Forum » Na cesti » Poceni avto?
Poceni avto?
Jerry000 ::
Ti pa res iščeš probleme. Zakaj sploh gledaš VW in audi, za 10,000 km na leto in 5 jurjev dobiš korejca, ki bo delal še 10 let.
Zakaj? Ker nimam pojma in vas sprašujem ki imaste pojma. Audi pa enostavno rečeno, ker mi je ta lep in ker ima panoramo. Jebi ga, sem tud vizualen tip človeka :). Ampak ko si omenil...kje pa so problemi?
KAVINSKY ::
Dizli se splačajo če delaš nad 18k km letno. Tiste par centov pri gorivu ne boš niti občutil, če greš občasno na izlet.
Zdaj ne se ustrašiti, ampak če kupiš karkoli starejšega je treba imeti še malo zaloge za kakšna popravila. Pa naj bo Kia ali Audi.
EDIT; pozabil na budget do 5k. Honda civic je dobra alternativa. Kakšna Mazda 3, potem so še toyote corole.
Zdaj ne se ustrašiti, ampak če kupiš karkoli starejšega je treba imeti še malo zaloge za kakšna popravila. Pa naj bo Kia ali Audi.
EDIT; pozabil na budget do 5k. Honda civic je dobra alternativa. Kakšna Mazda 3, potem so še toyote corole.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KAVINSKY ()
jakan123 ::
TheBlueOne je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
Bo verjetno nov Twingo ali Panda cenejse, kot star avto za nekaj kEUR. Kurijo manj, imajo nekaj opreme, naceloma so bolj varni, recimo Twingo je v garanciji pet let in menda vkljucuji se servise. Dobis ga za od 7500EUR naprej, ce delas kaksne 15k/leto, bos zanj po petih letih dobil vraj 3000EUR, pomeni, da si izgubil 4500EUR, kjer pa velik del dobis nazaj zaradi garancije (prihranek pri popravilih) in nekako kritih servisih (preveri, ce je se akcija). Teh malih jajc se ne splaca kupovati rabljenih oziroma moras imeti z rabljenim kar veliko srece, da si pod crto na boljsem.
Zakaj bipri nakupu sploh gledal kolikovrednosti bo avto izgubil? Saj ga kupiš za vozit ne kot naložbo lol.
Pac vsak po svoje. Jaz si racunam vse stroske celovito in jih zakljucim popolnoma na koncu. Meni je pac vazno za kaksen denar se vozim in nic drugega. Ce zelis to izracunati, pa moras upostevati vse pluse in minuse. Mene v smislu amortizacije avto stane nakupna cena in vsi stroski minus prodajna cena in s tem racunam. Ce pa ti avte na koncu vedno skartiras pa se mi zdi cudno ampak vsak po svoje. Kot nalozbo avta ne razumem, ker mi vseeno dela minus ampak ga rad racunam realno in celovito, kakor vse ostalo.
