Forum » Na cesti » Komu se pritožiti?
Komu se pritožiti?
GupeM ::
Pravilo treh sekund je shinatro potegnil nekje iz riti. Po vseh pravilih je tvoja dolžnost, da se pred STOP znakom ustaviš in se prepričaš, da nikogar ne boš oviral, ko boš zapeljal na prednostno cesto. Zdaj, ali to traja 1 s, 3 s ali 10 s je povsem nepomembno. Pomembno je le, da se popolnoma ustaviš in prepričaš.
Ne, to niso pasovi za razvršanje, pač pa samostojne ceste. Pasovi za razvrščanje potekajo vsi v isto smer, tukaj pa se vse križa med sabo.
Trikotnik ni opcijski. Ta znak namreč pomeni "križišče s prednostno cesto" in ta pomen je točno določen, zato ne more biti opcijski. Desno pravilo namreč velja na enakovrednih cestah, ta znak pa enakovrednost cest negira.
Znak je popolnoma napačen. Glede na to, da ima nasproti vozeči voznik znak za križišče s prednostno cesto, to pomeni, da je tista cesta stranska. Zato znak za potek prednostne ceste pod znakom STOP ne more biti pravilen, saj prednostna cesta poteka naravnost.
Neverjetno, kakšne nebuloze vse človek prebere. Ni čudno, da je prometna kultura takšna kot je. Ravno včeraj, pri izvozu iz krožišča (dva pasova), je en bedak s kombijem vozil za mano po zunanjem pasu. Oba sva šla iz krožišča, kjer je najprej nekaj metrov polne črte, nato se začne prekinjena črta, nato se desni pas konča in se združi v levega. Jaz peljem po desnem pasu do konca polne črte, in hočem zaviti na levega čez prekinjeno črto. Medtem je kombi za mano že zapeljal na levega čez polno črto. Nato mi je še nekaj mahal in ne vem kaj še vse. No, čez kakšnih 50-100 m pa je k sreči videl loparček. Upam, da je dobil prijetno kazen.
Ma to so pasovi za razvrščanje ne pa samostojne ceste. Trikotnik je zato, ker mora pustit tiste z desne (desno pravilo) in je opcijski. Odmislite vendar tisti otok na sredini.
Ne, to niso pasovi za razvršanje, pač pa samostojne ceste. Pasovi za razvrščanje potekajo vsi v isto smer, tukaj pa se vse križa med sabo.
Trikotnik ni opcijski. Ta znak namreč pomeni "križišče s prednostno cesto" in ta pomen je točno določen, zato ne more biti opcijski. Desno pravilo namreč velja na enakovrednih cestah, ta znak pa enakovrednost cest negira.
1. OP ima tako situacijo:
Pomeni, da nima prednosti, ker nasprotivozeči prihaja s prednostne ceste. Kateri znak mora upoštevati, tisti, ki je namenjen njemu ali kar je na drugi strani?
Znak je popolnoma napačen. Glede na to, da ima nasproti vozeči voznik znak za križišče s prednostno cesto, to pomeni, da je tista cesta stranska. Zato znak za potek prednostne ceste pod znakom STOP ne more biti pravilen, saj prednostna cesta poteka naravnost.
Neverjetno, kakšne nebuloze vse človek prebere. Ni čudno, da je prometna kultura takšna kot je. Ravno včeraj, pri izvozu iz krožišča (dva pasova), je en bedak s kombijem vozil za mano po zunanjem pasu. Oba sva šla iz krožišča, kjer je najprej nekaj metrov polne črte, nato se začne prekinjena črta, nato se desni pas konča in se združi v levega. Jaz peljem po desnem pasu do konca polne črte, in hočem zaviti na levega čez prekinjeno črto. Medtem je kombi za mano že zapeljal na levega čez polno črto. Nato mi je še nekaj mahal in ne vem kaj še vse. No, čez kakšnih 50-100 m pa je k sreči videl loparček. Upam, da je dobil prijetno kazen.
strup121 ::
in evo ultimate pwn, kazen ker ni naredil kot jaz pravim. Ti lakotnik ko greš v tujino, pa upam da ti dajo tako kazen.
ahahaha pa to je za v anale:) tip je nalimal komentar iz tujine... jemumru hahaha. pa še sliki k jo je nalepu je dal ime slotechidioti.png HAHAHAHAAHA pa to je carsko :) o fak, tnx stari, tko se že dolg nisem nasmejal :)
evropa ni ravno tujina, kajneda?
he doesn't stop :) evropa ni tujina! hahaha, ti si car model :)
a ne vidiš da piše EUROS. torej je dobila kazen v Eurih. in evropa je delno tujina, saj smo eu unija. pa tko kje ti vidiš meje, si kdaj slišal za schengen ?
AHAHHAHA, vi k prihajate iz nekih čudnih placov, logično boste šli v tujino in dobili kazen paket. Jaz pač živim na razvitem delu države in posledično grem v tujino in vem kako se obnašat pri stop znaku.
veš tisti občutek ko si en random snoob in pwnaš glavnega trolla lakotnika in ostale. evo vam fax
hahahahahaa slovenija brez meja, vse je to naše , sej mogoče je pa to krivo, pri nas v čudnih placih (Ljubljana) se ne znamo obnašat in pri stop znaku samo ustavimo in potem peljemo naprej, medtem ko vi razvita elita (naljudje), pri stop znaku zaustavite, popijete čaj in prijazno pokramljate z za vami stoječimi vozniki.
Miha 333 ::
NePovemKdo je izjavil:
malo bi povprašal, kdo od pristojnih je podpisal takšno postavitev prometnih oznak, ker se namreč oznake tepejo med sabo.
Če vsak upošteva svojega, se nič ne tepejo.
Nisi ravno zapopadel problema.
Verjetno tudi ti nisi hodil ravno v primorsko avtošalo.....
