» »

A naj kupim gravel bike ali ne?

A naj kupim gravel bike ali ne?

««
4 / 14
»»

lucca brassi ::

MTB hardtail 29'' = zakon če želiš ekstra togost priporočam Corratec SuperBow serijo ( meni je blazno lepa ; ga imam )
( ima AlZn okvir ( tanjši in lažji pa trši od klasičnega AlMg okvirja (ampak malo bolj zajeban za varit ) , finta je v tem da ima od krmila do zadnjega pesta dve relativno močni elipsasti cevi zviti v lok - bow ki nista nikjer prekinjeni od začetka do konca , tako dosežeš dobro togost ) enostavno ga moraš preizkusit

jaz ukrivljene belance ne prenašam ( smisel je zmanjšanje zračnega upora , povzroči pa bolečino v hrbtu in drastično pade stabilnost ) , kakor tudi prestavna razmeja in gume ki pa so stvar in način vožnje

https://www.corratec.com/bikes/mountain...

oblika okvirja je skupna , okvir je lahko tudi iz drugih materialov npr Ti in zelo različni kompleti opreme kar tudi zelo spreminja ceno kolesa

https://www.ebay.de/sch/items/?_nkw=cor...
moments before detonation

energetik ::

mit3k je izjavil:

Nima smisla prepričevat, naj vozi vsak kar mu paše. Na srečo se je tudi Shimano spametoval in v 19/20 gredo 2x sistemi končno na smetišče zgodovine.
Tole glih ne potrjuje tvojih trditev:
https://www.rideshimano.com/unitedKingd...

mit3k ::

energetik je izjavil:

Saj sem že rekel, da je debata brezvezna, ker bo itak vsak imel to kar hoče.

Na srečo se je tudi Shimano spametoval in v 19/20 gredo 2x sistemi končno na smetišče zgodovine.
Torej tebi je všeč, da je na trgu manj izbire? Sicer pa kje si to info dobil, pri cestnih kolesih se bo še dolgo uporabljal 2x sistem, vsaj dokler ne bo zadaj na voljo 20+ redna kaseta...


Moj komentar se je nanašal na MTB in delno gravel, na cesti seveda ostaja 2x. Ja meni je všeč, da pri novih kolesih pri resnih znamkah ni več 2x sistemov. Če vam v klanec ni dovolj 32x50, bo treba dvignit power oz. shujšat. :)

BigBoss ::

mit3k je izjavil:

Če vam v klanec ni dovolj 32x50, bo treba dvignit power oz. shujšat. :)


Zakaj bi shujšal, če lahko zamenjam zadnjo kaseto ?

jype ::

mit3k je izjavil:

Če vam v klanec ni dovolj 32x50, bo treba dvignit power oz. shujšat. :)
V klanec je dovolj 34x28, s klanca dol je pa 53x10 hitro premalo.

mit3k ::

Če ti je 53x10 premalo, si verjetno včeraj dirkal na Vuelti, čestitam!

Invictus ::

Saj je napisal po klancu dol... Tam je hitro premalo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jype ::

Dirkal? Nikakor, zgolj spustil po klancu na dol. Pri 90 km/h vrtiš že s 130 na minuto, kar je precej neudobno.

Pri daljših klancih je to lahko kar utrujajoče.

energetik ::

mit3k je izjavil:

Moj komentar se je nanašal na MTB in delno gravel, na cesti seveda ostaja 2x. Ja meni je všeč, da pri novih kolesih pri resnih znamkah ni več 2x sistemov. Če vam v klanec ni dovolj 32x50, bo treba dvignit power oz. shujšat. :)
Še enkrat:

energetik je izjavil:

mit3k je izjavil:

Nima smisla prepričevat, naj vozi vsak kar mu paše. Na srečo se je tudi Shimano spametoval in v 19/20 gredo 2x sistemi končno na smetišče zgodovine.
Tole glih ne potrjuje tvojih trditev:
https://www.rideshimano.com/unitedKingd...
Shimano pri svojem najvišjem rangu XTR lepo piše, da bo za tiste, ki rabijo večji obseg, na voljo 2x.

