Forum » Na cesti » Iščem prvi avto. Budget od 5 do 8k.
Iščem prvi avto. Budget od 5 do 8k.
bbbbbb2015 ::
PersonaRuda je izjavil:
NikolormousB je izjavil:
Poleg tega večina dilerjev ponudi zraven garancijo oz. zavarovanje za primer okvare, tako, da si lahko še leto ali 2 relativno brez skrbi.
S to garancijo s lahko rit brišeš, ker ta garancija velja za sklope, kateri skoraj da nebodo crknili pred 300k km. Za vse ostale male malenkosti, kot je crkovanje lučk ( prikaz določene okvare ) ta garancija ne velja. Naj nekdo proba uveljavat takšno garancijo in naj potem napiše izkušnjo. To sem sicer "slišal" od drugih ( ni iz prve roke ), da so sami problemi bili z uveljavljanjem garancije na rabljeno vozilo in da je bilo 100+1 drobni tisk, kateri je izpodbijal tisto popravilo. Velja pa ta garancija, če bi ti recimo menjalnik crkno, kar pa se ne zgodi pogosto oz. kot se pogosto dogaja, da ti razne lučke crknejo.
Ne pretiravaj.
S tako garancijo (eno leto) sem kupil avto jaz v Belgiji. Dobiš pogodbo, cca 10 strani. Ni droben tisk, normalen tisk je. Lepo si to prebereš, v fancoščini.
Sistem pa gre nekako takole:
Imaš interier, exterier in motorni sklop.
Za vsak sklop je razpredelnica, do koliko denarja je vsak sklop krit. Potem pa še limit kilometrov. Več kilometrov avto ima, večja je tvoja participacija (v Sloveniji bi rekli odbitna franšiza).
Tipično se to dobi za avte do 4 leta stare, do 100kkm.
Recimo imaš motor zavarovan do 7.000 €, do 100kkm, potem do 5.000 €, do 120kkm. Potem do 3.000 € do 150kkm. Potem do 1.500 € do 170kkm. Po 170kkm ni več zavarovanja.
Dobiš kartico, tam imaš številko, ki je brezplačna. Ko imaš težavo, moraš v 24 urah poklicati. Oni pridejo, avto odpeljejo, če je treba.
Za interior je podobno.
Garancija je tipično eno leto. Lahko jo podaljšaš, stane pa tipično cca 120 €.
To je čisto super garancija, ki je namenjena pred generalno havarijo. Imajo pa hakelce, v 24 urah moraš poklicati. To je pa pač namenjeno (verjetno) temu, da zavarovalnice ne kupujejo škod. Da bi jim kdo podtaknil blokiran motor ali kaj podobnega.
Pogledajo vse, še log na računalniku.
Jaz nisem nič uveljavljal, samo je bilo pa super zavarovanje. Tega v Sloveniji ni.
IL_DIAVOLO ::
Prosim, če lahko pišeš povezane odstavke in ne enovrstičnic.
Hvala
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
Mato989 ::
Pri ceni 8k za rabljen avto, bi osebno raje počakal še pol leta in kupil novega Cliota... pa maš garancijo 4 al 5 let ipd...
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
cresh ::
otago ::
Np.r kolega je rabil avto, z sluzbo bi zacel cez 3 tedne. Sel je gledat 3 avte, tretjega je kupil. Je imel dovolj iskanja. Avto po 3L b.p., kljub vidnim pomanjkljivostim ob nakupu in zdaj.
PeterZ ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
@bbbbbb2015
Prosim, če lahko pišeš povezane odstavke in ne enovrstičnic.
