» »

Zakaj nočete imet avta na plin?

Zakaj nočete imet avta na plin?

««
«
1 / 8
»»

zobnik ::

Vse je testirano in homologirano, sama plinska je velik bolj varna kot bencinski plastični tank. LPG avtoplin ima jekleni tank. Plin ima dva varnostna ventila enga na tanku in drugega na motorju, bencinar tega nima.
Poraba plina je 10% višja kot na bencin. Poleg tega je plin po cca 65 centov. To je 3 evre prihranka/100km oz 300 evrov/10.000km. Predelava od 800 evrov dalje s 5 let garancije.
Ne vem no, če je pa tovarniško predelan je pa pika na i. V tujini je plin razširjen in se vozi vrjetno vsak 5 voznik, pri nas niti 2% vseh avtov ni na plin.
Seveda obstajajo predelave tudi v domači garaži pomožnosti z zanič varnostnimi ventili, da ne bo kdo začel sem popat kake youtube posnetke. S tem samo dokazujete kako zaostali ste postal, tujci pa se veselo vozjo in terajo svoje avte na plin.
  • spremenil: zobnik ()

K0l1br1 ::

Verjetno je treba kaj vzdrževati, prihranek proti dizlu pa je približno enak prihranku dizla proti bencincu. Torej zanemarljiv. Strošek vozila pri nakupu je visok, s stroškom predelave v plin kupiš precej dizla/bencina, nepokvarljivo kot nobena reč ni. Sicer so neki ugodni preračuni, po katerih hitro dobiš s porabo strošek noter, vendar mene ne prepriča toliko, da bi si delal težave in dal na dizla tole, če se sploh da.

jype ::

Zato ker je osebni avtomobil obsceno neučinkovita naprava, ki je izjemno nevarna za okolico in le zelo omejeno koristna za uporabnika.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Qrctegleda ()

ziga1990 ::

Zakaj ker je treba avto predelat drugi pa ker škoduje motorju in treba je dva energenta filat
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

karafeka ::

Naknadna predalava na plin je (kolikor mi je znano) racionalna samo za starejše avte brez direktnega vbriga.
Tovarniške predelave na LPG pa so zelo redke in izključno za manjše (mestne) avte (vsaj glede na avto.net in slovenske cenike prodajalcev).
V večje avte vgrajujejo CNG, katere polnilnice so pri nas bolj redke kot pa tesla superchargerji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: karafeka ()

zobnik ::

Na plinsko dajo 5-7let garancije, tak da skrb je odveč.
Predelava je od 800 evrov dalje.
Dizl porabi 5l, plin 8l.
Torej so stroški pri dizlu 6.5 evra, pri plinu 5 evra.
Razlika sicer ni velika, ampak za 50.000km prevoženih je to: 750 evrov.
Dizl je dražji pri nakupu od bencinarja, tako da če daš takoj na novga predelat si na istem.

ziga1990 ::

glej garancija ti nič ne pomeni če te avto pusti na cesti sicer pa je na trgu boljša zadeva za varčne voznike: za mesta in vasi Hibrid in za avtoceste Dizel.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

zobnik ::

Mene še ni, plin mi dela, če pa crkne imam asistenco pri Triglavu, lani mi je, ker nisem točil gorivo, mi ni zanesljivo delal števc.

WizzardOfOZ ::

zobnik je izjavil:

Vse je testirano in homologirano, sama plinska je velik bolj varna kot bencinski plastični tank. LPG avtoplin ima jekleni tank. Plin ima dva varnostna ventila enga na tanku in drugega na motorju, bencinar tega nima.

Dobri osebni avtomobili imajo kovinske tanke, tapoceni pa plastične.

zobnik je izjavil:


Poraba plina je 10% višja kot na bencin. Poleg tega je plin po cca 65 centov. To je 3 evre prihranka/100km oz 300 evrov/10.000km. Predelava od 800 evrov dalje s 5 let garancije.


tisto predelavo za 800 evrov si lahko v rit zatlačiš. Ni mazanja, ni pravilno poštimano in posledično ljudje menjajo mašine po 70k prevoženih.

zobnik je izjavil:


Ne vem no, če je pa tovarniško predelan je pa pika na i. V tujini je plin razširjen in se vozi vrjetno vsak 5 voznik, pri nas niti 2% vseh avtov ni na plin.


