Forum » Na cesti » Karambolirano vozilo
Karambolirano vozilo
nadlipnik ::
Malo gledam oglase za avtomobile na avto.net. Zadnjič sem si enega ogledoval s tastom. Za avto je pisalo da je nekarambolirano. Po podrobnejšem pregledu sva ugotovila, da je bil menjan blatnik, luč in odbijač. Sam prodajalec je najprej zatrjeval, da je avto nekaramboliran. Po tistem ko sem ga vprašal kaj je bilo z avtom, je postal ves živčen in aroganten.
Zanima me, kaj lahko sploh naredim, če kupim avto, za katerega piše da je nekaramboliran, vendar čez čas ugotovim, da je bil? Imam sploh kako možnost za reklamacijo, vračila dela kupnine ali kar koli podobnega?
Zanima me, kaj lahko sploh naredim, če kupim avto, za katerega piše da je nekaramboliran, vendar čez čas ugotovim, da je bil? Imam sploh kako možnost za reklamacijo, vračila dela kupnine ali kar koli podobnega?
mitja73 ::
Si siguren da bo na kopoprodajni pogodbi ali računu sploh pisalo da je nekaramboliran ? ;-)
nadlipnik ::
Najbrš da ne. Samo bedasto se mi zdi, da se vozim 100 km v eno smer, potem mi človek v faco pravi, da je nekaramaboliran, kar tudi piše na avto.net.
Lahko bi zahteval, da na pogodbi napiše, da je nekaramboliran in potem videl njegov odziv... Že to bi bilo nekaj.
Lahko bi zahteval, da na pogodbi napiše, da je nekaramboliran in potem videl njegov odziv... Že to bi bilo nekaj.
Aston_11 ::
Nekaramboliran po mnenju prodajalcev pomeni, da je bil popravljen in da sedaj ni karamboliran. Napiše se z besedo v oglas, nepoškodovano, nekarambolirano, kar pa ne pomeni, da ni bilo kdaj poškodovano in nato popravljeno, ter da ni bilo kdaj karambolirano in nato popravljeno. Oglase je treba brati dobesedno in si pod slabo varianto zamisliti pomen še slabše, potem si nekako tam, kjer pričakuješ, da bi moral biti.
WarpedGone ::
Največ kar lahko narediš je, da ko boš prodajal avto, se ne greš takšnih for.
Folk ma ful povedat čez prodajalce avtomobilov, ko pa je treba avto prodat, pa vsa morala nekam izpuhti in uporabijo vse znane in neznane trike, da napihnejo ceno.
Folk ma ful povedat čez prodajalce avtomobilov, ko pa je treba avto prodat, pa vsa morala nekam izpuhti in uporabijo vse znane in neznane trike, da napihnejo ceno.
Zbogom in hvala za vse ribe
GrimReaper ::
Drugače se tudi sam precej držim načela česar nočeš sebi, ne delaj drugim. Ampak je treba zastopit, da če v oglas napišem, da sem zvil roko 4 leta nazaj, ne bo noben klical, čeprav je bilo vse kar je bilo skrivljeno, zamenjano in kvalitetno popravljeno.
To, da je treba opravit veliki servis, pa kdaj je bilo nazadnje menjano olje, se pa seveda pove.
To, da je treba opravit veliki servis, pa kdaj je bilo nazadnje menjano olje, se pa seveda pove.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Zheegec ::
Malo gledam oglase za avtomobile na avto.net. Zadnjič sem si enega ogledoval s tastom. Za avto je pisalo da je nekarambolirano. Po podrobnejšem pregledu sva ugotovila, da je bil menjan blatnik, luč in odbijač. Sam prodajalec je najprej zatrjeval, da je avto nekaramboliran. Po tistem ko sem ga vprašal kaj je bilo z avtom, je postal ves živčen in aroganten.
Zanima me, kaj lahko sploh naredim, če kupim avto, za katerega piše da je nekaramboliran, vendar čez čas ugotovim, da je bil? Imam sploh kako možnost za reklamacijo, vračila dela kupnine ali kar koli podobnega?
Če je bil avto popravljen, potem ne gre za karambolirano vozilo.
