» »

Adria Airways - odpovedani leti

Adria Airways - odpovedani leti

Temo vidijo: vsi
««
10 / 15
»»

OrkAA ::

Ne vem kaj imajo te kraji od Brnika? Verjetno vec kot si mislis?

Kaj potem predlagas? Da Ljubljancani sami financiramo Brnik? A potem lahko prepovemo uporabo ostali Sloveniji? Mislim, kaj tocno je tvoj point?

Invictus ::

jernejl je izjavil:


Korošci že tako imajo celovec in gradec bližje od brnika, tudi zagreb ni kaj bistveno dlje... še dunaj ne.
Zanimivo je, da ljubljančani tarnajo, kako nemogoče se je peljati na sosednje letališče. Medtem korošci do brnika nimajo nič bližje, a jih vseeno hočete prepričati, kako so povezave z brnikom zanje super.

Koroüci so statistično nepomembni za slovenijo, saj jih je premalo. Tisto svojo malo vukojebino pač hvalijo na vse pretege...

Poleg tega Korošcev nihče ne prepričuje, pa še tam se gospodarsko nič pomembnega ne dogaja.

jernejl je izjavil:


Glavno je, da za to plačujejo davke... da bodo lahko že po dveh urah vožnje na brniškem letališču!

Saj jih ne. Večina jih tako dela v Avstriji, davke pa ponavadi ne prijavljajo. Potem pa v jok, ko jih dobijo...

lorte je izjavil:

Ne stekam, kaj eni tok jokate za adrio. Pa se kar je jernejl napisal drzi kot pribito, vendar so centralisti uzaljeni. Kaj ima velenje pa radgona pa celotni sv slovenije od brnika? Pa novo mesto, metlika, crnomelj, bela krajina? Cisto nic jim ne koristi.

Od kje pa misliš da prihaja denar za otroške doklade, socialne pomoči, infrastrukturne projekte in subvencioniranje podjetij, da ne spizdijo iz tistih rovt? Sami definitivno ne zaslužijo dovolj za vse...

Ravno iz centra.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

jype ::

OrkAA je izjavil:

kaj tocno je tvoj point?
Njegov point je, da država ne sme porabljati sredstev za infrastrukturo, če ta infrastruktura njemu osebno ne koristi.

nejcek74 ::

lorte je izjavil:

Ne stekam, kaj eni tok jokate za adrio. Pa se kar je jernejl napisal drzi kot pribito, vendar so centralisti uzaljeni. Kaj ima velenje pa radgona pa celotni sv slovenije od brnika? Pa novo mesto, metlika, crnomelj, bela krajina? Cisto nic jim ne koristi. Me zanima koliko revoz pa krka usluzbenci letijo preko brnika in koliko pred zagreba. Jasno, da ima ljubljanska kotlina najvec od letalisca, dolzine do muc in vie so, razen ce ne skinejo varnostni protokol na 10min pregled brezveze zdaj ko moras bit vsaj 2 uri pred letom ze na letaliscu.

Priblizno toliko kot ima ljubljanska kotlina s pomursko AC pa je kljub vsemu primaknila velik delez denarja, ceprav bi bilo 30x bolj upravičeno zgraditi tretji pas na ljubljanski obvoznici. K sreci centralisti niso taki idioti, da bi samo steli kovance temveč so rekli, ok, pa dajmo to naredit, mogoce pa bo to dalo malo optimizma pa se bo tam tudi kaj razvilo. Ampak očitno zelja periferije ni, da bi bili vsi bolje povezani, temveč, da bi tudi ostale osiromašili.
Za konec pa veliko srece prebivalcem obale, vzhodne dolenjske in severo vzhoda, ko bodo naprošali tangencialne centre (Trst, Graz, Zagreb) da jim kaj primaknejo v malho za bolj pravičnejši regionalni razvoj.

lorte ::

