» »

Poceni avto?

Poceni avto?

«
1
2 3

poweroff ::

Torej, na avtomobile se ne spoznam praktično nič, bi pa rad kupil nekaj poceni, lahko tudi manjšega, za krajše vožnje. Bistveno je, da so nizki stroški vzdrževanja, se pravi, da ni treba takoj narediti nekega velikega in dragega servisa. Načeloma se zaradi tega bolj nagibam h bencinarjem, saj so moje izkušnje z bivšim dizlom take, da je bil praktično vsak servis precej bolj drag kot je sedaj servis pri bencinarju. Ampak kot rečeno, na avtomobile se ne spoznam kaj dosti.

Kaj gledat, o kakšnem cenovnem rangu govorimo? Za 2, 3 jurje se dobi kaj pametnega?
sudo poweroff

anketar ::

glej da so servisi olja po intervalih, da niso škrtarl pr osnovnem vzdrževanjem, površinske napakice so še najmanjši problem, ker letnik, oprema, velikost itd.? fokus, astra, od manjših getz, twingo, smart, punto, colt, clio itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: anketar ()

PacificBlue ::

Hitro pokliči, da ga ne vzame kdo drug:)

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
I’m out.
:3

shadeX ::

PacificBlue je izjavil:

Hitro pokliči, da ga ne vzame kdo drug:)

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Ta je že skoraj zagotovo prodan (nič ne stane če pokliče). Ampak avtomobili, od prvih lastnikov, cenovno ugodni, ki so na pogled odlično ohranjeni z malo kilometrov, grejo v roku dneva, dveh.

Npr. sosed je prejšnji teden dal na a.net XSaro 2004 letnik z 150k km za 1200EUR, ohranjena kot nova (1 lastnik). V roku pol ure jo je prodal, dobil pa okoli 50 klicev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

PacificBlue ::

Ja,to drži. Sem pogledal na stevc obiskov strani, je imel 9 ogledov, zdaj pa ze preko 45..tko da zna bit že danes prodan:).
I’m out.
:3

K0l1br1 ::

No ja, 3 jurje za 2009 laccetti - je malo dosti, in še to, ki naj bi, pazi, delal okrog 5 tisoč km letno....

The Player ::

PacificBlue je izjavil:

Hitro pokliči, da ga ne vzame kdo drug:)

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


ne bom reku 100%, ampak tole smrdi po prevrtenem števcu, ker četudi bi imel 60K kilometrov realnih, ni ravno dobro imet avta, ki je večino časa stal. In glede na to, da avto prodaja avtohiša je sum za prevrtitev še toliko večja. In kot je nek slotechovec enkrat že povedal: V sloveniji se prodajajo avti z nizkimi kilometri, zato pa tudi takšna velika ponudba vozil z nizkimi km, avtohiše morajo pa tudi si nek profit ustvarit ;)...uganite, kaj temu sledi. Je pa zgornji avto definitivno zelo lepo ohranjen, seveda vprašanje kako je v resnici, slika lahko vara.

Kar se tiče nakupa avta, glej predvsem to, da bodo rezervni deli poceni in dostopni. Glej tudi, da bo avto imel preverjeno in zanesljivo tehnologijo, brez kakih bonbončkov (nizkoprofilne alu platišča). Ne kupovat nekih prestižnih znamk, ki je polna nekih novih tehnologij, elektronike, ki ko se pokvari, stane celo premoženje, pa četudi gre za recimo starejši avto.

Drugače povedano, bolj ko je stvar "trotl" zihr, manj bo možnosti okvar. Mogoče ne boš imel toliko udobja, bo pa stvar vsaj delala in služila svojemu namenu.

shadeX ::

Eh.. teh jajc se ne splača vrtet. Koliko pa dobi na vrednosti če so Lacetiju zbili 100k km? V najboljšem primeru 500€.

Kilometre veselo vrtijo Audijem, BMW-jem in podobnim.

Heisenberg ::

vzameš kaj takega
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

delov je malo morje, ostali denar pa daj na stran za kako popravilo če bo potrebno

matobeli ::

Tole: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Sicer bo počasen (60KM), ampak bo zavarovanje, cestni prispevek in strošek goriva tako zelo nizek da cenej že težko prideš skoz.

