Forum » Na cesti » V tednu dni dvakrat ruknjen na službenem parkirišču
V tednu dni dvakrat ruknjen na službenem parkirišču
predi ::
Kako postopati, v kolikor meniš, da si izsledil krivca za več poškodb na svojem vozilu, ki so nastale ob premiku drugega vozila na parkirišču izven javnih površin (garažna hiša pod blokom, službeno parkirišče)?
Dva tedna nazaj sem na avtu opazil manjšo poškodbo na levih zadnjih vratih svojega vozila, ki je bilo pravilno parkirano na parkirnem prostoru v garažni hiši. Poškodba je bila zelo specifična - odrgnina je bila prekrita s slojem finega belega prahu, za katerega zdaj sumim, da je dejansko kit z drugega vozila (posledica odprave predhodnih poškodb). Ker nisem bil povsem prepričan, kje bi zadeva nastala, sem se enostavno odpeljal do servisa, kjer smo dali škodni zahtevek na zavarovalnico, ki je tudi bil odobren. Policije nisem klical.
Nekaj dni kasneje pa šok. Popolnoma podrgnjen sprednji levi kot vozila - z zelo podobnimi poškodbami, ampak tokrat tudi z nekaj barve drugega vozila (neka različica črne). Parkirni prostori so z obeh strani postavljeni pravokotno na cesto, sam vedno parkiram vzvratno. Drugo vozilo je torej izpeljalo iz parkirnega na moji levi, mimo mene na desno, in pri tem podrgnilo z zadnjim desnim delom ob moj avto. Tokrat sem klical policijo. Zavarovalnica je tudi to popravilo odobrila, tako da je zadeva na nek način rešena.
Par dni kasneje sem si pozorneje pogledal vozilo temne (črne) barve, ki je vedno parkirano nasproti mene, le eno parkirišče na levo, vedno parkirano naprej proti steni. To pomeni, da mora voznik najprej vzvratno, da pride ven iz parkirnega - nič nenavadnega ne bi bilo, če pri tem zaide na večinoma prazen parkirni prostor ob meni (najbližji izhod je na moji desni). In glej ga zlomka. Njegov desni zadnji blatnik je popolnoma odrgnjen z barvo mojega vozila, v isti višini. Jezen sem nase, da tega s policistom nisva opazila, saj je bilo takrat to vozilo tam parkirano in tako je tudi praktično vedno, ko pridem/odidem iz/v službe/službo.
Ker imam v avtu kamero, sem podrobneje pregledal posnetke in lahko z določeno mero gotovosti trdim, da je poškodba na drugem vozilu nastala v istem obdobju kot moja. Vidno sicer ni dokaj dobro, predvsem ne, ko izpeljem iz parkirnega prvič po poškodbi (tudi sam sem odrgnino obakrat opazil šele zunaj - proti avtu na službenem parkirišču stopim z druge strani in čisto ob poškodbi, prostor je temen). Ko zjutraj na posnetkih pridem, njegove poškodbe definitivno ni, ko pridem naslednji dan, definitivno tam je - vmes pa imam par nejasnih posnetkov.
Kako bi torej vi postopali v mojem primeru? Kakšne grožnje odpadejo, ker nisem človek takšnega kova. Kličem policijo in naj se oni s tem ubadajo? Svojo zavarovalnico? Pustim listek s svojo telefonsko na njegovem avtu, da se pomeniva, vsaj za opravičilo in zagotovilo, da se ne bo ponovilo?
Predvsem me muči to, da bi se lahko zgodba ponovila, čeprav že več let tam parkiram brez problemov. Imam sicer možnost izbire drugega službenega parkirišča, tako da imam simple way out na voljo.
Dva tedna nazaj sem na avtu opazil manjšo poškodbo na levih zadnjih vratih svojega vozila, ki je bilo pravilno parkirano na parkirnem prostoru v garažni hiši. Poškodba je bila zelo specifična - odrgnina je bila prekrita s slojem finega belega prahu, za katerega zdaj sumim, da je dejansko kit z drugega vozila (posledica odprave predhodnih poškodb). Ker nisem bil povsem prepričan, kje bi zadeva nastala, sem se enostavno odpeljal do servisa, kjer smo dali škodni zahtevek na zavarovalnico, ki je tudi bil odobren. Policije nisem klical.
Nekaj dni kasneje pa šok. Popolnoma podrgnjen sprednji levi kot vozila - z zelo podobnimi poškodbami, ampak tokrat tudi z nekaj barve drugega vozila (neka različica črne). Parkirni prostori so z obeh strani postavljeni pravokotno na cesto, sam vedno parkiram vzvratno. Drugo vozilo je torej izpeljalo iz parkirnega na moji levi, mimo mene na desno, in pri tem podrgnilo z zadnjim desnim delom ob moj avto. Tokrat sem klical policijo. Zavarovalnica je tudi to popravilo odobrila, tako da je zadeva na nek način rešena.
Par dni kasneje sem si pozorneje pogledal vozilo temne (črne) barve, ki je vedno parkirano nasproti mene, le eno parkirišče na levo, vedno parkirano naprej proti steni. To pomeni, da mora voznik najprej vzvratno, da pride ven iz parkirnega - nič nenavadnega ne bi bilo, če pri tem zaide na večinoma prazen parkirni prostor ob meni (najbližji izhod je na moji desni). In glej ga zlomka. Njegov desni zadnji blatnik je popolnoma odrgnjen z barvo mojega vozila, v isti višini. Jezen sem nase, da tega s policistom nisva opazila, saj je bilo takrat to vozilo tam parkirano in tako je tudi praktično vedno, ko pridem/odidem iz/v službe/službo.
