do 4.
Ti pa se vsajaš na teh 16 ms.
Za 350 eur pa postaneš konkurenčen. Ampak ne, dajmo omejiti ostale igralce.
A na cesti tudi vsem prepovedati uporabo Continentalk, ker imaš ti denarja Glih za en par gum?
Na konci pa razlike v gumah ni, če ti avto stoji v garaži.


Ti pa nabijaš o tem, kako bi ti njega lahko premagal, čeprav to z vso temo nima veze.

Tudi to, da nekaj premostiš z mladostjo, nima veze.

Če si štor, si štor tudi na PCju za 10čukov. Mal manjši, a še vedno si.
Seveda ima veze.
Pravi, da ti boljši HW da nepremagljivo in nepošteno prednost. Jaz pravim nasprotno in da je boljši HW od neke točke naprej učinkovit v procentih ali celo promilih.
Zgoraj sestav s katerim na sekam njegov poljubni 2000eur sestav.
Za vašo zabavo lahko ceno sestava še znižam za stotko in bo vseeno zmaga na moji strani.

Ta prednost je v bistvu prednost samo v profesionalnem nivoju napram amaterjem. Bo pa profesionalec premagal amaterja tudi na slabšem sestavu. Profesionalec vs profesionalec nima veze, ker imajo vsi enako sposobne sestave PCjev.

hamez66 ::

Ja in nekdo, ki je res profesionalec, tebe nabije na slabši kišti. Če si pa profi, pa povej v kateri igri, da preverimo tvoje dosežke.

In ne, prednost ni samo pri profesionalcih. Je tudi pri otrocih, ki se pogovarjajo, da je en v goldu, en pa platinum ali diamond, pa je čisto možno, da je en slab samo zaradi slabega hardwara in povezave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hamez66 ()

Cange ::

hamez66 je izjavil:

Včasih smo za optimizacijo igrali na nižjih resolucijah, za boljši ping smo pa hodili k kolegom na ADSL ali kabel (namesto na domačem isdnju). Smo na umeten način postali boljši, ko je šlo za "pomembne" boje.

Kar se pa teme tiče.. pa ne, firme po mojem mnenju ne bodo omejevale ali matchmejkale na podlagi fpsjev, frekvenc in ostalega, kar je odvisno od strojne opreme.


Kategorije, 60FPS, 75FPS, 100FPS, 120FPS.. Ne more fičo tekmovat s ferariji.

hamez66 ::

Ja samo v Cod2019 in Fortnite matchmaking ne gleda na strojno opremo in ne dodaje dodatnih bonusov, če si na slabi mašini in visokem pingu.. ali pač?

Gejspodar ::

hamez66 je izjavil:

Ja samo v Cod2019 in Fortnite matchmaking ne gleda na strojno opremo in ne dodaje dodatnih bonusov, če si na slabi mašini in visokem pingu.. ali pač?


Res je, a tu gre za casual igralce, kot je naš OP.

Če nekdo misli, da bo npr. v counter strike samo zaradi ekrana in top tier opreme postal Global Eliter ker je sedaj Gold se precej moti. "Skill" oz. tehnična sposobnost ter poznavanje igre je 99,9% v igri.

OP je verjetno eden tistih, ki laufa igro na 1080p vse na high pa dosega 60fps, namesto da bi vrgel na 640x480, dal vse na low pa šopal naprej z 250/333 fpsji, kot smo to počeli 15 let nazaj...

"Improvise, adapt, overcome", ne pa "daddy gib $$$" al pa "developer restrict others".

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Gejspodar ()

louser ::

CoD in Fortnite imata tradicionalno slab netcode.
Vsaj za Fortnite je prvih nekaj minut igra random kot pasji kakec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

strumf666 ::

Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

louser ::

Človeško oko ne vidi v FPSih. Konc debate.

Gejspodar ::

Nihče tudi ne zanika, da je 60Hz slabše od npr. 120Hz, gre samo za to, da je OP zblojen in da si narobe predstavlja kolikšen, če sploh kakšen advantage ti razlika v refresh ratu nudi.