Če je pa pisalo: "avto v svoji zgodovini ni doživel nobene nesreče" se gre pa za zavajanje.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Olórin ::
Malo gledam oglase za avtomobile na avto.net. Zadnjič sem si enega ogledoval s tastom. Za avto je pisalo da je nekarambolirano. Po podrobnejšem pregledu sva ugotovila, da je bil menjan blatnik, luč in odbijač. Sam prodajalec je najprej zatrjeval, da je avto nekaramboliran. Po tistem ko sem ga vprašal kaj je bilo z avtom, je postal ves živčen in aroganten.
Zanima me, kaj lahko sploh naredim, če kupim avto, za katerega piše da je nekaramboliran, vendar čez čas ugotovim, da je bil? Imam sploh kako možnost za reklamacijo, vračila dela kupnine ali kar koli podobnega?
Če je bil avto popravljen, potem ne gre za karambolirano vozilo.
Če je pa pisalo: "avto v svoji zgodovini ni doživel nobene nesreče" se gre pa za zavajanje.
od admina bi več inteligence pričakoval.
citiram iz SSKJ:
karambolírati -am dov. in nedov. (ȋ) ekspr. udariti z vozečim vozilom, navadno ob drugo vozeče vozilo; zaleteti se, trčiti: na poti sta ubežnika karambolirala in se vrnila z avtobusom / lani je vsak tretji avtobus karamboliral // preh. poškodovati z udarcem, trčenjem: karambolirati avto karambolíran -a -o: karambolirani avtomobili ♪
Če je bil avto nekoč zaleten je karamboliran. Konec debate.
Avto je bil poškodovan, ampak je popravljen. Če piše karkoli drugega, je zavajanje.
Edino kar lahko rečeš je to, da je v brezhibnem stanju. Na ta način ne zavajaš ničesar saj tudi če je bil kdaj razbit, nekega problema ni, če je popravljen v 100% brezhibno stanje.
M
Zanima me, kaj lahko sploh naredim, če kupim avto, za katerega piše da je nekaramboliran, vendar čez čas ugotovim, da je bil? Imam sploh kako možnost za reklamacijo, vračila dela kupnine ali kar koli podobnega?
pazi kaj kupuješ.
Sicer pa, če je bil avto karamboliran in je korektno popravljen jaz ne vidim nobenega problema v tem. Če avto dela 100% in izgleda 100% potem je pač 100%.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Tavher ::
Malo je dobro tudi razčistiti kaj pomeni da je bil avto karamboliran. Menjan blatnik in luč nekako res ne spadata pod nek težji karambol, zaradi katerega avto ne bi bil vreden nakupa. Če je bil dobro popravljen seveda. Blatniki so danes večinoma iz aluminija in ga mimogrede na kakšnem koritu dobro razmesariš, na plastični luči pa tudi mimogrede kaj poči že če se samo dobro nasloniš kam.
Sam sem na svojem avtu zamenjal oba blatnika z novima, ker ju je močno načela rja. Delo je opravil dober ličar. Lahko pa bi prišel ceneje skozi in bi za silo popravili in spacali skupaj. Kaj zdaj, avto karamboliran in nikakor za kupit?
Sam sem na svojem avtu zamenjal oba blatnika z novima, ker ju je močno načela rja. Delo je opravil dober ličar. Lahko pa bi prišel ceneje skozi in bi za silo popravili in spacali skupaj. Kaj zdaj, avto karamboliran in nikakor za kupit?
MadMax ::
Saj ni problem besedno dlakocepstvo.
Eni so pač v svojem lastnem poštenju sveto prepričani, da bodo dobili za par evrov 15 let star avto, ki bo bolj nov kot nov, ker pač v oglasu tako piše.
Pa itak ni to samo pri rabljenih avtih tako...
Eni so pač v svojem lastnem poštenju sveto prepričani, da bodo dobili za par evrov 15 let star avto, ki bo bolj nov kot nov, ker pač v oglasu tako piše.
