Forum » Na cesti » Najem mehanika za prisostvovanje pri nakupu rabljenega avtomobila v Lj
Najem mehanika za prisostvovanje pri nakupu rabljenega avtomobila v Lj
nodrim ::
Pozdrav,
Spravljam se v nakup rabljenega avtomobila in vas zdaj sprašujem za Ljubljano, če kdo ve za dobrega mehanika, ki bi šel z mano (seveda proti plačilu) in bolj podrobno preveril avto, ker nekaj vem o avtomobilih, vsekakor pa ne dovolj za kakršnokoli garancijo.
Hvala za vsak info!
Spravljam se v nakup rabljenega avtomobila in vas zdaj sprašujem za Ljubljano, če kdo ve za dobrega mehanika, ki bi šel z mano (seveda proti plačilu) in bolj podrobno preveril avto, ker nekaj vem o avtomobilih, vsekakor pa ne dovolj za kakršnokoli garancijo.
Hvala za vsak info!
steev ::
S tabo bo težko šel. Bolje bo, da s prodajalcem avto pripeljeta k mahaniku.
Katera znamka?
Katera znamka?
:|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: steev ()
nodrim ::
Enoprostorca iščem in sem se na koncu ustavil na Peugeot 807 ali Citroen C8 ... ja, saj pripeljat je še bolje, samo da najdem enega primernega, ki bo za pregledat, da se določi končna cena. Z enim sem že zmenjen, ampak je tako zaseden, da lahko šele v ponedeljek zjutraj.
#000000 ::
To pejt nekam kjer imajo računalnik pomojem več kot 100 evrov ne bo računalnik in fizični pregled, pač narediš tehnični in še malo pogleda če kje kaj ropota ipd.
Zheegec ::
AMZS ima storitev pregleda, tja pelješ prej pa je!
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
nsa_ag3nt ::
Good point, avto je pred nakupom treba pogledati tudi od spodaj, kar na parkirišču pred BTC bolj težko storiš.
https://www.amzs.si/storitve/pregledi-i...
https://www.amzs.si/storitve/pregledi-i...
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
cresh ::
Nimaš nobenega frenda, ki je mehankar? Pa vzemi še kakega/ličarja saboj.
Dej link katerga imaš ogledanga
Dej link katerga imaš ogledanga
puginho ::
Enoprostorca iščem in sem se na koncu ustavil na Peugeot 807 ali Citroen C8 ... ja, saj pripeljat je še bolje, samo da najdem enega primernega, ki bo za pregledat, da se določi končna cena. Z enim sem že zmenjen, ampak je tako zaseden, da lahko šele v ponedeljek zjutraj.
Ti modeli so vreča brez dna, stroški garantirani!
hp98 ::
Good point, avto je pred nakupom treba pogledati tudi od spodaj, kar na parkirišču pred BTC bolj težko storiš.
https://www.amzs.si/storitve/pregledi-i...
Koliko časa traja tak pregled ter, če ima kdo izkušnje koliko časa čakaš v povprečju? Prodajalec nima veliko časa, ima še eno ponudbo.
matobeli ::
Prodajalec ki nima časa da bi lahko stranka odpeljala avto na pregled pred nakupom v bližnjo avtomehanično delavnico ni ravno prodajalec pri katerem si želiš kupiti avto.
Drugače pa ni dolg pregled. cca pol ure če se ne motim. Najbolš pa da na AMZS pokličeš.
Drugače pa ni dolg pregled. cca pol ure če se ne motim. Najbolš pa da na AMZS pokličeš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
ginekk ::
Enoprostorca iščem in sem se na koncu ustavil na Peugeot 807 ali Citroen C8 ... ja, saj pripeljat je še bolje, samo da najdem enega primernega, ki bo za pregledat, da se določi končna cena. Z enim sem že zmenjen, ampak je tako zaseden, da lahko šele v ponedeljek zjutraj.
Ti modeli so vreča brez dna, stroški garantirani!
Ni nujno. Sem ga vozil 9 let v obliki Lancie Phedre.
Najbolj težavni so 2.2 (hdi, jtd, isto je PSA samo druge oznake) motorji - tam je potrebno jermen odmičnih gredi menjat preventivno, dosti prej kot je predvideno, ker nanj rado kaplja voda in se hitreje postara. To bi najprej priporočil pogledat, če gre za 2.2HDI motor. Poglej tudi kako gre prestavljanje - če je dovolj zanesljiv občutek na prestavni ročici, če ni, je verjetno dotrajan nosilec motorja in potem s prestavljanjem premikaš vse skupaj, zato slab občutek.
Vse ostalo je meni delovalo brez problema z rednim vzdrževanjem.
Drugač super avto, takih enoprostorcev žal več ni v ponudbi.
IL_DIAVOLO ::
Mehaniku reci, da zelis ta in ta model/letnik avta in ti ga naj zrihta. Noben mehanik ne bo s teboj hodil na "izlet".
puginho ::
Ti si šele dober, mehanik naj ne hodi na izlet naj mu pa zrihta avto. Kaj ma on čudežne veze in druge prodajne kanale? Pa s tem cajta zgubi še pa še, razen da mu ne uleti ravno kaka stranka, ki slučajno prodaja avto.
Meizu ::
Niti eden sam salon/prodajalec rabljenih avtomobilov pristane na te finte. Se vsakega do zdaj, kateremu sem te stvari omenil je bil absolutno proti. In to godrnjaje.
Kar bi mogla biti zakonska pravica vsakega posameznika.
