» »

Za kaj se pri nas razvoj načrtno zatira

Za kaj se pri nas razvoj načrtno zatira

«
1
2

Konlov ::

Pri poizkusu izgradnje dirkališča na dolenjskem se je ugodilo trem kmetom, ki so uspeli lokalno skupnost prepričati, da ne bo več mira in tišine.
Npr. znano dirkališče Imola je takole vpeta v prostor:
 Imola

Imola

b3D_950 ::

Meh, važn da je sraka, novice, 24kur, in 40let star traktor, ki žre več olja kot nafte. Aja, pa VW golf.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

IL_DIAVOLO ::

Koga pa se bo poslušalo, če ne tistega ki živi tam. Projektanta, ki živi v drugi državi?

Egidij88 ::

Ma hvala bogu!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sirotka ()

anketar ::

to so slabo predstavl, če bi mel kalkulacije, koliko bi s tem pridobila podjetja v okolici s tem posledično tud sami prebivalci, bi pozitivni vplivi prevagal nad negativnimi (možnost tud odplačila odškodnin na račun hrupa)

pegasus ::

Dirkališče ni razvoj. In imajo prav, Hockenheimring slišim ~20km daleč vsak vikend.

mailer ::

Zanimivo, da se kmetje bunijo za hrup zaradi motorjev, avtomobilov ne moti jih pa hrup z letališča.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

janezvalva ::

pegasus je izjavil:

Dirkališče ni razvoj. In imajo prav, Hockenheimring slišim ~20km daleč vsak vikend.

zanimivo, da Hockenheim ni tako daleč od Spa-Francrchamps.
cca 100km.

b3D_950 ::

Kje pa naj bi to dirkališče bilo? Kakšn link?
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Stari maček ::

Par odgovorov si dobil, zakaj to pri nas ne gre. Vsi bi vse imeli, le na lastnem pragu ne.

mailer ::

Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

b3D_950 ::

V takem stanju je to?
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Phantomeye ::

Sej pri nas je podobno. So hoteli narediti športni park, pa se je vzpostavila iniciativa penzionistov, ki so bili proti. Ko njih zdavnaj ne bo več, ko bi bila zadeva končana.

WhiteAngel ::

Konlov je izjavil:

Pri poizkusu izgradnje dirkališča na dolenjskem se je ugodilo trem kmetom, ki so uspeli lokalno skupnost prepričati, da ne bo več mira in tišine.
Npr. znano dirkališče Imola je takole vpeta v prostor:
 Imola

Imola



Saj res ne bi bilo več miru in tišine. Mi je mnogo bolj všeč narava kot pa prepotentno navijanje po asfaltu. Aja, Imole ne bi bilo, če ne bi bilo Ferrarija. Imaš kakšno fabriko ala Ferrarijev v Sloveniji, ki bi potrebovali takšno stezo? Jo vsaj sponzorirali in organizirali tekmovanja?

anketar je izjavil:

to so slabo predstavl, če bi mel kalkulacije, koliko bi s tem pridobila podjetja v okolici s tem posledično tud sami prebivalci, bi pozitivni vplivi prevagal nad negativnimi (možnost tud odplačila odškodnin na račun hrupa)


Katera podjetja točno bi pridobila kaj s tem? Lokalna picerija, potem se pa že konča.

Po drugi strani je pa zvočno onesnaževanje ravno tako onesnaževanje kot vsa druga. Za prebivalce (tj. penzioniste, ki so pretežno doma), je to zagotovo škodljivo. Da ne omenjam padca cen nepremičnin v okolici.

Če povzamem, razloga za obstoj dirkališča razen za nekaj prepotentnih posameznikov ne vidim. Če se že gremo onesnaževanje, imam potem raje elektrarno ali smetišče, ko imamo vsaj vsi kaj od tega.