Hvala
Bi bilo mogoče, da se ne vtakneš v prav vsako temo? Kljub tisočim, ne najdem niti enega tvojega posta, ki bi konstruktivno pripomogel k debati. Le nabijanje, plitko pametovanje, brez trohice izkušenj in znanja. Prosim nehaj najedat in odganjat še tistih par sodelujočih, ki vejo kaj pišejo.
facepalm ::
delim se jaz mojo izkusnjo za malo "out of the box" predlog.
novi twingo 0.9tce. se dobijo za okoli 7k, 3 leta stari, z okoli 35kkm. zlahka se dobi takega, ki je servisiran pri pooblascenem servisu in so zato v garanciji do 5. leta oz prevozenih 100kkm.
vecina si ob takem predlogu misli "kaj mi bo tista mala skatlica".
dejansko pa ima medosno razdaljo in prostor v kabini nekje enako kot clio 2. ima 5 vrat, zadaj motor in zadnji pogon. prtljaznik dovolj velik za 2 potovalki in gre kot "raketa". vsaj obcutek je tak:)
za malenkost vec dobis sicer cliota. jaz se zanj nisem odlocil zaradi porazne preglednosti zadaj. poleg tega, me je twingo preprical z izredno malim obracalnim krogom.
sicer ima svoje hibe (ne mores izklopit elektronskih pomagal) ampak jaz sem z njim zadovoljen (prevozenih cca 8kkm).
neznejsi spol pa verjetno ne bo privlacil, ceprav je "funky" lusten in ne krici naokoli da imas malega:D
mojih 5 centov:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
m0LN4r ::
Z avtom ne mislim lovit bab. Vseeno pa mi dosti pomeni, da avto lepo izgleda. Za kakšne Dacie in Hyundaie bom imel čas po 30ih. Trenutno pa iščem nekaj, kar mi bo užitek vozit.
Nekdo je predlagal Citroen ds3. Po slikah in opisu bi bil avto top zame.
Npr: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Rajsi bi potrpel teh 3-4 leta z nekim klumpom in si pozneje nabavi nekaj konkretnejsega (rabljeno toyoto gt86 naprimer). 20 letnicam je vseeno kaj vozis, ce si pravi ded za njo bo sla tut v polota 6n spat.
Da nebos tko k moj 17 letni sodelavec, k si je nabavil neko lepo bemflo z velikimi felgami. Pol pa je celo leto jokal, se vedno ma gor gume od prejsnjega lastnika (za zimske ni mel dnara), zavarovanje ga stane ohohoho (prvi in star avto, velika kubatura), pa zdaj bo za popravilo dal dve placi.
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Hyundai izgleda precej dobro v zadnjih generacijah. Sploh napram kakim VW Golf 4-7 in podobnim polizdelkom. Baje je tudi kvaliteta na nivoju.
Dacia tudi ni tako strašno slaba, sploh 4x4 variante hvalijo (ampak takšni niso predmet želja v tem primeru).
Če želiš dobro prit skozi, zavrzi stereotipe o tem kaj je lepo in kvalitetno na podlagi vaškega mnenja in poglej statistiko in mnenja izven meja lokalne skupnosti.
Zal cez golfe nemorem rect kej slabega, moj oce je en izmed najslabsih voznikov na svetu (avto se ne spara je reko), kar se tice vseh nasvetov za dolgorocnost avtov. Kratke relacije, gonjenje hladnega motorja, ugasanje takoj vroce turbine, prestavljanje po volji ne obcutku, ce se mu ne da presaltat visje ali nizje pac ne bo, naj se avto matra v rdecih obratih al tudi pod 1500. Se po gozdu na madzarskem ga tera, po njivah, zbil znjim vsaj 3 srne. Ce olje kaze stanje MIN. bo pocakal na servis. Da bi spral zemljo z avta? Mogoce vseskup 5x na leto, ko vec ne vidi skozi okna.
In ce tak Golf, s samo servisi zdrzi 8 let in ima 140kkm narjenih po makedamih, luknjastih cestah, bankinah v rovtah, ter gre se vedno kot urca, me zanima kaj vi delate z avti, da se vam kvarijo oz. so se vam zamerili?