Ko zamenjam avto pogledam na avto.net kako se sučejo cene in prodam. Ceno dam tako, da ga čimprej prodam, da mi ne zaseda prostora doma. Ali pa dam v račun avtohiši. Da ob nakupu računam koliko bom dobil zanj čez 5 let mi je pa zadnja stvar. Važno da se vozim bp, da imam garancijo in da so stroški vzdrževanja znotraj normalnih. Če v 5 letih izgubi 50% cene ali več mi pa dol visi, saj ga nisem kupil zato da bo držal ceno
TheBlueOne ::
Ko zamenjam avto pogledam na avto.net kako se sučejo cene in prodam. Ceno dam tako, da ga čimprej prodam, da mi ne zaseda prostora doma. Ali pa dam v račun avtohiši. Da ob nakupu računam koliko bom dobil zanj čez 5 let mi je pa zadnja stvar. Važno da se vozim bp, da imam garancijo in da so stroški vzdrževanja znotraj normalnih. Če v 5 letih izgubi 50% cene ali več mi pa dol visi, saj ga nisem kupil zato da bo držal ceno
Ampak ga prodas, to moras odsteti. Ce kupis novo malo jajco in jo potem prodajas je meni na cudo vecje povprasevanje kor izbira, posebej pri prvih lastnikih in malo km. Ce ti dol visi ali ne, ta danar bos dobil in s tem moras racunati. Ce ze noces racunati za naprej, pa bos v primeru novega za nazaj in bos na istem. Torej tvoja logika "vseeno mi je", kupil si nov Twingo. Mine pet let, ti ga prodas slabo in dobis 4000€. Potem skoraj moras razmisljati, da dobis naslednjega za 4000€ manj, ker so se ti magicno prikazali. Ti tako bolj ustreza? Pac ker si danes kupil novega in ga placal v celoti, bos pac naslednjega novega po tvoje dobil 4000€ ceneje, ker te je presenetil denar, in se zopet vozis z novim avtom, po kilometru pa hitro po isti ceni ali ceneje kot z rabljenim, ko zadnjic v zivljenju prodas avto.
Je pa res, da imas sahiranega malo kapitala, ki pa ga dosti lazje dobis nazaj, ker je te avte lazje prodati.
jakan123 ::
Preveč kompliciraš :D
Če starega prodaš za 5k ali za 10k, bo novi avto še vedno imel isto ceno.
Če starega prodaš za 5k ali za 10k, bo novi avto še vedno imel isto ceno.
3p ::
lukao: Potem naslednjič, ko boš kupoval nov avto, prepiši starega kar name. Novi bo še vedno imel enako ceno?
---
Matthai: Kaj takega mogoče? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
---
Matthai: Kaj takega mogoče? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
finkec ::
Eden najbolj zanesljivih avtomobilov sigurno Honda Jazz, ni pa ravno lepa za pogledat
Zgodovina sprememb…
- spremenil: finkec ()
cordoba ::
Sam bom mogoče v kratkem prodajal peugeot 206, vse dela, ima še avtomatsko klimo. Bo treba počasi nekaj večjega nabavit, planiram širiti družino....
zobnik ::
PacificBlue ::
Dacia ok, cenovno vse gut in fajn..Pa a sploh veš, kako neudobne trde sedeže ima? Pa raje se z 20 let starim golfom vozim, kot s tem trdakom.
I’m out.
:3
:3
Veselinko ::
Najbolj poceni je tisti, ki najmanj izgublja na ceni in je njegovo vzdrževanje najcenejše. To je ključna poanta. Nemci sicer pravijo takole:
Rabljen Ceed v Nemčiji ceno ohranja bolje od Golfa
https://www.avto.info/Obvestila/Rabljen...
Že, če pogledaš, koliko izgubi kakšen, je že precej jasno, kaj se splača in kaj ne.
Preostanek vrednosti po 3 letih in 50.000 prevoženih kilometrih je sledeč:
Ceed 63,3 %
Golf 60,6 %
Astra 50,1 %
Megane 49,5 %
Rabljen Ceed v Nemčiji ceno ohranja bolje od Golfa
https://www.avto.info/Obvestila/Rabljen...
Že, če pogledaš, koliko izgubi kakšen, je že precej jasno, kaj se splača in kaj ne.
Preostanek vrednosti po 3 letih in 50.000 prevoženih kilometrih je sledeč:
Ceed 63,3 %
Golf 60,6 %
Astra 50,1 %
Megane 49,5 %
amacar ::
Po 5 letih (kar je bolj realna situacija, ker večina ljudi ne menja avta po 3 letih) je pa situacija že drugačna:
Golf 45,2 %
Ceed 44,3 %
Astra 35,1 %
Megane 31,1 %
Golf 45,2 %
Ceed 44,3 %
Astra 35,1 %
Megane 31,1 %
Zgodovina sprememb…
- spremenil: amacar ()
BCSman ::
Ne razumem zakaj se toliko govori o teh izgubah vrednosti. Ce vozis avto dokler ga ne iztrosis, a ni na koncu v vsakem primeru vrednost zanemarljiva? Tu se avtomatsko predpostavlja, da bomo vsi po par letih avto prodali, ker se ga navelicamo in kupimo novega za brezveze?
jakan123 ::
lukao: Potem naslednjič, ko boš kupoval nov avto, prepiši starega kar name. Novi bo še vedno imel enako ceno?