Cange ::

Kake pokate, Pay to Win je realen pri igrah z refleksom. FPS kot vzorčenje pove vsake koliko časa lahko človeško oko zazna spremembo v sliki, torej pri 60FPS je to vsake 16ms in pri 120FPS vsake 8ms. A bosta res posrala tem do neprepoznavnosti?

hamez66 ::

Gejspodar je izjavil:

Nihče tudi ne zanika, da je 60Hz slabše od npr. 120Hz, gre samo za to, da je OP zblojen in da si narobe predstavlja kolikšen, če sploh kakšen advantage ti razlika v refresh ratu nudi.



Ne, sam vidva si vsak po svoje predstavljata razliko in se pol žalita za brezveze. Razlika je, Linus je pa samo v praksi pokazal tisto, kar igralci v teoriji tako ali tako že poznamo. Razen profi wannabejev.

louser ::

Do 16 ms in ne točno.
Mimogrede v top 2.6% igralcev v MM prideš z 80 FPSi in 60 Hz ekranom brez problema. Ne jokaj, git gut.

hamez66 ::

Ja z dobro opremo pa še precej lažje.

Pa če smo že pri matematiki, ima očitno 100-2.6% igralcev težavo priti med 2.6% najboljših. Ker če ne bi bilo problemov, ne vem, zakaj potem niso vsi v top 2.6%.. ane?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hamez66 ()

louser ::

Je lažje, ni pa pogoj.
To je tekmovalna igra in ne wrestling za amerikanezarje.

hamez66 je izjavil:

Ja z dobro opremo pa še precej lažje.

Pa če smo že pri matematiki, ima očitno 100-2.6% igralcev težavo priti med 2.6% najboljših. Ker če ne bi bilo problemov, ne vem, zakaj potem niso vsi v top 2.6%.. ane?

Ne zaradi HWja, temveč zaradi veščin. Čisto vsi legitimni igralci so tam zgolj zaradi svojih sposobnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

hamez66 ::

Ja, napisal si brez problemov. Ampak zagotovo obstaja skupina igralcev,ki bi bila v top 2.6% z dobro opremo, pa ni, ker nima dobre opreme.

strumf666 ::

Kapitalističn svet pač; če nimaš, pač nimaš.
Ne spremeni pa tega, da če pa ne zmoreš ti tut milijoni na računu ne pomagajo; no razen za nepoštene načine...
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Gejspodar ::

strumf666 je izjavil:

Kapitalističn svet pač; če nimaš, pač nimaš.
Ne spremeni pa tega, da če pa ne zmoreš ti tut milijoni na računu ne pomagajo; no razen za nepoštene načine...


A tekači tudi tečejo po tempu najpočasnejšega? Ne, vsak da vse od sebe, kar so vsi različno sposobni.

strumf666 ::

Ne vidim povezave s tem, kar sem napisal?
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

louser ::

hamez66 je izjavil:

Ja, napisal si brez problemov. Ampak zagotovo obstaja skupina igralcev,ki bi bila v top 2.6% z dobro opremo, pa ni, ker nima dobre opreme.

Ne, dobra oprema te k večjemu pripelje med top 20%
Bogati tata te tudi lahko spravi v prestižno šolo, a to ne pomeni, da boš tam zato dosegal vrhunske rezultate.

Tako kot niso vsi črnci kar povprek vrhunski atleti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

Cange ::

Edit:
narobe zastavil



Boljši primer:
StarCraft 20 minut bitka profi: recmo da je vsak 4 klik reakcija nečesa (naj me nekdo popravi), to pomeni nekje 100 klikov na minuto. Razlika med 60FPS in 120FPS nanese 16 sekund več časa za reagirat v prid 120FPS.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

jype ::

Cange je izjavil:

StarCraft 20 minut bitka profi: recmo da je vsak 4 klik reakcija nečesa (naj me nekdo popravi), to pomeni nekje 100 klikov na minuto. Razlika med 60FPS in 120FPS nanese 16 sekund več časa za reagirat v prid 120FPS.
A lahko mal bolj natančno razdelaš tele račune, da ti lahko povemo, kje si se zmotil?

