» »

A naj kupim gravel bike ali ne?

A naj kupim gravel bike ali ne?

««
2 / 14
»»

K0l1br1 ::

Zakaj bi 1:1 kam kdo lezel, mi ni jasno. Sadomazo je 1:1.

Gagarin ::

Yipe je šel enkrat z 1/1 na Rašico pa sedaj misli da je mlinčkal po strmi gozdni poti ;))

jype ::

Easy je, pa hitr prideš. Mene prav zanima, kaj je strma gozdna pot (razumem pa, da Ferdo66 tega ne more povedat, ker bi jaz potem šel tja).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Wazzaa ::

Verjetno si mislil mazohizem. Sadomazohizem je, če v tem še uživaš.

Večini je takšna vožnja mazohizem, medtem ko je jypetu kvečjemu sadomazohizem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Wazzaa ()

Gagarin ::

Ti tja še peš ne greš revcek...pojdi recimo na maraton mladosti v Zagorje, maš na netu gpx. Pa ga zvozi z 1/1 da te vidimo lol...Pa to je za rekreativce sicer.

Wazzaa ::

jype ::

Gagarin je izjavil:

Ti tja še peš ne greš revcek...pojdi recimo na maraton mladosti v Zagorje, maš na netu gpx. Pa ga zvozi z 1/1 da te vidimo lol...Pa to je za rekreativce sicer.
OK, bom si enkrat vzel čas, GPX pravi, da je največji vzpon 25% in še ta precej kratek.

Gagarin ::

Kaksna pa je podlaga? Ni to cesta yipe. Pa zadnji del pred vrhom na Čemšeniške planine je verjeten več. Če zlezeš tam gor z 1/1 si pa res car. Po moje ni takega. Še najmanj ti.

K0l1br1 ::

Still no intiendo.... zakaj se ne bi dalo z 1:1 česarkoli zlezt? Gre prepočasi, pa padeš*

jype ::

Gagarin je izjavil:

Kaksna pa je podlaga? Ni to cesta yipe. Pa zadnji del pred vrhom na Čemšeniške planine je verjeten več. Če zlezeš tam gor z 1/1 si pa res car. Po moje ni takega. Še najmanj ti.
No, ko pridem v Ljubljano se odpravim tja ob prvi priliki, najbrž sicer ne z 1:1, ker ga v Ljubljani nimam, ampak z 28/34 sem tudi že prišel na Krim po pešpoti iz Iške, tako da mi je vseeno, kaj si pomehkuženi moški mislite o tem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gagarin ::

Yipe klon? Zakaj se ne bi dalo z 1/1 kamorkoli zlezt..lol. sami cestakarji.

K0l1br1 ::

Te pa kakšna so pravila za kamorkoli zlezt?

jype ::

K0l1br1 je izjavil:

Still no intiendo.... zakaj se ne bi dalo z 1:1 česarkoli zlezt? Gre prepočasi, pa padeš*
Tehnično ne zmorejo, ker je treba bit dovolj močan v noge, da enakomerno poganjaš in držiš ravnotežje.

Gagarin ::

He, he 1/1 al pa 28/34 je kar enako a ne. Pa tud to ti ne bo pomagalo.

jype ::

Pomoje si ti narobe misliš, kaj 28/34 pomeni. Spredaj je 50/34, zadaj pa 11-28:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gagarin ::

Pol pa napiši 34/28 in ne 28/34. Pa zlezi tist travnik na čemsenisko pol pa naprej nabijaj o močnih nogah in enakomernemu pritiskanju. Mi res ni jasno kaj nisi šel profi vozit xc ko si tak car. Bi une revčne s slabimi nogami ko vozjo 34/50 mlatu k za šalo.

Pa slika tud zmaga, ti ja tud lahko prilepim kakšno z Osorščice, tja gor po cesti se tu z 1/1 lahko pride. Z druge strani po pešpoti pa mal težje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gagarin ()

jype ::

Gagarin je izjavil:

Mi res ni jasno kaj nisi šel profi vozit xc ko si tak car.
Nikoli nisem tekmoval s kolesom. Edina prireditev, ki sem se je udeležil, je bil en juriš na Vršič.

Gagarin je izjavil:

Pol pa napiši 34/28
Pojma nimam, kako vi označujete te reči.

