Forum » Na cesti » Lead Acid Ali EFB akumulator
Lead Acid Ali EFB akumulator
Ghost7 ::
Kupujem nov akumulator za dizelski motor. In ni Stop&Start. Konec koncev to sploh ni pomembno, bistveno je, kateri akumulator je "hitrejši" pri dobavi zahtevanega toka v smislu, da ko vklopim porabnik (recimo klima) luči ne utripnejo. Torej najbolj možno preprečiti pretiran padec napetosti, ki ga zaznajo oči in nenazadnje vsa ostala avtomobilska elektronika.
Vprašanje je ali vzeti Varta Silver Dynamics 77Ah:
https://www.akumulator.si/izdelek/A1%20...
Ali 70Ah EFB:
https://www.akumulator.si/izdelek/A1%20...
Dilema:
EFB je narejen kot ciklični akumulator, za start&stop motorje, ima 3x več zagonskih ciklov in ima še vedno polnilno napetost 14,4 in ne 14,7 kot za AGMe (in je tako za avto nespremenjeno in ga bo tako alternator dejansko napolnil BP). Ima pa manj kapacitete in manj zagonske moči. Menda se polni hitreje, kar pomeni, da se hitreje regenerira med špicami in naj bi dal večkrat nezmanjšano moč, kljub globji izpraznitvi (navadni kislinci z izpraznitvijo drastično izgubljajo zagonsko moč).
Navaden Silver Dynamics ima večjo kapaciteto in večjo zagonsko mič, ni pa cikličen, vendar zaradi večje kapacitete pomeni procentualno manjša obremenitev, ko porabnik zahteva več soka. Procentualno!
Zatorej se poraja vprašanje, kateri bo bolje preprečil nihanja napetosti...
Ima kdo dejanske izkušnje?
Namreč že avti s startstop sistemom izgledajo smešni, ko vsakič ko zaženejo motor, luči "blinkajo", četudi so LED in se sprašujem ali uporabljajo pravi akumulator.
Popolni akumulator z dovolj moči je najbrž utopija, vseeno pa upam, da za najboljši približek ne bi bilo potrebno poseči po dveh ali celo večih akumulatorjih (kar seveda odpade, mere so znane 27*19,5*19,5).
Mimogrede... Ne poznam toliko Bannerja, ga pa hvalijo:
https://www.bannerbatterien.com/en/Prod...
Ima 10A več zagonskega toka (zanemarljivo).
Vprašanje je ali vzeti Varta Silver Dynamics 77Ah:
https://www.akumulator.si/izdelek/A1%20...
Ali 70Ah EFB:
https://www.akumulator.si/izdelek/A1%20...
Dilema:
EFB je narejen kot ciklični akumulator, za start&stop motorje, ima 3x več zagonskih ciklov in ima še vedno polnilno napetost 14,4 in ne 14,7 kot za AGMe (in je tako za avto nespremenjeno in ga bo tako alternator dejansko napolnil BP). Ima pa manj kapacitete in manj zagonske moči. Menda se polni hitreje, kar pomeni, da se hitreje regenerira med špicami in naj bi dal večkrat nezmanjšano moč, kljub globji izpraznitvi (navadni kislinci z izpraznitvijo drastično izgubljajo zagonsko moč).
Navaden Silver Dynamics ima večjo kapaciteto in večjo zagonsko mič, ni pa cikličen, vendar zaradi večje kapacitete pomeni procentualno manjša obremenitev, ko porabnik zahteva več soka. Procentualno!
Zatorej se poraja vprašanje, kateri bo bolje preprečil nihanja napetosti...
Ima kdo dejanske izkušnje?
Namreč že avti s startstop sistemom izgledajo smešni, ko vsakič ko zaženejo motor, luči "blinkajo", četudi so LED in se sprašujem ali uporabljajo pravi akumulator.
Popolni akumulator z dovolj moči je najbrž utopija, vseeno pa upam, da za najboljši približek ne bi bilo potrebno poseči po dveh ali celo večih akumulatorjih (kar seveda odpade, mere so znane 27*19,5*19,5).