Kar bi mogla biti zakonska pravica vsakega posameznika.
imagodei ::
Good point, avto je pred nakupom treba pogledati tudi od spodaj, kar na parkirišču pred BTC bolj težko storiš.
https://www.amzs.si/storitve/pregledi-i...
100 € (90 za člane) oziroma 180€ (160 za člane) za pregled vozila? Ja hudiča, kaj pa, če takole pelješ na pregled 3 avtomobile in ugotoviš, da nobenega ne boš kupil? Recimo, da kupiš šele četrtega. Torej si dal minimalno 360 € za preglede, lahko pa tudi več, če si kakšnega dal pregledat temeljiteje. 500 € ni nezaslišano (4x 160€ = 640€!). Pri nakupu rabljenega avta za 5.000 - 7.000 € to predstavlja že cca 10% vrednosti.
Kaj, če ti tudi pri 4. avtu na pregledu ugotovijo, da ni vreden pol pi*** hladne vode?
Po drugi strani pa itak veš, da kupuješ rabljen avto. Moraš predvidevati naslabše. Malo pa že veš, kaj je treba gledat: a se vrata dobro zapirajo, a na eni strani štrlijo bolj kot na drugi, a so gume na notranji/zunanji strani kaj požrte, a je šolt hebl znucan, a so gumice na stopalkah znucane (sploh če se avto prodaja z 60.000 km prevoženega, šolthebl je pa spoliran, da se oznake niti prebrat ne dajo več) ... In če prestane tak vizualni test, ga daš po nakupu na orenk servis za 400 €.
Tudi če si sam popoln neznalec, pa s sabo vzameš kolega, ki se nekoliko bolj spozna in mu plačaš 50€ za trud, si skupaj še vedno pod 500€.
Ne vem, no... Meni se zdi, da so cene na AMZS vsaj 2x previsoke. Izkušen avtomehanik bo v 15 minutah vedel, a je bil avto karamboliran, priklop na računalnik je trivialen... To je samo lupljenje ljudi.
- Hoc est qui sumus -
Meizu ::
Good point, avto je pred nakupom treba pogledati tudi od spodaj, kar na parkirišču pred BTC bolj težko storiš.
https://www.amzs.si/storitve/pregledi-i...
100 € (90 za člane) oziroma 180€ (160 za člane) za pregled vozila? Ja hudiča, kaj pa, če takole pelješ na pregled 3 avtomobile in ugotoviš, da nobenega ne boš kupil? Recimo, da kupiš šele četrtega. Torej si dal minimalno 360 € za preglede, lahko pa tudi več, če si kakšnega dal pregledat temeljiteje. 500 € ni nezaslišano (4x 160€ = 640€!). Pri nakupu rabljenega avta za 5.000 - 7.000 € to predstavlja že cca 10% vrednosti.
Kaj, če ti tudi pri 4. avtu na pregledu ugotovijo, da ni vreden pol pi*** hladne vode?
Po drugi strani pa itak veš, da kupuješ rabljen avto. Moraš predvidevati naslabše. Malo pa že veš, kaj je treba gledat: a se vrata dobro zapirajo, a na eni strani štrlijo bolj kot na drugi, a so gume na notranji/zunanji strani kaj požrte, a je šolt hebl znucan, a so gumice na stopalkah znucane (sploh če se avto prodaja z 60.000 km prevoženega, šolthebl je pa spoliran, da se oznake niti prebrat ne dajo več) ... In če prestane tak vizualni test, ga daš po nakupu na orenk servis za 400 €.
Tudi če si sam popoln neznalec, pa s sabo vzameš kolega, ki se nekoliko bolj spozna in mu plačaš 50€ za trud, si skupaj še vedno pod 500€.
Ne vem, no... Meni se zdi, da so cene na AMZS vsaj 2x previsoke. Izkušen avtomehanik bo v 15 minutah vedel, a je bil avto karamboliran, priklop na računalnik je trivialen... To je samo lupljenje ljudi.
IMO bi moral obstajat zakon, kjer bi bila to naloga vsakega prodajalca posebej, da ustrezno pregleda vozilo pri neodvisnem mehaniku in za to pridobi ustrezen certifikat, ki bi moral biti potrjen iz strani drzave za tehnicno izpravnost vozila.
Konec koncev - kako pa je sploh mozno, da lahko prodajalci uspesno prodajajo karambolirane avte, ki so ze bili klasificirani kot totalka (torej zvita sasija), pa potem polepljeni nazaj? Tak avto predstavlja hudo nevarnost v primeru prometne nesrece.
Tukaj nas sistem popolnoma popusi, ker taksnih kontrol ni, pa cetudi so (potencialno tehnicni, pa se to je povrsno), so sele takrat, ko si avto ze kupil in nimas kaj dosti nardit ampak pozret sranje.
Naj zaradi mene dvignejo ceno vozil za tistih 200€ ampak jaz bi zelel zraven vsakega imet certifikat o izpravnosti in odgovornost do dolocene mere (v primeru, ce bi se sel prodajalec kot vedno neke smesne naveze z mehaniki in ponarejal certifikate).
imagodei ::
Meni nekaj ni jasno... Slovenci radi nabavljamo rabljene avte iz Nemčije. Ker so baje ful hudi al kaj, pa ker baje Nemci ne nategujejo. Potem se pa izkaže, ne glede na to, a nemški prodajalec nateguje ali ne, nategujejo posredniki. Dobiš karamboliran avto kot nov, prevrtene kilometre, neizpravne avte, ki so ravno toliko "poflikani" da ne delajo težav na testni vožnji...
