» »

Zavarovanje na dogovorjeno vrednost ...

Zavarovanje na dogovorjeno vrednost ...

1
2
»

Mare2 ::

AndrejO, takšno zavarovanje, ki ga ti želiš, bi prišlo še komu drugemu prav. Vendar je treba vedeti, da bi bila zavarovalna premija takšna, da se ti ne bi splačalo. Pred vsakim zavarovalnim produktom aktuar izračuna premijo tudi glede na predvidena izplačila škod, kar bi v tem primeru bistveno vplivalo na premijo.

Tokrat si izpadel kot da si ti zmagovalec, ker si dobil zavarovalnice v SLO, ker nimajo tega produkta. Resnica je nekje drugje, torej tam, ko tvoj predlog doslej ni bil zanimiv za zavarovalnice. Seveda, predlagaj jim, morda tvoj predlog sprejmejo. :)

krneki0001 ::

Okapi je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Okapi je izjavil:

Kot običajno že spet na polno nakladaš.;(( Kot prvo, koliko avtov so naredili, ni pomembno, in manj kot 30 let starodobnik ne more imeti.


Daj se enkrat preveri preden napadas.
Saj ti ne bo težko najti linka na pravilnik o starodobnih vozilih, kjer kaj takšnega piše, ne?


Preveri sam. Si dovolj star, da poguglas ali pa vprasas koga v kaksnem oldtimer klubu pod kaksnimi pogoji lahko dodelijo certifikat tudi mlajsemu avtomobilu od 30 let.

namig: recimo ce ga je vozila neka znana osebnost, ce jih je bilo narejeno samo omejeno stevilo, ce so recimo zelo tehnolosko zanimivi,....

En tak primer je Audi V8 predelan za voznjo politikov - protokoloarno vozilo, ki so jih naredili samo 3000 komadov. Avto je iz leta 1994, vendar ima status starodobnika, ker je samo en v sloveniji.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

AndrejO ::

jernejl je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Škoda, da ne krijejo dejanskih predelav. Kar je notri našteto so jajčka, ki s predelavami nimajo nič.

Ne vem kakšna je tvoja definicija dejanskih predelav, ampak v te pogoje lahko daš praktično vse, kar obesiš na avto ali namestiš v avto.

Menjava izpušnega lonca, montaža turbo polnilca, menjava ECU, menjava batov, menjava ročične gredi, menjava sklopa sklopke in menjalnika, menjava celotnega vzmetenja. Za začetek ... potem pa še varnostna kletka, karoserija, zavorni sistem, ...

Predelave pač, ne samo dodatki, ki jih "obesiš ali namestiš v avto", ki v osnovi ostane takšen, kot je bil pred krancljanjem.

jernejl je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Tudi to, da govoriš o računu za avto, mi da za misliti, da ne bodisi nisem dobro razložil, kaj iščem ali pa pojma nimaš. V ilustracijo: avto je bil kupljen l. 2016 za X EUR. Kolikšna bo njegova ocenjena vrednost po "standardni kasko metodologiji" v letošnjem letu?

Zelo preprosto: toliko, kot je njegova tržna vrednost. Avto pa res ni takšna stvar, za katero bi bilo nemogoče tako vrednost določiti.

To ni vedno enostavno. Recimo, da v roke dobim enega izmed zadnjih še preživelih Renault 5 Turbo iz omejene serije, katere edini namen obstoja je bil, da izpolni kvoto 500 "serijskih" primerkov za udeležbo na rally tekmovanjih. Dejanska vrednost kakšnega takšnega primerka ni vprašanje, ki ga bi želel prepustiti "standardni metodi", ki sicer zadošča za preostalih 99,99% vozil.


jernejl je izjavil:

AndrejO je izjavil:

jernejl je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Nagledan imam rabljen avto katerega tržna cena je cca. 5.000 EUR in želim ga zavarovati za 5.000 EUR. Ker se nesreče dogajajo, želim imeti dogovorjeno zavarovalno vsoto in ne občajnih natezalic z naknadnim ocenjevanjem nepoškodovanega primerka in domnevno vrednostjo razbitine.

Tudi tako kritje v sloveniji obstaja. Glej "prevzem rešenih delov".

OK, sedaj mi je popolnoma jasno, da blodiš tjavendan. Kako točno mi ta "prevzem rešenih delov" pomaga restavrirati vozilo, ki je po vseh ekonomskih merilih "ekonomska totalka"?