WhiteAngel ::

Mi je pa zanimivo, kako so lahko po vojni umestili v prostor letališče na Brniku, Mariboru, Portorožu ali pa manjša športna letališča. Danes si že zaradi predpisov (Natura 2000) tega verjetno ne bi mogli privoščiti, kaj šele civilne iniciative. Isto je z zapori, smetišči, elektrarnami, že navadnimi industrijskimi conami.. avtor teme ima pa tu kar prav. Razvoj je problematičen. Že to mi je kr neki, da v Kranju načrtujejo stanovanjske soseske nekje dol v luknji v kanjonu Save, šoping centri in podobne hale pa lahko brez težav rastejo na sorškem polju.

cekr ::

WhiteAngel je izjavil:

Mi je pa zanimivo, kako so lahko po vojni umestili v prostor letališče na Brniku, Mariboru, Portorožu ali pa manjša športna letališča. Danes si že zaradi predpisov (Natura 2000) tega verjetno ne bi mogli privoščiti, kaj šele civilne iniciative. Isto je z zapori, smetišči, elektrarnami, že navadnimi industrijskimi conami.. avtor teme ima pa tu kar prav. Razvoj je problematičen. Že to mi je kr neki, da v Kranju načrtujejo stanovanjske soseske nekje dol v luknji v kanjonu Save, šoping centri in podobne hale pa lahko brez težav rastejo na sorškem polju.


Ne vidim nobenega nakupovalnega centra in podobnih zadev na Soriškem polju. Malo si pomešal.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

starfotr ::

Folk nori, če požagajo 3 drevevsa v mestu. Pozabljajo pa, da je tam, kjer je njihova ulica in stanovanje/hiša bilo včasih močvirje/gozd, ki ga sedaj ni več. Zaradi njih so posekali ogromno dreves, sedaj so pa 3 dadatna problem.

Glede dirkališča, letališč. Ne rabimo tega. Itak večina leti iz letališč v sosednjih državah, na dirke so hodi na Gaj, Hungaro ring, Grobnik. Naj ostane tako.

Za Brnik so porabili ogromno najboljše zemlje.

Nekateri očitno živite v premirnem okolju, in tega ne cenite.

Samael ::

WhiteAngel je izjavil:


Če povzamem, razloga za obstoj dirkališča razen za nekaj prepotentnih posameznikov ne vidim.

Sam nimam nekega osebnega interesa ne za, ne proti, mi je dokaj vseeno, me pa zanima, čemo ti služijo tovrstne mentalne akrobacije in vrednostne sodbe, ki razen, da se slišijo imenitno, nimajo za debato nobene vrednosti.

tikitoki ::

Dirkališče ni razvoj in v mnogih pogledih je degradacijo okolja.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sirotka ()

borisk ::

jebiga, intenzivno kmetijstvo tudi, v praktično vseh pogledih še bolj kot naprimer sodobna Magnina tovarna v hočah.

juroz ::

Stari maček je izjavil:

Par odgovorov si dobil, zakaj to pri nas ne gre. Vsi bi vse imeli, le na lastnem pragu ne.


Z dobrim razlogom bi lahko rekel.
Sem bil eden izmed tistih ki so si rekli "nekje mora bit, naj bo pa pri nas" ko se je DINOS naselil nedaleč proč.

Smrad je eno, pač ob določenih dnevih je.

Smeti vsepovsod je pa drugo. Včasih je bila to cona za sprehod ter travniki. Danes je to cona smeti in izogibanja. Da se razumemo - okolica kjer je DINOS je v rangu 50-100m okrog posuta s smetmi.
Sedaj se vsake nekaj tednov pošilja maile, vsakič dodaja kakšnega novega v CC. Stanje se še ni izboljšalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: juroz ()

AndrejS ::

En od primerov je tudi motokros proga v Orehiva vas. Parcele okrog proge so bile zaradi tega cenejše kot drugot - in sedaj se ti ljubje, ki so kupili te parcele pritožujejo zaradi hrupa!

krneki0001 ::

Dirkališče je odlična zadeva za odvečen adrenali, da ga bo potem manj na cestah. Za vse, ki so na cesti najhitrejši in najboljši, so dober pokazatelj, kako nimajo pojma. Večina jih na dirkališče niti ne upa.

Na japonskem ima pa recimo skoraj vsaka vas dirkališče (tako kot pri nas fuzbal igrišče). In se tam znorijo, na cesti so pa kazni tako visoke, da vsi upoštevajo dosledno vse znake.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: madviper ()

starfotr ::

Japonci so itak poseben narod.

krneki0001 ::

Ja so, ampak na cestah imajo manj mrtvih tudi zaradi tega, ker se lahko znorijo na dirkališčih in jim na misel ne pride, da bi v prometu noreli.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: madviper ()

b3D_950 ::

pri nas bi blo obratno.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

TheBlueOne ::

Kako je dirkalisce razvojni projekt? Si mislim, da je na koncu vec stroskov, ce nimas v naprej zmenjeno, da se bo tam odvijalo kaj odmevnega. To je hobi projekt, ki ima kar velik vpliv na okolje in je prav, da se o tem dobro premisli.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sirotka ()

KAVINSKY ::

tikitoki je izjavil:

Dirkališče ni razvoj in v mnogih pogledih je degradacijo okolja.


