Forum » Na cesti » Zakaj "šfoh" bencinarji nimajo radarskega tempomata?
Zakaj "šfoh" bencinarji nimajo radarskega tempomata?
Temo vidijo: vsi
urosh ::
jero_no1 ::
Pardon, nisem vedel, da se pomikanju v koloni reče vožnja po avtocesti.
Ne vem, če bi se spuščal na tvoj nivo, ampak naj ti bo: Drži se kolesa!
Kaj je bolj komot v koloni, kot se dotaknit ročke za tempomat, če se vozilo ustavi za več kot 5 sekund, da avto spelje za naslednjih 10m in se potem spet sam ustavi?
Netrunner ::
Kaj je bolj komot v koloni, kot se dotaknit ročke za tempomat, če se vozilo ustavi za več kot 5 sekund, da avto spelje za naslednjih 10m in se potem spet sam ustavi?
Da nekdo drugi vozi avto :D
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
krneki0001 ::
@nebivedu => Quasqhai ali peugeot 3008 nista majhna avtomobila in ta najbolj švoh modela sta primerljiva z 1.6 klasičnim bencinarjem kateri so dolga leta bili ok za na AC in so še vedno.
To se pa zahvali "šparanju", da imaš v takih gajbah mlinčke.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Netrunner ::
Mlinčki gor ali dol. Avtomobila se oba lepo peljeta in motorja nista nič podhranjen za maso ki jo imata. Kakorkoli obrneš ni tehničnega razloga da nimata radarskega tempomata.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
krneki0001 ::
Je tehnični razlog. Da tak motor ni narejen za na avtoceste, ampak za vožnjo po mestih in vpadnicah ter obvoznicah. Avtoceste so preobremenjene, ker se s temi jajčki vozite po njih. Pa vemo, da taka mašina nikamor ne gre s tako veliko težo.
Jaz bi na sploh tiste avtomobile z motorjem pod 2.0 prepovedal za na avtoceste, ker delajo gužvo.
Jaz bi na sploh tiste avtomobile z motorjem pod 2.0 prepovedal za na avtoceste, ker delajo gužvo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
buneech ::
A je radarski tempomat samo za na avtocesto? Men se zdi še bolj uporaben na drugih cestah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: buneech ()
feryz ::
Itak da ne, na navadnih cestah je še boljši.
Da ne govorimo o dežju, ali kot je zgoraj omenil, v megli.
Ampak boš pa od zadaj fasal. Dokler ne bodo množični.
Da ne govorimo o dežju, ali kot je zgoraj omenil, v megli.
Ampak boš pa od zadaj fasal. Dokler ne bodo množični.
Netrunner ::
krneki0001 je izjavil:
Je tehnični razlog. Da tak motor ni narejen za na avtoceste, ampak za vožnjo po mestih in vpadnicah ter obvoznicah. Avtoceste so preobremenjene, ker se s temi jajčki vozite po njih. Pa vemo, da taka mašina nikamor ne gre s tako veliko težo.
Jaz bi na sploh tiste avtomobile z motorjem pod 2.0 prepovedal za na avtoceste, ker delajo gužvo.
Gredo več kot dovolj in če še ne veš je omejitev na AC 130km/h.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Utk ::
krneki0001 je izjavil:
Je tehnični razlog. Da tak motor ni narejen za na avtoceste, ampak za vožnjo po mestih in vpadnicah ter obvoznicah. Avtoceste so preobremenjene, ker se s temi jajčki vozite po njih. Pa vemo, da taka mašina nikamor ne gre s tako veliko težo.
Jaz bi na sploh tiste avtomobile z motorjem pod 2.0 prepovedal za na avtoceste, ker delajo gužvo.
To praviš ti, ki se po avtocesti voziš 93? Za kozlat.
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Je tehnični razlog. Da tak motor ni narejen za na avtoceste, ampak za vožnjo po mestih in vpadnicah ter obvoznicah. Avtoceste so preobremenjene, ker se s temi jajčki vozite po njih. Pa vemo, da taka mašina nikamor ne gre s tako veliko težo.
Jaz bi na sploh tiste avtomobile z motorjem pod 2.0 prepovedal za na avtoceste, ker delajo gužvo.
To praviš ti, ki se po avtocesti voziš 93? Za kozlat.
In to z razlogom. Zaradi jajčkov, ki gužvo delajo/te in se ne umaknejo/te nazaj na desni pas.
krneki0001 je izjavil:
Je tehnični razlog. Da tak motor ni narejen za na avtoceste, ampak za vožnjo po mestih in vpadnicah ter obvoznicah. Avtoceste so preobremenjene, ker se s temi jajčki vozite po njih. Pa vemo, da taka mašina nikamor ne gre s tako veliko težo.
Jaz bi na sploh tiste avtomobile z motorjem pod 2.0 prepovedal za na avtoceste, ker delajo gužvo.
Gredo več kot dovolj in če še ne veš je omejitev na AC 130km/h.
Samo da ti nisi policaj in nimaš kaj ostalih omejevat, če hočejo noreti po avtocesti.