V normalnih državah že dizla opuščajo, plin pa tudi in gredo na hibride med elektriko in bencinom.


zobnik je izjavil:


Seveda obstajajo predelave tudi v domači garaži pomožnosti z zanič varnostnimi ventili, da ne bo kdo začel sem popat kake youtube posnetke. S tem samo dokazujete kako zaostali ste postal, tujci pa se veselo vozjo in terajo svoje avte na plin.


Tega noben več ne dela, ker se ne splača.


Drugače pa: PLIN JE ZA KUHAT, DIZEL JE ZA BAGRE IN OSTALE DELOVNE STROJE, HIBRID (BENCIN/ELEKTRIKA) PA ZA VOZIT PO CESTAH!!!

Zgodovina sprememb…

novaa ::

jaz sem kupil novo corso na plin... tako da en plinaš več v tu.

hojnikb ::

Cist enostavno, ce primerjamo z dizlom

+vecja izbira dizlov, sploh rabljenih ce gledas visji rang avtomobilov
+visji navor kot pri atmosferskem bencinarju
+strosek po kilometru gledano striktno samo energent je priblizno enak
+vsepovsod dostopen energent
+ni okvar, ki so povezane z plinom (ventili itd..)
+ne gre rezervno kolo

-vec moznosti drugih okvar kot pri klasicnih bencinarjih (sobe, visokotlacne pumpe, vztrajniki/kuplonge, dpf/egr..)
-vec sans da dobis zjahan in preverten avto ce kupis rabljenga


ce primerjamo plinsko predelavo z novodobnimi bencinarji, stvar ne predstavlja nobene pretirane prednosti, ker so minusi tudi pri bencinarjih (sobe, vztrajniki, egr)....



honestly, razn ce imas kaksen 2.5l+ motor in ga vozis vsak dan, se ne splaca, sploh ce ti je avto daily. ce ti je bistven pocen voznja, kupis rabljen dizl, odpravis hibe, ki so prisotne pri tistem motorju in tankaj vozi.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

zobnik ::

Razlika med bencinarjem in dizlom je 150 evrov/10.000km. Čiste razlike.

Predelava je od 800 dalje, kot v trgovini 1kg kruha za 80 centov pa vse tja do 5 evrov/kg.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

WizzardOfOZ ::

zobnik je izjavil:

Razlika med bencinarjem in dizlom je 150 evrov/10.000km. Čiste razlike.


Pri rabljenih vključi še izredne servise, ki jih je pri zgonjenih dizlih veliko več kot pri bencinarjih, pa boš ugotovil, da z bencinarjem prišparaš 150 evrov na 10k kilometrov, ker ima manj sklopov v motorju, ki lahko crknejo.

dexterboy ::

Jest ga imam. Že sedmo leto. Če gledam za nazaj, bi bil budala, ako se ne bi odločil za vgradanjo.
Odgovor na samo vprašanje pa je v neznanju ter nerazumevanju samega koncepta.
Konec koncev, kaj bodo pa sosedje rekli, če ne furaš VAG dizla?
:))
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

facepalm ::

Ce bi imel kam dati rezervoar v Twingota, bi ga ze predelal. Ga bom pa kmalu prodal in kupil vecjega turbo bencinca, katerega bom predelal na plin.

anketar ::

a bi se pr twingu sploh splačal? poraba je že tko nizka, za daljše/dnevne ture pa neudoben, drugo je zarad vau faktorja pa hon hon, merci twingo circle jerk-anja

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: anketar ()

Furbo ::

Ker je plin brezveze, ne da se mi iskati pump, avti niso predvideni za plin in ves 'prihranek' bom izgubil potem, ko mi bo zaribala mašina.

