Forum » Na cesti » Zavarovanje na dogovorjeno vrednost ...
Zavarovanje na dogovorjeno vrednost ...
AndrejO ::
... ali nekaj temu podobnega.
Ali v Sloveniji obstaja zavarovanje za osebno vozilo, ki pokriva enaka tveganja, kot jih pokriva "standarden" kasko, vendar pa zavarovalnica izplača dogovorjen znesek oziroma stroške popravila, če so ti nižji?
Konkreten primer: avto se zavaruje za 5.000€. V primeru popravila za 1000€ se izplača 1000€. V primeru popravila za 10.000€ se izplača 5.000€.
Ali v Sloveniji obstaja zavarovanje za osebno vozilo, ki pokriva enaka tveganja, kot jih pokriva "standarden" kasko, vendar pa zavarovalnica izplača dogovorjen znesek oziroma stroške popravila, če so ti nižji?
Konkreten primer: avto se zavaruje za 5.000€. V primeru popravila za 1000€ se izplača 1000€. V primeru popravila za 10.000€ se izplača 5.000€.
koyotee ::
Ali se strinjaš s popravilom ali pa ti izplačajo malo manj kot je ocenjena škoda.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Mare2 ::
... ali nekaj temu podobnega.
Ali v Sloveniji obstaja zavarovanje za osebno vozilo, ki pokriva enaka tveganja, kot jih pokriva "standarden" kasko, vendar pa zavarovalnica izplača dogovorjen znesek oziroma stroške popravila, če so ti nižji?
Konkreten primer: avto se zavaruje za 5.000€. V primeru popravila za 1000€ se izplača 1000€. V primeru popravila za 10.000€ se izplača 5.000€.
AndrejO, ti bi verjetno rad nižjo zavarovalno premijo? :)
AndrejO ::
... ali nekaj temu podobnega.
Ali v Sloveniji obstaja zavarovanje za osebno vozilo, ki pokriva enaka tveganja, kot jih pokriva "standarden" kasko, vendar pa zavarovalnica izplača dogovorjen znesek oziroma stroške popravila, če so ti nižji?
Konkreten primer: avto se zavaruje za 5.000€. V primeru popravila za 1000€ se izplača 1000€. V primeru popravila za 10.000€ se izplača 5.000€.
AndrejO, ti bi verjetno rad nižjo zavarovalno premijo? :)
Najprej naj mi nekdo pove, če v Sloveniji katera izmed zavarovalnic sploh ponuja takšno premoženjsko zavarovanje.
Povečaš odbitno franšizo?
Odbitne franšize s tem nimajo ničesar, razen tega, da so nekompatibilne z tovrstnim zavarovanjem.
No, glede na to, da nekaterim abstraktni pojmi očitno ne gredo.
Imam 20 let star avto, ki bo počasi lahko postal dobro ohranjen starodobnik, vendar to še ni. Njegova prodajna vrednost je za nekaj magnitud nižja od vrednosti, ki jo predstavlja meni osebno. Za primer nesreče bi ga želel zavarovati na način, ki mi bo omogočil, da mi bo povrnjen vsaj del stroškov za restavriranje.
Upam, da bo sedaj jasno, zakaj to nima nikakršne zveze s standardnim kasko zavarovanjem, odbitnimi franšizami ali nižjimi premijami.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
Mare2 ::
Najprej naj mi nekdo pove, če v Sloveniji katera izmed zavarovalnic sploh ponuja takšno premoženjsko zavarovanje.
Kolikor je meni znano, v SLo ni takega zavarovanja, sploh če je vrednost vozila neznanka.
Lahko pa vzameš kasko brez odbitne franšize in brez dodatnih kombinacij.
Lahko bo ravno to:
V primeru popravila za 1000€ se izplača 1000€. V primeru popravila za 10.000€ se izplača 5.000€.
fosil ::
Na ceniku takega zavarovanje ne boš našel, tudi v tujini.
Tukaj je možen samo individualen pristop, pa še to bi ti verjetno šli na roko samo v primeru, da si res dobra in stalna stranka.
Ker tukaj je precej možnosti za zlorabe.
Tisti, ki ne razumete.
V Andrejevem primeru v okviru standardnih postopkov zavarovalnica ne bo plačala popravila.
20 let star avto bo ocenila kot ekonomsko totalko že pri opraskanem odbijaču, ker je tak avto po evrotaxu vreden 200 EUR in bi bilo vsako popravilo dražje.
Tukaj je možen samo individualen pristop, pa še to bi ti verjetno šli na roko samo v primeru, da si res dobra in stalna stranka.
Ker tukaj je precej možnosti za zlorabe.
Tisti, ki ne razumete.
V Andrejevem primeru v okviru standardnih postopkov zavarovalnica ne bo plačala popravila.
20 let star avto bo ocenila kot ekonomsko totalko že pri opraskanem odbijaču, ker je tak avto po evrotaxu vreden 200 EUR in bi bilo vsako popravilo dražje.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
Tilen ::
20 let star avto bo ocenila kot ekonomsko totalko že pri opraskanem odbijaču, ker je tak avto po evrotaxu vreden 200 EUR in bi bilo vsako popravilo dražje.
Se ne spoznam, vendar če je avto kasko zavarovan in ga pelješ na pooblaščen servis vozil (npr. Mercedes), te odslovijo ali kako? Zakaj ga ne bi mogel popraviti?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
AndrejO ::
To, da za takšno zavarovanje ni cenika in spletnega obrazca, mi je jasno. Ravno tako mi je v tej zgodbi postalo jasno, da "telefonski obrazci" tudi ne vedo o čem je govora.