Seveda je razvoj. Z ustrezno dodatno ponudbo lahko nudi delo 20+ zaposlenim. Poleg tega profitira lokalni turizem, gostilne, hoteli, delavnice, črpalka... Glede okolja pa je samo še ena "hitra" cesta v prostoru. Nič več kot par kilometrov avtoceste.

---

Podobno so bile ideje za dirkališče na krasu, kjer bi lahko potekale tudi uradne FIA dirke. Znanstveniki so ugotovili, da to ni skladno z trajnostnim razvojem - zaraščenjem kamnite gmajne, skozi katero v par letih še maček ne bo upal.

krneki0001 ::

Dobro dirkališče potegne ogromno infrastrukture zraven. Zdravstven dom z operacijsko dvorano, gasilce, oddajanje sob za posameznike, kak hotel, trgovine, gostilne,...
Malo si poglejte koliko ljudi pride gledat F1, DTM,... Če vse to daš v računico, pride v predel, kjer je dirkališče, sigurno veliko več denarja.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: madviper ()

pegasus ::

Pripeljite elektro dirkanja v kako mestno središče pri nas, to je razvoj. Ropotala pa prosim s cest v muzej, kamor spadajo.

stara mama ::

Že zlata lisica v Mariboru prinese več, kot cela zimska sezona na Mariborskem pohorju.
Potem pa tule bereš izjave, da bo od dirkališča profitirala samo neka lokalna picerija.
Rajši bi nekateri bili tiho, če ne znajo videt širše slike.
Ekologija™ in Trajnost™

krneki0001 ::

pegasus je izjavil:

Pripeljite elektro dirkanja v kako mestno središče pri nas, to je razvoj. Ropotala pa prosim s cest v muzej, kamor spadajo.


Iz mestnih središč je treba tudi elektro ven vreč. Tam se peš hodi al pa s kolesi fura. Dirkališča so pa razvoj za podeželja, da se mestni ljudje pridejo tja znoret in da pustijo tam gore denarja.

Zakaj se lahko v Avstriji 10 kmetov skupaj vzame, vložijo denar in naredijo ogromno smučišče, kamor hodi gora ljudi, kjer vsi vpleteni služijo lepe denarje, pri nas se pa 2 kmeta zmenit ne moreta, po kateri strani njive bo šla cesta.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: madviper ()

Invictus ::

Glede na pretekle izkušnje takih investicij, bi se zgodilo naslednje...

Preden bi zadevo zgradili, bi se proračun za projekt povečal za 600%, in bilo bi cel kup afer.

2 meseca bi vsi tam dirkali, potem bi zaposlili 20 lokalnih političnih luzerjev za upravljanje tega.

Naslednje leto bi prikazali izgubo, in bi dirkališče potrebovalo finančne injekcije, se pravi bi modus operandi postal fehtanje države in občine.

Občine bi nekaj denarja dale, ker tam delajo sinčki in hčerkice lokalnih veljakov, država pa bi sterala vse to v 3PM.

Na koncu bi občani (in ostali državljani Slovenije) pričakovali, da bodo tam dirkali poceni, ali celo zastonj.

In ostal bi na koncu na pol sesut spomenik slovenskega idiotizma, ravno tako kot npr. velodrom v Novem mestu.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

krneki0001 ::

Raceland v Krškem zelo dobro laufa, ker lahko vsak pride dirkat (samo širit dirkališča ne sme, ker politični veljaki nimajo nič od tega).
Po drugi strani pa projekt Cerklje stoji, ker zahtevajo za dirkanje fia licenco in navadni ljudje tega nimajo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: madviper ()

FrRoSt ::

krneki0001 je izjavil:



Iz mestnih središč je treba tudi elektro ven vreč. Tam se peš hodi al pa s kolesi fura. Dirkališča so pa razvoj za podeželja, da se mestni ljudje pridejo tja znoret in da pustijo tam gore denarja.

Zakaj se lahko v Avstriji 10 kmetov skupaj vzame, vložijo denar in naredijo ogromno smučišče, kamor hodi gora ljudi, kjer vsi vpleteni služijo lepe denarje, pri nas se pa 2 kmeta zmenit ne moreta, po kateri strani njive bo šla cesta.