In ne ne gredo dovolj če ima 100ccm s 120KM 1700kg težko kišto, ki jo mora vlečt po avtocesti.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Utk ::
In to z razlogom. Zaradi jajčkov, ki gužvo delajo/te in se ne umaknejo/te nazaj na desni pas.
Jasno. Če imaš 1,2 mašino in se voziš 100, si kreten, ki špara bencin in dela gužvo, če imaš 2,0 mašino in se voziš 93, si frajer, ki špara živce.
In ne ne gredo dovolj če ima 100ccm s 120KM 1700kg težko kišto, ki jo mora vlečt po avtocesti.
Ma tistih tvojih 93 že gre, brez skrbi.
krneki0001 ::
Ja, šparam živce, ne goriva. Šparam pa živce, ker kreteni vozite s temi jajčki stalno po prehitevalnem pasu in se ne umikate hitrejšim od sebe. Spelte se dol iz avtocest al pa se začnite umikat na desni pas.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Utk ::
Si se ti sploh že kdaj vozil po avtocesti? Prvič, s svojimi 93 nisi hitrejši od nikogar, nihče te ne ovira, ti SI ovira. Drugič, po prehitevalnem se v glavnem vozijo močnejši avti, ki se pa vseeno vlečejo enako kot vsi drugi, tistih 120, zato ni nobenga razloga, da se ne bi vmes vrinil še kak clio.
BigWhale ::
krneki0001 je izjavil:
Avtoceste so preobremenjene, ker se s temi jajčki vozite po njih. Pa vemo, da taka mašina nikamor ne gre s tako veliko težo.
Guzva je na avtocesti zato, ker je prevec avtomobilov.
krneki0001 je izjavil:
Jaz bi na sploh tiste avtomobile z motorjem pod 2.0 prepovedal za na avtoceste, ker delajo gužvo.
Jaz bi pa prepovedal neumne izjave na forumih, pa jih ne morem.
Netrunner ::
krneki0001 je izjavil:
Samo da ti nisi policaj in nimaš kaj ostalih omejevat, če hočejo noreti po avtocesti.
Jaz nobenega ne omejujem če vozim 130km/h po voznem pasu. Nisem eden tistih ki ne loči med voznim in prehitevalnim pasom. Prosim ne se spuščati v kulturo voznikov, tukaj je govora o radarskem tempomatu v "šfoh" ne ravno majhnih avtomobilih.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Invictus ::
Si se ti sploh že kdaj vozil po avtocesti? Prvič, s svojimi 93 nisi hitrejši od nikogar, nihče te ne ovira, ti SI ovira. Drugič, po prehitevalnem se v glavnem vozijo močnejši avti, ki se pa vseeno vlečejo enako kot vsi drugi, tistih 120, zato ni nobenga razloga, da se ne bi vmes vrinil še kak clio.
No ja, dostikrat je na avtocestah brzina manjša od 93 km/h... Je to skoraj vsakodnevni pojav...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
edi45 ::
To je še vedno 2-3k manj kot bi od tebe dobili drugače. Osnovni modeli avtov so tam samo zato, da lahko napišejo "12.000" na plakat in te dobijo v salon. Noben pri zdravi pameti pa ne kupi avtov s tako malo opreme.
(Vožnja brez radarskega tempomata in z ročnim menjalnikom po avtocesti je prav muka.)
To samo pomeni da si slab voznik, kateri ni zmožen spremljat razmer na cesti in prav tako prestav hkrati in se mora zanašati na tehnologijo, da pride iz točke A na točko B. Sam vozim 2.0 dizla, ročni menjalnik 6 prestav in imam skoz v 6. Ne vidim razloga da bi prestavljal v nižjo, če ni potrebe, saj avto od 80kmh dalje vleče brez problema v 6. prestavi, edino če so kakšni zastoji na avtocesti, sploh kakšne kolone kjer se jajčkaš v prvi, takrat bi skoraj da rajši imel avtomatika, radarskega tempomata pa tudi ne rabim, kakor ne asistenta za mrtve kote.
louser ::
krneki0001 je izjavil:
Je tehnični razlog. Da tak motor ni narejen za na avtoceste, ampak za vožnjo po mestih in vpadnicah ter obvoznicah. Avtoceste so preobremenjene, ker se s temi jajčki vozite po njih. Pa vemo, da taka mašina nikamor ne gre s tako veliko težo.
Jaz bi na sploh tiste avtomobile z motorjem pod 2.0 prepovedal za na avtoceste, ker delajo gužvo.
Gredo več kot dovolj in če še ne veš je omejitev na AC 130km/h.
Sama omejitev nima veze s vožnjo po prehitevalnem pasu.
feryz ::
Odvisno, kaj je to zate "vleče". Probaj se enkrat v avto usest.
Smo že milijonkrat predebatirali. Ni fora v tem, da brez njega ne znaš voziti, ampak da ti olajša vožnjo, si bolj spočit. Kar brez dvoma doprinese k varnosti. Če že tempomata kot takega, ne vidiš kot doprinos k temu.