Še kako vprašanje?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

zobnik ::

dexterboy je izjavil:

Jest ga imam. Že sedmo leto. Če gledam za nazaj, bi bil budala, ako se ne bi odločil za vgradanjo.
Odgovor na samo vprašanje pa je v neznanju ter nerazumevanju samega koncepta.
Konec koncev, kaj bodo pa sosedje rekli, če ne furaš VAG dizla?
:))


Jaz 2 leti, ko samo pomislim kako bu*ala sem da se zato nisem odločil že prej TODA takrat plinskih črpalk še ni blo tolk in vgradnje so ble drage zelo.
Tole je najboljša zadeva vseh časov.

martincek1 ::

Zobnik prov tečen si s temi posti o plinu :D

Moj je bil predelan enih 8-9 let nazaj, 420kkm, zaenkrat dela ko urca, je pa res da je še ta star BMW z 13L porabe.
Ko bom menjal, bom kupil rabljeno Škodo dizel s porabo cca 4L.

facepalm ::

anketar je izjavil:

a bi se pr twingu sploh splačal? poraba je že tko nizka, za daljše/dnevne ture pa neudoben, drugo je zarad vau faktorja pa hon hon, merci twingo circle jerk-anja


v enem letu sem s Twingom prevozil 38kkm. ce bi dal za plinsko napeljavo 1.5k€, bi profitiral v cca 18ih mesecih.

anketar ::

dobr si, 38kkm v twingaču, a dolge ture al star/stop?

LorD_DDooM ::

Jaz bi z veseljem preklopil na plinski pogon za svoj naslednji avtomobil. Že nekaj časa spremljam ponudbo, žal na koncu večina ponudbe pade v sledeče pomanjkljivosti:


    -Ni tovarniških motorjev, večina ti ponuja predelavo, če pa že imajo ponudbi tovarniški plinski motor, je to najšibkejši. Nazadnje ko sem spraševal za opel Zafiro, je bil LPG mogoč samo pri najšibkejšem 80 kW motorju. Razne predelave po nakupu avtomobila zame ne pridejo v poštev.
    -Vsi ti LPG/CNG avtomobili s serijskimi plinskimi motorji prihaja z ročnim menjalnikom. Niti en proizvajalec nima v ponudbi LPG/CNG z avtomatskim menjalnikom [če se motim, naj me kdo popravi].
    -Garažne hiše prepovedujejo uvoz avtomobilov s plinskimi pogoni. Sicer v tujini to prepoved opuščajo, ker je nesmiselna, pri nas bo pa verjetno še nekaj časa veljala.



Torej ko na koncu potegneš črto, si omejen na vseh področjih.

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

jaz sem bolj napreden moj naslednji avto bo hibrid
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

facepalm ::

anketar je izjavil:

dobr si, 38kkm v twingaču, a dolge ture al star/stop?

mesano. voznje v sluzbo (16km v eno smer), obcasni izleti (med 500 in 1000km), obcasne poti po Sloveniji (150 do 200km v eno smer) in pa poletni road trip do Grcije (5000km+).

WizzardOfOZ ::

A 38k je veliko? Mogoče za povprečnega voznika, ki se vozi v službo in domov, 2x na teden v bližnjo trgovino in 2x na leto na dopust (enkrat pozimi in enkrat poleti).

facepalm ::

Ni to point. Point je, da bi s tako kilometrino profitiral, ce bi se vozil na plin.

fikus_ ::

Če bi bili ICE-ji na plin tako dobri, kot pišeš, bi jih bilo neprimerno več, tako pa trg pokaže dejansko stanje. So zgoraj pisali + in -, nekateri se najdejo v več + in kupijo/predelajo avto.

facepalm ::

Pri nas ni ponudbe tovarniskih LPG avtomobilov.
V Italiji se jih vecina vozi na LPG/CNG ali na Dizel. No slednjega ze pocasi opuscajo.