Da pa ne bi zapravljal svojega dopusta za skakanje od ene do druge zavarovalnice, sem raje vprašal tukaj. Da vidim, če kdo ve kaj o tem.
Da pa ne bi zapravljal svojega dopusta za skakanje od ene do druge zavarovalnice, sem raje vprašal tukaj. Da vidim, če kdo ve kaj o tem.
Mare2 ::
20 let star avto bo ocenila kot ekonomsko totalko že pri opraskanem odbijaču, ker je tak avto po evrotaxu vreden 200 EUR in bi bilo vsako popravilo dražje.
Se ne spoznam, vendar če je avto kasko zavarovan in ga pelješ na pooblaščen servis vozil (npr. Mercedes), te odslovijo ali kako? Zakaj ga ne bi mogel popraviti?
Popravljaš lahko, vendar ti nihče ne bo povrnil stroškov. Ni logike, da daš za popravilo npr. 8.000 EUR, avto pa je star in je vreden samo še 800 EUR.
Tudi lastnik tega ne bo počel, ker za ta denar dobi nek drug avto, morda še bolj ohranjen. :)
zobnik ::
men je sam ena mal ruknila, mal blatnik počen in mal vrata udrta, nič posebnega, na zavarovalnici totalka. ker pač je str avto.
fosil ::
Moj nasvet bi bil, da se obrneš na kakšnega zavarovalnega agenta, pa pripravi se, da boš moral k njemu prenesti vsa svoja zavarovanja, če ti bo sploh kakšen lahko naredil to kar bi rad.
Tako je!
K0l1br1 ::
St235 ::
Normalno, ker pri AO ti avto ne glede na vrednost popravila povrnejo avto na stanje pred nesrečo. Pa naj stane kar hoče. jao, kake buče eni prodajate.
http://www.pf.uni-lj.si/media/mozina.po...
http://www.pf.uni-lj.si/media/mozina.po...
val46 ::
men je sam ena mal ruknila, mal blatnik počen in mal vrata udrta, nič posebnega, na zavarovalnici totalka. ker pač je str avto.
Kaka totalka neki??? Če te je druga oseba ruknila, gre to iz njene zavarovalne police in nima tvoj kasko s tem nobene veze. Ti bi moral zahtevati da njena zavarovalnica povrne vse stroške popravila, ne glede na to, kolk visoki so in ali se za tvoj avto sploh splača popravljat.
Reycis ::
20 let star avto, ki je garažiran, vzdrževan in lepo/malo vožen je z lahkoto v boljšem stanju kot povprečen 10 let ali celo 5 kakšen let star avto. Zavarovalnice to ne zanima.
Vanquish ::
problem pri tem, kar si OP zeli je, da je sentimentalna vrednost vredna natanko 0€ in bi lahko nekdo zlorabil situacijo.
Karikiram - avto je vreden 800€, stranka ima prometno (lakho jo tudi namensko naredi) in ker je "sentimentalno" vezan na avto zeli popravilo, ki je vredno 5000€.
Kaki avtomehanik izda racun za 5000€ zavarovalnici, v resnici pa nic ne popravlja, stranka vrze avto vstran in pospravi 4200€ cistega v zep - minus provizija za mehanika/kleparja.
Karikiram - avto je vreden 800€, stranka ima prometno (lakho jo tudi namensko naredi) in ker je "sentimentalno" vezan na avto zeli popravilo, ki je vredno 5000€.
Kaki avtomehanik izda racun za 5000€ zavarovalnici, v resnici pa nic ne popravlja, stranka vrze avto vstran in pospravi 4200€ cistega v zep - minus provizija za mehanika/kleparja.
chucki ::
Kaj pa če je pošten in ne bi tega naredil? Skratka, poštenost se ne splača na tem svetu.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
mojca ::
Na svetovalnem servisu (https://4d.rtvslo.si/arhiv/svetovalni-s..., ob cca. 20. minuti) je v četrtek nekdo postavil točno to vprašanje. Gostja mu je svetovala izključno glede možnosti CENEJŠEGA zavarovanja za old timerja.
AndrejO ::
problem pri tem, kar si OP zeli je, da je sentimentalna vrednost vredna natanko 0€ in bi lahko nekdo zlorabil situacijo.
Karikiram - avto je vreden 800€, stranka ima prometno (lakho jo tudi namensko naredi) in ker je "sentimentalno" vezan na avto zeli popravilo, ki je vredno 5000€.
Kaki avtomehanik izda racun za 5000€ zavarovalnici, v resnici pa nic ne popravlja, stranka vrze avto vstran in pospravi 4200€ cistega v zep - minus provizija za mehanika/kleparja.
V resničnem svetu pooblaščen cenilec osebno pregleda avto, servis, za katerega se je zavarovalnica strinjala, da se ga uporabi, predloži oceno stroškov, ki jih zavarovalnica potrdi, po dokončanem popravilu, pa cenilec znova in pregleda avto in preveri kanto z deli, ki so bili zamenjani.
Goljufije so vedno možne, vendar niso čisto nič bolj verjetne ali lažje izvedljive, kot pa tudi sicer pri kasku.
AndrejO ::
Normalno, ker pri AO ti avto ne glede na vrednost popravila povrnejo avto na stanje pred nesrečo. Pa naj stane kar hoče. jao, kake buče eni prodajate.
http://www.pf.uni-lj.si/media/mozina.po...
Naj stane, kar hoče, seveda ne zdrži. Vedno pa obstaja možnost, da se zahteva do razumne višine (kaj je razumno, na koncu itak odloča sodišče), ki lahko preseže ocenjeno tržno vrednost. Pri AO ima pomembno težo tudi legitimna želja lastnika, da se vzpostavi prvotno stanje, ne samo ekonomska upravičenost.