Eni vidite problem, kjer ga ni. Ge za f.cking vožnjo avta po cesti. Gledaš znake (namenjene tebi) in se po njih ravnaš. It's not rocket science.
shintaro ::
in evo ultimate pwn, kazen ker ni naredil kot jaz pravim. Ti lakotnik ko greš v tujino, pa upam da ti dajo tako kazen.
ahahaha pa to je za v anale:) tip je nalimal komentar iz tujine... jemumru hahaha. pa še sliki k jo je nalepu je dal ime slotechidioti.png HAHAHAHAAHA pa to je carsko :) o fak, tnx stari, tko se že dolg nisem nasmejal :)
evropa ni ravno tujina, kajneda?
he doesn't stop :) evropa ni tujina! hahaha, ti si car model :)
a ne vidiš da piše EUROS. torej je dobila kazen v Eurih. in evropa je delno tujina, saj smo eu unija. pa tko kje ti vidiš meje, si kdaj slišal za schengen ?
AHAHHAHA, vi k prihajate iz nekih čudnih placov, logično boste šli v tujino in dobili kazen paket. Jaz pač živim na razvitem delu države in posledično grem v tujino in vem kako se obnašat pri stop znaku.
veš tisti občutek ko si en random snoob in pwnaš glavnega trolla lakotnika in ostale. evo vam fax
hahahahahaa slovenija brez meja, vse je to naše , sej mogoče je pa to krivo, pri nas v čudnih placih (Ljubljana) se ne znamo obnašat in pri stop znaku samo ustavimo in potem peljemo naprej, medtem ko vi razvita elita (naljudje), pri stop znaku zaustavite, popijete čaj in prijazno pokramljate z za vami stoječimi vozniki.
lepo da priznaš superiornost naše regije (obala) , ampak ne samo to ! Celo imamo OBVEZEN Italjanski jezik v šoli. Mi gledamo kvalitetno TV, Italjansko, ne slo.
Vidiš kakšna je to diskriminacija, vi niste primorani imet 3ji jezik. mi anj ita slo al pa razredov v osnovni ne narediš. btw živim v občini (piran) z največjimi prihodki na osebo v sloveniji. tle se valjajo v denarju.
Hec na stran,
Lej... tko je in ti in ostali pač sm povedal svoje. še najbolj smešno bi bilo da je op problem ravno v temu štos.
i9 7900X / 16gb / ssd PCIe 3.0x4 500gb
strup121 ::
hvala ker si je velika superiornost vzela trenutek svojega neizmerno dragocenega časa zato da nas je razsvetlila glede nikjer zapisanih cestnoprometnih predpisov.
shintaro ::
hvala ker si je velika superiornost vzela trenutek svojega neizmerno dragocenega časa zato da nas je razsvetlila glede nikjer zapisanih cestnoprometnih predpisov.
ne vztrajaj z slamo lej. Vi = narobe. Jaz = prav. pravnik = narobe. jaz = prav. ko bo enkrat mel stranko z takim primerom ne bo vesel da en srednješolc ve več od njega pri tako občutljivi stvari kot je stop znak (poleg tega da je to ridiculously osnoven podatek)
i9 7900X / 16gb / ssd PCIe 3.0x4 500gb
strup121 ::
hvala ker si je velika superiornost vzela trenutek svojega neizmerno dragocenega časa zato da nas je razsvetlila glede nikjer zapisanih cestnoprometnih predpisov.
ne vztrajaj z slamo lej. Vi = narobe. Jaz = prav. pravnik = narobe. jaz = prav. ko bo enkrat mel stranko z takim primerom ne bo vesel da en srednješolc ve več od njega pri tako občutljivi stvari kot je stop znak (poleg tega da je to ridiculously osnoven podatek)
tako, in ne le to tebe bo lahko navedel kot vir, saj si svojo trditev ustrezno argumentiral, s screenshoti (ne tujine temveč EU) in lastno izjavo o pogovoru z avtošolo. Le kdo bi ob vsem tem sploh potreboval zakonsko podlago.
St235 ::
hvala ker si je velika superiornost vzela trenutek svojega neizmerno dragocenega časa zato da nas je razsvetlila glede nikjer zapisanih cestnoprometnih predpisov.
ne vztrajaj z slamo lej. Vi = narobe. Jaz = prav. pravnik = narobe. jaz = prav. ko bo enkrat mel stranko z takim primerom ne bo vesel da en srednješolc ve več od njega pri tako občutljivi stvari kot je stop znak (poleg tega da je to ridiculously osnoven podatek)
tako, in ne le to tebe bo lahko navedel kot vir, saj si svojo trditev ustrezno argumentiral, s screenshoti (ne tujine temveč EU) in lastno izjavo o pogovoru z avtošolo. Le kdo bi ob vsem tem sploh potreboval zakonsko podlago.
Ne se sekirat, na forum lahko vsak bedak napiše kar mu paše, pa to ne pomeni, da je res. Je naš shintaro živ dokaz tega.
FrRoSt ::
Eni vidite problem, kjer ga ni. Ge za f.cking vožnjo avta po cesti. Gledaš znake (namenjene tebi) in se po njih ravnaš. It's not rocket science.
Če (ti) ne vidiš problema, to še ne pomeni, da ga ni! Ali pa, da drugi delajo probleme tam, kjer jih ni.
Pomeni samo: da ne vidiš problema.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
St235 ::
Dajmo najprej razjasnit osnovne pojme:
V prometu v primerih enonivojskih križanj poznamo samo dva tipa cest. Prednostne in neprednstne. In to je to. Ne obstajajo polprednostne, ne obstajo malo bolj prednostne, niti ne obstajo kvazi prednostne, ker tako piše na enem forumu.
Vsakič ko pripelješ v križišče si ali na prednostni ali na neprednostni. In to je to.
Od tam naprej sledijo osnovna pravila:
- Vozila na prednostni cesti imajo prednost pred vozili na neprednostni.
- Kadar si poti sekajo vozila na prednostni cesti velja ali desno pravilo, ali pa pravilo srečanja.
- Vozila na neprednostni cesti nimajo prednosti pred vozili na neprednostni
- Kadar si poti sekajo vozila na neprednosti cesti velja desno pravilo ali pravilo srečanja.
In to je to, tukaj sedaj ni nekih tretjih cest, kjer je ima ena neprednostna cesta prednost pred drugo zaradi oblike table.
Kar vas sedaj številne mede je bedasta predpostavka, da ima vozilo na neprednostni cesti "prednost" in lahko spelje, če so ostale ceste prazne. To, da lahko spelje je sicer res ampak ne zato, ker bi imelo prednost ampak zato, ker nikogar ne ovira.
