Prijavi se z GoogleID

» »

Adria Airways - odpovedani leti

Adria Airways - odpovedani leti

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 6 7 8 9 10 ... 14

OrkAA ::

Matthai, ja tudi meni gre na zivce to verovanje v sveti trg.

Problem: Adria je drzavna in zato slabo deluje
Resitev: Prodajmo jo zasebnikom in trg bo poskrbel, da bo ucikovita

Problem: Trg ugotovi, da interesi trga niso isti kot interesi drzavljanov
Resitev: Adria gre v stecaj in Slovenija izgubi 80% direktnih povezav s tujino

Problem: Slovenija ima zelo slab dostop do evropskih letalisc
Resitev: Trg bo poskrbel za vse!

A ne vidite, da se vrtimo v krogu, kjer na koncu mi potegnemo slabo?

Ja, kratkorocno imamo vec denarja v proracunu, ker v lasti nimamo prevoznika na katerega lahko vplivamo kot drzava. Dolgorocno nas pa druge drzave prehitevajo po levi, ker so bolj dostopne evropskemu trgu.

Enako je z zeleznicami. Ze desetletja se ne lotevamo projektov za izboljsavo, ker bi prevec stali pa ker bi bilo prevec korupcije. Hkrati pa bentite, da Maribor zaostaja za Ljubljano in da je avtocestna povezava katastrofalna. Bo ze trg poskrbel za to, ane?

Vedno se caka na nekega jebenega odresitelja, ki morda lahko pride, zelo verjetno pa ne bo. Hkrati imamo pa vzpostavljen sistem, kjer vsi drzavljani lahko prispevamo malo denarja za dobrobit vseh ampak ga nocemo izkoriscati, ker je "itak vse v kurcu!"

Brez nic ni nic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OrkAA ()

jype ::

Urbano#Desno je izjavil:

Tovaris jype!!! Mi smo na poti v komunisticni raj in visoko produktivnih ljudi ne potrebujemo, ce bi jih Jim ne bi z davki in prispevki pobrali vecino ustvarjenega.
Tovariš, motite se. Visoko produktivnim ljudem večino ustvarjenega poberejo kapitalisti. Davki in prispevki so samo 50% od tistega manj kot enega odstotka, ki po ropu, ki ga pri belem dnevu izvaja kapitalist, ostane delavcu. Zakaj mora davke in prispevke plačevati delavec? Ker je kapitalist financiral reklame za politični sistem, ki zagotavlja takšna pravila, desničarski reveži ga pa podpirate na volitvah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Invictus ::

Matthai je izjavil:

Invictus je izjavil:

Do takrat smo obsojeni na kasnejse lete, ki so pa najveckrat za poslovneze neuporabni.

Zakaj pa?

Bodo pač šli en dan prej in prespali na ciljni lokaciji.

Kje je pa tukaj problem?

Ajaaaa, stroški bodo višji, pa čas bodo izgubljali...?

Ne vem, če je to res problem. Se še dobro spominjam kako so se v Financah drli, da je treba vse državne firme prodati in da je edina rešitev prodaja, prodaja in še enkrat prodaja.

Cvetober slovenskega gospodarstva je pa ploskal zraven.

Se bodo pač zdaj malo dlje vozili, big deal. :))


Tole je bil pa lep zapis zahojenega slovenskega volilca :)).

Kljub temu, da dobro sluzimo, je prosti cas se vedno dobrina. In zdaj bo malo manj, oz. se bodo zadeve drugace resevale.

Kot je jype omenil, marsikdo se bo preselil kam drugm... V bolj civilizirane in prometno obljudene kraje.

In pustil zahojeno kmecko logiko za sabo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

OrkAA ::

Sem skoraj preprican, da je bil Matthai sarkasticen v svojem zapisu. :)

Utk ::

Država, tudi če bi hotela, ne sme imet zgubarske firme, ki dela kar ji država reče. Če ne bi imeli spomina zlate ribice, bi se spomnili, da je država bila prisiljena v prodajo adrie, ker je jokerja državne pomoči (večkrat) porabila, adria pa še zmeraj imela izgubo. Bila je izbira med prodajo in stečajem. Zato še zdaj ni mogla država dat denarja adriji, tudi če bi hotela. Se pravi, država take adrije, sploh pa ne take, ki leti na zgubarskih linihaj, NE MORE IN NE SME imeti že zaradi EU pravil. Lahko pa subvencionira kakšno linijo, pa še tu ni tako enostavno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

