Prijavi se z GoogleID

» »

Adria Airways - odpovedani leti

Adria Airways - odpovedani leti

Temo vidijo: vsi
strani: 1 2 3 4 ... 15

imagodei ::

Jaz ne razumem? Mercator smo prodajali, ker mu je šlo tako zelo slabo? NKBM je bila v slabem stanju?
- Hoc est qui sumus -

WhiteAngel ::

LeQuack je izjavil:

Kakor vem je ta Nemški lastnik znan že od prej da kupi firme, jih izčrpa (prodali so vse svoje lastne avione in pa znamko Adria) in jih potem vrže v prepad oz. stečaj.
https://www.delo.si/gospodarstvo/infras...


Zakaj bi investiral v firmo in jo poslal v stečaj?

Utk ::

imagodei je izjavil:

Jaz ne razumem? Mercator smo prodajali, ker mu je šlo tako zelo slabo? NKBM je bila v slabem stanju?

Da, drugič. Prvič je bila prodaja vrhunska. Država se je rešila očitno slabih firm (kot je izkazalo) in pobasala denar.

mikhaair ::

WhiteAngel je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Kakor vem je ta Nemški lastnik znan že od prej da kupi firme, jih izčrpa (prodali so vse svoje lastne avione in pa znamko Adria) in jih potem vrže v prepad oz. stečaj.
https://www.delo.si/gospodarstvo/infras...


Zakaj bi investiral v firmo in jo poslal v stečaj?


Postrgaš kar je še užitnega, dobavitelje in zaposlene nategneš za nekaj mesecev in reces ciao.

imagodei ::

Utk je izjavil:

imagodei je izjavil:

Jaz ne razumem? Mercator smo prodajali, ker mu je šlo tako zelo slabo? NKBM je bila v slabem stanju?

Da, drugič. Prvič je bila prodaja vrhunska. Država se je rešila očitno slabih firm (kot je izkazalo) in pobasala denar.

Kaj drugič, prvič? Elaborate.

V NKBM smo vrgli shitload denarja, potem pa pod ceno prodali? Ful smo to dobr zdilali. Hkrati se pa že od vsega začetka pojavljajo dvomi o utemeljenosti izračunov bančne luknje in zdaj že hodijo ven konkretni dokazi, da je en krog ljudi vedel, da se izračune prireja s tweakanjem metodologije, da bi se stanje slovenskih bank prikazalo kot kritično - v resnici so pa bile po vseh kazalnikih, sploh pa po dokapitalizaciji, v izvrstnem stanju.

Zakaj smo prodali Mercator in zakaj smo ga prodali ravno Agrokorju - torej tujemu podjetju? Firmo, ki je takrat z dobaviteljsko mrežo vred predstavljala okoli 10% slovenskega gospodarstva? In ki je bila v centru enega največjih denarnih tokov v državi? Ima ludih i poslje rata.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

Utk ::

Kaj drugič, prvič? Elaborate.

Obe te firmi smo dvakrat prodajali. Škoda da tega ne veš, zakaj potem sploh kaj pišeš o tem?

Hkrati se pa že od vsega začetka pojavljajo dvomi o utemeljenosti izračunov bančne luknje in zdaj že hodijo ven konkretni dokazi, da je en krog ljudi vedel, da se izračune prireja s tweakanjem metodologije, da bi se stanje slovenskih bank prikazalo kot kritično - v resnici so pa bile po vseh kazalnikih, sploh pa po dokapitalizaciji, v izvrstnem stanju.

Če bi bila banka že prej do konca prodana, in NLB, teh problemov ne bi bilo.

Zakaj smo prodali Mercator in zakaj smo ga prodali ravno Agrokorju - torej tujemu podjetju?

Ker ga takrat nihče drug več ni hotel. No, sej ga nikoli nihče drug ni hotel. Hvala bogu, da se je vsaj nekdo našel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

imagodei ::

Utk je izjavil:

Kaj drugič, prvič? Elaborate.

Obe te firmi smo dvakrat prodajali. Škoda da tega ne veš, zakaj potem sploh kaj pišeš o tem?

Tega se zavedaš, da prodajali != prodali?

Utk je izjavil:

Zakaj smo prodali Mercator in zakaj smo ga prodali ravno Agrokorju - torej tujemu podjetju?

Ker ga takrat nihče drug več ni hotel. No, sej ga nikoli nihče drug ni hotel. Hvala bogu, da se je vsaj nekdo našel.