Ravno tako pri AO ni nikakršne težave glede tega, da zavarovalnica poravna zgolj razumno višino škode, preostanek pa lastnik sam. Pri standardnem kasku to ni izvedljivo, ker zavarovalnice po mojem vedenju te moznosti v svojih tipskih pogodbah ne predvidevajo. Ce se motim, pa bi me zanimalo, katere to moznost imajo.
Moj nasvet bi bil, da se obrneš na kakšnega zavarovalnega agenta, pa pripravi se, da boš moral k njemu prenesti vsa svoja zavarovanja, če ti bo sploh kakšen lahko naredil to kar bi rad.
Ne želim zapravljati časa s klicanjem agentov, ne da bi vedel, da mi agent tovrstno zavarovanje sploh lahko sklene.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
Vanquish ::
AndrejO - meni nikoli niso pregledali avta. Samo poslikali so, da ne bi mogel iste skode se enkrat uveljavljat. Dejansko so mi dali celo moznost, da sam popravljam ampak bi dobil vrnjeno zmanjsano vrednost po predracunu. Ce pa sem porpavil ali ne je njim blo vseeno, oni morejo svoj del uredit, ostalo je moj problem.
Utk ::
problem pri tem, kar si OP zeli je, da je sentimentalna vrednost vredna natanko 0€ in bi lahko nekdo zlorabil situacijo.
Karikiram - avto je vreden 800€, stranka ima prometno (lakho jo tudi namensko naredi) in ker je "sentimentalno" vezan na avto zeli popravilo, ki je vredno 5000€.
Kaki avtomehanik izda racun za 5000€ zavarovalnici, v resnici pa nic ne popravlja, stranka vrze avto vstran in pospravi 4200€ cistega v zep - minus provizija za mehanika/kleparja.
Lahko tudi ne gre za goljufijo. Zavarovalnica pac izplaca 5 jurjev, stranka vrze stran avto in kupi 5 takih. Ce ni to primerek, ki je res edinstven, pac ni vreden veliko. Ce pa je par takih v Evropi, je pa lahko vreden veliko, in se ga da zavarovat. Ne mores pa zavarovat stvar na 10x vrednost.
Okapi ::
... ali nekaj temu podobnega.
Ali v Sloveniji obstaja zavarovanje za osebno vozilo, ki pokriva enaka tveganja, kot jih pokriva "standarden" kasko, vendar pa zavarovalnica izplača dogovorjen znesek oziroma stroške popravila, če so ti nižji?
Konkreten primer: avto se zavaruje za 5.000€. V primeru popravila za 1000€ se izplača 1000€. V primeru popravila za 10.000€ se izplača 5.000€.
Kot avtomobilsko zavarovanje skoraj sigurno ne. Ti bi hotel imeti nekakšno kombinacijo zavarovanja na prvi riziko in zavarovanja na taksirano oziroma dogovorjeno vrednost. Z zavarovalnicami se da načeloma marsikaj dogovoriti, problem je, ker so takšna posebna, individualna, zavarovanja, vsaj pri nas, običajno predraga, da bi se ti splačala.
smacker ::
Lahko zavaruješ predmete, ki jih voziš v avtu. To se zavaruje glede na vrednost (recimo glasbeni inštrument za 50k eur). Bi se dalo pod to štet tudi predmete, ki so pritrjeni na avto (odbijač, blatnik, luč, steklo,...)?
Smiselno vprašanje za agenta bi bilo tudi, kako ocenijo vrednost vozila (se pravi postavijo mejo za totalko) pri restavriranih starodobnikih. Na trgu so vredni veliko več, kot po Eurotaxu.
Samo ideje, po odgovore pa pojdi k agentu
Smiselno vprašanje za agenta bi bilo tudi, kako ocenijo vrednost vozila (se pravi postavijo mejo za totalko) pri restavriranih starodobnikih. Na trgu so vredni veliko več, kot po Eurotaxu.
Samo ideje, po odgovore pa pojdi k agentu
BCSman ::
Letnik 1998, pa saj to je moderen avto in se že razmišlja o restavriranju in oldtimerjih? .
Glugy ::
Kaj je pol fora zavarovanja starega avtomobila; zakaj ti ga sploh zavarovalnica pusti zavarovat če ga itak ob praski vidi kot "totalko". Pol naj pa vsaj zavarovalnilo vrnejo če so že tko neiskreni.
AndrejO ::
AndrejO ::
Kaj je pol fora zavarovanja starega avtomobila; zakaj ti ga sploh zavarovalnica pusti zavarovat če ga itak ob praski vidi kot "totalko". Pol naj pa vsaj zavarovalnilo vrnejo če so že tko neiskreni.
Papir prenese vse. Najlepše pa je podpisati pogodbo z nekom, ki si je ne prebere. Caveat emptor.
Zdrava pamet zato ve, da se polni kasko jemlje tam nekje do 4 ali največ 5 let starosti - pa še to odvisno od tega, kako dobro konkreten model vozila drži vrednost po Eurotax (ki je v Sloveniji izgleda osnova za določanje tržne vrednosti) ravno zato, ker se ekonomsko ne izplača popravljati čisto vsake stvari.