OrkAA ::

Ja, se strinjam. Jaz ne pravim, da je treba resit Adrio specificno. Zdi se mi le, da ce dvignemo roke in vse prepustimo trgu bomo na koncu na slabsem, kot ce najdemo nek pameten nacin, da drzava vseeno uveljavi svoje interese na letalskem trgu.

fikus_ ::

Prevozniki ne ustvarjajo novih linij z danes na jutri. Nimajo niti kapacitet za to. Če pa že imajo kapacitete, pa so slabi gospodarji in takšni v tem biznisu ne preživijo. Nove linije se planirajo za kakšno leto v naprej. Dobiti in zakupiti moraš termine na letališčih (na JP verjetno ni problem, ampak na drugi strani).

Verjamem, da do jutranji leti marsikomu pomembni in jih je koristil, ampak v nekem obdobju se bo potrebno prilagoditi, dokler se zadeve ne poštimajo. Če je res takšen interes za te lete in dovolj potnikov, se bodo povezave vzpostavile. Vse je vprašanje zasedenosti letov in cen. Za pravo ceno se marsikaj naredi.

scipascapa ::

Po Kitajsko, kdor zafura podjetje, metek sredi Stožic.

M-XXXX ::

fikus_ je izjavil:

Prevozniki ne ustvarjajo novih linij z danes na jutri. Nimajo niti kapacitet za to. Če pa že imajo kapacitete, pa so slabi gospodarji in takšni v tem biznisu ne preživijo. Nove linije se planirajo za kakšno leto v naprej. Dobiti in zakupiti moraš termine na letališčih (na JP verjetno ni problem, ampak na drugi strani).

Verjamem, da do jutranji leti marsikomu pomembni in jih je koristil, ampak v nekem obdobju se bo potrebno prilagoditi, dokler se zadeve ne poštimajo. Če je res takšen interes za te lete in dovolj potnikov, se bodo povezave vzpostavile. Vse je vprašanje zasedenosti letov in cen. Za pravo ceno se marsikaj naredi.

Dva dni po tem ko je celotna situacija Adrije prišla ven ao letalski prevozniki napovedali (tole govorim na pamet) cca 30-40 novih poletov na teden. Če se ne motim je samo air Serbia 13 (14?) napovedal. Instantno se je začelo reševati...

Matthai ::

Invictus je izjavil:


Tole je bil pa lep zapis zahojenega slovenskega volilca :)).

Ne, to je bila ironija in trolanje. :))

Invictus je izjavil:

Kljub temu, da dobro sluzimo, je prosti cas se vedno dobrina. In zdaj bo malo manj, oz. se bodo zadeve drugace resevale.
Kot je jype omenil, marsikdo se bo preselil kam drugm... V bolj civilizirane in prometno obljudene kraje.

To pa res ne razumem, zakaj bi bil problem. Naj gospodarstveniki, ki so skupaj z mladoekonomisti vpili da je prodaja rešitev za vse ™ zdaj "dajo denar v svoje besede" (put your money where your mouth is), in sprejmejo posledice svojega navijaškega vpitja. In se lepo vozijo ter izgubljajo prosti čas.

Invictus je izjavil:


In pustil zahojeno kmecko logiko za sabo...

Problem je samo v tem, da jo je sam pomagal ustvarjati.
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

Invictus ::

Matthai je izjavil:


To pa res ne razumem, zakaj bi bil problem. Naj gospodarstveniki, ki so skupaj z mladoekonomisti vpili da je prodaja rešitev za vse ™ zdaj "dajo denar v svoje besede" (put your money where your mouth is), in sprejmejo posledice svojega navijaškega vpitja. In se lepo vozijo ter izgubljajo prosti čas.

Ce nisi opazil, so mladoekonomisti na faksih ali drzavnih institutih, kjer cakajo penzijo in natepavajo studentke.

Vsi po moznosti ze redni profesorji, kar pomeni smrt ali penzija starega za novega.

Oni samo s tujim po koprivah...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Tear_DR0P ::

M-XXXX je izjavil:

Dva dni po tem ko je celotna situacija Adrije prišla ven ao letalski prevozniki napovedali (tole govorim na pamet) cca 30-40 novih poletov na teden. Če se ne motim je samo air Serbia 13 (14?) napovedal. Instantno se je začelo reševati...