Ker imam v avtu kamero, sem podrobneje pregledal posnetke in lahko z določeno mero gotovosti trdim, da je poškodba na drugem vozilu nastala v istem obdobju kot moja. Vidno sicer ni dokaj dobro, predvsem ne, ko izpeljem iz parkirnega prvič po poškodbi (tudi sam sem odrgnino obakrat opazil šele zunaj - proti avtu na službenem parkirišču stopim z druge strani in čisto ob poškodbi, prostor je temen). Ko zjutraj na posnetkih pridem, njegove poškodbe definitivno ni, ko pridem naslednji dan, definitivno tam je - vmes pa imam par nejasnih posnetkov.
Kako bi torej vi postopali v mojem primeru? Kakšne grožnje odpadejo, ker nisem človek takšnega kova. Kličem policijo in naj se oni s tem ubadajo? Svojo zavarovalnico? Pustim listek s svojo telefonsko na njegovem avtu, da se pomeniva, vsaj za opravičilo in zagotovilo, da se ne bo ponovilo?
Predvsem me muči to, da bi se lahko zgodba ponovila, čeprav že več let tam parkiram brez problemov. Imam sicer možnost izbire drugega službenega parkirišča, tako da imam simple way out na voljo.
Scorpy84 ::
Opozoris da imas kamero (ceprav je to sporno) in da si skodo uveljavljal in mu nisi zelel povzrocati dodatne neprijetnosti, naj naslednjic bolj pazi. Ce pa gre za storastega voznika, pa si ze sam dal resitev.
St235 ::
Odvisno kaj hočeš.
Glede na to, da je policija že obveščena o dogodku, lahko mirno pokličeš policista, ki je obravnaval zadevo in mu poveš katero vozilo si opazil, da je poškodovano in sumiš da je to zaradi tega, ker je butnil v tebe. Sporočiš še registrsko in se bodo s tem ukvarjali policaji.
Zavarovalnico odsvetujem, ker ti znajo zakomplicirat, da to potem ni poškodba na parkirišču z strani neznanega storilca in zavrnejo zahtevek, potem se boš pa zajebaval s točko 1.
Če se ti gre samo zato, da ga opozoriš mu lahko napišeš tudi listek.
Glede na to, da je policija že obveščena o dogodku, lahko mirno pokličeš policista, ki je obravnaval zadevo in mu poveš katero vozilo si opazil, da je poškodovano in sumiš da je to zaradi tega, ker je butnil v tebe. Sporočiš še registrsko in se bodo s tem ukvarjali policaji.
Zavarovalnico odsvetujem, ker ti znajo zakomplicirat, da to potem ni poškodba na parkirišču z strani neznanega storilca in zavrnejo zahtevek, potem se boš pa zajebaval s točko 1.
Če se ti gre samo zato, da ga opozoriš mu lahko napišeš tudi listek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
predi ::
@solatko, bom jutri začel bicikel sezono. Sem ga v nedeljo zrihtal, ampak me je potem vreme zaribalo. Itak bom zdaj par dni brez avta. :)
Sem se odločil, da mu bom pustil listek s telefonsko in napisal, da naj me pokliče zaradi "razjasnitve okoliščine". Če pokliče, kul, drugače pa nič. Še vedno nekak upam, da gre za naglušnega starejšega občana, ki pač ni opazil. Tak sem že preveč cajta vrgel stran zaradi tega.
Sem se odločil, da mu bom pustil listek s telefonsko in napisal, da naj me pokliče zaradi "razjasnitve okoliščine". Če pokliče, kul, drugače pa nič. Še vedno nekak upam, da gre za naglušnega starejšega občana, ki pač ni opazil. Tak sem že preveč cajta vrgel stran zaradi tega.
OracleDev ::
Če imaš glede popravila vse urejeno, se pravi zavarovalnico ki ti to krije, se s tem ne ukvarjaj. Sem že imel probleme, ko sem ob škodi na avtu ob vprašanju policista (ne spomnim se točnega vprašanja, ampak nekaj v smislu ali v primeru da krivca najdejo želiš da stroške krije on) odgovoril z DA, kar bistveno časovno zamaknil popravilo, ker so oni kao iskali krivca. Tudi agent mi je rekel, da to ne smem nikoli reči DA in da v primeru če bi rekel NE, bi avto začeli takoj popravljati. Na tvojem mestu bi mu samo rekel da veš da je on, in da če se ponovi boš to povedal policiji.
predi ::
No, izkazalo se je, da je voznica drugega vozila starejša gospa, ki ne ve, od kod ji poškodba ob desnem zadnjem blatniku. Tudi sama je bila povsem šokirana, ko je izvedela zanjo, moj listek pa jo je sploh vrgel iz tira. V pogovoru sva dognala, da je povsem možno, da je prav ona povzročitelj, čeprav ni slišala ali čutila ničesar.
c3p0 ::
Je bilo za pričakovati. Prijazno ji še omeni, naj vrne izpit, preden ubije sebe ali koga nedolžnega.
