» »

Zakaj "šfoh" bencinarji nimajo radarskega tempomata?

Zakaj "šfoh" bencinarji nimajo radarskega tempomata?

Temo vidijo: vsi
«
1
2 3

Netrunner ::

Mi zna kdo razložiti zakaj tisti bolj "šfoh" modeli avtomobilov nimajo možnosti radarskega tempomata ??

Recimo quasqhai 1.2 bencin nima možnosti imeti pro pilota, imajo ga lahko samo dizli in močnejši bencinar

Ista pesem je pri peugeot 3008, najmanjši motor nima opcije radarskega tempomata, močnejši in dizli pa ja.

Pa to sem opazil še pri par drugih znamkah ! ??

Vse sem gledal z avtomatskim menjalnikom. Ni mi jasno v čem je omejitev oz. problem da te opcije ni ??? Mi zna kdo razložiti iz tehničnega vidika zakaj je tako, ali je samo marketinška fora ??
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

hojnikb ::

da te prisilijo, da vzames drazjo izvedbo... sj je ze skos tako..
#brezpodpisa

hammock ::

hojnikb je izjavil:

da te prisilijo, da vzames drazjo izvedbo... sj je ze skos tako..

In bo tako, dokler se EU ne spomne da mora biti radarski tempomat osnovna in obvezna oprema a la ABS, ESP,...

starfotr ::

To je tako, kot mobilni operaterji. Karikiram. Imas palet 100 enot za 14 eur, paket 5000 enot za 18 eur in nato imas pa paket neomejeno za 20 eur. Oni ciljajo, da vzames ti srednjega, tisti, ki pa veliko klicejo bodo pa pac neomejenega. Najcenejša pa delajo na tem, da ne prodajo nobenega.

Netrunner ::

Pa vseeno bi pričakoval da najdražji model najcenejšega motorja bi to imel, saj je mogoče 2-3k manj kot kak dizel ki to omogoča.

Me najbolj mika da bi vzel najbolj osnovni model in naj si vtaknejo nekam še tisto opremo.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Mavrik ::

To je še vedno 2-3k manj kot bi od tebe dobili drugače. Osnovni modeli avtov so tam samo zato, da lahko napišejo "12.000" na plakat in te dobijo v salon. Noben pri zdravi pameti pa ne kupi avtov s tako malo opreme.

(Vožnja brez radarskega tempomata in z ročnim menjalnikom po avtocesti je prav muka.)
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Netrunner ::

Oprema ni vsem pomembna in marsikdo kupi osnovo. Pa tudi če smo vozili 20+ let z ročnim menjalnikom brez tempomata ne vidim težave da bi to počeli še naprej.

Nekateri se pač razvadijo, drugim pa ni tako pomembno.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Mavrik ::

Oprema dela bistveno večjo razliko v udobju, spočitosti in varnosti kot pa znakec na havbi ;)
The truth is rarely pure and never simple.

Dr_M ::

Povej ti to folku, ki vozijo audije.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Mr.B ::

Bencinar z 1.2 litra nima moči in fleskibilnosti, ki bi lahko koristil avtopilota. Imel sem najet benzinar z radarskim tempomatom, pa sem klel zakaj ima samo pet prestav. Samo sem hitro ugotovil, ko sem ga imel v peti, je avto brez težav šel iz 140 na 70 in nazaja na 140. Če ti to lahko naredi 1.2 benzinar, veliko sreče.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Dr_M ::

Seveda je tukaj govora o 1.2 Turbo bencinarjih, ki imajo dovolj moci in navora za aktivni tempomat.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

MadMax ::

Čisto enostavno je: ali imaš denar, ali pa ga nimaš.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Mr.B ::

Kaj pa vem, če moram šaltat zato da avto ne crkne mi prov dol visi za vso to extra opremo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

hojnikb ::

(Vožnja brez radarskega tempomata in z ročnim menjalnikom po avtocesti je prav muka.)

No, če si razvajen potem res, sicer se pa da čist lepo furat tudi brez tega. Itk na AC nerabiš druga kot 6 prestave (mogoče kdaj 5). Radarski je seveda super, se pa da čist lepo furat z običnim. Pač tisti knof prcneš vsake tolk.
#brezpodpisa

feryz ::

A to da je razlika? Prcanje?
Radarski tempomat daleč najmanj rabiš na AC. Oz. ga tudi tam, če je gužva.