In potem pridemo tukaj do zelo enostavne resnice. Vozilo, ki je na neprednostni cesti (pa ni važno, kakšna je tabla) zavija levo NIMA NIKOLI IN NIKDAR prednosti pred vozilom, ki pripelje po drugi neprednostni cesti in pelje naravnost. To je osnova CPP - pravilo srečanja. Lahko pa to vozilo kljub temu zavije levo, vendar mora to storiti na način da ne ovira vozil na prednostni cesti in da ne ovira vozil na neprednostni cesti, ki vozijo naravnost ali zavijajo desno.
Tudi, če zavijam z neprednostne na prednostjo in 500m od križiša vidim avto, zgolj zato ker je dovolj prostora, da se vključim to ne pomeni, da imam prednost. Pomeni zgolj to, da se lahko vključim brez da bi ga oviral.
Torej v primeri ko peljem proti križišču in imam samo trikotnik, nasproti pa je stop, to nikakor ne pomeni, da imam prednost ko zavijem levo. To lahko storim samo in le če nikogar ne oviram in to lahko naredim tudi pred vozilom nasproti, ker bo ta zaradi stop moral ustavit (niti pod razno pa ne rabi tam stat 3s). Moram pa, ko se odločim izpeljat manever ocenit ali dejansko to lahko naredim brez da tega, ki bo peljal naravnost oviram. Če se odločim peljat in pride do trčenja, sem brez vprašanja odgovoren zato, da sem mu odvzel prednost. On pa je lahko odgovoren za prekršek, ker ni ustavil pri STOP. Potem pa je na sodišču da presodi, kdo je bil tisti, ki nosi odgovornost za povzročitev nesreče (hint: bistveno lažje je dokazat odvzem prednosti).
V prometu v primerih enonivojskih križanj poznamo samo dva tipa cest. Prednostne in neprednstne. In to je to. Ne obstajajo polprednostne, ne obstajo malo bolj prednostne, niti ne obstajo kvazi prednostne, ker tako piše na enem forumu.
Vsakič ko pripelješ v križišče si ali na prednostni ali na neprednostni. In to je to.
Od tam naprej sledijo osnovna pravila:
- Vozila na prednostni cesti imajo prednost pred vozili na neprednostni.
- Kadar si poti sekajo vozila na prednostni cesti velja ali desno pravilo, ali pa pravilo srečanja.
- Vozila na neprednostni cesti nimajo prednosti pred vozili na neprednostni
- Kadar si poti sekajo vozila na neprednosti cesti velja desno pravilo ali pravilo srečanja.
In to je to, tukaj sedaj ni nekih tretjih cest, kjer je ima ena neprednostna cesta prednost pred drugo zaradi oblike table.
Kar vas sedaj številne mede je bedasta predpostavka, da ima vozilo na neprednostni cesti "prednost" in lahko spelje, če so ostale ceste prazne. To, da lahko spelje je sicer res ampak ne zato, ker bi imelo prednost ampak zato, ker nikogar ne ovira.
In potem pridemo tukaj do zelo enostavne resnice. Vozilo, ki je na neprednostni cesti (pa ni važno, kakšna je tabla) zavija levo NIMA NIKOLI IN NIKDAR prednosti pred vozilom, ki pripelje po drugi neprednostni cesti in pelje naravnost. To je osnova CPP - pravilo srečanja. Lahko pa to vozilo kljub temu zavije levo, vendar mora to storiti na način da ne ovira vozil na prednostni cesti in da ne ovira vozil na neprednostni cesti, ki vozijo naravnost ali zavijajo desno.
Tudi, če zavijam z neprednostne na prednostjo in 500m od križiša vidim avto, zgolj zato ker je dovolj prostora, da se vključim to ne pomeni, da imam prednost. Pomeni zgolj to, da se lahko vključim brez da bi ga oviral.
Torej v primeri ko peljem proti križišču in imam samo trikotnik, nasproti pa je stop, to nikakor ne pomeni, da imam prednost ko zavijem levo. To lahko storim samo in le če nikogar ne oviram in to lahko naredim tudi pred vozilom nasproti, ker bo ta zaradi stop moral ustavit (niti pod razno pa ne rabi tam stat 3s). Moram pa, ko se odločim izpeljat manever ocenit ali dejansko to lahko naredim brez da tega, ki bo peljal naravnost oviram. Če se odločim peljat in pride do trčenja, sem brez vprašanja odgovoren zato, da sem mu odvzel prednost. On pa je lahko odgovoren za prekršek, ker ni ustavil pri STOP. Potem pa je na sodišču da presodi, kdo je bil tisti, ki nosi odgovornost za povzročitev nesreče (hint: bistveno lažje je dokazat odvzem prednosti).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
GupeM ::
Lej... tko je in ti in ostali pač sm povedal svoje. še najbolj smešno bi bilo da je op problem ravno v temu štos.
Najbolj smešno je to, da ne znaš pisati slovensko (bojo očitno v primorske šole morali uvesti tudi domači jezik). Smešno je tudi to, da OP problem sploh ne izvira iz teh tvojih famoznih treh sekund. Če dobro pogledaš njegov video, je tam namreč stal VEČ kot tri sekunde.
Pa še tole. V OP primeru je postavitev znakov še kako neumna. Če bi oba 100% upoštevala znake, bi tam lahko stala do smrti (pa še po njej). OP namreč ne sme speljati, ker mu znak narekuje, da je nasprotivozeči na prednostni cesti, torej ima nasprotivozeči prednost pred njim.
Nasproti vozeči pa tudi ne sme speljati, saj je na stranski cesti (glede na njegov trikotnik) in z zavijanjem levo ovira OP-ja, ki pelje naravnost in je tudi na strenski cesti. Ne ve pa za znak poteka prednostne ceste, ki ga vidi OP.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
Digibyte ::
Znaki so čisto v redu. OP ima znak (potek prednostne ceste), da nasprotivozeči zavija s prednostne na neprednostno cesto. To je vse, kar se njega tiče. Pika. Zato ga mora počakat. Pa saj je čisto navadno križišče kjer prednostna cesta zavija, le da je na sredini otok.
