Forum » Igre » Diablo 4
Diablo 4
FireSnake ::
Zdaj razumem kako to deluje:
- Charge jih mora čim več potamanit, da se coldown čim bolj zmanjša
- če še kaj ostane pa še vsekaš s HotA
zadeva lepo deluje. Vseeno pa rabiš en primarni skill na enem gumbu, da začetni fury zgeneriraš.
In drži tudi tisto, da to deluje šele pri višjih stopnjah.
- Charge jih mora čim več potamanit, da se coldown čim bolj zmanjša
- če še kaj ostane pa še vsekaš s HotA
zadeva lepo deluje. Vseeno pa rabiš en primarni skill na enem gumbu, da začetni fury zgeneriraš.
In drži tudi tisto, da to deluje šele pri višjih stopnjah.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Zmajc ::
Za barba si nabavi Tibault's Will hlače. Vsakič ko aktiviraš "unstoppable" efekt dobiš +50 primary rerource. Tega ima barbat toliko, da več nikoli ne rabiš primarnega skila.
Vrže ga Duriel.
Drugače včeraj dobil Shako.
Vrže ga Duriel.
Drugače včeraj dobil Shako.
Izi ::
Najlepše je da Charge sploh ne rabi nobenega Furya. Takoj iz nule lahko začneš Chargat na polno.
Bistvo Charge builda je Cooldown.
Prvo kar je treba vedeti je da se skillu Charge z višanjem stopnje hkrati niža Cooldovn
Power Charge ti lahko zniža Cooldown največ za 9 sekund, če zadeneš 3 ali več sovražnikov. Več kot 9 sekund ne gre dol.
Če torej uspeš znižati originalni Cooldown, ki je 17 sekund, na 9 sekund, lahko Chargaš non-stop in ne rabiš prav nobenega drugega skilla. Edino za Bosse rabiš še dodatno znižanje na 6 sekund, kadar ni naokoli nobenih drugih pošastkov.
Prvi cilj je torej znižati CD na 9 sekund, končni cilj pa na 6 sekund in si zmagal.
Charge 1. stopnje ima 17s CD
Charge 5. stopnje ima dobrih 13s CD
Charge 15. stopnje pa samo še dobrih 9s CD in tukaj je prvi cilj še dosežen brez da bi sploh imel kakšen dodatni Cooldown na opremi.
Če pa še na opremo dodaš čim več Cooldowna potem pa lahko tudi Bosse Chargaš v neskončnost brez kateregakoli drugega skilla.
Kako torej doseči Charge 15. stopnje?
V skilih gre do 5. stopnje, hlače ti dajo +4 stopnje, Unikatni Ring of the Ravenous, ki se ga lahko dobiš kjerkoli ti da +3 stopnje, Amulet pa ti da lahko +3 stopnje. To je skupaj ravno 15. stopnja.
Ne smeš iskati Charge ampak +X Ranks of All Bravling Skills. Charge je Brawling skill.
Pravi Charge build torej ne uporablja "Tibault's Will" hlače, ampak navadne hlače s +4 Ranks of All Bravling Skills. S Tibault's Will hlačami imaš res ves čas poln Fury ampak kot rečeno za Chargat Furya sploh ne potrebuješ. Nič, zero, zip, zilch, nada.
Tudi Amulet ne sme biti Unikaten ampak navaden s +3 Ranks of All Bravling Skills.
Unikaten mora biti samo prstan Ring of the Ravenous, ki ima +3 Ranks of All Bravling Skills.
Pa čelada naj bo Unikatna "Tuskhelm of Joritz the Mighty".
Na softcore imam tak build in v parih minutah končam ND 100 brez da bi uporabil katerikoli drug skill. Samo Charge, Charge, Charge, ...
Sedaj igram na Hardcore. To sezono je lepa šansa, da mi bo morda celo na Hardcore uspelo priti do level 100. V prejšnjih sezonah so se vsi moji Hardcore poskusi klavrno končali okoli level 70. Sedaj sem s Charge Barbom že na level 73 in imam dober občutek
Bistvo Charge builda je Cooldown.
Prvo kar je treba vedeti je da se skillu Charge z višanjem stopnje hkrati niža Cooldovn
Power Charge ti lahko zniža Cooldown največ za 9 sekund, če zadeneš 3 ali več sovražnikov. Več kot 9 sekund ne gre dol.
Če torej uspeš znižati originalni Cooldown, ki je 17 sekund, na 9 sekund, lahko Chargaš non-stop in ne rabiš prav nobenega drugega skilla. Edino za Bosse rabiš še dodatno znižanje na 6 sekund, kadar ni naokoli nobenih drugih pošastkov.
Prvi cilj je torej znižati CD na 9 sekund, končni cilj pa na 6 sekund in si zmagal.
Charge 1. stopnje ima 17s CD
Charge 5. stopnje ima dobrih 13s CD
Charge 15. stopnje pa samo še dobrih 9s CD in tukaj je prvi cilj še dosežen brez da bi sploh imel kakšen dodatni Cooldown na opremi.
Če pa še na opremo dodaš čim več Cooldowna potem pa lahko tudi Bosse Chargaš v neskončnost brez kateregakoli drugega skilla.
Kako torej doseči Charge 15. stopnje?
V skilih gre do 5. stopnje, hlače ti dajo +4 stopnje, Unikatni Ring of the Ravenous, ki se ga lahko dobiš kjerkoli ti da +3 stopnje, Amulet pa ti da lahko +3 stopnje. To je skupaj ravno 15. stopnja.
Ne smeš iskati Charge ampak +X Ranks of All Bravling Skills. Charge je Brawling skill.
Pravi Charge build torej ne uporablja "Tibault's Will" hlače, ampak navadne hlače s +4 Ranks of All Bravling Skills. S Tibault's Will hlačami imaš res ves čas poln Fury ampak kot rečeno za Chargat Furya sploh ne potrebuješ. Nič, zero, zip, zilch, nada.
Tudi Amulet ne sme biti Unikaten ampak navaden s +3 Ranks of All Bravling Skills.
Unikaten mora biti samo prstan Ring of the Ravenous, ki ima +3 Ranks of All Bravling Skills.
Pa čelada naj bo Unikatna "Tuskhelm of Joritz the Mighty".
Na softcore imam tak build in v parih minutah končam ND 100 brez da bi uporabil katerikoli drug skill. Samo Charge, Charge, Charge, ...
Sedaj igram na Hardcore. To sezono je lepa šansa, da mi bo morda celo na Hardcore uspelo priti do level 100. V prejšnjih sezonah so se vsi moji Hardcore poskusi klavrno končali okoli level 70. Sedaj sem s Charge Barbom že na level 73 in imam dober občutek
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Zmajc ::
Osebno imam HOTA/charge build z Shako. Tako imam lahko 15 charge + Tibault hlače. Po potrebi za bosse dam gor Banished Lord's Talisman amulet.
Best of both worlds.
Best of both worlds.
FireSnake ::
Hvala lepa za podrobno razlago.
Jaz sem navadno (rumeno) opremo prodajal na način, da sploh nisem gledal kakšne lastnosti ima.
Bom še spreminjal.
Izi, včeraj sem te videl, da si igral a te nisem mogel povabiti v druščino.
Jaz sem navadno (rumeno) opremo prodajal na način, da sploh nisem gledal kakšne lastnosti ima.
Bom še spreminjal.
Izi, včeraj sem te videl, da si igral a te nisem mogel povabiti v druščino.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Izi ::
FireSnake ::
Osebno imam HOTA/charge build z Shako. Tako imam lahko 15 charge + Tibault hlače. Po potrebi za bosse dam gor Banished Lord's Talisman amulet.
Best of both worlds.
Sem šel gledat kaj je to. +4 na vse atribute:
https://www.gamerevolution.com/guides/9...
Zdaj sem stopnje 96, bom še jaz to probal dobiti. Trenutno imam Charge na 3 sekundnem ohlajanju pa je že zakon!
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Izi ::
... bom še jaz to probal dobiti.
Hahaha, optimist
Harlequin Crest je Uber Unikatni item. Drop rate za Uber Unikate je tako mizerno nizek, da lahko kar pozabiš nanj.
