» »

Bmw X1 ali VW Tiguan

Bmw X1 ali VW Tiguan

1
2
»

Raptor F16 ::

BMW X1 se lepše vozi, bolj fini občutek in nasploh izoliran. Tiguan je nekoliko prostornejši, servis bo dolgoročno pri VW cenejši.

Pri BMW moraš še upoštevat, da za švaba zelo slabo držijo ceno ampak to se še najbolj pozna pri novih.

4x4 je v praksi oboje nekje isti šit, ker če ravno nisi doma v največjih rovtah do koder se še kozam ne da plezat je čisto vseeno. Še najbolj pomembno je da je avto dovolj dvignjen od tal, da pri kucljih in prevojih s spodnjim robom ne drsaš po tleh. Po urejenih poteh pa tud s sprednjim pogonom prideš povsod. AWD je samo plus.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

TheBlueOne ::

Zakaj vsi pomislte na teren pri teh SUVih? Nismo v 1970, kjer je AWD bil samo za teren. Zaradi X-Driva se krava od X5 vozi skoraj kakor limuzina brez X-driva. Je pa to drag luksuz v smislu gume, sklopke, poraba ... Seveda je boljsi na terenu, kot brez X-drive, ampak ni to misljeno v glavnem za teren.

Pri pravih terencih lahko enostavno vse zaklenes in se vsa kolesa vrtijo enako. Vso sreco pri iskanju tega v SUVjih.

Raptor F16 ::

TheBlueOne je izjavil:



Pri pravih terencih lahko enostavno vse zaklenes in se vsa kolesa vrtijo enako. Vso sreco pri iskanju tega v SUVjih.


eh... stalni 4x4 plus torsen. Samozaporni diferencial pa še povsem mehanska zadeva je.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

TheBlueOne je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Pri Toyotah je najvecji problem, da absolutno izvisi, ce imas na izbiro X1 in Tiguan.

Od kdaj je Toyota konkurent X-drivu? Jaz sem vedno imel obcutek, da je X-drive dosti sportno naravnan in ne vem, ce sem vozil bolj dinamicen SUV kot so BMWji.


Ker si vozil samo BMW-ja. Sicer pa od kdaj je x-drive pojem zanesljivosti?


Kaj pa se vozi boljse? Ce se RAV4 vozi kot kaj z Xdrivom bi to bilo kar presenecenje. X-drive je verjetno pozresen in nekoliko nezanesljiv ravno zato, ker je bolj dinamicen. Tega si Toyota ne more privosciti, ker dvomim, da bi klientela Toyote mirno gledala, ce bi sle vsako sezono gume.



Toyota nima konkurenta X1. Rav4 ni konkurenca X1. Rav4 niti ni namenjen dirkanju čez ovinke. Pa samo najdražji modeli rav4 so s 4x4 pogonom. Konkurenca X1 so Audi Q3, Mazda CX-5, honda crv, volvo xc40, Subaru forester,...

BMW X1 x-drive gre po terenu kr dobro (glede na X3 in X5, ki sta poraz na terenu). Je pa problem, če vzameš 2WD verzijo X1, ker je to BMW s prednjim pogonom. V bistvu mini countryman.

WizzardOfOZ ::

TheBlueOne je izjavil:

Zakaj vsi pomislte na teren pri teh SUVih? Nismo v 1970, kjer je AWD bil samo za teren. Zaradi X-Driva se krava od X5 vozi skoraj kakor limuzina brez X-driva. Je pa to drag luksuz v smislu gume, sklopke, poraba ... Seveda je boljsi na terenu, kot brez X-drive, ampak ni to misljeno v glavnem za teren.

Pri pravih terencih lahko enostavno vse zaklenes in se vsa kolesa vrtijo enako. Vso sreco pri iskanju tega v SUVjih.

Na makadamu, kjer boš našel tistih nekaj % suvov (mogoče 10%), ki zapeljejo z asfalta, je AWD, X-Drive, ... veliko boljši kot pa zaklenjeni diferenciali na klenih terencih. Tist 0,00001% suvov, ki mogoče v blato zapelje ali pa po kaki skalnati poti, se pa ne more primerjat, pa čeprav se potem zgodi tudi kaj takega (to ni pravilo, je bolj izjema, ampak ja, se zgodi):

KAVINSKY ::

Spet hvališ te precenjene garje od subarujev? Saj kot offrod specialist / grobnik dirkač bi moral vedeti, da je šitaru premagal blatno oviro zaradi bistveno nižje teže kot ostali rig-i, ne ker ima space age awd pogon.

Sparkxl ::

Zakaj točno se tu bluzi o terenskih avtih če je tema o mestnih gajbicah, ki so malo dvignjene?

Utk ::

Sparkxl je izjavil:

Zakaj točno se tu bluzi o terenskih avtih če je tema o mestnih gajbicah, ki so malo dvignjene?