Ne razumem, zakaj nabavljat rabljene avte iz Nemčije na ta način, ne pa tudi odpeljat se do Avstrije in kupiti rabljen avto v avstrijski avtohiši? Po mojih predvidevanjih (in točno to - zgolj predvidevanja so to), bi avstrijski preprodajalci na avstrijskem trgu morali nategovat bistveno manj?
Zdej, ne vem, a je tolk kolobocij z "uvozom" avta v Slovenijo, a so rabljeni avti v Avstriji toliko dražji kot primerljivi v Sloveniji? Nikdar nisem tega še počel, ne poznam čisto nič, samo sprašujem. Ker mnogo Slovencev živi manj kot 2 uri vožnje od Avstrije; če je tam stanje pri preprodaji rabljenih avtov dosti boljše, potem ne razumem, zakaj bi se nekdo iz Kranja vozil v Maribor ali pa v Novo mesto po avto, ne pa tudi v Beljak ali Celovec?
Ne razumem, zakaj nabavljat rabljene avte iz Nemčije na ta način, ne pa tudi odpeljat se do Avstrije in kupiti rabljen avto v avstrijski avtohiši? Po mojih predvidevanjih (in točno to - zgolj predvidevanja so to), bi avstrijski preprodajalci na avstrijskem trgu morali nategovat bistveno manj?
Zdej, ne vem, a je tolk kolobocij z "uvozom" avta v Slovenijo, a so rabljeni avti v Avstriji toliko dražji kot primerljivi v Sloveniji? Nikdar nisem tega še počel, ne poznam čisto nič, samo sprašujem. Ker mnogo Slovencev živi manj kot 2 uri vožnje od Avstrije; če je tam stanje pri preprodaji rabljenih avtov dosti boljše, potem ne razumem, zakaj bi se nekdo iz Kranja vozil v Maribor ali pa v Novo mesto po avto, ne pa tudi v Beljak ali Celovec?
- Hoc est qui sumus -
Meizu ::
Meni nekaj ni jasno... Slovenci radi nabavljamo rabljene avte iz Nemčije. Ker so baje ful hudi al kaj, pa ker baje Nemci ne nategujejo. Potem se pa izkaže, ne glede na to, a nemški prodajalec nateguje ali ne, nategujejo posredniki. Dobiš karamboliran avto kot nov, prevrtene kilometre, neizpravne avte, ki so ravno toliko "poflikani" da ne delajo težav na testni vožnji...
Ne razumem, zakaj nabavljat rabljene avte iz Nemčije na ta način, ne pa tudi odpeljat se do Avstrije in kupiti rabljen avto v avstrijski avtohiši? Po mojih predvidevanjih (in točno to - zgolj predvidevanja so to), bi avstrijski preprodajalci na avstrijskem trgu morali nategovat bistveno manj?
Zdej, ne vem, a je tolk kolobocij z "uvozom" avta v Slovenijo, a so rabljeni avti v Avstriji toliko dražji kot primerljivi v Sloveniji? Nikdar nisem tega še počel, ne poznam čisto nič, samo sprašujem. Ker mnogo Slovencev živi manj kot 2 uri vožnje od Avstrije; če je tam stanje pri preprodaji rabljenih avtov dosti boljše, potem ne razumem, zakaj bi se nekdo iz Kranja vozil v Maribor ali pa v Novo mesto po avto, ne pa tudi v Beljak ali Celovec?
Vec ali manj zaradi uvoznih stroskov, vkljucno s transportom, ker nimas se homologacije in ne mores avta pripeljat brez prikolice.
Ce se pa najde kaksen res dober deal se pa vcasih kar splaca it skozi vse to. Tudi homologacijo moras delat, kar pri nas dela ze prodajalec.
Blinder ::
Good point, avto je pred nakupom treba pogledati tudi od spodaj, kar na parkirišču pred BTC bolj težko storiš.
https://www.amzs.si/storitve/pregledi-i...
Ko sem dal amzs-ju pregledat avto pred nakupom niso opazli par stvari. Kar me je na koncu stalo 150-200 €. Pac, zelo slabo so pogledali. Odsvetujem.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
#000000 ::
pomojem je prva stvar ki jo narediš pred plačilom rabljenega avta, tehnični pregled, če pade že imaš upravičen razlog nižana cene, vse ostalo so nijanse
imagodei ::
IMO bi bil eden prvih, enostavnih korakov k normalizaciji stanja opustitev oz. celo prepoved določila "videno-kupljeno" v kupoprodajni pogodbi. Že v eni drugi temi smo ugotavljali, da to pod črto itak ne pokriva kar vsega; prodajalec ne sme prikrivati dejanskega stanja avta in če bi nategnjeni kupci imeli dovolj simpl pot do pravice, bi se gotovo marsikdo poslužil uveljavljanja stvarne napake, magari za ceno zasebne tožbe.
Namesto "videno-kupljeno" bi se v pogodbo moralo popisati generalno stanje avta in morebitne očitne napake ter težave, ki jih ima avto. Poleg tega bi se moralo ustrezno zabeležit, kakšne so pravice kupca če odkrije stvarno ali skrito napako, tako v primeru da je prodajalec fizična oseba, ali v primeru, da je prodajalec pravna oseba. Na pogodbi bi tako tudi moralo biti zabeleženo, da prodajalec odgovarja za vse napake na avtu, ki jih je kupcu bodisi zamolčal, bodisi zanje ni vedel pa bi kot običajno skrben lastnik moral vedeti. Prav tako prodajalec odgovarja za napake, če izjavi, da avto nima napak.