Tudi Blizzard se zaveda da so pretiravali z redkostjo in ravno pripravljajo neke popravke da bi tudi normalni smrtniki lahko imeli vsaj majhno možnost da kdaj v življenju vidijo ta famozni Šako.
FireSnake ::
Jaz sem z enim švabom igral in sta mu dva padla iz lufta.
Če bo, bo, če ne tudi nobene škode.
Če bo, bo, če ne tudi nobene škode.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Izi ::
Danes je prišel Patch 1.3.2
Glavna stvar tega popravka je, kot sem že zgoraj omenil, da so malo olajšali možnost da dobiš točno določen Uber Unique item.
Uber Unique Crafting
Če dobiš 5 Uber Unikatnih predmetov, ki jih ne rabiš, jih lahko sedaj pri kovaču uničiš da dobiš 5 Resplendent Sparks.
Teh 5 Resplendent Sparks odneseš k Alkimistu in si scraftaš točno določen Uber Unique, ki ga potrebuješ.
Drop rate za Uber Unique (izven Duriela) so dvignili
Morda kdo ne ve, ampak Uber Unikatni predmeti ne padajo samo od Uber Bossa Duriela, ki ima največjo možnost da jih vrže, ampak jih lahko dobiš praktično kjerkoli. Seveda pa je bil Drop Rate za Uber Unikate, izven Duriela, do sedaj tako patetično majhen, da jih praktično noben ni nikoli dobil.
In ta Drop Rate od kjerkoli so sedaj dvignili.
Do sedaj je bil menda tam okoli 1 proti milijon . Ni znano za koliko so ga dvignili, ampak tudi če so ga dvignili za nekaj 1000-krat bo še vedno zanemarljivo majhen.
Glavna stvar tega popravka je, kot sem že zgoraj omenil, da so malo olajšali možnost da dobiš točno določen Uber Unique item.
Uber Unique Crafting
Če dobiš 5 Uber Unikatnih predmetov, ki jih ne rabiš, jih lahko sedaj pri kovaču uničiš da dobiš 5 Resplendent Sparks.
Teh 5 Resplendent Sparks odneseš k Alkimistu in si scraftaš točno določen Uber Unique, ki ga potrebuješ.
Drop rate za Uber Unique (izven Duriela) so dvignili
Morda kdo ne ve, ampak Uber Unikatni predmeti ne padajo samo od Uber Bossa Duriela, ki ima največjo možnost da jih vrže, ampak jih lahko dobiš praktično kjerkoli. Seveda pa je bil Drop Rate za Uber Unikate, izven Duriela, do sedaj tako patetično majhen, da jih praktično noben ni nikoli dobil.
In ta Drop Rate od kjerkoli so sedaj dvignili.
Do sedaj je bil menda tam okoli 1 proti milijon . Ni znano za koliko so ga dvignili, ampak tudi če so ga dvignili za nekaj 1000-krat bo še vedno zanemarljivo majhen.
Zmajc ::
ja, Shako se mi je vsral da se bolj ni mogel. Sicer sem Duriela ubil ene 30-40x vse skupaj z z farm grupo. Drop raje ima Duriel baje 2%.
Če ti pade pade samo kot 2. bonus uniq.
Če ti pade pade samo kot 2. bonus uniq.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Izi ::
Moram se pohvaliti, da sem včeraj tudi na Hardcore dosegel level 100
Charge Barbar je verjetno najbolj varen build za Hardcre. Medtem ko Chargaš si Unstopable in te praktično nič ne more ustaviti ali ubiti razen če napadaš 10+ levelov višje sovražnike.
Edini problem je sedaj da pred mano ni praktično nobenega izziva več. Endgame je zaenkrat res precej ubog, naslednja sezona je pa še hudo daleč.
Charge Barbar je verjetno najbolj varen build za Hardcre. Medtem ko Chargaš si Unstopable in te praktično nič ne more ustaviti ali ubiti razen če napadaš 10+ levelov višje sovražnike.
Edini problem je sedaj da pred mano ni praktično nobenega izziva več. Endgame je zaenkrat res precej ubog, naslednja sezona je pa še hudo daleč.
FireSnake ::
Ja, charge je milina.
Jaz sem poiskal 5 delov o Zoltana in
zdaj ni več nič za naprej za početi (ni več zelenih taskov).
Kaj mi je storiti?
Jaz sem poiskal 5 delov o Zoltana in
zdaj ni več nič za naprej za početi (ni več zelenih taskov).
Kaj mi je storiti?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Izi ::
Glede Drop Rata za Uber Unikate so se nekateri zakopali v kodo in sedaj so znane precej natančne številke.
Drop Rate za Uber Unique izven Duriela so povišali za 1350-krat.
Znani so tudi Drop Rati za navadne Unikate in nadaljnji izračuni pokažejo da lahko sedaj pričakuješ, da boš dobil 1 Uber Unikat približno na vsakih 2000 navadnih Unikatnih itemov.
Jaz sem v tej sezoni (dva lika do level 100) dobil dobrih 100 Unikatnih predmetov, kar je tako daleč od 2000 da tudi po tem dvigu še vedno ne morem realno pričakovati da bom kdajkoli videl kakšen Uber Unikatni predmet.
Skratka, za navadne igralce se ni spremenilo praktično nič.
Drop Rate za Uber Unique izven Duriela so povišali za 1350-krat.
Znani so tudi Drop Rati za navadne Unikate in nadaljnji izračuni pokažejo da lahko sedaj pričakuješ, da boš dobil 1 Uber Unikat približno na vsakih 2000 navadnih Unikatnih itemov.
Jaz sem v tej sezoni (dva lika do level 100) dobil dobrih 100 Unikatnih predmetov, kar je tako daleč od 2000 da tudi po tem dvigu še vedno ne morem realno pričakovati da bom kdajkoli videl kakšen Uber Unikatni predmet.
Skratka, za navadne igralce se ni spremenilo praktično nič.
Zmajc ::
Drop rate pri Durielu nej bi bil okoli 2%, niso rekli da naj bi bil v open world enak drop rate po boostu? 1 drop na 2000 uniqov je 0.05% kar je daleč od tega...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Mato989 ::
Ok season 1 sem igral, prišel do like lvl 77 s sorcom... se splača tole spet sploh vklopit ali?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zmajc ::
Ok season 1 sem igral, prišel do like lvl 77 s sorcom... se splača tole spet sploh vklopit ali?
Lvling je dosti hitrejši kot S1, dodali so par uber bossov za lažje farmanje class uniqov. Drugače ni kaj dosti več za delat. Ko dosežeš lvl 100 in nafarmaš gear da lahko delaš NM 100 dungse si več ali manj zaključil z sezono.
No ... lahko greš farmat seasonal vault da za seasonal peta nafarmaš rare mode ki imajo 2% dropš rate in bojo čez 1 mesec izginili.
Raje kupi Last Epoch ki izide čez 3 dni.
FireSnake ::
A pomagač gre stran?
Uau! Res fino!
Glede na njegovo moč je tako neuporaben. Če bi mu vsaj lahko nekaj opreme dal in mu rekel naj jo gre prodati (sem v preteklosti igral igre, ki so to omogočale). Zgaga je za določen čas izginila in se vrnila z denarjem.
Uau! Res fino!
Glede na njegovo moč je tako neuporaben. Če bi mu vsaj lahko nekaj opreme dal in mu rekel naj jo gre prodati (sem v preteklosti igral igre, ki so to omogočale). Zgaga je za določen čas izginila in se vrnila z denarjem.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Izi ::
Raje kupi Last Epoch ki izide čez 3 dni.
Last Epoch je indie igrica
Napovedovali so Diablo killerja, izid pa se je izkazal za popolno blamažo. Serverji nisi zdržali niti 10 minut preden se je vse skupaj sesulo in na voljo za igranje je samo offline.
Drugače sem pa zadevo testiral nekaj dni nazaj in ima potencial, če bo seveda malemu indie podjetju uspelo nabaviti dovolj serverjev za igranje.
Zmajc ::
Mislim da je D3 launch bil dosti večja blamaža. Tukaj imaš vsaj offline mode dokler ne porihtajo serverjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Izi ::
D3 blamaža ob izidu je bila že celih 12 let nazaj. D4 jim je pa kar dobro uspel, brez sesutja samo nekaj čakalne vrste je bilo.
Sedaj smo leta 2024 in take reči se ne bi smele več dogajati.