Scorpy84 ::
Upam, da ji ne verjames popolnoma :). V dolgem zivljenju se marsikaj naucijo in kako izkoristiti svojo starost v svoje dobro.
gendale2018 ::
No, izkazalo se je, da je voznica drugega vozila starejša gospa, ki ne ve, od kod ji poškodba ob desnem zadnjem blatniku. Tudi sama je bila povsem šokirana, ko je izvedela zanjo, moj listek pa jo je sploh vrgel iz tira. V pogovoru sva dognala, da je povsem možno, da je prav ona povzročitelj, čeprav ni slišala ali čutila ničesar.
ena zgodba iz st, ki ima tak pozitiven zaključek
>Je bilo za pričakovati. Prijazno ji še omeni, naj vrne izpit, preden ubije sebe ali koga nedolžnega.
imo naj raje reče da naj gre spet delat zdravniški pregled pred izpitom in na kako uro vožnje da obnovi znanje
zdravniški pregled bo pokazal če je še za na cesto, par ur v avtošoli (pod pogojem da je za na cesto) pa bo izboljšalo varnost vseh udeležencev v prometu
če noče potem pa veš da nekaj muti in greš lepo na policijo
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene
čuvajte se žene, bit ćete jebene
fikus_ ::
Sicer malo OFF: enkrat na 10 let bi bilo dobro imeti tečaj (npr. 4 ure) iz teorije CPP, poudarek predvsem na novostih (ko sem delal izpit, so krožna samo omenili), in napakah, katere dela-jo/-mo vozniki.
solatko ::
fikus_ - Sem že v neki drugi temi dal predlog - na 10 let obvezno preverjanje izpita, teoretični in praktični del, povdarek predvsem na sposobnosti obnašanja in prilagajanja v prometu (doseganje gornje meje omejitev, varnostna razdalja, parkiranje,...), na strošek države in zavarovalnic, saj bi se hitro ugotovilo, kdo ni za na cesto in s tem zmanjšalo število škodnih primerov.
Delo krepa človeka
Scorpy84 ::
Kaj ti to pomaga, ker kljub temu folk z eno roko vozi prestavlja pa z mobitelom v roki... policija pa itak vidi samo ko ga imajo na glavi.
fikus_ ::
Bo potrebno sem nekaj napisat:
https://predlagam.vladi.si/
Bi verjetno zavarovalnice imele interes (so)financirat.
https://predlagam.vladi.si/
Bi verjetno zavarovalnice imele interes (so)financirat.
MasterTade ::
Ma to je brezveze, največ nesreč s hujšimi posledicami povzročijo alkoholizirani vozniki, objestneži, vozniki brez izpita, tisti ki brkljajo po telefonu med vožnjo ipd. Tega pa v prisotnosti komisije itak nihče ne bo počel
Mors omnia aequat
T743 ::
Samo res telefonistov ne razumem povsem. Uber super moderen avto (isto telefon) potem pa le tega obvezno v roko in tiščat na uho, pa a nima danes že vsaka 101 seta za prostoročno telefoniranje?
gddr85 ::
fikus_ - Sem že v neki drugi temi dal predlog - na 10 let obvezno preverjanje izpita, teoretični in praktični del, povdarek predvsem na sposobnosti obnašanja in prilagajanja v prometu (doseganje gornje meje omejitev, varnostna razdalja, parkiranje,...), na strošek države in zavarovalnic, saj bi se hitro ugotovilo, kdo ni za na cesto in s tem zmanjšalo število škodnih primerov.
mhm in ugotovilo bi se, da vsaj polovica Italijanov, Špancev, Francozov in še katerega naroda glede na podrajsane avte ni za na cesto ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gddr85 ()
Scorpy84 ::
Samo res telefonistov ne razumem povsem. Uber super moderen avto (isto telefon) potem pa le tega obvezno v roko in tiščat na uho, pa a nima danes že vsaka 101 seta za prostoročno telefoniranje?
To mi je se najmanjsi problem usaj na cesti gledajo. Vsak dan ampak res usak dan nekdo brska po tel. se dopisuje pa ne vidi kdaj je zeleno, kolona se spelje naprej... danes ena zenska na kroznem ni vedela kam bi sla, ok sem previdno vozil, se pav ne znajde. Na dvopasovnici skusam prehitet, ona pa cez crto po sredini, nekako popravi smer, prehitevam pa vidim telefon na volanu pa brska...
LeQuack ::
Samo res telefonistov ne razumem povsem. Uber super moderen avto (isto telefon) potem pa le tega obvezno v roko in tiščat na uho, pa a nima danes že vsaka 101 seta za prostoročno telefoniranje?
To mi je se najmanjsi problem usaj na cesti gledajo. Vsak dan ampak res usak dan nekdo brska po tel. se dopisuje pa ne vidi kdaj je zeleno, kolona se spelje naprej... danes ena zenska na kroznem ni vedela kam bi sla, ok sem previdno vozil, se pav ne znajde. Na dvopasovnici skusam prehitet, ona pa cez crto po sredini, nekako popravi smer, prehitevam pa vidim telefon na volanu pa brska...
Bencin je prepoceni, vsaj nekje 10x ali 100x bi moral biti dražji. Npr. 15€ na liter je cena, ki bi mogoče bila komu v razmislek.
Quack !
gendale2018 ::
Kaj ti to pomaga, ker kljub temu folk z eno roko vozi prestavlja pa z mobitelom v roki... policija pa itak vidi samo ko ga imajo na glavi.
tle pomaga avtomatski menjalnik oziroma samovozeč avto
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene
čuvajte se žene, bit ćete jebene
bambam20 ::
Mogoče bo kmalu sprejet nov zakon, kjer bo za uporabo telefona med vožnjo zagroćena kazen 250€ in 3 kazenske točke.
Tudi,če ima avto pametni tempomat, mora voznik ves čas spremljat potek vožnje.
gendale2018 je izjavil:
Kaj ti to pomaga, ker kljub temu folk z eno roko vozi prestavlja pa z mobitelom v roki... policija pa itak vidi samo ko ga imajo na glavi.
tle pomaga avtomatski menjalnik oziroma samovozeč avto
Tudi,če ima avto pametni tempomat, mora voznik ves čas spremljat potek vožnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
dexterboy ::
V primeru gospe, ki ni čutila in slišala nič, bi se jaz vprašal, kako DOLGI so njeni reakcijski časi?