---
Matthai: Kaj takega mogoče? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
Novi bo imel isto ceno ja. Če ti ga prodam ali pa šenkam bo v salonu na avtu še vedno ista cena. Če jim ga dam v račun bo ista cena minus drobiž ki ga ponudijo. Pri nakupu mi je zadnja stvar, da bom gledal da bo avto čim bolj držal vrednost. Ko se odločim za nov avto pogledam na trr, si določem budget in kupim kar mi je kul, ne glede na to koliko bom dobil za starega. Stari mi je odslužil svoje :)
Pač avto kupim za vozit, zato gledam samo na to, da mi je všeč, da ima čim več garancije in znotraj budgeta vzdrževanje.
Predzadnjega sem po 6 letih prodal za 23k ceneje od cene novega, ker en Ford pač ne drži vrednosti, ampak vozil se je pa fajn, 260k km brez večjih posebnosti in ugodno vzdrževanje. To je pa vse kar pričakujem od avta.
matobeli ::
A ni potem vseeno če takoj kupiš 5let star avto in ga furaš pet let, če bi se itak sprijaznil s 5let starim po petih letih lastništva novega?
Moja zadnja računica je bila približno takole: 16 let star avto za 2300eur, vložil cca 700eur v treh letih. Ko sem ga po treh letih zamenjal sem dobil zanj 2200. Kar pomeni da me je lastništvo koštalo 270eur letno skupaj z servisi.
Če bi enak avto kupil nov (30keur) bi samo za nakupno ceno plačeval dobrih 1500eur letno če predpostavljamo da ga vozim 19let.
Da ne bo pomote, avto se je peljal bistveno bolje od novega avta za 15k.
Moja zadnja računica je bila približno takole: 16 let star avto za 2300eur, vložil cca 700eur v treh letih. Ko sem ga po treh letih zamenjal sem dobil zanj 2200. Kar pomeni da me je lastništvo koštalo 270eur letno skupaj z servisi.
Če bi enak avto kupil nov (30keur) bi samo za nakupno ceno plačeval dobrih 1500eur letno če predpostavljamo da ga vozim 19let.
Da ne bo pomote, avto se je peljal bistveno bolje od novega avta za 15k.
Utk ::
jakan123 ::
Da ne bo pomote, avto se je peljal bistveno bolje od novega avta za 15k.
Haha, jokam od smeha. Povej, lažeš ali nisi še nikoli imel novega avta za 15 jurjev?
Prej sem imel 2011 leetnik, zdaj imam 2018. Isti model, samo pač novejša serija pa ni šans, da bi izjavil da se je stari bolje peljal. Razlika je že, ker je stari po 260k bil že malo zmahan in se že samo zaradi tega novi pelje bolje.
Webmojster ::
Guglaj "TÜV Report 2019 pdf" v google.de, si potegni dol tisti .pdf ki je 3 ali 4 rezultat.
Poglej si statistiko, kateri se manj kvarijo in kateri več in potem se odloči za enega.
Poglej si statistiko, kateri se manj kvarijo in kateri več in potem se odloči za enega.
matobeli ::
16let star avto ki je bil nov 30k se seveda komot bolje pelje od novega za 15k.
Ne govorim da se star clio pelje bolje od novega.
