Prijavi se z GoogleID

» »

Adria Airways - odpovedani leti

Adria Airways - odpovedani leti

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 7 8 9 10 11 ... 14

Vazelin ::

A ce do vas pride delodajalec pa rece, da je od jutri naprej vasa kariera mozna samo na Poljskem, boste pac tiho spakirali kovcke in sli? Ali se boste mogoce pozanimali, ce obstaja kaksna druga moznost?

Verjetno bi se prekvalificiral, če se ne bi hotel preseliti. Sigurno pa ne bi pričakoval od države, da mi ustanovi neko podjetje, ki bo odprto samo zame.:) Po možnosti bomo izgubo spet pokrivali davkoplačevalci, tko kot Adrio včas

So pa lahko veseli piloti, da so iskani in jim ni panike dobit dela tako ali drugače.
I got 99 problems but 2.0usd tezus ain't one.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

WhiteAngel ::

jureflux je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

Želim priti do Dunaja konec oktobra iz Kranja. Vožnje z avtom je 4 ure. Dirketnega leta iz LJ ni. Air Serbia gre prek Beograda in traja let 10 ur. No, očitno bom šel z avtom ;((


Na Dunaj se nikol ni splačalo z letalom :).


Ma ni tako enostavno. Če imaš z Dunaja naprej let, ga moraš loviti. In če ga zamudiš zaradi nesreče na štajerki, si v riti. Če bi zamujalo letalo iz Ljubljane, bi dobil nov let. No, pa tudi 4h vožnje ni zanemarljivo (+1 ura prej biti tam). Idealka bi bila hitri vlak Ljubljana->Dunaj ene 2h.

otago ::

WhiteAngel je izjavil:

Okapi je izjavil:

OrkAA je izjavil:

No, ce bi malo bolj poznal situacijo bi vedel razloge za vse to.

1) Pilot se mora preselit tja, kjer ima njegova maticna druzba hub. Kar pomeni, da morajo zdaj na vrat na nos vsi preselit druzine iz Slovenije.
??? Kje piše, da morajo? Veliko ljudi dela v tujini in ima družine doma.


In to naj bi bilo dobro zakaj že?


Piloti niso nic boljsi kot tisoci, desettisoci drugih, ki so silom razmer morali v tujino.. oz. so si izbrali tujino. Za njih se ni zbiralo zamaskov, kakor se ni jamralo, kako morajo v tujino.

Ce ze, naj se ustanovi podjetje in pilotje, kabinsko osebje naj vlozi 30% kapitala. Saj 50-100k/osebi za menda dobro poslovno idejo bodo ze nabrali. Aja... to pa ne.

Vazelin ::

Zakaj piloti ne stopijo skupaj in sami ustanovijo neke družbe? Oz. naj vstopijo solastniško notri.
I got 99 problems but 2.0usd tezus ain't one.

otago ::

WhiteAngel je izjavil:

jureflux je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

Želim priti do Dunaja konec oktobra iz Kranja. Vožnje z avtom je 4 ure. Dirketnega leta iz LJ ni. Air Serbia gre prek Beograda in traja let 10 ur. No, očitno bom šel z avtom ;((


Na Dunaj se nikol ni splačalo z letalom :).


Ma ni tako enostavno. Če imaš z Dunaja naprej let, ga moraš loviti. In če ga zamudiš zaradi nesreče na štajerki, si v riti. Če bi zamujalo letalo iz Ljubljane, bi dobil nov let. No, pa tudi 4h vožnje ni zanemarljivo (+1 ura prej biti tam). Idealka bi bila hitri vlak Ljubljana->Dunaj ene 2h.


Osredotocas se na Ljubljano in Gorenjsko. Za druge so tuja letalisca oz. AC boljsa izbira.

@WhiteAngel Nic proti tebi.. le socializem na drzavne stroske za 1% izbrancev mi ni kul.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

Mavrik ::

otago je izjavil:


Osredotocas se na Ljubljano in Gorenjsko. Za druge so tuja letalisca oz. AC boljsa izbira.


In posledično se pač službe z visoko dodano vrednostjo selijo v bližino teh letališč - Graz, Zagreba in ostalih. Posledično ti preganjanje šolanih ljudi Slovenijo še bolj cementira kot vukojebino kjer vsi delajo za minimalca.