Napisal si, da se ne želiš ukvarjati z ocenjevanjem nepoškodovanega primerka in domnevno vrednostjo razbitine. Ko ti pokažem, da točno tako kritje obstaja, praviš, da blodim. Nekdo od naju resnično blodi, ampak to gotovo nisem jaz.

Na to neumnost si že sam odgovoril:

jernejl je izjavil:

Če ti cenitev zavarovalnice ne bo všeč, se lahko vedno pritožiš in na koncu na sodišču dokažeš svoj prav.

Če se rad pritožuješ in sprehajaš po sodiščih in, če to rad počneš, ko je avto poškodovan, zavarovalnica pa ti nudi odkup avtomobila, ki ni "totalka", temveč je zgolj "ekonomska totalka", po lastni ceni s katero se ne strinjaš, tudi prav. Jaz se bi temu raje izognil in tvoja receptura mi pri tem niti najmanj ne pomaga.

Mare2 je izjavil:


Tokrat si izpadel kot da si ti zmagovalec, ker si dobil zavarovalnice v SLO, ker nimajo tega produkta.

V bistvu se mi zdi, da sem ga "popušil". Zmaga bi bila, če bi se izkazalo, da zavarovalnice takšne produkte že nudijo, samo da se o njih morda ne govori veliko, ker ne zanimajo veliko ljudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

krneki0001 ::

AndrejO je izjavil:

Ni še oldtimer, ker je letnik 1998. Caterham 7 Superlight za 10k EUR iz Francije, sestavljen z volanom na levi. Dejansko ugodna cena, ker gredo takšni sicer za 15k, odvisno od konkretne izvedenke.

Mislim, da ko bo čez 10 let izpolnil kriterij starosti, bi moral izpolnjevati tudi vse ostale kriterije za starodobnika.

Ampak jaz ga bi tudi vmes vozil, ker kaj je poanta, da imam avto, če ne moreš z njim tudi na cesto. Čar ni v tem, da ga imam, čar je v tem, da doživljam vožnjo s takšno staro kripo.


Daj preveri v Klubu Codelli
http://www.codelli.com/index.php?page_i...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Okapi ::

krneki0001 je izjavil:


namig: recimo ce ga je vozila neka znana osebnost, ce jih je bilo narejeno samo omejeno stevilo, ce so recimo zelo tehnolosko zanimivi,....

En tak primer je Audi V8 predelan za voznjo politikov - protokoloarno vozilo, ki so jih naredili samo 3000 komadov. Avto je iz leta 1994, vendar ima status starodobnika, ker je samo en v sloveniji.

:))A ti resno misliš, da ti kdo še kaj na besedo verjame? Jaz ti lahko nalepim 10 linkov, kjer piše, da mora biti avto star 30 let ali več. Daj ti nalepi enega, kjer piše, da ni treba.

jernejl ::

AndrejO je izjavil:

Menjava izpušnega lonca, montaža turbo polnilca, menjava ECU, menjava batov, menjava ročične gredi, menjava sklopa sklopke in menjalnika, menjava celotnega vzmetenja. Za začetek ... potem pa še varnostna kletka, karoserija, zavorni sistem, ...

Predelave pač, ne samo dodatki, ki jih "obesiš ali namestiš v avto", ki v osnovi ostane takšen, kot je bil pred krancljanjem.

To je dodatna oprema, ki jo lahko zavaruješ. Vidiš probleme tam, kjer jih ni.
Edino kolikor vem, morajo biti ti dodatki homologirani, če so takšne narave, da je homologacija potrebna.

AndrejO je izjavil:

To ni vedno enostavno. Recimo, da v roke dobim enega izmed zadnjih še preživelih Renault 5 Turbo iz omejene serije, katere edini namen obstoja je bil, da izpolni kvoto 500 "serijskih" primerkov za udeležbo na rally tekmovanjih. Dejanska vrednost kakšnega takšnega primerka ni vprašanje, ki ga bi želel prepustiti "standardni metodi", ki sicer zadošča za preostalih 99,99% vozil.