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

Cange ::

jype je izjavil:

Cange je izjavil:

StarCraft 20 minut bitka profi: recmo da je vsak 4 klik reakcija nečesa (naj me nekdo popravi), to pomeni nekje 100 klikov na minuto. Razlika med 60FPS in 120FPS nanese 16 sekund več časa za reagirat v prid 120FPS.
A lahko mal bolj natančno razdelaš tele račune, da ti lahko povemo, kje si se zmotil?


Profi igralec SC dela v intenzivnih bitkah 400 klikov na minuto, določil sem da je vsak četrti klik reakcija. 20 mint predstavlja 2000 reakciskih klikov pomnoženo z 8ms (razlika med 60-120FPs).

jype ::

Cange je izjavil:

Profi igralec SC dela v intenzivnih bitkah 400 klikov na minuto, določil sem da je vsak četrti klik reakcija. 20 mint predstavlja 2000 reakciskih klikov pomnoženo z 8ms (razlika med 60-120FPs).
Umm.

Pri 120fps igra ne traja še enkrat dlje.

Cange ::

Vsaka reakcija ki je izzvana iz opazovanja ima pri 60FPS 8ms zamika v primerjavi z 120FPS.

louser ::

Ne, nima. Ima ga samo prva reakcija v nekem nizu.

Cange ::

Zato sem uzel vsak 4 klik. Bom popravil če bo kdo podal realno število reakciskih klikov iz opazovanja.

jype ::

Zdaj razumem, kaj praviš: Ko se akcija, ki terja reakcijo, do konca zrendra v famebuffer, pri 60fps traja največ 16ms, da se reč pojavi na ekranu, pri 120fps pa največ 8ms.

To drži, IMO pa ne moreš kar seštevati teh intervalov. Super bi bilo izmeriti razliko v praksi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

louser ::

V bistvu reakcijski čas telesa + teh par ms. Ko prestavi igralec fokus kamere drugam, slika za prikaz potrebuje tistih par ms dlje. Nato spet sledija serija klikov, kjer igralec premika enote brez da bi za to moral počakati na prikaz animacije.

Je lažje slediti sovragu na sliki, če imaš dovoljšno število sličic, dovoljšno frekvenco osveževanja in dovolj visoko osveževanja strežnika - to drži.

jype je izjavil:

Zdaj razumem, kaj praviš: Ko se akcija, ki terja reakcijo, do konca zrendra v famebuffer, pri 60fps traja največ 16ms, da se reč pojavi na ekranu, pri 120fps pa največ 8ms.

To drži, IMO pa ne moreš kar seštevati teh intervalov. Super bi bilo izmeriti razliko v praksi.

Jaz sem mu predlagal preizkus, a se ga otepa. Samo na najbolj vrhunskem nivoju bo razlika res opazna, drugod pa niti ne.

Kdor ne verjame, lahko dvobojuje z mano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

dolenc ::

Ubistvu si slabo video pogledal. Lepo so povedali, dober player je pač dober in se bo navadil na karkoli že ima.

Še bolj vpliva miška in podloga, pa te bo tudi tam nekdo "pojedel", tudi, če špila na slabši opremi.

jype ::

Pri taki hoji po robu zmogljivosti postane pomembna interakcija med cikli v igri, hardveru in osveževanju zaslona. Praktičen preizkus je edini kredibilen.

Cange ::

jype je izjavil:

Zdaj razumem, kaj praviš: Ko se akcija, ki terja reakcijo, do konca zrendra v famebuffer, pri 60fps traja največ 16ms, da se reč pojavi na ekranu, pri 120fps pa največ 8ms.

To drži, IMO pa ne moreš kar seštevati teh intervalov. Super bi bilo izmeriti razliko v praksi.