Nekaj dni nazaj so se hvalili da so prodali milijon izvodov ob tem pa očitno pozabili da rabijo tudi serverje in bandwidth za vse te igralce, še bolj pomembno pa da rabijo ekipo izkušenih serviserjev in vzdrževalcev. In tukaj so popolnoma pogoreli.
Prevelik Hype, ki so ga naredili jih bo lahko pokopal. Bolje bi bilo če bi začeli bolj skromno, ne pa da so plačali praktično čisto vse znane Diablo 4 streamerje da so zadnje tedne na veliko reklamirali igro.
Tole jih bo stalo kar precej negativne reklame. Na Steamu ocena že pada, ljudje na veliko vračajo igro, na Steamovemu forumu je pa pravi flame war.
Blizzardu se pa smeje
Sedaj smo leta 2024 in take reči se ne bi smele več dogajati.
Nekaj dni nazaj so se hvalili da so prodali milijon izvodov ob tem pa očitno pozabili da rabijo tudi serverje in bandwidth za vse te igralce, še bolj pomembno pa da rabijo ekipo izkušenih serviserjev in vzdrževalcev. In tukaj so popolnoma pogoreli.
Prevelik Hype, ki so ga naredili jih bo lahko pokopal. Bolje bi bilo če bi začeli bolj skromno, ne pa da so plačali praktično čisto vse znane Diablo 4 streamerje da so zadnje tedne na veliko reklamirali igro.
Tole jih bo stalo kar precej negativne reklame. Na Steamu ocena že pada, ljudje na veliko vračajo igro, na Steamovemu forumu je pa pravi flame war.
Blizzardu se pa smeje
FireSnake ::
Ja, charge je milina.
Jaz sem poiskal 5 delov o Zoltana in
zdaj ni več nič za naprej za početi (ni več zelenih taskov).
Kaj mi je storiti?
Je to normalno, da ko poiščeš vseh pet delov Zoltana ni več zgodbe naprej?
Tole sem rešil do sedaj:
https://www.reddit.com/r/diablo4/commen...
kako naprej?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FireSnake ()
Izi ::
FireSnake ::
Ojej. Za tole se pa skorajda ni splačalo matrati
Hvala za info. Ker je tako malo sem bil prepričan, da mora biti še nekaj.
Mi je pa všeč, da ima nadležneš Zoltan popolnoma isti glas, kot ga je imel v prejšnjem delu. Bil je siten in hkrati posrečen.
Hvala za info. Ker je tako malo sem bil prepričan, da mora biti še nekaj.
Mi je pa všeč, da ima nadležneš Zoltan popolnoma isti glas, kot ga je imel v prejšnjem delu. Bil je siten in hkrati posrečen.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Izi ::
Sezona 4 se začne 14. maja 2024
Če kdo ne spremlja bo Diablo 4 v četrti sezoni popolnoma prenovljen.
Bilo je že PTR testiranje za 4. sezono in odzivi so izredno pozitivni. Praktično vsi ki so igrali PTR pravijo da gre za velikansko spremembo na bolje.
Loot sistem je popolnoma prenovljen. Na opremi ne bo več en kup nepomembnih statistik ampak manj in samo tiste pomembne. Skratka oprema bo videti precej drugače, velik poudarek pa bo na nadgradnji opreme.
Nadgradnja opreme je popolnoma spremenjena in izboljšana. Imamo Tempering in potem še Masterworking s katerima se da močno izboljšati prvotno opremo. Na prvi pogled je morda videti malo komplicirano ampak pravijo, da bo hitro vse jasno. Diablo 4 ne bodo nikoli tako zakomplicirali kot Path of Exile, da se vsi razen stalni igralci izgubijo.
Helltides so tudi popolnoma prenovili in je sedaj na voljo že takoj na najnižji težavnosti in menda je sedaj za hitri start do level 50 najbolje delati Helltides.
Tudi End Game bo po novem drugačen. Novost je "The Pit", ki je nekaj podobnega kot Greater Rifti v Diablo 3. Te jame gredo menda do level 200, kar je tako visoko, da še leta nihče ne bo dosegel najvišjih levelov.
Več podrobnosti pride v prihodnjih dneh.
Link: https://news.blizzard.com/en-gb/diablo4...
Če kdo ne spremlja bo Diablo 4 v četrti sezoni popolnoma prenovljen.
Bilo je že PTR testiranje za 4. sezono in odzivi so izredno pozitivni. Praktično vsi ki so igrali PTR pravijo da gre za velikansko spremembo na bolje.
Loot sistem je popolnoma prenovljen. Na opremi ne bo več en kup nepomembnih statistik ampak manj in samo tiste pomembne. Skratka oprema bo videti precej drugače, velik poudarek pa bo na nadgradnji opreme.
Nadgradnja opreme je popolnoma spremenjena in izboljšana. Imamo Tempering in potem še Masterworking s katerima se da močno izboljšati prvotno opremo. Na prvi pogled je morda videti malo komplicirano ampak pravijo, da bo hitro vse jasno. Diablo 4 ne bodo nikoli tako zakomplicirali kot Path of Exile, da se vsi razen stalni igralci izgubijo.
Helltides so tudi popolnoma prenovili in je sedaj na voljo že takoj na najnižji težavnosti in menda je sedaj za hitri start do level 50 najbolje delati Helltides.
Tudi End Game bo po novem drugačen. Novost je "The Pit", ki je nekaj podobnega kot Greater Rifti v Diablo 3. Te jame gredo menda do level 200, kar je tako visoko, da še leta nihče ne bo dosegel najvišjih levelov.
Več podrobnosti pride v prihodnjih dneh.
Link: https://news.blizzard.com/en-gb/diablo4...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Jarno ::
Pohvalno!
Še en očitek na PoE je ta, da naravnost obsedeno nerfajo "straightforward" builde in je potem igralec dobesedno prisiljen v čudne igralne mehanike za dober DPS.
Če se malce pošalim, sem igro D4 prednaročil, vendar z igranjem čakam na tovrstne izboljšave, da se je buhnedaj prej ne naveličam.
Diablo 4 ne bodo nikoli tako zakomplicirali kot Path of Exile, da se vsi razen stalni igralci izgubijo.
Še en očitek na PoE je ta, da naravnost obsedeno nerfajo "straightforward" builde in je potem igralec dobesedno prisiljen v čudne igralne mehanike za dober DPS.
Če se malce pošalim, sem igro D4 prednaročil, vendar z igranjem čakam na tovrstne izboljšave, da se je buhnedaj prej ne naveličam.
#65W!
Izi ::
Do začetka prelomne in močno drugačne sezone 4 nas loči samo še nekaj dni in čas je za odločitev kateri klas in build bomo tokrat izbrali. Možgančkarji so glede na PTR in kasnejše spremembe že izdelali najnovejše Tier liste.
Kot je videti izdelovalci vsako sezono namenoma pustijo en klas oziroma build, ki močno izstopa.
V 2. sezoni je bil to Sorcerer s tistimi kroglami, ki so krožile okoli njega in morile vse živo, v 3. sezoni je bil to Barbar, ki je ves čas Chargal naokoli in z enim Chargom pokosil celoten ekran sovražnikov.
V 4. sezoni pa bo naj, kot vse kaže, Necromancer s svojimi Minioni.
Ne samo da bo Necro super močan, bo tudi super lahek za igranje. Za nekatere bo celo dolgočaseno lahek. Ti naj raje izberejo Rogue klas, ki bo to sezono najšibkejši in za povrh potrebuje tudi največ dela in koncentracije med igranjem
Ampak moč in lahkotnost Necrota nista vse. Za Casuale bo zelo pomembno da ne rabiš prav nobene redke opreme, nobenih unikatnih predmetov in nobenega znanja. Samo vse možne Minione nabereš in že letiš od začetka igre pa vse do končnih Bossov.
Ta build je popolnoma na vrhu v vseh kategorijah, razen v Speedfarming kategoriji je zgolj povprečen, ker kljub super moči ne moreš ves čas samo drveti naprej ampak se je treba občasno tudi ustaviti, da Minioni lahko opravijo svoje delo.
Predlagam ta build za 4. sezono: Minion Necromancer Endgame Build Guide
Kot je videti izdelovalci vsako sezono namenoma pustijo en klas oziroma build, ki močno izstopa.
