Slo-Tech - Začelo se je že leta 2017, ko je nekaj Audijevih vozil dobilo tehnologijo V2I (vehicle-to-infrastructure), ki jim je omogočila komunikacijo s centraliziranim sistemom za upravljanje semaforjev prek povezave 4G LTE v mestih, kjer so imeli ustrezno infrastrukturo. Audi je predstavil še drugo generacijo te tehnologije, ki ponuja tudi sistem GLOSA (Green Light Optimized Speed Advisory). Tehnologijo za zdaj podpirajo v 13 ameriških mestih, med drugim na primer v New Yorku, Los Angelesu, Las Vegasu, Washingtonu in San Franciscu.
Do končnega cilja, ki je pametno cestno omrežje, v katerem se pogovarjajo vsa infrastruktura in vsa vozila, je seveda še daleč, a tovrstne tehnologije predstavljajo prve korake v to smer. Avtomobil z V2I komunicira s semaforji, GLOSA pa vozniku na armaturni plošči pokaže, s kolikšno hitrostjo naj vozi, da bo še ujel zeleno luč, oziroma ga obvesti, da je nikakor ne bo mogel. Soroden sistem TLI (Traffic Light Information) v nekaterih audijih pa pred rdečo lučjo vozniku pokaže odštevalnik, kdaj se bo prižgala zelena luč.
V2I postaja naslednja vroča beseda v svetu avtomobilizma, čeprav bo za popolno izkoriščenje vseh prednosti treba ustrezno nadgraditi vso infrastrukturo in z V2I opremiti večino avtomobilov. Strokovnjaki pričakujejo pozitivne vplive tako na promet (manj zastojev) kakor na počutje voznikov (manj stresa, bolj predvidljivo dogajanje).
Novice » Znanost in tehnologija » Audi dobil izboljšane senzorje za lovljenje zelene luči
TESKAn ::
Super, vozniku pred tabo bo reklo, da ne bo ujel zelene za naravnost in bo nadaljeval lagano sportsko, ti boš pa gledal, kako se ti iz "imaš še dosti časa" spremeni v "prekasno" za ujet zeleno puščico v levo.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
HotBurek ::
Strokovnjaki pričakujejo pozitivne vplive tako na promet (manj zastojev)
Manj zastojev ne bo. Če bi to želeli, bi morali spreminjati semaforje real time. Zjutraj vsi v mesto, popoldan vsi iz mesta. Ne more bit potem interval semaforja vedno enak, če se obremenitev in smer spreminjata.
Manj zastojev ne bo. Če bi to želeli, bi morali spreminjati semaforje real time. Zjutraj vsi v mesto, popoldan vsi iz mesta. Ne more bit potem interval semaforja vedno enak, če se obremenitev in smer spreminjata.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
profii ::
Strokovnjaki pričakujejo pozitivne vplive tako na promet (manj zastojev)
Manj zastojev ne bo. Če bi to želeli, bi morali spreminjati semaforje real time. Zjutraj vsi v mesto, popoldan vsi iz mesta. Ne more bit potem interval semaforja vedno enak, če se obremenitev in smer spreminjata.
This + to kar je v novici = perfect
Machete ::
Strokovnjaki pričakujejo pozitivne vplive tako na promet (manj zastojev)
Manj zastojev ne bo. Če bi to želeli, bi morali spreminjati semaforje real time. Zjutraj vsi v mesto, popoldan vsi iz mesta. Ne more bit potem interval semaforja vedno enak, če se obremenitev in smer spreminjata.
SAJ NI!
(TU, če se nisem zmotil razpredajo ravno otem, tudi kako je v Lj)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Ghost7 ::
Slo egoist on:
Vsi ste v zmoti. Jaz bi imel sistem, ki pred menoj prižiga zelene luči, ostale udeležence pa odstranjuje, oziroma jih primerno "informira" da se sami odstranijo. Prav tako želim, da ko se jaz odločim za pot, sistem pametno prilagaja prihode in odhode drugih, da se mi ne valjajo pod kolesi.
Slo egoist off.
V eno smer v službo naredim slabih 60 kilometrov, večino po avtocesti. Če bi bil prehitevalni pas zares samo prehitevalni, ne bi bilo zastojev. Plus, če voziš na avtocesti dalj časa manj kot 120 in nisi za tovornjakom (SEVEDA, če razmere to dopuščajo, itaq imaš na gorenjski avtocesti zjutraj nabijejo nelogično omejitev 50 malo pred LJ - šmartno), da manj "žre", ti je treba nabit kazen. Torej poleg omejitve navzgor, bi bilo treba določiti tudi "omejitev" najmanj (vem da je določena omejitev 60, vendar je prenizka).