WizzardOfOZ ::

facepalm je izjavil:

Ni to point. Point je, da bi s tako kilometrino profitiral, ce bi se vozil na plin.


Ne. Ker bi vsaki dve leti delal generalko na motorju, kar bi me prišlo več kot bi pa prišparal z vožnjo na plin.

Enako nočem imeti dizla, ker imam ogromno kratkih relacij, ki dizle ubijajo in bi ravno tako imel visoko porabo + veliko izrednih servisov.

hojnikb ::

WizzardOfOZ je izjavil:

zobnik je izjavil:

Razlika med bencinarjem in dizlom je 150 evrov/10.000km. Čiste razlike.


Pri rabljenih vključi še izredne servise, ki jih je pri zgonjenih dizlih veliko več kot pri bencinarjih, pa boš ugotovil, da z bencinarjem prišparaš 150 evrov na 10k kilometrov, ker ima manj sklopov v motorju, ki lahko crknejo.

pozabljas da ne kupujejo vsi zgonjenih 20 let starih dizlov z 500kk za seboj.

ce kupis par let starega bencinarja, bo sklope, ki so podvrzeni okvaram, prakticno iste kot primerljiv dizl.

casi, kjer je bil avto silno enostaven (port injection, nic turbin, dvomasnih vtrajnikov in emisijskih oprem) se pocasi koncujejo. da na tak kompleksen avto obesis se plin, pa nisi nic dolgorocno profitiral, ce ze v startu ne vzames dizla.
#brezpodpisa

WizzardOfOZ ::

hojnikb je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

zobnik je izjavil:

Razlika med bencinarjem in dizlom je 150 evrov/10.000km. Čiste razlike.


Pri rabljenih vključi še izredne servise, ki jih je pri zgonjenih dizlih veliko več kot pri bencinarjih, pa boš ugotovil, da z bencinarjem prišparaš 150 evrov na 10k kilometrov, ker ima manj sklopov v motorju, ki lahko crknejo.

pozabljas da ne kupujejo vsi zgonjenih 20 let starih dizlov z 500kk za seboj.

ce kupis par let starega bencinarja, bo sklope, ki so podvrzeni okvaram, prakticno iste kot primerljiv dizl.

casi, kjer je bil avto silno enostaven (port injection, nic turbin, dvomasnih vtrajnikov in emisijskih oprem) se pocasi koncujejo. da na tak kompleksen avto obesis se plin, pa nisi nic dolgorocno profitiral, ce ze v startu ne vzames dizla.


če vzameš bencinarja brez turbine je še vedno silno enostaven in imaš vsaj 3 dele manj, ki so pri turbo avtomobilu visoko pokvarljivi.

hojnikb ::

Enako nočem imeti dizla, ker imam ogromno kratkih relacij, ki dizle ubijajo in bi ravno tako imel visoko porabo + veliko izrednih servisov.

to je taka brezvezna fama, ki jo zagovarjajo vozniki bencinskih vzigalnikov.
sem all for bencinarje, ampak pri novejsih avtomobilih je cisto vseeno al vzames eno in drugo. potencialne okvare zaradi taksnega rezima voznje bosta imela oba prakticno enako.

again, pozabljamo da je enostavnih atmosferskih bencinarjov vedno manj. vecina ima ze turbo, dvomasne vztajnike, vecji ze dobivajo ekvivalent dpf, erg imajo ze dolgo itd...

če vzameš bencinarja brez turbine je še vedno silno enostaven in imaš vsaj 3 dele manj, ki so pri turbo avtomobilu visoko pokvarljivi.


in koliko je se taksnih bencinarjov.. prakticno nic. samo osnovni modeli mestnih malckov se majo opcijo atmosferskih motorjev, vse ostalo je prakticno vse turbo in si na istem, ce vzames dizla.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

facepalm ::

WizzardOfOZ je izjavil:

facepalm je izjavil:

Ni to point. Point je, da bi s tako kilometrino profitiral, ce bi se vozil na plin.