Tisti otok je ključnega pomena. Predstavljaj si da je otok velik en hektar in kar naenkrat bi bilo bolj jasno da so to tri ceste. Zato pravzaprav ni pomembno koliko je velik. 30m2 ali 10000m2 v vsakem primeru so ceste speljane okrog njega. V Cerknici je identično križišče le brez otoka in dodatnega trikotnika za vozilo ki iz prednostne zavija levo. Seveda pride zaporedje zaradi tega spremenjeno.
FrRoSt ::
Dajmo najprej razjasnit osnovne pojme:
V prometu v primerih enonivojskih križanj poznamo samo dva tipa cest. Prednostne in neprednstne. In to je to. Ne obstajajo polprednostne, ne obstajo malo bolj prednostne, niti ne obstajo kvazi prednostne, ker tako piše na enem forumu.
Vsakič ko pripelješ v križišče si ali na prednostni ali na neprednostni. In to je to.
Od tam naprej sledijo osnovna pravila:
- Vozila na prednostni cesti imajo prednost pred vozili na neprednostni.
- Kadar si poti sekajo vozila na prednostni cesti velja ali desno pravilo, ali pa pravilo srečanja.
- Vozila na neprednostni cesti nimajo prednosti pred vozili na neprednostni
- Kadar si poti sekajo vozila na neprednosti cesti velja desno pravilo ali pravilo srečanja.
In to je to, tukaj sedaj ni nekih tretjih cest, kjer je ima ena neprednostna cesta prednost pred drugo zaradi oblike table.
Kar vas sedaj številne mede je bedasta predpostavka, da ima vozilo na neprednostni cesti "prednost" in lahko spelje, če so ostale ceste prazne. To, da lahko spelje je sicer res ampak ne zato, ker bi imelo prednost ampak zato, ker nikogar ne ovira.
In potem pridemo tukaj do zelo enostavne resnice. Vozilo, ki je na neprednostni cesti (pa ni važno, kakšna je tabla) zavija levo NIMA NIKOLI IN NIKDAR prednosti pred vozilom, ki pripelje po drugi neprednostni cesti in pelje naravnost. To je osnova CPP - pravilo srečanja. Lahko pa to vozilo kljub temu zavije levo, vendar mora to storiti na način da ne ovira vozil na prednostni cesti in da ne ovira vozil na neprednostni cesti, ki vozijo naravnost ali zavijajo desno.
Tudi, če zavijam z neprednostne na prednostjo in 500m od križiša vidim avto, zgolj zato ker je dovolj prostora, da se vključim to ne pomeni, da imam prednost. Pomeni zgolj to, da se lahko vključim brez da bi ga oviral.
Torej v primeri ko peljem proti križišču in imam samo trikotnik, nasproti pa je stop, to nikakor ne pomeni, da imam prednost ko zavijem levo. To lahko storim samo in le če nikogar ne oviram in to lahko naredim tudi pred vozilom nasproti, ker bo ta zaradi stop moral ustavit (niti pod razno pa ne rabi tam stat 3s). Moram pa, ko se odločim izpeljat manever ocenit ali dejansko to lahko naredim brez da tega, ki bo peljal naravnost oviram. Če se odločim peljat in pride do trčenja, sem brez vprašanja odgovoren zato, da sem mu odvzel prednost. On pa je lahko odgovoren za prekršek, ker ni ustavil pri STOP. Potem pa je na sodišču da presodi, kdo je bil tisti, ki nosi odgovornost za povzročitev nesreče (hint: bistveno lažje je dokazat odvzem prednosti).
To sje vse lepo in prav. SUPER 1A`! Podpišem do zadnje pike.
Samo to ne reši zadeve! Križišče je neprimerno in nekorektno opremljeno s prometnimi znaki.
In kakor je OP že na začetku izpostavil, je rezultat tega splošna zmeda, kaos in s tem tudi velika potencialna možnost nesreč, nesporazumov in trkov.
Potem pa imaš tukaj še policijo, ki lahko tala v takem nekorektnem kaosu (ali neenolični rešitvi) prekrške in s tem še bolj meša drek med vozniki in kot najslabšo možnost še prometno nesrečo, v kateri je potrebno razsoditi, kdo je odgovoren in kdo kriv. Tukaj pa se, hočeš-nočeš, pojavi tudi vprašanje poometnih znakov in kdo je odgovoren za tako stanje.
PS: osebno celo menim, da bila v primeru, ko bi OP zadel s svojim sprednjim delom avtomobila v sprednji desni kot avtomobila, ki mu je odvzel pravilo prednosti, morda celo rezulztat neodločen; se pravi: oba dueleženca sta enako kriva za nesrečo. Pa tukaj, v tem primeru tisti znak s prikazom prednostne ceste ne igra nobene vloge, čeravno naj bi ravno ta znak OPja "prepričeval", da pač nima prednosti....
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
St235 ::
A ima kdorkoli na tem forumu pooblastila, da reši zadevo? jaz vem, da jih nimam, samo to ne spremeni prometnih predpisov. Še posebej ker tisti ki vidi stop znak v hrbet ne vidi dopolnilne table. Tako je vse kar ve, da sta obe vozili na neprednostni cesti in nimam nikakršnega razloga, da bi si lahko domišljal, da ima prednost.
Vir?
Potem pa imaš tukaj še policijo, ki lahko tala v takem nekorektnem kaosu (ali neenolični rešitvi) prekrške
Vir?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
FrRoSt ::
A ima kdorkoli na tem forumu pooblastila, da reši zadevo? jaz vem, da jih nimam, samo to ne spremeni prometnih predpisov. Še posebej ker tisti ki vidi stop znak v hrbet ne vidi dopolnilne table. Tako je vse kar ve, da sta obe vozili na neprednostni cesti in nimam nikakršnega razloga, da bi si lahko domišljal, da ima prednost.
Potem pa imaš tukaj še policijo, ki lahko tala v takem nekorektnem kaosu (ali neenolični rešitvi) prekrške
Vir?