Sicer je bistvena razlika med tempomatoma prav varnost in ne prcanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

Mavrik ::

Mr.B je izjavil:

Kaj pa vem, če moram šaltat zato da avto ne crkne mi prov dol visi za vso to extra opremo.


Saj zato pa imaš avtomatika, ne vem zakaj je treba prckati tisto palčko v 21. stoletju. Daš gas in se zgodi.
The truth is rarely pure and never simple.

Mr.B ::

Mavrik je izjavil:

Mr.B je izjavil:

Kaj pa vem, če moram šaltat zato da avto ne crkne mi prov dol visi za vso to extra opremo.


Saj zato pa imaš avtomatika, ne vem zakaj je treba prckati tisto palčko v 21. stoletju. Daš gas in se zgodi.

Seveda lahko ampak 1.2 literski motor ima to bolj v ...no v sluzbi imamo smarta avtomatika, zre puno ama puno.
Cena no avtomatski menjalnik in radarski tempomat, ok, res je dobis tudi za to gajbico... Ampak je to uporabno za upokojence, kot je moja tasca, ki se vozi s 4k obrati po mestu, pa jamrajo o visoki porabi avta. Šaltaj baba naglušna...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

novaa ::

1.2 turbo bencinar z 8 stopenjskim avtomatskim menjalnikom ima pri 130kmh 1800 obratov. Tam ima 220nm navora.
Stari atmosferec 1800ccm ima pri 4000rpm 170nm navora.
O čem zdaj ti govoriš glede podhranjenosti 1.2 turbo bencinaria?

hojnikb ::

prosim pokazi kater 1.2t ima taksn obrate ? tak nizkih obratv se eko dizlasi ponavad nimajo

Mavrik je izjavil:

Mr.B je izjavil:

Kaj pa vem, če moram šaltat zato da avto ne crkne mi prov dol visi za vso to extra opremo.


Saj zato pa imaš avtomatika, ne vem zakaj je treba prckati tisto palčko v 21. stoletju. Daš gas in se zgodi.

ce ti je avto samo dolgocasna skatla od a do b, potem res :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

louser ::

Mavrik je izjavil:

Mr.B je izjavil:

Kaj pa vem, če moram šaltat zato da avto ne crkne mi prov dol visi za vso to extra opremo.


Saj zato pa imaš avtomatika, ne vem zakaj je treba prckati tisto palčko v 21. stoletju. Daš gas in se zgodi.

Da imam lahko več nadzora nad vozilom. Saj vem, da tega ne boš razumel.

louser ::

OP, narobe si spisal besedo šfoh. Napiše in izgovori se švoh/švah. Izhaja iz nemške besede schwach, ki pomeni šibak.

krneki0001 ::

Netrunner je izjavil:

Mi zna kdo razložiti zakaj tisti bolj "šfoh" modeli avtomobilov nimajo možnosti radarskega tempomata ??


Ker niso namenjeni temu, poleg tega pa večina teh avtomobilov nima avtomatskega menjalnika. Ker radarski tempomat (ali pa druge zadeve - sistem kamer pri subaruju recimo) deluje najbolje v povezavi z avtomatskim menjalnikom (zaviranje na polno, ko imaš v prestavi pri ročnem menjalniku pomeni, da moraš ti pohodit tudi pedal sklopke, pri avtomatiku pa to sam računalnik dela)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

stara mama ::

Mavrik je izjavil:


(Vožnja brez radarskega tempomata in z ročnim menjalnikom po avtocesti je prav muka.)

Nisem vedel, da se vsakič usedem v mučilno napravo 8-O
Ekologija™ in Trajnost™

Utk ::

Po avtocesti je avtomatski menjalnik res zadnja stvar, ki jo rabiš.

feryz ::

Po slovenskih zelo prav pride. Radarski tempomat tudi.

Utk ::

Zakaj bi rabil avtomatski menjalnik na avtocesti? Radarski tempomat pa pride prav samo, če je dober. Nekateri niso, ker reagirajo prepozno in potem preveč panično (nočem da mi avto zavira pri 150, če bi jaz rešil isto stvar samo z manj gasa).

Netrunner ::

@tlyhald => hvala za popravek :) ... pa mislim da so vsi razumeli kljub napaki

@nebivedu => Zakaj niso namenjeni temu ? 1.2 T motor se prav lepo pelje po AC in deluje na splošno ok. Pa nampisal sem, da sem gledal samo avtomatike. Tukaj se gre samo za marketinško odločitev, da te silijo v nakup dražjega modela in ne za tehnične omejitve.