Ker tale starejša populacija na cesti meni že počasi para živce!
Nikamor se jim ne mudi, nikoli ne vozijo, kolikor je dovoljeno, ampak vedno manj, ravno danes sem fural za starejšo gospo na izvozu Radovljica, kjer je samo en pas in prehitevanje ni mogoče... Đizs, PETDESET na uro!!! in to na ravnem delu cestišča...
Preden se spravite name; reakcijski čas takšnih ljudi je zaviranje, kjer se avto ustavi pred zebro... ali pa za njo.
Z zbitim pešcem na havbi avta ali pa na asfaltu...
Ker tale starejša populacija na cesti meni že počasi para živce!
Nikamor se jim ne mudi, nikoli ne vozijo, kolikor je dovoljeno, ampak vedno manj, ravno danes sem fural za starejšo gospo na izvozu Radovljica, kjer je samo en pas in prehitevanje ni mogoče... Đizs, PETDESET na uro!!! in to na ravnem delu cestišča...
Preden se spravite name; reakcijski čas takšnih ljudi je zaviranje, kjer se avto ustavi pred zebro... ali pa za njo.
Z zbitim pešcem na havbi avta ali pa na asfaltu...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Mehmed ::
Pocasen reakcijski cas + 50 na uro
vs.
hiter reakcijski cas (ko se enkrat odlepi od telefona) + 90 na uro.
Kot pesec imam veliko raje penzionerje od vrstnikov.
vs.
hiter reakcijski cas (ko se enkrat odlepi od telefona) + 90 na uro.
Kot pesec imam veliko raje penzionerje od vrstnikov.
St235 ::
Preden se spravite name; reakcijski čas takšnih ljudi je zaviranje, kjer se avto ustavi pred zebro... ali pa za njo.
Primerov kjer starejši počasni vozniku ubijejo pešca je bistveno manj, kot primerov kjer to storijo ultra sposobni mlajši vozniki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Furbo ::
gendale2018 je izjavil:
imo naj raje reče da naj gre spet delat zdravniški pregled pred izpitom in na kako uro vožnje da obnovi znanje
zdravniški pregled bo pokazal če je še za na cesto, par ur v avtošoli (pod pogojem da je za na cesto) pa bo izboljšalo varnost vseh udeležencev v prometu
če noče potem pa veš da nekaj muti in greš lepo na policijo
Mene so nazadnje zajebavali na zdravniškem pregledu, ko sem pa omenil vse te fosile, ki jih spuščajo čez, so mi pa prostodušno priznali, da jih res in to zato, da ne izgubijo mobilnosti. Ker jih pač noben drug ne bo fural okoli do zdravnika in na pokopališče vsak dan.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Spajky ::
Bedarij folka ne moreš odvadit, to je dejstvo.To je dejstvo na kvadrat ! Ps: podpis imaš tudi svetski :-)
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
solatko ::
Ste se že kdaj vprašali, zakaj je največ mrtvih med mladimi vozniki?
Če pametno prevoziš mladost, boš tudi v starosti, vožnjo s katero ne boš škodil sebi in drugim, kar lepo shajal. Tudi izkušnje so nekaj vredne.
Res pa je to, da tisti, ki se v mladosti niso naučili vozit, tudi v starosti niso boljši in taki, bi morali kar hitro izpit zamrznit, pa ga ne, saj se ne zavedajo, da že celo življenje ogrožajo sebe in druge, samo sreči in pazljivosti drugih se morajo zahvalit, da niso nikomur nič storili.
DexterBoy - Če bi pešci upoštevali tisto, kar so jih učili v otroštvu, bi jih bilo večina še živih oziroma statistika povoženih pešcev 0 kosov.
Če pametno prevoziš mladost, boš tudi v starosti, vožnjo s katero ne boš škodil sebi in drugim, kar lepo shajal. Tudi izkušnje so nekaj vredne.
Res pa je to, da tisti, ki se v mladosti niso naučili vozit, tudi v starosti niso boljši in taki, bi morali kar hitro izpit zamrznit, pa ga ne, saj se ne zavedajo, da že celo življenje ogrožajo sebe in druge, samo sreči in pazljivosti drugih se morajo zahvalit, da niso nikomur nič storili.
DexterBoy - Če bi pešci upoštevali tisto, kar so jih učili v otroštvu, bi jih bilo večina še živih oziroma statistika povoženih pešcev 0 kosov.
Delo krepa človeka
Gr8t ::
Moja zgodbica od včeraj.
Eden je na službenem parkirišču parkiral med dve vrsti, ni bil iz naše firme. Prostora pa pustil ravno, da bi mogoče šlo na centimetre in sem se dejansko lotil probat.
Ko sem šel drugič iz avta, da sem pogledal koliko imam prostora na vsako stran (iz avta se itak nič ne vidi, če nimaš vsaj pol metra na vsako stran), po nekje 5 minut, je prišel nazaj. Ko sem mu nekaj grdo odgovoril (drugega ti itak ne pride na pamet, ker to je nekaj najhujšega kar ti lahko eden naredi, da ti po 8 ur dela onemogoči odhod iz službe), mi je on sikal nazaj naj pazim na jezik.
Pa nekaj pogumnega se je delal, čeprav bi moral biti on tisti, ki bi ga bi moralo biti sram in bi moral samo tiho oditi.