Bi rekel da je to v veliki meri posledica načina poslovanja Adrie, ki je te linije pokrivala z najetimi letali in posadkami. Ta letala, posadke, sloti na letališču, sloti v zraku in ne nazadnje tudi potniki so ostali na voljo, ko je naročnik prenehal poslovati - ni noben problem vskočit v tak biznis, če imaš sredstva.

Je pa vprašanje kdo in koliko časa bo ostal v tem biznisu. Air Serbia verjetno bo, poznajo svoj lasten ekonomsko politični interes za povezovanje regije, poleg tega pa niso v EU in lahko subvencionirajo letalsko družbo kolikor hočejo. Bo Swiss po enem letu še letel v Zurich? Bo Lufthansa še letela v Frankfurt? Prevečkrat (v bistvu vsakič) sem se na teh dveh linijah peljal v manj kot pol zasedenem letalu.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

MrStein ::

OrkAA je izjavil:

...najdemo nek pameten nacin, da drzava vseeno uveljavi svoje interese na letalskem trgu.

In tu je problem. Opazuješ delo vlade? Si videl kdaj da so našli pameten način ali rešitev za karkoli?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

Ja, če najde pameten način, smo seveda vsi za. Samo kater je to.

Matthai ::

Invictus je izjavil:

Oni samo s tujim po koprivah...

Ja, ampak takrat so se drli "put your money where your mouth is"... zdaj naj sami požrejo svoje lastno zdravilo. ;)

Res ne vidim problema... >:D
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

Okapi ::

Utk je izjavil:

Država, tudi če bi hotela, ne sme imet zgubarske firme, ki dela kar ji država reče.
Če se financira neposredno iz proračuna, jo ima lahko. A misliš da vojska ustvarja kakšen profit?

Če bi bili dovolj bogati, bi lahko država kupila 100 letal in z njimi brezplačno prevažala Slovence po Evropi. Zdaj ima eno manjše letalo, dvomim, da je kakšna EU direktiva, ki bi ji prepovedala imeti 100 velikih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

jernejl ::

Matthai je izjavil:

Hočem povedati da očitno prodaja ni bila čudežna rešitev za vse, kot so lagali.
Bila je rešitev za to, da državi v Adrio ni več treba metati državnih milijonov.
Če pa je kdo mislil, da nobeno podjetje v privatni lasti nikoli ne more propasti, potem je pač živel v iluziji.

Matthai je izjavil:

To pa res ne razumem, zakaj bi bil problem. Naj gospodarstveniki, ki so skupaj z mladoekonomisti vpili da je prodaja rešitev za vse ™ zdaj "dajo denar v svoje besede" (put your money where your mouth is), in sprejmejo posledice svojega navijaškega vpitja. In se lepo vozijo ter izgubljajo prosti čas.

Tako. Tisti, ki so tako vpili in imajo zaradi tega zdaj škodo - takih je približno nič. Hotelirji so vpili, naj Adria čimprej propade. Fraport je tudi povedal, da je bolje, če se država ne vmešava. Kopenski prevozniki imajo zdaj več posla. Pol slovenije pa ima itak bližje sosednja letališča, kjer Adria ni letela.
Tistih pet, ki je uporabljalo direktne lete z brnika v albanijo in na kosovo, naj pač tja gre kako drugače. Ampak slednji niso vpili, naj se Adria proda, ker so vedeli, da bodo zgubaške linije, ki jih koristijo, prve na listi za odstrel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

Če se financira neposredno iz proračuna, jo ima lahko. A misliš da vojska ustvarja kakšen profit?

Ne fantaziraj. Drugi prevozniki bojo scali kri po letališčih, slovenski državni bo pa letal naokoli in jebal vse z nizkimi cenami in ne vem čem vse. Bi res rad videl kako bi to zgledalo.

Okapi ::

Samo določena pravila bi bilo treba postavit, recimo da letijo brezplačno samo državljani Slovenije, ki izkažejo poslovni interes za pot. Tako kot sedaj država najame letalo, da (brezplačno) odpelje gospodarsko delegacijo na državni obisk. Pač bi to zastavili bolj širokopotezno, če je v interesu države, da se potuje.

lorte ::

Jaz ne vem kaj je ta fetis na nacionalne prevoznike. Tudi pri lufthansi strajk delavcev vedno visi napol v zraku, imajo tudi germanwings nizkocenovca in tja promet lifrajo. Allitalia, BA ... vsi so imeli ali pa imajo tezave v poslovanju.
Najvec so mediji zasluzil od propada aa.
Kakorkoli okapi trola, tale zamisel ni tako napacna, ce bi vsak drzalvjan imel vavcer ze letenje za 200-400 eur bi bilo to ceneje kot pa imeti lastnega nacionalnega prevoznika.