Zunaj obstaja tudi zavarovanje za dogovorjeno vrednost za vozila, ki še niso "oldtimerji". Na eni strani zato, ker lahko različne predelave vrednost vozila bistveno spremenijo (gor ali dol niti ni važno) ali pa posplošeno vrednotenje, kot se ga loteva Eurotax, ne zajame konkretne izvedenke vozila (koliko je npr. po Eurotax vrednost za 20 let star Caterham 7 Superlight?). Na drugi strani pa so vozila, katerih namen ni zgolj funkcija prevoza in zato lastniku in zgolj samo lastniku predstavljajo vrednost po drugačnih vatlih, kot pa to velja za vozila za prevažanje pralnih strojev (ali je npr. groharjeva slika vredna samo vsoto platna, barve in okvirja, ali pa njena vrednost presega zgolj vrednost nadomestnega materiala?).
Nekaj mi daje misliti, da je v Sloveniji trg za takšna zavarovanja (nestandardna vozila, groharjeve slike) očitno premajhen, da se bi kakšna zavarovalnica z njih dejansko ukvarjala.
AndrejO - meni nikoli niso pregledali avta. Samo poslikali so, da ne bi mogel iste skode se enkrat uveljavljat. Dejansko so mi dali celo moznost, da sam popravljam ampak bi dobil vrnjeno zmanjsano vrednost po predracunu. Ce pa sem porpavil ali ne je njim blo vseeno, oni morejo svoj del uredit, ostalo je moj problem.
Vsaka zavarovalnica bo vsak primer obravnavala individualno. Če jih kaj smrdi, bo verjetno veliko ogledov, preverjanj in potrjevanj, če pa ne, pa pač ne. Poanta je samo to, da je možno zavarovanje na dogovorjeno vrednost zlorabiti približno toliko, kot kasko zavarovanje, ker ni "implementacija" čisto nič drugačna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
jernejl ::
Na eni strani zato, ker lahko različne predelave vrednost vozila bistveno spremenijo (gor ali dol niti ni važno)
Predelave se lahko zavaruje tudi pri nas (npr. če v avto vgradiš drago ozvočenje in podobno).
ali pa posplošeno vrednotenje, kot se ga loteva Eurotax, ne zajame konkretne izvedenke vozila (koliko je npr. po Eurotax vrednost za 20 let star Caterham 7 Superlight?)
Vozila, ki jih ni v eurotax-u, se navadno tudi lahko zavarujejo na podlagi računa (če ga imaš).
Na drugi strani pa so vozila, katerih namen ni zgolj funkcija prevoza in zato lastniku in zgolj samo lastniku predstavljajo vrednost po drugačnih vatlih, kot pa to velja za vozila za prevažanje pralnih strojev (ali je npr. groharjeva slika vredna samo vsoto platna, barve in okvirja, ali pa njena vrednost presega zgolj vrednost nadomestnega materiala?).
Groharjeva slika je lahko lastniku vredna desetkrat več kot znaša njena cena na trgu, oziroma kot bi jo ocenil strokovnjak za tovrstne umetnine.
Dvomim, da bi katera zavarovalnica bila pripravljena predmet zavarovati na vrednost, kot jo postavi lastnik oziroma zavarovalec (če je taka vrednost višja od tržne vrednosti). Je preveč možnosti za zlorabe in neupravičene obogatitve, kar pa ni skladno z načelom prepovedi obogatitve pri zavarovanjih (zavarovanje pač ni igra na srečo).
Nekaj mi daje misliti, da je v Sloveniji trg za takšna zavarovanja (nestandardna vozila, groharjeve slike) očitno premajhen, da se bi kakšna zavarovalnica z njih dejansko ukvarjala.
Za zavarovanje, kot si si ga sam zamislil, je trg zagotovo premajhen. Taka oblika zavarovanja ima namreč težavo.
Če limit postaviš nizko, bo kritje veljalo zgolj za prasko na stranskem ogledalu, ne pa tudi za primer, ko ti avto ukradejo ali se z njim zaletiš v kandelaber, kjer nastane precej višja škoda. Smiselnost zavarovanja se pokaže predvsem takrat, ko je škoda velika in bi imel lastnik težave tako škodo odpraviti.
Če pa limit postaviš dovolj visoko, pa si s tem popolnoma pokril večino možnih škod (in delno tudi vse ostale, večje škode), kar pa tako preko palca pomeni, da tako zavarovanje ne bi bilo kaj bistveno ugodnejše.
Skratka, če imaš rabljen avto, vreden 10.000€, pa bi rad limit postavil na 5.000€, tako zavarovanje niti približno ne bo za polovico cenejše.
fosil ::
Ne želim zapravljati časa s klicanjem agentov, ne da bi vedel, da mi agent tovrstno zavarovanje sploh lahko sklene.
Če misliš, da ti bo nekdo prišel na vrata trkat s ponudbo po tvoji meri se pač motiš.
Nekaj napora boš moral vložit tudi sam. V pol ure lahko poguglaš in pokličeš vsaj 5 agentov različnih zavarovalnic in boš hitro vedel pri čem si.
Tako je!
AndrejO ::
Na eni strani zato, ker lahko različne predelave vrednost vozila bistveno spremenijo (gor ali dol niti ni važno)
Predelave se lahko zavaruje tudi pri nas (npr. če v avto vgradiš drago ozvočenje in podobno).
O tem bi želel vedeti več. Linkpls?
ali pa posplošeno vrednotenje, kot se ga loteva Eurotax, ne zajame konkretne izvedenke vozila (koliko je npr. po Eurotax vrednost za 20 let star Caterham 7 Superlight?)
Vozila, ki jih ni v eurotax-u, se navadno tudi lahko zavarujejo na podlagi računa (če ga imaš).
Mislim, da si pomešal osnovno s pomočjo katere zavarovalnice rade postavljajo zavarovalno premijo in osnovo za izplačilo, ki je pri navadnem kasku tržna vrednost na dan nesreče, ne pa vrednost na računu, ki si ga plačal morda 3 leta nazaj.