Moj point je, da drzava nima kaj sofinancirat nacionalnega prevoznika letecih avtobusov, ker ce je bil zadnijh 20 let minus na minus, sigurno 21to leto ne bo kar magicno plus.
Lufthansa ima tudi tezave z likvidnostjo, zaposleni pa dostkrat grozijo s strajkom, skoraj 1x letno se zgodi da za par dni obstane cel avio promet v nemciji, podobno tudi AF. Italjia, allitalio "resujejo" kot adrio, ziv mrlic od posla.
Edino spodbudo (subvencijo) si zasluzi biznis, ki bo prisel z "last mile" zracnim biznis modelom, bos iz lj v muc/vie v 45min za $79 ali manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: lorte ()

Mavrik ::

Zakaj pa more biti plus?
The truth is rarely pure and never simple.

lorte ::

Ce je ze minus, zakaj pa ravno letalski promet? Zakaj ne bi 60mil/leto stipendij razdelil za studij v tujini in bi v 5ih letih ta kader imel boljsi ucinek za druzbo kot pa subvencije letenja? Kako vemo, da je subvencija letenja za druzbo boljsa kot pa kaj drugega?

fikus_ ::

Koroška in štajerska ter Pomurje, vse to je za center vukojebina! Še sreca, da imamo AT blizu, da si z zaposlitvijo tam izboljšujemo standard in plačujemo razliko davkov v SLO.

Po drugi strani pa razmišljam, da bi bilo bolje, da bi se Maister v gostilni zapil.

Smurf ::

jernejl je izjavil:

Dunaj ali pa Benetke.

Das lahko primer?

Smurf ::

No vidm da to bangkoka res prides iz dunaja, zal pa ne do ny.

lorte ::

Ne, za v usa direkt so benetke ali pa muc/fra. Se pa splaca s prevozom to tja in potem direkt v usa, da ne zgubljas se na transferju pri prestopu ... posebej CDG je grozn

jernejl ::

OrkAA je izjavil:

jernejl dajmo prosim nehat s tem vasi/nasi, ker je kontraproduktivno.
Že sama ideja subvencij je zgodba vaši/naši: plačali bi vsi, koristili pa zgolj redki posamezniki.
Se pa strinjam, da je kontraproduktivna.

Dajmo vzet stevilke v roke, da vidimo kje smo.
Dajmo počakat kakšno leto, ker letalski prevozniki pač niso čakali s prostimi letali in posadkami, da bodo lahko čez noč vskočili, če bo slučajno kdo propadel. Tudi če bo država dala subvencije, ne bo naslednji dan nastalo deset novih rednih linij.

Po tem izracunu smo na 23% prejsnjih linij, ce stejemo samo redne.
Prazne linije ne prinašajo nobenih koristi, razen svinjanja okolice, zato ni nobene potrebe, da bi morale obstajati.

Invictus je izjavil:

jernejl je izjavil:


Glavno je, da za to plačujejo davke... da bodo lahko že po dveh urah vožnje na brniškem letališču!

Saj jih ne. Večina jih tako dela v Avstriji, davke pa ponavadi ne prijavljajo. Potem pa v jok, ko jih dobijo...
...ko jih dobijo, plačajo 5x več od vseh ostalih. S tem denarjem se gradi infrastruktura, ki jim nič ne koristi, sami pa od države ne dobijo nič. Razen položnic za davke.

nejcek74 je izjavil:

Priblizno toliko kot ima ljubljanska kotlina s pomursko AC pa je kljub vsemu primaknila velik delez denarja
Saj prekmurci so tudi primaknili velik delež denarja za ljubljansko obvoznico. V zameno imajo zato tudi oni vsaj (na pol) avtocesto. Če bodo subvencionirali lete iz brnika, od tega ne bodo imeli nič.
Korošcem in štajercem se bolj splača subvencionirati lete do gradca (lahko tudi maribora), primorcem do trsta (tudi portoroža), dolenjcem pa do zagreba... če že morajo kaj subvencionirati.

Smurf je izjavil:

No vidm da to bangkoka res prides iz dunaja, zal pa ne do ny.

Do NYC prideš iz Benetk, let DL475. Kolikor vem tudi iz Milana.
Do vseh ostalih prideš z Dunaja, do Tokia recimo z letom OS51 ali NH206.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

drvo ::

Urbano#Desno ::

drvo je izjavil:

https://siol.net/posel-danes/novice/za-...