Sicer pa je tema o gravelu, kjer dejansko mora biti na voljo 2x, ker bo veliko "gravelašev" vozilo tudi ceste in s tem tudi dolge, hitre klance, zato rabijo obseg.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

MxxW5 ::

Jaz sem se enkrat peljal po klancu navzdol 70 km/h, pa se ne bom nikoli več. Kolega se je zadnjič (z gravelom, jaz imam treking) peljal 80 km/h, pa sem mu rekel, če bi se rad pri teh letih ubil s kolesom. Jaz čez 60 km/h ne grem več.

PacificBlue ::

Moraš dobiti zaupanje v kolo(in sebe). Sploh težak je za nekatere prestop iz MTB na cestno kolo..in vožnja po klancu navzdol..
I’m out.
:3

MxxW5 ::

Nein, danke. Če parafriziram Clarksona: "The crumple zone is your face."

Gorazd88 ::

Ne razumem, zakaj si tako želite ta 1* sistem. Za tisto malo komoditete med prestavljanjem se odrečete, kaj, 20% obsega prestav? Več? Manj? Kaj je fora? Kmalu bo še klikanje s prstom prenaporno, bo nujno imeti brain implant.

PacificBlue ::

Gorazd88 je izjavil:

Ne razumem, zakaj si tako želite ta 1* sistem. Za tisto malo komoditete med prestavljanjem se odrečete, kaj, 20% obsega prestav? Več? Manj? Kaj je fora? Kmalu bo še klikanje s prstom prenaporno, bo nujno imeti brain implant.


Dej ne trolaj. Za endurance kolo s hitrimi dropi in dvigi terena, menjavanje prestav je easy z 1x sistemom. Ko si enkrat na tem ne greš več nazaj. Ni vec štrikanja s prestavami in sestopanja s kolesa. Podobno kot pri electronic shifting.
Seveda za nedeljske šoferje, babice, dedke in vse, ki tega pač ne morejo razumeti. Ni to za vas. Niti ne poskušajte.
I’m out.
:3

LeQuack ::

lucca brassi je izjavil:


jaz ukrivljene belance ne prenašam ( smisel je zmanjšanje zračnega upora , povzroči pa bolečino v hrbtu in drastično pade stabilnost ) , kakor tudi prestavna razmeja in gume ki pa so stvar in način vožnje


Nisi pravi cestni kolesar, če te ne boli hrbet po vsaki vožnji. :)
Quack !

mit3k ::

40 spredaj in 10x40 zadaj, je vse kar potrebuješ na gravelu, razen če si kamikaza na spustih, potem verjamem da ni dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mit3k ()

energetik ::

To je pač tvoje mnenje.
Ker pač gravela ne smejo uporabljati občasni rekreativci za na Vršič ali pa tisti, ki bi radi šli dol po klancu več kot 40km/h brez kadence 100+...

Invictus ::

LeQuack je izjavil:

lucca brassi je izjavil:


jaz ukrivljene belance ne prenašam ( smisel je zmanjšanje zračnega upora , povzroči pa bolečino v hrbtu in drastično pade stabilnost ) , kakor tudi prestavna razmeja in gume ki pa so stvar in način vožnje


Nisi pravi cestni kolesar, če te ne boli hrbet po vsaki vožnji. :)

To samo pomeni, da nima prave geometrije okvirja...

Hrbet nič ne boli pri specialki...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

issak ::

mailer je izjavil:

MxxW5 je izjavil:

Tutorial je žal precej pomanjkljiv. Kaj pa števci (pardon, kolesarski računalnik - jaz imam že ogledanega Garmina Edge® 130), športne ure in merilniki srčnega utripa? Pa naročnina na Stravo? Pffft, amaterji.
:DSem ga tudi jaz gledal pa ne opraviči svoje cene.


Jaz ga imam pa mi je kul. Na netu si sestavim približno progo, in se potem lepo peljem po njej. Sej včasih se je res fajn zgubljat, ampak paše pa tudi točno vedeti kam se gre pa koliko časa približno bo trajalo. In pa vse ostale stvari ti beleži - srčni utrip ipd.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

jype ::

MxxW5 je izjavil:

Če parafriziram Clarksona: "The crumple zone is your face."
You just have to remember to roll when you land.