Pa je kao prvi lastnik (kar se da enostavno preverit) ima več opreme od unega chevija (avtomatska klima, tempomat), imaš tudi potrjeno servisno kar se spet lahko preveri, tudi nasploh so tele avtočki precej dobri kar se tiče vzdrževanja in napak.

MasterTade ::

shadeX je izjavil:

Eh.. teh jajc se ne splača vrtet. Koliko pa dobi na vrednosti če so Lacetiju zbili 100k km? V najboljšem primeru 500€.

Kilometre veselo vrtijo Audijem, BMW-jem in podobnim.


To je res, v Nemčiji imaš ravno za to take avte ceneje, ker je tega občutno manj kot pri nas. Pač se ne pri nas ne morejo sprijaznit, da avto ki je bil 50k čez 10 let pride na tako ceno, da ga lahko kupi skoraj vsak
Mors omnia aequat

BCSman ::

matobeli je izjavil:

Tole: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Sicer bo počasen (60KM), ampak bo zavarovanje, cestni prispevek in strošek goriva tako zelo nizek da cenej že težko prideš skoz.

Pa je kao prvi lastnik (kar se da enostavno preverit) ima več opreme od unega chevija (avtomatska klima, tempomat), imaš tudi potrjeno servisno kar se spet lahko preveri, tudi nasploh so tele avtočki precej dobri kar se tiče vzdrževanja in napak.


Kaj pa podzemna garaža s to fiesto na plin?

Utk ::

Kaj je s podzemno garažo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

matobeli ::

Je Fiesta ;)

V nekatere podzemne garaže imajo avtomobili na LPG prepovedan vstop ker nimajo prezračevanja zrihtanega.

Nisem pa nikjer zasledil da bi dejansko kdo kakšno kazen dobil in tudi ne da bi kakšno garažo razgnal zaradi tega.

Utk ::

matobeli ::

Točno tako :) jaz mam še za tankat lepo speljano zraven bencinske luknje pod pokrovom in je možnost da bi bile težave zgolj teoretična.

hojnikb ::

The Player je izjavil:

PacificBlue je izjavil:

Hitro pokliči, da ga ne vzame kdo drug:)

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


ne bom reku 100%, ampak tole smrdi po prevrtenem števcu, ker četudi bi imel 60K kilometrov realnih, ni ravno dobro imet avta, ki je večino časa stal. In glede na to, da avto prodaja avtohiša je sum za prevrtitev še toliko večja. In kot je nek slotechovec enkrat že povedal: V sloveniji se prodajajo avti z nizkimi kilometri, zato pa tudi takšna velika ponudba vozil z nizkimi km, avtohiše morajo pa tudi si nek profit ustvarit ;)...uganite, kaj temu sledi. Je pa zgornji avto definitivno zelo lepo ohranjen, seveda vprašanje kako je v resnici, slika lahko vara.

Kar se tiče nakupa avta, glej predvsem to, da bodo rezervni deli poceni in dostopni. Glej tudi, da bo avto imel preverjeno in zanesljivo tehnologijo, brez kakih bonbončkov (nizkoprofilne alu platišča). Ne kupovat nekih prestižnih znamk, ki je polna nekih novih tehnologij, elektronike, ki ko se pokvari, stane celo premoženje, pa četudi gre za recimo starejši avto.

Drugače povedano, bolj ko je stvar "trotl" zihr, manj bo možnosti okvar. Mogoče ne boš imel toliko udobja, bo pa stvar vsaj delala in služila svojemu namenu.


kupo še 10 let starejši letnik avta zdaj 3 leta nazaj z še manj kilometri, pa so realni :)

Za take pare se vzame Clio mk3, pomožnosti TCE. Jih maš kot smeti, fino poskočen motor za tak rang. Če kj večga crkne, vozi na odpad in po drugega.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Utk ::

matobeli je izjavil:

Točno tako :) jaz mam še za tankat lepo speljano zraven bencinske luknje pod pokrovom in je možnost da bi bile težave zgolj teoretična.

Najvec kar lahko naredijo je, da te odslovijo. Kazni ne more bit. Ceprav bi jaz te vprasal kako so to opisali v gradbenem in uporabnem dovoljenju, kdo je dal uporabno dovoljenje garazi za avte v katero "ne sme" normalno homologiran avto, in zakaj ne dajo prepovedi za dizle, ki so pa res strupeni v takih prostorih.

PacificBlue ::

V nekatere podzemne garaže imajo avtomobili na LPG prepovedan vstop ker nimajo prezračevanja zrihtanega.