No morda bo pa crkljot spačka od Adrije res najboljše kar se je zgodilo za povezljivost Slovenije. Potrebno bo samo potrpeti tale mesec ali dva pa se bomo verjetno vsi spraševali zakaj je bilo potrebno prodati Adrijo nemcem (pomojem je to bil outsorcan stečaj), če bi jo lahko direktno dali v stečaj že 2016. Nemci so dejansko bili majstri da so tega mrtvaka držali na umetnem dihanju cela 3 leta.

Mavrik ::

Urbano#Desno je izjavil:


No morda bo pa crkljot spačka od Adrije res najboljše kar se je zgodilo za povezljivost Slovenije. Potrebno bo samo potrpeti tale mesec ali dva pa se bomo verjetno vsi spraševali zakaj je bilo potrebno prodati Adrijo nemcem (pomojem je to bil outsorcan stečaj), če bi jo lahko direktno dali v stečaj že 2016. Nemci so dejansko bili majstri da so tega mrtvaka držali na umetnem dihanju cela 3 leta.


Jap - tole sicer ima manj veze z Adrijo kot podjetjem in vso vezo s tem da se je na Brniku ščitilo Adrijine linije. Kar je kritična razlika - eno je da država hoče poskrbeti za infrastrukturo, drugo pa da na vsako silo pri življenju drži zombi podjetje in s tem škodi infrastrukturi. Ni to isto - pa čeprav očitno tule eni v temi ne razumejo razlike.
The truth is rarely pure and never simple.

StarMafijec ::

Še malo počakajmo, pa bomo dobili tudi lete iz Ljubljane v glavne centre (Frankfurt, München, Zürich, Dunaj, Bruselj) tudi ob ugodnejših terminih.

mikhaair ::

Počakajmo prvo koliko dolgov je v SLO pustil ta mrtvak, preden hvalimo švabe . Koliko so ga nasrkale SI banke in dobavitelji. 60 miljonov vseeno ni malo.

Smurf ::

lorte je izjavil:

Ne, za v usa direkt so benetke ali pa muc/fra. Se pa splaca s prevozom to tja in potem direkt v usa, da ne zgubljas se na transferju pri prestopu ... posebej CDG je grozn

Benetke nimajo direktnih letov do NY. Da bi se pa do Pariza vozil pa je malce smesna ideja. Moram reci, da si prvi od katerega sem slisal da je prestop v Parizu tako grozen, da gre raje z avtom tja :D. Sploh ne vem kaj pomeni zate, da je grozno. Da je veliko letalisce? Iste probleme imas, ce se bos tja pripeljal.

Vazelin ::

https://www.24ur.com/novice/svet/letals...
Pisun je na kokainu? Ali je samo nek čuden spin? Lauda Air v letu 2019?:))
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

Miha 333 ::

Smurf je izjavil:


Benetke nimajo direktnih letov do NY.

O seveda imajo. Leti Delta na JFK in United na EWR.

Okapi ::

Vazelin je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/svet/letals...
Pisun je na kokainu? Ali je samo nek čuden spin? Lauda Air v letu 2019?:))
Mogoče si pa moraš samo ti malo posodobit informacije. Sicer res ni Lauda Air, ampak samo Lauda (uradno ime firme pa Laudamotion). Trenutno imajo 22 Airbusov A320. Je pa sicer firma v lasti Ryanaira.

OrkAA ::

jernej: Takole ti bom rekel.

https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...

Glede na te podatke Ljubljancani vplacujemo 141% delez (nadpovprecno) v drzavni proracun, korosci pa placujete 79% (podpovprecno), kar pomeni, da smo _vsako_ stvar, ki se zgodi v drzavi, tudi gradnjo ceste na koroskem, financirali znatno bolj kot vi.

Iz tega lahko sklepamo, da bi Koroska lahko bila hvalezna, da ji pomagamo in ne obratno.

In ce ti pokazem ogledalo in recem: zakaj bi ostali sponzorirali regijo od katere nimamo absolutno nic, le en minus?

