Forum » Na cesti » Kultni avtomobili v prihodnosti?
Kultni avtomobili v prihodnosti?
facepalm ::
> BMW M3 E46 (Prvi serijski avto z več kot 100PS na 1L prostornine, in brez turbota.)
Tole pa nebo držal
250GTO je bil med prvimi (mogoče še kakšen prej)
Malo bolj masovn Subby 360
Subaru 360 @ Wikipedia
Tudi okoli 100HP/l
A Hondin kultni B16b v kultnem Civicu EK9 bomo kar pozabili?:)
Cca 185hp/1.6l
hojnikb ::
nissan je bil tu še boljši, oni so stisnal skoraj 200HP/1.6l (SR16VE N1)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
mikhaair ::
Zadnji Saab, 9-5, je posebnež. Malo proizvedenih, zanimiv design.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mikhaair ()
Cruz ::
fiat multipla. Sem se enkrat peljal. Prav poseben občutek prostornosti - zračnosti.Je zelo prostoren. Honda FR-V igra na podobno prostornost, prav tako s tremi sedežami naprej. Je pa kar lep avto.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Vazelin ::
Trojka je mešanica Ford Mondea in Mazde
Res vsaka čast da najdeš podobnost designa med Mondeom in Tesla 3
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Raptor F16 ::
Moj glas gre še:
BMW Z3
Novi BMW M2
Dodge RAM
Dodge Viper
Audi TT
Citröén Xsara Picasso
Honda Integra
Mini Cooper S (starejši modeli)
BMW Z3
Novi BMW M2
Dodge RAM
Dodge Viper
Audi TT
Citröén Xsara Picasso
Honda Integra
Mini Cooper S (starejši modeli)
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
facepalm ::
Mini (originalni) je ze kultni. Tile novejsi pa niso nic posebnega. Zunaj vecji, notri manjsi.
gruntfürmich ::
razen navdušenosti nad nemškimi avti pri večini predlogov ne vidim kakšne kultnosti; razen na balkanu seveda...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Buggy ::
ze postaja oz. je youngtimer in cena mu raste. Grdi racek, ki je porabil cisto prevec denarja pri razvoju in ga nikoli niso dobili nazaj. Spregledan, ceprav je svoj cas na pisti prehitel svojega uveljavljenega brata. Greh za Porsche puriste. V8 v 928 GTS.
Moja izbira vsekakor...15 let nazaj sen ga za 3k gledal...zdej si ga ne morem vec privoscit ;)
Moja izbira vsekakor...15 let nazaj sen ga za 3k gledal...zdej si ga ne morem vec privoscit ;)
WizzardOfOZ ::
Toyota Land Cruiser - če kupuješ for life.
Pokvarljiva roba od leta 2003 naprej. 163KM mašine imajo kr konkretne probleme, menjalniki od 2006 naprej tudi, razen afriške in vojaške izvedbe, ki nimajo elektronike. Za for life je prej kak G-wagen.
Toyota Hilux - priljubljeni pri teroristih.Tisto so bolj LC76 v pickup izvedbi, novi hilux ni prav priljubljen v afriki. Preveč elektronike.
Fiat Multipla - for the memes.Najgrši avto ever. Gršega še niso naredili. Ta bo sigurno tudi vsem ostal v spominu ravno zato, ker je tok grd.
EDIT: Bi dodal še Dacio Duster, meni se bo prav gotovo zarosilo. :)Sej je v redu avto, samo malo te je sram, ko vstopaš in izstopaš v in iz njega. Definitivno pa ne bo avto, ki si ga bi množice zapomnile.
starfotr ::
Danes, v dobi hiper produkcije in izdelave vsega živega na Kitajskem, se mi zdi, da ni kultnih stvari.
Jaz se ne spomnim nekega kultnega npr. avta, ki bi ga naredili v zadnjih 20 letih. Enostavno so tudi te avti nekakovostni in ne bodo dosegali take starosti, kot je dosegajo avti starejših letnikov.
Tudi vse lastnosti kultnih avtov izginja.
Na primer, pogledaš minija, ki je bil res legenda. Pogledaš minija danes, meh. Velik, neroden, nabit. Brez veze.
Jaz se ne spomnim nekega kultnega npr. avta, ki bi ga naredili v zadnjih 20 letih. Enostavno so tudi te avti nekakovostni in ne bodo dosegali take starosti, kot je dosegajo avti starejših letnikov.
Tudi vse lastnosti kultnih avtov izginja.
Na primer, pogledaš minija, ki je bil res legenda. Pogledaš minija danes, meh. Velik, neroden, nabit. Brez veze.
perci ::
Danes, v dobi hiper produkcije in izdelave vsega živega na Kitajskem, se mi zdi, da ni kultnih stvari.