LeQuack ::

Kolk gravel koles ste potem nabavili letos?
Quack !

energetik ::

Zaenkrat še nič. Se pa zelo ogrevam za Grail 6.0. Itak jih zdaj ni za dobiti, verjetno bom nabavljal spomladi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

jype ::

LeQuack je izjavil:

Kolk gravel koles ste potem nabavili letos?
Moj cx iz 2013 še vedno super služi, tako da ne mislim menjat.

BigBoss ::

Enega. Specialized Sequoia. Zelo zadovoljen. Lepo služi tako po asfaltu, kot po makadamu in poljskih poteh.

Tistemu, ki se ogreva za graila : Če ga naročiš sedaj, ga boš dobil nekje maja.
Jaz sem ga naročil lani decembra, pisalo je, da naj bi prišel februarja, potem pa so mi prestavljali dobavo tako da sem pop..... in nabavil Sequoio v štacuni. Ko so me končno obvestili, da ga bom dobil (bilo bi začetek avgusta) sem naročilo preklical. torej računaj na pol leta do 9 mesecev od naročila.

LeQuack ::

BigBoss je izjavil:

Enega. Specialized Sequoia. Zelo zadovoljen. Lepo služi tako po asfaltu, kot po makadamu in poljskih poteh.

Tistemu, ki se ogreva za graila : Če ga naročiš sedaj, ga boš dobil nekje maja.
Jaz sem ga naročil lani decembra, pisalo je, da naj bi prišel februarja, potem pa so mi prestavljali dobavo tako da sem pop..... in nabavil Sequoio v štacuni. Ko so me končno obvestili, da ga bom dobil (bilo bi začetek avgusta) sem naročilo preklical. torej računaj na pol leta do 9 mesecev od naročila.


Lol 9 mesecev ne hvala. Očitno igrajo na isto igro kot Canyon z umetnim pomanjkanjem zaloge.
Quack !

energetik ::

BigBoss je izjavil:

Enega. Specialized Sequoia. Zelo zadovoljen. Lepo služi tako po asfaltu, kot po makadamu in poljskih poteh.

Tistemu, ki se ogreva za graila : Če ga naročiš sedaj, ga boš dobil nekje maja.
Jaz sem ga naročil lani decembra, pisalo je, da naj bi prišel februarja, potem pa so mi prestavljali dobavo tako da sem pop..... in nabavil Sequoio v štacuni. Ko so me končno obvestili, da ga bom dobil (bilo bi začetek avgusta) sem naročilo preklical. torej računaj na pol leta do 9 mesecev od naročila.
Jah, ne razumem zakaj igrajo tako igro, ali zanalašč ali pa ne sfolgajo? V vsakem primeru izgubljajo potencialne kupce.
Saj načeloma se še odločam, v igri sta še Triban RC500 ali RC520. Gor lahko spraviš 36mm gume. Verjetno še širše gravel gume, če nabaviš dodatne 584mm feltne (27,5"). RC520 s 105 opremo je nori p/p, minus so mi samo hibridni diski pa zunanja napeljava zajl.

knesz ::

Specialized Diverge 2018. Gre po asfaltu, po makadamu še bolj. Nabavil točno en mesec nazaj in do sedaj naredil 340km. Trenutno plašči 38mm, razmišljam pa, da bi nabavil še kakšen asfaltni set.

MxxW5 ::

Jaz nisem nabavil še ničesar. :8) Malo sem gledal po trgovinah, ampak trenutno ni na zalogi ničesar. Imajo kataloge, lahko naročim sedaj, dobim, če bo sreča, januarja. Gledal sem Scott Speedster Gravel 20 za nekaj manj kot jurja in pol. Izgleda kul, mi je pa zoprno, ker ima spredaj 46 ta velik zobnik. Bojim se, da bo premalo. Tudi prodajalci so nezainteresirani (svetla izjema je Bauer), komajda kaj izvlečeš od njih. Pokažejo ti katalog, povedo ceno, potem se pa neha. Človek bi misli, da če si v specializirani trgovini pripravljen odkartati jurja in pol za bicikel, boš deležen vsaj malo drugačne obravnave kot pri prodajalcih-študentih v Intersportu. Očitno ne.