Človek božji... A ti moram črkovat? Zakaj smo ga SPLOH prodajali?
- Hoc est qui sumus -

Utk ::

imagodei je izjavil:

Utk je izjavil:

Kaj drugič, prvič? Elaborate.

Obe te firmi smo dvakrat prodajali. Škoda da tega ne veš, zakaj potem sploh kaj pišeš o tem?

Tega se zavedaš, da prodajali != prodali?

Prodajali in PRODALI smo dvakrat.

Človek božji... A ti moram črkovat? Zakaj smo ga SPLOH prodajali?

Ker država ni imela denarja, še manj znanja, da bi ga spravila k dobičku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

imagodei ::

Utk je izjavil:

imagodei je izjavil:

Utk je izjavil:

Kaj drugič, prvič? Elaborate.

Obe te firmi smo dvakrat prodajali. Škoda da tega ne veš, zakaj potem sploh kaj pišeš o tem?

Tega se zavedaš, da prodajali != prodali?

Prodajali in PRODALI smo dvakrat.

Kako pa drugič prodaš nekaj, kar ni več tvoje? Prosim, deli to z mano, to je recept za obogatet!

Utk je izjavil:

Človek božji... A ti moram črkovat? Zakaj smo ga SPLOH prodajali?

Ker država ni imela denarja, še manj znanja, da bi ga spravila k dobičku.

Vidim, da je pri tebi rešitev samo še redno jemanje Haldola.
- Hoc est qui sumus -

mikhaair ::

A ni bilo tako, da se je Merc prodal zakreditiranemu Boskotu in Bavcarju, pol pa so drzavne banke pokasirale zastavljene delnice in se je se v drugo prodalo. 2x torej.

Utk ::

Kako pa drugič prodaš nekaj, kar ni več tvoje? Prosim, deli to z mano, to je recept za obogatet!

Imaš pa strašno dost za povedat za nekoga, ki nič ne zna. Prvič se je mercator prodal Pivovarni Laško, ko je šla k hudiču, je pristal pri NLB, in še par drugih bankah, tu sicer uradno ni bil več državni, razen malo preko NLB, je imela pa država dost za povedat komu in kako se bo prodal, nekateri kreteni so navijali celo za to, da ga država odkupi nazaj celega. Potem je šel šele k Agrokorju.
NKBM je pa izvedla IPO, potem jo je država nacionalizirala s tisto pretirano dokapitalizacijo, in prodala še enkrat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

imagodei ::

Aja, hočta rečt, da je država, po prodaji obeh podjetij čist legit postala lastnica deleža delnic, ki jih je nato prodala na najbolj bizarne možne načine?

EDIT: Aja, imaš prav, v drugem primeru, pri NKBM, je šlo v določeni meri celo za krajo, ko so razlastninili male delničarje.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

Utk ::

Ne, hočemo povedat, da bi morali te, in vse druge, firme prodat enkrat za vselej in nikoli več se ozret nazaj.

imagodei ::

Tako kot denimo Nemčija razprodaja svojo družinsko srebrnino?
- Hoc est qui sumus -

Utk ::

A je Nemčija merilo za zdravo pamet? Te firme, enako kot katerekoli druge na svetu, bi lahko odkupili razni pokojninski skladi, ki imajo čim manj veze z državo. Ampak samo dobre firme, slabih ne rabi nihče.

Adria pa morda je problem, ampak ni naš problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

dripac ::

imagodei je izjavil:

Tako kot denimo Nemčija razprodaja svojo družinsko srebrnino?


Hudič pri tej srebrnini (govorim o SLO) je to, da ima do nje dostop le omejen krog ljudi... In njim je v interesu nekaj od tega imet, za povprečnega Janeza jih čist mal briga kaj si Janez želi in kaj Janez misli.

Tudi na lokalnih volitvah je povprečni Janez rekel da Erjavec in Bratuškica nimata kaj iskat v parlamentu, pa sta zdaj ministra.

Če so pa vse te prodaje dobre za državo, je pa druga zgodba. Danes se menda podpiše pogodba o prodaji Abanke. Še to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dripac ()

imagodei ::

V Nemčiji je, po mojih podatkih, država neposredno ali posredno lastnica znatnega deleža sistemskih bank. Hkrati se teh bank ne prodaja tujim investitorjem, delež tujega lastništva v teh bankah ne presega 25%.
- Hoc est qui sumus -

Utk ::

imagodei je izjavil:

V Nemčiji je, po mojih podatkih, država neposredno ali posredno lastnica znatnega deleža sistemskih bank. Hkrati se teh bank ne prodaja tujim investitorjem, delež tujega lastništva v teh bankah ne presega 25%.