Pa jo vseeno, ker smo vsi Slovenci in si pomagamo med sabo.

Letalisce v Ljubljani pomaga ohranjat visjo gospodarsko rast, zato bi brez njega tista stevilka vplacil v drzavni proracun padla in posledicno bi nasrkali tudi vi. Toliko o tem, kako nimate nic od letalisca.

Mimogrede, ko se peljes v Gradec na letalisce te ni nic sram, ker so drugi financirali infrastrukturo, ki te je popeljala do tja in dvignila v zrak?

Bo treba pogledat izven svojega egoizma, ce hocemo zivet lepo.

fikus_ ::

Krka, statistika je ku*na. Povprečno jemo segedin, s tem da nekateri zelje, drugi meso!

dripac ::

Urbano#Desno je izjavil:

drvo je izjavil:

https://siol.net/posel-danes/novice/za-...


No morda bo pa crkljot spačka od Adrije res najboljše kar se je zgodilo za povezljivost Slovenije. Potrebno bo samo potrpeti tale mesec ali dva pa se bomo verjetno vsi spraševali zakaj je bilo potrebno prodati Adrijo nemcem (pomojem je to bil outsorcan stečaj), če bi jo lahko direktno dali v stečaj že 2016. Nemci so dejansko bili majstri da so tega mrtvaka držali na umetnem dihanju cela 3 leta.


Dejansko ima tale post še največ pomena v tej temi zadnjih nekaj strani...

Adrija je šla, tumor je odstranjen. Nič že nevidenega.

OrkAA ::

Ne ta post dejansko nima veliko pomena. Sploh zaradi tega stavka:

Nemci so dejansko bili majstri da so tega mrtvaka držali na umetnem dihanju cela 3 leta.


Mogoce si zgresil, da se v novicah veckrat omenja, da lastnike tega sklada preiskujejo, ker se jim ocita, da so izvajali financne mahinacije in kanalizirali denar na sumljive racune.

dripac ::

Dejstva da je bila Adrija že prej mrtvak nič od tega kar si ti napisal ne spremeni, žal.

To da so jo prodali ravno temu skladu - če so že hoteli, da se tega mrtvaka oživi - pa je bila napaka, definitivno.

OrkAA ::

Mrtvak, ki je prepeljal 1,2 milijona potnikov letno.

Upam, da bomo na dolgi rok res profitirali zaradi tega, bomo videli. Zaenkrat je stanje relativno megleno.

jype ::

Za ugodno ceno 60 milijonov evrov vam tudi jaz zrihtam upanje, da boste morda na dolgi rok profitirali.

dripac ::

jype je izjavil:

Za ugodno ceno 60 milijonov evrov vam tudi jaz zrihtam upanje, da boste morda na dolgi rok profitirali.


Imaš moj glas.

jype ::

Glas? Zasebniki ne potrebujemo glasov, itak pa z denarjem vedno upravljamo bolje, kot bi to lahko država, tako da se vam resnično splača.

Kar nakaži solde!

fikus_ ::

"Za ugodno ceno 60 milijonov evrov vam tudi jaz zrihtam upanje, . . . "

Končno prvi in pravi predlog v celotni temi za reševanje "Adrije". Jure, kako se bo imenoval nov prevoznik? JureAir, Jypeair, . . . ?

jype ::

Huh? Kakšen prevoznik?

Jaz poberem 60M, vi pa dobite upanje, da boste morda na dolgi rok profitirali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

buttcrack ::

OrkAA je izjavil:

jernej: Takole ti bom rekel.

https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...

Glede na te podatke Ljubljancani vplacujemo 141% delez (nadpovprecno) v drzavni proracun, korosci pa placujete 79% (podpovprecno), kar pomeni, da smo _vsako_ stvar, ki se zgodi v drzavi, tudi gradnjo ceste na koroskem, financirali znatno bolj kot vi.

Iz tega lahko sklepamo, da bi Koroska lahko bila hvalezna, da ji pomagamo in ne obratno.

In ce ti pokazem ogledalo in recem: zakaj bi ostali sponzorirali regijo od katere nimamo absolutno nic, le en minus?