Ne govorim da se star clio pelje bolje od novega.
jakan123 ::
Jah prejsi govoril o enakem avtu kar lahko primerjaš stari Clio novi clio, ali stari golf novi golf... Stari passat alikaj podobnega in novi clio pa lahko tako primerjaš
matobeli ::
Nisva se razumela, pisalo je če bi "enak avto kupil nov", torej n-let nazaj isti model in leto izdelave in ne novejše verzije avta (ki seveda ne more bit enaka kot stara verzija, razen če se gre za lado) in bi ostal lastnik toliko let kot je bil star avto ko sem ga nehal uporabljati.
Utk ::
16let star avto ki je bil nov 30k se seveda komot bolje pelje od novega za 15k.
15 let star avto se lahko bolje pelje od novega za 15 jurjev samo ce na tega starega zmeces vsaj 10 jurjev, kar pa nihce ne naredi. Zamenjat je treba komplet podvozje, volansko letev, zavore da ne govorimo, in vse kar spada danes pod potrosno robo, vztrajnik, sklopka, turbina, olje v menjalniku, zajle ce jih ima, vodila, potem se sele lahko kaj menimo o tem. Ce za eno od teh stvari reces "ah sej je se dobra", si ze zelo dalec od novega, pa tudi ce je nov samo navaden clio.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
matobeli ::
Mmm? Ne govorim o zmahanem pasatu z 450kkm.
Star dizl itak ni nek pojem udobja pri vožnji.
Malo večji bencinar pa pač je
Star dizl itak ni nek pojem udobja pri vožnji.
Malo večji bencinar pa pač je
Utk ::
Tudi 200 ali 250 je dost za vse to.
15 let je dolga doba, tudi ce bi v resnici dobil nov avto 15 let star model, se bi tezko bolje peljal od nove astre za 15 jurjev, ali kaj podobnega.
15 let je dolga doba, tudi ce bi v resnici dobil nov avto 15 let star model, se bi tezko bolje peljal od nove astre za 15 jurjev, ali kaj podobnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
KAVINSKY ::
16let star avto ki je bil nov 30k se seveda komot bolje pelje od novega za 15k.
15 let star avto se lahko bolje pelje od novega za 15 jurjev samo ce na tega starega zmeces vsaj 10 jurjev, kar pa nihce ne naredi. Zamenjat je treba komplet podvozje, volansko letev, zavore da ne govorimo, in vse kar spada danes pod potrosno robo, vztrajnik, sklopka, turbina, olje v menjalniku, zajle ce jih ima, vodila, potem se sele lahko kaj menimo o tem. Ce za eno od teh stvari reces "ah sej je se dobra", si ze zelo dalec od novega, pa tudi ce je nov samo navaden clio.
Saj noben te ni prej resno jemal, sedaj te bodo še težje. Opisuješ, kot da primerjaš avto vožen 15 let relacijsko po kolovozih nekje na Pohorju. 10 jurjev za turbino, sklopko, volansko letev in amortizerje? Pa kaj jih pozlačene kupuješ?
matobeli ::
V ceniku od Opla ni astre za 15k. Una za 16k pa ni ravno na nivoju (doplačilo za električne zadnje šipe, sirjusli?)
Šele tista za 20k ima boljšo opremo.
Šele tista za 20k ima boljšo opremo.
jakan123 ::
Utk ::
16let star avto ki je bil nov 30k se seveda komot bolje pelje od novega za 15k.
15 let star avto se lahko bolje pelje od novega za 15 jurjev samo ce na tega starega zmeces vsaj 10 jurjev, kar pa nihce ne naredi. Zamenjat je treba komplet podvozje, volansko letev, zavore da ne govorimo, in vse kar spada danes pod potrosno robo, vztrajnik, sklopka, turbina, olje v menjalniku, zajle ce jih ima, vodila, potem se sele lahko kaj menimo o tem. Ce za eno od teh stvari reces "ah sej je se dobra", si ze zelo dalec od novega, pa tudi ce je nov samo navaden clio.