PS: @OP
Moja sestricna je prodajala (mogoce ga se vedno) podobnega polota v beli barvi, smesno malo kilometrov, avto vozen po AC od doma do studentske garaze 1-2x tedensko in to je blo to. Prodaja ga, ker sta si s tipom omislila Golfa.
Verjetno ce kupujes privat od neke starejse osebe, je se najboljse, tako kot smo to mi. Babica in dedek sta mela "novejsi" avto, dedeka je kap in vec ne more vozit, babica nima izpita, otroci pa imajo vecje bolse avte.
Mas pa privat prodajo, ko prides na ogled in te caka cela garda/zlahta, tam samo obrni.
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
neverjetni99 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Avto mora bit nemec, pa naj bo to skoda, vw ali nemska trojica.
reče človek z 20 let starim golfom SDI..jao bože
David83 ::
neverjetni99 je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Avto mora bit nemec, pa naj bo to skoda, vw ali nemska trojica.
reče človek z 20 let starim golfom SDI..jao bože
Marsikdo živi v laži, glede tega kaj je "Nemec". Za mene in 3/4 ostalih, se pravi "švab" začne pri BMW seriji 5+, Audi A6+ ter Mercedes Benz E+ ali mogoče pogojno pri C. Največ folka,
ki pravi da more pri bajti bit nemški avto pa nemški pes, pa tak vozi narodni voz(VW)-kakšen golf, passat z 300k prevoženimi, ali pa kakšno škodo octavio, rapid, opel itd..Res da pravi nemec je avto v pravem pomenu besede, ampak če bi bil prisiljen kupit kaj v rangu do cca 25k€ pa bi rajše vzel francoza, kot pa kakšnega passata, opla, da se o fordu ne pogovarjam, kakšna jajca so to od avtomobilov. Sam vozim BMWja, vendar čez francoza ne morem rečti nič slabega. Sem se ogromno prevozil Z C5 2.0 HDI mislim da je bil ecxlusive(polna oprema) z hidravliko in to je res tak kot da lebdiš na oblaku. Ni čuda da je Rolls Royce, kupil pravico do uporabe hidravlike od Citroena.
m0LN4r ::
Romun ne ve za kateri avto se reze, on samo rece gut gut, weiter pa cimvec je gut gut, boljse je za njega.
Ocitno rolls bolj malo kupi, ker mi sosed govori ze eno leto, da bodo prej al slej zaprli. Vzrok je da Treves na severovzhodu ma se kako tovarno in je tam delo za nekaj faktorjev cenejse.
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
IL_DIAVOLO ::
neverjetni99 je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Avto mora bit nemec, pa naj bo to skoda, vw ali nemska trojica.
reče človek z 20 let starim golfom SDI..jao bože
Wrong...imam zverino od tdi-ja. In ne 20 let, 17. leto tece.
In tudi ce bi bil star 25 let, avto je fenomenalen, vzdrzljiv ko mula, tudi dovolj prozen, poraba tudi ni slaba. 2 uri zganja konstantnih 160 km/h nu nic na naredi.
Kak avto je to...dobesedno zvat
tryhard ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
neverjetni99 je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Avto mora bit nemec, pa naj bo to skoda, vw ali nemska trojica.
reče človek z 20 let starim golfom SDI..jao bože
Wrong...imam zverino od tdi-ja. In ne 20 let, 17. leto tece.
In tudi ce bi bil star 25 let, avto je fenomenalen, vzdrzljiv ko mula, tudi dovolj prozen, poraba tudi ni slaba. 2 uri zganja konstantnih 160 km/h nu nic na naredi.
Kak avto je to...dobesedno zvat
Saj mu tudi 20 ur žganja z 160km/h ne bi smelo nič narediti.
Imaš kar nizke standarde, da se ti zdi 2 uri vožnje osupljivo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tryhard ()
pegasus ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Avto mora bit nemec, pa naj bo to skoda, vw ali nemska trojica.Mogoče na balkanu. V nemčiji pa mi nemci pravijo "samo bejž proč od nemških avtov". Jim verjamem.