Utk ::

Samo določena pravila bi bilo treba postavit, recimo da letijo brezplačno samo državljani Slovenije, ki izkažejo poslovni interes za pot.

Pa ja de. In taka pot bo vsak drug dan ob 7h zjutraj. Lufthansa in vsi ostali bojo pa to mirno gledali. Ne fantaziraj.

Invictus ::

lorte je izjavil:

Jaz ne vem kaj je ta fetis na nacionalne prevoznike. Tudi pri lufthansi strajk delavcev vedno visi napol v zraku, imajo tudi germanwings nizkocenovca in tja promet lifrajo. Allitalia, BA ...

Saj Lufthansa je v državni lasti...

GermanWings pa v lasti Lufthanse ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Okapi ::

Utk je izjavil:

Samo določena pravila bi bilo treba postavit, recimo da letijo brezplačno samo državljani Slovenije, ki izkažejo poslovni interes za pot.

Pa ja de. In taka pot bo vsak drug dan ob 7h zjutraj. Lufthansa in vsi ostali bojo pa to mirno gledali. Ne fantaziraj.

Kaj bi pa lahko naredili? Država bi lahko imela en airbus, ki bi šel vsako jutro ob sedmih v Bruselj in zvečer nazaj, vozil bi pa vse, ki imajo službene opravke.

Utk ::

Za Bruselj tega ne rabimo, ker tam bi za tist (tudi za pol manj) denar kot adria, vozil vsak. Za v Sarajevo in Prištino pa kaj takega ni smiselno.
In kaj bi lahko naredili? Pritožli bi se kakšnemu varuhu konkurence in bi te linije bilo hitro konec. Še vinjete so nam določli tujci, ti bi pa kar vozil letala po Evropi z državnim denarjem. Fantaziraš.

butch3r ::

Matthai ::

jernejl je izjavil:

Matthai je izjavil:

Hočem povedati da očitno prodaja ni bila čudežna rešitev za vse, kot so lagali.
Bila je rešitev za to, da državi v Adrio ni več treba metati državnih milijonov.
Če pa je kdo mislil, da nobeno podjetje v privatni lasti nikoli ne more propasti, potem je pač živel v iluziji.

Ja, ampak to so bili mladoekonomisti in novinarji Financ, ki so trdili, da bo podjetje v zasebni lasti zagotovo bolje upravljano. Vsem ostalim je bilo jasno, da lastništvo samo po sebi ne pomeni dosti. Nemčija ima cel kup podjetij v državni lasti, pa dobro poslujejo. Po drugi strani pa imamo pri nas cel kup zasebnih podjetij, ki živijo skoraj samo od poslovanja z državo in državnih subvencij... ne mi prodajat zgodbic, da so to "podjetja v zasebni lasti, ki se borijo na trgu"... :))

Anyway, problem je slovenska poslovna kultura. Se strinjam, da v tej slovensko poslovni kulturi pa državno lastništvo pomeni težave. Ampak kot se je izkazalo, na koncu tujci, ki pridejo sem, to zavohajo in se hitro prilagodijo (v negativni smeri). Lep primer so tujci v upravnem odboru DUTB...

Drugače ima pa Okapi prav. Konec koncev bi lahko naredili državno podjetje, kjer bi bili vsi državljani lastniki in bi dobivali "dividende" v ceni tretjine/polovice letalske vozovnice na leto... in ker vsi ne potujejo, bi lahko svoje deleže "prodali" tistim, ki letijo. Marsikdo bi se pa odločil, da bo dal še nekaj zraven, pa bo šel še sam kam na izlet, s čimer bi spodbujali letalska potovanja. Na Brniku pa duty free za kitajsko robo ali kaj podobnega... In na koncu bi družba mogoče zaradi večjega obsega poslovanja celo čisto uspešno delovala... 8-)

Haha, zdaj samo še prodamo idejo politikom, pa bomo imeli novo zgodbo o uspehu... :)) Okapi for tha prezident!
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

jype ::

Matthai je izjavil:

novo zgodbo o uspehu...
Pospeševanja črpanja ogljikovih spojin v atmosfero, ja.

lorte ::

No, vsi mladoekonomosti so "spregledali". Damjan je varufakis na kvadrat (se celo isti videz/imidz imata), masten ima najbolj mozno levicarsko sluzbo (prof na faksu), mrkaic pa je evolviral in je turbo neomladoekonomist na imf kjer je njegova sefica non other than christine lagard.