Ja mal teško je ubesedit, vse kar nardiš iz tega naslova ima efekt 8ms prej, še težje ocenit kakšna je dejanska vrednost. Definitivno ni nič.

louser ::

dolenc je izjavil:

Ubistvu si slabo video pogledal. Lepo so povedali, dober player je pač dober in se bo navadil na karkoli že ima.

Še bolj vpliva miška in podloga, pa te bo tudi tam nekdo "pojedel", tudi, če špila na slabši opremi.

Dobro miško se dobi za 15 eur.
Logitech je razvil dost sposoben lasten senzor na ime Orion, ki konkurira tistim od Pixarta, ki ga rivajo v drage miši.
Skoraj perfekten do resolucije 2000DPi. V miški za 15 eur.

jype je izjavil:

Pri taki hoji po robu zmogljivosti postane pomembna interakcija med cikli v igri, hardveru in osveževanju zaslona. Praktičen preizkus je edini kredibilen.

Ta rob se pojavi največkrat samo na profesionalnem nivoju, kjer pa itak furajo vsi skoraj idealen setup.

Ta rob bi se recimo morda izkazal v 1na1, kjer bi igrala dva identična borca.
500FPS, TCr 128,ping do serverja pod 5 ms, en 60Hz ekran drugi 240Hz ekran.
Ampak ker gre v CSGO za igro, kjer je potrebno ogromno veščine in ekipnega sodelovanja, do tega praktično ne pride.

Recimo da dva so vraga isti čas ustrlita drug drugega, en z 60Hz ekranom drugi z 120Hz ekranom, prvi z 5 ms latenco, drugi z 15ms latenco do strežnika, bo največkrat zmagal prvi. Testirano in debata se tu konča. Je lažje porihtati latenco do strežnika.

To razliko lahko OP preizkusi v praksi, da ne bo nabijal imaginarno cifer.

dodatno implementiral selekcijo glede na osveževanje slike?

Razvijalci že dolgo let v zanič MP špilih ustvarjajo selekcijo na račun slabo implementiranega osveževanja podatkov na strežniku. Tickrate po domače. Vsi kakecšpili imajo nizkega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

hamez66 ::

louser je izjavil:

hamez66 je izjavil:

Ja, napisal si brez problemov. Ampak zagotovo obstaja skupina igralcev,ki bi bila v top 2.6% z dobro opremo, pa ni, ker nima dobre opreme.

Ne, dobra oprema te k večjemu pripelje med top 20%
Bogati tata te tudi lahko spravi v prestižno šolo, a to ne pomeni, da boš tam zato dosegal vrhunske rezultate.

Tako kot niso vsi črnci kar povprek vrhunski atleti.


Kaj omenjaš kr ene procente, ki nimajo z ničemer veze?

V redu, bogati tata te pripelje med 20% najboljših, če pa ne bi bil bogati tata, pa pač ne bi prišel med 20%, ampak bi bil slabši kot 20% najboljših.

In ne, razlika se ne pozna samo pri profičih, ampak tudi pri nas, ki nismo profiči, je razlika velika, občutna, in igralec z boljšo opremo ima prednost pred igralci s slabšo. In to, da si ti dober in ne vem kaj še vse, s tem nima čisto nobene veze. Kot sem že rekel, povej, v kateri igri si tako dober, da si profi, ker je na začetku izgledalo, da bi rad povedal, da si v nečem zelo dober.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hamez66 ()

dolenc ::

Še enkrat poglej video. Boljši igralci so boljši ne glede na to kje igrajo.

louser ::

Ne, bogati tata ti da možnost priti med top 20%, ne da ti bogati tata sposobnosti najboljših 20%.
2.6% je drugi najboljši čin v CSGO (Supreme Master elite) Najboljši vključuje še dodaten slab procent igralcev. Vse skupaj torej najboljši sestavljajo nekje top 3.5%, za napako se pardoniram.
Ni pa to elita, elita ne igra MM. In za tja ne rabiš oh my god 240Hz ekrana, 3000 FPSov in ultra super optike z nula latence do strežnika.
100FPSov, 60Hz in nek normalen DSL ter ogromno veščin in znanja. For fuck sake, to je dovolj tudi za top 1% na Matchmakingu. Ni idealno, je pa dovolj. Ne bo tako lahko, je pa dovolj. CSGO je taka igra, kjer na neki točki pomaga ultra badass HW, ni pa potreben za doseg najboljših. Če se greš pa za top 500 igralcev na svetu, boš pa definitivno rabil dober HW.
Ampak nisi posvetil dovolj energije in časa za treninge, pa tudi talenta za to nimaš.