Je pa res, da z malimi jajci ne boš hodil na 500 in več km dolgo pot, zato tudi vse te pritikline tam niso tako nujne.
Kot opcija bi vseeno lahko bile. Komot je komot, pa če se pelješ do Špara ali pa v Švabijo.
Smo že milijonkrat predebatirali. Ni fora v tem, da brez njega ne znaš voziti, ampak da ti olajša vožnjo, si bolj spočit. Kar brez dvoma doprinese k varnosti. Če že tempomata kot takega, ne vidiš kot doprinos k temu.
Je pa res, da z malimi jajci ne boš hodil na 500 in več km dolgo pot, zato tudi vse te pritikline tam niso tako nujne.
Kot opcija bi vseeno lahko bile. Komot je komot, pa če se pelješ do Špara ali pa v Švabijo.
springfield ::
To je še vedno 2-3k manj kot bi od tebe dobili drugače. Osnovni modeli avtov so tam samo zato, da lahko napišejo "12.000" na plakat in te dobijo v salon. Noben pri zdravi pameti pa ne kupi avtov s tako malo opreme.
(Vožnja brez radarskega tempomata in z ročnim menjalnikom po avtocesti je prav muka.)
To samo pomeni da si slab voznik, kateri ni zmožen spremljat razmer na cesti in prav tako prestav hkrati in se mora zanašati na tehnologijo, da pride iz točke A na točko B. Sam vozim 2.0 dizla, ročni menjalnik 6 prestav in imam skoz v 6. Ne vidim razloga da bi prestavljal v nižjo, če ni potrebe, saj avto od 80kmh dalje vleče brez problema v 6. prestavi, edino če so kakšni zastoji na avtocesti, sploh kakšne kolone kjer se jajčkaš v prvi, takrat bi skoraj da rajši imel avtomatika, radarskega tempomata pa tudi ne rabim, kakor ne asistenta za mrtve kote.
Lahko si ti, po lastnem mnenju, se tak super voznik, bo radarski tempomat se vedno prej odreagiral kot ti.
3p ::
Je pa res, da z malimi jajci ne boš hodil na 500 in več km dolgo pot, zato tudi vse te pritikline tam niso tako nujne.
To sem pa spregledal... A so zakonodajo spremenili? Kak avto pa po novem rabiš za 500+ km poti?
Glej, resno, eni imate res "first world" probleme. Z malimi jajci lahko prevoziš vse. Ja, itak, da se ne boš vsak dan/teden s Cliotom iz Lj v Oslo fural. Ampak če nisi kamionar pač greš na avion.
krneki0001 ::
Si se ti sploh že kdaj vozil po avtocesti? Prvič, s svojimi 93 nisi hitrejši od nikogar, nihče te ne ovira, ti SI ovira. Drugič, po prehitevalnem se v glavnem vozijo močnejši avti, ki se pa vseeno vlečejo enako kot vsi drugi, tistih 120, zato ni nobenga razloga, da se ne bi vmes vrinil še kak clio.
Jaz za razliko od teh jajčk nisem ovira, ker se ne vozim po levem pasu.
krneki0001 je izjavil:
Avtoceste so preobremenjene, ker se s temi jajčki vozite po njih. Pa vemo, da taka mašina nikamor ne gre s tako veliko težo.
Guzva je na avtocesti zato, ker je prevec avtomobilov.
Ne drži, gužva je zato, ker tisti z jajčki rinejo na avtoceste, potem se pa razvrščat ne znajo, ne znajo se umaknit nazaj na desni pas, pospeševat ne zmorejo, da bi hitro pospešili in se umaknili nazaj na desni pas,...
krneki0001 je izjavil:
Samo da ti nisi policaj in nimaš kaj ostalih omejevat, če hočejo noreti po avtocesti.
Jaz nobenega ne omejujem če vozim 130km/h po voznem pasu. Nisem eden tistih ki ne loči med voznim in prehitevalnim pasom. Prosim ne se spuščati v kulturo voznikov, tukaj je govora o radarskem tempomatu v "šfoh" ne ravno majhnih avtomobilih.
Seveda omejuješ. Vse tiste, ki bi radi vozili hitreje od tebe.
Ja, govora je o radarskem tempomatu in ne dajejo ga v jajčke, ker jajčki niso mišljeni za avtoceste.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
krneki0001 ::
Če se folk vozi 93, je jasno, da se bo naredila gužva in bo hitrost padla še bolj.
Sej pada hitrost, ampak samo na prehitevalnem pasu, tisti na voznem pasu se konstantno vozimo naprej.
Je pa res, da z malimi jajci ne boš hodil na 500 in več km dolgo pot, zato tudi vse te pritikline tam niso tako nujne.
To sem pa spregledal... A so zakonodajo spremenili? Kak avto pa po novem rabiš za 500+ km poti?
Glej, resno, eni imate res "first world" probleme. Z malimi jajci lahko prevoziš vse. Ja, itak, da se ne boš vsak dan/teden s Cliotom iz Lj v Oslo fural. Ampak če nisi kamionar pač greš na avion.
