Slo-Tech - Pri Electronic Artsu so razkrili Project Atlas, napredno platformo za razvoj iger v oblaku, podprto s strojno inteligenco.
Kljub temu, da je pojem umetne inteligence skozi obnašanje entitet v navideznih svetovih že dolgo neločljiv del igričarske industrije, pa se na videz zdi, da so igre od novodobnih prebojev v strojnem učenju zaenkrat odnesle bolj malo - vsaj v primerjavi s prepoznavo govora in slik, avtonomno vožnjo in podobnim. Kdor igričarstvo spremlja natančneje, bo znal povedati, da na akademskem področju delo teče neprenehoma, omenil nekatere najnovejše možnosti v razvojnih orodjih in naštel kupček obskurnih špilov z napredno umetno pametjo. Toda velika imena industrije so bila glede strojnega učenja doslej bolj tiho in so tovrstna orodja v glavnem uporabljala za ekonomsko analizo, medtem ko gamerji sami niso bili deležni revolucionarno novih izkušenj.
Pri Electronic Artsu trdijo, da se bo to kmalu spremenilo. Pospešeno gradijo ambiciozno platformo za razvoj iger v oblaku, podprto z umetno inteligenco, kodno imenovano Project Atlas. Kljub temu, da se je tamkajšnji šef tehnološkega razvoja Ken Moss o projektu pošteno razpisal na uradnem blogu, je zaenkrat še težko natančno določiti, katere prednosti bo noviteta prinesla, saj je sestavek bolj učna ura v podivjanem piaru kot tehtnem informiranju. Izpod gore marketinških puhlic se vendarle da potegniti nekaj sklepov. Atlas v glavnem pomeni tesno integracijo pogona Frostbite z vsemi različnimi servisi za igranje v oblaku, zato bo večina produktov verjetno zahtevala stalno povezavo na linijo. Raba strojne inteligence naj bi prišla tako v obliki pomoči pri razvoju iger kot tudi obogatitve same vsebine. Moss navede nekaj primerov, kot je dizajner, ki bo lahko "v hipu zgeneriral cela gorovja" ali inteligenten komentator v Maddenu, ki bo znal razbrati potencialne situacije na igrišču.
Kakor pravi Moss, na Atlasu trenutno dela "več kot tisoč ljudi". Vizije avtomatizirane gradnje virtualnih svetov se brez dvoma veselijo vsi, saj je zaradi obupne časovne potratnosti ročnega ustvarjanja scen res že krvavo potrebna. Toda če bomo dejansko priče revoluciji ali pa bo to zgolj priročen način za posiljeno nižanje razvojnih stroškov in še naprednejše zbiranje podatkov o ljudeh, moramo še videti. Je pa moč slutiti, da naposled prihajamo v dobo, ko bodo tudi najave na Gamescomu in E3ju pokale po šivih od deep learninga.
Novice » Igre » EA gradi z umetno inteligenco podprto razvojno platformo
FlyingBee ::
A se bodo Tensor cores lahko uporabljala? Samo še to manjka, da nvidia se tukaj naredi svoje.
vostok_1 ::
Bi znala bit zanimiva zadeva:
"hočem srednjeveško hišo, bele barve, z mizo v kuhinji in na njej jabolka. Pusti placa za NPCja zadaj" itd.
"hočem srednjeveško hišo, bele barve, z mizo v kuhinji in na njej jabolka. Pusti placa za NPCja zadaj" itd.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Unknown_001 ::
Aha... že vidim generično podobo bodočih iger.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Jarno ::
Zadeva ni nova. Že pred davnimi časi so s programom Vista ustvarjali navidezne pokrajine in to dokaj uspešno.
Natreniran AI bi dejansko lahko služil kot dober predictor/filler oz. generiral naključne mape.
Natreniran AI bi dejansko lahko služil kot dober predictor/filler oz. generiral naključne mape.
#65W!
Aggressor ::
Generiranje določenih pokrajinskih elementov, recimo s Speedtreejem, je res že stara zadeva. Ampak med drevjem in dokončano sceno je ogromna razlika.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran
GreenT ::
Kaj je ta Fortnite? Posod videvam ta špil in reklame zanga? Nekak kr sm gledal je to nek deathmach? Kašna je razlika od recimo Quake deathmatcha?
gendale2018 ::
ai bo takoj naredila boljšo igro kot ea
ea itak pokvari vse igre
to tudi mene zanima, pomoje smo mi že preveč starčki da bi razumeli te novodobne špile
ea itak pokvari vse igre
Kaj je ta Fortnite? Posod videvam ta špil in reklame zanga? Nekak kr sm gledal je to nek deathmach? Kašna je razlika od recimo Quake deathmatcha?
to tudi mene zanima, pomoje smo mi že preveč starčki da bi razumeli te novodobne špile
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene
čuvajte se žene, bit ćete jebene
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gendale2018 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Intel na CESu 2020: prepogljivi prenosniki, Tiger Lake in demonstracija grafične arhiOddelek: Novice / Grafične kartice | 4938 (3669) | mtosev |
» | Industrija išče naslednika globokega učenjaOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 6006 (3697) | jype |
» | Microsoft vlaga milijardo dolarjev v OpenAIOddelek: Novice / Ostale najave | 9407 (8455) | vostok_1 |
» | Filmi, slike in glasba: Ko se srečata umetna inteligenca in umetnostOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 5069 (4447) | Fabio Jelani |
» | Portal 2 v letu 2011, na PS3Oddelek: Novice / Igre | 5571 (4571) | Bananovec |