Tole dejansko ne spreminja ničesar, kar ne bi že danes veljalo - z izjemo morda tega, da se naredi točen popis stanja (morda celo slike) avta. Npr.: rahlo spraskan lak na sovoznikovih vratih, rahla udrtina na blatniku nad levo zadnjo gumo, ob zagonu motorja cvili jermen, dokler se ne ogreje. Če bi bila pogodba sestavljena na ta način, namesto da vsebuje povsem nepotrebno klavzulo "videno-kupljeno", bi se že zaradi besedila pogodbe marsikateri nategun premislil. Marsikateri nategnjeni kupec pa bi z veseljem odšel do odvetnika in od nateguna izterjal zmanjšanje kupnine (+plačilo stroškov odvetnika).
Namesto "videno-kupljeno" bi se v pogodbo moralo popisati generalno stanje avta in morebitne očitne napake ter težave, ki jih ima avto. Poleg tega bi se moralo ustrezno zabeležit, kakšne so pravice kupca če odkrije stvarno ali skrito napako, tako v primeru da je prodajalec fizična oseba, ali v primeru, da je prodajalec pravna oseba. Na pogodbi bi tako tudi moralo biti zabeleženo, da prodajalec odgovarja za vse napake na avtu, ki jih je kupcu bodisi zamolčal, bodisi zanje ni vedel pa bi kot običajno skrben lastnik moral vedeti. Prav tako prodajalec odgovarja za napake, če izjavi, da avto nima napak.
Tole dejansko ne spreminja ničesar, kar ne bi že danes veljalo - z izjemo morda tega, da se naredi točen popis stanja (morda celo slike) avta. Npr.: rahlo spraskan lak na sovoznikovih vratih, rahla udrtina na blatniku nad levo zadnjo gumo, ob zagonu motorja cvili jermen, dokler se ne ogreje. Če bi bila pogodba sestavljena na ta način, namesto da vsebuje povsem nepotrebno klavzulo "videno-kupljeno", bi se že zaradi besedila pogodbe marsikateri nategun premislil. Marsikateri nategnjeni kupec pa bi z veseljem odšel do odvetnika in od nateguna izterjal zmanjšanje kupnine (+plačilo stroškov odvetnika).
- Hoc est qui sumus -
-valvoline- ::
Meni nekaj ni jasno... Slovenci radi nabavljamo rabljene avte iz Nemčije. Ker so baje ful hudi al kaj, pa ker baje Nemci ne nategujejo. Potem se pa izkaže, ne glede na to, a nemški prodajalec nateguje ali ne, nategujejo posredniki. Dobiš karamboliran avto kot nov, prevrtene kilometre, neizpravne avte, ki so ravno toliko "poflikani" da ne delajo težav na testni vožnji...
Ne razumem, zakaj nabavljat rabljene avte iz Nemčije na ta način, ne pa tudi odpeljat se do Avstrije in kupiti rabljen avto v avstrijski avtohiši? Po mojih predvidevanjih (in točno to - zgolj predvidevanja so to), bi avstrijski preprodajalci na avstrijskem trgu morali nategovat bistveno manj?
Zdej, ne vem, a je tolk kolobocij z "uvozom" avta v Slovenijo, a so rabljeni avti v Avstriji toliko dražji kot primerljivi v Sloveniji? Nikdar nisem tega še počel, ne poznam čisto nič, samo sprašujem. Ker mnogo Slovencev živi manj kot 2 uri vožnje od Avstrije; če je tam stanje pri preprodaji rabljenih avtov dosti boljše, potem ne razumem, zakaj bi se nekdo iz Kranja vozil v Maribor ali pa v Novo mesto po avto, ne pa tudi v Beljak ali Celovec?
V DE ali IT mas vecjo izbiro, v povprecju je vsak avto 30-50% cenejsi kot tle v slo,sploh pa francoske in italijanske znamke. Najcenejsi so v Italiji, je pa znano da talijanosi slabo skrbijo za avte (no, posplosevanje, vendar bi kar drzalo). V AT se ne splaca it po avto, saj so cene podobne k slo. V IT je problem ker ne obstajajo izvozne tablice, pa mors fehtat prodajalca da ti pusti svoje da avto lahko pripeljes v slo z pooblastilom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
solatko ::
Če hočete kupiti solidno ohranjen rabljen avto, se morate seznanit s kakšnim dealerjem, ki že dolga leta počne ravno to, da poceni kupi soliden avto, ga maskira in drago proda.
Osebno imam kolega, ki mi je pomagal pri nakupu najmanj 20 rabljenih vozil in niti enkrat ni prišlo do tega, da bi mi prodajalec skril kakšno napako, če tako na oko ocenim, sva za to pregledala preko 500 vozil in slabše ohranjene ali celo z določenimi napakami, je ocenil tako nizko, da prodajalec ni prodal in sva šla naprej.
Te prekupčevalci imajo naštudirane napake večine znamk in najprej se pozanimajo kako je s tem, potem pregledajo pleh in podvozje in iz malenkosti, ki jih povprečni uporabniki niti ne opazimo, skoraj do km točno ocenijo zbijanje km, eventualne poškodbe na vozilu,.......
Največkrat sem mu pa kak mesec pred nakupom sporočil kaj želim, koliko imam denarja na zlogi za to in mi je potem sam poiskal vozilo.