Ampak je vsaj "kapitalizem" na minimalcu a ne? Da ne bomo slučajno grozni kot socialistična Švica s svojim odlično povezanim Zurichom in Ženevo ter najboljšimi (državnimi!) železnicami na svetu. Ali pa kot kakšna skandinavija s svojim SAS v skupinski lasti. To bi bilo grozno. Moramo biti samo ena brezvezna mala država pot v katero traja dlje kot na Islandijo.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

OrkAA ::

Joj no, piloti niso socialni problem in nihce jih ne resuje zaradi tega. Dajte si nehat pumpat ego.

V trenutnih novicah lahko zasledite, da se odloca, ce bi drzava pomagala ustanovit firmo, ki bi bila partnerica z neko vecjo evropsko druzbo in tako obdrzala hub v Ljubljani. V tem primeru se pilotom splaca pocakat par mesecev in se zaposlit v tej firmi. V kolikor te debate padejo v vodo je pa to nedvoumni znak, da morajo spokat, ce hocejo delat v svoji branzi.

otago ::

Mavrik je izjavil:

otago je izjavil:


Osredotocas se na Ljubljano in Gorenjsko. Za druge so tuja letalisca oz. AC boljsa izbira.


In posledično se pač službe z visoko dodano vrednostjo selijo v bližino teh letališč - Graz, Zagreba in ostalih. Posledično ti preganjanje šolanih ljudi Slovenijo še bolj cementira kot vukojebino kjer vsi delajo za minimalca.


Priloznost, da se ustvari podjetje itd... tudi v kaksni vukojebini ala Koper, Maribor? Ceneje kot v AT, dobro znanje jezikov populacije.
Konec koncev zelimo cel industrijski ciklus: ideja, zasnova, oblikovanje, marketing, proizvodnja, prodaja.. Ne izkljucno SW podjetij v LJ.

Zürich, München, Bruselj zagotavljajo dobro osnovno povezanost za poslovneze.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

jernejl ::

Mavrik je izjavil:

otago je izjavil:


Osredotocas se na Ljubljano in Gorenjsko. Za druge so tuja letalisca oz. AC boljsa izbira.


In posledično se pač službe z visoko dodano vrednostjo selijo v bližino teh letališč - Graz, Zagreba in ostalih.

Odlično - decentralizacija. Morda bo kaj več ljudi in podjetij odšlo iz osrednje regije v Maribor, Novo Gorico in Krško, da bodo imeli do letališč podobno blizu, kot so imeli do Brnika.
Zakaj bi ljudje iz periferije plačevali višje davke, da se bo osrednja regija na ta račun razvijala, njihova pa propadala?

OrkAA ::

Ja, to je res dobra pot do decentralizacije - poskodujes regijo, ki vplacuje dalec najvec v drzavni proracun in ostale regije bodo zablestele. Kako ze?

Tista letalisca imate ze tam, glede tega se nic ne spreminja. Mislim, da razvojni problem iscemo na napacnem koncu.

A ni boljsa ideja, da VSEM regijam naredimo cim boljsa letalisca in jih hkrati povezemo s hitro zeleznico? Ker to, da skodujemo en drugemu, bo rezultiralo le v se vecjem dreku za vse.

WhiteAngel ::

jernejl je izjavil:

Mavrik je izjavil:

otago je izjavil:


Osredotocas se na Ljubljano in Gorenjsko. Za druge so tuja letalisca oz. AC boljsa izbira.


In posledično se pač službe z visoko dodano vrednostjo selijo v bližino teh letališč - Graz, Zagreba in ostalih.

Odlično - decentralizacija. Morda bo kaj več ljudi in podjetij odšlo iz osrednje regije v Maribor, Novo Gorico in Krško, da bodo imeli do letališč podobno blizu, kot so imeli do Brnika.
Zakaj bi ljudje iz periferije plačevali višje davke, da se bo osrednja regija na ta račun razvijala, njihova pa propadala?


Ti bi firmo, ki ima 50-100 visoko-kvalificiranih zaposlenih z družinami premaknil iz Lj ali Gorenjske v Maribor ali Krško? Good luck. Za firme s cenejšo delovno silo je lažje ja, ampak razen direktorja verjetno nihče drug ne koristi poslovno letalskega prevoza tam, tako da je vseeno.