Gagarin je izjavil:

Pa slika tud zmaga, ti ja tud lahko prilepim kakšno z Osorščice, tja gor po cesti se tu z 1/1 lahko pride. Z druge strani po pešpoti pa mal težje.
Po cesti verjamem, da se z 1/1 komot pride, z Nerezin po poti pa težko in je včasih treba na kakšno skalo stopit, drži.

erkgheoruugh ::

LeQuack je izjavil:

Meni se tudi zdi bedno da novi modeli uvajajo Shimano GRX oz. gravel specific group, ki ponavadi pride z 46/30 gonilko. Tak kolo je manj univerzalen kot pa z gonilko 50/34 recimo.

No, jaz jo pa imam ( ne sicer grx) in pozdravaljam to potezo, tako kot tisoče drugih softičev, ki pravijo, končno.
Jypeti si lahko zaradi mene dajo tud kvadratna kolesa gor, če jim je pač cilj dokazovanje svojega superiornosti.
Mislim pa da je tle eno temeljno nerazumevanje med tistimi, ki vozijo samo cesto in včasih zavijejo še na kak makadam in tistimi, ki nam je gravel cilj in je asfalt nujno zlo, da pridemo do tja. Včasih še kaka slabša podlaga. Gravel scena in npr. tudi bikepacking scena (ki je polna dnarja, saj so to pretežno 40+ tipi, kjer dnar ni problem) in smer, v katero se razvijajo, izraža potrebo po lažjih prestavah in ne težjih.

Zato bo po mojem mnenju razvoj šel (oziroma je že šel) v smer tega, da bodo cestna endurance kolesa omogočala tako montažo ožjih gravel plaščev (do 35), v grevlu pa bo vedno več možnosti tudi za večje dimenzije. Še pred leti je bilo to nepredstavljivo, danes je standard širina 40, nekateri proizvajalci pa delajo tudi okvirje, ki sprejmejo do 2,1 col gume, kar je pravzaprav MTB standard.

S takimi gumami se s prenosom 50/34 ne boš nikamor pripeljal (se opravičujem vsem jypom tega foruma). Mene to sploh ne moti. Več je ponudbe, več nas bo na kolesih, itak pa bo v par letih elektrika prevladala, kot kaže.

MxxW5 ::

Jaz sem daleč od strokovnjaka (očitno). Ampak a ne obstaja za vse te probleme pravzaprav očitna salomonska rešitev?

Spredaj daš tri šajbe, tista največja je za cesto in je ista kot pri cestnem kolesu, najmanjša pa je enaka kot pri MTB ali treking, tako da lahko zlezeš v vsak hrib. Vmes daš potem še eno bolj splošno. Evo, idealen gravel bike.

Ali to ni dovolj "pure" potem?

energetik ::

3 šajbe so že lepo bile pri MTB,no potem so se spomnili da to ni v redu in je treba imeti 1x. Zakaj že, mi ni jasno. Na srečo se 3x še da kupit v srednjem rangu, in ko sem pred kratkim obnovil svojega starega MTB, sem dal gor z užitkom 22/32/44 Alivio šajbe, zadaj pa 11-34 kaseto. Pa naj se kdorkoli zgraža, meni je to optimum. Tudi 11-36 kaseta mi ne bi bila odveč, ko sem rinil v hud gozni klanec in sem moral kljub 22/34 prenosu sestopiti...

erkgheoruugh je izjavil:

Zato bo po mojem mnenju razvoj šel (oziroma je že šel) v smer tega, da bodo cestna endurance kolesa omogočala tako montažo ožjih gravel plaščev (do 35), v grevlu pa bo vedno več možnosti tudi za večje dimenzije. Še pred leti je bilo to nepredstavljivo, danes je standard širina 40, nekateri proizvajalci pa delajo tudi okvirje, ki sprejmejo do 2,1 col gume, kar je pravzaprav MTB standard.


Nekateri proizvajalci že gredo v to, npr. Decathlonovi Endurance modeli imajo plac za do 36mm gume, pa sicer niso specifična gravel kolesa, le specialke z bolj relaksirano geometrijo in prenosom do 1:1.
Kar je za nas "softiče" odlična zadeva. Gor daš gladke 36mm gume ki jih lahko voziš na precej nižjem tlaku kot klasiko 25mm, tako da se relativno udobno pelješ tudi po SLO sesutem asfaltu.