Ne. Ker bi vsaki dve leti delal generalko na motorju, kar bi me prišlo več kot bi pa prišparal z vožnjo na plin.

Enako nočem imeti dizla, ker imam ogromno kratkih relacij, ki dizle ubijajo in bi ravno tako imel visoko porabo + veliko izrednih servisov.


kaksen vir za ti dve izjavi al izvirajo iz legende o nepodmazovanju plina in zabijanju egrja pri dizlih?
poglej letnico na koledar.

hojnikb ::

pri plinu bo zelo zavisel od motorja. nekateri bp delajo veliko kilometrov, pri kaksnih drugih motorjih pa lahko po tekocem traku menjujes glave ali vsaj ventile, ker stvar ali ni pravilno nastavljena ali pa konstrukcija in material ventilov ni primeren za plinsko izgorevanje....
#brezpodpisa

WizzardOfOZ ::

facepalm je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

facepalm je izjavil:

Ni to point. Point je, da bi s tako kilometrino profitiral, ce bi se vozil na plin.


Ne. Ker bi vsaki dve leti delal generalko na motorju, kar bi me prišlo več kot bi pa prišparal z vožnjo na plin.

Enako nočem imeti dizla, ker imam ogromno kratkih relacij, ki dizle ubijajo in bi ravno tako imel visoko porabo + veliko izrednih servisov.


kaksen vir za ti dve izjavi al izvirajo iz legende o nepodmazovanju plina in zabijanju egrja pri dizlih?
poglej letnico na koledar.


Ne rabim vira. Sem v zadnjih dveh letih delal 6 generalk na avtomobilih, ki so imeli vgrajen plin za 800 evrov. In noben ni imel podmazovanja.

Dizel ni za 5km relacije (govorim za 5km v eno smer + 5km v drugo in to večkrat na dan)

hojnikb je izjavil:

in koliko je se taksnih bencinarjov.. prakticno nic. samo osnovni modeli mestnih malckov se majo opcijo atmosferskih motorjev, vse ostalo je prakticno vse turbo in si na istem, ce vzames dizla.


Več je neturbo bencinarjev, kot turbo. Samo reklamira se turbo na veliko, kot nekaj dobrega, zato se ljudem zdi, da je turbina prisotna povsod.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

novih ne. prakticno vse visje od clio razreda je turbo only. z izjemo kaksne mazde.

sj turbo je dobra stvar. kdo hoce gnili 1.6 jajcek, ki ma mizern navor, veliko porabo in nobenih konjev???
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

facepalm ::

sodec po ceniku, niti Cliota ne dobis vec z atmosfercem. Namesto 1.2 16v je sedaj tce 75.

hojnikb ::

mk5 bo spet imel 1.0Sce, tako kot dacia. pa fiesta ima se tudi opcijo 1.1
#brezpodpisa

m0LN4r ::

zobnik je izjavil:

Vse je testirano in homologirano, sama plinska je velik bolj varna kot bencinski plastični tank. LPG avtoplin ima jekleni tank. Plin ima dva varnostna ventila enga na tanku in drugega na motorju, bencinar tega nima.
Poraba plina je 10% višja kot na bencin. Poleg tega je plin po cca 65 centov. To je 3 evre prihranka/100km oz 300 evrov/10.000km. Predelava od 800 evrov dalje s 5 let garancije.
Ne vem no, če je pa tovarniško predelan je pa pika na i. V tujini je plin razširjen in se vozi vrjetno vsak 5 voznik, pri nas niti 2% vseh avtov ni na plin.
Seveda obstajajo predelave tudi v domači garaži pomožnosti z zanič varnostnimi ventili, da ne bo kdo začel sem popat kake youtube posnetke. S tem samo dokazujete kako zaostali ste postal, tujci pa se veselo vozjo in terajo svoje avte na plin.