Kot sem že prej zapisal: več od tržne vrednosti (s kakim manjšim dodatkom) ne moreš dobiti, ker to ni več zavarovanje, ampak igra na srečo.
Lahko bi se dogovoril kvečjemu za manj, a mi ni znano, da bi take vrste avto kasko zavarovanj v sloveniji obstajale.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

AndrejO ::

jernejl je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Menjava izpušnega lonca, montaža turbo polnilca, menjava ECU, menjava batov, menjava ročične gredi, menjava sklopa sklopke in menjalnika, menjava celotnega vzmetenja. Za začetek ... potem pa še varnostna kletka, karoserija, zavorni sistem, ...

Predelave pač, ne samo dodatki, ki jih "obesiš ali namestiš v avto", ki v osnovi ostane takšen, kot je bil pred krancljanjem.

To je dodatna oprema, ki jo lahko zavaruješ. Vidiš probleme tam, kjer jih ni.
Edino kolikor vem, morajo biti ti dodatki homologirani, če so takšne narave, da je homologacija potrebna.

Hvala za info, si bom shranil. Nisem si mislil, da se takšne stvari štejejo za dodatke.

Seveda je razumljivo, da zavarovanje velja samo in zgolj za tehnično izpravno vozilo, kjer je za predelave izdano ustrezno potrdilo o tehnični skladnosti.

jernejl je izjavil:

AndrejO je izjavil:

To ni vedno enostavno. Recimo, da v roke dobim enega izmed zadnjih še preživelih Renault 5 Turbo iz omejene serije, katere edini namen obstoja je bil, da izpolni kvoto 500 "serijskih" primerkov za udeležbo na rally tekmovanjih. Dejanska vrednost kakšnega takšnega primerka ni vprašanje, ki ga bi želel prepustiti "standardni metodi", ki sicer zadošča za preostalih 99,99% vozil.

Kot sem že prej zapisal: več od tržne vrednosti (s kakim manjšim dodatkom) ne moreš dobiti, ker to ni več zavarovanje, ampak igra na srečo.

Tržna vrednost je pri stvareh, ki so blizu unikatnim, težko določljiva in niha v različne smeri v različnih obdobjih zaradi različnih razlogov. V tem pogledu določiti tržno vrednost takšnega primerka R5T ni kaj dosti daleč od določanja tržne vrednosti groharjevega platna.

Če ne želiš stresirati z ugovori, sodišči in podobnimi neumnostmi potem, ko si že podpisal pogodbo s katero celotno premijo nepovratno doniraš zavarovalnici v zameno za dopis na katerem piše, da je R5 iz leta 1984 vreden cca. 100 EUR in, da je tista praska pač "ekonomska totalka", se o takšnih stvareh dogovoriš naprej. Če si spregledal naslov teme: "zavarovanje na dogovorjeno vrednost".

jernejl je izjavil:

Lahko bi se dogovoril kvečjemu za manj, a mi ni znano, da bi take vrste avto kasko zavarovanj v sloveniji obstajale.

Manj od česa? OK, počasi mi postaja jasno, da v Sloveniji takšnega zavarovalniškega produkta pač ni. Ampak ali ti še vedno ni potegnilo, da je v fazi dogovarjanja glede sklenitve pogodbe bistveno to, da se v pogodbi dogovori kakšna bo vrednost, zato da ne bo potem en zblojen in naključno izbran cenilec strokovno ugotovil, da je, karikirano, zgorelo cca. 0,5m2 zamazanega platna in lesen okvir v skupni vrednosti cca. 20 EUR. Potem se pa tožari z njimi naslednjih X let.

jernejl ::

Ampak ali ti še vedno ni potegnilo, da je v fazi dogovarjanja glede sklenitve pogodbe bistveno to, da se v pogodbi dogovori kakšna bo vrednost, zato da ne bo potem en zblojen in naključno izbran cenilec strokovno ugotovil, da je, karikirano, zgorelo cca. 0,5m2 zamazanega platna in lesen okvir v skupni vrednosti cca. 20 EUR. Potem se pa tožari z njimi naslednjih X let.