hamez66 je izjavil:

louser je izjavil:

hamez66 je izjavil:

Ja, napisal si brez problemov. Ampak zagotovo obstaja skupina igralcev,ki bi bila v top 2.6% z dobro opremo, pa ni, ker nima dobre opreme.

Ne, dobra oprema te k večjemu pripelje med top 20%
Bogati tata te tudi lahko spravi v prestižno šolo, a to ne pomeni, da boš tam zato dosegal vrhunske rezultate.

Tako kot niso vsi črnci kar povprek vrhunski atleti.


Kaj omenjaš kr ene procente, ki nimajo z ničemer veze?

V redu, bogati tata te pripelje med 20% najboljših, če pa ne bi bil bogati tata, pa pač ne bi prišel med 20%, ampak bi bil slabši kot 20% najboljših.

In ne, razlika se ne pozna samo pri profičih, ampak tudi pri nas, ki nismo profiči, je razlika velika, občutna, in igralec z boljšo opremo ima prednost pred igralci s slabšo. In to, da si ti dober in ne vem kaj še vse, s tem nima čisto nobene veze. Kot sem že rekel, povej, v kateri igri si tako dober, da si profi, ker je na začetku izgledalo, da bi rad povedal, da si v nečem zelo dober.

CSGO. Nisem najboljši, tudi igram ne že nekaj let, a z recimo 10 ur treninga in kompom za 350 eurov definitivno na sekam tvoj über gaming kišto za 5 čukov.
A veš, te razlike so tako minimalne, da na dolgi rok so opazne, če vložiš dovolj energije, časa in talenta.
Ampak ti tega ne vlagaš, zato je zate vseeno ali boš fural avto, ki zategne z nule do sto v 4 sekundah ali pa v 5 sekundah. Ker te bo v vsakem primeru vrglo iz ovinka.
Sem z igranjem preko WiFija na 60Hz ekranu brez problema med top 3.5%.
Poznam kup folka, ki je prišel tudi med top 1% z enakimi pogoji. In jih poznam kar nekaj, ki z računali za nekaj čukov ne pridejo niti iz Pekla nubov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

louser ::

Ti dam en nasvet: lahka miška z osveževanjem senzorja na 500Hz in majhna občutljivost premika v igri (Sensitivity) recimo 2 za resolucijo 400DPi ali 1 z resolucijo 800DPi naredi več kot kakršenkoli refreshrate ekrana nad 60Hz. V kombinaciji z dobrim predvidevanjem, poznavanjem mape, klicec delov map, nadzorom recoila orožja te privede tam preko 70% ljudi.
Ampak ajd, mej ta ekran z 240Hz in 500FPSi, da boš nekje na dnu boljši od recimo 2 procentov igralcev.
Pa osnove ruščine se še nauči, boš lažje sodeloval v ekipni igri.

hamez66 ::

To, da poznaš ljudi, ki so v top s 60hz ne pove, da na 240hz ne bi bili mnogo boljši. Dejstvo je, da bi bili.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Grafična za CSGO

Oddelek: Pomoč in nasveti
202195 (1796) gddr85
»

FPS osnove (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
8111114 (9202) kratos
»

YouTube podpira 60 sličic na sekundo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
10030475 (26941) m0LN4r
»

nVidia odgovarja AMD-ju (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
5417114 (12429) Furbo
»

Ali več Hz monitor pomeni višji FPS

Oddelek: Strojna oprema
263239 (2595) LordPero

Več podobnih tem