Povprečno plačane cene kupljenih vozil, so bile za 20-30%-ov nižje, kot povprečno na avtonetu ali pri avtohišah.
Za večino kupljenih pa je bila tudi skoraj v celoti znana zgodovina in kraj servisiranja.
Ker sva dolgoletna prijatelja, me to ni koštalo nič, če odštejem moje servisne storitve na njegovi računalniški opremi in kak obisk bufeta, kjer pa nisem vedno plačnik.
Z mehaniki je pač tako, da celotne kvalitete avta, vsi ne znajo ocenit ali pa poznajo premalo tipov vozil posameznih znamk, predvsem tistih, ki niso ravno nagnjeni k okvaram. Tako, da bi morali za oceno celotnega vozila, s seboj pripeljati še najmanj kleparja in ličarja, pa tudi avtoelektričar bi včasih prav prišel, saj so velikokrat pri rabljenem vozilu, problem elektronska oprama (centralno zaklepanje, senzorji,....), stari mački v preprodaji pa večinoma poznajo skrite napake rabljenih vozil, saj od poznavanja tega pač živijo.
Osebno imam kolega, ki mi je pomagal pri nakupu najmanj 20 rabljenih vozil in niti enkrat ni prišlo do tega, da bi mi prodajalec skril kakšno napako, če tako na oko ocenim, sva za to pregledala preko 500 vozil in slabše ohranjene ali celo z določenimi napakami, je ocenil tako nizko, da prodajalec ni prodal in sva šla naprej.
Te prekupčevalci imajo naštudirane napake večine znamk in najprej se pozanimajo kako je s tem, potem pregledajo pleh in podvozje in iz malenkosti, ki jih povprečni uporabniki niti ne opazimo, skoraj do km točno ocenijo zbijanje km, eventualne poškodbe na vozilu,.......
Največkrat sem mu pa kak mesec pred nakupom sporočil kaj želim, koliko imam denarja na zlogi za to in mi je potem sam poiskal vozilo.
Povprečno plačane cene kupljenih vozil, so bile za 20-30%-ov nižje, kot povprečno na avtonetu ali pri avtohišah.
Za večino kupljenih pa je bila tudi skoraj v celoti znana zgodovina in kraj servisiranja.
Ker sva dolgoletna prijatelja, me to ni koštalo nič, če odštejem moje servisne storitve na njegovi računalniški opremi in kak obisk bufeta, kjer pa nisem vedno plačnik.
Z mehaniki je pač tako, da celotne kvalitete avta, vsi ne znajo ocenit ali pa poznajo premalo tipov vozil posameznih znamk, predvsem tistih, ki niso ravno nagnjeni k okvaram. Tako, da bi morali za oceno celotnega vozila, s seboj pripeljati še najmanj kleparja in ličarja, pa tudi avtoelektričar bi včasih prav prišel, saj so velikokrat pri rabljenem vozilu, problem elektronska oprama (centralno zaklepanje, senzorji,....), stari mački v preprodaji pa večinoma poznajo skrite napake rabljenih vozil, saj od poznavanja tega pač živijo.
Delo krepa človeka
donvito ::
Z mehaniki je pač tako, da celotne kvalitete avta, vsi ne znajo ocenit ali pa poznajo premalo tipov vozil posameznih znamk, predvsem tistih, ki niso ravno nagnjeni k okvaram. Tako, da bi morali za oceno celotnega vozila, s seboj pripeljati še najmanj kleparja in ličarja, pa tudi avtoelektričar bi včasih prav prišel, saj so velikokrat pri rabljenem vozilu, problem elektronska oprama (centralno zaklepanje, senzorji,....), stari mački v preprodaji pa večinoma poznajo skrite napake rabljenih vozil, saj od poznavanja tega pač živijo.
Dobro, da imaš ti kolega, ki je vse v enem. Čudno, da nisi omenil še vulkanizerja, da bi gume preveril.
Osebno imam kolega, ki mi je pomagal pri nakupu najmanj 20 rabljenih vozil in niti enkrat ni prišlo do tega, da bi mi prodajalec skril kakšno napako, če tako na oko ocenim, sva za to pregledala preko 500 vozil
To menjaš vsako leto ali kako ...
A sem lohk tvoj prjatu, bom moral počasi menjat?!
Kakšne strelaš, pa to ni res.
solatko ::
V 45 letih se nabere, glede na to, da nikoli nisem metal stran denarja za novi avto.
Seveda se morajo dobri preprodajalci vozil spoznati, praktično na vse, če nočejo bit nategnjeni in tega mojega kolega, boš zelo težko nategnil s kakšno skrito napako. Človek je v tem poslu že pol stoletja, je po izobrazbi avtomehanik in ima svoj odpad za avtomobile.
Imel boš željo, da bi koga ustrelil, ko te bodo nategnil s kakšnimi zgonjenimi in zakamufliranimi jajci.
Pravim, da se spoprijatelji s kakšnim takim in ne boš imel problemov z nategi. Saj jih je kar veliko in skoraj vsak je vesel novega kolega, ker jih previloma nimajo prav veliko, ravno zaradi poslov, s katerimi se ukvarjajo.
Seveda se morajo dobri preprodajalci vozil spoznati, praktično na vse, če nočejo bit nategnjeni in tega mojega kolega, boš zelo težko nategnil s kakšno skrito napako. Človek je v tem poslu že pol stoletja, je po izobrazbi avtomehanik in ima svoj odpad za avtomobile.