Ne vem kako imajo to urejeno na Irskem, velja preveriti, da ne boš na koncu razočaran, če je enako kot pri nas.
V Sloveniji se na zavarovalno vsoto zavarujejo recimo nepremičnine, ker za hiše eurotax pač ne obstaja. Tukaj se ob sklenitvi z zavarovalnico sicer dogovoriš za zavarovalno vsoto, ni pa rečeno, da bo ta ob popolni škodi tudi dejansko izplačana.
Zgodi se lahko recimo dvoje: predmet zavarovanja je podzavarovan ali nadzavarovan.
Če je predmet zavarovanja nadzavarovan (dogovorjena zavarovalna vsota je višja od dejanske vrednosti), boš dobil izplačano zgolj dejansko vrednost in morda vrnjen še sorazmerni del premije (kar si preveč plačal). O tem govori obligacijski zakonik (956. člen):
(2) Če je dogovorjena zavarovalna vsota večja od vrednosti zavarovane stvari, pri tem pa nobena stranka ni ravnala nepošteno, ostane pogodba v veljavi, zavarovalna vsota se zniža do resnične vrednosti zavarovane stvari, premije pa se sorazmerno zmanjšajo.

Skratka, ob popolni škodi lahko zavarovalnica izplača tudi nižjo odškodnino, če oceni, da je bila dogovorjena zavarovalna vsota previsoka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

krneki0001 ::

Okapi je izjavil:

krneki0001 je izjavil:


namig: recimo ce ga je vozila neka znana osebnost, ce jih je bilo narejeno samo omejeno stevilo, ce so recimo zelo tehnolosko zanimivi,....

En tak primer je Audi V8 predelan za voznjo politikov - protokoloarno vozilo, ki so jih naredili samo 3000 komadov. Avto je iz leta 1994, vendar ima status starodobnika, ker je samo en v sloveniji.

:))A ti resno misliš, da ti kdo še kaj na besedo verjame? Jaz ti lahko nalepim 10 linkov, kjer piše, da mora biti avto star 30 let ali več. Daj ti nalepi enega, kjer piše, da ni treba.


Kaj ti verjames ali ne, je cisto in samo tvoj problem.

Sem samo povedal, da so tudi izjeme. Preveri pa sam.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

AndrejO ::

jernejl je izjavil:

Ampak ali ti še vedno ni potegnilo, da je v fazi dogovarjanja glede sklenitve pogodbe bistveno to, da se v pogodbi dogovori kakšna bo vrednost, zato da ne bo potem en zblojen in naključno izbran cenilec strokovno ugotovil, da je, karikirano, zgorelo cca. 0,5m2 zamazanega platna in lesen okvir v skupni vrednosti cca. 20 EUR. Potem se pa tožari z njimi naslednjih X let.

Ne vem kako imajo to urejeno na Irskem, velja preveriti, da ne boš na koncu razočaran, če je enako kot pri nas.

Na Irskem to počneta Liberty Alliance in AXA preko posebej pooblaščenih agentov. Če tega tukaj ne bi bilo, se mi ne bi niti sanjalo, da kaj takšnega obstaja in tudi ne bi spraševal, če kdo takšno stvar ponuja tudi v Sloveniji.

Razočaran pa ne bom, ker imam na Irskem malo drugačno "težavico", ki mi onemogoča, da si bi tukaj še nekaj let sploh drznil razmišljati o drugem ali tretjem avtu. Brez odvečne razlage zakaj, recimo samo, da je bila lani predlagana zavarovalna premija ekvivalentna slovenskem AO (torej brez kasko oz. "comprehensive") zame nekaj malega čez 6.000 EUR. Šest tisoč. :D

jernejl je izjavil:

Zgodi se lahko recimo dvoje: predmet zavarovanja je podzavarovan ali nadzavarovan.

Pri zavarovanju na dogovorjeno vrednost ne more biti govora o pod- ali nad- zavarovanju, ker se v pogodbi izrecno opredeli vrednost izplačila, ki ni vezana na kakršnekoli metode ocenjevanja v trenutku škodnega dogodka. Zato je vse ostalo, kar si napisal, brezpredmetno. Poglej si 7. odst. 949. čl. OZ.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Najcenejše Avtomobilsko Zavarovanje - KJE? (strani: 1 2 3 417 18 19 20 )

Oddelek: Na cesti
967238961 (1650) LeQuack
»

Ciganija sklepanja zavarovanj (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12218294 (14592) solatko
»

kasko-totalka?

Oddelek: Na cesti
255995 (5036) D3m
»

Še kasko zavarovanje ali ne? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10632549 (30569) D3m
»

Avtozavarovanje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10526899 (21801) theBill

Več podobnih tem