Zato ker znajo, imajo voljo, vizijo in še kaj... 8-)

Pri nas se pa samo JAMRA, jokca, stokca, tožari, ureja, presoja in pritožuje.

Enostavno ko PASULJ. 8-)

Skladno z Butalami. :))
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Gambino ::

krneki0001 je izjavil:

Raceland v Krškem zelo dobro laufa, ker lahko vsak pride dirkat (samo širit dirkališča ne sme, ker politični veljaki nimajo nič od tega).
Po drugi strani pa projekt Cerklje stoji, ker zahtevajo za dirkanje fia licenco in navadni ljudje tega nimajo.


Raceland je pre glasen, če mene vprašaš. Pa tašča živi cca 5 km stran pa se jih kar dobro sliši. Me zanima kako lahko živijo ljudje tam v bližini. Men bi šlo na k....

Samael ::

Invictus je izjavil:

Glede na pretekle izkušnje takih investicij, bi se zgodilo naslednje...

Preden bi zadevo zgradili, bi se proračun za projekt povečal za 600%, in bilo bi cel kup afer.

Samo res!!! Skrajno neopogumljajoče. Zakaj bi v sloveniji sploh še kaj gradili, aneda ... naj kar vse preraste plevel in trava, pa se vržemo na ovčjerejo. Bomo nova Nova Zelandija!

puRetuer ::

Jaz že ne bi hotel met dirkališča zraven doma.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

bbbbbb2015 ::

Konlov je izjavil:

Pri poizkusu izgradnje dirkališča na dolenjskem se je ugodilo trem kmetom, ki so uspeli lokalno skupnost prepričati, da ne bo več mira in tišine.
Npr. znano dirkališče Imola je takole vpeta v prostor:
 Imola

Imola



Moral bi probati dirkati in bi ti bilo jasno. Okrog teh dirkališč so firme, ki delajo dele, tunirajo avte/motorje, šivajo zaščitne obleke, hoteli za vse to, restavracije.
Vsi, ki prenašajo hrup, tako ali drugače tu nekje v tej zgodbi imajo nekaj pozitivnega.

V Sloveniji ni firm, ki bi izdelovale avte/motorje. Ti trije kmetje pa sploh ne bi imeli nič od tega.

Navadi se na to. Če bi ti trije kmetje imeli nek hud hasek, bi seveda bili za.

krneki0001 ::

Gambino je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Raceland v Krškem zelo dobro laufa, ker lahko vsak pride dirkat (samo širit dirkališča ne sme, ker politični veljaki nimajo nič od tega).
Po drugi strani pa projekt Cerklje stoji, ker zahtevajo za dirkanje fia licenco in navadni ljudje tega nimajo.


Raceland je pre glasen, če mene vprašaš. Pa tašča živi cca 5 km stran pa se jih kar dobro sliši. Me zanima kako lahko živijo ljudje tam v bližini. Men bi šlo na k....


Dirkališče nima zvočnih blokad, pa verjetno se bolj slišijo karti, kot avtomobili.

bbbbbb2015 je izjavil:

V Sloveniji ni firm, ki bi izdelovale avte/motorje.


Če ti ne veš zanje, ne moreš govoriti, da jih ni. Tuning firm je kar nekaj v sloveniji, celo Akrapovič bi imel lahko s tem tudi poligon za testiranje,...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: madviper ()

bbbbbb2015 ::

krneki0001 je izjavil:


Če ti ne veš zanje, ne moreš govoriti, da jih ni. Tuning firm je kar nekaj v sloveniji, celo Akrapovič bi imel lahko s tem tudi poligon za testiranje,...


Morda sem se napak izrazil. To, da menjujejo kontrolerje, da špricajo več dizla in več obratov turbine, OK je nekaj.

Bolj sem imel v mislih tole:
Pagani Zonda @ Wikipedia
https://www.radicalsportscars.com/our-c...
Ariel Atom @ Wikipedia

No, pa me razsvetli, kdo v Sloveniji spravi to skup.

Ali pa zaščitna oblačila:
Dainese @ Wikipedia

To mi prosim pojasni, kdo bi to znal v Sloveniji skup spraviti.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

krneki0001 je izjavil:


Če ti ne veš zanje, ne moreš govoriti, da jih ni. Tuning firm je kar nekaj v sloveniji, celo Akrapovič bi imel lahko s tem tudi poligon za testiranje,...