IL_DIAVOLO ::
David83 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Imajo pravico do drugacnega razmisljanja. Meni nemska trdota karoserije in konverzativni izgled ugaja. Vsakemu ne in prav je tako.
"trdota karoserije" na lastni koži preizkusil tvojo teorijo in ni glih tak. Ti dam en primer, kolega je imel audi a3(3 vraten hatchback), pri 30km/h sma zavijala v križišču, ko je en s fiat punto, letnik okoli 2006 prevozil rdečo, saj sma imela oranžno puščico(torej prednost) in smo čelno se zaleteli. Audi je bil totalka, podvozje zamaknlo, havbo čisto zvilo, luči polomlo, odbijač sprednji, kiler je bil zanič, karter prav tako, vetrobansko steklo je poknlo, avto niti vžgal ni, smo ga potem z drugim avtom odvlekli in ker se ni splačalo avta popravljat, ga je odjavil iz prometa. Od drugega kolega brat, ima 2 leti starega merđota c220. Teden nazaj je pri cca 45kmh/h zbil srno, katera je preživela, desno luč mu je not zabilo in zlomlo nosilec in luč. Luknja v pleh, havba zvita, ter sprednji odbijač pokjen. Sam sem par let nazaj z citroen C5 zbil srno pri 80km/h malo pred naseljem, kjer sem doma. Nosilec na desni luči mi je šel, in ena plastična letvica pod tablico se je zlomla eno je pa zvilo, ter točno z delom kjer sem butno srno, je bilo nekje 2-3cm majhna razpoka, ko je plastika poknla, srna pa tak ni preživela udarca in poleta(enih 10m). 3 leta nazaj ko smo šli iz ene gostilne, je kolega malo popil in ni videl da stojim za njim z avtom in se mi je z Audi A6 zapikno v sprednji desni blatnik, meni nič on pa še ma danes desno izpušno cev malenkost zvito in luknjo v zadnjem odbijaču.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: David83 ()
m0LN4r ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Avto mora bit nemec, pa naj bo to skoda, vw ali nemska trojica.Mogoče na balkanu. V nemčiji pa mi nemci pravijo "samo bejž proč od nemških avtov". Jim verjamem.
Meni pa ne, pa imam 30 sodelavcev in nekaj poznanstva naokoli. Predvsem pa kaki romuni, poljaki (sosedi), ki na mesec nabijajo gladko po nekaj tisoc km in nazaj prisegajo na vag. Na stevcih majo preko 300kkm skor vsak ki sem ga srecal. Tako da nevem kaj ti poslusas to za nemce, verjetno tiste k se po mestu mal fijackajo sem pa tja. Tudi citroence pa se kake nenaziwagne, bmwje, ne vidim letet z 180-200 proti Münchnu ali iz njega, ker bi verjetno razpadli in se vrata zacela odpirat.
Trade Republic 38MVDVXM
David83 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Avto mora bit nemec, pa naj bo to skoda, vw ali nemska trojica.Mogoče na balkanu. V nemčiji pa mi nemci pravijo "samo bejž proč od nemških avtov". Jim verjamem.
Meni pa ne, pa imam 30 sodelavcev in nekaj poznanstva naokoli. Predvsem pa kaki romuni, poljaki (sosedi), ki na mesec nabijajo gladko po nekaj tisoc km in nazaj prisegajo na vag. Na stevcih majo preko 300kkm skor vsak ki sem ga srecal. Tako da nevem kaj ti poslusas to za nemce, verjetno tiste k se po mestu mal fijackajo sem pa tja. Tudi citroence pa se kake nenaziwagne, bmwje, ne vidim letet z 180-200 proti Münchnu ali iz njega, ker bi verjetno razpadli in se vrata zacela odpirat.
