Forum » Pomoč in nasveti » Nakup napačne stvari in vračilo
Nakup napačne stvari in vračilo
killa bee ::
Po internetu sem naročil mikrovalko in sem jo že prejel ter plačal.
Sedaj bi jo rad vrnil ker je prevelika in bi jo teško postavil na mizo. Verjetno je to kaka industrijska mikrovalovka za profesionalne kuhinje.
Skratka sedaj bi jo rad vrnil. Škatlo od mikrovalovke sem samo odprl da sem videl kaj je notri. Mikrovalovke nism niti vzel vn iz škatle.
Bi lahko sedaj to mikrovalovko vrnil in dobil povrnjen denar?
Mikrovalovko sem prejel danes.
Sedaj bi jo rad vrnil ker je prevelika in bi jo teško postavil na mizo. Verjetno je to kaka industrijska mikrovalovka za profesionalne kuhinje.
Skratka sedaj bi jo rad vrnil. Škatlo od mikrovalovke sem samo odprl da sem videl kaj je notri. Mikrovalovke nism niti vzel vn iz škatle.
Bi lahko sedaj to mikrovalovko vrnil in dobil povrnjen denar?
Mikrovalovko sem prejel danes.
Groot ::
Pri nakupih preko spleta imaš 14 dni od prejema izdelka čas, da izdelek vrneš. Razlog ni pomemben oziroma ti ga niti ni potrebno navajati. https://www.zps.si/index.php/nasveti-in...
kloko ::
OP ni povedal, kako je kupil "preko interneta". Če je kupil v Sloveniji od kakšne uradne trgovine, je več ali manj jasno, da lahko vrne in zahteva svoj denar nazaj. Pri nakupih iz tujine ni tako samoumevno vračilo. Tudi če je kupoval od fizične osebe preko kakšnih spletnih oglasov je lahko problem.
L.p., Kloko
L.p., Kloko
St235 ::
OP ni povedal, kako je kupil "preko interneta". Če je kupil v Sloveniji od kakšne uradne trgovine, je več ali manj jasno, da lahko vrne in zahteva svoj denar nazaj. Pri nakupih iz tujine ni tako samoumevno vračilo. Tudi če je kupoval od fizične osebe preko kakšnih spletnih oglasov je lahko problem.
L.p., Kloko
Znotraj eu veljajo primerljiva pravila glede odstopa od nakupa na daljavo, tako da je smiselbo preverit.
https://www.amazon.de/Bosch-HMT84G451-H...
Ce si kupil preko amazona lahko tam sprozis postopek vracila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
pero50 ::
o đizus. To mikrovalovko sem pri bivši imel možnost uporabljat. Worst faking ever mikrovalovka. Vsakič moraš izbrati na koliko W ti greje, ker je bošu nekako nelogično, da 99% ljudi vedno da na max, gumb za odpiranje je nepraktičen in trd (če mikrovalovka ni ob steni jo premikaš, ker se gumb ne sproži, kako to uporabljajo 80 let stari ljudje in otroci pa tudi ne vem), niti ne vem kaj bi bilo recimo narobe z ročajem in brez gumba kot so implementirali ostali, zapiranje vrat pa je pri stari zastavi bilo bolj tiho in manj trdo.
Ker pa vse to sranje zgoraj ni dovolj, so seveda dodali "silent" ventilator, podobne glasnosti kot boeing 747, kateri lavfa še 1 minuto po tem, ko mikrovalovko že obrabiš, četudi si nekaj grel 10 sekund.
Če bi imel tako mikrovalovko doma jo vržem v kanto.
Ker pa vse to sranje zgoraj ni dovolj, so seveda dodali "silent" ventilator, podobne glasnosti kot boeing 747, kateri lavfa še 1 minuto po tem, ko mikrovalovko že obrabiš, četudi si nekaj grel 10 sekund.
Če bi imel tako mikrovalovko doma jo vržem v kanto.
MrStein ::
Pri Amazonu je vračilo najbolj preprosta stvar. Je pa vprašanje, pri katerem trgovcu točno si kupil. Spisek (trenutnih prodajalcev tega izdelka) je tule.
Če je Amazon.de, potem samo na njigov strani pogledj po pretekla naročila in bi moral biti neki gumb za vračilo. Če je kaka nemška trgovina, bi tudi moralo iti, mogoče z nekaj dodatnimi koraki. Če je prodajalec izven EU, pa že zna biti problem.
Če je Amazon.de, potem samo na njigov strani pogledj po pretekla naročila in bi moral biti neki gumb za vračilo. Če je kaka nemška trgovina, bi tudi moralo iti, mogoče z nekaj dodatnimi koraki. Če je prodajalec izven EU, pa že zna biti problem.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Groot ::
OP ni povedal, kako je kupil "preko interneta". Če je kupil v Sloveniji od kakšne uradne trgovine, je več ali manj jasno, da lahko vrne in zahteva svoj denar nazaj. Pri nakupih iz tujine ni tako samoumevno vračilo. Tudi če je kupoval od fizične osebe preko kakšnih spletnih oglasov je lahko problem.
L.p., Kloko
V kolikor trgovec dostavlja v SLO si pri nakupih znotraj EU varovan po SLO pravu. Posledično velja enako kot napisano že zgoraj. Podobno sicer velja tudi za izven EU, ampak tam je problem potem v dosegu izvršitve le-tega.
MrStein ::
v trgovini ali preko interneta?
Če drugo, ni problema.
Če prvo, pa se tudi pogosto da zmeniti (pomaga, če si po naravi "diplomat").
Če drugo, ni problema.
Če prvo, pa se tudi pogosto da zmeniti (pomaga, če si po naravi "diplomat").
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
killa bee ::
Samo ne piše kaj morm naredit v primeru vračila?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: killa bee ()
BivšiUser2 ::
Samo ne piše kaj morm naredit v primeru vračila?
ja kontaktiraj jih pa se zmeni za način vračila, isuse....
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BivšiUser2 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Čedalje več vrnjenih izdelkov predstavlja breme za spletne trgovce (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 33892 (27693) | jernejl |
» | Vračilo preizkušenega artikla preko MimovrsteOddelek: Pomoč in nasveti | 11796 (6294) | c3p0 |
» | Prodaja stola in pravice kupca (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9508 (6281) | St235 |
» | vračilo mobitela ker nima slovenskega menijaOddelek: Mobilne tehnologije | 8276 (6969) | sirotka |
» | Kaksne pravice ima kupec, ce z izdelkom v 8 dneh ni zadovoljen? (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 7766 (5890) | Nutcracker |