Zgodovina sprememb…

MxxW5 ::

Evo, sedaj sem se malo pozanimal.

Canyon je samo po naročilu, kar ste sicer že povedali tukaj. Zadevo sem zato odpisal. Ne samo, da je letnik 2019 razprodan (2020 še ne prodajajo, AFAIK), nimam ne časa, ne volje, ne znanja, da bi se ubadal z internetnimi naročili in sestavljanjem kolesa.

Ponujajo mi Cube Nuroad Race (https://www.cube.eu/en/2020/bikes/road/... ) za 1.500 EUR. Seveda nima 105 opreme, ampak GRX, ampak tu ne nič ne da. Po hitrem guglanju imajo vsa 2020 gravel kolesa (tega cenovnega ranga) GRX opremo (ki je sicer namenjena prav za gravel, tako da ne gre za kakšno nenavadno reč).

Scott Speedster Gravel 20 (https://www.scott-sports.com/in/en/prod... ) je 200 EUR dražji, specifikacije pa so skoraj enake. Se splača dati 200 EUR več za Scotta?

Malo sem preučeval gonilke, prestavna razmerja in te reči (še enkrat hvala repson!). Jebeno ne razumem logike zadaj. Recimo, zgoraj navedena Cube in Scott imata spredaj 46x30T (kot večina novih gravelov) in zadaj 11-34T. Moj trenutni GT Transeo Expert ima spredaj 48/36/26T zadaj pa prav tako 11-34T. Ob enako velikih gumah ima torej bistveno večji razpon prestav kot trikrat dražji gravel! In to ne samo v spodnjem delu, kot sem mislil do sedaj, ampak tudi v zgornjem (48-11 vs 46-11). Teoretično si lahko torej z mojim GTjem hitrejši tudi po ravnem (če odštejemo ostale faktorje). V trgovini so mi sicer rekli, da to nima veze, saj v praksi ni nobene razlike (čisto zgornje prestave neprofesionalni kolesar ne bo izkoristil), ampak če sem prav razumel prerekanja v tem topicu, ne mislijo vsi tako.

Skratka, pojma nimam, kaj naj naredim. A tale Cube je v redu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MxxW5 ()

Gagarin ::

Glede šajb: jaz mam na gravelu 1* spredaj 42 in zadaj 11 (40-10) pa po gravelu (makadam, lažje enoslednice) ne spodaj in ne zgoraj ne pogrešam nobene prestave. Mogoče na dobrem asfaltu rahlo navzdol malo zgoraj zmanjka, samo ne podiram nobenih hitrostnih rekordov. Tudi preskoki so zame čist v redu. Če bi kupoval še enkrat bi kupil enako. Glede hitrosti si lahko tule pogledaš kolk bo letel pri kakšni kadenci: https://www.bikecalc.com/speed_at_caden...

P.s.: bodo pa tradicionalisti, pa cestakarji ziher imeli kaj za pripomnit. Tale zgodba o 1* proti 3* sistemu me mal spominja na debate okoli 26 proti 29 col na gorskih biciklih. Še pred letom ali dvema si našel koga (prej pa še tolk več), ki je trobil da je 29 col samo marketing in zarota bicikl industrije, da je 26 tista prava stvar. Danes pa takšnih praktično ni več. Vmes nas je bicikl industrija sicer poiskušala prepričat da pa je 27,5 prava stvar, pa so kot vse kaže kar pogoreli in postaja/ostaja 29 dejanski standard in to v vseh inačicah (že tudi downhill).

PugPlug ::

46 se mi zdi hudo malo, zlasti če bo zraven ravnina in položni spusti. Še posebej pa to občutiš na turah s kolegi, kjer boš poganjal kot norec.
-------------------------------------------------------------

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PugPlug ()

energetik ::

Gagarin je izjavil:

P.s.: bodo pa tradicionalisti, pa cestakarji ziher imeli kaj za pripomnit. Tale zgodba o 1* proti 3* sistemu me mal spominja na debate okoli 26 proti 29 col na gorskih biciklih.
Meni pa se ne zdi podobna zgodba. Pri 1x vs 3x sistemu je vse jasno, z 1x zgubiš obseg in pika. "Pridobiš" nekaj malega na masi in enostavnosti. Zdj pa kakor komu paše. Glupo je le, da da v višjih rangih opreme ni izbire, ampak ti vsilijo 1x.