Razglabljamo o temi in situaciji. Kaj je s tem narobe!? Pooblasila imajo pač pristojne službe. In ne samo pooblastila, tudi dolžnost, da pravilno in enoznačno uredijo zadevo. In nikakor ni moj namen iskati dlako v jajcu ali soditi in presojati, kdo ima prav in kdo ne.
VIR!?? Kakšen vir!??
Nobenega vira ni. Samo plod mojega razmišljanja in domišljije. In morda še kakšnega.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
St235 ::
Ok, samo to me je zanimalo. Se pač rad poslušaš in si v debato privlekel neke fiktivne policaje, ki talajo fiktivne kazni?
Miha 333 ::
Znaki so čisto v redu. OP ima znak (potek prednostne ceste), da nasprotivozeči zavija s prednostne na neprednostno cesto. To je vse, kar se njega tiče. Pika. Zato ga mora počakat. Pa saj je čisto navadno križišče kjer prednostna cesta zavija, le da je na sredini otok.
Tisti otok je ključnega pomena. Predstavljaj si da je otok velik en hektar in kar naenkrat bi bilo bolj jasno da so to tri ceste. Zato pravzaprav ni pomembno koliko je velik. 30m2 ali 10000m2 v vsakem primeru so ceste speljane okrog njega. V Cerknici je identično križišče le brez otoka in dodatnega trikotnika za vozilo ki iz prednostne zavija levo. Seveda pride zaporedje zaradi tega spremenjeno.
Še vedno ne spremeni zadeve. Nasprotivozeči je zate (zaradi znaka, ki ga imaš) na prednostni cesti in zato ima prednost.
m0LN4r ::
Znaki so čisto v redu. OP ima znak (potek prednostne ceste), da nasprotivozeči zavija s prednostne na neprednostno cesto. To je vse, kar se njega tiče. Pika. Zato ga mora počakat. Pa saj je čisto navadno križišče kjer prednostna cesta zavija, le da je na sredini otok.
Nasproti vozeč prihaja iz stranske ki je dolga 10-20m zato pa ima trikotnik. Nesmiselno bi bilo iz prednostne na prednostno zavijat se ti ne zdi?
Ma to so pasovi za razvrščanje ne pa samostojne ceste. Trikotnik je zato, ker mora pustit tiste z desne (desno pravilo) in je opcijski. Odmislite vendar tisti otok na sredini.
Še enkrat:
1. OP ima tako situacijo:
Pomeni, da nima prednosti, ker nasprotivozeči prihaja s prednostne ceste. Kateri znak mora upoštevati, tisti, ki je namenjen njemu ali kar je na drugi strani?
2. Nasprotivozeči ima tako situacijo:
Se pravi ima prednost pred vsemi, razen tistimi z desne (zato trikotnik). Ima prednost pred OP-om.
Kaki pas za razvrscanje, ce moras pred tem prevozit pas nasproti vozecih vozil?
Pa se tam mas tablo da be to kao krizisce, na drugi sliki desno
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Utk ::
To križišče je butasto na več nivojih. Tisti, ki gre po glavni cesti in zavija levo, mora čakat tiste, ki so tudi na glavni cesti in grejo naravnost, logično, ampak zakaj zaboga je potem sploh tist dodatek, po katerem se še enkrat vključuje na cesto. Če tam nima prednosti pred tistimi, ki grejo iz tiste cestice čisto nasproti, je tisto čisto brez veze. Ampak ne vem zakaj bi imel prednost.
St235 ::
Znaki so čisto v redu. OP ima znak (potek prednostne ceste), da nasprotivozeči zavija s prednostne na neprednostno cesto. To je vse, kar se njega tiče. Pika. Zato ga mora počakat. Pa saj je čisto navadno križišče kjer prednostna cesta zavija, le da je na sredini otok.
Tisti otok je ključnega pomena. Predstavljaj si da je otok velik en hektar in kar naenkrat bi bilo bolj jasno da so to tri ceste. Zato pravzaprav ni pomembno koliko je velik. 30m2 ali 10000m2 v vsakem primeru so ceste speljane okrog njega. V Cerknici je identično križišče le brez otoka in dodatnega trikotnika za vozilo ki iz prednostne zavija levo. Seveda pride zaporedje zaradi tega spremenjeno.
Še vedno ne spremeni zadeve. Nasprotivozeči je zate (zaradi znaka, ki ga imaš) na prednostni cesti in zato ima prednost.
Kar ne spremeni dejstva, da ima voznik nasproti tebe prav tak prometni znak, ki mu govori da nima prednosti (in ki sodi med znake za izrecne odredbe) in da sploh ne more vedet da ima prednost.
Napačno postavljen dopolnilni znak - potek prednostne ceste - niti pod razno ne razveljavi znaka za izrecne odredbe, kaj šele kar celotni CPP.
ahac ::
Še vedno ne spremeni zadeve. Nasprotivozeči je zate (zaradi znaka, ki ga imaš) na prednostni cesti in zato ima prednost.Tisti znak izgleda kot, da ne prikazuje samo prvega križišča (od treh), ampak vse skupaj:
Tista prednostna cesta gre čisto mimo...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
solatko ::
Lakotnik29 - Ko se voznik odloči zaviti levo, mora prečkat prednostno cesto in se postavi na koncu trikotnika na neprednostni cesti (tam imaš križišče treh neprednostnih cest in velja desno pravilo ali pravilo srečanja, tako, da ima voznik pri znaku stop, prednost pred tistim, ki iz tistega kratkega dela, zavija levo, na nadaljevanje prednostne ceste, ki od zavoja levo, postane prednostna, glede na obe, ki se priključita, če pa voznik zavije levo pa pelje po poteku pa mora počakati, ker gre iz neprednostne na prednostno in v tem primeru lahko eventualno oba prepeljeta križišče, če je dovolj prostora, da se na sredini ne zabijeta.
Od poteka prednostne ceste, del, ki gre naravnost, postane prednosten.
Znaka za potek prednostne ceste, nebi smelo biti pod znakom stop.
Od poteka prednostne ceste, del, ki gre naravnost, postane prednosten.
Znaka za potek prednostne ceste, nebi smelo biti pod znakom stop.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
IL_DIAVOLO ::
Še vedno ne spremeni zadeve. Nasprotivozeči je zate (zaradi znaka, ki ga imaš) na prednostni cesti in zato ima prednost.Tisti znak izgleda kot, da ne prikazuje samo prvega križišča (od treh), ampak vse skupaj:
Tista prednostna cesta gre čisto mimo...