Prvi ajfon je in bo kulten.
Raspberry Pi je kulten.
Jaz se ne spomnim nekega kultnega npr. avta, ki bi ga naredili v zadnjih 20 leti
Prius vsekakor.
starfotr ::
Ajfon... Pa sem imel 3G, ko je bil še iz US.
RPI?
Prius?
Mah, ne vem no. Meni se ne zdijo nič takega, za vse 3 naštete izdelke, kar bi bilo kultno.
RPI?
Prius?
Mah, ne vem no. Meni se ne zdijo nič takega, za vse 3 naštete izdelke, kar bi bilo kultno.
perci ::
Ja, so določene mejnike postavili. Ajfon je utrl pot smartphonom, RPI je utrl pot....no, ne vem kaj naj rečem, če se ti to ne zdi revolucionaren izdelek. Prius je utrl pot hibridom, vsi zvezdniki so ga imeli, da so špilali ekologe....skratka, kulten.
Danes se nam zdi ZX spectrum kulten, cez 20 let bo pa nekaj, kar se ti danes ne zdi.
Danes se nam zdi ZX spectrum kulten, cez 20 let bo pa nekaj, kar se ti danes ne zdi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
blackbfm ::
Prvi ajfon je in bo kulten.
Do in vkljucno 3gs so bila jajca nevredna omembe, skupaj z vsemi androidi in konkurenco vred.. Za moje pojme je bila 4ka najbolj kultna, tu so res zadeli vse od designa naprave, materialov, ux, in na splosno tehnološki preskok predvsem retina displej
ziga1990 ::
Toyota Prius,ker je prvi hibrid
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
starfotr ::
Brezčasen izdelek, ki ga lahko izpostavim danes do gramofonske plošče.
Pridobivajo na popularnosti, klub vsem ostalim nosilcem in cloudu s streamom.
Kulten je tudi đžins. Vsak ima kavbojke.
Za avto pa še vedno razmišljam, pa nimam ideje, kateri bi bil.
Pridobivajo na popularnosti, klub vsem ostalim nosilcem in cloudu s streamom.
Kulten je tudi đžins. Vsak ima kavbojke.
Za avto pa še vedno razmišljam, pa nimam ideje, kateri bi bil.
vitranc ::
BigWhale ::
Če pogledaš sedanje avte, so pa vsi enaki. Redka izjema je recimo smart, ki bo čez leta sigurno kulten. Ko boš videl kakšnega drugega, bo pa podobno, kot če sedaj vidiš Citroen GS ali Fiat 125. Saj se boš nostalgično spomnil na stare čase, ampak žaba ali fičo pa to ni.
Ja, tocno to sem tudi jaz razmisljal. Vcasih je bilo nekaj avtomobilov, ki so bili za mnozice in so zaradi tega postali kultni, sedaj imamo pa samo mnozico avtomobilov. :)
To, da je avto redek in ga je tezko dobiti ga ne naredi kultnega, samo redkega. :)To ni res. Prav lahko je redek in kulten. Recimo DeLorean je sigurno tak. Ali recimo EV1 od General Motors.
Katrc so naredili osem milijonov in so kultne. V bistvu so ravno zaradi tega dozivele tak status.
Razen če imaš kakšno svojo definicijo kultnega.
Ne, mislil sem bolj to, da ni dovolj samo to, da je avto redek. Verjetno je bilo polno avtomobilov, ki so bili redki, pa se jih dandanes skoraj nihce vec ne spomni.
J.McLane ::
Zanimivo, imam dva avta večkrat omenjena v tej temi:
- Hilux
- Prius
Nisem pa razmišljal o tem da bi ju imel še 30 let, je pa vsekakor to dobro slišati ko se gre za izgubo vrednosti.
- Hilux
- Prius
Nisem pa razmišljal o tem da bi ju imel še 30 let, je pa vsekakor to dobro slišati ko se gre za izgubo vrednosti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
perci ::
Katrca je kulten avto, pa ni za računat kakšnih visokih vrednosti v bližnji prihodnosti :).
J.McLane ::
Avto je izguba vrednosti v vsakem primeru, če je kulten edino pomeni da je izgube manj oz. da se ga na neki točki vseeno splača popravljati kot pa peljati na smetišče.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
kow ::
Utk ::
Okapi ::
Ne, mislil sem bolj to, da ni dovolj samo to, da je avto redek. Verjetno je bilo polno avtomobilov, ki so bili redki, pa se jih dandanes skoraj nihce vec ne spomni.Mora biti prepoznaven, se pravi tudi po obliki mora odstopati, da si ga ljudje zapomnijo.