Dajmo se vsaj tukaj zmenit, ko ste malo bolj kulturni. Začasno se lahko parkira:
-na travi ob cesti
-na bolj oddaljenem parkirnem mestu, ki te v tem primeru vzame časovno povsem enako hoda, vem, ker drugače tam parkiram, zdaj sem 3 tedne spet tukaj, ampak bom šel spet nazaj, ker to ni prva prigoda iz tukaj
-v skrajnem primeru, če že ne moreš drugače, ne parkiraš kot je ta res povsem na sredini, še spredaj je pustil vsaj za avto prostora, ampak se parkiraš pred 2 in pustiš listek s telefonsko, ne pa da jih zaparkiraš 4-6 naenkrat in ti med manevriranjem še opraskajo avto. Pa teh igric se praviloma ne igra med 14-to in 16-to uro na službenih parkiriščih.
To bi mu moral povedati včeraj, ampak sem bil preveč jezen, da bi bil sposoben normalnega razmišljanja. Pa tudi je tako, da ti nič ne pomaga če naučiš enega, na tem svetu bo vedno vsaj tretjina ljudi bedakov.
Pa nasploh kolk je problemov s tem avtom, namesto da bi ti olajšal življenje, kar je njegov primarni namen, ti ga povsem zagreni. Zavidam matki, ki se že celo življenje vozi z vlakom, niti enega problema.
Eden je na službenem parkirišču parkiral med dve vrsti, ni bil iz naše firme. Prostora pa pustil ravno, da bi mogoče šlo na centimetre in sem se dejansko lotil probat.
Ko sem šel drugič iz avta, da sem pogledal koliko imam prostora na vsako stran (iz avta se itak nič ne vidi, če nimaš vsaj pol metra na vsako stran), po nekje 5 minut, je prišel nazaj. Ko sem mu nekaj grdo odgovoril (drugega ti itak ne pride na pamet, ker to je nekaj najhujšega kar ti lahko eden naredi, da ti po 8 ur dela onemogoči odhod iz službe), mi je on sikal nazaj naj pazim na jezik.
Pa nekaj pogumnega se je delal, čeprav bi moral biti on tisti, ki bi ga bi moralo biti sram in bi moral samo tiho oditi.
Dajmo se vsaj tukaj zmenit, ko ste malo bolj kulturni. Začasno se lahko parkira:
-na travi ob cesti
-na bolj oddaljenem parkirnem mestu, ki te v tem primeru vzame časovno povsem enako hoda, vem, ker drugače tam parkiram, zdaj sem 3 tedne spet tukaj, ampak bom šel spet nazaj, ker to ni prva prigoda iz tukaj
-v skrajnem primeru, če že ne moreš drugače, ne parkiraš kot je ta res povsem na sredini, še spredaj je pustil vsaj za avto prostora, ampak se parkiraš pred 2 in pustiš listek s telefonsko, ne pa da jih zaparkiraš 4-6 naenkrat in ti med manevriranjem še opraskajo avto. Pa teh igric se praviloma ne igra med 14-to in 16-to uro na službenih parkiriščih.
To bi mu moral povedati včeraj, ampak sem bil preveč jezen, da bi bil sposoben normalnega razmišljanja. Pa tudi je tako, da ti nič ne pomaga če naučiš enega, na tem svetu bo vedno vsaj tretjina ljudi bedakov.
Pa nasploh kolk je problemov s tem avtom, namesto da bi ti olajšal življenje, kar je njegov primarni namen, ti ga povsem zagreni. Zavidam matki, ki se že celo življenje vozi z vlakom, niti enega problema.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
Gr8t ::
Še eno imam iz prejšnjega tedna.
Hodim lepo po tem istem parkirišču ob cesti. Po cesti proti meni vozi eden z upočasnjeno hitrostjo, max 20km/h. To dela ene pol minute in ga začudeno gledam kaj se gre in že hočem pomahat z roko naj pospeši, ker tako se po glavni cesti ne vozi.
Potem pa kar naenkrat tik pred mano zavije na parkirišče, brez kakšnega smernika, še celo izpod gum se je zaslišalo škripanje.
WTF, nekateri si pa res ne zaslužijo da bi vozili avto, ker to je pa res nič od nič. Ko me je zagledal, mu je očitno res zamrznilo in ni vedel kaj bi.
Praviloma se pred človeka ne zapelje na razdalji manj kot 10m, ampak se že prej prilagodi hitrost tolk, da zapelješ za njim. Ali pa če bi že prej potegnil na vsaj 50, bi komot zapeljal pred mano in bi imel še vsaj 10m fore.
Take prigode ti potem zagrenijo cel dan. Sem pa že večkrat ugotovil, da imaš zagrenjenega manj, če greš tiho naprej in se ne ubadaš s takimi bedaki. S tem se nisem ubadal in sem naslednji dan že skoraj pozabil na to. Tega od včeraj bom imel pa sigurno še kak dan ali dva v mislih.
Hodim lepo po tem istem parkirišču ob cesti. Po cesti proti meni vozi eden z upočasnjeno hitrostjo, max 20km/h. To dela ene pol minute in ga začudeno gledam kaj se gre in že hočem pomahat z roko naj pospeši, ker tako se po glavni cesti ne vozi.
Potem pa kar naenkrat tik pred mano zavije na parkirišče, brez kakšnega smernika, še celo izpod gum se je zaslišalo škripanje.
WTF, nekateri si pa res ne zaslužijo da bi vozili avto, ker to je pa res nič od nič. Ko me je zagledal, mu je očitno res zamrznilo in ni vedel kaj bi.
Praviloma se pred človeka ne zapelje na razdalji manj kot 10m, ampak se že prej prilagodi hitrost tolk, da zapelješ za njim. Ali pa če bi že prej potegnil na vsaj 50, bi komot zapeljal pred mano in bi imel še vsaj 10m fore.