Gagarin ::

Šaltaj ti na enem razfuku gore dole na tripli al pa na 1* pa boš videl tvoje "nekaj malega na enostavnosti"...Na gorskih kolesih, ki se uporabljajo kot gorska kolesa je 1* kar prava stvar. Na trekingih in gravelih pa ti zaenkrat nič ne vsilijo, imajo velika večina možnost 2*. Tripla pa je out. Ampak tripla proti 2* pa res ni neke razlike po obsegu.

Krele ::

Cube FAQ:
Kann ich einen beliebigen Flaschenhalter montieren?
Nein.

Cube Bikes sind für Flaschenhalter freigegeben, die maximal eine Flasche mit 750ml Inhalt fassen können.

WTF? V čem je tu trik? Redko se odpravim od doma brez dveh litrskih bidonov.

repson ::

@MxxW5: GRX gonilka 46/30 se mi v kombinaciji z 11-34 kaseto zdi dovolj univerzalna tako za gravel kot za cesto. Če imaš skupaj s kolesom in opremo 100 kg, boš šel s prenosom 30-34 (0,9) pri kadenci 50 rpm v 15 % klanec 5,5 km/h pri 240 watih, kar se mi zdi nekako dosegljiva moč, hitrost še sprejemljiva za lovit ravnotežje, kadenca pa tudi ne toliko prenizka.

Na drugi strani boš šel po ravnem pri kadenci 95 rpm (hitra kadenca) 50 km/h, pri 76 rpm pa 40 km/h, kar mislim da v večini zadošča. V skupini specialkarjev na rahlem spustu zna malo zmanjkat prestav ali pa boš moral zelo hitro vrtet, ampak mislim da tudi to ni kritično. Če voziš pretežno sam ali s kakšnim kolegom, je dovolj tudi 46-11. Jaz vsekakor bolj pogrešam kakšno nižjo prestavo, ko bi rad šel malo bolj udobno v klanec kot kakšno višjo, da grem hitreje kjer že itak leti:)

Dobro pa je, da imaš 2x sistem, da so malo manjši skoki med prestavami. Na makadamu in v gozdu niti ni tako kritično, na cesti pa so preveliki skoki v kadenci vsaj meni precej neprijetni.

Treking kolo ima sicer večji razpon, nižjo najnižjo in višjo najvišjo prestavo, ampak dvomim, da te bo to kjerkoli znatno omejevalo. Pozicija na gravelu je bolj agresivna, kolo je bolj togo in lažje, tako da boš z gravelom povsod hitrejši.

@Krele: Vsaj po slikah sodeč gresta gor brez težav dve košarici. Na spodnjo cev gre sigurno tudi 1L bidon, na sedežno pa odvisno od velikosti okvirja.

MxxW5 ::

Repson, hvala lepa!

Kakšen se ti zdi pa sicer tale Cube v primerjavi z navedenim Scottom ali pa recimo s Canyonom (Grail al 7.0 ima sicer še 105 opremo, ampak glede na to da sta imela tudi prejšnja modela Cuba in Scotta prav tako 105, sedaj imata pa obadva GRX, se da utemeljeno pričakovati, da bo imel tudi novi Canyon GRX)? Ker jaz sem šel po specifikacijah od komponente do komponente, pa je vse enako. Tudi teža je pri obeh nekaj čez 10 kg.

Ali sem pri razlikah kaj bistvenega spregledal? Tudi glede cene me zanima. Se splača gravel kupiti sedaj ali je bolje počakati na pomlad? Ker kolikor sem razumel, so gravel kolesa trenutno tako popularna, da na kakšne hude popuste ali pa lanskoletne modele ni računati. Celo več, cene rastejo. Kolega je dal za Scotta Speedster Gravel 20 2019 cca 1350 EUR, novi model (resda z GRX opremo) je skoraj 1.700 EUR.

repson ::

Vsi trije so super, ne boš zgrešil.