Folk ne razume računice, da četudi smo v Adrio zmetali, ne vem, 5 ali 10 mio EUR v povprečju vsako leto (pretiravam), smo kot država v obliki prihranjenega časa, bencina, davkov sigurno prihranili nekaj deset mio EUR letno. Saj meni je vseeno - mi bo delodajalec plačal še goopti ali kompenzacijo v drugačni obliki. Ampak delodajalec izgubi ne tistih 20 EUR na uro plače, ki jo zaposleni prebije v avtu, ampak 50 EUR dodane vrednosti, ki je ne prinese podjetju v tistem času. Zato čim prej bodisi začeti subvencionirati linije bodisi uvesti nacionalnega letalskega prevoznika, ki bo imel cilj poslovati s pozitivno nulo.

jype ::

jernejl je izjavil:

Odlično - decentralizacija.
Ti pa res ne veš, kaj ta beseda pomeni.

fikus_ ::

Socer malo mimo teme, a potem bomo tudi v Prevaljah ustanovili državno farmacevtsko firmo, ko bo Novartis zaprl proizvodnjo in bo še samo skladišče?!
Približno 300 delavcev bo viška in še več jih bo na voljo, ko bodo dijaki končali šolanje za farmacevta na gimnaziji Ravne (letos so v drugem letniku).

https://siol.net/novice/slovenija/lek-b...

OrkAA ::

Ce bo zaradi zaprtja te tovarne dostop do antibiotikov na slovenskem trgu otezen, potem je smiselno, da jo pomagamo odpret. Ampak se mi zdi, da ne bo?

fikus_ ::

Kje je pa nacionalni interes?

jype ::

fikus_ je izjavil:

Kje je pa nacionalni interes?
V tem, da prebivalci ne ostanejo brez zdravil, prometnih povezav in... Prekleta država!

roCkY ::

dronyx je izjavil:

Vazelin je izjavil:

Samo jamranje že 1 teden.

Ni samo jamranje. Na portalu Predlagam Vladi so dali predlog, da država na pogorišču ustanovi novo letalsko družbo z imenom sLOVEnija airways. Sem takoj za, če podrejo hkrati še TEŠ 6.

Flota pa Pipistrelovi električni frčoplani.

Okapi ::

WhiteAngel je izjavil:

Folk ne razume računice, da četudi smo v Adrio zmetali, ne vem, 5 ali 10 mio EUR v povprečju vsako leto (pretiravam), smo kot država v obliki prihranjenega časa, bencina, davkov sigurno prihranili nekaj deset mio EUR letno. Saj meni je vseeno - mi bo delodajalec plačal še goopti ali kompenzacijo v drugačni obliki. Ampak delodajalec izgubi ne tistih 20 EUR na uro plače, ki jo zaposleni prebije v avtu, ampak 50 EUR dodane vrednosti, ki je ne prinese podjetju v tistem času. Zato čim prej bodisi začeti subvencionirati linije bodisi uvesti nacionalnega letalskega prevoznika, ki bo imel cilj poslovati s pozitivno nulo.
Eno so pravljice, resničnost je pa taka, da je moj italijanski delodajalec (oziroma stranka) ravnokar prihranil skoraj 200 evrov pri moji novembrski poti v Bruselj. Z Adrio bi bila karta 250 evrov (ali celo več), z Brussels Airlines je 72 evrov. Za povrhu mi še urnik letov bolj odgovarja.

jype ::

Okapi je izjavil:

Eno so pravljice, resničnost je pa taka, da je moj italijanski delodajalec (oziroma stranka) ravnokar prihranil skoraj 200 evrov pri moji novembrski poti v Bruselj. Z Adrio bi bila karta 250 evrov (ali celo več), z Brussels Airlines je 72 evrov. Za povrhu mi še urnik letov bolj odgovarja.
Resničnost je taka, da si ti statistično nepomemben, kakor je tudi tvoja individualna izkušnja.

roCkY ::

Zakaj si prepričan, da je Okapi marginalec in ne ti?

nejcek74 ::

Okapi je izjavil:

Eno so pravljice, resničnost je pa taka, da je moj italijanski delodajalec (oziroma stranka) ravnokar prihranil skoraj 200 evrov pri moji novembrski poti v Bruselj. Z Adrio bi bila karta 250 evrov (ali celo več), z Brussels Airlines je 72 evrov. Za povrhu mi še urnik letov bolj odgovarja.

In resničnost je taka, da bodo prvega pol leta karte poceni, potem pa jih bodo dvignili na normalno raven. Ja trenutno tudi Swiss leti za cca 100 CHF na relaciji Zurich - Ljubljan, verjemi da ne bodo dolgo. Btw, tvojemu delodajalcu dol visi za onih 178 evrov razlike, tisto kar ga zanima je to, da obstaja (direktna) letalska povezava.