V 2. sezoni je bil to Sorcerer s tistimi kroglami, ki so krožile okoli njega in morile vse živo, v 3. sezoni je bil to Barbar, ki je ves čas Chargal naokoli in z enim Chargom pokosil celoten ekran sovražnikov.
V 4. sezoni pa bo naj, kot vse kaže, Necromancer s svojimi Minioni.
Ne samo da bo Necro super močan, bo tudi super lahek za igranje. Za nekatere bo celo dolgočaseno lahek. Ti naj raje izberejo Rogue klas, ki bo to sezono najšibkejši in za povrh potrebuje tudi največ dela in koncentracije med igranjem
Ampak moč in lahkotnost Necrota nista vse. Za Casuale bo zelo pomembno da ne rabiš prav nobene redke opreme, nobenih unikatnih predmetov in nobenega znanja. Samo vse možne Minione nabereš in že letiš od začetka igre pa vse do končnih Bossov.
Ta build je popolnoma na vrhu v vseh kategorijah, razen v Speedfarming kategoriji je zgolj povprečen, ker kljub super moči ne moreš ves čas samo drveti naprej ampak se je treba občasno tudi ustaviti, da Minioni lahko opravijo svoje delo.
Predlagam ta build za 4. sezono: Minion Necromancer Endgame Build Guide
Ajnstajn` ::
Tema zgleda mrtva kljub novi sezoni... ocitno casualci vec ne povohajo igre in jim je ta sistem sezon prevec tuj. Verjetno jih ne bo do novega expansiona.
Novincev je pa bore malo v arpg.
Ni glih enostavno danes narediti arpgja, da bi zadovoljil casualce in noliferje.
Pa vseeno sezona je kar zanimiva in dokaj grindy. Do 100 se pride hitro, potem se pa zacne farming, ki zgleda kar ok. Dobro kost so vrgli noliferjem z pitom do 200, da majo kaj za glodat za par tednov. Malo me moti, kako scarse je gold ampak bo to verjetno fixan v roku tedna ali dveh.
Ce bi bil izid igre s contentom cetrte sezone, bi bila zgodba dosti drugacna.
Novincev je pa bore malo v arpg.
Ni glih enostavno danes narediti arpgja, da bi zadovoljil casualce in noliferje.
Pa vseeno sezona je kar zanimiva in dokaj grindy. Do 100 se pride hitro, potem se pa zacne farming, ki zgleda kar ok. Dobro kost so vrgli noliferjem z pitom do 200, da majo kaj za glodat za par tednov. Malo me moti, kako scarse je gold ampak bo to verjetno fixan v roku tedna ali dveh.
Ce bi bil izid igre s contentom cetrte sezone, bi bila zgodba dosti drugacna.
//
Tribal ::
Sem probal, pa me ne prepriča. Nič posebnega, spet samo letanje naokol, da kaj ne zamudiš...
Oprema se nabere za tren oka, grind pa spet isti. Je par izboljšav ki so mi všeč ampak vseeno me ne potegne.
Oprema se nabere za tren oka, grind pa spet isti. Je par izboljšav ki so mi všeč ampak vseeno me ne potegne.
Izi ::
Da ni toliko komentarje je predvsem kriv Slo-Tech, ki ga obiskujejo samo še starine, ki vse manj igrajo igre
Diablo 4 je pa še kako živ. Spet podira rekorde. Nova sezone je pa fantastična. Tako dobrih ocen še ni bilo. Seveda je še možnost za izboljšave.
Igra je sedaj precej drugačna.
Prej se je levelalo od 1 do 50, od 50 do 100 pa je bil endgame, potem pa je večina počasi odnehala.
Sedaj se levela od 1 do 100 zelo hitro, potem pa se igra šele prav začne.
Do 50 se rabi okoli 3 ure, do 100 pa okoli 12 ur. Če seveda veš kaj delaš in imaš že načrt svojega builda, drugače se te številke hitro podvojijo.
Necromancer se je po predvidevanjih izkazal za najboljši klas te sezone. Igrati ga je čisti užitek. To je končno tisti pravi Necro, ki samo oživlja mrtve, sam pa si ne maže rok.
Čeprav ni obvezen noben del Unikatne opreme, močno priporočam uporabo tega prstana:
Ta je kot naročen za Minion Necromancerja.
Čeprav Minion Necro nima kaj pretirano veliko dela, saj praktično vse opravijo Minioni, se včasih splača v množico sovražnikov vreči kakšen urok za pomoč našim Minionom.
Poleg tega da skrbiš da imaš vedno polno število Minionov (Raise Skeleton), je smiselno uporabljati Corpse Tendrils za upočasnjevanje in grupiranje sovražnikov in pa Corpse Explosion.
Omenjeni prstan bo prav vse te 3 skille samodejno uporabljal ves čas ko so na voljo trupla, kar močno olajša že tako lahkotno igranje
Naš Necro se potem lahko v miru posveti pobiranju predmetov in pa izmikanju številnim nevarnostim. Edini skill, ki ga še samodejno uporabljaš je Ultimativni "Army of the Dead", ki ga uporabiš ko se nabere večja skupina sovražnikov ali Boss. To je vse. Super Casual in super učinkovito.
Minion Necro buildov se je pa v zadnjih dneh nabralo kar lepo število in osebno priporočam "Shadow Minion Necromancer" build.
Navaden Minion build se specializira predvsem na Golema, kar je odlično za Bosse, za običajno delo pa ne toliko, medtem ko je Shadow Minion build bolj specialira na naše Skeletal Mage in se odlično obnese v vseh situacijah in je tudi malo močnejši.
Tole je en primer tega builda: Shadow Minion Necromancer Endgame Build
Je sicer v redu build, ki ga še dnevno spreminjajo in je še daleč od idealnega. Jaz sem si ga izdelal kar sam, predvsem pri Paragon ploščah in Glifih te "profi" izdelovalci zankrat še precej brcajo v temo.
Diablo 4 je pa še kako živ. Spet podira rekorde. Nova sezone je pa fantastična. Tako dobrih ocen še ni bilo. Seveda je še možnost za izboljšave.
Igra je sedaj precej drugačna.
Prej se je levelalo od 1 do 50, od 50 do 100 pa je bil endgame, potem pa je večina počasi odnehala.
Sedaj se levela od 1 do 100 zelo hitro, potem pa se igra šele prav začne.
Do 50 se rabi okoli 3 ure, do 100 pa okoli 12 ur. Če seveda veš kaj delaš in imaš že načrt svojega builda, drugače se te številke hitro podvojijo.
Necromancer se je po predvidevanjih izkazal za najboljši klas te sezone. Igrati ga je čisti užitek. To je končno tisti pravi Necro, ki samo oživlja mrtve, sam pa si ne maže rok.
Čeprav ni obvezen noben del Unikatne opreme, močno priporočam uporabo tega prstana:
Ta je kot naročen za Minion Necromancerja.
Čeprav Minion Necro nima kaj pretirano veliko dela, saj praktično vse opravijo Minioni, se včasih splača v množico sovražnikov vreči kakšen urok za pomoč našim Minionom.
Poleg tega da skrbiš da imaš vedno polno število Minionov (Raise Skeleton), je smiselno uporabljati Corpse Tendrils za upočasnjevanje in grupiranje sovražnikov in pa Corpse Explosion.
Omenjeni prstan bo prav vse te 3 skille samodejno uporabljal ves čas ko so na voljo trupla, kar močno olajša že tako lahkotno igranje
Naš Necro se potem lahko v miru posveti pobiranju predmetov in pa izmikanju številnim nevarnostim. Edini skill, ki ga še samodejno uporabljaš je Ultimativni "Army of the Dead", ki ga uporabiš ko se nabere večja skupina sovražnikov ali Boss. To je vse. Super Casual in super učinkovito.
Minion Necro buildov se je pa v zadnjih dneh nabralo kar lepo število in osebno priporočam "Shadow Minion Necromancer" build.
Navaden Minion build se specializira predvsem na Golema, kar je odlično za Bosse, za običajno delo pa ne toliko, medtem ko je Shadow Minion build bolj specialira na naše Skeletal Mage in se odlično obnese v vseh situacijah in je tudi malo močnejši.