Mislim, da je jesen cenovno najboljši čas za kupit novo kolo, ker je aktualni letnik še na zalogi, so pa dobavljivi tudi že modeli 2020, tako da trgovci običajno dajo popuste na aktualni letnik.

Gagarin ::

Še enkrat, jeseni ti bodo v večini dali trgovci popust tudi na kolo 2020, ki ti ga bodo dobavili pomladi. Daš malo aro in dobiš tudi 25-30% popusta na letnik 2020. (če rabiš bicikl šele spomladi)

BigBoss ::

Glede popustov je res, jeseni ali zgodaj spomladi.
Sem imel že naročen Canyon, pa sem obupal nad dostavo (glej objavo nekje na začetku teme).
Sem februarja potem kupil Specialized Sequoio 2018 s popustom. Dobil kolo s Shimano 105, zadaj 11-36 (in ja, prav mi pride da ni samo 34) na katerem se počutim tako dobro kot še na nobenem kolesu do sedaj.
Prva liga tako za asfalt, kot za makadam in če je treba tudi enoslednice. Me je pa že kdo vprašal, če sem trčen, ker rinem s specialko na gozdne poti ... ;)
Moje osebno mnenje (rekreativc z omejitvami pri obremenitvi) : spredaj, če le kdaj rineš v hosto ali makadamske klance, je zelo dobro imeti dve šajbi. Prej sem imel tri, pa ni nobene razlike v izboru nabora prestav, samo spredaj se sedaj manj šalta. Zadaj pa kolikor si močan in v formi. Meni je 11-36 top izbira.

MxxW5 ::

Hvala lepa vsem! Kar se tiče letnikov 2019, sem v trgovini vprašal (zaenkrat le v eni), ampak je že zdavnaj pošlo. Nekako sem dobil občutek (morebiti je bil le zvit trgovec :D ), da graveli letijo s polic in da se vse takoj proda.

Ferdo66: Bom tako probal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MxxW5 ()

energetik ::

Gagarin je izjavil:

Šaltaj ti na enem razfuku gore dole na tripli al pa na 1* pa boš videl tvoje "nekaj malega na enostavnosti"...Na gorskih kolesih, ki se uporabljajo kot gorska kolesa je 1* kar prava stvar. Na trekingih in gravelih pa ti zaenkrat nič ne vsilijo, imajo velika večina možnost 2*. Tripla pa je out. Ampak tripla proti 2* pa res ni neke razlike po obsegu.
Saj šaltam. Ni nobenega problema. Sicer sredi spusta po "razfuku" niti ne vidim smisla v nekem hudem šaltanju, takrat sem pozoren na druge reči oziroma si itak že pred spustom izbereš ustrezen verižnik in nato samo še malo korigiraš z zadnjim menjalnikom, kar je isto kot pri 1x.

Sicer pa nisi prebral, kaj sem napisal. Želel bi si, da bi tudi pri XT opremi lahko izbiral med 1x, 2x in 3x, kakor bi kdo hotel. Tako pa je zaenkrat pri XT izbiraš med 1x/2x, 3x gonilko pa lahko dobiš šele pri Deore opremi. Glede na to, da se tehnika z leti seli na nižje serije, vprašanje koliko časa še.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Gagarin ::

Ma ti nisi prebral kaj sem jaz napisal - piše "gore dole". Na tipični XC progi moraš šaltat veliko...Pa za triplo na gorskem biciklu res ne vidim nobenega smisla. Kolk pa hočeš imeti na gorskem zgoraj in kolk spodaj? XT shimano ima zgoraj 38/11 in spodaj 28/42. Če ti je pa to premalo pa lahko daš kaseto 11-50. Pa tudi verižnik lahko daš manjši (vsaj 26 verjetno gre). Zdaj pa ne vem kaj ti zmanjka na gorskem biciklu. Razen če se z njim voziš po cesti.

Invictus ::

Ne pripeljemo vsi svojega gorca do klanca z avtom ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

energetik ::

Gagarin je izjavil:

Ma ti nisi prebral kaj sem jaz napisal - piše "gore dole". Na tipični XC progi moraš šaltat veliko...Pa za triplo na gorskem biciklu res ne vidim nobenega smisla. Kolk pa hočeš imeti na gorskem zgoraj in kolk spodaj? XT shimano ima zgoraj 38/11 in spodaj 28/42. Če ti je pa to premalo pa lahko daš kaseto 11-50. Pa tudi verižnik lahko daš manjši (vsaj 26 verjetno gre). Zdaj pa ne vem kaj ti zmanjka na gorskem biciklu. Razen če se z njim voziš po cesti.