Saj noben te ni prej resno jemal, sedaj te bodo še težje. Opisuješ, kot da primerjaš avto vožen 15 let relacijsko po kolovozih nekje na Pohorju. 10 jurjev za turbino, sklopko, volansko letev in amortizerje? Pa kaj jih pozlačene kupuješ?
Volanska letev je jurja, samo material: https://www.euroton.si/avtodeli/volansk...
To so samo vecje stvari, ki sem jih nastel. Za zamenjat imas se en kup senzorjev, cevi, kablov, lezaje, koncnike, roke, ni da ni, in placat vse te ure ne samo za menjavo, ampak tudi za diagnozo zakaj tam nekaj skripa in vlece. Nihce normalen tega ne dela, ker se jasno ne splaca. Vcasih vozim audija, ki je bil nov 45 jurjev, ni se 15 let star, ima pa 300 kkm v glavnem po avtocesti. Vozi se kot sekret, ker pac ni zamenjano nic od tistega. Pa bi moralo bit.
Tako da te pravljice o starih avtih, ki se vozijo bolje kot novi, lahko prodajate komu drugemu.
Samo da nekateri nimate pojma kako se bi moral nov avto vozit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
matobeli ::
Ti očitno ne veš kako se vozi vzdrževano vozilo ki nima 500kkm. Ker tvoj audi ni imel samo 300kkm, ali pa ga je lastnik vozil po pohorju.
Bemtiš, službena octavia 12yo z 330kkm nima nobenih potreb po volanski letvi, turbini in vztrajniku. Na podvozju so se menjale roke, zadnji amortizerji, v mašini pa obnovila dva ventila od elektrike pa samo regulator za klimo. Pa je služben avto.
Kako se vozi nov avto za 15k ni neka skrivnost, vsak lahko proba v bližnji avtohiši, če že nima sorodnik kakšnega za posodit.
Bemtiš, službena octavia 12yo z 330kkm nima nobenih potreb po volanski letvi, turbini in vztrajniku. Na podvozju so se menjale roke, zadnji amortizerji, v mašini pa obnovila dva ventila od elektrike pa samo regulator za klimo. Pa je služben avto.
Kako se vozi nov avto za 15k ni neka skrivnost, vsak lahko proba v bližnji avtohiši, če že nima sorodnik kakšnega za posodit.
KAVINSKY ::
Volanska letev je jurja, samo material: https://www.euroton.si/avtodeli/volansk...
Kaj pa kupuješ v Evrozlatarju? Tu jo imaš za 220€, če staro daš notri: https://www.silux.si/izdelki/podvozje-i...
Ampak seveda ti profi bi menjaval sklopko, katera ne drsi in turbino katera še vleče in ne škatla. Pa senzorje, čeprav ne mečejo nobenega errorja na OBD skeniranju. Škoda besed, ker pač si vozu "en avto".
zobnik ::
Če primerjate potem delajte na isti ravni, ne morte primerjat BMW-ja starega 15 let in novga twinga.
Primerjajte 15 let starega cliota in novga twinga
Primerjajte 15 let starega cliota in novga twinga
matobeli ::
Sploh pa zakaj bi hotel to kdo primerjat, debata je bila ali je lahko 15 star avto višjega srednjega boljši od novega cliota in ob enem bistveno cenejši.
Odgovor je bil da lahko, razen če kupuješ volanske letve za jurja in furaš audija z 500kkm.
Odgovor je bil da lahko, razen če kupuješ volanske letve za jurja in furaš audija z 500kkm.
K0l1br1 ::
V bistvu je primarjava s cliom popolnoma brezpredmetna. Moj 9 let star golf je še vedno gospod proti vsakemu cliotu.
Utk ::
Ti očitno ne veš kako se vozi vzdrževano vozilo ki nima 500kkm. Ker tvoj audi ni imel samo 300kkm, ali pa ga je lastnik vozil po pohorju.