Pa itak ni to samo pri rabljenih avtih tako...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Olórin ::
Sam sem na svojem avtu zamenjal oba blatnika z novima, ker ju je močno načela rja. Delo je opravil dober ličar. Lahko pa bi prišel ceneje skozi in bi za silo popravili in spacali skupaj. Kaj zdaj, avto karamboliran in nikakor za kupit?
pač poveš da si menjal oba blatnika zaradi rje. Poveš kateremu profesionalcu si dal rjo odstraniti in na novo barvati.
Saj ni problem besedno dlakocepstvo.
Eni so pač v svojem lastnem poštenju sveto prepričani, da bodo dobili za par evrov 15 let star avto, ki bo bolj nov kot nov, ker pač v oglasu tako piše.
Pa itak ni to samo pri rabljenih avtih tako...
Ne boš verjel, tudi 15 let star avto je lahko brez karambola.
In ja, zavajanje je kaznivo. Pa naj gre za 15 let star odličen oldtimer ali novo vozilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Mare2 ::
Če je bil avto nekoč zaleten je karamboliran. Konec debate.
je bil karamboliran
in ne
je karamboliran.
Pretekli čas se niste učili v šoli ali si pa šprical. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Malajlo ::
Namesto karamboliran, uporabi besedo pokvarjen. Ti bodo časi in pomen bolj jasni. Pomensko pa besedo razbit.
Avto je pokvarjen, avto je bil pokvarjen. Če dela (ni nikjer vidna (očitna) posledica karambola), potem pač ni pokvarjen (razbit).
Šolski sistem je res zašel...
Avto je pokvarjen, avto je bil pokvarjen. Če dela (ni nikjer vidna (očitna) posledica karambola), potem pač ni pokvarjen (razbit).
Šolski sistem je res zašel...
solatko ::
Vozilo, ki je bilo karambolirano, nikakor ni enako vozilu, ki ni bilo, še tak mojster, iz razbitega vozila ne naredi novega. To je pač popravljeno vozilo in v oglasih se smiselno uporablja, vozilo je nekarambolirano, torej v svoji zgodovini ni bilo poškodovano v prometni nesreči.
Dejansko je razlika veliko večja, kot si tukaj nekateri predstavljate.
Recimo vozila Volvo imajo sprednji konec sestavljen tako, da je mašina v posebnem ležišču, ki ima funkcijo, da v primeru prometne nesreče, mašina zleze pod vozilo in ne v vozilo.
Ko ima Volvo malo močnejši trk, se te zadeve premaknejo in ob popravilu, se tega ne da uštimat, kot je to pri novem vozilu, zato ta vozila pri sorazmerno lahkih prometnih nesrečah, doživijo totalko. Taka vozila kupijo kleparji in jih uredijo, prodajo izven države, opravijo tehnični pregled in tako vozilo potem nadaljuje svojo pot v drugi državi, tehnično neizpravno in niti slučajno tako varno, kot je bilo novo.
V prometno razvitih državah, tako vozilo ne moreš več registrirat in je uporabno za rezervne dele.
Kolegu so pri kontroli prometa, v Nemčiji, takoj za mejo, dali dve možnosti, da se obrne in zapusti državo (avto je bil v evidenci totalk - odstranjen iz prometa) ali, da pusti vozilo in se posluži rentacar-ja, oziroma izposoje vozila.
Normalno se je odpeljal nazaj in pri prodajalcu dosegel vračilo denarja in kupil drugo vozilo.
Popravljaš lahko ekonomsko totalko, vozila, katera se ne dajo spravit v prvotno stanje pa se označi s totalko in tako vozilo ne more več na cesto.
Zato pazljivo pri nakupu rabljenih vozil iz tujine, ker je med njimi kar nekaj, na oko lepo poštimanih totalk.
V oglasih prodajalec izjavlja, da vozilo ni bilo karambolirano - torej je zadeva slovnično dovolj jasna, kaj je hotel s tem povedat. Razbita vozila se prodaja z oznako - poškodovano - karambolirano.
Dejansko je razlika veliko večja, kot si tukaj nekateri predstavljate.
Recimo vozila Volvo imajo sprednji konec sestavljen tako, da je mašina v posebnem ležišču, ki ima funkcijo, da v primeru prometne nesreče, mašina zleze pod vozilo in ne v vozilo.