Kaj študiraš sploh kaj, preden kaj tak neverjetno butastega napišeš? Seveda prisegajo na VAG, ker boljših avtov niso vajeni ko zgonjenih passatov pagolfov, ali pa kakšne poceni seat in škoda smeti, ter cenovno so bolj ugodni, avto ti pa bo vsak z rednim vzdrževanjem šel preko 300k, tak da to res ni nobeno merilo..
m0LN4r ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Imajo pravico do drugacnega razmisljanja. Meni nemska trdota karoserije in konverzativni izgled ugaja. Vsakemu ne in prav je tako.
"trdota karoserije" na lastni koži preizkusil tvojo teorijo in ni glih tak. Ti dam en primer, kolega je imel audi a3(3 vraten hatchback), pri 30km/h sma zavijala v križišču, ko je en s fiat punto, letnik okoli 2006 prevozil rdečo, saj sma imela oranžno puščico(torej prednost) in smo čelno se zaleteli. Audi je bil totalka, podvozje zamaknlo, havbo čisto zvilo, luči polomlo, odbijač sprednji, kiler je bil zanič, karter prav tako, vetrobansko steklo je poknlo, avto niti vžgal ni, smo ga potem z drugim avtom odvlekli in ker se ni splačalo avta popravljat, ga je odjavil iz prometa. Od drugega kolega brat, ima 2 leti starega merđota c220. Teden nazaj je pri cca 45kmh/h zbil srno, katera je preživela, desno luč mu je not zabilo in zlomlo nosilec in luč. Luknja v pleh, havba zvita, ter sprednji odbijač pokjen. Sam sem par let nazaj z citroen C5 zbil srno pri 80km/h malo pred naseljem, kjer sem doma. Nosilec na desni luči mi je šel, in ena plastična letvica pod tablico se je zlomla eno je pa zvilo, ter točno z delom kjer sem butno srno, je bilo nekje 2-3cm majhna razpoka, ko je plastika poknla, srna pa tak ni preživela udarca in poleta(enih 10m). 3 leta nazaj ko smo šli iz ene gostilne, je kolega malo popil in ni videl da stojim za njim z avtom in se mi je z Audi A6 zapikno v sprednji desni blatnik, meni nič on pa še ma danes desno izpušno cev malenkost zvito in luknjo v zadnjem odbijaču.
To ne mores primerjat, razlicni koti, visine, sile v razlicne smeri in predvsem meckljive cone. Moj oce za hobby zbija srne in zajce, pa menjavamo samo odbijac in tu pa tam kako blendo. Pa nemores primerjat dva avta, ki sta razlicno visoko od tal itn. Hvala bogu, da danes pleh vec ni trd kot na tanku in so dobre meckljive cone bolj pomembne.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Avto mora bit nemec, pa naj bo to skoda, vw ali nemska trojica.Mogoče na balkanu. V nemčiji pa mi nemci pravijo "samo bejž proč od nemških avtov". Jim verjamem.
Meni pa ne, pa imam 30 sodelavcev in nekaj poznanstva naokoli. Predvsem pa kaki romuni, poljaki (sosedi), ki na mesec nabijajo gladko po nekaj tisoc km in nazaj prisegajo na vag. Na stevcih majo preko 300kkm skor vsak ki sem ga srecal. Tako da nevem kaj ti poslusas to za nemce, verjetno tiste k se po mestu mal fijackajo sem pa tja. Tudi citroence pa se kake nenaziwagne, bmwje, ne vidim letet z 180-200 proti Münchnu ali iz njega, ker bi verjetno razpadli in se vrata zacela odpirat.
Kaj študiraš sploh kaj, preden kaj tak neverjetno butastega napišeš? Seveda prisegajo na VAG, ker boljših avtov niso vajeni ko zgonjenih passatov pagolfov, ali pa kakšne poceni seat in škoda smeti, ter cenovno so bolj ugodni, avto ti pa bo vsak z rednim vzdrževanjem šel preko 300k, tak da to res ni nobeno merilo..