Bemtiš, službena octavia 12yo z 330kkm nima nobenih potreb po volanski letvi, turbini in vztrajniku. Na podvozju so se menjale roke, zadnji amortizerji, v mašini pa obnovila dva ventila od elektrike pa samo regulator za klimo. Pa je služben avto.
Kako se vozi nov avto za 15k ni neka skrivnost, vsak lahko proba v bližnji avtohiši, če že nima sorodnik kakšnega za posodit.
Ce se ti avto iz salona, tudi ce dacia, vozi enako kot octavia s 330,000 km, nimamo vec kaj debatirat. Ocitno nimas obcutka za to, potem je tudi cist vseeno ce vozis staro dacio namesto starega audija, sej je tudi isto.
Volanska letev je jurja, samo material: https://www.euroton.si/avtodeli/volansk...
Kaj pa kupuješ v Evrozlatarju? Tu jo imaš za 220EUR, če staro daš notri: https://www.silux.si/izdelki/podvozje-i...
Ampak seveda ti profi bi menjaval sklopko, katera ne drsi in turbino katera še vleče in ne škatla. Pa senzorje, čeprav ne mečejo nobenega errorja na OBD skeniranju. Škoda besed, ker pač si vozu "en avto".
Ne, ne bi menjal, bi pa treba menjat ce bi hotel rect, da je avto vsaj priblizno "kot nov". Nisem vozu en avto, ampak tistega vozim malo veckrat in je najboljsi primer rabljenega "dobrega" avta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
matobeli ::
Spet se zmišljuješ. Za octavio sem rekel da se ni menjalo volanske letve ali turbine ali celega podvozja za 10k, med tem ko bi ti vse to menjal v audiju z 300kkm.
Je pa več opcij:
-si res občutljiv
-audi je imel 500kkm
-nakladaš
Pomoje je vse troje.
Je pa več opcij:
-si res občutljiv
-audi je imel 500kkm
-nakladaš
Pomoje je vse troje.
Utk ::
Audi ima realne km, ker je od prvega lastnika, nisem pa to jaz. Obcutljiv sem kolk sem, tolk sigurno da cutim da ne gre cez ovinke tako kot bi moral it. In to popravljat ni poceni, pri starem avtu tega ni nikdar konec.
Sklopka trese in je trda, ne tolk da bi moral menjat, ampak tolk da nikakor ne mores rect da se vozi kot nov. Menjalnik se zatika (ajde za kakega francoza je se zmeraj dober), zavore tresejo, ceprav so diski skoraj novi, motor kdaj cukne, nic kriticnega, vse normalno, brez veze popravljat, ampak je pa to dalec od nove dacie, kaj sele cesa drugega.
Sklopka trese in je trda, ne tolk da bi moral menjat, ampak tolk da nikakor ne mores rect da se vozi kot nov. Menjalnik se zatika (ajde za kakega francoza je se zmeraj dober), zavore tresejo, ceprav so diski skoraj novi, motor kdaj cukne, nic kriticnega, vse normalno, brez veze popravljat, ampak je pa to dalec od nove dacie, kaj sele cesa drugega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
M-XXXX ::
Utk ::
Sej meni je vseeno, ampak jaz bi kadarkoli raje vzel novega kompakta za 15, 18 jurjev kot rabljenega z 200,000, pa naj bo se tak premium. Neki passati, insignie in podobno so pa samo se vecji sekret.
Isto je z novim cliotom proti staremu golfu.
Isto je z novim cliotom proti staremu golfu.
KAVINSKY ::
Potem praviš, da če imaš na eni strani 9let star šrot od golfa na drugi strani pa Cliota RS izbereš Golfa? Heh good for you :)
Resno? iz navadnega na RS verzijo?