Take prigode ti potem zagrenijo cel dan. Sem pa že večkrat ugotovil, da imaš zagrenjenega manj, če greš tiho naprej in se ne ubadaš s takimi bedaki. S tem se nisem ubadal in sem naslednji dan že skoraj pozabil na to. Tega od včeraj bom imel pa sigurno še kak dan ali dva v mislih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
Gr8t ::
Slo-Tech, tečni ste s to nezmožnostjo editiranja po 5 minutah.
Drugače sem kar nekaj časa iskal ta post, pa vidim da je celo v tej temi, pohvale za vse napisano:
Včeraj sem imel resne probleme tako zjutraj kot popoldne, da so mi vozili po sredini ceste popolnoma brez zanimanja kaj se dogaja za njimi. Saj potem ko potrobiš se le umaknejo.
Zjutraj ni šlo prehitet in sem zmanjšal na 20 pa se mi še ni dovolj oddaljeval na cesti 90, kako eni cijazijo pa res ni normalno.
Potem imaš še take, ko prehitevaš in ne odjenjajo niti malo. Na srečo imam 200KM avto, tako da s tem nimam takih problemov. Čeprav kak turbodizel 140KM ti zna predstavljat probleme, če še nimaš ogretega motorja in moraš pazit da ne prekoračiš 3000rpm.
Drugače sem kar nekaj časa iskal ta post, pa vidim da je celo v tej temi, pohvale za vse napisano:
V primeru gospe, ki ni čutila in slišala nič, bi se jaz vprašal, kako DOLGI so njeni reakcijski časi?
Ker tale starejša populacija na cesti meni že počasi para živce!
Nikamor se jim ne mudi, nikoli ne vozijo, kolikor je dovoljeno, ampak vedno manj, ravno danes sem fural za starejšo gospo na izvozu Radovljica, kjer je samo en pas in prehitevanje ni mogoče... Đizs, PETDESET na uro!!! in to na ravnem delu cestišča...
Preden se spravite name; reakcijski čas takšnih ljudi je zaviranje, kjer se avto ustavi pred zebro... ali pa za njo.
Z zbitim pešcem na havbi avta ali pa na asfaltu...
Včeraj sem imel resne probleme tako zjutraj kot popoldne, da so mi vozili po sredini ceste popolnoma brez zanimanja kaj se dogaja za njimi. Saj potem ko potrobiš se le umaknejo.
Zjutraj ni šlo prehitet in sem zmanjšal na 20 pa se mi še ni dovolj oddaljeval na cesti 90, kako eni cijazijo pa res ni normalno.
Potem imaš še take, ko prehitevaš in ne odjenjajo niti malo. Na srečo imam 200KM avto, tako da s tem nimam takih problemov. Čeprav kak turbodizel 140KM ti zna predstavljat probleme, če še nimaš ogretega motorja in moraš pazit da ne prekoračiš 3000rpm.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
jero_no1 ::
DexterBoy - Če bi pešci upoštevali tisto, kar so jih učili v otroštvu, bi jih bilo večina še živih oziroma statistika povoženih pešcev 0 kosov.
Razloži to tudi tema dvema.
pero50 ::
DexterBoy - Če bi pešci upoštevali tisto, kar so jih učili v otroštvu, bi jih bilo večina še živih oziroma statistika povoženih pešcev 0 kosov.
Razloži to tudi tema dvema.
Verjetno so njiju učili isto, ampak jebeš.. imam zeleno in grem čez...
V določenih križiščih, kjer zapeljem na glavno cesto se vedno prepričam, da je avto na glavni cesti videl rdečo luč in da bo varno ustavil, prav tako na prehodih se prepričam, da me je avto videl, četudi imam prednost. Ljudje delamo napake.
St235 ::
Verjetno so njiju učili isto, ampak jebeš.. imam zeleno in grem čez...
ampak, da takole kriviš žrtve ti mora pa tudi kakšen kolešček falit v glavi. Najboljše da prepovemo pešce ali pa celo razpišemo nagrado kdo jih več pogazi. Na prehodih in pri zeleni luči pa dodamo še bonus točke.
Gr8t ::
Kakorkoli, vsak, ki je pameten, gre čez cesto le ko je 100% prepričan. Recimo zadnjič mi je ustavil avto, sem raje naredil par korakov naprej in šel za njim, ne vem zakaj bi zaupal enemu, ki ga ne poznam.
fikus_ ::
Zgornji dogodek je kategorija čisto zase, alkohol . . .
Dosti ljudi jemlje svoje pravice kot samoumevne, problem nastane, ko nekdo nekomu krati neko pravico. Potem ti pravica nič ne pomaga, četudi ti postavijo najlepši nagrobnik.
Majhne otroke v vrtcih lepo učijo, da je pred prečkanjem ceste pogledat in šele nato prečkat, opažam pa da npr. SŠ mladina ponavadi gleda v telefon, namesto na cesto, niti kratek pogled preden stopi na cesto!
Sam nimam poguma iti čez cesto (prehod za pešce), dokler se ne prepričam, da me je voznik opazil in zaustavlja. V prometu je veliko situacij, ko delamo napake, ko nas kaj zmoti in prehitro se zgodi, da kaj spregledamo.
Dosti ljudi jemlje svoje pravice kot samoumevne, problem nastane, ko nekdo nekomu krati neko pravico. Potem ti pravica nič ne pomaga, četudi ti postavijo najlepši nagrobnik.
Majhne otroke v vrtcih lepo učijo, da je pred prečkanjem ceste pogledat in šele nato prečkat, opažam pa da npr. SŠ mladina ponavadi gleda v telefon, namesto na cesto, niti kratek pogled preden stopi na cesto!
Sam nimam poguma iti čez cesto (prehod za pešce), dokler se ne prepričam, da me je voznik opazil in zaustavlja. V prometu je veliko situacij, ko delamo napake, ko nas kaj zmoti in prehitro se zgodi, da kaj spregledamo.