Sodelavec se je opekel pri Oplu Mokka ca. 1 mesec nazaj. Nonstop je govoril kako varcen in vse, zdej je v minusu ker mu je unicilo motor in to po dobrih 130.000km tako da se mu je prihranek obrnil v zgubo. Nov blok ga je stal, 5x vec kot je prihranil, da je lahko avto zdaj prodal naprej. Verjetno ni edini z taksnimi ali drugacenimi problemi.

PS:
Enostavno je riziko, prostor potreben za predelavo, cas, stres filanja itn. vglavnem nebroj je razlogov zakaj zadeva ni komot in se pac nekaterim zdi brezveze.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

DePalmo ::

Sem pred leti resno razmišljal o predelavi takratnega 2.0 atmosferskga bencinarja na plin in sem zelo redno spremljal tole temo: https://www.avtomobilizem.com/forum/vie... Strani ima trenutno 401, verjetno ne zato ker vse super laufa ...

Zakaj se nisem odločil za predelavo:
- ker bi predelava (kvalitetna, ne tista za 800 EUR) prišla med 1.600 in 2.000 EUR za 2.0 16V motor
- ker ni bilo preverjenega servisa oz. predelovalca, Plineks pač to ni
- ker se bi mi investicija povrnila takrat preračunano v nekje cca. 3 letih
- ker po spremljanju zgoraj omenjene teme mi ni vlivalo zaupanja da bo to zaziher sistem, ampak ga je potrebno skos nekaj nastavljat
- ker ti lahko uniči motor in se kalkulacija prihranka podre
- rezervna guma odpade ali pa imaš pol manj prtljažnika, kateri je bil pri meni vsak vikend skoraj poln ... in to brez plinskega rezervarja zadi. Pa zelo rad imam rezervno gumo ker mi je že prišla prav, kit za flikanje odpade in bi po mojem skromenm mnenju mogli izumitelja le-tega ustreliti v koleno
- verjetno so nastavke že popravli, sem pa slišal da imajo različne črpalke različne nastavke za tankanje in moraš s sabo voziti še adapterje
- ker je na koncu tudi zelo pomembna mešanica tega plina ki ga natočiš. Enkrat je prava, drugič je napačna in ti podre nastavitve ...

Zato sem ob menjavi avta kupil novega dizla, ostalih sploh gledal nisem. Tudi če bi imel opcijo kupiti isti avto s turbo bencinskim motorjem s tovarniško predelavo na plin, nisem prepričan če se bi odločil zanj.

m0LN4r ::

zobnik je izjavil:

Razlika med bencinarjem in dizlom je 150 evrov/10.000km. Čiste razlike.

Predelava je od 800 dalje, kot v trgovini 1kg kruha za 80 centov pa vse tja do 5 evrov/kg.

No pa si povedal vse, skratka brezveze.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Netrunner ::

Jaz ne bi imel na plin ker se mi ne dopade imeti bombole v avtomobilu. Pri plinu če se kaj zgodi se vse prehitro zgodi :) ... S tem ne mislim da je bencin bolj varen, samo lasten občutek pač...
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

bambam20 ::

Če rabiš plin, potem je poraba previsoka za tvoj žep. Na starih zgonjenih bencinarjih z veliko konji in visoko porabo pa mladini pride prav, da lovijo sponzoruše.

PreviousUser ::

bambam20 je izjavil:

Če rabiš plin, potem je poraba previsoka za tvoj žep. Na starih zgonjenih bencinarjih z veliko konji in visoko porabo pa mladini pride prav, da lovijo sponzoruše.