Oni še niso vzeli te lekcije: https://www.forbes.com/sites/francescop...

WhiteAngel ::

imagodei je izjavil:

V Nemčiji je, po mojih podatkih, država neposredno ali posredno lastnica znatnega deleža sistemskih bank. Hkrati se teh bank ne prodaja tujim investitorjem, delež tujega lastništva v teh bankah ne presega 25%.


Ena večjih napak. Ko bo Deutsche Bank razglasil bankrot, bo pa kaj? Naprintali bodo 10000000000000 EUR (10 tisoč milijard) in ga bailoutali? Super to.

Ok, pretiravam. Za reševanje bo dovolj že tisoč milijard.

Zgodovina sprememb…

mikhaair ::

Kako so American resevali private banke?

qwertyy ::

https://www.24ur.com/novice/slovenija/3...

16.8 imam let in čez teden dni nazaj. To je praktično zadnji teden preden nehajo s servisi.

WTF???

Dejansko me skrbi, ker to kar se grejo pa zdaj v Adrii je pa bolano. Poslovna skrivnost, kdo bo servisiral??? Od kdaj je varnost potnikov poslovna skrivnost??

D3m ::

Jaz ga imam danes zvečer. Za 1 urco so mi ga premaknili.

Verjetno bo kar Sukhoi novi partner :P

Pardon ruski UAC sem mislil.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

dripac ::

qwertyy je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/slovenija/3...

16.8 imam let in čez teden dni nazaj. To je praktično zadnji teden preden nehajo s servisi.

WTF???

Dejansko me skrbi, ker to kar se grejo pa zdaj v Adrii je pa bolano. Poslovna skrivnost, kdo bo servisiral??? Od kdaj je varnost potnikov poslovna skrivnost??


Se bosta Bratuškica pa Bulčeva vrgli na trepalnice, pa bomo izvedeli.

Poslovna skrivnost... Ne vem če je pametno potnike imet za talce in jih na tak način ustrahovat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dripac ()

M-XXXX ::

Tudi moj let danes prestavljen, trenutno za pol ure :D
4 leti od 4 prestavljeni :8)

scipascapa ::

Država brez lastne banke in kmalu avio družbe....only in SLOVENISTAN.

D3m ::

Hvala bogu.

Ko pomislim koliko denarja smo zmetali v te luknje brez dna.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Invictus ::

Cel kup držav je brez nacionalne letalske družbe...

Pa jim nič ne manjka.

Trg poskrbi za nove...

Trenutno je največja ovira večim linijam z Brnika predvsem Adria, ki je del združenja Star Aliance. Ti imajo med sabo sklenjen džentelmenski dogovor, da si ne prevzemajo linj. Zato pač na Brniku ni več letalskih družb...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

MrStein ::

D3m je izjavil:

Hvala bogu.

Ko pomislim koliko denarja smo zmetali v te luknje brez dna.

Ja, ampak bi pa bilo naše!
Ti tega ne razumeš. Pa kaj če stane trikrat več. Glavno, da je naše!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Mavrik ::

Invictus je izjavil:

Cel kup držav je brez nacionalne letalske družbe...

Pa jim nič ne manjka.

Trg poskrbi za nove...

Trenutno je največja ovira večim linijam z Brnika predvsem Adria, ki je del združenja Star Aliance. Ti imajo med sabo sklenjen džentelmenski dogovor, da si ne prevzemajo linj. Zato pač na Brniku ni več letalskih družb...


Kera od razvitih držav nima svoje družbe?
The truth is rarely pure and never simple.

Wrop ::

Imaš seznam iz 2008.
Stanje 2019 je verjetno še bolj borno za nacionalsocialiste.

D3m ::

MrStein je izjavil:

D3m je izjavil:

Hvala bogu.

Ko pomislim koliko denarja smo zmetali v te luknje brez dna.

Ja, ampak bi pa bilo naše!
Ti tega ne razumeš. Pa kaj če stane trikrat več. Glavno, da je naše!


Dober sarkazem.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Mavrik ::

Wrop je izjavil:

Imaš seznam iz 2008.
Stanje 2019 je verjetno še bolj borno za nacionalsocialiste.