Ko ima Volvo malo močnejši trk, se te zadeve premaknejo in ob popravilu, se tega ne da uštimat, kot je to pri novem vozilu, zato ta vozila pri sorazmerno lahkih prometnih nesrečah, doživijo totalko. Taka vozila kupijo kleparji in jih uredijo, prodajo izven države, opravijo tehnični pregled in tako vozilo potem nadaljuje svojo pot v drugi državi, tehnično neizpravno in niti slučajno tako varno, kot je bilo novo.
V prometno razvitih državah, tako vozilo ne moreš več registrirat in je uporabno za rezervne dele.
Kolegu so pri kontroli prometa, v Nemčiji, takoj za mejo, dali dve možnosti, da se obrne in zapusti državo (avto je bil v evidenci totalk - odstranjen iz prometa) ali, da pusti vozilo in se posluži rentacar-ja, oziroma izposoje vozila.
Normalno se je odpeljal nazaj in pri prodajalcu dosegel vračilo denarja in kupil drugo vozilo.
Popravljaš lahko ekonomsko totalko, vozila, katera se ne dajo spravit v prvotno stanje pa se označi s totalko in tako vozilo ne more več na cesto.
Zato pazljivo pri nakupu rabljenih vozil iz tujine, ker je med njimi kar nekaj, na oko lepo poštimanih totalk.
V oglasih prodajalec izjavlja, da vozilo ni bilo karambolirano - torej je zadeva slovnično dovolj jasna, kaj je hotel s tem povedat. Razbita vozila se prodaja z oznako - poškodovano - karambolirano.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
letmein ::
To kar pravi solatko je res, nam je profesor(dosti dela kot sodni izvedenec) povedal primer, ko je nekdo šel zaradi tako "popravljenega" avta 2m pod zemljo, ker je avto na trk reagiral popolnoma drugače kot je bil skonstruiran, pa ni bila velika hitrost.
Siddh ::
Zato se išče nekaramboliran avto. Nikoli ne veš kako hudo je bil avto poškodovan. Vem za primer, ko je nekdo prevrnil puntota, s sosedom sta skupaj iz dveh uničenih puntov zavarila skupaj enega, dala ličarju prelakirati in prodala kot brezhiben avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Siddh ()
Tavher ::
Sam sem na svojem avtu zamenjal oba blatnika z novima, ker ju je močno načela rja. Delo je opravil dober ličar. Lahko pa bi prišel ceneje skozi in bi za silo popravili in spacali skupaj. Kaj zdaj, avto karamboliran in nikakor za kupit?
pač poveš da si menjal oba blatnika zaradi rje. Poveš kateremu profesionalcu si dal rjo odstraniti in na novo barvati.
Sem že prodajal sam avto, brez skrbi. Takšne zadeve razlagaš kupcu in vse kar slišiš nazaj je da lažeš, da je bilo nekaj delano in karambolirano, to nič ni vredno... Pa pojte kupit nov avto v salon!
Olórin ::
to je potem razlika ali hočeš biti dilerček in služit ali pa bi se rad znebil avta.
Nov avto itak kupiš takrat, ko si ga lahko privoščil plačati 100%. Ne pa da pričakuješ da boš starega prodal in s tem denarjem kupil novega. V tem primeru si ga namreč _ne moreš privoščiti_.
ja, to je ta problematika ja. ali je avto popravljen korektno ali pa je nekaj spacano skupaj.
Avto, ki je bil tako daleč poškodovan, kot je bil Ford v tem posnetku, je smrtno nevaren. Če pa se je menjal le odbijač zaradi nesreče pri parkiranju pa je seveda drugačna zgodba.
Nov avto itak kupiš takrat, ko si ga lahko privoščil plačati 100%. Ne pa da pričakuješ da boš starega prodal in s tem denarjem kupil novega. V tem primeru si ga namreč _ne moreš privoščiti_.