Tako kot je napisal Invictus, do hoste imam N-kilometrov asfalta. Ker je moj še 26", sem hitro blizu najtežje 44/11. Ko pa sem nazadnje lazil sem gor ( https://www.strava.com/segments/6204073 ), mi tudi 22/34 ni bilo odveč (verjetno si predstavljaš, kako lahka je 22/34 na 26").

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Gagarin ::

28/46 ali celo 28/50 (oboje imaš komot na 2*) je še dosti lažje, tudi serijskih 28/42 ni daleč od tvojega. Manjka ti zgoraj za po asfaltu,to pa. Lahko pa vzameš Sram kaseto na sd, pa imaš tudi zgoraj 38/10, kar pa ni več daleč od 44/11...( pa a si prepričan da imaš 11 najmanjši zobnik, kolkr se spomnem so imeli včasih 12 ta malega)

energetik ::

Ja ravno sem menjal kaseto, in je 11-34.
Moraš pri tem upoštevati, da so prenosi drugačni na 26" kot na 29".

PacificBlue ::

Na 29" MTB imam sram eagle x01, 34/50, enak range kot bi ga imel na 2*.
I’m out.
:3

energetik ::

Kot na 2+ katerem?
Saj ni kaj ugibat.

29er in tvoj SRAM 34 + 10-50
S kadenco 80 greš od 7,6 do 38,1 km/h

Na mojem 26" in 22/32/44 + 11-34 grem z isto kadenco lahko 6,6 do 40,6 km/h.

Gagarin ::

In to ti je takšna razlika da ti je vredno se s triplo in dodatnim menjalnikom ukvarjat? Ne vem no...

Invictus ::

Nekateri neradi gonimo v prazno, zato spredaj trojček...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

LeQuack ::

MxxW5 je izjavil:

Evo, sedaj sem se malo pozanimal.
Ponujajo mi Cube Nuroad Race (https://www.cube.eu/en/2020/bikes/road/... ) za 1.500 EUR. Seveda nima 105 opreme, ampak GRX, ampak tu ne nič ne da. Po hitrem guglanju imajo vsa 2020 gravel kolesa (tega cenovnega ranga) GRX opremo (ki je sicer namenjena prav za gravel, tako da ne gre za kakšno nenavadno reč).


Mogoče vprašaje še za Cube Nuroad Race 2019 letnik, ki ima še 105 gor. Kakor sem gledal bi moral biti okoli 1300-1400 EUR.
Quack !

PacificBlue ::

energetik je izjavil:

Kot na 2+ katerem?
Saj ni kaj ugibat.

29er in tvoj SRAM 34 + 10-50
S kadenco 80 greš od 7,6 do 38,1 km/h

Na mojem 26" in 22/32/44 + 11-34 grem z isto kadenco lahko 6,6 do 40,6 km/h.

Govoril sem za predhodno sram 2x konfiguracijo.

Teža? Lahkotnost prestavljanja? tu ko pritisnem na ročico in drzim sekundo se mi ketna prestavi iz najvecjega na najmansji zobnik..dobesedno je prestavljavljanje igračka..na eni samcati ročici.
Sem vozil shimano xt na tripli spredaj..sami problemi. Jaz ti recem, da iz Sram me grem vec. Ni potrebe po nastavljanju menjalnika..never, ever. to samo s cunjo obrises in gasa
Edin minus je pri hitrosti navzdol, zmanjka prestavo ali dve..sem pa resil z ozjimi pnevmatikami, 175mm..manj tko ne gre😆..oz niti ni vec vec v varnem območju. Jaz sem zadovoljen.

Aja, drugace pa najraje vozim pri visoki kadenci med 90-100..

Zgodovina sprememb…

LeQuack ::

Sicer pa sem bil danes v Veb Company in tam so včasih Cube prodajali ampak zadnje čase ne.
Imeli so na zalogi od gravel koles Kona in Bianchi. Bianchi je seveda kar drag, 105 oprema je nekje 1800 EUR:
https://www.veb-company.si/bianchi/kolo...
Ne vem pa če so kakšni popusti možni, za Kona je rekel da naj bi bili bolj ugodni samo nič specifično, baje 105 model okoli 1200-1300 EUR.
Quack !