Mimogrede... Ne poznam toliko Bannerja, ga pa hvalijo:
https://www.bannerbatterien.com/en/Prod...
Ima 10A več zagonskega toka (zanemarljivo).
- spremenilo: Ghost7 ()
Dr_M ::
Jest imam varto silver dynamics (nisem ziher ali je 70 ali 74Ah), letos pozimi bo ze 10 leto, v starejsem avtu z 2.0hdi motorjem.
Pozimi je avto stal enih 5-6 tednov, 3 sem ga vzgal, pa vseeno tudi pri najnizjih temperaturah ni bilo problemov.
Je bil pa takrat res zelo poceni, zdej je bistveno drazji.
Pozimi je avto stal enih 5-6 tednov, 3 sem ga vzgal, pa vseeno tudi pri najnizjih temperaturah ni bilo problemov.
Je bil pa takrat res zelo poceni, zdej je bistveno drazji.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
pegasus ::
kateri akumulator je "hitrejši" pri dobavi zahtevanega tokaPrevedi si to iz avtomobilističnega sveta v električni svet, potem pa še v fiziko in kemijo akumulatorja. Tvoja "hitrost" se prevede v notranjo upornost: manjša ko je, več toka je sposoben dat akku. Naslednja lastnost, ki te zanima, je površina plošč v akumulatorju - večja ko je, na večjem območju hkrati lahko tečejo kemične reakcije in več toka dobiš iz akkuja. Potem te zanima še starost, ki ponovno vpliva na to, kakšna površina je še sposobna željenih kemičnih reakcij. Razne cigumigu oznake na akkujih ti predvsem povejo, kako se bo akku obnašal skozi leta in število ciklov, glede na to kaj vse je v njem in kakšna je izvedba plošč.
In na koncu, imho ti bodo luči vedno utripnile, ko boš zagnal motor, ne glede na oznake na akkuju.
hojnikb ::
last time i checked so akkuji v teh non SS avtih sam za zagon in nic druga, potem alternator dela svoje.
#brezpodpisa
Ghost7 ::
kateri akumulator je "hitrejši" pri dobavi zahtevanega tokaPrevedi si to iz avtomobilističnega sveta v električni svet, potem pa še v fiziko in kemijo akumulatorja. Tvoja "hitrost" se prevede v notranjo upornost: manjša ko je, več toka je sposoben dat akku. Naslednja lastnost, ki te zanima, je površina plošč v akumulatorju - večja ko je, na večjem območju hkrati lahko tečejo kemične reakcije in več toka dobiš iz akkuja. Potem te zanima še starost, ki ponovno vpliva na to, kakšna površina je še sposobna željenih kemičnih reakcij. Razne cigumigu oznake na akkujih ti predvsem povejo, kako se bo akku obnašal skozi leta in število ciklov, glede na to kaj vse je v njem in kakšna je izvedba plošč.
In na koncu, imho ti bodo luči vedno utripnile, ko boš zagnal motor, ne glede na oznake na akkuju.
Hvala za konkreen odgovor. Sicer podatke o številu plošč dvomim, da bom kje dobil :/
Ko zaganjam motor mi običajno luči še ne svetijo (jih ne prižgem), zanima me za kasneje, ko pridejo na vrsto ostali večji porabniki.
last time i checked so akkuji v teh non SS avtih sam za zagon in nic druga, potem alternator dela svoje.
To ni posebnost SS motorjev, ampak je princip in delovanje povsod enako (v najnovejšem S Mercedezu in 40 let stari Katrci). Alternator deluje samo, če deluje motor, za zagon motorja pa potrebuješ akumulator.
Ne vem kaj si s tem postom želel povedat :/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ghost7 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kje kupiti akumulator (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22246 (18225) | Miha 333 |
» | Akumulator - pravilna izbiraOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 4804 (4025) | lovro535v2 |
» | akumulator dci1.5 (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 19848 (15106) | tireleap |
» | Naj kupim nov akumolator ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9580 (8480) | RejZoR |
» | Kateri akumulator? Ford focus 1.8 tdci (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13903 (10878) | denabiker |