Pa jo vseeno, ker smo vsi Slovenci in si pomagamo med sabo.

Letalisce v Ljubljani pomaga ohranjat visjo gospodarsko rast, zato bi brez njega tista stevilka vplacil v drzavni proracun padla in posledicno bi nasrkali tudi vi. Toliko o tem, kako nimate nic od letalisca.

Mimogrede, ko se peljes v Gradec na letalisce te ni nic sram, ker so drugi financirali infrastrukturo, ki te je popeljala do tja in dvignila v zrak?

Bo treba pogledat izven svojega egoizma, ce hocemo zivet lepo.

nihče ni proti letališču, jih je pa precej proti adrii oz. nac. let. prevozniku.

Invictus ::

StarMafijec je izjavil:

Še malo počakajmo, pa bomo dobili tudi lete iz Ljubljane v glavne centre (Frankfurt, München, Zürich, Dunaj, Bruselj) tudi ob ugodnejših terminih.

Tega praktično ne bomo videli. 2 razloga:

- Brnik nebo za nobeno letalsko družbo matično letališče (lahko bi bil, če ga tista krava bratuškova ne bi prodala), ker bo Fraport preveč zaračunal.
- Po Evropi so vzleti in pristanki časovno omejeni. Med 22:00 in 6:00 ni letov...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jernejl ::

OrkAA je izjavil:

Glede na te podatke Ljubljancani vplacujemo 141% delez (nadpovprecno) v drzavni proracun, korosci pa placujete 79% (podpovprecno),
To je zato, ker ste korošcem desetletja pobirali davke, dali jim pa nič, zato jih je večina šla drugam, recimo v ljubljano. Tebi se sicer zdi, da so vsi tisti pri 141% ljubljančani, v resnici pa niso.

Iz tega lahko sklepamo, da bi Koroska lahko bila hvalezna, da ji pomagamo in ne obratno.
Pošiljanje položnic za davke ni pomoč.

In ce ti pokazem ogledalo in recem: zakaj bi ostali sponzorirali regijo od katere nimamo absolutno nic, le en minus?
Točno to se lahko vprašajo korošči, če bi morali subvencionirati lete na letališče, ki je dve uri vožnje stran, medtem ko obstajajo dve ali tri mednarodna letališča, ki so bližje.

Mimogrede, ko se peljes v Gradec na letalisce te ni nic sram, ker so drugi financirali infrastrukturo, ki te je popeljala do tja in dvignila v zrak?
Cesto je zgradila avstrija, ne slovenija. Slovenija korošcem zgolj pobira davke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

WhiteAngel ::

lorte je izjavil:

Ce je ze minus, zakaj pa ravno letalski promet? Zakaj ne bi 60mil/leto stipendij razdelil za studij v tujini in bi v 5ih letih ta kader imel boljsi ucinek za druzbo kot pa subvencije letenja? Kako vemo, da je subvencija letenja za druzbo boljsa kot pa kaj drugega?


Zato ker je dodiplomski študij v Slo primerljiv s tujino in ni potrebe. Podiplomski je drugo, ampak tisto se že sedaj financira.

OrkAA ::

Porka dus jernejl, midva se pa vrtiva v krogu. Nima veze, pozabi. :)

Glugy ::

Mislm k se je brniško letališče prodajalo ni blo niti približno takega pompa kot zdej k je šla v stečaj Adria. Pa je bila izguba letališča kot infrastrukture veliko bolj ključnega pomena za "nacionalni interes" kot pa bo Adria kadarkol.

pegasus ::

Letališča ne moreš pobasat v žep in odpeljat, človeški kapital z letalskimi izkušnjami pa se ti komot razbeži po celem svetu, kar ti naredi ponovno ustanovitev domačega letalskega prevoznika zelo težavno do nemogočo. Poleg tega se interesi kateregakoli lastnika letališča nujno vsaj deloma prekrivajo z interesi širše regije oz. države, letalski prevoznik pa primarno gleda na svoje bilance in šele potem na morebitne učinke na regijo.