Na drugi strani pa so vozila, katerih namen ni zgolj funkcija prevoza in zato lastniku in zgolj samo lastniku predstavljajo vrednost po drugačnih vatlih, kot pa to velja za vozila za prevažanje pralnih strojev (ali je npr. groharjeva slika vredna samo vsoto platna, barve in okvirja, ali pa njena vrednost presega zgolj vrednost nadomestnega materiala?).
Groharjeva slika je lahko lastniku vredna desetkrat več kot znaša njena cena na trgu, oziroma kot bi jo ocenil strokovnjak za tovrstne umetnine.
Dvomim, da bi katera zavarovalnica bila pripravljena predmet zavarovati na vrednost, kot jo postavi lastnik oziroma zavarovalec (če je taka vrednost višja od tržne vrednosti). Je preveč možnosti za zlorabe in neupravičene obogatitve, kar pa ni skladno z načelom prepovedi obogatitve pri zavarovanjih (zavarovanje pač ni igra na srečo).
Mislim, da si v besedni zvezi "dogovorjena vrednost" spregledal pridevnik "dogovorjena".
Nekaj mi daje misliti, da je v Sloveniji trg za takšna zavarovanja (nestandardna vozila, groharjeve slike) očitno premajhen, da se bi kakšna zavarovalnica z njih dejansko ukvarjala.
Za zavarovanje, kot si si ga sam zamislil, je trg zagotovo premajhen.
Nisem si ga "sam zamislil", temveč gledam kaj je na voljo, glede na to, da imam takšno obliko zavarovanja na voljo v IE.
Taka oblika zavarovanja ima namreč težavo. Če limit postaviš nizko, bo kritje veljalo zgolj za prasko na stranskem ogledalu, ne pa tudi za primer, ko ti avto ukradejo ali se z njim zaletiš v kandelaber, kjer nastane precej višja škoda. Smiselnost zavarovanja se pokaže predvsem takrat, ko je škoda velika in bi imel lastnik težave tako škodo odpraviti.
Če pa limit postaviš dovolj visoko, pa si s tem popolnoma pokril večino možnih škod (in delno tudi vse ostale, večje škode), kar pa tako preko palca pomeni, da tako zavarovanje ne bi bilo kaj bistveno ugodnejše.
Skratka, če imaš rabljen avto, vreden 10.000€, pa bi rad limit postavil na 5.000€, tako zavarovanje niti približno ne bo za polovico cenejše.
Nagledan imam rabljen avto katerega tržna cena je cca. 5.000 EUR in želim ga zavarovati za 5.000 EUR. Ker se nesreče dogajajo, želim imeti dogovorjeno zavarovalno vsoto in ne občajnih natezalic z naknadnim ocenjevanjem nepoškodovanega primerka in domnevno vrednostjo razbitine. Če bodo stroški za restavriranje npr. 15.000 EUR, bi želel imeti pokritih vsaj dogovorjenih 5.000 EUR, ostalo pa je seveda moj problem.
Besedo "restavriranje" seveda uporabljam zavestno in ne pomotoma.
Če takšnega zavarovanja v Sloveniji ni, ga pač ni. Škoda pa bi bilo nekaj kupiti in nato ugotoviti, da ga ni ali pa si misliti, da ga ni, in potem ničesar ne kupiti.
AndrejO ::
Ne želim zapravljati časa s klicanjem agentov, ne da bi vedel, da mi agent tovrstno zavarovanje sploh lahko sklene.
Če misliš, da ti bo nekdo prišel na vrata trkat s ponudbo po tvoji meri se pač motiš.
Nekaj napora boš moral vložit tudi sam. V pol ure lahko poguglaš in pokličeš vsaj 5 agentov različnih zavarovalnic in boš hitro vedel pri čem si.
Naključno klicanje naključnih neznancev naokoli je po moji osebni izkušnji zelo neproduktivno, ker se vsi držijo svojih standardnih obrazcev. Kar iščem pač ni stvar nekega obrazca ampak stvar, ki se bi ji lotevale zavarovalnice same (če sploh) ali pa agentov, ki se specializirajo za to področje, ne pa za prenašanje mape z edinimi zveličavimi obrazci.
Kakšen predlog za kakšnega agenta morda? Lahko tudi na zs.
Okapi ::
Groharjeva slika je lahko lastniku vredna desetkrat več kot znaša njena cena na trgu, oziroma kot bi jo ocenil strokovnjak za tovrstne umetnine.Samo je malo drugače, če zavaruješ samo za stroške popravila, v primeru poškodbe. Ker ti so sicer lahko višji od tržne vrednosti predmeta, ampak še vedno v takem primeru ne gre za obogatitev (da bi upal, da bo slika uničena, in boš zaslužil).
Dvomim, da bi katera zavarovalnica bila pripravljena predmet zavarovati na vrednost, kot jo postavi lastnik oziroma zavarovalec (če je taka vrednost višja od tržne vrednosti). Je preveč možnosti za zlorabe in neupravičene obogatitve, kar pa ni skladno z načelom prepovedi obogatitve pri zavarovanjih (zavarovanje pač ni igra na srečo).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
nekikr ::
Kar iščem pač ni stvar nekega obrazca ampak stvar, ki se bi ji lotevale zavarovalnice same
Torej pokliči tri največje zavarovalnice pri nas in jih vprašaj, če imajo tako zavarovanje premičnin. Ta stara, ničvredna kripa, ti je tako zelo pri srcu, boš pa ja tri zavarovalnice vprašal, če lahko pustiš kaj denarja pri njih? Kako je bolje spraševati naključne neznance na nekem tehničnem (kao) forumu za številke neznanih agentov, če pa lahko pokličeš in ti bodo takoj povedali, če ponujajo zavarovanje premičnin. Sigurno se da kaj zmeniti, ne bo pa poceni.