Še en z mentaliteto prvovrstnega slovenceljskega debila. Majhni avtomobili niso delani za dolge vožnje, ampak za gospodinje, ki hodijo na tržnco po solato. Nisem vam pa jaz kriv, če kupujete ta majhna jajca in se z njimi vozite na enormne razdalje.
V enem cliotu (gnojfu ali podobnem jajcu) na 500km poti si mnogo bolj v neudobnem položaju kot v večjem avtomobilu in s tem bolj zmatran in nezbran, ter s tem ogrožaš ostale udeležence na avtocestah.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Utk ::
Jasno, ker je vec ljudi, ki se bi rado peljalo vec kot 93 kot jih spravis na en pas. Ce bi se vi po desnem peljali 50, bi se tudi levi se bolj upocasnil. Ce se bi vozili po desnem 120, se bi levi sprostil in pohitril. Samo to je ze prevec komplicirano za razumet za nekatere. Oni vidijo samo svojih 93 in 6 litrov porabe z 2,0 masino in jih boli kurac za cel svet.
Pa ne pametuj o udobju iz subaruja, ker udobje ima s subarujem glih tolk kot ti s pametjo.
Pa ne pametuj o udobju iz subaruja, ker udobje ima s subarujem glih tolk kot ti s pametjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
krneki0001 ::
Jasno, ker je vec ljudi, ki se bi rado peljalo vec kot 93 kot jih spravis na en pas. Ce bi se vi po desnem peljali 50, bi se tudi levi se bolj upocasnil. Ce se bi vozili po desnem 120, se bi levi sprostil in pohitril. Samo to je ze prevec komplicirano za razumet za nekatere. Oni vidijo samo svojih 93 in 6 litrov porabe z 2,0 masino in jih boli kurac za cel svet.
Pa ne pametuj o udobju iz subaruja, ker udobje ima s subarujem glih tolk kot ti s pametjo.
Ne, eni vidimo nepregledne kolone tovornjakov, ki vozijo 93km/h po desnem pasu in nepregledne kolone debilov na prehitevalnem pasu, ki se ne znajo nazaj na desni pas postavit in so ovira za vse.
Zato je najboljša izbira poiskat tovornjak, ki vozi konstantno in se postavit zanj, ter nadaljevat vožnjo brez da si živčen.
Glede pameti nebi. Če si nedonošen debilni slovencelj, ne mislit, da smo sedaj vsi tebi podobni. Subaru (vsaj outback) je zelo udoben avto za potovanja, po 700km vožnje ne stopiš ven kot cunja (kot recimo iz kakega audija A6, ko te morajo skor na nosilih stran odnest po 700km vožnje - sprobano v živo)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
facepalm ::
krneki0001 je izjavil:
Še en z mentaliteto prvovrstnega slovenceljskega debila. Majhni avtomobili niso delani za dolge vožnje, ampak za gospodinje, ki hodijo na tržnco po solato. Nisem vam pa jaz kriv, če kupujete ta majhna jajca in se z njimi vozite na enormne razdalje.
V enem cliotu (gnojfu ali podobnem jajcu) na 500km poti si mnogo bolj v neudobnem položaju kot v večjem avtomobilu in s tem bolj zmatran in nezbran, ter s tem ogrožaš ostale udeležence na avtocestah.
Trolas right? Mali avtomobili so namenjeni PREDVSEM mestni voznji. To ne pomeni, da niso primerni za na AC. Tako kot ni nobenemu sporno, da se ljudje vozijo z 2t+ pleha po mestu.
Ce nekdo potrebuje avto za kratke relacije ij bi si zelel 2x letno na dopust, mora kupiti vsaj Megana RS? (Tastarega, saj je nov podhranjen, ker nima 2000ccm).
Jaz sem s svojim 0.9tce manjsa ovira na AC, kot vecina 2.0tdi ownerjev, ki lovi porabo pod 9l (4.5l po BC).
Sem pa opazil, da so vozniki dosti bolj nestrpni sedaj, ko jih prehitevam s Twingotom, kot v casih z Volvom.
Mimogrede, konec meseca grem z njim na cca 5kkm dolgo pot po balkanu. Ce bi zelel, bi lahko sel z vecjim avtom ampak je bolj komot z malim. Zakaj? Ker se na ozkih cestah lazje umikam, se ne sekiram ce ga podrsam, je super za manevrirat pa se parkiram ga kjerkoli.
Je pa res, da bom vecja nevarnost na cesti, kot nekdo z offroad terencem tipa Audi Q3. Predvsem zase.
BigWhale ::
krneki0001 je izjavil:
Ne drži, gužva je zato, ker tisti z jajčki rinejo na avtoceste, potem se pa razvrščat ne znajo, ne znajo se umaknit nazaj na desni pas, pospeševat ne zmorejo, da bi hitro pospešili in se umaknili nazaj na desni pas,...