Vsaka podzemna garaža bi morala imeti to urejeno..že vsaj s predpisi in meritvami. Pa ne zaradi plina, ampak ostalih skodljivih snovi, ki nastajajo pri motorjih z notranjim izgorevanjem.
I’m out.
:3

matobeli ::

Sej, zato se pa načeloma plinaši ne sekiramo če prekršimo eno fašistično tablo:P

poweroff ::

Ja, plin je bolj nevaren kot bencin! :D

V resnici je pa takole:
sudo poweroff

zobnik ::

Plina se ti ne splača kupovat, bencin je po 1.15, plin po 66 centov + 15% višja poraba plina + vzdrževanje + možne okvare zaradi plina, gredo motornega glave v 3PM + oljno mazanje + redni servisi + ....2 evra čistega prihranka na 100km.
Men sicer dela, ampak imam motor kot večina Poljakov, Turkov, star pa dela, poraba plina 7 če pazim, 8 če ne pazim.

Blinder ::

Kia rio, avto na nivoju cliota III, mogoce ti jo rata dobit poceni, ker se pac noben ne spomne da ta avto sploh obstaja:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
https://www.auto-selection.com/fiche-te...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

facepalm ::

kaj pa novi clio tce 75 za cca 9k eur?
vkljucene zimske gume, zastonj servisi do 100kkm, vinjeta, zavarovanje prvo leto.
placas tistih 2k pologa in nato cca 120€ na mesec.
dolgorocno verjamem da si na boljsem.

KAVINSKY ::

Honda Civic. Moraš biti edino na rjo pozoren.

starfotr ::

BCSman je izjavil:

matobeli je izjavil:

Tole: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Sicer bo počasen (60KM), ampak bo zavarovanje, cestni prispevek in strošek goriva tako zelo nizek da cenej že težko prideš skoz.

Pa je kao prvi lastnik (kar se da enostavno preverit) ima več opreme od unega chevija (avtomatska klima, tempomat), imaš tudi potrjeno servisno kar se spet lahko preveri, tudi nasploh so tele avtočki precej dobri kar se tiče vzdrževanja in napak.


Kaj pa podzemna garaža s to fiesto na plin?


Saj v nekaterih garažah tudi ne smeš parkirat z zadkom proti steni (kar je btw edino pravo parkiranje). Želijo, da parkiraš z nosom naprej. Da gospodom lastnikom ni treba belit sten, če ob vžigu motorja kaj kondenza s primesmi prileti na steno.

TheBlueOne ::

Bo verjetno nov Twingo ali Panda cenejse, kot star avto za nekaj kEUR. Kurijo manj, imajo nekaj opreme, naceloma so bolj varni, recimo Twingo je v garanciji pet let in menda vkljucuji se servise. Dobis ga za od 7500EUR naprej, ce delas kaksne 15k/leto, bos zanj po petih letih dobil vraj 3000EUR, pomeni, da si izgubil 4500EUR, kjer pa velik del dobis nazaj zaradi garancije (prihranek pri popravilih) in nekako kritih servisih (preveri, ce je se akcija). Teh malih jajc se ne splaca kupovati rabljenih oziroma moras imeti z rabljenim kar veliko srece, da si pod crto na boljsem.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Kakšna je to logika, da bo ceneje nov? Če kupi tisto Kio rio in jo vozi po 5 letih proda za 1000, bo v izgubi dobrega jurja ali v najslabšem primeru dobra 2 jurja, kot je nakupna cena in ne 4500 :) Eni pa imate logiko.

Jerry000 ::

Si bom še jaz sposodil temo. Ker se tudi ne spoznam na avte me zanima, katera znamka avta je dobra, da velja za dobro, da ni veliko na servisu in se ne kvari toliko? Sprašujem predvsem za avte tipa Clio, WV Golf, WV polo, itd. Ali se dizli precej bolj kvarijo kot bencinarji? Ker tudi sam malo firbcam za avto, da ni nekaj drag, ter imel bi ga bolj za vikende oziroma še kaj vmes, po LJ se furat z avtom ni ravno luštno. Budget...ne vem...do 5k, da ni ravno 2 leti kredita.

zobnik ::

Med bencinarjem pa dizlom je poraba max. 1l, zdej se ti bolj splača bencinarja. Naš 2.0 Hdi citroen porabii 6-7l dizla, audi a3 4x4 podobno, bratova ibiza je žrla 5.5-6l 1.9 Tdi.
Moji bencinarji so žrli 6-7l. Redkokdaj da sem imel povprečje čez 7l.