Nič ne gre mimo, tako poteka prednostna cesta. Prvega stavka pa niti ne bom komentiral
St235 ::
Lakotnik29 - Ko se voznik odloči zaviti levo, mora prečkat prednostno cesto in se postavi na koncu trikotnika na neprednostni cesti (tam imaš križišče treh neprednostnih cest in velja desno pravilo ali pravilo srečanja, tako, da ima voznik pri znaku stop, prednost pred tistim, ki iz tistega kratkega dela, zavija levo, na nadaljevanje prednostne ceste, ki od zavoja levo, postane prednostna, glede na obe, ki se priključita, če pa voznik zavije levo pa pelje po poteku pa mora počakati, ker gre iz neprednostne na prednostno in v tem primeru lahko eventualno oba prepeljeta križišče, če je dovolj prostora, da se na sredini ne zabijeta.
Od poteka prednostne ceste, del, ki gre naravnost, postane prednosten.
Znaka za potek prednostne ceste, nebi smelo biti pod znakom stop.
No shit sherlock. Si sploh prebral kar sem jaz napisal?
solatko ::
Lakotnik29 - Bo držalo, sem spregledal, če je pravilno pa itak vseeno, če je večkrat.
Delo krepa človeka
predi ::
Dobro, da ni OPu v danem trenutku z desne pripeljalo še eno vozilo, ker bi po njegovi interpretaciji nastal complete deadlock..
Enterprise ::
Jaz pa še vedno ne razumem, kaj narediš, če se pripelješ s te strani:
Street View
Druga dva trikotnika sta na mestu, ker prihajaš iz neprednostne na prednostno, čemu je pa namenjen prvi trikotnik, če ima tisti levo od tebe STOP, tisti desno od tebe pa spet trikotnik?
Street View
Druga dva trikotnika sta na mestu, ker prihajaš iz neprednostne na prednostno, čemu je pa namenjen prvi trikotnik, če ima tisti levo od tebe STOP, tisti desno od tebe pa spet trikotnik?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Enterprise ()
Miha 333 ::
OMG, ravnaš tako kot imaš na tvojem znaku narisano. Spustiš vse ostale razen levega, ker so na prednostni, ti pa nisi. Levi počaka tebe, ker si desno. Nekateri trolate ali resno sprašujete? Počasi me bo strah na cesto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
GR2 ::
Tisti krak na desni ni več prednostna, to se je risalo že na prvi strani z rdečimi črtami.
V takih primerih so itak zelo majhne hitrosti in moraš bit že res talent že da oplaziš kak avto.
Glavno da upoštevaš pravilo srečanja, to pomeni če je tisti iz desne pred tabo, ga boš počakal, ampak ne pri tem trikotniku, za en avto naprej. Če bi bil pri trikotniku in je on pred tabo, je itak že mimo preden prideš do njega.
Če res prideta istočasno do trikototnika, ima pa on prednost, ker je desni.
Ampak to desno pravilo je v praksi bolj kot ne neuporabno, ker ga ne pozna 80-90% voznikov. Tako da tudi če ga ti poznaš, ti to bolj malo pomaga. Meni je inštruktor rekel, da bom pač sam učil ostale.
Rabiš ga itak zelo malokrat, takrat ko pa ga, pa velja v praksi bolj pravilo da ima prednost tisti s starejšim/cenejšim avtom ali tisti kateremu se bolj mudi/je bolj tišast, saj se vidi kdo prvi zleze naprej. Takih primerov je veliko po naseljih, ravno zadnjič me je fotr spraševal, pa sem mu tudi rekel da ima desni prednost, ampak če bi sedel v avtu, moram še sam dobro premislit, preden se spomnim desnega pravila.
V takih primerih so itak zelo majhne hitrosti in moraš bit že res talent že da oplaziš kak avto.
Glavno da upoštevaš pravilo srečanja, to pomeni če je tisti iz desne pred tabo, ga boš počakal, ampak ne pri tem trikotniku, za en avto naprej. Če bi bil pri trikotniku in je on pred tabo, je itak že mimo preden prideš do njega.
Če res prideta istočasno do trikototnika, ima pa on prednost, ker je desni.
Ampak to desno pravilo je v praksi bolj kot ne neuporabno, ker ga ne pozna 80-90% voznikov. Tako da tudi če ga ti poznaš, ti to bolj malo pomaga. Meni je inštruktor rekel, da bom pač sam učil ostale.
Rabiš ga itak zelo malokrat, takrat ko pa ga, pa velja v praksi bolj pravilo da ima prednost tisti s starejšim/cenejšim avtom ali tisti kateremu se bolj mudi/je bolj tišast, saj se vidi kdo prvi zleze naprej. Takih primerov je veliko po naseljih, ravno zadnjič me je fotr spraševal, pa sem mu tudi rekel da ima desni prednost, ampak če bi sedel v avtu, moram še sam dobro premislit, preden se spomnim desnega pravila.
Digibyte ::
bastadu ::
znaka stop in znak za križišče s prednostno cesto sta si v križišču enakovradna. Prednost imaš ti ker ne zavijaš, drugače gre po pravilu desnega. Mora se pa tudi on ustaviti, ker vidi tebe na drugi strani. Če bi bilo prosto, bi lahko peljal brez ustavljanja.
Brez ustavljanja mimo stop znaka ne smeš. Če je znak postavljen pred križiščem naprimer 5 metrov pa se moraš ustaviti celo dvakrat in sicer pri znaku in ko pripelješ do križišča.
Ti to resno?
Digibyte ::
znaka stop in znak za križišče s prednostno cesto sta si v križišču enakovradna. Prednost imaš ti ker ne zavijaš, drugače gre po pravilu desnega. Mora se pa tudi on ustaviti, ker vidi tebe na drugi strani. Če bi bilo prosto, bi lahko peljal brez ustavljanja.
Brez ustavljanja mimo stop znaka ne smeš. Če je znak postavljen pred križiščem naprimer 5 metrov pa se moraš ustaviti celo dvakrat in sicer pri znaku in ko pripelješ do križišča.