@Utk => Odvisno kdaj :) ... ja ko sem šel letos na morje med tednom ob urah ko ni dosti prometa nisem pogrešal avtomatika saj sem menjal samo na cestninski postaji. Ko je gužva na cesti, takrat pa zna avtomatik priti zelo prav. Seveda se da komot tudi brez.

Kar se radarskega tempomata tiče pa sem testiral samo v volvotu xc60 in tam se obnese zelo dobro. Kako je pri cenejših mličnkih pa nevem.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Sheteentz ::

louser je izjavil:

OP, narobe si spisal besedo šfoh. Napiše in izgovori se švoh/švah. Izhaja iz nemške besede schwach, ki pomeni šibak.

a še nisi slišal za narečja?

nazaj k temi: vzemi močnejšo mašino s tempomatom in konec zgodbe, druge ti itak ne preostane, razen, če se ti je zaželelo filozofirat.

m0LN4r ::

Po AC rabis samo 150 konjev in 5. oz. 6. prestavo, ce ni guzve. Ce pa je guzva pa je itak vseen drek.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Mr.B ::

m0LN4r je izjavil:

Po AC rabis samo 150 konjev in 5. oz. 6. prestavo, ce ni guzve. Ce pa je guzva pa je itak vseen drek.

Če je gužva rabiš avtomatski menjalnik z radarskim tempomatom, razne če se stoji. Vse kar gre od 30-159kmh je pa kombinacija idealna.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

jero_no1 ::

Utk je izjavil:

Zakaj bi rabil avtomatski menjalnik na avtocesti? Radarski tempomat pa pride prav samo, če je dober. Nekateri niso, ker reagirajo prepozno in potem preveč panično (nočem da mi avto zavira pri 150, če bi jaz rešil isto stvar samo z manj gasa).


Če se po AC voziš med 10. in 14. uro in potem po 18. uri je morda res vse to odveč.
V vsakdanji jutranji/popoldanski gužvi na AC (vsaj na Dolenjski AC proti LJ je tako), je pa avtomatik + ACC prava stvar, je človek precej bolj sproščen in manj utrujen po uri ali več vožnje v vsako smer.

Utk ::

Pardon, nisem vedel, da se pomikanju v koloni reče vožnja po avtocesti.

m0LN4r ::

Jaz vidim pri avtomatiku prednost v guzvi, kjer je hitrost toka tocno tam, kjer je 2. prestava skor premalo in 1. prevec. Zivljenje je tam z avtomatikom lepse, pa tudi ce vcasih ne salta optimalno. Se vedno bolje, kot z nogo lovit tistih 15-20kmh.

Ampak mene bolj preseneca, da imam z tempomatom ponavadi vecjo porabo, kot brez. Tempomat ne izkorisca tako dobro kotaljenja.

jero_no1 je izjavil:

Utk je izjavil:

Zakaj bi rabil avtomatski menjalnik na avtocesti? Radarski tempomat pa pride prav samo, če je dober. Nekateri niso, ker reagirajo prepozno in potem preveč panično (nočem da mi avto zavira pri 150, če bi jaz rešil isto stvar samo z manj gasa).


Če se po AC voziš med 10. in 14. uro in potem po 18. uri je morda res vse to odveč.
V vsakdanji jutranji/popoldanski gužvi na AC (vsaj na Dolenjski AC proti LJ je tako), je pa avtomatik + ACC prava stvar, je človek precej bolj sproščen in manj utrujen po uri ali več vožnje v vsako smer.

ACC je super, ampak nekako se se vedno bolj varno pocutim ce imam jaz nogo na bremzi. ACC reagira, ker spredaj nekdo zavira krneki brez razloga, ker verjetno nima ne tempomata in niti malo obcutka za voznjo z enakomerno hitrostjo, sofer ACCja pa nima nog pri pedalih.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

3p ::

hammock je izjavil:

hojnikb je izjavil:

da te prisilijo, da vzames drazjo izvedbo... sj je ze skos tako..

In bo tako, dokler se EU ne spomne da mora biti radarski tempomat osnovna in obvezna oprema a la ABS, ESP,...


Najbrž res, ja. Do takrat bo to pač premium oprema, čeprav ima avto že vgrajen AEB in praktično za radarski tempomat ni potreben dodaten hardware.