Ker je vseeno kakšno je vprašanje, Subaru je zmeraj odgovor.

WizzardOfOZ ::

KAVINSKY je izjavil:

Spet hvališ te precenjene garje od subarujev? Saj kot offrod specialist / grobnik dirkač bi moral vedeti, da je šitaru premagal blatno oviro zaradi bistveno nižje teže kot ostali rig-i, ne ker ima space age awd pogon.


Nakladaš o teži, ker nimaš pojma. Ko ti enkrat kleni terenec razrije pot pred tabo, maš lahko 3x lažji avto, pa nič ne pomaga, če kolesa ne dosežejo tal, al pa če je blata preveč.

Nič ne hvalim (samo nisem našel drugih filmčkov za primerjavo, ker ostalih suvov v blatu skoraj ni posnerih,razen, ko jih vlečejo ven, ker so nasesli), samo povedat sem hotel da je se redko zgodi da se suv vozi tam kot kleni terenci. Zato pa pravim da tistih 0,00001% suvov, ki zapeljejo z makadama ne igra vloge. Ceprav tudi x1 lahko brez problema zapelje iz makadama v blato. Nekaj kar tiguan (povišan gnojf) ne zmore.


Pa na splošno glede udobja, same vožnje,... ne maram nemških polizdelkov ne vw in ne bmw, ampak v tem primeru je x1 mnogo boljša izbira kot tiguan.

hojnikb ::

Utk je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Zakaj točno se tu bluzi o terenskih avtih če je tema o mestnih gajbicah, ki so malo dvignjene?

Ker je vseeno kakšno je vprašanje, Subaru je zmeraj odgovor.

Wrong.
Miata
Is
Always
The
Answer
#brezpodpisa

KAVINSKY ::

Nebivedu nenabijaj :))

Preberi še enkrat kar si šel napisat :))

bambam20 ::

TheBlueOne je izjavil:

da je X-drive dosti sportno naravnan in ne vem, ce sem vozil bolj dinamicen SUV kot so BMWji.



A dinamika se po novem reče temu, da se pri 180 na uro nabiga kot šajtrga.

mr_chai ::

Med tema dvema bi definitivno izbral Dacio Duster:D

sulaco ::

Sicer tole ni nujno odgovor na prvotno zastavljeno vprašanje na začetku teme, ampak bolj dodatek k debati o 4x4...
Najprej poglej tale video:
kjer se zelo nazorno vidi razlika med resnimi terenci in "terenci", potem tudi hitro ugotoviš, da je sposobnost vožnje po terenu največ odvisna od pameti voznika in ne od debeline denarnice, šele nato bi napisal tehnikalije (vitel, gume, diff).

Tale YT-kanal mi je zelo všeč (Bogged Action). Ko AUS začnejo poletne počitnice, vsi zdivjajo na Fraiser island...in sedaj se bo pri njih začelo poletje. Tip se pa usede v senco in snema 4x4 "akcijo" aka. video smešnice. Zanimivo je tudi, kaj vozijo na drugi strani sveta. V6 je minimum. In mislim, da se ne sekirajo kaj dosti, koliko co2, poraba na liter, etc izpustov imajo. Greto bi kap (500mil Europejcev pa medtem rešuje svet :); itak... )
P.S. Poglejte še ostale njegove videe, SMEH

Kodrnusa ::

Ne vem kaj kle odkrivate toplo vodo. Zena ma x1 avtomatik uvozen iz DE in je zelo zadovoljna. Redni servis je 250€ (neuradni servis), avto se lepo pelje, placa dost, velik opreme.. Ni pa avto narejen za off road chalenge. Je pa udobje v avtu zelo dobro napram kia ceed in sportage (kar lahko primerjam), tudi za dolge poti...

JaniGipi ::

Buggy je izjavil:

Ce je drive by wire in ce je bil narejen v zadnjih 5 letih sem preprican da ima ce ne iste poa vsaj podobne tezave ;)

https://www.toyotanation.com/threads/th...

Drugac sem jaz na prejsnem avto throttle lag resil z DTE pedalbox-om, ker se mi ni dalo vedno SPORT knof prizigat.

https://nothrottlelag.com/

Stvar nastavis tako kot tebi pase in pri tej zadevi z laggom kar lepo pomaga, ni pa avto nic hitrejsi da sei ne bo kdo to narobe predstavljal :))

PS: drugac pa je OP verjetno v enem letu ze opravil nakup.



ali ima kdo prakso s tem?
https://www.sprintboostersales.com/Spri...

ali pa s tem?
https://www.racechip.eu/shop/vw/tiguan-...

hojnikb ::

ce kaj, se na veeeeeeelik lok izogibaj piggyback cipom, kot je tale racechip. Ce ze, naredi proper rempap.
#brezpodpisa

JaniGipi ::

Kodrnusa je izjavil:

Ne vem kaj kle odkrivate toplo vodo. Zena ma x1 avtomatik uvozen iz DE in je zelo zadovoljna. Redni servis je 250€ (neuradni servis), avto se lepo pelje, placa dost, velik opreme.. Ni pa avto narejen za off road chalenge. Je pa udobje v avtu zelo dobro napram kia ceed in sportage (kar lahko primerjam), tudi za dolge poti...