Aja, gledal sem Silex Merido 300 ( https://www.merida-bikes.com/en/bike/66... ). Zadevo bi dobil za precej ugodno ceno, ampak se potem nisem odločil iz dveh razlogov, prvič, ker ima bremze na zajlo in drugič, ker ima geometrijo mountain bikea. Glede na to, da kolo s podobno geometrijo že imam (glej prvi post), ne bom kupil še enega.

Skratka, malo bom še hodil po trgovinah v upanju na kakšen dober deal ali pa vsaj dober nasvet. Navsezadnje sem si dal čas do maja. Če pa je manija za gravel bajki taka (kot so mi namigovali vsi prodajalci), da ga je dobro že sedaj (oktobra) naročiti, da ga bom maja dobil, potem naj gre pa tudi v p.m. vse skupaj.

MxxW5 ::

Tole bi imel, če bi izbiral: https://www.canyon.com/en-si/road-bikes...

Ampak seveda, no go. Sam kolesa naročeval (iz Nemčije) in sestavljal ne bom. Res idiotski poslovni model. Povrhu vsega je konkretni bicikel samo še teoretičen, saj je razprodan. Naslednik bo imel GRX opremo (kar pomeni 46 zobnik spredaj namesto 50) in višjo ceno.

ssitcm ::

Iz Canyona sem naročil že dve kolesi. Pride praktično že sestavljen: vpneš prvi obroč, montiraš pedala in pritrdiš balanco ....

K0l1br1 ::

PacificBlue je izjavil:

Ni to za vas. Niti ne poskušajte.
Električni bicikl je zakon. Amen.

polde66 ::

Elektrika je res zakon, Amen
polde

MxxW5 ::

ssitcm je izjavil:

Iz Canyona sem naročil že dve kolesi. Pride praktično že sestavljen: vpneš prvi obroč, montiraš pedala in pritrdiš balanco ....


Hvala lepa. Ampak kot rečeno, je večji problem to, da kolesa trenutno ni na zalogi (in takega verjetno nikoli več ne bo), roki dobavljivosti so (kot so povedali nekateri v tem topicu) nezanesljivi oziroma dolgi, cene pa enake ali višje v primerjavi z drugimi znamkami, ki se dobijo pri nas v trgovinah (ob upoštevanju popustov).

Bom videl, če pride ven v kratkem nov model in kakšna bo cena.

energetik ::

Cene so kvečjemu enake ali nižje glede na ostale znamke po štacunah, če gledaš kvaliteto in opremljenost.
Edino Decathlonovi modeli so še večji P/P.

LeQuack ::

energetik je izjavil:

Cene so kvečjemu enake ali nižje glede na ostale znamke po štacunah, če gledaš kvaliteto in opremljenost.
Edino Decathlonovi modeli so še večji P/P.


Mislim da samo label gravel podraži kolo za nekje 500+ evrov. Recimo Canyon je imel takrat ko sem gledal cestni karbon model s full 105 opremo za 1300€. Sedaj pa stane njihov aluminij gravel z isto 105 opremo 1500€, karbonski model pa še veliko več. Ne vem kje točno je logika, ker gravel kolo je celo lažje naresti ker mora biti bolj robusten tako da teža ni toliko pomembna.
Quack !

energetik ::

No 500 glih ni drazje zaradi oznake gravel, par 100 pa ja. Čez par let se bo verjetno cena približala cestnim modelom.

energetik ::

Evo danes sem v Decathlonu "preizkusil" Triban 520. Meni se zdi zadeva odlično narejena, hidromehanski diski lepo delujejo in se jih da lepo modulirati(sicer sem se zapeljal le ene 20m po štacuni). Placa je dejansko za vsaj 36mm gume, verjetno bi šle tudi 37mm gravel gume. Precej vzravnana drža, odlična za dolgotrajne ture, se da pa še vsaj za ene 20mm spacerjev odstranit pod fajfo.

Mene motita le 2 zadevi, ki sta bolj vizualne narave, morda tudi aerodinamične - sprednja zavorna čeljust zelo štrli nazaj od vilice (sicer v zavetrju vilice) in pa napeljava vseh kablov je zunanja. Zdj koliko vse to vpliva na upor, ne vem.