Netrunner ::

Sheteentz je izjavil:

vzemi močnejšo mašino s tempomatom in konec zgodbe


V bistvu ja, samo mi je malo mimo, da moram dati 2-3k več za močnejši motor katerega ne rabim in letna dajatev bo zaradi tega dražja in poraba večja. Se ne gre toliko zaradi denarja ampak bolj zaradi principa ... posiljevanje avtomobilske industrije ker nastavijo modele na tak način.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

krneki0001 ::

Netrunner je izjavil:

@nebivedu => Zakaj niso namenjeni temu ? 1.2 T motor se prav lepo pelje po AC in deluje na splošno ok. Pa nampisal sem, da sem gledal samo avtomatike. Tukaj se gre samo za marketinško odločitev, da te silijo v nakup dražjega modela in ne za tehnične omejitve.


Ti s sekiro suhe klobase režeš?

Majhen avto ni namenjen avtocestam, ampak vožnji po mestu in delno po obvoznicah okoli mesta. Temu so ti avtomobili namenjeni. Seveda pa pri nas, ker je mentaliteta v k***u, vzameš najcenejši model in jamraš, da je brez opreme.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Magic1 ::

To je biznis, probajo čim več stisnit iz tebe. Poglej še ostale znamke.
Magic

Netrunner ::

@nebivedu => Quasqhai ali peugeot 3008 nista majhna avtomobila in ta najbolj švoh modela sta primerljiva z 1.6 klasičnim bencinarjem kateri so dolga leta bili ok za na AC in so še vedno.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Nikonja ::

Jaz imam 1.4 turbo mašino, 140 konjičkov in z radarskim temp. ampak brez avtomatika. Rad.tempomat je res boljša izbira z avt. menjalnikom ampak dodatnih 4t eur ni bila opcija žal.
Kaj se tiče rad. tempomata glih najbolj koristen je na AC ker itak ni čist prazna in on lepo drži razmak, bremza, pospešuje. Tudi po mestu me dostkrat upozori, tudi če ga nimaš vklopljenega, da je nevarnost udara spredi.
Po meni bi to morala bit serijska oprema ker bi v marsikateri situaciji precej hitrejše reagiral kot ljudje.

Gambino ::

Sam sem peljal passata z aktivnim tempomatom ter avtomatskim menjalnikom ter 2.0. Res super za vozit, si ne predstavljam, da bi imel aktivni tempomat z ročnim menjalnikom.

Netrunner ::

Sploh obstaja aktivni tempomat z ročnim menjalnikom ? ... Kaj radarski tempomat je enako aktivni tempomat ali je to kaj drugega ?

Kakorkoli, kar sem jaz gledal je bil radarski samo v kombinaciji z avtoamtikom.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Sheteentz ::

Netrunner je izjavil:

Sheteentz je izjavil:

vzemi močnejšo mašino s tempomatom in konec zgodbe


V bistvu ja, samo mi je malo mimo, da moram dati 2-3k več za močnejši motor katerega ne rabim in letna dajatev bo zaradi tega dražja in poraba večja. Se ne gre toliko zaradi denarja ampak bolj zaradi principa ... posiljevanje avtomobilske industrije ker nastavijo modele na tak način.


Z močnejšim motorjem bo tudi prehitevanje bolj prijetno, to pa na AC vedno pride prav.

m0LN4r ::

Na AC je veliko vec casa na voljo za prehitevanje, ker se ti noben ne pripelje nasproti.

Na AC je kvecjemu bolj voznja mimo, kdor se udobno vozi.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Radarski (ali aktivni, to je sopomenka za isto stvar) z ročnim menjalnikom je tudi kar dobra stvar. Sem nekajkrat vozil Passata s tako opremo in mi je uspelo v Nemčiji na AC odpeljati razdaljo od Passaua in skoraj do Frankfurta praktično brez menjavanja in dotikanja zavore ali plina. Ko mi je začel tempomat zavirati, sem samo pogledal, ali je levi pas prost in se prestavil nanj. Je začel avto lepo pospeševati do nastavljene hitrosti. Isto zgodbo sem imel pred slabim mesecem, tokrat s Škodo Superb na razdalji od Slovenske Bistrice do Torina in nazaj.

