Forum » Na cesti » Komu se pritožiti?
Komu se pritožiti?
IL_DIAVOLO ::
Je pa krizisce idealno za krozno...malo smesno koliko crt in znakov so porabili za enostavno krizisce.
Digibyte ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Je pa krizisce idealno za krozno...malo smesno koliko crt in znakov so porabili za enostavno krizisce.
V planu je bilo za letos februarja a nevem kje se je zataknilo.
Glugy ::
Stop znak samo pomen da prihajaš na prednostno cesto in da se moraš obvezno pred prečkanjem križišča ustaviti. Nasproti vozeče vozilo ne ve ali imaš ti stop ali ne torej se mora v vsakem primeru ravnati po pravilih srečanja. To da ti poznaš cesto pa veš kaj je na drugi strani križišča ne more biti predmet prednosti ker mora tud vozilo ki prvič tm pelje vedt vse kar je relevantno. Torej to ne more biti relevantno.
Če pa je treba spremenit pravila srečanja pa za to obstaja poseben znak ki označuje kateri tok prometa ima prednost ob določenem vhodu/izhodu iz križišča.
Če pa je treba spremenit pravila srečanja pa za to obstaja poseben znak ki označuje kateri tok prometa ima prednost ob določenem vhodu/izhodu iz križišča.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()
Digibyte ::
Stop znak samo pomen da prihajaš na prednostno cesto in da se moraš obvezno pred prečkanjem križišča ustaviti. Nasproti vozeče vozilo ne ve ali imaš ti stop ali ne torej se mora v vsakem primeru ravnati po pravilih srečanja. To da ti poznaš cesto pa veš kaj je na drugi strani križišča ne more biti predmet prednosti ker mora tud vozilo ki prvič tm pelje vedt vse kar je relevantno. Torej to ne more biti relevantno.
Če pa je treba spremenit pravila srečanja pa za to obstaja poseben znak ki označuje kateri tok prometa ima prednost ob določenem vhodu/izhodu iz križišča.
Stop znak je viden tudi iz druge strani zato je vseeno ali si tam prvič ali zadnjič.
FrRoSt ::
Komu se pritožiš? Odvisno, če dobiš kazen za prekršek od policije, pač vložiš pravno sredstvo zoper plačilni nalog oz. odločbo, če pa rata problem z zavarovalnico, češ, kdo je odgovoren za nezgodo, se pa zadeva v končni fazi rešuje v pravdnem postopku na sodišču.
No saj to se pravzaprav sprašujem. Vem da imam prednost ampak koga bo poslušalo sodišče mene ali policaja.
Poslušalo za kaj: za plačilni nalog prekrška ali prometne nesreče...
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
FrRoSt ::
innerspace je izjavil:
Ce upostevamo samo znak o prednostni cesti, je OP izsilil prednost. Vse ostalo ni pomembno, stop in trikotnik sta enakovredna.
Tudi jaz bi mu potrobil v takem primeru.
Nimaš kaj trobiti.
In ravno ta znak dela štalo.
Obadva se vključujeta na prednostno cesto in OP ima v tem primeru (pravilo) prednosti.
To/tako se vidi in razume tudi, če pripelješ iz nasprotne smeri. Imaš stop znak. Problem je samo, če se pripelješ iz nasprotne smeri, pa misliš, da velja potek prednostne ceste, ki je pod OP stop znakom. Kar pa dejansko niti ne moreš videti.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
shintaro ::
a ni neglede na situacijo stop in čakanje 3 sekunde za stop znak?
i9 7900X / 16gb / ssd PCIe 3.0x4 500gb
GR2 ::
Na svoji vsakodnevni poti sam prevozim ene 3 stop znake z nekje 10km/h, če je na obe strani dovolj pregledno in si sposoben hitro rotirat glavo levo in desno, se ne rabiš ustavljati.
Problem je edino, ker to prakticirajo tudi precej manj sposobni vozniki, zato je najbolje znak za nevarnost križišča smatrat za omejitev 70, res max pa 80.
Parkrat na leto imaš tudi talente, ki se ti s polovico avta ustavijo na glavni cesti.