Nehaj nakladat, ce nimas pojma o cem govoris. Na posameznih odsekih po Sloveniji je prometa tudi po 70.000 avtomobilov dnevno. Guzva je zato, ker je prevec avtomobilov in zato, ker se, taksni, kot si ti, nabijajo drugim na rit in zmanjsujejo varnostno razdaljo in posledicno upocasnjujejo celoten promet.
krneki0001 ::
Mali avtomobili so namenjeni PREDVSEM mestni voznji. To ne pomeni, da niso primerni za na AC. Tako kot ni nobenemu sporno, da se ljudje vozijo z 2t+ pleha po mestu.
Ce nekdo potrebuje avto za kratke relacije ij bi si zelel 2x letno na dopust, mora kupiti vsaj Megana RS? (Tastarega, saj je nov podhranjen, ker nima 2000ccm).
Noben ni rekel, da je problem it 2x na leto na dopust z njim, problem pa nastane, ko se ti taki jajčki iz celja, postojne, tržiča, novega mesta vsakodnevno v službo v ljubljani vozijo po avtocesti in delajo gužvo.
In ja, meni je sporno, da se vozijo avtomobili z 2+ tone pleha 3 ulice daleč v trgovino in nazaj. Ravno zato so jajčki.
Mimogrede, konec meseca grem z njim na cca 5kkm dolgo pot po balkanu. Ce bi zelel, bi lahko sel z vecjim avtom ampak je bolj komot z malim. Zakaj? Ker se na ozkih cestah lazje umikam, se ne sekiram ce ga podrsam, je super za manevrirat pa se parkiram ga kjerkoli.
Tvoj problem, če greš s twingom na 5000km dolg raid, jaz osebno s tok majhnim avtom nebi šel na tak raid, ker se že v osnovi slabo počutim v njem (pa sem naredil svojčas s twingom preko 120.000 kilometrov, sem bil pač mulc, pa sem ravno izpit naredil in si kupil twinga, danes pa zelo drugače razmišljam).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
BigWhale ::
krneki0001 je izjavil:
Še en z mentaliteto prvovrstnega slovenceljskega debila. Majhni avtomobili niso delani za dolge vožnje, ampak za gospodinje, ki hodijo na tržnco po solato.
Voznja na relaciji Logatec - Ljubljana ali pa Krtina - Ljubljana tud v sanjah ni dolga voznja. Pa sta to dva avtocestna odseka, ki sta ena izmed najbolj obremenjenih pri nas. Pa je gor na tisoce cliotov in matizev in kaj vem kaksnih < 2.0 masina avtomobilov.
S prvim stavkom si se pa kr lepo zadel, ja. :)
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Ne drži, gužva je zato, ker tisti z jajčki rinejo na avtoceste, potem se pa razvrščat ne znajo, ne znajo se umaknit nazaj na desni pas, pospeševat ne zmorejo, da bi hitro pospešili in se umaknili nazaj na desni pas,...
Nehaj nakladat, ce nimas pojma o cem govoris. Na posameznih odsekih po Sloveniji je prometa tudi po 70.000 avtomobilov dnevno. Guzva je zato, ker je prevec avtomobilov in zato, ker se, taksni, kot si ti, nabijajo drugim na rit in zmanjsujejo varnostno razdaljo in posledicno upocasnjujejo celoten promet.
70.000 avtomobilov ni prav veliko za dvopasovno avtocesto z odstavnim pasom. Pod pogojem da vsi konstantno vozijo.
Ker vas pa večina ne zna vozit, se nabijate vsem na rit, blendate, trobite in na splošno nevarno vozite, pa pride do zastojev.
Jaz se pa držim varnostne razdalje vedno na avtocesti. Seveda pa to za vas debile pomeni da je tam prostor za vrinit se.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
facepalm ::
Za voznjo v sluzbo proti LJ je 75hp atmosferec vrh glave. Itak vse stoji oz se premika pocasi. Niti avtomobili z velikimi motorji ne grejo hitreje. Pa bi clovek mislil da bodo ja potegnili.
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Še en z mentaliteto prvovrstnega slovenceljskega debila. Majhni avtomobili niso delani za dolge vožnje, ampak za gospodinje, ki hodijo na tržnco po solato.
Voznja na relaciji Logatec - Ljubljana ali pa Krtina - Ljubljana tud v sanjah ni dolga voznja. Pa sta to dva avtocestna odseka, ki sta ena izmed najbolj obremenjenih pri nas. Pa je gor na tisoce cliotov in matizev in kaj vem kaksnih < 2.0 masina avtomobilov.
Odlično kar vsi na avtoceste, bodo pa ostale ceste bolj frej. Meni je že sedaj všeč, da zjutraj vse rine na avtocesto iz domžal do ljubljane. Je trzinska obvoznica tako čisto frej.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
krneki0001 ::
Za voznjo v sluzbo proti LJ je 75hp atmosferec vrh glave. Itak vse stoji oz se premika pocasi. Niti avtomobili z velikimi motorji ne grejo hitreje. Pa bi clovek mislil da bodo ja potegnili.
Zjutraj sem šel na sprehod s psom in sem si ogledal kolono od šentjakoba proti ljubljani.
Noben ne vozi več kot 50. Vsi se nabijejo en do drugega, da se niti vmes ne da zapeljat, potem pa imaš imbecile, ki direktno iz prehitevalnega zapeljejo na izvoz, kolona na voznem se mora pa ustavljat zarad tega.