Zato se išče nekaramboliran avto. Nikoli ne veš kako hudo je bil avto poškodovan. Vem za primer, ko je nekdo prevrnil puntota, s sosedom sta skupaj iz dveh uničenih puntov zavarila skupaj enega, dala ličarju prelakirati in prodala kot brezhiben avto.
ja, to je ta problematika ja. ali je avto popravljen korektno ali pa je nekaj spacano skupaj.
Avto, ki je bil tako daleč poškodovan, kot je bil Ford v tem posnetku, je smrtno nevaren. Če pa se je menjal le odbijač zaradi nesreče pri parkiranju pa je seveda drugačna zgodba.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
M-XXXX ::
Vozilo, ki je bilo karambolirano, nikakor ni enako vozilu, ki ni bilo, še tak mojster, iz razbitega vozila ne naredi novega. To je pač popravljeno vozilo in v oglasih se smiselno uporablja, vozilo je nekarambolirano, torej v svoji zgodovini ni bilo poškodovano v prometni nesreči.
Dejansko je razlika veliko večja, kot si tukaj nekateri predstavljate.
Mati se je pri parkingu naslonila na zadnji odbijač. Celotno zadevo se je seveda poštimalo na uradnem servisu (odbijač se je menjal). Kaj zdaj? Je vozilo razbito ali ne? Vse kar je bilo poškodovano je bilo menjano (ni bilo hitrosti 10km/h). Ali je vozilo karambolirano ter zakaj?
tomaz- ::
stvar je v taka:
vozilo ni nekaramobilirano: vozilo je v DEJANSKEM zatečenem stanju nekarambolirano..
Vozilo nikoli karambolirano: vozilo NIKOLI ni bilo nikamor udarjeno, poškodovano..
Ta terminologija je čist simpl, nekateri pač to v oglasih s pridom izkoriščajo..NI pa to zavajanje, to dejansko JE tako, kot piše.. Vozilo pač trenutno in danes NI karambolirano.. Če pa nikoli ni bilo, je pa drugo vprašanje in druga terminologija..
vozilo ni nekaramobilirano: vozilo je v DEJANSKEM zatečenem stanju nekarambolirano..
Vozilo nikoli karambolirano: vozilo NIKOLI ni bilo nikamor udarjeno, poškodovano..
Ta terminologija je čist simpl, nekateri pač to v oglasih s pridom izkoriščajo..NI pa to zavajanje, to dejansko JE tako, kot piše.. Vozilo pač trenutno in danes NI karambolirano.. Če pa nikoli ni bilo, je pa drugo vprašanje in druga terminologija..
Yacked2 ::
stvar je v taka:
vozilo ni nekaramobilirano: vozilo je v DEJANSKEM zatečenem stanju nekarambolirano..
Vozilo nikoli karambolirano: vozilo NIKOLI ni bilo nikamor udarjeno, poškodovano..
Ta terminologija je čist simpl, nekateri pač to v oglasih s pridom izkoriščajo..NI pa to zavajanje, to dejansko JE tako, kot piše.. Vozilo pač trenutno in danes NI karambolirano.. Če pa nikoli ni bilo, je pa drugo vprašanje in druga terminologija..
Kaj pa če podrgneš blatnik ob sosedovo korito ?
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!
Olórin ::
stvar je v taka:
vozilo ni nekaramobilirano: vozilo je v DEJANSKEM zatečenem stanju nekarambolirano..
Vozilo nikoli karambolirano: vozilo NIKOLI ni bilo nikamor udarjeno, poškodovano..
Ta terminologija je čist simpl, nekateri pač to v oglasih s pridom izkoriščajo..NI pa to zavajanje, to dejansko JE tako, kot piše.. Vozilo pač trenutno in danes NI karambolirano.. Če pa nikoli ni bilo, je pa drugo vprašanje in druga terminologija..
define karambolirano. Ali je zate to malo butnen odbijač, ki se ga brez problema zamenja ali pa je to na novo varjena šasija? Si zvil prednjo vezno steno?
Ali je to menjana zadnja vezna stena? Ali je to na novo privarjena prednja stiskljiva cona?
Če si avto kdaj malo butnil in nato menjal odbijač... ajde, vredu. Če je bil karambol in so ti na novo bilokaj varili pa verjemi da takega avta nočeš kupiti. Ker je smrtno nevaren.