Markus386 ::
Zdrava pamet zato ve, da se polni kasko jemlje tam nekje do 4 ali največ 5 let starosti - pa še to odvisno od tega, kako dobro konkreten model vozila drži vrednost po Eurotax (ki je v Sloveniji izgleda osnova za določanje tržne vrednosti) ravno zato, ker se ekonomsko ne izplača popravljati čisto vsake stvari.
Ma, to je čisto odvisno od cene, kombinacij in bonusa... Če živiš v rovtah, pa se dosti voziš, in parkiraš na "čudnih" lokacijah, lahko kombinacije (divjad, stekla, parking) za kak precej star avto stanejo 50eur manj kot polni kasko. Tak primer sem imel pri prejšnjem avtu, v osmem, devetem, desetem in enajstem letu starosti :) Sicer na koncu "pravega" kaska nisem "porabil", sem pa v stirih letih imel 2x šipo in 2x parking (1x zadnji odbijač, 1x vdrta zadnja vrata). Je pa vseeno tisto, da veš, da v primeru pi*darije dobiš vsaj tistih 800-1000eur nazaj na 4x50eur vložka, pa četudi je totalka.
Za OP-a pa mislim, da bo zadeva morala biti popolnoma individualna, sploh ker za take avte včasih niti ni možno dobit novih delov, kar spet dopušča možnosti novih zlorab.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Markus386 ()
Utk ::
Zakaj se bi ukvarjal z zavarovanjem, ki ne bo poceni, ce je 5 jurjev maksimum kar lahko pricakujes. Avto pac ni vreden vec, ce ga razbijes kupis in malikujes drugega.
jernejl ::
Na eni strani zato, ker lahko različne predelave vrednost vozila bistveno spremenijo (gor ali dol niti ni važno)
Predelave se lahko zavaruje tudi pri nas (npr. če v avto vgradiš drago ozvočenje in podobno).
O tem bi želel vedeti več. Linkpls?
Tukaj so pogoji za Triglav (a se to zagotovo da skleniti tudi pri nekaterih drugih slovenskih zavarovalnicah).
Mislim, da si pomešal osnovno s pomočjo katere zavarovalnice rade postavljajo zavarovalno premijo in osnovo za izplačilo, ki je pri navadnem kasku tržna vrednost na dan nesreče, ne pa vrednost na računu, ki si ga plačal morda 3 leta nazaj.
Pisal si o obstoju zavarovanj, jaz pa sem odpisal, da taka zavarovanja obstajajo tudi pri nas. Seveda pa se pri izplačilu popolne škode ne izplača vrednost novega vozila.
Nagledan imam rabljen avto katerega tržna cena je cca. 5.000 EUR in želim ga zavarovati za 5.000 EUR. Ker se nesreče dogajajo, želim imeti dogovorjeno zavarovalno vsoto in ne občajnih natezalic z naknadnim ocenjevanjem nepoškodovanega primerka in domnevno vrednostjo razbitine.
Tudi tako kritje v sloveniji obstaja. Glej "prevzem rešenih delov".
AndrejO ::
Na eni strani zato, ker lahko različne predelave vrednost vozila bistveno spremenijo (gor ali dol niti ni važno)
Predelave se lahko zavaruje tudi pri nas (npr. če v avto vgradiš drago ozvočenje in podobno).
O tem bi želel vedeti več. Linkpls?
Tukaj so pogoji za Triglav (a se to zagotovo da skleniti tudi pri nekaterih drugih slovenskih zavarovalnicah).
Škoda, da ne krijejo dejanskih predelav. Kar je notri našteto so jajčka, ki s predelavami nimajo nič.
Mislim, da si pomešal osnovno s pomočjo katere zavarovalnice rade postavljajo zavarovalno premijo in osnovo za izplačilo, ki je pri navadnem kasku tržna vrednost na dan nesreče, ne pa vrednost na računu, ki si ga plačal morda 3 leta nazaj.
Pisal si o obstoju zavarovanj, jaz pa sem odpisal, da taka zavarovanja obstajajo tudi pri nas. Seveda pa se pri izplačilu popolne škode ne izplača vrednost novega vozila.
Vprašal sem, če kdo nudi čisto specifično obliko zavarovanja, ne pa generičen kasko. Tudi to, da govoriš o računu za avto, mi da za misliti, da ne bodisi nisem dobro razložil, kaj iščem ali pa pojma nimaš. V ilustracijo: avto je bil kupljen l. 2016 za X EUR. Kolikšna bo njegova ocenjena vrednost po "standardni kasko metodologiji" v letošnjem letu?
Nagledan imam rabljen avto katerega tržna cena je cca. 5.000 EUR in želim ga zavarovati za 5.000 EUR. Ker se nesreče dogajajo, želim imeti dogovorjeno zavarovalno vsoto in ne občajnih natezalic z naknadnim ocenjevanjem nepoškodovanega primerka in domnevno vrednostjo razbitine.
Tudi tako kritje v sloveniji obstaja. Glej "prevzem rešenih delov".
OK, sedaj mi je popolnoma jasno, da blodiš tjavendan. Kako točno mi ta "prevzem rešenih delov" pomaga restavrirati vozilo, ki je po vseh ekonomskih merilih "ekonomska totalka"?
Mi ne.
Pojdi nazaj na moji prvi dve objavi in si še enkrat preberi kaj iščem.