Edine evropske drzave brez svoje letalske druzbe so:

Mikrodržave:
- Andora
- Vatikan
- Monako
- San Marino

In "uspešne" kapitalistične države z bankrotiranimi družbami:
- Bosna in Herzegovina
- Ciper
- Kosovo
- Slovaška
- Litva
- Makedonija

Ostale imajo vse nacionalnega ponudnika in razumejo da rabijo hitre in zanseljive povezave med evropskimi centri za uspešno ekonomijo. Ni nujno da v državni lasti jasno, ampak definitivno so tam.
Res pa je da kmet na njivi ne rabi leteti v London na poslovni sestanek.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Wrop ::

Saj bodo leteli že bodo želeli. Kmet ne želi plačevati drugim, da se vozijo z letali. Razen, če se gredo dogovarjat o dodatnih subvencijah za kmete.
Drugače pa itak Adria ni edina letalska družba, ki leti iz Brnika.

Mavrik ::

Trije leti na dan z easyJet ekonomiji ne pomagajo, tako da ne vem kakšen smisel ima ta tvoja tolažba.

Kot da bi rekel "saj maš 10 vlakov na dan v Ljubljani, super so!" :P

Recimo moja korporacija je izbrala trenutno lokacijo za pisarno zaradi odlične zračne povezanosti z drugimi pisarnami. Zaradi dveh EasyJet letov na Stansted na dan (sodeč po današnjem urniku) ti ne bo nobena firma odprla razvojnega oddelka.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Smurf ::

Jp, nekih pametnih alternativ za redne lete z Brnika trenutno ni. Ce bi ostali star alliance partnerji potem zasedli praznino, super, ampak sm skepticen (verjetno bi uvedli samo kaksen dodaten polet).

PH03N1X ::

Alternativa so ti sosednja letališča.

nejcek74 ::

PH03N1X je izjavil:

Alternativa so ti sosednja letališča.

Za poslovno rabo zal niso. Malo morate razumet, da za poslovno rabo potrebujes direktne lete ali pa direktne povezave s hitrimi vlaki. Slovenija bo očitno prve zgubila, drugega pa nekako ni na spregled. Mesta (oziroma aglomeracije) med sabo tekmujejo, da privabijo kriticno maso, periferija je manj pomebna in nudi predvsem suport.
Glede na to da z AC vinjetami ze subvencioniramo rovtarje ne vidim razloga zakaj ne bi z letalsko družbo kravatarjev. Očitno so premajhna volilna baza.

Smurf ::

PH03N1X je izjavil:

Alternativa so ti sosednja letališča.

To je slaba alternativa za poslovne lete, ker izgubis na casu. Za Zagrebsko gre takoj vsaj dodatna ura (ce imas sreco) v teh poletnih mesecih pa hitro se kaj vec. Ostala letalisca so se dlje. Za privat, ko letis tiste 2x na leto je pa itak vseeno iz kje gres.

Mavrik ::

Saj mislim da je to tu fundamentalna razlika - imaš dve vrsti potnikov:

- Turiste, ki hočejo čimceneje in so se pripravljeni cijaziti ure po cesti zato da letijo nekam, tudi če je let ob osmih zvečer.
- Poslovne potnike, ki hočejo lete ob prikladnih urah zjutraj/zvečer in so zelo občutljivi na celotni čas potovanja, in imajo dnar.

Adria in ostal flag carrierji služijo drugim, ker to pomaga ekonomiji. Turiste že lah vozijo okoli EasyJeti in RyanAiri.
The truth is rarely pure and never simple.

D3m ::

Sem že videl kmeta na poslovnem sestanku v Londonu.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

PH03N1X ::

Smurf je izjavil:

PH03N1X je izjavil:

Alternativa so ti sosednja letališča.

To je slaba alternativa za poslovne lete, ker izgubis na casu. Za Zagrebsko gre takoj vsaj dodatna ura (ce imas sreco) v teh poletnih mesecih pa hitro se kaj vec. Ostala letalisca so se dlje. Za privat, ko letis tiste 2x na leto je pa itak vseeno iz kje gres.

No ja.Če bi sam lahko izbiral letališče, me Brnik niti ne bi videl, 2+ uri za Brnik 1,5h do ZG malo manj do Graza, za kaj več pa po defaultu Budimpešta.
Kaj se pa dogaja z Mariborom? Tam je še sploh letališče?

koli99 ::

Mi, ki smo bližje Ita meji imamo nekako tak vrstni red:
1.) Trst (20minut)
2.) Ljubljana (1h10min)
3.) Benetke (1h15min)
S tem da bomo po 2021/2022 obrnili točki 2 in 3, ko zaključijo z gradnjo 3. pasu na relaciji Palmanova-Portogruaro.

ahac ::

Adria in ostal flag carrierji služijo drugim, ker to pomaga ekonomiji. Turiste že lah vozijo okoli EasyJeti in RyanAiri.