Zdej mi gre plina povprečje 8 brez varčevanja, torej kot da bi imel 4l porabe dizla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

TheBlueOne ::

starfotr je izjavil:

Kakšna je to logika, da bo ceneje nov? Če kupi tisto Kio rio in jo vozi po 5 letih proda za 1000, bo v izgubi dobrega jurja ali v najslabšem primeru dobra 2 jurja, kot je nakupna cena in ne 4500 :) Eni pa imate logiko.



Tako je, izgubi 2000EUR, razlika 2500EUR med izgubo vrednosti novega. Teh 2500EUR se deloma pokrije zaradi garancije, deloma trenutno pri Renoju, ker so menda pokriti servisi in deloma, ker so novi avti bolj varcni. Tako, da si v nekem povprecnem primeru nekje na nicli, ce se ti ni zgodilo kaksno vecje popravilo. Takoj ko imas pri tem pet let starem avtu veliki servis in kaksno vecje popravilo, morda se kaksen set gum vec, pa si lahko hitro v minusu.

Zgodovina sprememb…

Gr8t ::

The Player je izjavil:

ne bom reku 100%, ampak tole smrdi po prevrtenem števcu, ker četudi bi imel 60K kilometrov realnih, ni ravno dobro imet avta, ki je večino časa stal.

Fotru stoji avto večino časa v garaži, konec 2011 letnik (se pravi 7 let star) ima nekje 50k km, pa še od teh je vsaj 30k naredil, ko je 5 let nazaj nazadnje hodil v službo.
Probleme je imel lansko leto z zavorami, pred kratkim pa s termostatom. Teh problemov sigurno ne bi imel, če bi se več vozil.
Ampak če ima avto več kot 200k km, pa pride že do drugih problemov. Tako da za 10 let star avto je najbolje, da ima okoli 150k km. Da se pa BP porihtat tudi takega, ki jih ima samo 50k km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

TheBlueOne ::

@Gr8t kot student sem kupil avto, ki je bil nekaj podobnega in lahko recem, da sem imel podobne izkusnje. Ne vem zakaj, ampak tudi tesnila so lahko problem in ker je bil star cico je uspel kar dobri zgristi menjalnik. Je bil zelo drag rabljen avto, na koncu sem ga prodal za drobiz, ker je bilo toliko malenkosti, da se ni izslo. Menjalnik ga je naredil komaj voznega, zato se ga skoraj ni dalo prodati.

poweroff ::

zobnik je izjavil:

Plina se ti ne splača kupovat, bencin je po 1.15, plin po 66 centov + 15% višja poraba plina + vzdrževanje + možne okvare zaradi plina, gredo motornega glave v 3PM + oljno mazanje + redni servisi + ....2 evra čistega prihranka na 100km.
Men sicer dela, ampak imam motor kot večina Poljakov, Turkov, star pa dela, poraba plina 7 če pazim, 8 če ne pazim.

Tole me zanima: možne okvare zaradi plina, gredo motornega glave v 3PM - kaj je točno problem pri plinu?
sudo poweroff

Daliborg ::

Ko gre nekaj narobe z avtam si te mehaniki podajajo, tisti ki so vam inštalirali plin vam zatrjujejo da ni problem v napeljavi, drugi mehaniki pa rečejo da je kriva plinska napeljava ...in tako je kolega zgubil več živcev in denarja kot pa če bi lepo tankal samo bencin.
Lp
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

KAVINSKY ::

TheBlueOne je izjavil:

Ne vem zakaj, ampak tudi tesnila so lahko problem


Podobno izkušnjo imam. Prejšnji lastnik upokojenec je delal pod 10k letno, vedno servisiral na uradnih servisih. Pa sem imel težave z zavorami, tesnila na črpalki goriva niso več dihtala, potem še ena cev nafte je začela puščati. Kolesni ležaji so bili fuč. Tesnila na licu za olje dolivati so puščala. Potem pa gledam znance, isti a starejši motorji in avti. 300-400k km pa brez težavice (tudi čipirani). Pa sem takrat plačal malo več, ker je imel malo kilometrov in račune servisov. Sicer zdaj deluje brez problema, sem pa 2x preplačal.