Imaš redke avte, ki so iskani med zbiratelji, in zato dragi, ampak ljudje ("široke ljudske množice") jih bodisi sploh ne poznajo, ali pa so morda zanje slišali, ampak jih ne ločijo od drugih. Recimo Porshe 911 je tak prepoznaven avto (in kulten), večine ferrarijev, lamborghinijev, maseratijev pa ljudje ne ločijo med seboj.
Že kar nekaj časa so si novi avti vse preveč podobni, nič več ne odstopa na prvi pogled (razen smarta). Kangoo in Multipla sta drugačna, ampak nista ravno oblikovalski presežek, niti nista bila strašno priljubljena, tako da ne moreta računati na pravi kultni status. Chrysler PT Cruiser tudi odstopa, zaradi retro-videza, ampak tudi ni ravno priljubljen, predvsem pa ni inovativen, tako da tudi ne more računati na pravi kultni status.
kow ::
Naceloma je definicija besede "kultno", da je priljubljeno v ozji skupini ljudi, mnozicam pa je neznano.
Po tej definiciji katrca v Jugi ne more biti kultna, ker jo poznajo vsi.
Po tej definiciji katrca v Jugi ne more biti kultna, ker jo poznajo vsi.
::
Prius vsekakor.
Sem povprašal pri znancih, niti eden ga ne pozna. To, da je (bil) hibrid, ni noben dejavnik, tako kot ne Wanklov motor pri Mazdah. Sploh. če ga primerjaš z avti, ki imajo status kultnega: žaba, spaček, hrošč, ... to so vsi avti, ki izvirajo daleč iz preteklosti. Že dolgo časa niso naredili nič takega, da bi pridobilo podoben status. Mogoče bi bil blizu edino Golf (v prodaji je že precej let), vendar se zaradi precej izvedenk povsem izgubi med ostalimi avtomobili. K temu pripomore tudi dejstvo, da se je na avte včasih gledalo povsem drugače. Statusni simbol so v določeni meri še vedno, vendar je bilo v preteklosti na voljo bistveno manj modelov.
energetik ::
Kulten, če to pomeni prepoznaven čez mnogo let, bodo po mojem vsaj:
Prius
Tesla S, morda tudi M3, če se bo res množično prijel
prvi Twingo
Golf 1-2
Multipla
...
To pišem čisto nepristransko, nič od tega nisem imel. Pač tisto, kar se je videvalo po cestah in stopi v oči, ali pa zaradi množičnosti oz. naprednosti za svoj čas.
Prius
Tesla S, morda tudi M3, če se bo res množično prijel
prvi Twingo
Golf 1-2
Multipla
...
To pišem čisto nepristransko, nič od tega nisem imel. Pač tisto, kar se je videvalo po cestah in stopi v oči, ali pa zaradi množičnosti oz. naprednosti za svoj čas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
perci ::
Sem povprašal pri znancih, niti eden ga ne pozna.
živiš v mehurčku...čudnem
tako kot ne Wanklov motor pri Mazdah.
Mazdin Wankel je kulten.
Okapi ::
Avto je izguba vrednosti v vsakem primeru, če je kulten edino pomeni da je izgube manj oz. da se ga na neki točki vseeno splača popravljati kot pa peljati na smetišče.Če nanj dobro paziš, je samo treba dovolj počakati, pa bo začel ohranjati in nato tudi pridobivati na vrednosti. Recimo Ford Model T - proti koncu proizvodnje (okoli 1925) je stal 300-400 dolarjev, kar bi bilo danes, z upoštevanjem inflacije, okoli 5000 dolarjev. Spodobno ohranjen stane sedaj 20-30.000 dolarjev.
Delorean je pa recimo v fazi, ko tudi že ohranja vrednost. Leta 1981 je stal 25.000 dolarjev, sedaj pa dobro ohranjenega težko dobiš pod 50.000 dolarji.
Je pa res, da v to računico niso vključeni stroški hrambe, se pravi bi moral dodati še strošek garaže in osnovnega vzdrževanja, da avto ne zarjavi, občasne menjave gumijastih delov in podobno.
perci ::
Če nanj dobro paziš, je samo treba dovolj počakati, pa bo začel ohranjati in nato tudi pridobivati na vrednosti.
Drži. S tem, da je včasih treba počakati ene dve generacije, da zadeva začne dobivati na vrednosti.