Nevem kaj je zgonjenega na avtu, ki si ga kupijo tu gori na lizing in odplacujejo... Komot bi si lahko kupli kaj drugega, pa jim slabe izkusnje pravijo da raje ne. 300k ni merilo seveda, samo slovenc rabi za teh 300kkm 3x vec let, kok slovencev pa dela 30kkm na leto? Samo tisti, ki dobi mastne potne stroske.
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
David83 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Imajo pravico do drugacnega razmisljanja. Meni nemska trdota karoserije in konverzativni izgled ugaja. Vsakemu ne in prav je tako.
"trdota karoserije" na lastni koži preizkusil tvojo teorijo in ni glih tak. Ti dam en primer, kolega je imel audi a3(3 vraten hatchback), pri 30km/h sma zavijala v križišču, ko je en s fiat punto, letnik okoli 2006 prevozil rdečo, saj sma imela oranžno puščico(torej prednost) in smo čelno se zaleteli. Audi je bil totalka, podvozje zamaknlo, havbo čisto zvilo, luči polomlo, odbijač sprednji, kiler je bil zanič, karter prav tako, vetrobansko steklo je poknlo, avto niti vžgal ni, smo ga potem z drugim avtom odvlekli in ker se ni splačalo avta popravljat, ga je odjavil iz prometa. Od drugega kolega brat, ima 2 leti starega merđota c220. Teden nazaj je pri cca 45kmh/h zbil srno, katera je preživela, desno luč mu je not zabilo in zlomlo nosilec in luč. Luknja v pleh, havba zvita, ter sprednji odbijač pokjen. Sam sem par let nazaj z citroen C5 zbil srno pri 80km/h malo pred naseljem, kjer sem doma. Nosilec na desni luči mi je šel, in ena plastična letvica pod tablico se je zlomla eno je pa zvilo, ter točno z delom kjer sem butno srno, je bilo nekje 2-3cm majhna razpoka, ko je plastika poknla, srna pa tak ni preživela udarca in poleta(enih 10m). 3 leta nazaj ko smo šli iz ene gostilne, je kolega malo popil in ni videl da stojim za njim z avtom in se mi je z Audi A6 zapikno v sprednji desni blatnik, meni nič on pa še ma danes desno izpušno cev malenkost zvito in luknjo v zadnjem odbijaču.
To ne mores primerjat, razlicni koti, visine, sile v razlicne smeri in predvsem meckljive cone. Moj oce za hobby zbija srne in zajce, pa menjavamo samo odbijac in tu pa tam kako blendo. Pa nemores primerjat dva avta, ki sta razlicno visoko od tal itn. Hvala bogu, da danes pleh vec ni trd kot na tanku in so dobre meckljive cone bolj pomembne.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Avto mora bit nemec, pa naj bo to skoda, vw ali nemska trojica.Mogoče na balkanu. V nemčiji pa mi nemci pravijo "samo bejž proč od nemških avtov". Jim verjamem.
Meni pa ne, pa imam 30 sodelavcev in nekaj poznanstva naokoli. Predvsem pa kaki romuni, poljaki (sosedi), ki na mesec nabijajo gladko po nekaj tisoc km in nazaj prisegajo na vag. Na stevcih majo preko 300kkm skor vsak ki sem ga srecal. Tako da nevem kaj ti poslusas to za nemce, verjetno tiste k se po mestu mal fijackajo sem pa tja. Tudi citroence pa se kake nenaziwagne, bmwje, ne vidim letet z 180-200 proti Münchnu ali iz njega, ker bi verjetno razpadli in se vrata zacela odpirat.