Če se pa že ustaviš, pa spelješ takoj ko si se prepričal, ne rabiš si odštevat sekund, lahko je 2s, lahko je 5s.
Problem je edino, ker to prakticirajo tudi precej manj sposobni vozniki, zato je najbolje znak za nevarnost križišča smatrat za omejitev 70, res max pa 80.
Parkrat na leto imaš tudi talente, ki se ti s polovico avta ustavijo na glavni cesti.
Če se pa že ustaviš, pa spelješ takoj ko si se prepričal, ne rabiš si odštevat sekund, lahko je 2s, lahko je 5s.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
shintaro ::
Na svoji vsakodnevni poti sam prevozim ene 3 stop znake z nekje 10km/h, če je na obe strani dovolj pregledno in si sposoben hitro rotirat glavo levo in desno, se ne rabiš ustavljati.
ma kdo se ustavlja ko je tko.. večinoma ne.
ampak, you're doing it wrong, po pravilih STOP, 3 sekunde. Šele takrat štart. vse kar ni tako si v prekršku.
i9 7900X / 16gb / ssd PCIe 3.0x4 500gb
dxx ::
MonoPattern je izjavil:
Jaz bi v tem primeru rekel, da ima prednost tisti, ki pelje naravnost. Me pa zanima kaj je po pravilih. Nesmiselno se mi zdi, da bi moral eden od udeležencev vedeti, kakšen znak ima drugi. Kako naj človek ve ali ima tisti nasproti stop znak ali trikotni znak?
Zato je stop znak edini take oblike. Da ga tudi z druge strani prepoznaš.
a ni neglede na situacijo stop in čakanje 3 sekunde za stop znak?
Ne. Važno je da vozilo popolnoma ustaviš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dxx ()
Mare2 ::
dxx ::
po pravilih STOP, 3 sekunde. Šele takrat štart. vse kar ni tako si v prekršku.
Neke tri sekunde lahko porabiš da se prepričaš da je križišče varno in kdo ima prednost. 3 sekunde pa mi pokaži zakonsko. Kje je ta člen, da je bil kdo kaznovan ker ni čakal 3 sekunde pri stop znaku? To da je kdo komu vzel prednost zaradi neupoštevanja popolne zaustavitve pri stop znaku poznam, znano.
dxx ::
Komu se pritožiš potem ko imaš karambol in ti policist prometne policije napačno tolmači CPP? Nisem imel karambola imam pa eno križišče kjer skoraj vsi 99.99% voznikov vozijo po mojem mnenju narobe. Situacijo sem opisal in posnel. Vprašanje poslal na postajo prometne policije in na avtošolo. Prvi so trdili da nimam prav slednji da imam in tudi videl sem jih da tam ravnajo točno tako kot jaz. Mene so učili da sta znaka trikotnik ki opozarja da prihajaš na prednostno cesto in znak stop enakovredna le da se moraš pri slednjemu ustaviti pri prvemu pelješ brez ustavljanja skozi križišče. Znaka stojita nasproti in jaz imam stop. On zavija levo in meni seka pot. Jaz trdim da če sem z avtom že ustavil lahko speljem pred njim saj grem naravnost. Če prideva hkrati pa mi on lahko pobegne saj se moram jaz še ustaviti. Policijski inšpektor pravi da je znak stop pomembnejši in moram čakati v vsakem primeru.
Dejansko se moraš pred stop znakom ustaviti. Potem ko se ti prepričaš, da lahko varno zapelješ v križišče, pa začne veljati pravilo srečanja. To pa pomeni, da kdor je prej v križišču, ima prednost. Tisti ki ima trikotni znak dejansko se lahko prosto pelje z zmanjšano hitrostjo. Torej moraš dejansko ti pred stop znakom preveriti če se lahko varno vključiš.
shintaro ::
po pravilih STOP, 3 sekunde. Šele takrat štart. vse kar ni tako si v prekršku.