Tole je en primer tega builda: Shadow Minion Necromancer Endgame Build
Je sicer v redu build, ki ga še dnevno spreminjajo in je še daleč od idealnega. Jaz sem si ga izdelal kar sam, predvsem pri Paragon ploščah in Glifih te "profi" izdelovalci zankrat še precej brcajo v temo.
Ajnstajn` ::
Da ni toliko komentarje je predvsem kriv Slo-Tech, ki ga obiskujejo samo še starine, ki vse manj igrajo igre
verjetno imaš prav, ker je moja friend lista totalno polna, ampak nimam pa občutka, kako je med casualci.
Diablo 4 je pa še kako živ. Spet podira rekorde. Nova sezone je pa fantastična. Tako dobrih ocen še ni bilo. Seveda je še možnost za izboljšave.
jaz imam tudi občutek da je diablo 4 končno na pravi poti.
Igra je sedaj precej drugačna.
Prej se je levelalo od 1 do 50, od 50 do 100 pa je bil endgame, potem pa je večina počasi odnehala.
Sedaj se levela od 1 do 100 zelo hitro, potem pa se igra šele prav začne.
Do 50 se rabi okoli 3 ure, do 100 pa okoli 12 ur. Če seveda veš kaj delaš in imaš že načrt svojega builda, drugače se te številke hitro podvojijo.
Necromancer se je po predvidevanjih izkazal za najboljši klas te sezone. Igrati ga je čisti užitek. To je končno tisti pravi Necro, ki samo oživlja mrtve, sam pa si ne maže rok.
Čeprav ni obvezen noben del Unikatne opreme, močno priporočam uporabo tega prstana:
Ta je kot naročen za Minion Necromancerja.
Čeprav Minion Necro nima kaj pretirano veliko dela, saj praktično vse opravijo Minioni, se včasih splača v množico sovražnikov vreči kakšen urok za pomoč našim Minionom.
Poleg tega da skrbiš da imaš vedno polno število Minionov (Raise Skeleton), je smiselno uporabljati Corpse Tendrils za upočasnjevanje in grupiranje sovražnikov in pa Corpse Explosion.
Omenjeni prstan bo prav vse te 3 skille samodejno uporabljal ves čas ko so na voljo trupla, kar močno olajša že tako lahkotno igranje
Naš Necro se potem lahko v miru posveti pobiranju predmetov in pa izmikanju številnim nevarnostim. Edini skill, ki ga še samodejno uporabljaš je Ultimativni "Army of the Dead", ki ga uporabiš ko se nabere večja skupina sovražnikov ali Boss. To je vse. Super Casual in super učinkovito.
Minion Necro buildov se je pa v zadnjih dneh nabralo kar lepo število in osebno priporočam "Shadow Minion Necromancer" build.
Navaden Minion build se specializira predvsem na Golema, kar je odlično za Bosse, za običajno delo pa ne toliko, medtem ko je Shadow Minion build bolj specialira na naše Skeletal Mage in se odlično obnese v vseh situacijah in je tudi malo močnejši.
Tole je en primer tega builda: Shadow Minion Necromancer Endgame Build
Je sicer v redu build, ki ga še dnevno spreminjajo in je še daleč od idealnega. Jaz sem si ga izdelal kar sam, predvsem pri Paragon ploščah in Glifih te "profi" izdelovalci zankrat še precej brcajo v temo.
kar se pa tiče necroja je res da je top class v igri in prevladuje v vsem, razen v eni stvari, ki pa je v diablu ponavadi med najpomembnejšimi in to je speed. 100% najpočasnejši class v igri, delno tudi na račun bustastega AI minionov. Vidim pri farmanju NMDjev, kako necroja nikjer ni, samo za barbi in sorci laufajo in pobirajo loot. Barb ni toliko po dmgju za necrotom, kolikor je necro počasnejši od barba. Verjetno casualcev ne moti ta počasnost necrota ampak če farmaš nek content, sploh ni primerljivo.
da bi necro delal kaj takega
je pa res da za kak high tier pit push barb ne pride niti blizu necrotu, ki lahko naredi 500k, 600k single hit z golemom.
//
Izi ::
Evo, tukaj je prva bolj resna razlaga Minion Necrota in kateri skili so dejansko potrebni, da zadeva deluje.
Je cela znanost.
Ti lahko skupaj zmečeš kar nekaj in bo v redu delalo do 20 levelov nad našim levelom, ampak End-game so po novem sovražniki level 200, tam pa pogoriš, če nimaš optimalnega builda. Predvsem pa je tam problem preživetje in ne toliko damage.
Kot je videti smo prve dni vsi narobe uporabljali Shadow Minion builde. Brez "Bone Storm" skila je Shadow build slabši kot navaden (Kalan's Edict) build. Shadow Minion build je boljši izključno samo če uporabljaš Bone Storm s točno določenimi Legendarnimi Aspecti.
Build Planer: https://maxroll.gg/d4/planner/qqvi0wdb
Tukaj so trije buildi, preklapljaš spodaj levo.
Navaden build je najboljši za levelanje od 1 do 100, potem je Shadow build za katerega rabiš že precej dobro opremo in deluje za End-game in pa še Braindead build , ki uporablja tisti Unikatni prstan, ki sem ga omenil zgoraj, in močno olajša igranje ampak imaš zato malenkost manjši Damage.
Jaz uporabljam Braindead build. Tudi ta potrebuje več kot dovolj dela, saj moraš še vedno ročno metati 2 skila in ves čas skrbno izbirati svojo pozicijo da preživiš. Minioni so pa tudi precej neumni in se nikoli nočejo preveč oddaljiti od tebe, kar pomeni, da se med bojem ne moreš kar skrivati v kakšnem varnem kotičku
Je cela znanost.
Ti lahko skupaj zmečeš kar nekaj in bo v redu delalo do 20 levelov nad našim levelom, ampak End-game so po novem sovražniki level 200, tam pa pogoriš, če nimaš optimalnega builda. Predvsem pa je tam problem preživetje in ne toliko damage.
Kot je videti smo prve dni vsi narobe uporabljali Shadow Minion builde. Brez "Bone Storm" skila je Shadow build slabši kot navaden (Kalan's Edict) build. Shadow Minion build je boljši izključno samo če uporabljaš Bone Storm s točno določenimi Legendarnimi Aspecti.
Build Planer: https://maxroll.gg/d4/planner/qqvi0wdb
Tukaj so trije buildi, preklapljaš spodaj levo.
Navaden build je najboljši za levelanje od 1 do 100, potem je Shadow build za katerega rabiš že precej dobro opremo in deluje za End-game in pa še Braindead build , ki uporablja tisti Unikatni prstan, ki sem ga omenil zgoraj, in močno olajša igranje ampak imaš zato malenkost manjši Damage.
Jaz uporabljam Braindead build. Tudi ta potrebuje več kot dovolj dela, saj moraš še vedno ročno metati 2 skila in ves čas skrbno izbirati svojo pozicijo da preživiš. Minioni so pa tudi precej neumni in se nikoli nočejo preveč oddaljiti od tebe, kar pomeni, da se med bojem ne moreš kar skrivati v kakšnem varnem kotičku
Jarno ::
Pohvale na tehnično izvedbo igre. S FSR 2.0 Balanced, 1440p in High nastavitvami igra BP dela pri 120FPS in to na stari midrange kartici. FSR je implementiran na ustrezen način, kakšnih motečih artefaktov ni zaslediti. Mi je celo bolj všeč od intelovega XeSS, je tudi hitrejši.
#65W!
FireSnake ::
Jaz brez FSR (ali DLSS, ki tako ni mogoč na moji kartici) pa na 7900XT skozi na 144 FPS - včasih pade za par sličic na sekundo
Več, kot 144 monitor ne omogoča.
Jaz sem se danes malo pošlepal in prišel do stopnje 38.
Kaj so sledenje žarku omogočili, kot so obljubljali? Ker sence padajo bolj realno kot prej.
Več, kot 144 monitor ne omogoča.
Jaz sem se danes malo pošlepal in prišel do stopnje 38.
Kaj so sledenje žarku omogočili, kot so obljubljali? Ker sence padajo bolj realno kot prej.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FireSnake ()
Jarno ::
Poglej čisto spodaj pri grafičnih nastavitvah. Meni jih kaže, samo ne da nastaviti brez podpore kartice za RT.