Brezcarinska kitajska cona na brniku/fraport bi bila mini euro hongkong ki bi ekonomijo v nebo pognalo dobicke za okolico pa take da se jih se $appl ne bi sramoval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: lorte ()

WhiteAngel ::

Želim priti do Dunaja konec oktobra iz Kranja. Vožnje z avtom je 4 ure. Dirketnega leta iz LJ ni. Air Serbia gre prek Beograda in traja let 10 ur. No, očitno bom šel z avtom ;((

Irbis ::

WhiteAngel je izjavil:

Želim priti do Dunaja konec oktobra iz Kranja. Vožnje z avtom je 4 ure. Dirketnega leta iz LJ ni. Air Serbia gre prek Beograda in traja let 10 ur. No, očitno bom šel z avtom ;((

Imaš sicer možnost iz Celovca, ampak časovno se najbrž ne splača.

StarMafijec ::

Saj naša država ne potrebuje letalskega prevozni v državni lasti. Če je dolgoročni ekonomski interes, da so neke linije, lahko te subvencionira. Pa saj to je legalno v EU, če je vendarle narejeno z razpisom?

Okapi ::

WhiteAngel je izjavil:

Želim priti do Dunaja konec oktobra iz Kranja. Vožnje z avtom je 4 ure. Dirketnega leta iz LJ ni. Air Serbia gre prek Beograda in traja let 10 ur. No, očitno bom šel z avtom ;((

Saj tudi če je direkten let, gre večina z avtom na Dunaj. Greš,ko ti odgovarja, ko prišteješ procedure na letališču, traja pot približno enako...

perci ::

jype je izjavil:

Matthai je izjavil:

novo zgodbo o uspehu...
Pospeševanja črpanja ogljikovih spojin v atmosfero, ja.

C spojine so pa ja fajn. Sploh s H-jem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

jureflux ::

WhiteAngel je izjavil:

Želim priti do Dunaja konec oktobra iz Kranja. Vožnje z avtom je 4 ure. Dirketnega leta iz LJ ni. Air Serbia gre prek Beograda in traja let 10 ur. No, očitno bom šel z avtom ;((


Na Dunaj se nikol ni splačalo z letalom :).

Vazelin ::

Ta medijska histerija okoli Adrie je beyond zdrav razum:))
Boli me K za pilote in stevardese. V krizi je brez dela ostalo par 10k ljudi in sedaj bi jokal zaradi odlično plačanih pilotov:D
Če so tako dobri bodo hitro dobili nov posel. Samo mi je malo čudno, da sedaj fehtajo državo, da jim spet ustanovi neko podjetje. Verjetno je problem, ker je treba več delat, če si v Lufthansi>:D

Samo jamranje že 1 teden. Najboljše da zbiramo zamaške
I got 99 problems but 2.0usd tezus ain't one.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

dronyx ::

Vazelin je izjavil:

Samo jamranje že 1 teden.

Ni samo jamranje. Na portalu Predlagam Vladi so dali predlog, da država na pogorišču ustanovi novo letalsko družbo z imenom sLOVEnija airways. Sem takoj za, če podrejo hkrati še TEŠ 6.

OrkAA ::

Vazelin je izjavil:

Ta medijska histerija okoli Adrie je beyond zdrav razum:))
Boli me K za pilote in stevardese. V krizi je brez dela ostalo par 10k ljudi in sedaj bi jokal zaradi odlično plačanih pilotov:D
Če so tako dobri bodo hitro dobili nov posel. Samo mi je malo čudno, da sedaj fehtajo državo, da jim spet ustanovi neko podjetje. Verjetno je problem, ker je treba več delat, če si v Lufthansi>:D

Samo jamranje že 1 teden. Najboljše da zbiramo zamaške


A ko nismo sposobni financirat zdravstva in nam zdravniki pospeseno bezijo v tujino te tudi boli kurac?

To je dobro izobrazen kader v katerega smo vlagali desetletja, zdaj bodo pa sli, zaradi nesrecnega spleta okoliscin.

Res smesno, da strokovnjaki odhajajo, ja. :)

Seveda ni ravno katastrofa, ce bodo odsli, ampak tale race to the bottom, ki se ga gres pa ni ravno dobro premisljen.