Regije se fajtajo med sabo za letališke hube, mi pa raje investiramo v ceste, da se hribovci lahko vozijo v Lidl po svinjino in se vrnejo nazaj v ekonomsko nevzdržno razpršeno gradnjo, ki jo finančno vzdržuje urbaniziran del Slovenije. Res je da ne rabimo nujno Adrije ali Brnika, vendar potem naj bodo vsaj hitri vlaki. Zurich in Frankfurt crkneta brez letališč in vlakov v parih letih, London je za svoje povezave s svetom povozil vse demokratične procese. Kar razložite svojemu bruseljskemu partnerju, da se naj pripelje na Ronchi potem pa poklice Goopti, saj ce mu ne uspe priti na sestanek v sredo popoldne, ga bo imel pa v petek. Za vsak slučaj pa naj pri nizkocenovcu zakupi 5 kart.

nekikr ::

Jaz sem tudi letel v Bruselj za 50€ z Brnika. Začuda javni uslužbenci tja ne morejo po taki ceni ampak zgolj za 10x cene. Grozno. Zdaj bo treba denar od preplačanih vozovnic zapraviti kako drugače.

In resničnost je taka, da bodo prvega pol leta karte poceni, potem pa jih bodo dvignili na normalno raven.

Ja, 10 let že ponujajo take cene, ampak, madona, jutri jih bodo pa dvignili!!!!

fikus_ ::

"Zurich in Frankfurt crkneta brez letališč in vlakov v parih letih . . ."

Sedaj pa še preveri, koliko prebivalcev ima eno ali drugo mesto! A ti pomagam?

Zurich 402k
Frankfurt 736k
LJ 279k

Zraven pa še prištej okolico.

jernejl ::

OrkAA je izjavil:

Ja, to je res dobra pot do decentralizacije - poskodujes regijo, ki vplacuje dalec najvec v drzavni proracun in ostale regije bodo zablestele. Kako ze?
Tako, da se bodo tisti, ki tam tako zelo veliko vplačujejo v proračun, pač preselili v kakšno drugo regijo, če jim je bližina letališča tako bistvenega pomena.

OrkAA je izjavil:

A ni boljsa ideja, da VSEM regijam naredimo cim boljsa letalisca in jih hkrati povezemo s hitro zeleznico? Ker to, da skodujemo en drugemu, bo rezultiralo le v se vecjem dreku za vse.
Velika večina slovencev ima tudi brez brnika do sosednjih letališč največ dobro uro vožnje.

WhiteAngel je izjavil:

Ti bi firmo, ki ima 50-100 visoko-kvalificiranih zaposlenih z družinami premaknil iz Lj ali Gorenjske v Maribor ali Krško? Good luck. Za firme s cenejšo delovno silo je lažje ja, ampak razen direktorja verjetno nihče drug ne koristi poslovno letalskega prevoza tam, tako da je vseeno.
Potem pa tako ali tako ni nobene bojazni, da bi se firme zapirale ali selile v tujino, če direktor ne more več leteti z brnika.

jype je izjavil:

jernejl je izjavil:

Odlično - decentralizacija.
Ti pa res ne veš, kaj ta beseda pomeni.
Ti pa ne veš, kaj katerakoli beseda pomeni. Da si nepismen in neumen, si že večkrat dokazal.

Okapi ::

nejcek74 je izjavil:

Okapi je izjavil:

Eno so pravljice, resničnost je pa taka, da je moj italijanski delodajalec (oziroma stranka) ravnokar prihranil skoraj 200 evrov pri moji novembrski poti v Bruselj. Z Adrio bi bila karta 250 evrov (ali celo več), z Brussels Airlines je 72 evrov. Za povrhu mi še urnik letov bolj odgovarja.

In resničnost je taka, da bodo prvega pol leta karte poceni, potem pa jih bodo dvignili na normalno raven. Ja trenutno tudi Swiss leti za cca 100 CHF na relaciji Zurich - Ljubljan, verjemi da ne bodo dolgo. Btw, tvojemu delodajalcu dol visi za onih 178 evrov razlike, tisto kar ga zanima je to, da obstaja (direktna) letalska povezava.
V resnici je ravno obratno. Moja stranka je zasebno podjetje in pazi na denar, če bi obstajala cenejša povezava z dvema prestopoma, bi raje videli, da izberem to. Direkten let je pomemben samo zame, ker je hitrejši in udobnejši.

Smurf ::

Okapi je izjavil:

Eno so pravljice, resničnost je pa taka, da je moj italijanski delodajalec (oziroma stranka) ravnokar prihranil skoraj 200 evrov pri moji novembrski poti v Bruselj. Z Adrio bi bila karta 250 evrov (ali celo več), z Brussels Airlines je 72 evrov. Za povrhu mi še urnik letov bolj odgovarja.