Žal se mi vsako jutro valja kako malo jajce, ki vozi po prehitevalnem pasu 110 in se ne umakne za noben denar, obenem pa vpostavlja nenormalno varnostno razdaljo, v katero se potem rinejo vsi možni avti iz uvozov in seveda vozil, ki prehitevajo nas (ki nočemo prekrška) in to jajce po desni. Ustvarja nepotrebno nervozo in motivira ljudi v prekrške.
Vsi ste v zmoti. Jaz bi imel sistem, ki pred menoj prižiga zelene luči, ostale udeležence pa odstranjuje, oziroma jih primerno "informira" da se sami odstranijo. Prav tako želim, da ko se jaz odločim za pot, sistem pametno prilagaja prihode in odhode drugih, da se mi ne valjajo pod kolesi.
Slo egoist off.
V eno smer v službo naredim slabih 60 kilometrov, večino po avtocesti. Če bi bil prehitevalni pas zares samo prehitevalni, ne bi bilo zastojev. Plus, če voziš na avtocesti dalj časa manj kot 120 in nisi za tovornjakom (SEVEDA, če razmere to dopuščajo, itaq imaš na gorenjski avtocesti zjutraj nabijejo nelogično omejitev 50 malo pred LJ - šmartno), da manj "žre", ti je treba nabit kazen. Torej poleg omejitve navzgor, bi bilo treba določiti tudi "omejitev" najmanj (vem da je določena omejitev 60, vendar je prenizka).
Žal se mi vsako jutro valja kako malo jajce, ki vozi po prehitevalnem pasu 110 in se ne umakne za noben denar, obenem pa vpostavlja nenormalno varnostno razdaljo, v katero se potem rinejo vsi možni avti iz uvozov in seveda vozil, ki prehitevajo nas (ki nočemo prekrška) in to jajce po desni. Ustvarja nepotrebno nervozo in motivira ljudi v prekrške.
Invictus ::
Dostikrat bi bilo dovolj za pretočnost prometa, če bi imel semafor iz stranske ulice senzor, ali sploh kdo čaka pred njim.
ne pa da se prižge zelena, kljub temu, da tram ne čaka nihče.
Na glavni cesti pa čaka cel kup avtomobilov na prazen semafor.
Ne moreš pa optimizirati pretočnosti, dokler ljudje vozijo kot drekači... Dandanes si želim, da bi vozili po predpisih. Pa žal vozijo počasneje...
ne pa da se prižge zelena, kljub temu, da tram ne čaka nihče.
Na glavni cesti pa čaka cel kup avtomobilov na prazen semafor.
Ne moreš pa optimizirati pretočnosti, dokler ljudje vozijo kot drekači... Dandanes si želim, da bi vozili po predpisih. Pa žal vozijo počasneje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Machete ::
Saj imajo senzorje določeni, eni pa v asflatu. Zakaj kar nekaj na pamet blebetate?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Invictus ::
Nisem še videl...
Potem pa stojiš kot idiot sredi noči pred rdečim semaforjem in prazno cesto...
Potem pa stojiš kot idiot sredi noči pred rdečim semaforjem in prazno cesto...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
fikus_ ::
" Zakaj kar nekaj na pamet blebetate?"
Podobna je tvoja izjava: "Saj imajo senzorje določeni, eni pa v asflatu. "
Za boljšo pretočnost prometa bi morali biti vsi semaforji opremljeni s senzorji zasedenosti voznega pasu (zanke v cestišču). Nekatera semaforizirana križišča imajo celo dve zanki na enem smernem vozišču, da zaznajo dolžino kolone.
Podobna je tvoja izjava: "Saj imajo senzorje določeni, eni pa v asflatu. "
Za boljšo pretočnost prometa bi morali biti vsi semaforji opremljeni s senzorji zasedenosti voznega pasu (zanke v cestišču). Nekatera semaforizirana križišča imajo celo dve zanki na enem smernem vozišču, da zaznajo dolžino kolone.
energetik ::
Nisem še videl...Se spominjam, da je bilo še pred cca. 20 leti na precej semforjih v LJ zvečer in ponoči rumena utripajoča luč in smo se lepo ravnali po znakih nad semaforji. Sedaj rumeno utripajočo vidiš le še, ko kaj crkne v semaforju. Ne vidim razloga, zakaj tega ni več, čeprav so manjše ceste in ulice v določenih urah popolnoma prazne. In potem stojiš kot idiot pred rdečo, vsaj 500m naokoli pa nobenega avta ali pešca.