Kaj študiraš sploh kaj, preden kaj tak neverjetno butastega napišeš? Seveda prisegajo na VAG, ker boljših avtov niso vajeni ko zgonjenih passatov pagolfov, ali pa kakšne poceni seat in škoda smeti, ter cenovno so bolj ugodni, avto ti pa bo vsak z rednim vzdrževanjem šel preko 300k, tak da to res ni nobeno merilo..
Nevem kaj je zgonjenega na avtu, ki si ga kupijo tu gori na lizing in odplacujejo... Komot bi si lahko kupli kaj drugega, pa jim slabe izkusnje pravijo da raje ne. 300k ni merilo seveda, samo slovenc rabi za teh 300kkm 3x vec let, kok slovencev pa dela 30kkm na leto? Samo tisti, ki dobi mastne potne stroske.
Ko sem bil študent še, pa brez službe sem delal skoraj 40k km na leto..tak da to spet ni neko merilo zdaj.. recimo da cca 100km na dan narediš to ni dosti, pa nanese konec leta na cca 35k. Vsak ka ga poznam, dela vsaj 30k letno, oče pa okoli 100k.
Drugače pa, časi se spreminjajo, avtomobili prav tako, res da so francozi včasih veljali za ne najbolj zanesljive, nemci pa za najbolj zanesljive itd, se stvari obračajo zadnje čase. Poglej malo ADAC statistiko, ali pa katero koli drugo, boš videl, da so japonci, korejci in francozi, pred nemci po zanesljivosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: David83 ()
m0LN4r ::
Je pa res zadnje case vedno vec Skod na cesti opazam.
brez službe sem delal skoraj 40k km na leto..
Cestitam. Izpostavil sem ljudi, ki se ne vozijo za okras naokoli po gostilnah. Lahko mi verjames, da ce v sloveniji nebi cuzal potnih stroskov, nebi delal tolko kilometrov. Je bolj izjema kot pravilo.
100km na dan narediš to ni dosti,
Za kvadraturo nase drzave je. Polek tega pa za vsak brezvezen kilometer dobis cekincek od drzave. Kdo pa nebi nabijal kilometre, ce lahko?
Poglej malo ADAC statistiko, ali pa katero koli drugo, boš videl, da so japonci, korejci in francozi, pred nemci po zanesljivosti.
Vem, da tuji avti niso slabi. Je pa na cesti do münchna 100x vec domacih avtov in 100x vec moznosti, da poci enemu guma.
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Avto mora bit nemec, pa naj bo to skoda, vw ali nemska trojica.Mogoče na balkanu. V nemčiji pa mi nemci pravijo "samo bejž proč od nemških avtov". Jim verjamem.
Meni pa ne, pa imam 30 sodelavcev in nekaj poznanstva naokoli. Predvsem pa kaki romuni, poljaki (sosedi), ki na mesec nabijajo gladko po nekaj tisoc km in nazaj prisegajo na vag. Na stevcih majo preko 300kkm skor vsak ki sem ga srecal. Tako da nevem kaj ti poslusas to za nemce, verjetno tiste k se po mestu mal fijackajo sem pa tja. Tudi citroence pa se kake nenaziwagne, bmwje, ne vidim letet z 180-200 proti Münchnu ali iz njega, ker bi verjetno razpadli in se vrata zacela odpirat.
Kaj študiraš sploh kaj, preden kaj tak neverjetno butastega napišeš? Seveda prisegajo na VAG, ker boljših avtov niso vajeni ko zgonjenih passatov pagolfov, ali pa kakšne poceni seat in škoda smeti, ter cenovno so bolj ugodni, avto ti pa bo vsak z rednim vzdrževanjem šel preko 300k, tak da to res ni nobeno merilo..
Kaj pa je merilo? Da se peljes brez olja in antifriza in komu kasneje zariba?
Vozniki bmw-jev ste ocitno res sami bumbarji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
m0LN4r ::
Trade Republic 38MVDVXM
David83 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Avto mora bit nemec, pa naj bo to skoda, vw ali nemska trojica.Mogoče na balkanu. V nemčiji pa mi nemci pravijo "samo bejž proč od nemških avtov". Jim verjamem.