Glede na to, koliko so obratovalni stroški dirkališča, in koliko firm imamo za razne avto pičkarije, je dolgoročno ceneje, če testiorajo kar na Grobniku...

Pa nisem proti dirkališču, samo ni ekonomske računice... In je tudi nikoli ne bo.

Slovenija nima kritične mase za tako zadevo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

stara mama ::

bbbbbb2015 je izjavil:



Morda sem se napak izrazil. To, da menjujejo kontrolerje, da špricajo več dizla in več obratov turbine, OK je nekaj.

No, pa me razsvetli, kdo v Sloveniji spravi to skup.

To mi prosim pojasni, kdo bi to znal v Sloveniji skup spraviti.

Joj, kako smo pametni, da se kar kadi!!
Najprej potrebuješ dobre pogoje, potem se pa marsikaj spravi skup. Ravno z dirkališčem bi se potreba po nekaterih zadevah povečala, tu je potem prostor za rast novih podjetij in znamk. (manjši stroški testiranja, več (potencialnih) kupcev, ...)
Brez takšnih pogojev pa nihče ne gre delat neke vrhunske zadeve, ker enostavno ni računice, ni trga in ni denarja!
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

FrRoSt ::

stara mama je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:



Morda sem se napak izrazil. To, da menjujejo kontrolerje, da špricajo več dizla in več obratov turbine, OK je nekaj.

No, pa me razsvetli, kdo v Sloveniji spravi to skup.

To mi prosim pojasni, kdo bi to znal v Sloveniji skup spraviti.

Joj, kako smo pametni, da se kar kadi!!
Najprej potrebuješ dobre pogoje, potem se pa marsikaj spravi skup. Ravno z dirkališčem bi se potreba po nekaterih zadevah povečala, tu je potem prostor za rast novih podjetij in znamk. (manjši stroški testiranja, več (potencialnih) kupcev, ...)
Brez takšnih pogojev pa nihče ne gre delat neke vrhunske zadeve, ker enostavno ni računice, ni trga in ni denarja!

Všeč so mi take Stare Mamce! ;)

Upanje še živi! 8-)
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

starfotr ::

pegasus je izjavil:

Pripeljite elektro dirkanja v kako mestno središče pri nas, to je razvoj. Ropotala pa prosim s cest v muzej, kamor spadajo.


Premagovanje zračnega upora, zdrsavanje gum, luči, če dirka poteka zvečer, to se pa nič ne pozna pri zvočnem in svetlobnem onesnaževanju. Samo ICE je problem, po tvoje.

krneki0001 ::

bbbbbb2015 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:


Če ti ne veš zanje, ne moreš govoriti, da jih ni. Tuning firm je kar nekaj v sloveniji, celo Akrapovič bi imel lahko s tem tudi poligon za testiranje,...


Morda sem se napak izrazil. To, da menjujejo kontrolerje, da špricajo več dizla in več obratov turbine, OK je nekaj.

Bolj sem imel v mislih tole:
Pagani Zonda @ Wikipedia
https://www.radicalsportscars.com/our-c...
Ariel Atom @ Wikipedia

No, pa me razsvetli, kdo v Sloveniji spravi to skup.

Ali pa zaščitna oblačila:
Dainese @ Wikipedia

To mi prosim pojasni, kdo bi to znal v Sloveniji skup spraviti.


Akrapovič je pa ????
Akrapovič za svojo dejavnost potrebuje dirkališče. Kje ga ima? Na portugalskem, kjer so mu ga postavili, da lahko vse testira, ker vedo, da je to za lokalni razvoj dobro. Pri nas so mu pa komaj tovarno pustili postavit, pa čeprav je notri toliko in toliko ljudi dobilo zaposlitev.

Si že videl kdaj kak resen projekt, ki jih delajo recimo v Enigmi (pa je to samo ena izmed mnogih firm)? Veš to, da ti fantje hodijo v dubai in katar šraufat avtomobile za resne dirke?

Misliš, da z dirkališčem nebi še več takih firm nastalo?

Ti veš, da v sloveniji naredimo enako število avtomobilov na leto, kot recimo na švedskem?
Veš to, da je v sloveniji nekje 6 do 7000 firm (nekje okoli 35.000 ljudi) odvisnih skoraj popolnoma od VAG koncerna? Koliko jih je odvisnih od Renaulta?
Veš to, da se v ljubljani izdelujejo deli iz magnezija za vag koncern in da je slovenija edina država, ki te kose sploh izdeluje iz magnezija za vag koncern?