#65W!
Izi ::
Hvala da ste me spomnili na nove nastavitve. Sem šel še enkrat skozi vse nastavitve in zaradi FSR 2 sem lahko sedaj skoraj vse dvignil na maksimum. Edino Ray tracinga moja že malo betežna grafična ne podpira.
FireSnake ::
Poglej čisto spodaj pri grafičnih nastavitvah. Meni jih kaže, samo ne da nastaviti brez podpore kartice za RT.
Mene je ob posodobitvi na novo verzijo pokazalo dialog in sem lahko zbral.
Koliko sem gledal sence sem skoral prepričan, da je ray tracing.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FireSnake ()
Ajnstajn` ::
Evo, tukaj je prva bolj resna razlaga Minion Necrota in kateri skili so dejansko potrebni, da zadeva deluje.
Je cela znanost.
Ti lahko skupaj zmečeš kar nekaj in bo v redu delalo do 20 levelov nad našim levelom, ampak End-game so po novem sovražniki level 200, tam pa pogoriš, če nimaš optimalnega builda. Predvsem pa je tam problem preživetje in ne toliko damage.
Kot je videti smo prve dni vsi narobe uporabljali Shadow Minion builde. Brez "Bone Storm" skila je Shadow build slabši kot navaden (Kalan's Edict) build. Shadow Minion build je boljši izključno samo če uporabljaš Bone Storm s točno določenimi Legendarnimi Aspecti.
Build Planer: https://maxroll.gg/d4/planner/qqvi0wdb
Tukaj so trije buildi, preklapljaš spodaj levo.
Navaden build je najboljši za levelanje od 1 do 100, potem je Shadow build za katerega rabiš že precej dobro opremo in deluje za End-game in pa še Braindead build , ki uporablja tisti Unikatni prstan, ki sem ga omenil zgoraj, in močno olajša igranje ampak imaš zato malenkost manjši Damage.
Jaz uporabljam Braindead build. Tudi ta potrebuje več kot dovolj dela, saj moraš še vedno ročno metati 2 skila in ves čas skrbno izbirati svojo pozicijo da preživiš. Minioni so pa tudi precej neumni in se nikoli nočejo preveč oddaljiti od tebe, kar pomeni, da se med bojem ne moreš kar skrivati v kakšnem varnem kotičku
jap, ta video definitvno kar vreden ogleda za nekoga, ki namerava sprobat necrota.
Necro je pač trenutno daleč najboljši class za pushanje. Po pit 120 imajo bossi že čez 100B lajfa, mislim da ma pit 126 boss 126B lajfa in samo necro je, ki hitne čez B.
https://clips.twitch.tv/SarcasticDirtyG...
Potem je tu še kill pit 110 bossa roba z warrom, s katerim je klofal bossa na koncu čez 5 minut.
https://clips.twitch.tv/ProductiveConfi...
Necro za pushanje, za farmanje pa je več alternativ. sorc, barb, druid. rogue, vse je hitrejše kot necro.
//
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ajnstajn` ()
Izi ::
Moja analiza 4. sezone:
Ne vem kaj so mislili ampak to sezono je praktično nemogoče končati sezonsko potovanje. Do sedaj sem mislil, da je sezonsko potovanje nekaj kar naj bi prej ali slej končali vsi potrpežljivi igralci, pa sem se kot kaže motil. Končanje 4. sezonskega potovanja je sedaj rezervirano samo za največje Profije pa še ti se bodo morali močno potruditi.
Na koncu Season Journeya ti ostanejo trije questi za tri najhujše Bosse v igri. Vsi trije pa so praktično nemogoči za normalne igralce. Končati je treba samo enega od teh treh ampak vseeno je to za večino Mission impossible.
Izbira je Uber Lilith, Tormented Andariel ali Tormented Duriel.
Vsi Tormented Bossi imajo novi Stack sistem, ki ga ima po novem tudi Uber Lilith. Se pravi vsak zadetek ali napaka ti doda en stack, ki močno poveča škodo, ki jo dobivaš. Do 3 stacke se še da nekako preživeti, ko imaš četrtega te bo vsaka napaka ubila praktično v trenutku.
In to pri Bossih, katerih boj traja skoraj 10 minut medtem ko naokoli po celem ekranu letijo nevernosti na vse strani, da komaj kaj vidiš. In v celih 10 minutah se te lahko dotaknejo samo 3 nevarnosti izmed vseh tisočih ki se jih moraš izogniti brez najmanjše napake.
Da ne bo kdo mešal Tormented Bosse z Uber Bossi. Uber Bossi so level 100 in nimajo kaznovalnega sistema v trenutnem stanju igre pa padejo v nekaj sekundah. Tormented Bossi pa so level 200 z nepredstavljivo količino življenja in novim kaznovalnim sistemom ki te One shota po štirih napakah.
Moj Necro lahko konča Nightmare Dungeon 100 z zavezanimi očmi v parih minutah. Pit 70+ tudi ni kašen problem, včasih sicer umrem, ampak tudi tukaj ne traja več kot par minut. Moram še probati do koliko sploh gre.
World Boss pade v manj kot 10 sekundah tudi če sem tam povsem sam. Ti so postali že patetični in bi jim moral Blizzard dati močan Buff, vsaj 10-kraten damage in health, drugače si ne zaslužijo imena World Boss.
Uber Bossi so pa tudi to sezono postali že popolnoma patetični in rabijo močan Buff. Uber Durial in Uber Andariel z mojim Necrotom umreta še preden se v celoti zaključi animacija prihoda. Zaslišiš grozovito rjovenje in v istem trenutku že mrtev leži na tleh.
Tudi Helltide takoj ko dosežeš level 100 postane brezvezno lahek, kljub napitku ki dvigne level sovražnikov za 10 levelov. Morali bi narediti da se ti napitki stackajo in če bi lahko dvignil level sovražnikov na okoli 150 bi bil spet izziv.
Skratka skoraj celotna vsebine igre je patetično lahko, potem pa gredo narediti Tormented Bosse, ki so približno 100 krat močnejši in za povrh ne rabiš samo super močan build ampak tudi nečloveško natančno spretnost izmikanja in predvidevanja, katere večina ljudi nima. In to vključijo v sezonsko potovanje.
Ta Tormented sistem moram močno pograjati in se mi zdi da tak spretnostni sistem ne sodi v igro tipa Diablo. To je zadeva za Souls like igre, na pa za Akcijski RPG.
Pit sistem moram pa pohvaliti. Čeprav je bolj ali manj kopija Greater Riftov iz D3, je to praktično edina zadeva v igri, ki nudi več kot dovolj izziva za vse, casuale in profije.
Če sem prav obveščen gre Pit trenutno do 200. stopnje, kar pomeni da še lep čas nihče ne bo dosegel najvišjega. Že Pit 100 je omembe vreden dosežek s katerim se lahko hvališ naokoli. Za uspešno igranje pa rabiš doseči samo Pit 61, da lahko farmaš vse potrebne materiale in nadgradiš vso svojo opremo do maksimuma. Pit 61 pa mislim da lahko doseže vsak brez večjih problemov.
Ne vem kaj so mislili ampak to sezono je praktično nemogoče končati sezonsko potovanje. Do sedaj sem mislil, da je sezonsko potovanje nekaj kar naj bi prej ali slej končali vsi potrpežljivi igralci, pa sem se kot kaže motil. Končanje 4. sezonskega potovanja je sedaj rezervirano samo za največje Profije pa še ti se bodo morali močno potruditi.
Na koncu Season Journeya ti ostanejo trije questi za tri najhujše Bosse v igri. Vsi trije pa so praktično nemogoči za normalne igralce. Končati je treba samo enega od teh treh ampak vseeno je to za večino Mission impossible.
Izbira je Uber Lilith, Tormented Andariel ali Tormented Duriel.
Vsi Tormented Bossi imajo novi Stack sistem, ki ga ima po novem tudi Uber Lilith. Se pravi vsak zadetek ali napaka ti doda en stack, ki močno poveča škodo, ki jo dobivaš. Do 3 stacke se še da nekako preživeti, ko imaš četrtega te bo vsaka napaka ubila praktično v trenutku.