PacificBlue ::

LeQuack je izjavil:

Sicer pa sem bil danes v Veb Company in tam so včasih Cube prodajali ampak zadnje čase ne.
Imeli so na zalogi od gravel koles Kona in Bianchi. Bianchi je seveda kar drag, 105 oprema je nekje 1800 EUR:
https://www.veb-company.si/bianchi/kolo...
Ne vem pa če so kakšni popusti možni, za Kona je rekel da naj bi bili bolj ugodni samo nič specifično, baje 105 model okoli 1200-1300 EUR.



https://www.bike-discount.de/en/gravel_...
I’m out.
:3

Invictus ::

LeQuack je izjavil:

Sicer pa sem bil danes v Veb Company in tam so včasih Cube prodajali ampak zadnje čase ne.
Imeli so na zalogi od gravel koles Kona in Bianchi. Bianchi je seveda kar drag, 105 oprema je nekje 1800 EUR:
https://www.veb-company.si/bianchi/kolo...
Ne vem pa če so kakšni popusti možni, za Kona je rekel da naj bi bili bolj ugodni samo nič specifično, baje 105 model okoli 1200-1300 EUR.

Imer bianchi doda 500 EUR pri biciklu :)
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

LeQuack ::

PacificBlue je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Sicer pa sem bil danes v Veb Company in tam so včasih Cube prodajali ampak zadnje čase ne.
Imeli so na zalogi od gravel koles Kona in Bianchi. Bianchi je seveda kar drag, 105 oprema je nekje 1800 EUR:
https://www.veb-company.si/bianchi/kolo...
Ne vem pa če so kakšni popusti možni, za Kona je rekel da naj bi bili bolj ugodni samo nič specifično, baje 105 model okoli 1200-1300 EUR.



https://www.bike-discount.de/en/gravel_...


Ja vem da se da iz Nemških naročit, ampak tudi tam ni na zalogi in včasih dobiš v naših trgovinah boljše cene celo. Plus prednost je recimo pri uveljavljanju garancije če lahko lokalna trgovina zrihta. Sam imam Canyon cestno, ampak če bi hotel uveljavljati karkoli bi moral dejansko nazaj poslat v Nemčijo, na srečo se okvir in ostalo še drži.

Invictus je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Sicer pa sem bil danes v Veb Company in tam so včasih Cube prodajali ampak zadnje čase ne.
Imeli so na zalogi od gravel koles Kona in Bianchi. Bianchi je seveda kar drag, 105 oprema je nekje 1800 EUR:
https://www.veb-company.si/bianchi/kolo...
Ne vem pa če so kakšni popusti možni, za Kona je rekel da naj bi bili bolj ugodni samo nič specifično, baje 105 model okoli 1200-1300 EUR.

Imer bianchi doda 500 EUR pri biciklu :)


Ja to je Primož Roglič naredu da so tolk dragi ratali. :D
Quack !

energetik ::

Gagarin je izjavil:

In to ti je takšna razlika da ti je vredno se s triplo in dodatnim menjalnikom ukvarjat? Ne vem no...

Saj se ne ukvarjam, to že itak je na biciklu.
Da ne omenjam, kaka razlika je v ceni med Eagle X01 in npr. Alivio... Jaz sem komplet 3x gonilke, BB, kaseto in ketno dobil zamenjal za 80€..
X01 samo kaseta pride skoraj 300€...

Sp3m ::

Vozi kdo fat bike?

Mnenja?
««
2 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katero kolo (strani: 1 2 3 4106 107 108 109 )

Oddelek: Šport
5444844994 (8561) Sparkxl
»

Nadležni zvoki pri vožnji kolesa

Oddelek: Na cesti
295211 (4595) OracleDev
»

Iz XC kolesa na gravel ali specialko?

Oddelek: Šport
132000 (1581) erkgheoruugh
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5512635 (8277) Twixz
»

Rabljeno cestno kolo - na kaj paziti?

Oddelek: Šport
3210115 (8813) GizmoX

Več podobnih tem