Zato ob nakupu rabljenega avta daš tistih nekaj EUR in daš avto kompletno pregledat strokovnjakom, pregledaš debelino barve, lasersko pregledaš obliko karoserije, pregledaš podvozje. skratka vse.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
tomaz- ::
Nisem nikjer napisal, kaj bi kdo kupil.. larambolirano vozilo je pa seveda lahko smao zbit odbijač, ali pa totalka..V vsakem primeru je karambolirano.. Definicija karambola je taka, kot je, jakost le-tega pa je čisto drugi pojem...
Olórin ::
fora je da če je vozilo karambolirano je konec. Tudi če se ga popravi je pač karambolirano. tu ni kaj debatirat. Avto, ki je bil karamboliran, nikoli več ne bo tak kot je prišel iz tekočega traku.
Avto je lahko le nekaramboliran, karamboliran in "karamboliran ter popravljen".
Estetsko in funkcijsko se ga lahko spravi nazaj na stopnjo novega vozila. Kar se tiče varnosti v smislu zmečkljivih con pa je zelo kritično in zahteva izjemno natančen pregled. Razen če ti je vseeno za svoje življenje in žviljenja vseh v avtu.
dejstvo pa ostaja da avto, ki je bil karamboliran, z nobeno možno magijo ne more postati več nekaramboliran. Tega ni, kakorkoli te v to ciganski preprodajalci prepričujejo.
Avto je lahko le nekaramboliran, karamboliran in "karamboliran ter popravljen".
Estetsko in funkcijsko se ga lahko spravi nazaj na stopnjo novega vozila. Kar se tiče varnosti v smislu zmečkljivih con pa je zelo kritično in zahteva izjemno natančen pregled. Razen če ti je vseeno za svoje življenje in žviljenja vseh v avtu.
dejstvo pa ostaja da avto, ki je bil karamboliran, z nobeno možno magijo ne more postati več nekaramboliran. Tega ni, kakorkoli te v to ciganski preprodajalci prepričujejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
St235 ::
Oznaka karambolirano je tukaj bolj kot ne brezveze glede na povedano. Dosti bolj smiselno bi bilo, podobno kot je to v top gear prispevku pojasnjeno, vključit v zgodovino vozila (skupaj z prevoženi kilometri) tudi podatek o tem ali je bilo vozilo vključeno v prometni nesreči, še posebej če je šlo za ekonomsko totalko. Seveda to ne reši vsega, bi pa bistveno omejili preprodajo tako ali drugače popravljenih vozil.
AndrejS ::
Za tisti ki pravite, da je konec z avtom če je enkrat karambiliran imam samo eno vprašanje.
Če se vam zgodi promenetna nesreča, zavržeta avto in vam zavarovalnica da za novega ?
Če se vam zgodi promenetna nesreča, zavržeta avto in vam zavarovalnica da za novega ?
Martin Krpan ::
Sanja svinja kukuruz!
Če je avto ocenjen za totalko ti seveda zavarovalnica ne da za novega.
Zavarovalnica ti izplača protivrednost starega.
Če je avto ocenjen za totalko ti seveda zavarovalnica ne da za novega.
Zavarovalnica ti izplača protivrednost starega.
Spajky ::
Jest na to gledam takole: karambolirano = dober šuš, ki zjebe seveda tudi podvozje. Udarjen : Rahel karambol oz. nalet - pri parkiranju, oplaženje etc = osnova-podvozje celo. Lahko udariš npr. v robnik, ti zvije roko, zamenjaš in daš na optiko, pa je Ok, če ni zvita šasija. (v glavnem samo karoserijske poškodbe).
Problem pa je z avti, ki imajo samonosno karoserijo ... tam ti lahko že manjši sunek npr. s strani fino "predela" avto, da ga je težko spet spravit v "original ... Če tega ni = npr.pobereš korito za rože z blatnikom in ga zamenjaš zaprav, IMHO v bistvu avto zame ni karamboliran, samo bil udarjen ... Vprašanje pa je, kaj boš verjel lastniku, ki za prodaja.