Ti drugi se trenutno še najbolj pritožujejo nad Adrio...

ps.
V Berlin Adria ne leti, easyJet pa ampak še to ne vsak dan. Dost useless vse skupaj. Iz Benetk je vsak dan. Podobnih mest je še kar nekaj.
Poslovni potnik verjetno ne bo čakal na pravi dan, da bo imel direktni let....
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Gavran ::

Prvi pa naj bi pokrivali izgube Adrie...
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

Utk ::

koli99 je izjavil:

Mi, ki smo bližje Ita meji imamo nekako tak vrstni red:
1.) Trst (20minut)
2.) Ljubljana (1h10min)
3.) Benetke (1h15min)
S tem da bomo po 2021/2022 obrnili točki 2 in 3, ko zaključijo z gradnjo 3. pasu na relaciji Palmanova-Portogruaro.

Dolenjska ima Zagreb, ni ne vem kaj, je pa trikrat več od Ljubljane, da ne govorimo adrie. Štajerci imajo Graz, Gorenjci verjetno Celovec, ki verjetno ni kaj dost manj od Ljubljane. Zarad par Ljubljančanov pa ni treba silit denarja v adrio.

jernejl ::

Smurf je izjavil:

PH03N1X je izjavil:

Alternativa so ti sosednja letališča.

To je slaba alternativa za poslovne lete, ker izgubis na casu. Za Zagrebsko gre takoj vsaj dodatna ura (ce imas sreco) v teh poletnih mesecih pa hitro se kaj vec. Ostala letalisca so se dlje. Za privat, ko letis tiste 2x na leto je pa itak vseeno iz kje gres.

Če nisi iz Ljubljane, niso okoliška letališča (Zagreb, Gradec, Trst) nič dlje.
Če pa si iz Ljubljane in je tvoj čas res tako zelo veliko vreden, da je ena ura problem, pa lahko naročiš letalski taksi in si termin prilagodiš čisto po svojih potrebah, pa še na letališču ti ne bo treba zgubljati toliko časa. Je sicer nekaj dražje od redne linije, ampak... tudi pokrivanje milijonskih izgub nacionalnega letalskega prevoznika ni zastonj.

Smurf ::

Zdejle ste nametali en kup gostilniskih meritev letalisc. Ste sploh kdaj leteli?

Do Trsta iz primorske ni sans, da prides v 20minutah. Koper-Letalisce v Trstu je 50min, se iz Gorice in Sezane (ki sta nekako najblizja kraja) rabis slabe pol ure.
Dolenjska, Novo mesto je nekje na sredini (enaka razdalja do Brnika/Zagreba).
Gorenjska nima alternative, ker Celovec prakticno nima povezav.
Graz je priblizno podobna zalost kot Brnik, do njega imas blizje, ce si iz Maribora/Prekmurja.

Ce sestejes vse skupaj ima verjetno se zmeraj 50% prebivalstva najblizje letalisce Brnik. Ce bi gledal potnike, ki potujejo poslovno, pa je ta procent verjetno se visji.

MrStein ::

Sem letel marsikam in sem celo večkrat iz Maribora kot LJ.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

D3m ::

Ok. Še 4 ure do leta. Se tapkamo, ko bom na Ohridu ^_^
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Smurf ::

MrStein je izjavil:

Sem letel marsikam in sem celo večkrat iz Maribora kot LJ.

Kaj to pomeni? Jaz na leto naredim recimo 15 letov letno, kar je pomoje vec kot je povprecje Mariborskega letalisca v zadnjih letih.
strani: 1 2 3 4 ... 15


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako kupiti Adrio airways (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
3189252 (649) perci
»

Letalski nasveti

Oddelek: Loža
301170 (494) Lakotnik29
»

Adria Airways postaja nizkocenovnik z napako (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7914296 (11541) alexa-lol
»

potovanje z adrio - prtljaga...vprasanje za veterane (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10517238 (14171) xsum1
»

Adria vs. Ryanair - kateri je boljši?

Oddelek: Loža
374167 (3319) BigWhale

Več podobnih tem