In to pri Bossih, katerih boj traja skoraj 10 minut medtem ko naokoli po celem ekranu letijo nevernosti na vse strani, da komaj kaj vidiš. In v celih 10 minutah se te lahko dotaknejo samo 3 nevarnosti izmed vseh tisočih ki se jih moraš izogniti brez najmanjše napake.
Da ne bo kdo mešal Tormented Bosse z Uber Bossi. Uber Bossi so level 100 in nimajo kaznovalnega sistema v trenutnem stanju igre pa padejo v nekaj sekundah. Tormented Bossi pa so level 200 z nepredstavljivo količino življenja in novim kaznovalnim sistemom ki te One shota po štirih napakah.
Moj Necro lahko konča Nightmare Dungeon 100 z zavezanimi očmi v parih minutah. Pit 70+ tudi ni kašen problem, včasih sicer umrem, ampak tudi tukaj ne traja več kot par minut. Moram še probati do koliko sploh gre.
World Boss pade v manj kot 10 sekundah tudi če sem tam povsem sam. Ti so postali že patetični in bi jim moral Blizzard dati močan Buff, vsaj 10-kraten damage in health, drugače si ne zaslužijo imena World Boss.
Uber Bossi so pa tudi to sezono postali že popolnoma patetični in rabijo močan Buff. Uber Durial in Uber Andariel z mojim Necrotom umreta še preden se v celoti zaključi animacija prihoda. Zaslišiš grozovito rjovenje in v istem trenutku že mrtev leži na tleh.
Tudi Helltide takoj ko dosežeš level 100 postane brezvezno lahek, kljub napitku ki dvigne level sovražnikov za 10 levelov. Morali bi narediti da se ti napitki stackajo in če bi lahko dvignil level sovražnikov na okoli 150 bi bil spet izziv.
Skratka skoraj celotna vsebine igre je patetično lahko, potem pa gredo narediti Tormented Bosse, ki so približno 100 krat močnejši in za povrh ne rabiš samo super močan build ampak tudi nečloveško natančno spretnost izmikanja in predvidevanja, katere večina ljudi nima. In to vključijo v sezonsko potovanje.
Ta Tormented sistem moram močno pograjati in se mi zdi da tak spretnostni sistem ne sodi v igro tipa Diablo. To je zadeva za Souls like igre, na pa za Akcijski RPG.
Pit sistem moram pa pohvaliti. Čeprav je bolj ali manj kopija Greater Riftov iz D3, je to praktično edina zadeva v igri, ki nudi več kot dovolj izziva za vse, casuale in profije.
Če sem prav obveščen gre Pit trenutno do 200. stopnje, kar pomeni da še lep čas nihče ne bo dosegel najvišjega. Že Pit 100 je omembe vreden dosežek s katerim se lahko hvališ naokoli. Za uspešno igranje pa rabiš doseči samo Pit 61, da lahko farmaš vse potrebne materiale in nadgradiš vso svojo opremo do maksimuma. Pit 61 pa mislim da lahko doseže vsak brez večjih problemov.
jarre ::
Berem Izi-jeve komentarje in analizo...in...nič... ja...mislim, da bom moral pustiti svojega Double Swing Twister Barbara ter sen aučiti vseh vragolij z Necrotom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jarre ()
Ajnstajn` ::
Moja analiza 4. sezone:
Ne vem kaj so mislili ampak to sezono je praktično nemogoče končati sezonsko potovanje. Do sedaj sem mislil, da je sezonsko potovanje nekaj kar naj bi prej ali slej končali vsi potrpežljivi igralci, pa sem se kot kaže motil. Končanje 4. sezonskega potovanja je sedaj rezervirano samo za največje Profije pa še ti se bodo morali močno potruditi.
Na koncu Season Journeya ti ostanejo trije questi za tri najhujše Bosse v igri. Vsi trije pa so praktično nemogoči za normalne igralce. Končati je treba samo enega od teh treh ampak vseeno je to za večino Mission impossible.
Izbira je Uber Lilith, Tormented Andariel ali Tormented Duriel.
Vsi Tormented Bossi imajo novi Stack sistem, ki ga ima po novem tudi Uber Lilith. Se pravi vsak zadetek ali napaka ti doda en stack, ki močno poveča škodo, ki jo dobivaš. Do 3 stacke se še da nekako preživeti, ko imaš četrtega te bo vsaka napaka ubila praktično v trenutku.
In to pri Bossih, katerih boj traja skoraj 10 minut medtem ko naokoli po celem ekranu letijo nevernosti na vse strani, da komaj kaj vidiš. In v celih 10 minutah se te lahko dotaknejo samo 3 nevarnosti izmed vseh tisočih ki se jih moraš izogniti brez najmanjše napake.
Da ne bo kdo mešal Tormented Bosse z Uber Bossi. Uber Bossi so level 100 in nimajo kaznovalnega sistema v trenutnem stanju igre pa padejo v nekaj sekundah. Tormented Bossi pa so level 200 z nepredstavljivo količino življenja in novim kaznovalnim sistemom ki te One shota po štirih napakah.
Moj Necro lahko konča Nightmare Dungeon 100 z zavezanimi očmi v parih minutah. Pit 70+ tudi ni kašen problem, včasih sicer umrem, ampak tudi tukaj ne traja več kot par minut. Moram še probati do koliko sploh gre.
World Boss pade v manj kot 10 sekundah tudi če sem tam povsem sam. Ti so postali že patetični in bi jim moral Blizzard dati močan Buff, vsaj 10-kraten damage in health, drugače si ne zaslužijo imena World Boss.
Uber Bossi so pa tudi to sezono postali že popolnoma patetični in rabijo močan Buff. Uber Durial in Uber Andariel z mojim Necrotom umreta še preden se v celoti zaključi animacija prihoda. Zaslišiš grozovito rjovenje in v istem trenutku že mrtev leži na tleh.
Tudi Helltide takoj ko dosežeš level 100 postane brezvezno lahek, kljub napitku ki dvigne level sovražnikov za 10 levelov. Morali bi narediti da se ti napitki stackajo in če bi lahko dvignil level sovražnikov na okoli 150 bi bil spet izziv.
Skratka skoraj celotna vsebine igre je patetično lahko, potem pa gredo narediti Tormented Bosse, ki so približno 100 krat močnejši in za povrh ne rabiš samo super močan build ampak tudi nečloveško natančno spretnost izmikanja in predvidevanja, katere večina ljudi nima. In to vključijo v sezonsko potovanje.
Ta Tormented sistem moram močno pograjati in se mi zdi da tak spretnostni sistem ne sodi v igro tipa Diablo. To je zadeva za Souls like igre, na pa za Akcijski RPG.
Pit sistem moram pa pohvaliti. Čeprav je bolj ali manj kopija Greater Riftov iz D3, je to praktično edina zadeva v igri, ki nudi več kot dovolj izziva za vse, casuale in profije.
Če sem prav obveščen gre Pit trenutno do 200. stopnje, kar pomeni da še lep čas nihče ne bo dosegel najvišjega. Že Pit 100 je omembe vreden dosežek s katerim se lahko hvališ naokoli. Za uspešno igranje pa rabiš doseči samo Pit 61, da lahko farmaš vse potrebne materiale in nadgradiš vso svojo opremo do maksimuma. Pit 61 pa mislim da lahko doseže vsak brez večjih problemov.
če delaš pit 70+, potem nekaj delaš narobe na lilith 200, ker mislim da ni nevem koliko težja. mislim da ima 2B lajfa, kar za necrota nebi smela bit težava.
Tisti stacki na barbu ne delajo takšnih problemov, tam do 8 ni problema, pa ko spraviš lilith v fazo, se ti resetirajo.
Tisti ko dela pit 70, z tormented lilith nebi smel imet težav.
//
Izi ::
Tisti stacki na barbu ne delajo takšnih problemov, tam do 8 ni problema, pa ko spraviš lilith v fazo, se ti resetirajo.
Tisti ko dela pit 70, z tormented lilith nebi smel imet težav.
Da se Stacki resetirajo nisem vedel. Pri Lilith še nikoli nisem uspel priti v drugo fazo Sem rekel, da jaz absolutno nisem za Souls like igre. 4 Stacki mene takoj One shotajo. Sem kar precej probaval in nikoli ne uspem priti do 5 stackov, vedno umrem kmalu zatem ko dobim 4 stacke.