Meni pa ne, pa imam 30 sodelavcev in nekaj poznanstva naokoli. Predvsem pa kaki romuni, poljaki (sosedi), ki na mesec nabijajo gladko po nekaj tisoc km in nazaj prisegajo na vag. Na stevcih majo preko 300kkm skor vsak ki sem ga srecal. Tako da nevem kaj ti poslusas to za nemce, verjetno tiste k se po mestu mal fijackajo sem pa tja. Tudi citroence pa se kake nenaziwagne, bmwje, ne vidim letet z 180-200 proti Münchnu ali iz njega, ker bi verjetno razpadli in se vrata zacela odpirat.
Kaj študiraš sploh kaj, preden kaj tak neverjetno butastega napišeš? Seveda prisegajo na VAG, ker boljših avtov niso vajeni ko zgonjenih passatov pagolfov, ali pa kakšne poceni seat in škoda smeti, ter cenovno so bolj ugodni, avto ti pa bo vsak z rednim vzdrževanjem šel preko 300k, tak da to res ni nobeno merilo..
Kaj pa je merilo? Da se peljes brez olja in antifriza in komu kasneje zariba?
Vozniki bmw-jev ste ocitno res sami bumbarji.
Vi golfisti pa ste še večji bumbarji, ne to samo pomeni da si bedak, ki je nesposoben nič druga. Kaj več kaj pomeni da avto crkne? Da se gre za okvaro iz strani proizvajalca, da je kaj slabo nareto, serijska napaka itd, to da se voziš brez olja in antifriza je tvoja napaka ko avto zariba. Drugače pa z sodobnim avtom ni strahov, ker sam javi ko je recimo malo olja, tlaka v pnevmatikah itd..drugače pa to mi na servisih preverjajo in dolivajo vse tekočine, edino kaj delam pri avtu je vozim, tankam, vitreks tu pa tam nalijem, ker ga dosti porabim, ker nimam rad umazanega stekla ter ko računalnik javi grem gume napumpat.
Do 100km se fijakat po domacem kraju je res vseeno kaksen voz je. Ce gre kaj narobe je v vsaki vasi nek mehanik, ki zna renaulte popravljat. Ce bi pa sel na mesec 2x na 2000km dolgo pot tja pa nazaj, pa vidis da tam ni glih vseeno kaki vozi so to.
veš da ne moreš vsakega avta vozit enemu šalabajzeru na vas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: David83 ()
GrX ::
hatchbacki so najbolj prakticni.
Podrejo se sedezi, tako da se dejansko da kaj nekaj prepeljat.
Za mesto so dovolj majhni.
za bonus pa se najbolje zgledajo. Sploh DS3.
Ce ga je gay revija uvrstila na lestvico gay car of the year mi je pa vseeno.
na teh lestvicah so bili med drugim tudi ze MX-5, Mini, Fiat 500 ...
Ocitno imajo geji boljsi okus za avte kot hetero, ki najbrz kompenzirajo za manjek necesa :)
Sorry meni osebno je DS3 neverjetno grd avto. Deluje mi kot nek hladilnik...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrX ()
David83 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Wow javi ti da imas prenizek nivo olja haha...to pa je tehnologija lol
S tem sem ti samo hotel povedat, da mi ne more zaribat zaradi premalo olja, ker če bi slučajno kdaj javlo med servisnimi intervali da je prenizek nivo, pa ga greš kupit in nalit :)
tomhuggins ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 27723 (5227) | KTr1sk |
» | Chevrolet Cruze 1.6 bencinOddelek: Na cesti | 7665 (5664) | tech1 |
» | Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25081 (20584) | matobeli |
» | Audi vs Mercedez nakup (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33785 (26713) | Gambino |
» | Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 86902 (55988) | hojnikb |