Forum » Na cesti » Manjši avto, bencin, cca. 5000 EUR
Manjši avto, bencin, cca. 5000 EUR
Veselinko ::
Primerjava med 4 leta starim BMW serije 1 in novim korejcem, je pa res bolano slovenska. Kaj vse bi nekateri dali, da bi imeli BMW, čeprav brez garancije (kar pomeni verjetnost velikih servisnih stroškov zaradi nepredvidenih okvar), z verjetno prevrtenimi kilometri in realno vsaj 180 do 250 tisoč prevoženimi kilometri itd. Za takšen denar si kupiš novo kio ceed in imaš zaradi 7 letne garancije popoln mir debelih 7 let. Pa kdaj bo postal ta slovenski narod bolj razumsko racionalen?
Unknown_001 ::
Primerjava med 4 leta starim BMW serije 1 in novim korejcem, je pa res bolano slovenska. Kaj vse bi nekateri dali, da bi imeli BMW, čeprav brez garancije (kar pomeni verjetnost velikih servisnih stroškov zaradi nepredvidenih okvar), z verjetno prevrtenimi kilometri in realno vsaj 180 do 250 tisoč prevoženimi kilometri itd. Za takšen denar si kupiš novo kio ceed in imaš zaradi 7 letne garancije popoln mir debelih 7 let. Pa kdaj bo postal ta slovenski narod bolj razumsko racionalen?
Ko se bomo umsko odcepili od balkancev in začeli razmišljati po jodlarsko.
Kakor se grdo sliši, je to živa resnica.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
kingsix ::
Jap.. Z razlogom dobiš izven balkana te zvožene BMW, MB, VW its bistveno ceneje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
Unknown_001 ::
Jap.. Z razlogom dobiš izven balkana te zvožene BMW, MB, VW its bistveno ceneje.
Ker več dejansko verdno ni. Samo v zaostalih deželah je možno da avto pridobi na ceni zaradi sentimentalne vrednosti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
edi45 ::
Spxy ::
Unknown_001 je izjavil:
Jap.. Z razlogom dobiš izven balkana te zvožene BMW, MB, VW its bistveno ceneje.
Ker več dejansko verdno ni. Samo v zaostalih deželah je možno da avto pridobi na ceni zaradi sentimentalne vrednosti.
Zelo lepo napisano. Pa zanimivo, kako v ta segment spadajo skoraj izključno lastniki nemških makin.
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Jap.. Z razlogom dobiš izven balkana te zvožene BMW, MB, VW its bistveno ceneje.
Ker več dejansko verdno ni. Samo v zaostalih deželah je možno da avto pridobi na ceni zaradi sentimentalne vrednosti.
Zelo lepo napisano. Pa zanimivo, kako v ta segment spadajo skoraj izključno lastniki nemških makin.
Niti ne, če dobro pomisliš so Nemčija, Švica, Avstrija bile obljubljene dežele za marsikaterega Jugoslovana. Seveda... kaj je v tistih koncih veljalo za prestiź? BMW, MB, AUDI. VW je bil pa glih tok za zraven ker si ga je lahko fabrški delavc privoščil.
Hell.. še opel je takrat nekaj veljal.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
pegasus ::
Ja, v tistih časih. Danes še nemci ne kupujejo več svojih "prestižnih" znamk, ker vedo, da to samo še balkanci vozijo.
Unknown_001 ::
Ja, v tistih časih. Danes še nemci ne kupujejo več svojih "prestižnih" znamk, ker vedo, da to samo še balkanci vozijo.
Stigma je močna... ko vidiš kosovarje z mercedesi se ti tudi vse skupaj zameri.
So na severu tudiže prišli do tega da je ceneje vsakih sedem let kupit NOV avto ala Hyundai, KIA... kot pa 15 let gledati isto kripo ki je po 10 letih samo šr jama brez dna.
BMW pa to... je samo za zraven.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Invictus ::
Primerjava med 4 leta starim BMW serije 1 in novim korejcem, je pa res bolano slovenska. Kaj vse bi nekateri dali, da bi imeli BMW, čeprav brez garancije (kar pomeni verjetnost velikih servisnih stroškov zaradi nepredvidenih okvar), z verjetno prevrtenimi kilometri in realno vsaj 180 do 250 tisoč prevoženimi kilometri itd. Za takšen denar si kupiš novo kio ceed in imaš zaradi 7 letne garancije popoln mir debelih 7 let. Pa kdaj bo postal ta slovenski narod bolj razumsko racionalen?
Seveda rabljeni korejci le tega nimajo...
Oni so brezmadežni, skoraj z nič kilomtri, ker so jih lastniki vozili po garaži...
Daj nehajte že nabijat. Rabljen avto je vedno riziko. Zato ga ne kupuješ od preprodajalca, sploh ne na celjskem koncu.
Če bom imel BMW, grem ponj v Nemčijo na Sixt ali direktno na BMW...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
TheBlueOne ::
Ja, v tistih časih. Danes še nemci ne kupujejo več svojih "prestižnih" znamk, ker vedo, da to samo še balkanci vozijo.
To pa dalec ni res, samo rabjeni gredo slabo v promet, razlog pa je jasen. Ura mehanika od Avstrije naprej je lahko tudi desetkratnik jugo susmarja in tu niti malo ne pretiravan. Jaz v slo dam za servis za mojo C klaso 180EUR v Avstriji pod 500EUR ni servis za kaksnega Korejca.
Moji najozji sodelavci, ki so cisti Avstrijci vozijo BMW X3, Audi RS3...