Nov urnik je katastrofalen. Leti Lj->Bruselj so sele ob 2h, kar pomeni, da moras odleteti en dan prej tja. Iz tega vidika je tistih 200€ bilo bolj ugodno za delodajalca. Lani sem imel priblizno polovico sluzbenih "potovanj" takih, da sem priletel nazaj se isti dan. Sedaj bo to bistveno tezje.

jernejl ::

Odvisno od tega, kje si doma, ter kam letiš. Brnik je morda super za direktne lete na destinacije, kamor nihče noče.
Meni se v veliki večini primerov (časovno) bolj splača peljati kakšno uro dlje do večjega letališča v tujini, kjer je neprimerno večja izbira destinacij, terminov in direktnih letov.

OrkAA ::

jernejl, dobre ideje mas. Torej, vodit eno letalisce in letalsko druzbo je prevelik problem, selitev celotnega gospodarstva na obrobne regije pa mala malica.

Dajmo za hec porusit tudi UKC, ker se bo tako zdravstvo v Sloveniji avtomatsko izboljsalo za vse regije.

Dodatna ideja! Podrimo avtocestni kriz, ker bodo tako prebivalci vecino denarja zapravili v domacem mestu in resili ekonomijo!

Smurf ::

jernejl je izjavil:

Odvisno od tega, kje si doma, ter kam letiš. Brnik je morda super za direktne lete na destinacije, kamor nihče noče.
Meni se v veliki večini primerov (časovno) bolj splača peljati kakšno uro dlje do večjega letališča v tujini, kjer je neprimerno večja izbira destinacij, terminov in direktnih letov.

To ni res. Iz Brnike si komot letel na prakticno vse popularne destinacije (tok butasti niso bili, da ne bi vedeli katere povezave so dobre). Osebno sem se najbolj pogresal polete do Stuttgarta, ampak mi je jasno, da je Slovenija premajhna za tako povezavo.

OrkAA je izjavil:

jernejl, dobre ideje mas. Torej, vodit eno letalisce in letalsko druzbo je prevelik problem, selitev celotnega gospodarstva na obrobne regije pa mala malica.

Dajmo za hec porusit tudi UKC, ker se bo tako zdravstvo v Sloveniji avtomatsko izboljsalo za vse regije.

Dodatna ideja! Podrimo avtocestni kriz, ker bodo tako prebivalci vecino denarja zapravili v domacem mestu in resili ekonomijo!

Si upam staviti, da ce bi danes zaceli graditi LJ obvoznico, da bi tukaj imeli ljudi, ki bi te poskusali prepricati kako je to izguba denarja :). Ce si v Mariboru pa res ne rabis LJ obvoznice, nej si jo Zoki sam zgradi, ce hoce!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

Okapi ::

Smurf je izjavil:

Okapi je izjavil:

Eno so pravljice, resničnost je pa taka, da je moj italijanski delodajalec (oziroma stranka) ravnokar prihranil skoraj 200 evrov pri moji novembrski poti v Bruselj. Z Adrio bi bila karta 250 evrov (ali celo več), z Brussels Airlines je 72 evrov. Za povrhu mi še urnik letov bolj odgovarja.

Nov urnik je katastrofalen. Leti Lj->Bruselj so sele ob 2h, kar pomeni, da moras odleteti en dan prej tja. Iz tega vidika je tistih 200€ bilo bolj ugodno za delodajalca. Lani sem imel priblizno polovico sluzbenih "potovanj" takih, da sem priletel nazaj se isti dan. Sedaj bo to bistveno tezje.
Ljubljana-Bruselj je ob šestih (oziroma pet do šestih, popoldan). In (skoraj) vedno sem odletel dan pred sestankom, ker nočem vstajati ob petih zjutraj, biti 4 ure na poti in potem iti na sestanek, ki traja do petih popoldan. Moj sindikat freelancerjev pravi, da če obstaja alternativa, se tako ne dela.

Poleg tega delo organiziramo tako, da imamo v Bruslju delo najmanj dva dni, nikoli en sam dan. In če slučajno je delo samo en dan, je zvečer še "teambuilding", tako da večerna vrnitev odpade. ;)

Je pa tudi res, da z denarjem delamo varčno. Novembra bom v Bruslju spal tri noči, za 170 evrov.

Smurf ::

No ja mogoce je tudi stvar osebnih preferenc. Meni bistveno vec pomeni, da sem se isti dan popoldne doma, ce je mozno. V takem primeru ti sluzba skorajda ne vpliva na zasebno zivljenje.