Imel boš željo, da bi koga ustrelil, ko te bodo nategnil s kakšnimi zgonjenimi in zakamufliranimi jajci.
Pravim, da se spoprijatelji s kakšnim takim in ne boš imel problemov z nategi. Saj jih je kar veliko in skoraj vsak je vesel novega kolega, ker jih previloma nimajo prav veliko, ravno zaradi poslov, s katerimi se ukvarjajo.
Delo krepa človeka
SambaShare ::
Mater 500 avtomobilov sta pregledala... Res ceniš svoj čas. Bolj enostavno bi bilo kupiti kar nov avto in furati 10+ let, kot pa vsake dve leti iskati novo rabljeno.
icko ::
Mislim danes je "jaka" znanost odsrfat na mobile.de izbrat avto prečekirat feedback prodajalca in poklicat prevoznika da ti naloži avto in pripelje v slo.
250€ prevoz cca 85€ homologacija in dmv po lestvicah.
Ob 11k€ neto me je avto stal malce manj kot 12k€ + zavarovanje in cestnina. Prišparal 3k€. Avto je top.
250€ prevoz cca 85€ homologacija in dmv po lestvicah.
Ob 11k€ neto me je avto stal malce manj kot 12k€ + zavarovanje in cestnina. Prišparal 3k€. Avto je top.
solatko ::
SambaShare - Ker sem delal precej več km/l kot je povprečje, sem pač kupoval vozila p/p višji srednji razred, za kar pa je potrebno pregledati kar nekaj vozil, saj je v tem segmentu največ goljufij (razna taxi vozila z nekaj 100kkm prevrtenimi nazaj, službena vozila, na katerih se je izmenjalo n voznikov,....).
Če voziš rabljena vozila, ki morajo bit v dobrem stanju in v vseh pogojih vozna, jih potem menjaš na dve leti in zgubiš kake 2-3k€ skupaj z vzdrževanjem, je to stroškovno najbolje.
Nov avto v rangu 30-40k€, niti slučajno ni tako siguren.
Veliko teh kupljenih vozil je prišlo tudi iz tujine, predvsem od trgovcev, ki prodajajo tudi nova vozila teh znamk.
Če voziš rabljena vozila, ki morajo bit v dobrem stanju in v vseh pogojih vozna, jih potem menjaš na dve leti in zgubiš kake 2-3k€ skupaj z vzdrževanjem, je to stroškovno najbolje.
Nov avto v rangu 30-40k€, niti slučajno ni tako siguren.
Veliko teh kupljenih vozil je prišlo tudi iz tujine, predvsem od trgovcev, ki prodajajo tudi nova vozila teh znamk.
Delo krepa človeka
fosil ::
Osebno imam kolega, ki mi je pomagal pri nakupu najmanj 20 rabljenih vozil in niti enkrat ni prišlo do tega, da bi mi prodajalec skril kakšno napako, če tako na oko ocenim, sva za to pregledala preko 500 vozil in slabše ohranjene ali celo z določenimi napakami, je ocenil tako nizko, da prodajalec ni prodal in sva šla naprej.
...
Ker sva dolgoletna prijatelja, me to ni koštalo nič, če odštejem moje servisne storitve na njegovi računalniški opremi in kak obisk bufeta, kjer pa nisem vedno plačnik.
...
Popolnoma neuporaben post, ki nikomur ne pomaga nič.
Lepo da imaš kolega, ampak to ni debate te teme.
Tako je!
puginho ::
Solatko, tvoj kolega mehanik je trajno brezposeln? Ne poznam namreč enega dobrega mehanika ki ima cajt par avtov pogledat, kaj šele 500.
starfotr ::
Glede "videno kupljeno" imam tudi sam nekaj resnih pomislekov.
Enkrat aem bil na dražbi in smo lahko predmete samo gledali, ni jih bilo mogoče prižgati, ker izvršitelj ni dovolil, čeprav bi jih lahko.
Tudi njemu se fre, da je prodano čim več, čeprav nategne dražitelje. Jaz se na srečo nisem nategnil, kolega se je, ker je kupil pokvarjeno robo na dražbi. Vendar nimaš kaj, požreti moraš to tveganje. Čeprav fer ni.
Vsi bi morali dajati garancije na robo, tudi na rabljene izdelke.
Enkrat aem bil na dražbi in smo lahko predmete samo gledali, ni jih bilo mogoče prižgati, ker izvršitelj ni dovolil, čeprav bi jih lahko.
Tudi njemu se fre, da je prodano čim več, čeprav nategne dražitelje. Jaz se na srečo nisem nategnil, kolega se je, ker je kupil pokvarjeno robo na dražbi. Vendar nimaš kaj, požreti moraš to tveganje. Čeprav fer ni.
Vsi bi morali dajati garancije na robo, tudi na rabljene izdelke.
matobeli ::
Garancija je namenjena temu da proizvajalec ne naredi izdelka ki bo preveč slab že iz tovarne.
Bi bilo mogoče tudi za rabljena vozila, ampak imamo raje nižjo ceno. Če želiš 1 leto garancije bi morala bit garancija vsaj 500-1000eur za srednji razred vozil. Enako visoka bi bila pri avtu za 10keur ali takem za 2k. Oziroma celo dražja pri takem za 2k.
Dokler pa najraje kupujemo golfe in pasate z prevrtenimi kilometri pa je itak irelevantno govorit o garanciji ker itak že v začetku podatki ne štimajo.