AndrejO ::
Kar iščem pač ni stvar nekega obrazca ampak stvar, ki se bi ji lotevale zavarovalnice same
Torej pokliči tri največje zavarovalnice pri nas in jih vprašaj, če imajo tako zavarovanje premičnin.
Pri Triglavu, Savi in Generali so bile edine številke, ki sem jih dobil, tiste za klicne centre, kjer operaterji namesto mene vnašajo podatke v spletne obrazce. Potrebujem nekaj boljšega.
Ta stara, ničvredna kripa, ti je tako zelo pri srcu, boš pa ja tri zavarovalnice vprašal, če lahko pustiš kaj denarja pri njih? Kako je bolje spraševati naključne neznance na nekem tehničnem (kao) forumu za številke neznanih agentov, če pa lahko pokličeš in ti bodo takoj povedali, če ponujajo zavarovanje premičnin. Sigurno se da kaj zmeniti, ne bo pa poceni.
Prednost forumov je, da vprašanje postavim enkrat, vidi ga pa N ljudi, kjer je N večje od 1. Pri telefonskih klicih moram za vsakogar posebej poklicati in mu še enkrat od začetka vse pojasnjevati.
Kot sem napisal: če ni, pač ni. Jebiga. Če pa je, pa je večja verjetnost, da se bo na forumu našel nekdo, ki pozna od Žmauca frenda, k je mel bratranca, ki je enkrat pri mrzem stricu videl eno takšno kripo, kot pa da nekem naključnem preslabo plačanem operaterju, ki je plačan za to, da med šihtom izključi možgane, preko telefona pojasnim kaj sploh iščem.
Očitno je še pisno težko, če preberem kakšne predloge mi je jernej dajal.
NiggerBob ::
Težka bo. Predvsem zaradi zavarovalniškega prava in načela prepovedi obogatitve.
Primer: Imaš avto, po Eurotaxu vreden 3.000 €. Sam ga zaradi emocionalne navezanosti nanj ceniš na minimalno 8.000 €. Ob morebitnem škodnem dogodku ne moreš zahtevati 5.000 € za popravilo, ker iz zavarovalne pogodbe nikoli ne moreš prejeti več, kot si utrpel škode. In za utrpljeno škodo se uporablja Eurotax.
Primer: Imaš avto, po Eurotaxu vreden 3.000 €. Sam ga zaradi emocionalne navezanosti nanj ceniš na minimalno 8.000 €. Ob morebitnem škodnem dogodku ne moreš zahtevati 5.000 € za popravilo, ker iz zavarovalne pogodbe nikoli ne moreš prejeti več, kot si utrpel škode. In za utrpljeno škodo se uporablja Eurotax.
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"
krneki0001 ::
... ali nekaj temu podobnega.
Ali v Sloveniji obstaja zavarovanje za osebno vozilo, ki pokriva enaka tveganja, kot jih pokriva "standarden" kasko, vendar pa zavarovalnica izplača dogovorjen znesek oziroma stroške popravila, če so ti nižji?
Konkreten primer: avto se zavaruje za 5.000€. V primeru popravila za 1000€ se izplača 1000€. V primeru popravila za 10.000€ se izplača 5.000€.
Avto se oceni glede na eurotax. Ekonomska totalka je polovica vrednosti avtomobila po eurotaksu. In cetudi je zate vreden vec, bos ocenjen po eurotaksu. Torej ce je recimo vreden 1000 evrov:
Zavarujes kasko ga lahko na katerikoli zavarovalnici v sloveniji in ce bo skode vec kot 499 evrov, bos dobil ocenjeno ekonomsko totalko in izplacanih 500 evrov pa avto ti bodo pustili. Ne glede na to, da si ti vlozil 5000 evrov v avto, ti tega nihce ne bo povrnil ce bos imel nesreco.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
AndrejO ::
@NiggerBob: Zunaj imamo specialna zavarovanja (in za to specializirane agente), ki zmorejo več, kot pa samo vnesti številke v obrazec za Eurotax.
Tako se bi lahko v tvojem primeru hipotetično dogovorili za zavarovalno vsoto 4.000 EUR.
Drugi del zgodbe pa se začne v primeru škode, kjer je račun za popravilo morda 5.000 EUR, kar je seveda čista ekonomska totalka po "trotlzihr metodologiji". V tem specifičnem zavarovanju pa zavarovalnica krije strošek popravila do 4.000 EUR, kolikor je bila dogovorjena vsota. Preostanek moram poravnati sam. Seveda pa zavarovalnica zagotovi, da se servis dejansko izvede v obsegu in na način, kot je predhodno potrdila, pri tem pa ne izplača niti centa, dokler nisem sam že plačal svojega deleža.
@nebivedu:
To je opis navadnega kaska za katerega sem že nekajkrat napisal, da se zanj ne zanimam.
Tako se bi lahko v tvojem primeru hipotetično dogovorili za zavarovalno vsoto 4.000 EUR.
Drugi del zgodbe pa se začne v primeru škode, kjer je račun za popravilo morda 5.000 EUR, kar je seveda čista ekonomska totalka po "trotlzihr metodologiji". V tem specifičnem zavarovanju pa zavarovalnica krije strošek popravila do 4.000 EUR, kolikor je bila dogovorjena vsota. Preostanek moram poravnati sam. Seveda pa zavarovalnica zagotovi, da se servis dejansko izvede v obsegu in na način, kot je predhodno potrdila, pri tem pa ne izplača niti centa, dokler nisem sam že plačal svojega deleža.