Edit: Recimo tudi, ce letim nekam za vec dni (recimo na drug kontinent) preferiram fleksibilne karte. Ce slucajno kje hitrej opravim stvari kot je blo nacrtovano se vrnem tist dan, dva prej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

jernejl ::

OrkAA je izjavil:

jernejl, dobre ideje mas.
Vem, ti pa slabe.
Torej, vodit eno letalisce in letalsko druzbo je prevelik problem
Letališče ni problem, letalska družba je problem. So že dokazali.

selitev celotnega gospodarstva na obrobne regije pa mala malica.
Tako je. Če jim je bližina letališča tako bistvena da se direktorji ne morejo peljati pol ure dlje na kakšno drugo, potem bodo za malico preselili gospodarstvo drugam.

Dajmo za hec porusit tudi UKC, ker se bo tako zdravstvo v Sloveniji avtomatsko izboljsalo za vse regije.
Neumnost. Tukaj ne govorimo o porušitvi, ampak gradnji nečesa, česar skoraj nihče ne potrebuje. Dajmo za hec zgradit UKC v Šentjanžu, da se trem lokalnim podjetnikom ne bo treba voziti v Ljubljano.

Smurf je izjavil:

To ni res. Iz Brnike si komot letel na prakticno vse popularne destinacije
To ni res. Iz sosednjih letališč lahko komot letiš v New York, Seul, Tokio, Bangkok... iz Brnika pa malo manj komot, ker moraš prestopati in porabiš za pot več časa. Pa ni treba iti na drug kontinent, že kakšna katalonska ali italijanska prestolnica je lahko dovolj, da se iz Brnika komot ne da leteti tja, iz okolice pa.

Smurf je izjavil:

Si upam staviti, da ce bi danes zaceli graditi LJ obvoznico, da bi tukaj imeli ljudi, ki bi te poskusali prepricati kako je to izguba denarja :).
Seveda, če bi ljubljančani poleg obstoječe obvoznice (in vseh avtocest) radi še eno, korošci pa na spodobno cesto čakajo že desetletja. Za plačevanje davkov so pa vsi dobri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

jype ::

Jernejl je trdno prepričan, da je "en center manj" decentralizacija.

Ko se znebimo predzadnjega centra, bomo skoraj končali.

Okapi ::

V glavnem pa lahko zaključimo, da neto rezultata propada Adrie nihče ne pozna, oziroma ni sposoben s konkretnimi številkami argumentirati, da bo res škodil našemu gospodarstvu.

Če javni uslužbenci ne bodo mogli poti opraviti v enem dnevu, bo morda delodajalec ugotovil, da obstaja tudi Skype;), in bo število (nepotrebnih) poti zmanjšal. Ali na kakšen drug način racionaliziral romanja v Bruselj.

Smurf ::

jernejl je izjavil:

Iz sosednjih letališč lahko komot letiš v New York, Seul, Tokio, Bangkok... iz Brnika pa malo manj komot, ker moraš prestopati in porabiš za pot več časa. Pa ni treba iti na drug kontinent, že kakšna katalonska ali italijanska prestolnica je lahko dovolj, da se iz Brnika komot ne da leteti tja, iz okolice pa.

In od katerih bliznjih letalisc lahko letim direktno do NY, Seula, Tokia, Bangkoka. Vprasam, ker sem letel v zadnjih 3 letih na 3 od telih 4 destinacij. Pa nisem nasel direktne leta iz Trsta/Benetk/Graza/Zagreba, je bilo potrebno skoci vsaj do kaksnega Pariza.

Smurf je izjavil:

Seveda, če bi ljubljančani poleg obstoječe obvoznice (in vseh avtocest) radi še eno, korošci pa na spodobno cesto čakajo že desetletja. Za plačevanje davkov so pa vsi dobri.

In ti ne vidis kaksna je razlika Med Lj obvoznico in Korosko cesto? Hint: promet.

jernejl ::

Smurf je izjavil:

In od katerih bliznjih letalisc lahko letim direktno do NY, Seula, Tokia, Bangkoka.
Dunaj ali pa Benetke.

Smurf je izjavil:

Smurf je izjavil:

Seveda, če bi ljubljančani poleg obstoječe obvoznice (in vseh avtocest) radi še eno, korošci pa na spodobno cesto čakajo že desetletja. Za plačevanje davkov so pa vsi dobri.