Sem se dosti vozil na velike razdalje brez tempomata in avtomatskega menjalnika, pa je šlo (takrat je šofer sam tempomat in to aktivni). Je z navadnim tempomatom seveda boljše, je pa šofer v tem primeru radar (pač imas prste na tipkah za spremembo hitrosti). Če imaš radarski - aktivni tempomat, pa še ti tega ni treba. Z dodatnim avtomatskim menjalnikom in pa "lane assistom" pa imaš že skoraj na AC samovozeče vozilo...

Pa pri aktivnih tempomatih, kolikor imam izkušenj (vsi so bili iz hiše VAG) se jih da nastavljati na kakšni razdalji do ovire začnejo z zaviranjem...

LP

Jože

Nikonja ::

Pri Opelih je enako, nastaviš razdaljo i uživaš. Osebno nikoli več ne bi kupil avta brez rad.tempomata, mi se zdi kar vreden tega jurčka.
Da ne omenjam možnjo po megli in to kaj se zgodilo pri Postojni lansko leto, ker bi bilo ziher precej manj škode če bi vsi imeli rad.tempomat.

Mavrik ::

Netrunner je izjavil:

Sploh obstaja aktivni tempomat z ročnim menjalnikom ? ... Kaj radarski tempomat je enako aktivni tempomat ali je to kaj drugega ?

Kakorkoli, kar sem jaz gledal je bil radarski samo v kombinaciji z avtoamtikom.


Ja obstaja (sem ga videl recimo pri Mazdah). Je pa potem cel koncept precej fail, ker ti pač začne na armaturki tulit za menjavo prestave takoj kot zavre s potovalne hitrosti.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

3p ::

krneki0001 je izjavil:

Netrunner je izjavil:

@nebivedu => Zakaj niso namenjeni temu ? 1.2 T motor se prav lepo pelje po AC in deluje na splošno ok. Pa nampisal sem, da sem gledal samo avtomatike. Tukaj se gre samo za marketinško odločitev, da te silijo v nakup dražjega modela in ne za tehnične omejitve.


Ti s sekiro suhe klobase režeš?

Majhen avto ni namenjen avtocestam, ampak vožnji po mestu in delno po obvoznicah okoli mesta. Temu so ti avtomobili namenjeni. Seveda pa pri nas, ker je mentaliteta v k***u, vzameš najcenejši model in jamraš, da je brez opreme.


Ne, pri nas je mentaliteta precej podobna bosanski. Greš in kupiš največjo gomilo nemškega pleha, ki si jo lahko privoščiš. Tuareg je ideal. Ali pa Cayenne. Ali pa BMW X-nekaj. Če nimaš denarja, pa vsaj kak enako veliko korejc. Zaradi tega trenda se je baje število žrtev v manjših avtomobilih početverilo (povečalo precej bolj, kot se je zmanjšalo število žrtev v teh mini-kamionih). Ta trend seveda sili tudi ostale, da že zaradi tega še sami kupijo vsaj 2 toni pleha. Skratka, avto ki se prodaja sam.

In zaradi teh voznikov, ki so se opremili s temi gomilami pleha, so avtoceste res postale bolj nevarne za "male" avtomobile. Ne pa zato, ker bi se bilo z njimi po tej cesti bolj nevarno peljati.

No, res pa je, da vsaj radarski tempomat v teh avtih dobiš že skoraj serijsko.

m0LN4r ::

V tem je nekaj resnice, danes po mestu vidis samo te kvazi terence in je kr cudno se med njimi peljat z kakim malim cliotom. Okolica hoce prepricat, da je mus Tiguan/Karoq za po mestu, eno osebo, 5km do trgovine in enkrat na leto peljat psa k veterinarju. Potem pa notr naslabsi motor, ki obstaja, ker je tut na ceno treba gledat ane.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

SimplyMiha ::

Pa probaj parkirat med njimi... Vrat ne moreš odpret do konca!

m0LN4r ::

Ja to pa je itak ekstrem. Nasi parkplaci so vecinoma dezajnirani za yugece. Recimo tako malih parkplacov, kot jih ima City Center v MB jih nima noben. Tam ce nimas srece, vrat sploh ne odpres.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov ali rabljen avto, 45k letno (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
517687 (6095) ziga1990
»

Uspešno "vrivanje" prometnega znaka v avtomobilski asistenčni sistem

Oddelek: Novice / Varnost
439337 (5972) GupeM
»

Nakup avtomobila za na AC (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28439961 (29400) Sparkxl
»

Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
31658411 (46139) Netrunner
»

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19754392 (47002) SuperVeloce

Več podobnih tem