Pa se vidi, da govoriš na pamet in vidiš samo 0-100 cifre. Pri RSu imaš še vedno manj prostora, kot v gnojfu. Povrhu je vzmetenje z nizkoprofilnimi gumami trše, kar je daleč od idealnega za počutje pri vožnji na daljše razdalje oz naše super ravne regionalne ceste. Za se zdivjati je super, za dnevno voziti pa je slab.
zobnik ::
V bistvu je primarjava s cliom popolnoma brezpredmetna. Moj 9 let star golf je še vedno gospod proti vsakemu cliotu.
ko pa hočeš kej pošranfat doma pa ne moreš...pr cliotu maš zrihtan 1,2,3 in še pocen
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
zobnik ::
sem imel ibizo 2003 kar je podobno kot golf, škoda, sem mislil menjat polosovino, ni šlo ker bi rabil nastavek poseben za 20 evrov, sem hotel popravit, loputo, ni šlo ta je*ana elektronska loputa, egr pucal in pucal pa ni pomagal ga blindiral, sem mislil menjat amortizer spet ni šlo, hotel menjat ključavnico v vratih preveč dela z razidarnjem...
pri cliotu l.2002 dosedaj nisem rabil POPOLNOMA nobene poseben ključ, vse navadni ključi, vse sem menjal polosovino, amortizer, končnike, zglobe, elektornika, sedeži, tako preprost avto za šranfat....posledično mehaniki nimajo velik dela in se določene dele menjat v pol manjšem času kot pri VAG...tudi deli so med cenejšimi.
pri cliotu l.2002 dosedaj nisem rabil POPOLNOMA nobene poseben ključ, vse navadni ključi, vse sem menjal polosovino, amortizer, končnike, zglobe, elektornika, sedeži, tako preprost avto za šranfat....posledično mehaniki nimajo velik dela in se določene dele menjat v pol manjšem času kot pri VAG...tudi deli so med cenejšimi.
Utk ::
Razen za olje spustit...tam rabiš ključ, ki ga nimaš kaj rabit za čisto nič drugega na svetu. Če nisi še zamenjal šraufa, seveda...
zobnik ::
Za kljuko od hišnih vrat si že slišal ?
Če rabiš mam jih več.
Če rabiš mam jih več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
Utk ::
Sem poskusil, lepo zagrabi, samo je bil preveč zapečen, sem zvil vse skup :) Zdaj imam pravi ključ...če rabiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
KAVINSKY ::
Potrka po lesu. Danes ne delajo več takih kljuk
Bi rekel kaj grdega, ampak, da se ti ne zljubi vzeti 5 minut časa in pogledati kako je sestavljeno in pobrskati kakšen tutorial na youtubu, potem pa šimfati avto, češ kako je kurc, ker ne vidiš 4 križne vijake, ki bi štrleli iz vrat. Mulci pred hišami menjujejo zvočnike v vratih in znižane amortizerje, vam pa ne uspe. Če bi videli novega Cliota bi gotovo rekli kak je to kurc od avta, ker šraufi ne štrlijo sredi sredinske konzole ven, ker ne moreš naštimati ročne za prav.
Bi rekel kaj grdega, ampak, da se ti ne zljubi vzeti 5 minut časa in pogledati kako je sestavljeno in pobrskati kakšen tutorial na youtubu, potem pa šimfati avto, češ kako je kurc, ker ne vidiš 4 križne vijake, ki bi štrleli iz vrat. Mulci pred hišami menjujejo zvočnike v vratih in znižane amortizerje, vam pa ne uspe. Če bi videli novega Cliota bi gotovo rekli kak je to kurc od avta, ker šraufi ne štrlijo sredi sredinske konzole ven, ker ne moreš naštimati ročne za prav.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 28274 (5778) | KTr1sk |
» | Kateri avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12390 (10798) | zez |
» | Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 26012 (20437) | KAVINSKY |
» | Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31425 (26652) | Heavy |
» | Poceni avto za 2k€ +- 500€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16307 (12855) | krneki0001 |