@nebivedu:
To je opis navadnega kaska za katerega sem že nekajkrat napisal, da se zanj ne zanimam.
krneki0001 ::
Drugega na zalost v nasi drzavi ne ponujajo. Vem kaj bi ti rad, nas je dosti takih, ki imamo kakega oldtimerja doma in bi ga radi zavarovali za neko normalno vsoto, da ce ~e imamo nesreco, da dobimo vsaj del vlozka nazaj. Ampak pri nas tega ni. Ima to Avstrija, ampak mora biti avto oldtimer in imeti mora vse certifikate, da je res v originalnem stanju.
Za kater avto pa gre? Namrec nekateri lahko ze pred starostjo 30 let dobijo status starodobnika (recimo audi V8 iz leta 1994 ze ima tak status, ker jih je bilo smao 3000 narejenih)
Za kater avto pa gre? Namrec nekateri lahko ze pred starostjo 30 let dobijo status starodobnika (recimo audi V8 iz leta 1994 ze ima tak status, ker jih je bilo smao 3000 narejenih)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Okapi ::
Kot običajno že spet na polno nakladaš. Kot prvo, koliko avtov so naredili, ni pomembno, in manj kot 30 let starodobnik ne more imeti. Kot drugo, starodobnika lahko zavaruješ za toliko, kolikor je, kot starodobnik, dejansko vreden. Lahko je tudi milijon evrov ali več. Imeti mora certifikat, ki ga uvršča v eno od štirih kategorij (ki niso glede na starost, ampak glede na ohranjenost in originalnost), in uradni strokovnjak za starodobnike ga mora ocenit. Samo ne pričakovat, da bo v takem primeru zavarovalnina taka, kot je za običajne avte.
AndrejO ::
Ni še oldtimer, ker je letnik 1998. Caterham 7 Superlight za 10k EUR iz Francije, sestavljen z volanom na levi. Dejansko ugodna cena, ker gredo takšni sicer za 15k, odvisno od konkretne izvedenke.
Mislim, da ko bo čez 10 let izpolnil kriterij starosti, bi moral izpolnjevati tudi vse ostale kriterije za starodobnika.
Ampak jaz ga bi tudi vmes vozil, ker kaj je poanta, da imam avto, če ne moreš z njim tudi na cesto. Čar ni v tem, da ga imam, čar je v tem, da doživljam vožnjo s takšno staro kripo.
Mislim, da ko bo čez 10 let izpolnil kriterij starosti, bi moral izpolnjevati tudi vse ostale kriterije za starodobnika.
Ampak jaz ga bi tudi vmes vozil, ker kaj je poanta, da imam avto, če ne moreš z njim tudi na cesto. Čar ni v tem, da ga imam, čar je v tem, da doživljam vožnjo s takšno staro kripo.
krneki0001 ::
Kot običajno že spet na polno nakladaš. Kot prvo, koliko avtov so naredili, ni pomembno, in manj kot 30 let starodobnik ne more imeti.
Daj se enkrat preveri preden napadas.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
jernejl ::
Škoda, da ne krijejo dejanskih predelav. Kar je notri našteto so jajčka, ki s predelavami nimajo nič.
Ne vem kakšna je tvoja definicija dejanskih predelav, ampak v te pogoje lahko daš praktično vse, kar obesiš na avto ali namestiš v avto.
Tudi to, da govoriš o računu za avto, mi da za misliti, da ne bodisi nisem dobro razložil, kaj iščem ali pa pojma nimaš. V ilustracijo: avto je bil kupljen l. 2016 za X EUR. Kolikšna bo njegova ocenjena vrednost po "standardni kasko metodologiji" v letošnjem letu?
Zelo preprosto: toliko, kot je njegova tržna vrednost. Avto pa res ni takšna stvar, za katero bi bilo nemogoče tako vrednost določiti. Če ti cenitev zavarovalnice ne bo všeč, se lahko vedno pritožiš in na koncu na sodišču dokažeš svoj prav.
Nagledan imam rabljen avto katerega tržna cena je cca. 5.000 EUR in želim ga zavarovati za 5.000 EUR. Ker se nesreče dogajajo, želim imeti dogovorjeno zavarovalno vsoto in ne občajnih natezalic z naknadnim ocenjevanjem nepoškodovanega primerka in domnevno vrednostjo razbitine.
Tudi tako kritje v sloveniji obstaja. Glej "prevzem rešenih delov".
OK, sedaj mi je popolnoma jasno, da blodiš tjavendan. Kako točno mi ta "prevzem rešenih delov" pomaga restavrirati vozilo, ki je po vseh ekonomskih merilih "ekonomska totalka"?
Napisal si, da se ne želiš ukvarjati z ocenjevanjem nepoškodovanega primerka in domnevno vrednostjo razbitine. Ko ti pokažem, da točno tako kritje obstaja, praviš, da blodim. Nekdo od naju resnično blodi, ampak to gotovo nisem jaz.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Okapi ::
krneki0001 je izjavil:
Saj ti ne bo težko najti linka na pravilnik o starodobnih vozilih, kjer kaj takšnega piše, ne?Kot običajno že spet na polno nakladaš. Kot prvo, koliko avtov so naredili, ni pomembno, in manj kot 30 let starodobnik ne more imeti.
Daj se enkrat preveri preden napadas.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Najcenejše Avtomobilsko Zavarovanje - KJE? (strani: 1 2 3 4 … 16 17 18 19 )Oddelek: Na cesti | 234485 (4759) | Lonsarg |
» | Ciganija sklepanja zavarovanj (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 18087 (14385) | solatko |
» | kasko-totalka?Oddelek: Na cesti | 5972 (5013) | D3m |
» | Še kasko zavarovanje ali ne? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 32339 (30359) | D3m |
» | Avtozavarovanje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26681 (21583) | theBill |