St235 ::
zato pa bi morali vsi (tudi Gr8t med igranjem videoigric) upoštevat bolj kot ne samo 4. člen zakona o pravilih v cestnem prometu. Nič več in nič manj kot to.
KAVINSKY ::
ampak, da takole kriviš žrtve ti mora pa tudi kakšen kolešček falit v glavi.
NE krivi žrtev. Lahko pa bi žrtve spremljale okolico. Kaj če se semafor pokvari in bi na obeh gorela zelena luč? Rezultat bi lahko bil popolnoma isti. Pešci in kolesarji jemljejo precej samoumnevno cestne predpise. Vsak dan vidim kako eni kot teleta tavajo po pločnikih čez semaforje oz po parkiriščih.
Če se moraš v avtu vezati, ker gotovo nima nihče namena se kam zaletavati. Zakaj potem ne morejo eni spremljati okoli prometa?
Gr8t ::
Danes sem se ob peljanju desno čez semafor ravno na to osredotočal, kolk pogledam levo. Da pogledam sem vedel, zanimalo me je samo kolk dobro. Dobro pogledam.
Čeprav če ne bi bilo oglasnih panojev ali karkoli že je pred križiščem, se ne bi bilo potrebno posebej trudit. Ne vem kdo sploh skrbi za take zadeve, očitno noben.
To bi moral delat vsak v prometu, preverjat svoje napake in jih odpravljat. Opažam da večina ljudi v prometu sodeluje na BMK sistem.
Čeprav če ne bi bilo oglasnih panojev ali karkoli že je pred križiščem, se ne bi bilo potrebno posebej trudit. Ne vem kdo sploh skrbi za take zadeve, očitno noben.
To bi moral delat vsak v prometu, preverjat svoje napake in jih odpravljat. Opažam da večina ljudi v prometu sodeluje na BMK sistem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
St235 ::
NE krivi žrtev. Lahko pa bi žrtve spremljale okolico
temu se reče oksimoron.
To bi moral delat vsak v prometu, preverjat svoje napake in jih odpravljat.
in zakaj tega ne delaš? bo bistveno bolj koristno kot da razlagaš svoje podvige v gran turismu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Utk ::
Opažam da večina ljudi v prometu sodeluje na BMK sistem.
Večina ljudi NE sodeluje v prometu, ampak samo gre od A do B. Ne boš verjel, ampak nekateri nimajo službe zato, da se bojo lahko vozili v službo z 200 konji, na cesti niso zato, da bi uživali, ampak da bi nekako prišli kamor že morajo it, vmes pa mislijo na 100 drugih stvari (čisto dovolj je da naredijo kar morajo, ne pa še kaj več) in ne na to kako bojo lokalnim dirkačem povečevali užitek. Promet je nujno zlo, ne pa igrišče.
bambam20 ::
Razloži to tudi tema dvema.
Verjetno so njiju učili isto, ampak jebeš.. imam zeleno in grem čez...
In to na tej dolgi ravnini. Tukaj je potrebno biti močno pozoren na dogajanje in prečkat cesto, kar da hitro, Še bolje je, da stečemo preko. treba je malo uporabljat tudi možgane in se prilagajt situacijam. Pri gospodarskem se ti lahko pripelje nekdo 250 na uro v smeri centra.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
St235 ::
in za nekatere je očitno to, da nekdo pripelje zadet in mrtvo pijan prehitro po dunajsi, bistveno manjši problem, kot to, da pešci niso prečkali ceste v 2,4s ko vsaj 2km levo in desno ni bilo vozila. Ja, duševne motnje so pogost in raznolik pojav.
buttcrack ::
sam osebno grem načrtno bolj agresivno čez prehod, ker na ta način vsaj 5im na dan dopovem, da naj spremljajo promet, ne samo pred seboj, tudi okoli sebe.
3/4 jih buli v telefon, češka jajare, puli kocine iz nosa ipd. šmorn, potem pa debelo gelda, ko mu gre nekdo čez prehod ob zeleni luči.
WTF!?!? pa saj nas večina vozi po isti poti vsak dan in vemo kje so pogosto prehodi/pešci.
3/4 jih buli v telefon, češka jajare, puli kocine iz nosa ipd. šmorn, potem pa debelo gelda, ko mu gre nekdo čez prehod ob zeleni luči.
WTF!?!? pa saj nas večina vozi po isti poti vsak dan in vemo kje so pogosto prehodi/pešci.
Mare2 ::
No, izkazalo se je, da je voznica drugega vozila starejša gospa, ki ne ve, od kod ji poškodba ob desnem zadnjem blatniku. Tudi sama je bila povsem šokirana, ko je izvedela zanjo, moj listek pa jo je sploh vrgel iz tira. V pogovoru sva dognala, da je povsem možno, da je prav ona povzročitelj, čeprav ni slišala ali čutila ničesar.
Nekateri vozijo po posluhu. Torej, ko poči, ustavi. Nekateri pa nimajo posluha. :)
Gr8t ::
Še replika na naslov teme.
Ah, ni ga lepšega kot parkirati na samem, vzvratno povsem na levi kjer ti noben ne more parkirati levo, na desni ti pa parkira naprej, tako da tudi ne odpira vrat v tvoj avto. Res pomirjujoče.
Saj na malo bližnjem parkirišču sem tudi tako, ampak tam je večkrat vse zasedeno in si težko prišel ven.
Drugače prav da obstajajo tudi povsem kontra ljudje, ki jim je vseeno če parkirajo da morajo čez robnik, ker drugače sploh ne bi bilo kje za parkirati.