In ti ne vidis kaksna je razlika Med Lj obvoznico in Korosko cesto? Hint: promet.
Seveda, če se bo dovolj dolgo čakalo, na koroškem infrastruktura sploh ne bo več potrebna, ker ne bo nikogar, ki bi jo uporabljal.

Okapi ::

Smurf je izjavil:

In od katerih bliznjih letalisc lahko letim direktno do NY, Seula, Tokia, Bangkoka. Vprasam, ker sem letel v zadnjih 3 letih na 3 od telih 4 destinacij. Pa nisem nasel direktne leta iz Trsta/Benetk/Graza/Zagreba, je bilo potrebno skoci vsaj do kaksnega Pariza.
In?
Takih direktnih letov ni z večine letališč. In jih z Brnika ne bi bilo, tudi če bi imeli tri Adrie.

jype ::

jernejl je izjavil:

Seveda, če se bo dovolj dolgo čakalo, na koroškem infrastruktura sploh ne bo več potrebna, ker ne bo nikogar, ki bi jo uporabljal.
O, po novem si keynezijanec? Super, potem se strinjaš, da mora imeti država lastno letalsko družbo!

Okapi je izjavil:

Takih direktnih letov ni z večine letališč. In jih z Brnika ne bi bilo, tudi če bi imeli tri Adrie.
Brez Adrije nimaš rednih povezav na tisto manjšino letališč, s katerih so direktni leti na hube povsod po svetu. Včasih so, včasih jih ni. Nekako tako kot avtobusne povezave po Sloveniji, odkar se je zmetalo milijarde evrov v cestno omrežje, ki je zdaj neuporabno, ker je premalo energetsko učinkovito.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Tear_DR0P ::

Okapi je izjavil:

neto rezultata propada Adrie nihče ne pozna

nimamo kristalne kugle, zato neto izkupička ne poznamo. Obstajajo pa ocene: A study from travel analytics firm ForwardKeys found that the collapse of Adria will result in a 59.7 percent loss of international seat capacity to Slovenia.

In problem ni v tem a bo nek random slovenec lahko na stroške delodajalca preživel noč v hotelu v Bruslju, ampak ali bodo ljudje z denarjem leteli v Ljubljano, ki je s tujimi letališči povezana nekajkrat tedensko, ali v Krakow, ki je samo z Londonom povezan 7x dnevno. Market research kaže da večina poslovnežev ne razmišlja kot Okapi in na potovanjih raje preživijo manj časa, po možnosti nekaj ur. Na dolgi rok bo izguba teh povezav Slovenijo dovolj bolela.

Kdor trdi da bi vlak, ki te v dveh urah dostavi na Dunaj, bil boljša rešitev .. se strinjam, super bi bilo. Ampak izgradnja podporne infrastrukture stane krepko več, kot bi stala letalska družba, ROI pa se mogoče pojavi šele po stoletju. In mi že nujne železniške infrastrukture, ki bi dejansko prinašala denar, nismo sposobni zgraditi, kaj šele da bi jo za potniški promet, ki ne prinaša denarja.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Vazelin ::

Kakšno vezo ima, če te prevaža nemški ali slovenski pilot? A to da zna slovenec vozit Airbus ali Boeing je nacionalni interes?:))
I got 99 problems but 2.0usd tezus ain't one.

WhiteAngel ::

jernejl je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

Ti bi firmo, ki ima 50-100 visoko-kvalificiranih zaposlenih z družinami premaknil iz Lj ali Gorenjske v Maribor ali Krško? Good luck. Za firme s cenejšo delovno silo je lažje ja, ampak razen direktorja verjetno nihče drug ne koristi poslovno letalskega prevoza tam, tako da je vseeno.
Potem pa tako ali tako ni nobene bojazni, da bi se firme zapirale ali selile v tujino, če direktor ne more več leteti z brnika.


Nepismen much?

jype ::

WhiteAngel je izjavil:

Nepismen much?
Popolnoma. Ne razume niti tega, kaj je centralizacija.

Okapi ::

Olivier Ponti, vice president of insight for ForwardKeys, said: “Given the attractiveness of Slovenia as a destination, I expect other airlines to fill the gaps left by Adria Airways but how long it will take to get back to the previous level is anyone´s guess.”
In če bodo te druge firme ponujale cenejše karte, kot jih je Adria (in kot vse kaže, jih bodo), bo učinek propada Adrie na slovenski turizem pozitiven.

Kvečjemu bomo čez eno leto ugotavljali, da bi bilo še bolje, če bi Adrio pustili propasti že prej, ne da smo se trudili z njenim reševanjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

jernejl ::

jype je izjavil:

Brez Adrije nimaš rednih povezav na tisto manjšino letališč, s katerih so direktni leti na hube povsod po svetu.