Kdor želi garancijo in brezhibno delovanje pač kupi nov avto.
Bi bilo mogoče tudi za rabljena vozila, ampak imamo raje nižjo ceno. Če želiš 1 leto garancije bi morala bit garancija vsaj 500-1000eur za srednji razred vozil. Enako visoka bi bila pri avtu za 10keur ali takem za 2k. Oziroma celo dražja pri takem za 2k.
Dokler pa najraje kupujemo golfe in pasate z prevrtenimi kilometri pa je itak irelevantno govorit o garanciji ker itak že v začetku podatki ne štimajo.
Kdor želi garancijo in brezhibno delovanje pač kupi nov avto.
Markus386 ::
Nekaj je garancija, nekaj pa skrita napaka
Garancija ti krije vse napake, ki se pojavijo nekaj časa po nakupu, neglede na to, kdaj je dejansko do napake prišlo, skrita napaka je pa napaka, za katero je prodajalec vedel, pa jo je prikril, ali "provizoriš" popravil, brez da bi povedal stranki. Torej če se avto po eni uri vožnje na AC začne pregrevat, tega seveda ne boš opazil pri pregledu, prejšnji lastnik je pa za to najverjetneje vedel. Prav tako so razne skrite napake v primeru škode na avtu (ki ni bila jasno povedana kupcu), torej od tega, da je bil avto karamboliran, do raznih prerjavenih delov na hitro zakitanih in prebarvanih, da se na prvi pogled ne vidi, ampak po prvi zimi, bo vse razpadlo.
V primeru skrite napake seveda lahko uveljavljas skodo pri prodajalcu (mislim, da gre pri fizicnih osebah tudi), ampak je postopek ponavadi dolg, in se resuje na sodiscu.
Garancija je pa seveda vracunana v ceno, in krije svasta.. tudi potrosni material, ce za unicenje ni kriva neprimerna uporaba, ali navadna obraba (torej ce ti drugi dan voznje novega avta crkne kesenonka, ti to seveda krije garancija).
Garancija ti krije vse napake, ki se pojavijo nekaj časa po nakupu, neglede na to, kdaj je dejansko do napake prišlo, skrita napaka je pa napaka, za katero je prodajalec vedel, pa jo je prikril, ali "provizoriš" popravil, brez da bi povedal stranki. Torej če se avto po eni uri vožnje na AC začne pregrevat, tega seveda ne boš opazil pri pregledu, prejšnji lastnik je pa za to najverjetneje vedel. Prav tako so razne skrite napake v primeru škode na avtu (ki ni bila jasno povedana kupcu), torej od tega, da je bil avto karamboliran, do raznih prerjavenih delov na hitro zakitanih in prebarvanih, da se na prvi pogled ne vidi, ampak po prvi zimi, bo vse razpadlo.
V primeru skrite napake seveda lahko uveljavljas skodo pri prodajalcu (mislim, da gre pri fizicnih osebah tudi), ampak je postopek ponavadi dolg, in se resuje na sodiscu.
Garancija je pa seveda vracunana v ceno, in krije svasta.. tudi potrosni material, ce za unicenje ni kriva neprimerna uporaba, ali navadna obraba (torej ce ti drugi dan voznje novega avta crkne kesenonka, ti to seveda krije garancija).
freezby ::
@nodrim
Če si odločen za C8/Peugeot 807, se ti ga splača peljat na pregled k Jerovšku v Grosuplje. Za PSA so kar tata mata v in okoli Ljubljane. Mrbit ti celo oni kakšnega najdejo, meni so ga.
Drugače zelo zanimiv eurovan: prostoren, udoben, a tudi šlampasto narejen, kjer napak niso odpravili tudi po 10 letih proizvodnje ter ima kar nekaj for. Zanimiv, da so pravi kombiji iz iste fabrike in zakona PSA+Fiat veliko zanesljivejši ter trpežnejši.
Če si odločen za C8/Peugeot 807, se ti ga splača peljat na pregled k Jerovšku v Grosuplje. Za PSA so kar tata mata v in okoli Ljubljane. Mrbit ti celo oni kakšnega najdejo, meni so ga.
Drugače zelo zanimiv eurovan: prostoren, udoben, a tudi šlampasto narejen, kjer napak niso odpravili tudi po 10 letih proizvodnje ter ima kar nekaj for. Zanimiv, da so pravi kombiji iz iste fabrike in zakona PSA+Fiat veliko zanesljivejši ter trpežnejši.
FTad ::
-valvoline- je izjavil:
Meni nekaj ni jasno... Slovenci radi nabavljamo rabljene avte iz Nemčije. Ker so baje ful hudi al kaj, pa ker baje Nemci ne nategujejo. Potem se pa izkaže, ne glede na to, a nemški prodajalec nateguje ali ne, nategujejo posredniki. Dobiš karamboliran avto kot nov, prevrtene kilometre, neizpravne avte, ki so ravno toliko "poflikani" da ne delajo težav na testni vožnji...
Ne razumem, zakaj nabavljat rabljene avte iz Nemčije na ta način, ne pa tudi odpeljat se do Avstrije in kupiti rabljen avto v avstrijski avtohiši? Po mojih predvidevanjih (in točno to - zgolj predvidevanja so to), bi avstrijski preprodajalci na avstrijskem trgu morali nategovat bistveno manj?