Kar se tiče pa Pitov sem pa še malo probaval in več kot 70 mi tudi ne gre. In začuda je problem Boss na koncu, do Bossa pridem brez problema v parih minutah, Boss me pa potem mimogrede One shotne ko ga spravim nekje do polovice.
Pa imam precej defensive build z okoli 30k življenja, pa Fortify in še Barrier čez.
Vsi nekaj govorijo da je Minion Necro super Boss killer, pri običajni vsebini pa počasen, ampak jaz imam pa ravno obraten občutek.
Moj Shadow Minion Necro je specializiran na Golema. Čeprav nas je skupaj kar 12 je Golem edini, ki dela kakšen omembe vreden damage. Skozi Dungeone gre zelo hitro, nobene nevarnosti, Bossi mi pa povzročajo hude probleme. Do level 160 še gre ko Bossi padejo preden lahko začno uporabljati svoje specialke. Ko pa Boss fight traja več kot 20 sekund sem pa že praktično mrtev. Takrat vedno nekaj prileti čez cel ekran s tako hitrostjo da ne morem reagirati in me v hipu ubije
Izi ::
Berem Izi-jeve komentarje in analizo...in...nič... ja...mislim, da bom moral pustiti svojega Double Swing Twister Barbara ter sen aučiti vseh vragolij z Necrotom.
Raje ne. Kolkor sem poslušal Raxxa, ki je do 100 spravil že Necrota in Barba (pa še nekaj drugih tudi), pravi da je po njegovem Double Swing Twister Barbar boljši kot Minion Necro in menda najboljši build te sezone.
Raxx mislim da ve kaj govori. Za levelanje od 0 do 100 rabi samo 8 ur in to na Hardcore. Pričakuje da bo levelanje še malo izpilil, da bo 7 ur dovolj do level 100
jarre ::
Berem Izi-jeve komentarje in analizo...in...nič... ja...mislim, da bom moral pustiti svojega Double Swing Twister Barbara ter sen aučiti vseh vragolij z Necrotom.
Raje ne. Kolkor sem poslušal Raxxa, ki je do 100 spravil že Necrota in Barba (pa še nekaj drugih tudi), pravi da je po njegovem Double Swing Twister Barbar boljši kot Minion Necro in menda najboljši build te sezone.
Raxx mislim da ve kaj govori. Za levelanje od 0 do 100 rabi samo 8 ur in to na Hardcore. Pričakuje da bo levelanje še malo izpilil, da bo 7 ur dovolj do level 100
U...hvala ti za to, Izi!
Si bom video pogledal in poskusil prilagoditi svoj LV. 62 build Raxxovemu.
LP
Ajnstajn` ::
Berem Izi-jeve komentarje in analizo...in...nič... ja...mislim, da bom moral pustiti svojega Double Swing Twister Barbara ter sen aučiti vseh vragolij z Necrotom.
Raje ne. Kolkor sem poslušal Raxxa, ki je do 100 spravil že Necrota in Barba (pa še nekaj drugih tudi), pravi da je po njegovem Double Swing Twister Barbar boljši kot Minion Necro in menda najboljši build te sezone.
Raxx mislim da ve kaj govori. Za levelanje od 0 do 100 rabi samo 8 ur in to na Hardcore. Pričakuje da bo levelanje še malo izpilil, da bo 7 ur dovolj do level 100
bom prvo replayal na tole.
Tule pod raxxov video sem komentiral, da s tem videom je pa noro mimo udaril. saj so večinoma njegovi videi dobri ampak raxx še ni probal high pitov, zato ne ve kaj govori in sploh nima občutka. Večinoma spravi karakterje do 100, potem pa gre na novega, ima jih polno že 100, mislim da proba, kako hitro lahko pride do 100.
Kar se teh buildov tiče je rob 100% bolj legit.
@jarre če imaš barba, si naredi tole:
https://d4builds.gg/builds/07459fe3-f54...
glej pod "no ubers" verzijo in daj namesto Ramaladni's Magnum Opus, kak drugi onehander mace, pa magari gor poči edgemaster aspect. Ramalandi je boljši samo, ko že maš res skor vse, pa še takrat le minimalno.(je tudi rob povedal na twitchu veckrat)
Ne se tudi dosti ozirat na starter verzijo...starter verzija ma lunging strike, ki ga sploh ne potrebuješ.
tule maš pa še v videu vse razložen:
kar se pa tiče pushanja s tem buildom nek high tier... 1 na svetu je naredo stotko. s tem buildom je 90 že zelo zelo na robu. rabis shakoja, pa še vsaj starless ring.
Kar se pa tiče vsega ostalega kontenta, boš pa s tem buildom užival.
Sploh ko enkrat cooldowne znižaš, si ultra hiter, vse pada, dust devili vsepovsod, dopamine at top garant! Lahko potem tudi malo prilagodiš build, pa daš not whirlwind..samo potem začne lackat na nmd 60+.
//
Ajnstajn` ::
Tisti stacki na barbu ne delajo takšnih problemov, tam do 8 ni problema, pa ko spraviš lilith v fazo, se ti resetirajo.
Tisti ko dela pit 70, z tormented lilith nebi smel imet težav.
Da se Stacki resetirajo nisem vedel. Pri Lilith še nikoli nisem uspel priti v drugo fazo Sem rekel, da jaz absolutno nisem za Souls like igre. 4 Stacki mene takoj One shotajo. Sem kar precej probaval in nikoli ne uspem priti do 5 stackov, vedno umrem kmalu zatem ko dobim 4 stacke.
Kar se tiče pa Pitov sem pa še malo probaval in več kot 70 mi tudi ne gre. In začuda je problem Boss na koncu, do Bossa pridem brez problema v parih minutah, Boss me pa potem mimogrede One shotne ko ga spravim nekje do polovice.
Pa imam precej defensive build z okoli 30k življenja, pa Fortify in še Barrier čez.
Vsi nekaj govorijo da je Minion Necro super Boss killer, pri običajni vsebini pa počasen, ampak jaz imam pa ravno obraten občutek.
Moj Shadow Minion Necro je specializiran na Golema. Čeprav nas je skupaj kar 12 je Golem edini, ki dela kakšen omembe vreden damage. Skozi Dungeone gre zelo hitro, nobene nevarnosti, Bossi mi pa povzročajo hude probleme. Do level 160 še gre ko Bossi padejo preden lahko začno uporabljati svoje specialke. Ko pa Boss fight traja več kot 20 sekund sem pa že praktično mrtev. Takrat vedno nekaj prileti čez cel ekran s tako hitrostjo da ne morem reagirati in me v hipu ubije
Sam vidiš, kakšna je razlika med pit-i ane? 60 brez problema, 70 pa kar naenkrat hud wall.
Rob je z Bash barbom največ sclearal 110. bossa je tolko sigurno ene 5min+.. enostavno ni dmgja, če spremeni v dps, pa ga ubijejo. Necro pa je že ubil pit 126 in med 110 in 126 je nora razlika, boss na 126 ima mislim da nekje okrog 124B lajfa. tormented lilith ima 2B lajfa
Če igraš na golema, igraš prav, cela fora se giblje okoli golema, golema moraš zboostat, da s skillom oneshotaš bossa. To je cela štorija necrota.
Necro lahko hitne ze več kot 40B. (sem videl že hit 46B)
Vse skille, vse cooldowne, vse kar imaš uporabiš, in hitneš z golemom in more boss past.
tole je tale boss killer build, poglej če si na pravi poti
https://d4builds.gg/builds/ef414fbd-81c...
30k lajfa, se mi zdi nekak zelo zelo malo. kot da bi imel preslab gear? Rob na barbu je prejle reko da ma čez 90k lajfa. (z buffi)
Jaz si danes delam necrota, sem lvl 50, sklepam da bom 100 dokaj hitro, pa bom malo gear pohendlal, pa ti sporočim, kako je kaj stanje.
//
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ajnstajn` ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | POE - Path of Exile (Uradna Tema ) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Igre | 56716 (752) | Ajnstajn` |
» | Diablo Immortal (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 16965 (1628) | HNpis |
» | World Of Warcraft (strani: 1 2 3 4 … 28 29 30 31 )Oddelek: Igre | 228096 (8786) | oo7 |
» | Diablo VOddelek: Igre | 1057 (800) | ahac |