J.McLane ::
Na avtu je marsikaj treba vzdrževati in vanj vlagati da ostane ohranjen, ne moreš ga samo parkirat v neko garažo in ga po 20 letih zapelajt na nedeljski izlet.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
RedDrake ::
Avto je izguba vrednosti v vsakem primeru, če je kulten edino pomeni da je izgube manj oz. da se ga na neki točki vseeno splača popravljati kot pa peljati na smetišče.
To ni vedno res.
Recimo pred ~6 leti sem kupoval cabria. Gledal sem bolj kultne starejše modele (ker tudi budget ~10-15k ni dopuščal česa novega), med drugimi tudi Hondo S2000. 100kkm takrat stara 11 let, pa je bila cena 12k EUR. Danes za 12k EUR dobim 20 let staro S 2000 z 250kkm. Če hočem 100kkm se skeširam 20k EUR. Se pravi, takrat bi kupil, konzerviral in zaslužil kakega jurja na leto. In cena bo šla samo še gor.
Je pa izguba vrednosti pravilo pri vseh "mass market" vozilih.
Kar se kultnosti trenutnih tiče, vsekakor dvomim, da je kak res kulten.
Tu se navajajo neki športni modeli vozil, ampak tega 95% ljudi ne pozna niti pod razno. To ni kultnost.
Problem je imho tudi v tem, da trenutno modeli trajajo 5-7 let. Kultne avtomobile (vsaj tisto kar je bilo našteto tu) se je proizvajalo desetletja in so jih uporabljale različne generacije, posledično je imelo izkušnje z nekim modelom vozila zelo veliko ljudi.
Mogoče novi Fiat 500, ki je enak že 12 let ...
facepalm ::
Tudi clio v6 se je pred 10 leti prodajal za pod 20k€. Sedaj je, dobro ohranjen, vreden med 50 in 80k.
Buggy ::
Če nanj dobro paziš, je samo treba dovolj počakati, pa bo začel ohranjati in nato tudi pridobivati na vrednosti.
Drži. S tem, da je včasih treba počakati ene dve generacije, da zadeva začne dobivati na vrednosti.
Jaz sem pred vec kot 20 leti kupil vec kot 20 let starega VW hrosca za takratnih 300 DEM. Uporabljal kot mulo, zadnjih 10 let je stal nesrecnik na dvoriscu. Glavni zavorni cilinder je spustil, sklopka je bila pase, motor je se vedno vzgal. Za zadnjimi sedezi so pa rasle jagode. Ker se mi je smilil sem ga predlani prodal nekemu simpaticnemu dacu za 700€, ki se je pripeljal mimo povprasal in ga tudi vzel. Zdej je avto restavriran in vreden 10x toliko. Slo je se za model s posevnimi luckami 67 letnik ter 1300ccm AB masino...dvojni sesalni kanali.
::
To pride v poštev, če znaš sam kaj popraviti, če pa plačuješ tržne cene, pa so stroški ogromni. Poleg tega za vse te avte še vedno dobiš nadomestne dele. Za spačka vem, da še vse izdelujejo. Za razliko od velike večine ostalih avtov, kjer je dele potrebno iskati po avto odpadih. Prav zanima me, koliko delov za Tesle in Priuse bo na voljo čez 30 let ....
PunkDude ::
Glede na to, da se še zmeraj dobi dele za Yuga, se bo najverjetneje dalo dobiti tudi za Teslo in Priusa.
RedDrake ::
Yuga so nehali delati leta 2008, isto kot Vectro C. Pa za Vectro C ni nihče presenečen, da se dobi dele (btw, 10 let po koncu proizvodnje naj bi bili deli dobavljivi afaik).
Poskusi najti karoserijske dele recimo za Saab 9-5 letnik 2011. Boš spoznal tlorise vseh avtoodpadov v radiju 500km preden boš našel kaj uporabnega.
Poskusi najti karoserijske dele recimo za Saab 9-5 letnik 2011. Boš spoznal tlorise vseh avtoodpadov v radiju 500km preden boš našel kaj uporabnega.
PunkDude ::
Tudi npr. za Wartburga, ki so ga nehali proizvajati 1991. leta so na Autodoc na voljo rezervni deli.
Edit: za Saab se tudi najdejo deli na isti strani.
Edit: za Saab se tudi najdejo deli na isti strani.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PunkDude ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Star Wars : Boba Fett (2020) (strani: 1 2 )Oddelek: Sedem umetnosti | 13213 (5616) | oo7 |
» | Kia ali Hyundai (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 37921 (19730) | Utk |
» | The Matrix (strani: 1 2 )Oddelek: Sedem umetnosti | 15569 (9381) | oo7 |
» | Avto vprašanje problem?Oddelek: Na cesti | 1532 (987) | d4vid |
» | Absolutno najcenejši avto (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19094 (16048) | 69charger |