Zato sem jest ko sem kupoval mojega Puntiča, zlezel pod avto na parkingu in dobro pogledal kako je spodaj, ker sem opazil menjan blatnik!
Problem pa je z avti, ki imajo samonosno karoserijo ... tam ti lahko že manjši sunek npr. s strani fino "predela" avto, da ga je težko spet spravit v "original ... Če tega ni = npr.pobereš korito za rože z blatnikom in ga zamenjaš zaprav, IMHO v bistvu avto zame ni karamboliran, samo bil udarjen ... Vprašanje pa je, kaj boš verjel lastniku, ki za prodaja.
Zato sem jest ko sem kupoval mojega Puntiča, zlezel pod avto na parkingu in dobro pogledal kako je spodaj, ker sem opazil menjan blatnik!
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
mn ::
Martin Krpan je izjavil:
Sanja svinja kukuruz!
Če je avto ocenjen za totalko ti seveda zavarovalnica ne da za novega.
Zavarovalnica ti izplača protivrednost starega.
Zavarovalnica ti NE izplača protivrednosti starega. Zavarovalnica ti odšteje vrednost razbitine od vrednosti starega. Ker vedo, da se bo razbitina popravila in prodala.
Mimogrede: tudi nov avto je lahko bil že karamboliran. Menite, da zavržejo vozila ki se poškodujejo med prevozom?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mn ()
Magic1 ::
Jao za vas je vse karambolirano. A če nekdo na parkinkgu premočno odpre vrata in ti naredi udrtino na vratih, je potem to avto karamboliran?
Ko kupuješ, pač skeširaš tistih nekaj deset evrov in pelješ avto na AMZS pred nakupom, sej če prodajalec nabija, bo itak prej skliznil.
Ko kupuješ, pač skeširaš tistih nekaj deset evrov in pelješ avto na AMZS pred nakupom, sej če prodajalec nabija, bo itak prej skliznil.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
chucki ::
Men gre na jok, ko berem takšne komentarje. Kaj mislite, da novi avtomobili pa se ne poškodujejo med transportom?
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
WarpedGone ::
Ti gre na jok, ko pa kupuješ avto, pa vse označene kot karambolirane direkt preskočiš, tiste ki niso pa pol meriš lak in delaš štalo, če je kje mal debeljši. In tle odpiraš teme, kako so te nategnili.
Tle je enstavno čustvena siva cona. Stvari so vredne tlolk,kot je za njh kdo pripravljen plačat. Če je bil avto popravljan' je na mizi neznanka, kako huda je nila poškodba in kako dobro je popravljen. Da si le mal oplazil nek vogal veš ti, kupec ti pa lahko verjame al pa ne.
Dokler se bodo dogajale horror stories o kupljenem nekaramboliranem in odličnem avtu, za katerega se pol izkaže da je sestavljen iz dveh, bodo kupci previdni in prestrašeni. Edina pot da kupci nehajo bit tlk tečn je,da kot prodajalci nehate nategovat kupce in podate resničen opis zgodovine avtomobila.
Tle je enstavno čustvena siva cona. Stvari so vredne tlolk,kot je za njh kdo pripravljen plačat. Če je bil avto popravljan' je na mizi neznanka, kako huda je nila poškodba in kako dobro je popravljen. Da si le mal oplazil nek vogal veš ti, kupec ti pa lahko verjame al pa ne.
Dokler se bodo dogajale horror stories o kupljenem nekaramboliranem in odličnem avtu, za katerega se pol izkaže da je sestavljen iz dveh, bodo kupci previdni in prestrašeni. Edina pot da kupci nehajo bit tlk tečn je,da kot prodajalci nehate nategovat kupce in podate resničen opis zgodovine avtomobila.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Magic1 ::
Dokler se 3/4 avtov proda prek preprodajalcev, bo stanje pač tako. Uvesti bi morali dokumentiranje kilometrov na servisu in registraciji, prav tako bi morala policija zabeležit avto udeležen v prometni nesreči. Avto bi peljal na AMZS, tam bi pregledali zgodovino ter stanje in ti bi za 100€ vedel točno pri čem si. Če te je hotel prodajalec nategnit pač mora on plačat ta strošek. Sam folk je preveč škrt in raje zbije ceno za 100€ in dobi presenečenje.