Potem kaj joces, da morajo mali avti dol z AC? Bi jih rad imel pred seboj na obvoznici?
Nič ne jočem, samo dobro bi bilo, da bi si ljudje začeli kupovat avto namenjen temu kar bodo z njim počeli. Ni en 1.0 avto za vsak dan za na avtoceste in ni en cestni terenec tipa Q3 ali Q5 vsak dan za po mestu. Vsak izmed teh avtomobilov ima svoj namen, samo ljudje so to začeli zlorabljat (ker eni šparajo, drugi pa mislijo da so od boga dani in norijo po mestu z dvema tonama pod sedežem).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
facepalm ::
Jaz pa mislim, da bi se morali ljudje zazret vase in se ne sekirat, kaj vozijo drugi. Tezava namrec ni v avtomobilih ampak v voznikih.
Invictus ::
Mislim, da danes še najmanjši pizdec brez problemov pelje 130km/h, tako da je bolj problem v glavah voznikov.
Takim zahojenim počasnetom na prehitevalnem pasu ne bi pomagal niti Porsche ali Ferrari.
Drekač ostane drekač...
Takim zahojenim počasnetom na prehitevalnem pasu ne bi pomagal niti Porsche ali Ferrari.
Drekač ostane drekač...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
krneki0001 ::
Jaz pa mislim, da bi se morali ljudje zazret vase in se ne sekirat, kaj vozijo drugi. Tezava namrec ni v avtomobilih ampak v voznikih.
Vedno je problem v voznikih, sej le ti upravljajo avtomobile. Ampak to dopovedat Utk-ju in BW-ju je pa cela znanost. Mislim da se onadva še najbolj sekirata zaradi tega.
Jaz, osebno, sem se že nehal sekirat zaradi gužve na avtocestah in se postavim za tovornjak (s pravo varnostno razdaljo, da ne bo BW pametoval), pa vozim z njegovo hitrostjo. Na cilj pridem par minut kasneje, spočit in nič živčen.
Če bi se pa moral drenat stalno na prehitevalnem pasu in stalno zaviranje in pospeševanje, pa butci, ki se ti vrinejo na milimetre pred avto, pa ko te potem ne spustijo na prehitevalnega, da bi prehitel kamion,.... bi bil pa stalno živčen in bi na koncu vožnje bil izmozgan, ne samo zmatran.
Mislim, da danes še najmanjši pizdec brez problemov pelje 130km/h, tako da je bolj problem v glavah voznikov.
Avto že brez problema toliko pelje, samo voznik ne. Imaš mamce, ki se vsak dan vozijo iz novega mesta v ljubljano s svojim sdi-jem 80km/h po avtocesti in jih vsi kamioni prehitevajo.
(imam celo tako sodelavko - ona ne bo šla preko 80km/h, ker svojemu gnojfu sdi ne zaupa in ne ve, če ji ne bo kej stran padlo - seveda ga pa servisira samo enkrat na leto, pred tehničnim, tako da je ne vržejo. Lansko leto je skoraj celo leto dolivala hladilno tekočino, ker ji je ta na pumpi puščala. Ampak lažje ceneje dolivat, kot pa na servis peljat, ker pol bo 2 dni brez avta)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
edi45 ::
krneki0001 je izjavil:
Jaz pa mislim, da bi se morali ljudje zazret vase in se ne sekirat, kaj vozijo drugi. Tezava namrec ni v avtomobilih ampak v voznikih.
Vedno je problem v voznikih, sej le ti upravljajo avtomobile. Ampak to dopovedat Utk-ju in BW-ju je pa cela znanost. Mislim da se onadva še najbolj sekirata zaradi tega.
Jaz, osebno, sem se že nehal sekirat zaradi gužve na avtocestah in se postavim za tovornjak (s pravo varnostno razdaljo, da ne bo BW pametoval), pa vozim z njegovo hitrostjo. Na cilj pridem par minut kasneje, spočit in nič živčen.
Če bi se pa moral drenat stalno na prehitevalnem pasu in stalno zaviranje in pospeševanje, pa butci, ki se ti vrinejo na milimetre pred avto, pa ko te potem ne spustijo na prehitevalnega, da bi prehitel kamion,.... bi bil pa stalno živčen in bi na koncu vožnje bil izmozgan, ne samo zmatran.
Prvo kot prvo, boljše da se voziš za tovornjaki, ker očitno nisi sposoben držat tempa 130-140kmh na prehitevalnem pasu.
drugo kot drugo, ne vem kaj vas moti, da se folk vozi z q5/7, bmw X5 in ostalimi velikimi SUV-iji po mestu. Večji problem so te majhne jajce na AC, kjer res v 90% primerih ovirajo promet, ko se peljejo za tovornjakom in se odločijo da bodo prehitevali pri 90kmh in potem nastane problem, preden dobijo 120 v števec, že naredi pravo kolono za sabo. Je pa res, da takšne male jajce, niso mišljene za dolge ture, predvsem pogoste. Ajde enkrat na leto že potrpiš v kakšen cliotu, golfu, mazdi 2 itd za na morje, če nimaš kaj boljšega, da bi pa se vsak dan vozil cca 150-200km, ni šans.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: edi45 ()
BigWhale ::
krneki0001 je izjavil:
70.000 avtomobilov ni prav veliko za dvopasovno avtocesto z odstavnim pasom.