Ti to resno?
Tako so nas učili. Včasih je stop znak že 10,20 metrov pred križiščem in ustaviti se moraš pri znaku. Potem spelješ in v križišču se moraš ponovno ustaviti.
solatko ::
IL_DIAVOLO - Potek prednostne ceste, s tem stop znakom nima nobene veze, ker je za dostop na prednostno cesto, še eno križišče, na katerem bi moral biti ta znak, del ceste okoli trikotnika, je ravno tako cesta.
Delo krepa človeka
GupeM ::
znaka stop in znak za križišče s prednostno cesto sta si v križišču enakovradna. Prednost imaš ti ker ne zavijaš, drugače gre po pravilu desnega. Mora se pa tudi on ustaviti, ker vidi tebe na drugi strani. Če bi bilo prosto, bi lahko peljal brez ustavljanja.
Brez ustavljanja mimo stop znaka ne smeš. Če je znak postavljen pred križiščem naprimer 5 metrov pa se moraš ustaviti celo dvakrat in sicer pri znaku in ko pripelješ do križišča.
Ti to resno?
Resno, ja. Če je križišče zelo nepregledno in je znak STOP nekaj metrov pred križiščem, se ustaviš pri STOP znaku. Nato počasi pelješ do križišča, kjer šele vidiš, kakšno je stanje na ostalih cestah. Po potrebi ustaviš še enkrat. Pogosto je znak STOP pomaknjen toliko nazaj, da niti ne vidiš stanja v križišču, če ne zapelješ mimo STOP znaka.
Ne najboljši primer, je pa dokaj blizu. Desno namreč ne vidiš nič, če ne zapelješ mimo STOP znaka. Sicer imaš ogledalo, vendar je včasih zarošeno, včasih razbito, včasih zamedeno...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
ahac ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Še vedno ne spremeni zadeve. Nasprotivozeči je zate (zaradi znaka, ki ga imaš) na prednostni cesti in zato ima prednost.Tisti znak izgleda kot, da ne prikazuje samo prvega križišča (od treh), ampak vse skupaj:
Tista prednostna cesta gre čisto mimo...
Nič ne gre mimo, tako poteka prednostna cesta. Prvega stavka pa niti ne bom komentiral
Ne razumem. Praviš, da prednostna poteka tako?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Miha 333 ::
St235 ::
Ahac, pa saj ti je lepo skiciral. Znak za potek prednostne ceste ne upošteva, da se zaradi večje pretočnosti ceste tik pred srečanjem razcepijo in nastanejo tri križišča.
bastadu ::
znaka stop in znak za križišče s prednostno cesto sta si v križišču enakovradna. Prednost imaš ti ker ne zavijaš, drugače gre po pravilu desnega. Mora se pa tudi on ustaviti, ker vidi tebe na drugi strani. Če bi bilo prosto, bi lahko peljal brez ustavljanja.
Brez ustavljanja mimo stop znaka ne smeš. Če je znak postavljen pred križiščem naprimer 5 metrov pa se moraš ustaviti celo dvakrat in sicer pri znaku in ko pripelješ do križišča.
Ti to resno?
Resno, ja. Če je križišče zelo nepregledno in je znak STOP nekaj metrov pred križiščem, se ustaviš pri STOP znaku. Nato počasi pelješ do križišča, kjer šele vidiš, kakšno je stanje na ostalih cestah. Po potrebi ustaviš še enkrat. Pogosto je znak STOP pomaknjen toliko nazaj, da niti ne vidiš stanja v križišču, če ne zapelješ mimo STOP znaka.
Ne najboljši primer, je pa dokaj blizu. Desno namreč ne vidiš nič, če ne zapelješ mimo STOP znaka. Sicer imaš ogledalo, vendar je včasih zarošeno, včasih razbito, včasih zamedeno...
Nas so učili, da se je potrebno ustaviti pred stop znakom oz. stop črto, v kolikor pa tam ni dovolj preglednosti pa ravno toliko naprej od stop znaka/črte, da si zagotoviš zadostno preglednost ... Tole dvojno ustavljanje doesn't make any sense, če mi pokažeš kje v CPP to piše, sem se pripravljen posuti s pepelom ;)
K0l1br1 ::
Digibyte ::
znaka stop in znak za križišče s prednostno cesto sta si v križišču enakovradna. Prednost imaš ti ker ne zavijaš, drugače gre po pravilu desnega. Mora se pa tudi on ustaviti, ker vidi tebe na drugi strani. Če bi bilo prosto, bi lahko peljal brez ustavljanja.
Brez ustavljanja mimo stop znaka ne smeš. Če je znak postavljen pred križiščem naprimer 5 metrov pa se moraš ustaviti celo dvakrat in sicer pri znaku in ko pripelješ do križišča.
Ti to resno?
Resno, ja. Če je križišče zelo nepregledno in je znak STOP nekaj metrov pred križiščem, se ustaviš pri STOP znaku. Nato počasi pelješ do križišča, kjer šele vidiš, kakšno je stanje na ostalih cestah. Po potrebi ustaviš še enkrat. Pogosto je znak STOP pomaknjen toliko nazaj, da niti ne vidiš stanja v križišču, če ne zapelješ mimo STOP znaka.
Ne najboljši primer, je pa dokaj blizu. Desno namreč ne vidiš nič, če ne zapelješ mimo STOP znaka. Sicer imaš ogledalo, vendar je včasih zarošeno, včasih razbito, včasih zamedeno...
Nas so učili, da se je potrebno ustaviti pred stop znakom oz. stop črto, v kolikor pa tam ni dovolj preglednosti pa ravno toliko naprej od stop znaka/črte, da si zagotoviš zadostno preglednost ... Tole dvojno ustavljanje doesn't make any sense, če mi pokažeš kje v CPP to piše, sem se pripravljen posuti s pepelom ;)
No sej v bistvu sem to hotu reči. Pri znaku in če ne vidiš še enkrat ko vidiš. Če pri znaku vidiš potem je vsa debata o tem odveč.
predi ::
Dopolnilna tabla iz OPovega videa ni postavljena v skladu z Pravilnikom o cestni signalizaciji, 23. (1)/4201/C.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Mislim, da takšne zadeve rešuje Inšpektorat RS za infrastrukturo.