Magic
Olórin ::
to naredi za 10 avtomobilo ko boš kupoval in boš videl kako srečen boš.
ali pa si eden od tistih ki pridejo do prvega avta, ki ga srečajo in ga kar kupijo?
Poškodba vozila med transportom ni moj problem. Če opazim da je bil nov avto poškodovan med transportom bo prodajalec kril 100% vse stroške menjave vozila za nepoškodovano.
Ker izrecno zahtevam nepoškodovano vozilo s 100% izpravnimi, novimi pnevmatikami. Da se ni kak južni študent v Kopru izživljal nad njim.
Razen če mi pove, da je bilo poškodovano in mi 100% gratis da ustrezno višji paket opreme.
ali pa si eden od tistih ki pridejo do prvega avta, ki ga srečajo in ga kar kupijo?
Men gre na jok, ko berem takšne komentarje. Kaj mislite, da novi avtomobili pa se ne poškodujejo med transportom?
Poškodba vozila med transportom ni moj problem. Če opazim da je bil nov avto poškodovan med transportom bo prodajalec kril 100% vse stroške menjave vozila za nepoškodovano.
Ker izrecno zahtevam nepoškodovano vozilo s 100% izpravnimi, novimi pnevmatikami. Da se ni kak južni študent v Kopru izživljal nad njim.
Razen če mi pove, da je bilo poškodovano in mi 100% gratis da ustrezno višji paket opreme.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Heavy ::
Uvesti bi morali dokumentiranje kilometrov na servisu in registraciji
To že počnejo:
http://www.motorevija.si/si/778/1793/Be...
Magic1 ::
Sem pogledal tukaj: https://e-uprava.gov.si/e-uprava/emrvl....
Podatki so o lastnikih, registraciji in podobno, a kilometrov nisem našel zabeleženih. Sem pa videl na tehničnem, da pišejo kilometre na list.
Podatki so o lastnikih, registraciji in podobno, a kilometrov nisem našel zabeleženih. Sem pa videl na tehničnem, da pišejo kilometre na list.
Magic
francek1 ::
Martin Krpan je izjavil:
Sanja svinja kukuruz!
Če je avto ocenjen za totalko ti seveda zavarovalnica ne da za novega.
Zavarovalnica ti izplača protivrednost starega.
Ja. Čeprav za star avto plačujemo enako zavarovanje kot za novega. Čisti nateg!
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: francek1 ()
Magic1 ::
Saj osnovno zavarovanje ne plačuješ zato, da bi ti zavarovalnica plačala popravilo za tvoj avto...
Magic
fikus_ ::
Obvezno/Kasko zavarovanje plačuješ za primer popravila in vgradnje novih orginalnih nadomestnih delov. In ko je škoda malo večja (določeni % vrednosti avtomobila?!), avtomatsko ocenijo totalko, ker vrednost škode/popravila presega neke % vrednosti vozila.
Mare2 ::
Ja. Čeprav za star avto plačujemo enako zavarovanje kot za novega. Čisti nateg!
Nekatere zavarovalnice Priznavajo na kasko za stare avtomobile popust. Preveri. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Martin Krpan ::
Obvezno/Kasko zavarovanje plačuješ za primer popravila in vgradnje novih orginalnih nadomestnih delov. In ko je škoda malo večja (določeni % vrednosti avtomobila?!), avtomatsko ocenijo totalko, ker vrednost škode/popravila presega neke % vrednosti vozila.
Temu se reče ekonomska totalka , če ocenjena cena popravila dosega/presega vrednost vozila.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 168316 (9314) | fujtajksel |
» | Najem mehanika za prisostvovanje pri nakupu rabljenega avtomobila v Lj (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 16610 (12958) | solatko |
» | Iščem prvi avto. Budget od 5 do 8k. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 33089 (29145) | tomhuggins |
» | Padanje vrednosti avtomobila. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14124 (11817) | bambam20 |
» | Kupovanje rabljenega avtomobilaOddelek: Na cesti | 6080 (5558) | SkIDiver |