D3m ::

Sem takoj za, če podrejo hkrati še TEŠ 6.


NE vem a bi se smejal ali jokal ali pa enostavno rekel dripac. :)
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Matthai ::

D3m je izjavil:

Sem takoj za, če podrejo hkrati še TEŠ 6.


NE vem a bi se smejal ali jokal ali pa enostavno rekel dripac. :)

Z Adrijinimi letali naj se zaletijo noter... :))
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

fikus_ ::

Nič ne bo iz tega, so imeli najeta letala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fikus_ ()

BuDi79 ::

OrkAA je izjavil:

Res smesno, da strokovnjaki odhajajo, ja. :)
V bistvu je smešno da očitno ne odhajajo oziroma nočejo nikamor iti.

1.) smešno je, da še niso šli, če so res taki strokovnjaki da jih hoče ves svet.
2.) smešno je da so očitno taki strokovnjaki, da jih nihče noče.
3.) smešno je da so očitno politiki, ne strokovnjaki.

OrkAA ::

No, ce bi malo bolj poznal situacijo bi vedel razloge za vse to.

1) Pilot se mora preselit tja, kjer ima njegova maticna druzba hub. Kar pomeni, da morajo zdaj na vrat na nos vsi preselit druzine iz Slovenije.
2) Vecina jih je letela s crj900, kar pomeni, da se morajo presolat

To ne pomeni, da niso strokovnjaki in da jih noben noce. Pomeni le, da je to za njih velika sprememba, zato preverjajo, ce v Sloveniji slucajno obstaja kaksna sansa preden spakirajo.

Se vedno pa so visoko kvalificirana delovna sila, ki jih bo tezko nadomestit, ce nam slucajno uspe odpret hub v Sloveniji.

Okapi ::

OrkAA je izjavil:

No, ce bi malo bolj poznal situacijo bi vedel razloge za vse to.

1) Pilot se mora preselit tja, kjer ima njegova maticna druzba hub. Kar pomeni, da morajo zdaj na vrat na nos vsi preselit druzine iz Slovenije.
??? Kje piše, da morajo? Veliko ljudi dela v tujini in ima družine doma.

dripac ::

OrkAA je izjavil:

Se vedno pa so visoko kvalificirana delovna sila, ki jih bo tezko nadomestit, ce nam slucajno uspe odpret hub v Sloveniji.


Mal je hudič čakat na možnost, če se pri nas kaj odpre, ob tem pa še preživet sebe in družine.

butch3r ::

brez skrbi, s tako plačo kot so jo imeli in delovno dobo, bodo kar precej davkoplačevalskega denarja posrkali dokler ne dobijo novih služb.
Nobenmu ne bo težko preživet družine, razen če je bumbar!

dripac ::

No, glede na zagretost in željo (pilotov) po tem da se ustanovi "nova" Adria sklepam da si res želijo delat in ne vlečt nadomestila. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dripac ()

Vazelin ::

Najbolje da za vse profile poklicev ustanovimo državno firmo, da ne bo treba v tujino
I got 99 problems but 2.0usd tezus ain't one.

butch3r ::

dripac je izjavil:

No, glede na zagretost in željo (pilotov) po tem da se ustanovi "nova" Adria sklepam da si res želijo delat in ne vlečt nadomestila. :)

ne ljubi se jim na "stara leta" selit. če bodo pa družbo pol leta ustanavljali, se pa ne bodo čisto nič sikirali.

OrkAA ::

Kva ste tko tecni vsi skupaj?

Samo opisal sem situacijo iz njihove strani.

A ce do vas pride delodajalec pa rece, da je od jutri naprej vasa kariera mozna samo na Poljskem, boste pac tiho spakirali kovcke in sli? Ali se boste mogoce pozanimali, ce obstaja kaksna druga moznost?

Sej ne postavljajo nobenih ultimatov. Samo hocejo videt a lahko ostanejo udobno doma, al bo res treba it.

WhiteAngel ::

Okapi je izjavil:

OrkAA je izjavil:

No, ce bi malo bolj poznal situacijo bi vedel razloge za vse to.

1) Pilot se mora preselit tja, kjer ima njegova maticna druzba hub. Kar pomeni, da morajo zdaj na vrat na nos vsi preselit druzine iz Slovenije.
??? Kje piše, da morajo? Veliko ljudi dela v tujini in ima družine doma.


In to naj bi bilo dobro zakaj že?
strani: 1 ... 6 7 8 9 10 ... 14