Po drugi strani dobiš za 850€ diske, karbonsko vilco in Shimano 105 opremo z 11 redno kaseto. Jst sm v hudi dilemi za nabavit.

energetik ::

energetik je izjavil:

Mene motita le 2 zadevi, ki sta bolj vizualne narave, morda tudi aerodinamične - sprednja zavorna čeljust zelo štrli nazaj od vilice (sicer v zavetrju vilice) in pa napeljava vseh kablov je zunanja. Zdj koliko vse to vpliva na upor, ne vem.
Načeloma ugotovil za kaj gre. Baje so čeljusti montirali post-mount, da so bolj odmaknjene od karbonske vilice zaradi pregrevanja čeljusti pri bremzanju (kako potem lahko od drugih proizvajalcev to zdržijo, ko so montirane direktno?)
Tako da načeloma (če se ne bojiš pregrevanja vilce) se lahko nabavi flat-mount čeljust in tako dobi precej lepši videz, prav tako je potem zajla lepo spravljena ob vilici. Stane 90€...

LeQuack ::

Vsekakor za to ceno dober kolo. Ampak ne moreš pa pri takem kolesu gledati na vsak watt ker nima smisla. Sploh kupovati nove bremze ali kaj podobnega.
Quack !

MxxW5 ::

Resno se igram z idejo, da bi naročil tole:

https://www.canyon.com/en-si/road-bikes...

Naj me prosim kdo z dobrimi argumenti odvrne od tega, preden zapravim 2200 EUR :D

Gagarin ::

Poglej še vsaj Giant Revolt
Advanced v tem cenovnem razredu ali še nekaj ceneje odvisno od opreme. Imo vsaj tako dobro kolo če ne boljše, dobiš in servisiraš v garanciji ga pri nas.

MxxW5 ::

Mi svetuješ še trgovino, kjer je najugodnejši? Da ne bom celega neta preobrnil?

energetik ::

MxxW5 je izjavil:

Resno se igram z idejo, da bi naročil tole:

https://www.canyon.com/en-si/road-bikes...

Naj me prosim kdo z dobrimi argumenti odvrne od tega, preden zapravim 2200 EUR :D
Evo te bom probu jst. Ti 1,0kg res toliko pomeni, da boš za to dal 1kEUR več??
Sicer je skoraj enakovredna izbira Grail AL 6.0! Oziroma AL 7.0 s ~0,6kg več in s 105 opremo za 700EUR manj...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

jype ::

Jaz sem kupil cenejšega in težjega in mi nikoli ni bilo žal.

MxxW5 ::

Energetik:
Hvala za odgovor!

Kar se tiče teže, ni odločilna. Ampak kot so mi povedali, je karbonski okvir bolj tog in je zato boljši. Poleg tega (pri Canyonu še posebej!) bistveno bolje izgleda. Njihov aluminijasti model je .... generičen.

AL 6.0 ne bom kupoval, saj sem se odločil, da če že kupim, kupim orenk. Za 300 EUR manj IMO nima smisla.

AL 7.0 trenutno ni. Stari model je razprodan, novega še ni. 105 opreme na gravelih po mojem ne bo več. Le še GRX.

Skratka. 700 EUR več za karbon in lepši dizajn. Yey or ney? :D

Jype: katerega?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: vuki ()

energetik ::

MxxW5 je izjavil:

Energetik:
Hvala za odgovor!

Kar se tiče teže, ni odločilna. Ampak kot so mi povedali, je karbonski okvir bolj tog in je zato boljši. Poleg tega (pri Canyonu še posebej!) bistveno bolje izgleda. Njihov aluminijasti model je .... generičen.

AL 6.0 ne bom kupoval, saj sem se odločil, da če že kupim, kupim orenk. Za 300 EUR manj IMO nima smisla.

AL 7.0 trenutno ni. Stari model je razprodan, novega še ni. 105 opreme na gravelih po mojem ne bo več. Le še GRX.