Če vse to potegneš skupaj, vidiš da živi od proizvodnje avtomobilov, avtomobilskih delov, gum,.. kar nekaj ljudi v sloveniji (vsaj 120k ljudi) in da eno dobro dirkališče lahko pomeni, da bo še več ljudi imelo posel.

Si bil kdaj na kakem track dayu? Na kaki DTM tekmi? Koliko se to denarja obrne?



Ja, Slovenci smo bolj papeški od papeža samega. Vedno in povsod je treba to dokazovati.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

starfotr ::

Firme, ki so odvisne samo od enega, so neumne. Vedno moraš imeti jajca v večih košarah, ne samo v eni.

borisk ::

naj bi izjavil:



Pa nisem proti dirkališču, samo ni ekonomske računice... In je tudi nikoli ne bo.

Slovenija nima kritične mase za tako zadevo...


to naj računa investitor, sej tu se ne gre za 200 miljonov državnega denarja, gre se za to da bi nekdo vložil svoj denar, pa mu sosedje ne pustijo.

BBBB15

pri nas na takšen butični proizvodni program nima tradicije, ker ste nekateri še v socializnu, zako akrapovič dobi po glavi ko si z pošteno obdavčenim denarjem kupi čoln za 2mio €. TUŠEK naprimer kar uspešno razvija stvar, ampak ima še vedno nemšek tablice na avtomobilih, ker posamezne homologacije pomeni bosti se z tistim lovcem al medvedom iz LPP. Takšna birokracija zavira vse že v kali, ko posameznik ne more spraviti na cesto doma narejen kitcar, ne more biti neke baze, na kateri se gradijo velike firme.

poskusi kaj takega pri nas:

FrRoSt ::

starfotr je izjavil:

pegasus je izjavil:

Pripeljite elektro dirkanja v kako mestno središče pri nas, to je razvoj. Ropotala pa prosim s cest v muzej, kamor spadajo.


Premagovanje zračnega upora, zdrsavanje gum, luči, če dirka poteka zvečer, to se pa nič ne pozna pri zvočnem in svetlobnem onesnaževanju. Samo ICE je problem, po tvoje.

Kaj se to ne pozna tudi pri vsakem dobrem prdcu!?? ;)
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

ripmork ::

Pri nas v Sloveniji nikdar ni bilo nikakršnega posluha za motošport. Cca 10 let nazaj se je v Murski Soboti načrtovala gradnja Petrolije (konkretnega dirkališča); dobra pozicija v prostoru, ideja dobro premišljena in predstavljena, projekt bi pomenil dvig zaposlitve v regiji,... no, nič se ni zgodilo. Kolikor sem sam imel kdaj priložnost govoriti o tej temi z ljudmi, ki se ukvarjajo z načrtovanjem okolja - so v principu absolutno proti, četudi nikogar ne bi nič motilo. Dirkališče seveda je vir onesnaževanja (hrup, izpuhi iz motorjev), a zaboga, da bi se moral kje v bližini industrijske cone in malo dlje od stanovanjskih naselij najti en primeren prostor za to. Če kje, pa ravno v Sloveniji, ki je že dolgo po stopnji zaraščanja v samem svetovnem vrhu.

Ne vem koliko tu poznate zgodbo o Zeltwegu, ampak jo bom strnil: Avstrijska vasica je postala zaradi dirkališča turistična atrakcija, skratka - dobro jim je šlo. Potem so se začeli pa lokalni kmetovalci pritoževat nad hrupom, ipd,... dosegli so, da pri pogodbah ni prišlo do podaljšanj in je steza utihnila, ko bi bilo treba investirati v izboljšave. A glej ga zlomka, vasica nenadoma ni bila več zanimiva in obiskana, pomemben vir (občasnega) dohodka za marsikoga tam je pa izpuhtel.

Več let kasneje; Mateschitz obnovil stezo in spet potekajo dirke. Me zanima, zakaj so si kmetje tam premislili.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gokart dirkališča po sloveniji? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21751810 (14967) Siddh
»

Manjši poskočen avto za na stezo. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17427844 (11156) krneki0001
»

Izgradnja dirkališča v Sloveniji (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6611211 (8490) m0LN4r
»

Napredni simulator vožnje za izboljšanje varnosti v cestnem prometu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6914196 (12609) solatko

Več podobnih tem