Prikaz poteka prednostne ceste, pozicija priključevanja neprednostne ceste in število krakov cest morata izražati dejansko situacijo.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Mislim, da takšne zadeve rešuje Inšpektorat RS za infrastrukturo.
bastadu ::
znaka stop in znak za križišče s prednostno cesto sta si v križišču enakovradna. Prednost imaš ti ker ne zavijaš, drugače gre po pravilu desnega. Mora se pa tudi on ustaviti, ker vidi tebe na drugi strani. Če bi bilo prosto, bi lahko peljal brez ustavljanja.
Brez ustavljanja mimo stop znaka ne smeš. Če je znak postavljen pred križiščem naprimer 5 metrov pa se moraš ustaviti celo dvakrat in sicer pri znaku in ko pripelješ do križišča.
Ti to resno?
Resno, ja. Če je križišče zelo nepregledno in je znak STOP nekaj metrov pred križiščem, se ustaviš pri STOP znaku. Nato počasi pelješ do križišča, kjer šele vidiš, kakšno je stanje na ostalih cestah. Po potrebi ustaviš še enkrat. Pogosto je znak STOP pomaknjen toliko nazaj, da niti ne vidiš stanja v križišču, če ne zapelješ mimo STOP znaka.
Ne najboljši primer, je pa dokaj blizu. Desno namreč ne vidiš nič, če ne zapelješ mimo STOP znaka. Sicer imaš ogledalo, vendar je včasih zarošeno, včasih razbito, včasih zamedeno...
Nas so učili, da se je potrebno ustaviti pred stop znakom oz. stop črto, v kolikor pa tam ni dovolj preglednosti pa ravno toliko naprej od stop znaka/črte, da si zagotoviš zadostno preglednost ... Tole dvojno ustavljanje doesn't make any sense, če mi pokažeš kje v CPP to piše, sem se pripravljen posuti s pepelom ;)
No sej v bistvu sem to hotu reči. Pri znaku in če ne vidiš še enkrat ko vidiš. Če pri znaku vidiš potem je vsa debata o tem odveč.
Ne nisi. Zatrjuješ, da se je v določenih primerih potrebno 2x ustaviti, jaz pa zatrjujem, da je samo 1x dovolj, ne glede na to, koliko pred križiščem stop znak stoji ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bastadu ()
FrRoSt ::
Ne nisi. Zatrjuješ, da se je v določenih primerih potrebno 2x ustaviti, jaz pa zatrjujem, da je samo 1x dovolj, ne glede na to, koliko pred križiščem stop znak stoji ;)
V bistvu se moraš ustaviti enkrat, pri šesterokotnem stop znaku ali na črti, ker pa se vključuješ na križišče, kjer nimaš prednosti, pa po potrebi še enkrat, če imajo druga vozila pred teboj prednost.
Dobro, da ni OPu v danem trenutku z desne pripeljalo še eno vozilo, ker bi po njegovi interpretaciji nastal complete deadlock..
Točno to je bilo. Sicer ima tudi desno vozilo trikotnik in čaka tistega ki pride nasproti mene oziroma svojega desnega.
Tole ne vem ,če bo ravno natančno.
Če bi v dani situaciji pripeljalo vozilo z desne, ne igra prav nobene vloge!! Oba mu morata odstopit prednost v vsakem primeru ( in glede na znake, ki jih imata pred seboj).
Ko pa se to vozilo odpelje, pa nastane ponovno ta situacija, ki je prikazana....
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FrRoSt ()
bastadu ::
Ne nisi. Zatrjuješ, da se je v določenih primerih potrebno 2x ustaviti, jaz pa zatrjujem, da je samo 1x dovolj, ne glede na to, koliko pred križiščem stop znak stoji ;)
V bistvu se moraš ustaviti enkrat, pri šesterokotnem stop znaku ali na črti, ker pa se vključuješ na križišče, kjer nimaš prednosti, pa po potrebi še enkrat, če imajo druga vozila pred teboj prednost.
Bilo je govora o tem, kolikokrat se moraš ustaviti zaradi enega stop znaka in ne kolikokrat se še moraš potem ustaviti naprej zaradi drugih dejavnikov ...
FrRoSt ::
Bilo je govora o tem, kolikokrat se moraš ustaviti zaradi enega stop znaka in ne kolikokrat se še moraš potem ustaviti naprej zaradi drugih dejavnikov ...
Saj vem.
Saj imaš PRAV.
Tega pač nisem eksplicitno napisal.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
shintaro ::
Pomembno je le, da se popolnoma ustaviš in prepričaš.
aja in folk dobiva kazni brezveze.
Drgač mi razloži kako se boš ti , to kar si napisal, prepričaš instantno. Ti čim se ustaviš in takoj štartaš brez vmes presledka, kot kaže na netu nekaj sekund, NOT LEGIT. Ti ne moreš v manj kot 2-3 sekundah to legit naredit. Pa čeprav je jasno iz 100km da je vse prosto. To so pravila, itak kdo se tega drži. Ti če narediš brez presledka not legit, kot vidiš pa je po netu malo morje postov celo o določenem minimalnem času.
stop in takoj štart = not legit tudi če si se instant prepričal pa videl iz miljon km da greš kamot. in ti mi povej kako boš pravilno se prepričal v manj kot 3 sekundah, zato je tudi to razsajeno po netu in bom najdel uraden dokaz o temu. se vrnem
i9 7900X / 16gb / ssd PCIe 3.0x4 500gb
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: shintaro ()
mikhaair ::
Predlagam srecanje in predavanje v omenjenem kriziscu. Pa se praksa. Jaz prinesem hladno pivo k sem blizu.
Miha 333 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kdo ima prednost v takem križišču (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28930 (14788) | FrRoSt |
» | Kaj je narobe s tole sliko?Oddelek: Na cesti | 2499 (1779) | bobby |
» | Pravilo zadrge v križiščih, ko je gneča (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19632 (16211) | Mavrik |
» | Vožnja po prednostni in uporaba smernikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 40852 (38662) | kiFni |
» | Dve negotovi situacijiOddelek: Na cesti | 10214 (9746) | St235 |