:D

Karen ::

Če komu pomaga (na kratko): imel plin na treh avtih, motor vedno 4,2l, 300km plus.
Splošne izkušnje:
1. veliko je odvisno od majstra ki vgrajuje - če je dober je težav 0.
2. motor mora biti pravi (niso vsi primerni za predelavo, fino je imeti takega kjer ne rabiš dodatnega mazanja).
3. jaz ne bi vgrajeval v mali avto, upoštevaje tveganja okvar, malenkostno izgubo moči in majhnega prihranka se po mojem ne splača oz. traja predolgo (pri 15l porabe si lahko izračunaš kako hitro prineseš notri investicijo, pri pegleznu s 5-6l porabe to traja in traja).
4. tank sem imel namesto rezervne gume (62 l mislim da), tako da ni bilo izgube prostora.
5. zadnja vgradnja je bila direktni vbrizg tekoče faze (brez uparjalnikov). Če bi danes vgrajeval ne bi vgradil drugega kot to, uparjalniki so kar se tiče mene preteklost (tu je isto kot vbrizg bencina, nobenega nastavljanja, nobenega servisa, skratka ko je nameščeno pozabiš da ga imaš).
Ob teh predpostavkah plin svetujem.
Aja, še nekaj: plinskih črpalk je po Sloveniji kolikor hočeš, prav tako HR in IT, res ni težko natankat - sicer imaš pa še rezervoar bencina zraven, ampak jaz sem recimo na četrt leta pol tanka natankal, ostalo je bil plin, pa sem delal po 50kkm letno.

alexmarsic ::

zobnik je izjavil:

Vse je testirano in homologirano, sama plinska je velik bolj varna kot bencinski plastični tank. LPG avtoplin ima jekleni tank. Plin ima dva varnostna ventila enga na tanku in drugega na motorju, bencinar tega nima.
Poraba plina je 10% višja kot na bencin. Poleg tega je plin po cca 65 centov. To je 3 evre prihranka/100km oz 300 evrov/10.000km. Predelava od 800 evrov dalje s 5 let garancije.
Ne vem no, če je pa tovarniško predelan je pa pika na i. V tujini je plin razširjen in se vozi vrjetno vsak 5 voznik, pri nas niti 2% vseh avtov ni na plin.
Seveda obstajajo predelave tudi v domači garaži pomožnosti z zanič varnostnimi ventili, da ne bo kdo začel sem popat kake youtube posnetke. S tem samo dokazujete kako zaostali ste postal, tujci pa se veselo vozjo in terajo svoje avte na plin.


Bom ti kar iz lastnih izkušenj povedal. Sam si lastim Opel Astro s tovraniškim LPGjem.

Začnemo:
- Vsakih 15.000km menjava svečk (NGK Iridium z popusti dobim jih vse 4 za 50-60€) drugače avto začne trokirat tako da istočasno si omisliš tudi servis.
- Vsakih 15.000km menjava LPG filtra (Če daš tovarniški lpg je 65€, 40€ s popusti zdaj sem dal pri 108.000km aftermarket iz eBay je pa 8€. Če ne menjaš ti med vožnjo izklaplja plin)
- Pri 50.000km menjava vžigalne tuljave (cena vžigalne 180€)
- Pri 90.000km še ena menjava vžigalne tuljave (cena vžigalne 150€)
- pri 92.000km puščanje hladilne tekočine na uparjalniku (cena cevk 30€)
- pri 94.000km puščanje kolena ki povezuje hladilno tekočino z uparjalnikom (cena 40€ s popusti)
- pri 102.000km menjava injektorjev (cena 110€ vsi 4 prek eBaya - cena v sloveniji za en injektor 125€)

V vsem tem delo ni vključeno ker sem menjave opravljal sam. Če potegneš črto. Kar prišparaš na plinu je potem strošek na popravilu. In če potegneš črto še enkrat skozi vsega tega je cena med servisom Bencin + plin ali Dizlom enaka ali dražja. Pa nisem prvi primer ki se mu to dogaja poznam najmanj 10 istih problemov pri približno isti kilometraži.

Pa vse kilometrov jaz delam veliko sploh zadnje leto. Od januarja do zdej sem nabral glih 15.000km kar me spet pride en servis kmalu. Poraba na lpgju je najnižja 7.8l/100km in mestne je približno 11-12l/100km. Če primerjam pa na bencin poraba po AC 6.5l/100km in mestne okoli 8-9l/100km.