Korošci že tako imajo celovec in gradec bližje od brnika, tudi zagreb ni kaj bistveno dlje... še dunaj ne.
Zanimivo je, da ljubljančani tarnajo, kako nemogoče se je peljati na sosednje letališče. Medtem korošci do brnika nimajo nič bližje, a jih vseeno hočete prepričati, kako so povezave z brnikom zanje super.
Glavno je, da za to plačujejo davke... da bodo lahko že po dveh urah vožnje na brniškem letališču!

WhiteAngel je izjavil:

Nepismen much?
Če si, potem vzemi v roke kakšno knjigo, pa se bo sčasoma izboljšalo.

OrkAA ::

jernejl dajmo prosim nehat s tem vasi/nasi, ker je kontraproduktivno.

Dajmo vzet stevilke v roke, da vidimo kje smo.

Direktni leti Adrie pred propadom:

Skupaj (17):
- Amsterdam
- Bruselj
- Dunaj
- Frankfurt
- Kobenhavn
- Manchester
- München
- Pariz
- Podgorica
- Praga
- Priština
- Sarajevo
- Skopje
- Sofija
- Tel Aviv
- Tirana
- Zürich

Poletni carterski leti:
Antalya, Kios, Girona, Heraklion, Hurgada, Karpatos, Kefalonija, Kos, Lamezia, Lesbos, Preveza, Rodos, Samos, Santorini, Skiatos, Zakintos

Trenutni nadomestki Adrie:

Skupaj (4):
- Bruselj
- Frankfurt
- Münich
- Zürich

Sem kaj pozabil?

Po tem izracunu smo na 23% prejsnjih linij, ce stejemo samo redne.

lorte ::

Ja, direkt Amsterdam je tudi (transavia), pa Beograd.
Drugace mi je pa super da je cel balkan odpadel (predvsem pristina pa tirana) kot knof od gat, super za slovensko poslovno okolje da prevzema zahod in opusca balkan.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: OrkAA ()

fikus_ ::

Počakaj na zimski vozni red.

lorte ::

Ne stekam, kaj eni tok jokate za adrio. Pa se kar je jernejl napisal drzi kot pribito, vendar so centralisti uzaljeni. Kaj ima velenje pa radgona pa celotni sv slovenije od brnika? Pa novo mesto, metlika, crnomelj, bela krajina? Cisto nic jim ne koristi. Me zanima koliko revoz pa krka usluzbenci letijo preko brnika in koliko pred zagreba. Jasno, da ima ljubljanska kotlina najvec od letalisca, dolzine do muc in vie so, razen ce ne skinejo varnostni protokol na 10min pregled brezveze zdaj ko moras bit vsaj 2 uri pred letom ze na letaliscu.

jype ::

lorte je izjavil:

Pa se kar je jernejl napisal drzi kot pribito, vendar so centralisti uzaljeni.
Centralizacija je bad, je rekel, v naslednjem stavku se je pa veselil nad ukinitvijo še enega centra.

lorte je izjavil:

Kaj ima velenje pa radgona pa celotni sv slovenije od brnika?
To, da Ljubljančani v Volvotih ne pobijajo Velenjčanov in Radgončanov na cesti, ko drvijo proti Gradcu, ker se jim mudi na letalo?

lorte je izjavil:

Jasno, da ima ljubljanska kotlina najvec od letalisca, dolzine do muc in vie so, razen ce ne skinejo varnostni protokol na 10min pregled brezveze zdaj ko moras bit vsaj 2 uri pred letom ze na letaliscu.
Tvoj argument je popolnoma nesmiseln, tako kot tisti od jerneja l.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

MrStein ::

Smurf je izjavil:


To ni res. Iz Brnike si komot letel na prakticno vse popularne destinacije

Nikoli nisem letel iz Brnika. Ali ni bilo povezave ali je bilo predrago.
A govorimo o istem Brniku?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
strani: 1 ... 7 8 9 10 11 ... 14


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako kupiti Adrio airways (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
3188915 (312) perci
»

Letalski nasveti

Oddelek: Loža
301140 (464) Lakotnik29
»

Adria Airways postaja nizkocenovnik z napako (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7914078 (11323) alexa-lol
»

potovanje z adrio - prtljaga...vprasanje za veterane (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10517133 (14066) xsum1
»

Adria vs. Ryanair - kateri je boljši?

Oddelek: Loža
374157 (3309) BigWhale

Več podobnih tem