Mercedes c, BMW 3, Audi A3 so avti, ki so absolutno vredni svojega denarja in so srednji rang, torej koncepirani za place 2000EUR neto ++. Visja klasa je koncepirana za placo 3500EUR++, potem ti pac ni problem dati 2000EUR za popravilo, ko prevozis 100.000km+.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Invictus ::
Ja, v tistih časih. Danes še nemci ne kupujejo več svojih "prestižnih" znamk, ker vedo, da to samo še balkanci vozijo.
Nisem videl, da bi BMW ali Mercedes propadla.
Kolikor imam stikov gor (pa ne malo), imajo vsi, ki malo več zaslužijo, ti dve znamki, ponavadi s polno opremo, ki je res ne rabijo.
In to nove avte.
Korejci, Američani so samo za rajo, ki ne zasluži dovolj...
Recimo leasing Ford Fiesta, je 80 EUR/mesec za 10k km letno z 2 letno vezavo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Wrop ::
Saj se vidi razlika v voznem parku že na morju. Vsaj jaz imam tak občutek. Severneje imajo za razred višji, pa še ti so precej bolje opremljeni. Pri nas ali vidiš nove z S-Budget opremo ali pa starejše z neko srednje-dobro opremo. Vsakemu petemu pa se še kadi kot z dimnika.
B8S88 ::
Jaz sem bil pred isto dilemo 8 let nazaj. Kupil sem 5 let staro Toyota Corolla 1.6 HB za približno iste denarje kot avtor teme... Svoje odločitve ne obžalujem in jo nimam v planu obžalovat vsaj še kake 3-4 leta..
KAVINSKY ::
Primerjava med 4 leta starim BMW serije 1 in novim korejcem, je pa res bolano slovenska. Kaj vse bi nekateri dali, da bi imeli BMW, čeprav brez garancije (kar pomeni verjetnost velikih servisnih stroškov zaradi nepredvidenih okvar), z verjetno prevrtenimi kilometri in realno vsaj 180 do 250 tisoč prevoženimi kilometri itd. Za takšen denar si kupiš novo kio ceed in imaš zaradi 7 letne garancije popoln mir debelih 7 let. Pa kdaj bo postal ta slovenski narod bolj razumsko racionalen?
Prvo poglej kaj sploh obsega ta famozna 7 letna garancija in zgodbe po forumih z uveljavljenjem garancije. Zaribane motorje pod 75k km so že zavračali ker je enkrat presegel termin menjave olja za par tisoč kilometrov. Drugo pa, tudi Kio lahko kupiš z zbitimi kilometri. Ne preverit avto pred nakupom je neumnost prve klase.
Glede racionalnosti. Avto v prve 4 letih lahko izgubi do pol cene, seveda odvisno od modela in znamke. Že tu racionalnost odpade. Najbolj racionalno je kupiti star solidni shitbox in vanj sproti vlagati. Tudi če v enem letu zabiješ tisočaka za popravila prideš bolje skozi kot pri novem (avto + obresti + kasko + dragi servisi). Ampak, a je racionalno tudi najbolj pametno?
Šmorn ::
Omejitev nakupa je tudi dolžina avta in sicer največ 4350 mm, ker ponka ne mislim metati iz garaže. Drugače pa ja. Nakup solidnega shitboxa za malo EUR je najracionalnejši, pa še servisi so poceni. Samo shitbox vozim že 13 let. Pa ga imam poln kurac. Skozi na servisu ali pa ga sam popravljam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Šmorn ()
jero_no1 ::
Zaribane motorje pod 75k km so že zavračali ker je enkrat presegel termin menjave olja za par tisoč kilometrov.
Ravno zato obstajajo garancijski pogoji, ki jih večina 'brihtnih' lastnikov seveda ne prebere in se pol pizdijo. Garancijo ti lahko nudijo ravno zato, ker si avto pravilno vzdrževal, ne zato ker si ob nakupu mislu, da bo avto šel 7 let brez stroškov.
Sploh ker berejo razne zgodbice, da olje redno menjajo le bedaki, saj ni panike, avto bo šel, vsakih 20k km ga doliješ 1 liter in se voziš dalje...
MadMen ::
Toyota Yaris vs Dacia Sandero, kakšna so mnenja? Oboje par let staro, cenovno Yaris seveda višje, ampak ali se splača dati toliko več?
matobeli ::
Dacia je ima 4 zvezdice, yaris 5.
Odvisno malo katera modelna leta imaš v mislih. Dacia šele v zadnjih modelih kolkortolk izgleda.
Yaris ima verjetno ketno namesto jermena, kar pomeni da ne delaš menjave.
Oboje poglej, vozi pa potem naračunaj ali ti je razlika med avti odtehta razliko v eur.
Odvisno malo katera modelna leta imaš v mislih. Dacia šele v zadnjih modelih kolkortolk izgleda.
Yaris ima verjetno ketno namesto jermena, kar pomeni da ne delaš menjave.
Oboje poglej, vozi pa potem naračunaj ali ti je razlika med avti odtehta razliko v eur.
hojnikb ::
tiste 4 zvezdice niso tako sporne, ker so na račun manj standardne varnostne opreme, ne da bi bil avto tolk slabše konstrukcijsko naret.
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Podivjane cene novih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 57568 (20234) | m0LN4r |
» | Poceni avto? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19600 (16454) | zobnik |
» | Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25688 (20113) | KAVINSKY |
» | Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20703 (18577) | RejZoR |
» | kateri rabljen avto do 5000 €? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 23177 (21258) | Blinder |