» »

emailiranje skupine

emailiranje skupine

Picero ::

Pozdravljeni, rad bi si postavil en sistem za e-komunikacijo.
Imam email support@domena.si.
Vse maile zunanjih uporabnikov, ki pridejo na ta e-mail naj bi videli trije uporabniki.
Če kdorkoli od teh treh v skupini support odgovori, naj bi odgovor šel zunanjemu uporabniku, odgovor pa bi morala videti tudi ostala dva iz skupine support.
Kako bi lahko to naredil?
------------
Poizkušam z google groups, pa mi zaenkrat uspe toliko, da ko naredim reply (all) odgovor dobijo vsi trije iz supporta, zunanjega pa je potrebno za prejemnika vpisat posebej.

crniangeo ::

Odgovor je distribution group in send as pravice
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.

Picero ::

@crniangeo: ali lahko mogoče veš še kaj več, ker sem nekaj o tem našel, še vedno pa mi ne gre tisti del, da ko kdor koli od supporta odgovori zunanjemu, to dobita tudi ostala dva iz supporta.

SeMiNeSanja ::

Picero je izjavil:

@crniangeo: ali lahko mogoče veš še kaj več, ker sem nekaj o tem našel, še vedno pa mi ne gre tisti del, da ko kdor koli od supporta odgovori zunanjemu, to dobita tudi ostala dva iz supporta.

Ostale vpišeš v CC: ali BCC: ?
Namesto 'Ostali' lahko uporabiš tudi ime skupni alias "podpora@domena", da ne rabiš 'ostale' navajat 'poimensko'. Slaba stran - tudi ti dobiš kopijo.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Ales ::

Picero je izjavil:

Pozdravljeni, rad bi si postavil en sistem za e-komunikacijo.
Imam email support@domena.si.
Vse maile zunanjih uporabnikov, ki pridejo na ta e-mail naj bi videli trije uporabniki.
Če kdorkoli od teh treh v skupini support odgovori, naj bi odgovor šel zunanjemu uporabniku, odgovor pa bi morala videti tudi ostala dva iz skupine support.
Kako bi lahko to naredil?
------------
Poizkušam z google groups, pa mi zaenkrat uspe toliko, da ko naredim reply (all) odgovor dobijo vsi trije iz supporta, zunanjega pa je potrebno za prejemnika vpisat posebej.

Nič posebnega ne rabiš za želeno, nobenih skupin, poštnih seznamov, nič. Vse kar potrebuješ je navaden IMAP dostop do predala.

Vsi trije interni uporabniki se v en in isti predal povezujejo z istim up.imenom in geslom.

Ko prvi prebere sporočilo, ga bo privzeto označilo za prebranega. Ko odgovori na sporočilo, se poštnem odjemalcu nastavi, da poslano sporočilo shrani v inbox in ne med poslana sporočila. Tako tudi preostali uporabniki vidijo odgovor in lepo se da slediti pogovoru.

Če npr. prvi ne želi odgovoriti na sporočilo pa ga je prebral, naj ga preprosto ponovno označi kot neprebranega, pa ga bo pogledal naslednji. Ali pa drugi bodite pozorni tudi na prebrana sporočila, ki niso odgovorjena, kakorkoli. To je pač stvar vašega internega dogovora.

Ta pristop s skupnim dostopom do enega predala ima nekatere slabosti, je pa najbolj preprost.

DeeCoy ::

To se ne dela tako. Naredi se mail podpora@domena.xx[x]. Ta mail se auto forwarda na vse uporabnike: osebaA@domena.xx, osebaB@domena.xx, osebaC@domena.xx. Ko nekdo odgovori, da druga dva na bcc (to pomeni, da je bilo na mail odogovorjeno in druga dva nimata več skrbi s tem mailom). Vsa nadalnja komunikacija leti med uporabnikom in osebo ki je odgovorila direktno. Če je kaj treba dati v vednost ostalim se to da na cc. Tako se dela. Res je, da če imaš kak malo bolj "pameten" cloud mail se da to rešit na veliko boljše in lepše načine ampak če imaš navaden mail je to to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DeeCoy ()

Ales ::

Slabost tega pristopa je, da začno sogovorniki ob naslednji priliki pošiljati sporočila kar direktno na osebne naslove. Kar poskusi jim dopovedati, naj vedno prvo kontaktirajo splošni naslov. Poleg tega pri kakem novem problemu stranka pričakuje, da boš predhodne vsaj približno poznal, ti pa sploh nimaš uvida v komunikacijo, če je slučajno bila z nekom drugim.

Nič ni narobe z osebnimi naslovi ime@example.com ali karkoli pač že, ampak za splošno podporo pa to ni dobra rešitev. Če skupen inbox/sent predal ni ok, je precej bolje ta glavni naslov spremeniti v front end dejanskega ticketing sistema, iz katerega se potem odgovarja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ales ()

patrikkc ::

Mi uporabljamo Loop, slovensko aplikacijo točno za ta problem: www.intheloop.io . V njej lahko vsi trije uporabljate istočasno npr. support@domena.si in si označite, kdo je odgovoren za posamezen mail. Pogledaš lahko kateri maili so še neodgovorjeni in se jih moraš lotit ali pa kateri so v procesu reševanja.
Tudi, če nekdo naprimer odgovori v ločenem mailu na posameznikov naslov, lahko ta mail deliš nazaj v skupni inbox in so vsi odgovori na ta mail vsem transparentno vidni. Mi smo ga najprej uporabljali samo za povpraševanja, zdaj pa kar za vse maile v podjetju.

SeMiNeSanja ::

Spiceworks Help Desk je tudi ena od opcij.... Lahko imaš pri sebi ali v oblaku... zastonj...

Tisto z odgovarjanjem uporabniku pa je vedno...ne vem - meni je bolj všeč, če z isto osebo rešujem zadevo (in vem katera oseba je to), ne pa da se mi supporter 'skriva' za aliasom "support@xxxxxx.xxx"

Direktnemu naslavljanju po mailu se tako ali drugače ne moreš (povsem) izogniti. Že takoj, ko se predstaviš z Janez Novak, lahko uporabnik ugane, da imaš mail Janez.Novak@xxxxxxx.yyy.
Nekatera podjetja zadeve urejajo tako, da gre inicialni stik le preko spletnega obrazca, na kar se ti dodeli ticket in supporter, ki bo zadevo prevzel.

Ljudi moraš naučiti, da edino kontaktiranje na "podpora@" lahko jamči kolikor tolikor hitro obravnavo. V vseh drugih primerih pa je lahko problem, ker si na dopustu, na bolniški, izobraževanju, na drugi lokaciji,.... skratka naučiti jih moraš, da za podporo uporabljajo naslov podpora@ za povabilo na pijačo pa direktnega
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
!

Poštni odjemalci (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Programska oprema
375266745 (11676) Matko
»

Zanimiv ...hm... problem

Oddelek: Programska oprema
282249 (1744) poweroff
»

Kako zaščititi emajle na spletni strani

Oddelek: Izdelava spletišč
141281 (1047) Phantomeye
»

preusmeritev maila

Oddelek: Izdelava spletišč
72033 (1547) Ice-Heki
»

Zakaj Thunderbird ni resen odjemalec ...

Oddelek: Programska oprema
448679 (7648) enadvatri

Več podobnih tem