Potem pa stojiš kot idiot sredi noči pred rdečim semaforjem in prazno cesto...
keber ::
Saj je še vedno tako (ne povsod), tudi na glavnih vpadnicah, ampak se ne izklopi več ob 11ih, ampak šele ob pol enih. Ponekod pa celo čez celo nedeljo (npr. Verovškova).
Ahim ::
MrStein ::
v nekaterih audijih pa pred rdečo lučjo vozniku pokaže odštevalnik, kdaj se bo prižgala zelena luč
To ponekod kaže vsem znamkam avtomobilov. Ker je števec tam zraven semaforja. Pa še LTE omrežja ne potrebuje.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Blazz ::
Strokovnjaki pričakujejo pozitivne vplive tako na promet (manj zastojev)
Manj zastojev ne bo. Če bi to želeli, bi morali spreminjati semaforje real time. Zjutraj vsi v mesto, popoldan vsi iz mesta. Ne more bit potem interval semaforja vedno enak, če se obremenitev in smer spreminjata.
saj imajo določeni semaforji v LJ jutranji in popoldanski interval , pa še vikendaškega...
49106 ::
Nisem še videl...
Potem pa stojiš kot idiot sredi noči pred rdečim semaforjem in prazno cesto...
This. Zadnjič sem cca pet minut čakal na semaforju, cesta pa prazna. Potegnem telefon in začenem snemat, zelena se prižge čez minuto. Bolj malo vozim, zato pozabim, da se je najbolje ogniti semaforjev, če je to možno.
bbbbbb2015 ::
Strokovnjaki pričakujejo pozitivne vplive tako na promet (manj zastojev)
Manj zastojev ne bo. Če bi to želeli, bi morali spreminjati semaforje real time. Zjutraj vsi v mesto, popoldan vsi iz mesta. Ne more bit potem interval semaforja vedno enak, če se obremenitev in smer spreminjata.
Je sigurno nekaj boljše. Ker trošiš energijo, bremzaš in vsi za tabo bremzajo. Če se vsi peljejo, je sigurno nekaj bolje.
jype ::
Vsi ste v zmoti. Jaz bi imel sistem, ki pred menoj prižiga zelene luči, ostale udeležence pa odstranjuje, oziroma jih primerno "informira" da se sami odstranijo. Prav tako želim, da ko se jaz odločim za pot, sistem pametno prilagaja prihode in odhode drugih, da se mi ne valjajo pod kolesi.Če greš s kolesom, potem si že precej blizu temu idealu.
mailer ::
Mogoče bi morali v avtošoli učiti tudi sinhrono speljevanje v križiščih..., ker pa mora prvi napisati sms do konca prideta v 30s intervalu skozi samo 2 voznika.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
49106 ::
Če ne znaš na pamet ujet zelenega vala, potem hodi peš.
Kako se naučiš?
Ali morda praviš, da gre za prirojeno lastnost?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
jype ::
Ali morda praviš, da gre za prirojeno lastnost?Seveda, intervali za semaforje so zapisani v genih. Nisi vedel? Pinko levičarski hipi.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: MrStein ()
JaVonTech ::
Mogoče bi morali v avtošoli učiti tudi sinhrono speljevanje v križiščih..., ker pa mora prvi napisati sms do konca prideta v 30s intervalu skozi samo 2 voznika.
Si že slišal kdaj za varnostno razdaljo? Valda ne boš nekomu za rit silil takoj, ko spelje. Seveda, lahko bi vsi speljali sočasno in bi zadnji pospeševali najpočasneje, a ljudje nismo sposobni tako natančno vzdrževati hitrosti, to pa še vedno povzroči čas, ko varnostne razdalje ni.
49106 ::
Nisi zmožen zapomniti intervala semaforjev tam, kjer si vozil in kjer še nisi vozil. Pika pravi, da hodi peš, če ne znaš na pamet ujeti zelenega vala. Ludicrous.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Križišče med Šmartinsko, Vilharjevo in Topniško (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10950 (8837) | noraguta |
» | Semafor-puščica v levoOddelek: Na cesti | 5293 (4582) | googleg1 |
» | [VIDEO] Kateri so novi prometni znaki, ki se jih morate naučiti?Oddelek: Na cesti | 5169 (4450) | ahac |
» | Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 40104 (36163) | jype |
» | Sistem za detekcijo prevožene rdeče luči je mogoče zlorabiti (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 10706 (8212) | poweroff |