Skratka. 700 EUR več za karbon in lepši dizajn. Yey or ney? :D

Jype: katerega?
Sej sem povedal, moje mnenje je da 1kila ni vredna 1k€ več... Al ali karbon, zame nima veze.
105 ali GRX - zamnjaš oba sprednja zobnika od 105 za par 10€ in si na istem.

MxxW5 ::

Vse kar praviš je res. Ampak daj poglej ga no, kako je hud karbonski model! Še posebej v plavi barvi.

No ja, ne vem. Morebiti bom še malo počakal, da vidim, kak bo AL 7.0...

jype ::

MxxW5 je izjavil:

Jype: katerega?
Odločal sem se med Colnago CX.Zero 2014 in Colnago World Cup 2014 in se odločil za slednjega. Vozil sem oba, pa razlike ne upravičijo treh jurjev, kolikor je takrat lažji bil dražji od drugega. Še vedno ga vozim vsak dan, zamenjal sem pa že vse, razen ročk, balance, fajfe, okvirja in zicštange. Colnago zic sem zamenjal po pol leta (tudi na vseh ostalih biciklih sem vedno imel Fizik arione, ki mi odlično služi na >200km vožnjah), namesto prve FSA CX gonilke je zdaj že druga Ultegra kompakt, ki je znatno bolj vzdržljiva, pa namesto Avid BB5, ki so res entry level, imam zdaj TRP Spyre čeljusti, drugače so pa bile vgrajene reči povsem zadostne (privzeto je gor 10 redna 105 oprema).

MxxW5 je izjavil:

Vse kar praviš je res. Ampak daj poglej ga no, kako je hud karbonski model! Še posebej v plavi barvi.
Če rabiš bicikl zato, da boš zgledal lep, potem ga kar kupi :)

MxxW5 je izjavil:

Ampak kot so mi povedali, je karbonski okvir bolj tog in je zato boljši.
Karbon je manj tog od aluminija in zato precej bolj udoben, je pa ojačan tako, da ga manj zvijaš, ko se vzpenjaš v močne klance, zato je načeloma bolj učinkovit pri plezanju (poleg tega, da je lažji).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

MxxW5 ::

Ej, hvala lepa, jype, precej upirabnega si mi povedal. Še posebej glede prednosti karbonskega okvirja.

Še eno vprašanje, ker imam ravno tvojo pozornost (upam, da ni preveč začetniško). GRX 600, ki jo dobiš na 2020 gravelih, ima 46/30 gonilko. A če hočeš drugačna razmerja, a moraš zamenjati celo gonilko (npr za GRX800, ki ima 48/31 ali pa 105, ki ima 50/34), ali lahko (če prav razumem energetika) zamenjaš le oba zobnika? Verjetno moraš v tem primeru zamenjati oba, saj gonilka 50/30 verjetno ni možna, ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MxxW5 ()

LeQuack ::

MxxW5 je izjavil:

Vse kar praviš je res. Ampak daj poglej ga no, kako je hud karbonski model! Še posebej v plavi barvi.

No ja, ne vem. Morebiti bom še malo počakal, da vidim, kak bo AL 7.0...


Jaz bi pogledal še Rose, so podobno kot Canyon nemška firma, ki prodaja direct to customer preko spleta. Recimo njihov karbonski gravel model je cenovno zelo podoben in vsaj meni precej lepši.
https://www.rosebikes.com/rose-backroad...

Prednost je še ta, da ga lahko dodatno konfiguriraš, česar pri Canyon ne moreš. Recimo če ti ne ustreza 1x gonilka klikneš configure in daš 2x, itd. Zamenjaš lahko skoraj vse praktično razen okvirja.
Ima tudi kvalitetno Ritchey krmilo in stem.

Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()
««
4 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katero kolo (strani: 1 2 3 4106 107 108 109 )

Oddelek: Šport
5444839316 (2883) Sparkxl
»

Nadležni zvoki pri vožnji kolesa

Oddelek: Na cesti
295149 (4533) OracleDev
»

Iz XC kolesa na gravel ali specialko?

Oddelek: Šport
131989 (1570) erkgheoruugh
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5512535 (8177) Twixz
»

Rabljeno cestno kolo - na kaj paziti?

Oddelek: Šport
3210076 (8774) GizmoX

Več podobnih tem