Kodrnusa
tudi jaz sem tako mislil BMW X1. odličen avto vse full v redu, malo manjši gepek a vse ostalo super,,, dokler:
se mi žena skoraj ni rešila iz gorečega avta pri 110 na uro, odpovedale zavore volan, avto gorel a se ni hotel ustaviti..
poglej:
https://1drv.ms/v/s!ArkN2vWPEYOkjpUoMjDX6KSFs9De7w?e=13r2lt

hojnikb je izjavil:

ce kaj, se na veeeeeeelik lok izogibaj piggyback cipom, kot je tale racechip. Ce ze, naredi proper rempap.


a to iz prakse?

kaj je to rempap?
kje se naredi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JaniGipi ()

hojnikb ::

racechip in podobni se priklopijo na senzoriko in ubistvo lazejo motornemu racunalniku, da potem povecuje moc. To je dokaj grd nacin, kako povecat moc.
Z remapom se pa spremenijo dejanski parametri v motornem racunalniku, tako da se avto obnasa, kot da bi ze iz tovarne prsu nastiman tako. Enako z throttle mappingom. Pri nekaterih avtih se da to modificirat, da je bolj direktno, glede na pritisk pedalke.
#brezpodpisa

JaniGipi ::

kdo zna to narediti in kje?
v črnučah mi je rekel da ni siguren.
a je kje kdo ki to ve kako se da odzivnost stopalke optimizirati?

hojnikb ::

chiptunerji ti bodo to znal nardit; enigma, css so recimo eni taki..
#brezpodpisa

bambam20 ::

JaniGipi je izjavil:

kdo zna to narediti in kje?
v črnučah mi je rekel da ni siguren.
a je kje kdo ki to ve kako se da odzivnost stopalke optimizirati?



Jaz bi ti predlagal Tunerca. Eden redkih kvalitetnih tunerjev v Sloveniji.

https://www.tunerc.si/

hojnikb ::

Kvaliteten tuner je tist, ki zna pripravit custom mapo za zeljene aftermarket modifikacije. Vecina teh nasih tunerjov dalj od kopiranja map z dynotuningmaps in kaksnega manjsega popravka ne zna.
#brezpodpisa

bambam20 ::

hojnikb je izjavil:

Kvaliteten tuner je tist, ki zna pripravit custom mapo za zeljene aftermarket modifikacije. Vecina teh nasih tunerjov dalj od kopiranja map z dynotuningmaps in kaksnega manjsega popravka ne zna.


Sej Tunerc je kvalitetemn tuner in ne kupuje map v tujini, pač pa jih zna sam pripravit.

hojnikb ::

to so pravljice za lahko noc. vsi kupujejo mape v tujini in jih po potrebi popravijo, ce je treba.
Seveda ko se pogovarjamo o run of the mill motorjih, kot je 2.0TDI

Ce ne verjames, lahko njihovo stran o konjih/navorih po tuning primerjas z popularnimi chip tuning files stranmi in bos vidu zanimivo podobnost :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Raptor F16 ::

hojnikb je izjavil:

to so pravljice za lahko noc. vsi kupujejo mape v tujini in jih po potrebi popravijo, ce je treba.
Seveda ko se pogovarjamo o run of the mill motorjih, kot je 2.0TDI

Ce ne verjames, lahko njihovo stran o konjih/navorih po tuning primerjas z popularnimi chip tuning files stranmi in bos vidu zanimivo podobnost :)


Das rite, programske mape vsi dobivajo na črno, potem je samo še vprašanje koliko je stvar preverjena.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

m0LN4r ::

Cupra Formentor to je to al pa Cupra Ateca, pa ne rabis "nelegalnega" "nepreverjenga" kmeckega cipiranja iz kitajske, ki niti ni po EURO kaj sele WLTP normi testiran, niti TÜV ne dobis, pa te slucajno nekega dne odpelejo na Dyno, pa se lahko jebes. Zaenkrat sicer v SLO ni problem, tle je se pravi teksas kar se cipiranja tice.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stroški vzdrževanja (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5012837 (10640) hojnikb
»

Najboljše lestvice za zanesljivost (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7515199 (13220) krneki0001
»

Vožnja v snežnih razmerah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16031914 (28931) PrimozR
»

BMW serija 5 zadnji pogon in sneg?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9140557 (37155) chucki

Več podobnih tem