TheBlueOne ::

@bobi_palcka, sem ze malo pozabil in ja, tudi pri meni lezaji in cviljenje zavor. :) Ce je pet let star avto 4000EUR, nov v garanciji pa 8000EUR res ne verjamem, da je racunica za starega kakor tudi rabljeni niso tako "poceni" ce imajo malo km.

Ko sem se pogajal za Twingota za mamo sem prisel iz nekje dobre 8000EUR na ce se prav spomnem 7600EUR, pet let stari z malo km pa niso bili polovica cene, kar malo vec. Stevilke, ki sem jih navajal zgoraj, kjer trdim, da se mali rabljeni avti pogosto ne izplacajo so bile vzete z nekaj rezerve.

Zgodovina sprememb…

Pac-Man ::

poweroff je izjavil:

Tole me zanima: možne okvare zaradi plina, gredo motornega glave v 3PM - kaj je točno problem pri plinu?


To.

http://www.gallowayengines.com.au/lpg-c...

Še šitlista, ki zna imet malo brade.

https://www.autogastanken24.de/document...

Če ti je res vseeno, bi predlagal Clio z 1.2 16v motorjem, torej od 2. generacije naprej. Delov kolikor hočeš, če se malo znajdeš poceni, vsak zna servisirat. Samo malo pazi, pri zadnjih letnikih so začeli škrtarit in ni več hidravličnih dročnikov ipd.
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

jero_no1 ::

The Player je izjavil:


ne bom reku 100%, ampak tole smrdi po prevrtenem števcu, ker četudi bi imel 60K kilometrov realnih, ni ravno dobro imet avta, ki je večino časa stal.


Res je, to ne drži 100%. Moja dela pod 5.000km letno in je bil avto do nedavnega vsakodnevno v uporabi. Če ga dam na avto.net, bo sigurno 99,5% klicev, kjer bo prvo vprašanje ali sem se pri stanju km zatipkal ali jih celo vsaj 100k prevrtel nazaj.

zobnik ::

Če je tovarniško vgrajen plin ima motorna glava že prilagojeno glavo na plin. Če vgradiš naknadno pa ne, kar pomeni lahko po 150*/250.000km ali PA NIKOLI gre glava v 3PM. Posledično je popravilo z rabljeno glavo nekje 700 evrov z menjavo jermenov.

Tak da če mal preračunaš imaš 2 evra čistega prihranka/100km. Seveda če izbiraš čim bolj optimalni motor na trgu, ne velja pa to za 2.0 motorje vs bencin vs plin. Ampak zakaj bi vozil 2.0, če lahko 1.4 pa maš porabo tam tam.

Jerry000 ::

Ker se tudi ne spoznam na avte me zanima, katera znamka avta je dobra, da velja za dobro, da ni veliko na servisu in se ne kvari toliko? Sprašujem predvsem za avte tipa Clio, WV Golf, WV polo, itd. Ali se dizli precej bolj kvarijo kot bencinarji? Ker tudi sam malo firbcam za avto, da ni nekaj drag, ter imel bi ga bolj za vikende oziroma še kaj vmes, po LJ se furat z avtom ni ravno luštno. Budget...ne vem...do 5k, da ni ravno 2 leti kredita.

louser ::

Za vikende odmisli dizla, ker nima ravno smisla, ce ne bos delal kilometrov.

M-XXXX ::

Jerry000 je izjavil:

Ker se tudi ne spoznam na avte me zanima, katera znamka avta je dobra, da velja za dobro, da ni veliko na servisu in se ne kvari toliko? Sprašujem predvsem za avte tipa Clio, WV Golf, WV polo, itd. Ali se dizli precej bolj kvarijo kot bencinarji? Ker tudi sam malo firbcam za avto, da ni nekaj drag, ter imel bi ga bolj za vikende oziroma še kaj vmes, po LJ se furat z avtom ni ravno luštno. Budget...ne vem...do 5k, da ni ravno 2 leti kredita.

Sodoben dizel in sodoben bencinar sta bolj kot ne identična... Turbino imajo itak vsi, elektronika je bolj kot ne enaka...

KAVINSKY ::

Ni vsak dizel enako vzdržljiv. 1.5 dCi ni ravno nekaj, mnogo jih poznam, kateri so morali bodisi delati generalno po 200k km ali pa so prodajali avte, takoj, ko je serviser našel opilke v motornem olju.