jype ::

jernejl je izjavil:

Cesto je zgradila avstrija, ne slovenija. Slovenija korošcem zgolj pobira davke.
Avstrija, ki ji Korošci niste plačali niti centa? Impresivno.

jernejl je izjavil:

To je zato, ker ste korošcem desetletja pobirali davke, dali jim pa nič, zato jih je večina šla drugam, recimo v ljubljano. Tebi se sicer zdi, da so vsi tisti pri 141% ljubljančani, v resnici pa niso.
V Ljubljano so šli zato, da se jim ni treba ukvarjat s provincialnimi zarukanci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

MrStein ::

Glugy je izjavil:

Mislm k se je brniško letališče prodajalo ni blo niti približno takega pompa kot zdej k je šla v stečaj Adria. Pa je bila izguba letališča kot infrastrukture veliko bolj ključnega pomena za "nacionalni interes" kot pa bo Adria kadarkol.

Ključna beseda tu je: stečaj
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Pika na i ::

Matr ste tečni.
Če je cena karte (edini) pogoj, da človek kam gre - pejte s kolesom.

jype ::

MrStein je izjavil:

Ključna beseda tu je: stečaj
Ko se je Adrijo prodajalo, ni bila v stečaju.

buttcrack ::

z državno finančno injekcijo se je za hip temu ognila

Utk ::

jype je izjavil:

MrStein je izjavil:

Ključna beseda tu je: stečaj
Ko se je Adrijo prodajalo, ni bila v stečaju.

Sej pred 10 dnevi tudi še ni bila v stečaju. Zdaj pa je. Par dni gor dol, stanje je bilo jasno. Ob prodaji in 10 dni nazaj.

Gavran ::

OrkAA je izjavil:

jernej:

https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...

Glede na te podatke Ljubljancani vplacujemo 141% delez (nadpovprecno) v drzavni proracun, korosci pa placujete 79% (podpovprecno), kar pomeni, da smo _vsako_ stvar, ki se zgodi v drzavi, tudi gradnjo ceste na koroskem, financirali znatno bolj kot vi.

Place, ki jih financira drzavni proracun (beri zaposleni v javni upravi) se financirajo iz davkov, ki jih vplaca realni sektor, zato tole ni pomemben podatek.



Letalisce v Ljubljani pomaga ohranjat visjo gospodarsko rast, zato bi brez njega tista stevilka vplacil v drzavni proracun padla in posledicno bi nasrkali tudi vi. Toliko o tem, kako nimate nic od letalisca.



Letalisce ni Adria.
Sicer pa nagradno vprasanje - le zakaj je Treviso letalisce s toliko povezavami, ce je zraven se Marco Polo, pa malo stran Trst, Brnik pa lahko promet le od dalec spremlja in se cudi?
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

Okapi ::

Benetke na leto obišče 20 milijonov ljudi. Slovenijo na leto obišče kakšnih 5 milijonov turistov. A se še vedno čudiš, zakaj Treviso, Marco Polo in Ronchi?

D3m ::

Adria je bila v Jugi politično zgrajena firma za švercanje cigaret in cigar za Tita. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

perci ::

Place, ki jih financira drzavni proracun (beri zaposleni v javni upravi) se financirajo iz davkov, ki jih vplaca realni sektor, zato tole ni pomemben podatek.

Zanimivo, nisem vedel, da javni uslužbenci ne plačujejo davkov.

perci ::

Me pa zanima ali vsi privatni dobavitelji javnemu sektorju tudi štejejo med te, ki realno ne prispevajo k proračunu? Pa recimo zdravniki koncesionarji?
««
10 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako kupiti Adrio airways (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
31843885 (35282) perci
»

Letalski prevozniki namerno razsedajo družinske člane, da bi več zaslužili (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
6114313 (8816) stara mama
»

Letalski nasveti

Oddelek: Loža
304108 (3432) St235
»

Adria Airways postaja nizkocenovnik z napako (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7923361 (20606) alexa-lol
»

potovanje z adrio - prtljaga...vprasanje za veterane (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10523915 (20848) xsum1

Več podobnih tem