Ja, je. Odstavni pas ne steje in vecina tega prometa se zgodi v dveh konicah. To je za ceste pri nas, kjer so na desnem pasu vecinoma tovornjaki, ogromno. Optimalna hitrost vozil je pa med 70km/h in 100km/h, odvisno od ceste.
facepalm ::
@edi45 Toliko nas motijo veliki suv po mestih, kolikor vas motijo mala jajcka po AC.
Upraviceno ali ne, presodi sam.
Upraviceno ali ne, presodi sam.
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
70.000 avtomobilov ni prav veliko za dvopasovno avtocesto z odstavnim pasom.
Ja, je. Odstavni pas ne steje in vecina tega prometa se zgodi v dveh konicah. To je za ceste pri nas, kjer so na desnem pasu vecinoma tovornjaki, ogromno. Optimalna hitrost vozil je pa med 70km/h in 100km/h, odvisno od ceste.
Če bi vsi konstantno vozili, gre teh 70.000 avtomobilov brez problemov vsakodnevno po avtocestah. Ampak bi morali res vsi voziti konstantno z vsaj nekje med 75 in 90km/h.
Problem so pa ediji, ki bi radi vozili 140, pa ne morejo in potem ne znajo vozit drugače kot s premajhno varnostno razdaljo, blendanjem in norenjem za volanom. Potem pa nekdo zabremza, edi se zaradi premajhnega skoraj ustavi, vsa kolona za njim tudi in smo na tem, da se prehitevalni pas premika s 40km/h in manj. In ker je takih edijev ogromno pomeni tolko in tolko več zastojev.
In ja edi, brez problema bi držal tempo tudi 200km/h. Ampak ne morem, ker ste ediji taki da bi se radi vozili med 130 in 140 v gužvi, pa ne opazite da delate zaradi tega sami gužvo.
Po prazni avtocesti (ob redkih trenutkih) vozim vsaj po omejitvi.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
edi45 ::
Večina teh "velikih SUV" je dolgih max 4,8-4,9m. Isto kot limuzine srednjega ranga oz še manj. Tak da če te ne moti BMW 5, Audi A6, Mercedes E, Citroen C5, VW Passat, Ford Mondeo, Peugeot 508, Mazda 6 itd, ne vem zakaj te motijo ti SUVi. Tudi hitrejši so od teh malih jajčk. Kolegov X5 je tudi skoraj 20cm krajši in širši samo 1cm od moje limuzine, čeprav se mi zdi večji, ker je pač višji in ima večja kolesa, to so te varke, ki naredijo avto večji kakor je.
Pač prilagajaš se koloni, če se kolona vozi 80kmh in vidiš da je malo morje avtov pred tabo, zaradi kakšnega zastoja ali kakšnega drugega vzroka se pač sprijazneš. Drugo pa je ko se naredi kolona, zaradi kakšnega počasneža, ni važno če ima malo jajčko ali pa kakšen velik SUV in se vleče skoraj sporedno s tovornjakom, ali pa sta oba pasa prazna in se pelje 100-110kmh po prehitevalnem, takšnemu pa normalno da poblendaš.
krneki0001 je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
70.000 avtomobilov ni prav veliko za dvopasovno avtocesto z odstavnim pasom.
Ja, je. Odstavni pas ne steje in vecina tega prometa se zgodi v dveh konicah. To je za ceste pri nas, kjer so na desnem pasu vecinoma tovornjaki, ogromno. Optimalna hitrost vozil je pa med 70km/h in 100km/h, odvisno od ceste.
Če bi vsi konstantno vozili, gre teh 70.000 avtomobilov brez problemov vsakodnevno po avtocestah. Ampak bi morali res vsi voziti konstantno z vsaj nekje med 75 in 90km/h.
Problem so pa ediji, ki bi radi vozili 140, pa ne morejo in potem ne znajo vozit drugače kot s premajhno varnostno razdaljo, blendanjem in norenjem za volanom. Potem pa nekdo zabremza, edi se zaradi premajhnega skoraj ustavi, vsa kolona za njim tudi in smo na tem, da se prehitevalni pas premika s 40km/h in manj.
Pač prilagajaš se koloni, če se kolona vozi 80kmh in vidiš da je malo morje avtov pred tabo, zaradi kakšnega zastoja ali kakšnega drugega vzroka se pač sprijazneš. Drugo pa je ko se naredi kolona, zaradi kakšnega počasneža, ni važno če ima malo jajčko ali pa kakšen velik SUV in se vleče skoraj sporedno s tovornjakom, ali pa sta oba pasa prazna in se pelje 100-110kmh po prehitevalnem, takšnemu pa normalno da poblendaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: edi45 ()
Mavrik ::
Ej... topic so radarski tempomati, ne pa spet preseravanje kako dolgega vozniškega tiča imate. Nazaj na topic prosim.