Za vikende pa kot so napisali, ne gledati dizla. Lahko tudi vzameš kaj malo poskočenga, v tem smislu:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

jakan123 ::

TheBlueOne je izjavil:

Bo verjetno nov Twingo ali Panda cenejse, kot star avto za nekaj kEUR. Kurijo manj, imajo nekaj opreme, naceloma so bolj varni, recimo Twingo je v garanciji pet let in menda vkljucuji se servise. Dobis ga za od 7500EUR naprej, ce delas kaksne 15k/leto, bos zanj po petih letih dobil vraj 3000EUR, pomeni, da si izgubil 4500EUR, kjer pa velik del dobis nazaj zaradi garancije (prihranek pri popravilih) in nekako kritih servisih (preveri, ce je se akcija). Teh malih jajc se ne splaca kupovati rabljenih oziroma moras imeti z rabljenim kar veliko srece, da si pod crto na boljsem.


Zakaj bipri nakupu sploh gledal kolikovrednosti bo avto izgubil? Saj ga kupiš za vozit ne kot naložbo lol.

TheBlueOne ::

jakan123 je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Bo verjetno nov Twingo ali Panda cenejse, kot star avto za nekaj kEUR. Kurijo manj, imajo nekaj opreme, naceloma so bolj varni, recimo Twingo je v garanciji pet let in menda vkljucuji se servise. Dobis ga za od 7500EUR naprej, ce delas kaksne 15k/leto, bos zanj po petih letih dobil vraj 3000EUR, pomeni, da si izgubil 4500EUR, kjer pa velik del dobis nazaj zaradi garancije (prihranek pri popravilih) in nekako kritih servisih (preveri, ce je se akcija). Teh malih jajc se ne splaca kupovati rabljenih oziroma moras imeti z rabljenim kar veliko srece, da si pod crto na boljsem.


Zakaj bipri nakupu sploh gledal kolikovrednosti bo avto izgubil? Saj ga kupiš za vozit ne kot naložbo lol.


Pac vsak po svoje. Jaz si racunam vse stroske celovito in jih zakljucim popolnoma na koncu. Meni je pac vazno za kaksen denar se vozim in nic drugega. Ce zelis to izracunati, pa moras upostevati vse pluse in minuse. Mene v smislu amortizacije avto stane nakupna cena in vsi stroski minus prodajna cena in s tem racunam. Ce pa ti avte na koncu vedno skartiras pa se mi zdi cudno ampak vsak po svoje. Kot nalozbo avta ne razumem, ker mi vseeno dela minus ampak ga rad racunam realno in celovito, kakor vse ostalo.

Jerry000 ::

KAVINSKY je izjavil:

Ni vsak dizel enako vzdržljiv. 1.5 dCi ni ravno nekaj, mnogo jih poznam, kateri so morali bodisi delati generalno po 200k km ali pa so prodajali avte, takoj, ko je serviser našel opilke v motornem olju.

Za vikende pa kot so napisali, ne gledati dizla. Lahko tudi vzameš kaj malo poskočenga, v tem smislu:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

No za vikend zato ker bi šel na kak izlet, torej minimalno 1h vožnje v eno smer. Poskočnega niti ne potrebujem, všeč so mi manjši avti. Torej potemtakem še vedno bolje kar bencinarja gledat?
Na primer bencinar, ki mi je všeč:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ali pa tale ki je malo bolj "dodelan"
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Res pa je da ne vem niti kako kupovat to...slišim veliko da folk rad nateguje pri avtih...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jerry000 ()

matobeli ::

Če hočeš pasata ali golfa boš zelo verjetno malo bolj nategnjen za malo več keša kot pri korejcu/japoncu/fordu.

Jerry000 ::

Kaj pa kakšni starejši avdiji ala A3? Je to drago vzdrževanje in velika nategancija? Nekaj takega
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Utk ::

Ti pa res iščeš probleme. Zakaj sploh gledaš VW in audi, za 10,000 km na leto in 5 jurjev dobiš korejca, ki bo delal še 10 let.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22127786 (5290) KTr1sk
»

Kateri avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6112229 (10637) zez
»

Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15825656 (20081) KAVINSKY
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15331076 (26303) Heavy
»

Poceni avto za 2k€ +- 500€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9116143 (12691) krneki0001

Več podobnih tem