Ne vem koga bodo danes potem sploh merili, če vsi cijazijo. Je pa tako da starejši itak vsi, ženske enako, moški srednjih let so pa v glavnem na dizlih in večina tudi ne pretirava. Ene par na leto jih je sicer takih, ki jim je pod častjo da luksuznega Passata TDI prehiteva ena navadna Astra, in so sposobni tudi povsem do ovinka tiščat poln gas (to je vedno na istem mestu), da jih ne bi prehitel, ampak na njihovo žalost imam 200KM verzijo in ne 125KM.
Vseeno če bi samo zame postavili zasede. Čeprav po naseljih tudi ne pretiravam in me ne bi oglobili za več kot 125EUR s polovičko. Izven, če bi sploh merili, pa za 80EUR, v skrajnem primeru 125EUR, tako da ni panike.
Ampak tukaj kjer se jaz vozim so že 3 leta nazaj umaknili merilne točke. Drugače so me na eni in isti točki 2009, 2015 in 2016, enkrat pa samo pregledali dokumente. Prav nadležni so že bli.
Jaz se počasi ne morem vozit, včeraj ko ni šlo prehitet avtobusa, sem se raje 3x ustavil.
Drugače mi je 200KM minimum, je pa tudi povsem dovolj, ker z večjo močjo porabiš še več bencina in še bolj nucaš zavore (jaz znucam ploščice cca. 1mm na leto, to je vsaj za 6 let).
Naročen sem na Youtube kanal LivingLifeFast (TR Hamza je tudi ok), to so zame pravi avti, cca. 700HP.
Saj delam, tudi če se hitro vozim, se da vozit pazljivo. Recimo tam kjer je neuraden prehod brez zebre, sedaj pospešim do ene 100-110, potem pa stopim na bremzo, da zmanjšam na normalno hitrost. To je že precej bolje kot pa če bi šel kar na polno do 130.
Potem včeraj zagledam na nasprotnem pasu en mali traktorček, na desni ena stoji povsem ob robu ceste, valda da sem zmanjšal na 50.
Ah, ni ga lepšega kot parkirati na samem, vzvratno povsem na levi kjer ti noben ne more parkirati levo, na desni ti pa parkira naprej, tako da tudi ne odpira vrat v tvoj avto. Res pomirjujoče.
Saj na malo bližnjem parkirišču sem tudi tako, ampak tam je večkrat vse zasedeno in si težko prišel ven.
Drugače prav da obstajajo tudi povsem kontra ljudje, ki jim je vseeno če parkirajo da morajo čez robnik, ker drugače sploh ne bi bilo kje za parkirati.
Opažam da večina ljudi v prometu sodeluje na BMK sistem.
Večina ljudi NE sodeluje v prometu, ampak samo gre od A do B. Ne boš verjel, ampak nekateri nimajo službe zato, da se bojo lahko vozili v službo z 200 konji, na cesti niso zato, da bi uživali, ampak da bi nekako prišli kamor že morajo it, vmes pa mislijo na 100 drugih stvari (čisto dovolj je da naredijo kar morajo, ne pa še kaj več) in ne na to kako bojo lokalnim dirkačem povečevali užitek. Promet je nujno zlo, ne pa igrišče.
Ne vem koga bodo danes potem sploh merili, če vsi cijazijo. Je pa tako da starejši itak vsi, ženske enako, moški srednjih let so pa v glavnem na dizlih in večina tudi ne pretirava. Ene par na leto jih je sicer takih, ki jim je pod častjo da luksuznega Passata TDI prehiteva ena navadna Astra, in so sposobni tudi povsem do ovinka tiščat poln gas (to je vedno na istem mestu), da jih ne bi prehitel, ampak na njihovo žalost imam 200KM verzijo in ne 125KM.
Vseeno če bi samo zame postavili zasede. Čeprav po naseljih tudi ne pretiravam in me ne bi oglobili za več kot 125EUR s polovičko. Izven, če bi sploh merili, pa za 80EUR, v skrajnem primeru 125EUR, tako da ni panike.
Ampak tukaj kjer se jaz vozim so že 3 leta nazaj umaknili merilne točke. Drugače so me na eni in isti točki 2009, 2015 in 2016, enkrat pa samo pregledali dokumente. Prav nadležni so že bli.
Jaz se počasi ne morem vozit, včeraj ko ni šlo prehitet avtobusa, sem se raje 3x ustavil.
Drugače mi je 200KM minimum, je pa tudi povsem dovolj, ker z večjo močjo porabiš še več bencina in še bolj nucaš zavore (jaz znucam ploščice cca. 1mm na leto, to je vsaj za 6 let).
Naročen sem na Youtube kanal LivingLifeFast (TR Hamza je tudi ok), to so zame pravi avti, cca. 700HP.
To bi moral delat vsak v prometu, preverjat svoje napake in jih odpravljat.
in zakaj tega ne delaš? bo bistveno bolj koristno kot da razlagaš svoje podvige v gran turismu.
Saj delam, tudi če se hitro vozim, se da vozit pazljivo. Recimo tam kjer je neuraden prehod brez zebre, sedaj pospešim do ene 100-110, potem pa stopim na bremzo, da zmanjšam na normalno hitrost. To je že precej bolje kot pa če bi šel kar na polno do 130.
Potem včeraj zagledam na nasprotnem pasu en mali traktorček, na desni ena stoji povsem ob robu ceste, valda da sem zmanjšal na 50.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prometna nesreča (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22491 (16106) | krepki |
» | Prometna nesreča v parkirni hiši BTC city park (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 51479 (43641) | win64 |
» | Prometna nesreča - kdo je kriv? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15825 (13982) | prox |
» | Parkiranje za umret! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 53269 (33918) | M-XXXX |