Zdej, ne vem, a je tolk kolobocij z "uvozom" avta v Slovenijo, a so rabljeni avti v Avstriji toliko dražji kot primerljivi v Sloveniji? Nikdar nisem tega še počel, ne poznam čisto nič, samo sprašujem. Ker mnogo Slovencev živi manj kot 2 uri vožnje od Avstrije; če je tam stanje pri preprodaji rabljenih avtov dosti boljše, potem ne razumem, zakaj bi se nekdo iz Kranja vozil v Maribor ali pa v Novo mesto po avto, ne pa tudi v Beljak ali Celovec?
V DE ali IT mas vecjo izbiro, v povprecju je vsak avto 30-50% cenejsi kot tle v slo,sploh pa francoske in italijanske znamke. Najcenejsi so v Italiji, je pa znano da talijanosi slabo skrbijo za avte (no, posplosevanje, vendar bi kar drzalo). V AT se ne splaca it po avto, saj so cene podobne k slo. V IT je problem ker ne obstajajo izvozne tablice, pa mors fehtat prodajalca da ti pusti svoje da avto lahko pripeljes v slo z pooblastilom.
Drzi, da je veliko vecja izbira, sploh Passatov. Npr letnik 2015 (zadnji model B8) je modelov na prodaj malo morje, saj se je firmam iztekla lizing pogodba, sedaj pa jih avtohise prodajajo naprej. Res pa, da so vecinoma samo Comfortline trim, pa vsi po cca 150kkm.
hobbit ::
@nodrim
iščeš nekaj tazga: http://www.mtl.si/sl/svetovanje/svetova...
Kot je že par ljudi pred mano omenilo, tip je v redu, preverjen.
iščeš nekaj tazga: http://www.mtl.si/sl/svetovanje/svetova...
Kot je že par ljudi pred mano omenilo, tip je v redu, preverjen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hobbit ()
krneki0001 ::
Drzi, da je veliko vecja izbira, sploh Passatov. Npr letnik 2015 (zadnji model B8) je modelov na prodaj malo morje, saj se je firmam iztekla lizing pogodba, sedaj pa jih avtohise prodajajo naprej. Res pa, da so vecinoma samo Comfortline trim, pa vsi po cca 150kkm.
Magičnih 150kkm. Potem pa greš na servis in tam zveš, da imajo vsi čez 400kkm, ker trgovski potniki delajo 200kkm na leto.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
link_up ::
pa jade, rabljen avto in moji zivci...novega se kupi, kaj bos s starimi jajci.
In and Out
Furbo ::
Good point, avto je pred nakupom treba pogledati tudi od spodaj, kar na parkirišču pred BTC bolj težko storiš.
https://www.amzs.si/storitve/pregledi-i...
Koliko časa traja tak pregled ter, če ima kdo izkušnje koliko časa čakaš v povprečju? Prodajalec nima veliko časa, ima še eno ponudbo.
Kar naj najprej pelje tistemu ta drugemu pokazat, potem bo imel pa dovolj časa zate. Nateg.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
jizzer ::
Drzi, da je veliko vecja izbira, sploh Passatov. Npr letnik 2015 (zadnji model B8) je modelov na prodaj malo morje, saj se je firmam iztekla lizing pogodba, sedaj pa jih avtohise prodajajo naprej. Res pa, da so vecinoma samo Comfortline trim, pa vsi po cca 150kkm.
IMO do 200kkm, je ok.
krneki0001 je izjavil:
Magičnih 150kkm. Potem pa greš na servis in tam zveš, da imajo vsi čez 400kkm, ker trgovski potniki delajo 200kkm na leto.
Itak se na računalniku vidi kako je na stvari. Če je kot opisuješ pa ga pelaš nazaj. Problem?
krneki0001 ::
Če ga kupiš v nemčiji, pa pripelješ sem, potem pa ugotoviš napake, ga boš peljal nazaj?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
andromedar ::
Jaz sem pred mnogimi leti peljal rabljen avto, ki sem ga kupoval na original servis (Citroen Jerovšek Grosuplje), kjer so ga priklopili na računalnik. Po njihovem je bilo vse ok (razen en grelec kabine) Računali niso nič.
Kasneje se je izkazalo, da je z avtom svašta narobe :)
Kasneje se je izkazalo, da je z avtom svašta narobe :)
Eh?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: andromedar ()
jizzer ::
krneki0001 je izjavil:
Če ga kupiš v nemčiji, pa pripelješ sem, potem pa ugotoviš napake, ga boš peljal nazaj?
Če je potrebno tudi. V primeru da ugotoviš za prevrtene kilometre, se boš kaj hitro dogovoril z prodajalcem. Kazni so pri nas visoke, v nemčiji pa par-kratnik naših. Res je da maš jebo, cajt in živci ti grejo, ampak v takem scenariju moreš to pač pozabit, če za avto raskiraš prihranke. Rešit pa se da vse, če se znaš malo znajt in se ne pustiš jebat.
edit: pa ne da čakaš pol leta, da boš preveril kilometre. To se dela takoj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jizzer ()
krneki0001 ::
V sloveniji ne moreš prodajalcu dokazat, da je nekdo prevrtel kilometre, pa boš to v tujini?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 168316 (9314) | fujtajksel |
» | Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 87213 (56299) | hojnikb |
» | Iščem prvi avto. Budget od 5 do 8k. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 33089 (29145) | tomhuggins |
» | Kilometre pri avtu se z lahkoto prilagodi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38863 (27607) | shadeX |
» | Karambolirano voziloOddelek: Na cesti | 12500 (10575) | Martin Krpan |