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Vsi govorite o tem plinu kot da je neka huda znanost, pa mazanje je treba met, ojej. Ene 15eur materiala in pol ure dela za mehansko verzijo, ene 100eur za digitalno. Mehansko je plin tolk simpel da niti crknit nima kaj, razen računalnika, ki pa je normalno dobavljiv kot samostojna enota.

Menjava filtra je nekje na ravni menjave hddja v kompu, ponavadi celo isti šraufenciger uporabiš.

Največja težava je še dobiti dobrega majstra za vgradnjo. Morš it na forum in vprašat.

m0LN4r ::

Dejstvo je, da je po lestvici komforta najnizje in tudi stroskovno ni nek p/p biser zaradi tveganj, cene predelave, ki ti ta p/p unicujejo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Plin je v redu, prišparaš, ni pa za vsakega.

alexmarsic je izjavil:


Bom ti kar iz lastnih izkušenj povedal. Sam si lastim Opel Astro s tovraniškim LPGjem.

Začnemo:
- Vsakih 15.000km menjava svečk (NGK Iridium z popusti dobim jih vse 4 za 50-60€) drugače avto začne trokirat tako da istočasno si omisliš tudi servis.
- Vsakih 15.000km menjava LPG filtra (Če daš tovarniški lpg je 65€, 40€ s popusti zdaj sem dal pri 108.000km aftermarket iz eBay je pa 8€. Če ne menjaš ti med vožnjo izklaplja plin)
- Pri 50.000km menjava vžigalne tuljave (cena vžigalne 180€)
- Pri 90.000km še ena menjava vžigalne tuljave (cena vžigalne 150€)
- pri 92.000km puščanje hladilne tekočine na uparjalniku (cena cevk 30€)
- pri 94.000km puščanje kolena ki povezuje hladilno tekočino z uparjalnikom (cena 40€ s popusti)
- pri 102.000km menjava injektorjev (cena 110€ vsi 4 prek eBaya - cena v sloveniji za en injektor 125€)

V vsem tem delo ni vključeno ker sem menjave opravljal sam. Če potegneš črto. Kar prišparaš na plinu je potem strošek na popravilu. In če potegneš črto še enkrat skozi vsega tega je cena med servisom Bencin + plin ali Dizlom enaka ali dražja. Pa nisem prvi primer ki se mu to dogaja poznam najmanj 10 istih problemov pri približno isti kilometraži.

Kaj pa garancija?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

zobnik ::

Svečke LPG so 4 evre, torej vse 4 pridejo cca 20 evrov. Lahko pa vzameš tanajdražje za 60 evrov vse 4. Tako kot če bi vzel dizla najboljšga.
Vžigalne tuljave nimajo nič skupnega s plinom, pač crkne pri vsakem B avtu.
Filtri so par evrov, ko to enkrat vidiš kak se menja to delaš sam, drugač pa na 50 jurjev menjaš...moj po 70.000km je bil še ko novi.
Puščanje vode, cevke so pocen, vzameš staro in greš po drugo v kako trgovino, razen če je kaka posebna potem ni druge kot orginal.
Injketorji so isto kot šobe pri avtu, sam da so na plinu 4x cenejše kot pri dizlu, enkrat na 200.000km jih je pa le treba menjat.

Ne vem alexmarsic razen one cevi nisi nič novga povedal kar nebi mel stroškov na bencu brez plina.

Moj je bil vgrajen v Bosni za 300 evrov, če bi ocenjeval bi dal 10/10. Nobenga cukanja, pomanjkanje moči, prtisneš in gre avto....nič ni drugače kot na bencin, vse je avtomatsko, imam pa le okol 120.000km na plin...je pa avto star ko zemlja, l.02 v osnovi pa raje tam l.98

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()
««
«
1 / 8
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1069926 (6733) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6912316 (5690) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124366 (1137) zobnik
»

Starejši švohnejši avti na plin

Oddelek: Na cesti
194714 (3856) jalovec09

Več podobnih tem