The truth is rarely pure and never simple.
WaterBoy ::
Mi lahko kdo razloži kako deluje radarski tempomat v avtu z ročnim nenjalnikom?
V službi imamo škodo, avtomatika, z radarskim tempomatom. To je super. Sam pospešuje, zavira. Samo če pa maš ročni menjalnik, pa ko ti začne zavirat moraš tak sam prestavljati, in ko stisneš splopko se tempomat tako izklopi in potem moraš v nižji prestavi spet vklopit nazaj ali kako. Pol je bolš da ga nimaš in maš navadni tempomat.
Res si ne predstavljam kak to gre skupaj
V službi imamo škodo, avtomatika, z radarskim tempomatom. To je super. Sam pospešuje, zavira. Samo če pa maš ročni menjalnik, pa ko ti začne zavirat moraš tak sam prestavljati, in ko stisneš splopko se tempomat tako izklopi in potem moraš v nižji prestavi spet vklopit nazaj ali kako. Pol je bolš da ga nimaš in maš navadni tempomat.
Res si ne predstavljam kak to gre skupaj
Utk ::
Mi lahko kdo razloži kako deluje radarski tempomat v avtu z ročnim nenjalnikom?
V službi imamo škodo, avtomatika, z radarskim tempomatom. To je super. Sam pospešuje, zavira. Samo če pa maš ročni menjalnik, pa ko ti začne zavirat moraš tak sam prestavljati, in ko stisneš splopko se tempomat tako izklopi in potem moraš v nižji prestavi spet vklopit nazaj ali kako. Pol je bolš da ga nimaš in maš navadni tempomat.
Res si ne predstavljam kak to gre skupaj
Ja pač ti (dobro) dela med 80 in 200 na uro, dokler imaš v isti prestavi. V čem je problem?
Mr.B ::
Mi lahko kdo razloži kako deluje radarski tempomat v avtu z ročnim nenjalnikom?
V službi imamo škodo, avtomatika, z radarskim tempomatom. To je super. Sam pospešuje, zavira. Samo če pa maš ročni menjalnik, pa ko ti začne zavirat moraš tak sam prestavljati, in ko stisneš splopko se tempomat tako izklopi in potem moraš v nižji prestavi spet vklopit nazaj ali kako. Pol je bolš da ga nimaš in maš navadni tempomat.
Res si ne predstavljam kak to gre skupaj
PRed kretkim sem imel škodo z ročnim menjalnikom in radarskim tempomatom....
Ni imela šeste prestave, je bila pa peta zlo dolga.
Ena razlika, šaltanje ni izklopilo tempomata.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
dj_uro ::
osredotočen na cenejši del VAG grupe;
Golf 6 (in 5 in 4) ter njihove izpeljanke imajo še ''stari'' sistem tempomata, kjer s pritiskom na sklopko daš v 'standby' mode.
Novejši, od mislim da 2013, ko je prišel ven G7 (in njegove izpeljanke), nimajo težav s prestavljanjem in 'standbyjem'. Edino rahel cuk občutiš ko stisneš sklopko, saj vrtljaji malce poskočijo, nič drugega.
Enako je za ACC. Je pa res, da te sistem ob prenizki hitrosti, če imaš v previsoki prestavi, nadležno opomni(piska) in sistem izključi.
Pa seveda odpade start-stop-start speljevanje...
Tako da je, seveda po mojem mnenju, raje dati tistih 300€, kolikor pride ACC v drugo opremo (na primer rikverc kamerco), če imaš ročni menjalnik, saj je osnovni tempomat čisto zadovoljiv.
Golf 6 (in 5 in 4) ter njihove izpeljanke imajo še ''stari'' sistem tempomata, kjer s pritiskom na sklopko daš v 'standby' mode.
Novejši, od mislim da 2013, ko je prišel ven G7 (in njegove izpeljanke), nimajo težav s prestavljanjem in 'standbyjem'. Edino rahel cuk občutiš ko stisneš sklopko, saj vrtljaji malce poskočijo, nič drugega.
Enako je za ACC. Je pa res, da te sistem ob prenizki hitrosti, če imaš v previsoki prestavi, nadležno opomni(piska) in sistem izključi.
Pa seveda odpade start-stop-start speljevanje...
Tako da je, seveda po mojem mnenju, raje dati tistih 300€, kolikor pride ACC v drugo opremo (na primer rikverc kamerco), če imaš ročni menjalnik, saj je osnovni tempomat čisto zadovoljiv.
vw-klub.si
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov ali rabljen avto, 45k letno (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8873 (7281) | ziga1990 |
» | Uspešno "vrivanje" prometnega znaka v avtomobilski asistenčni sistemOddelek: Novice / Varnost | 10169 (6804) | GupeM |
» | Nakup avtomobila za na AC (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 44792 (34231) | Sparkxl |
» | Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 64955 (52683) | Netrunner |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 58719 (51329) | SuperVeloce |