Neke tri sekunde lahko porabiš da se prepričaš da je križišče varno in kdo ima prednost. 3 sekunde pa mi pokaži zakonsko. Kje je ta člen, da je bil kdo kaznovan ker ni čakal 3 sekunde pri stop znaku? To da je kdo komu vzel prednost zaradi neupoštevanja popolne zaustavitve pri stop znaku poznam, znano.
lej jaz sm delal izpit veš kdaj.. leta 2002. spomin pa imam res dober. se dobro spomnem tega pravila k so nas učili v avtošoli. ne delam jaz tega 3 sekunde na stopu zastonj ko policija vozi za mano. to učijo v avto šoli. Vsaj nas so. Jaz sem si dobro zapomnil ta detajl.
Mogoče so spremenili? Kot jaz vem to je blo 100% tako, saj verjetno je še tako.
bom probal skopat tole, vsekakor sm siguren da bo kdo najdel to kar govorim oziroma potrdil (pa to je valda vsesplošno znano pri izpitu)
ne se smejat na source, ampak evo pogoogla sm na hitro in takoj vidiš
... če folk tega ne ve, je pa sloppy work avto šole. al bu. čudno da se tega ne ve. (nism ravno bral teme razn op, mogoče je že kdo to napisal
i9 7900X / 16gb / ssd PCIe 3.0x4 500gb
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: shintaro ()
dxx ::
To je zato da na glavni vožnji, komisiski inštruktor oceni da si se res poskusil varno vključiti v križišče. Poleg tega sem tudi omenil, kje jih porabiš. Sploh če je malo bolj prometno. Če je neko pregledno križišče je po pravilih dovolj, da se zaustaviš, preveriš, če lahko zapelješ, ne oviraš prometnega toka in nikogar na prometni površini ne oviraš, samo spelješ.
shintaro ::
nisem edini k tko pravi zgleda
ti govoriš o temu kar večinoma folka dela pač stop , se ustaviš in greš , brez čakanja . al govoriš o temu kako je po pravilih?
torej praviš da to velja samo za ta čas ko si na glavni vožnji. ne pa potem ko že maš izpit in voziš sam, to praviš ?
To je zato da na glavni vožnji, komisiski inštruktor oceni da si se res poskusil varno vključiti v križišče. Poleg tega sem tudi omenil, kje jih porabiš. Sploh če je malo bolj prometno. Če je neko pregledno križišče je po pravilih dovolj, da se zaustaviš, preveriš, če lahko zapelješ, ne oviraš prometnega toka in nikogar na prometni površini ne oviraš, samo spelješ.
ti govoriš o temu kar večinoma folka dela pač stop , se ustaviš in greš , brez čakanja . al govoriš o temu kako je po pravilih?
torej praviš da to velja samo za ta čas ko si na glavni vožnji. ne pa potem ko že maš izpit in voziš sam, to praviš ?
i9 7900X / 16gb / ssd PCIe 3.0x4 500gb
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: shintaro ()
FrRoSt ::
nisem edini k tko pravi zgleda
To je zato da na glavni vožnji, komisiski inštruktor oceni da si se res poskusil varno vključiti v križišče. Poleg tega sem tudi omenil, kje jih porabiš. Sploh če je malo bolj prometno. Če je neko pregledno križišče je po pravilih dovolj, da se zaustaviš, preveriš, če lahko zapelješ, ne oviraš prometnega toka in nikogar na prometni površini ne oviraš, samo spelješ.
ti govoriš o temu kar večinoma folka dela pač stop , se ustaviš in greš , brez postajanja . al govoriš o temu kako je po pravilih?
Brez zamere, jaz sem delal izpit že davno prej, pa za tele 3 sekunde prvič slišim.
Je pa res, da se mora vozilo ustaviti, na črti ali ob štangi prometnega znaka, kolesa morajo mirovati, in prestaviti moraš v prvo prestavo, ker se z drugo ne spelje najbolje, vse to ti vzame nekaj časa, koliko pa moraš stati oz. se razgledovati naokoli pa nisem nikoli slišal.
Povsem možno pa je, da so nekateri inštruktorji to prevedli v tri sekunde. Za lažje domače razumevanje vsesplošnih ljudskih množic.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Machete ()
FrRoSt ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Je pa krizisce idealno za krozno...malo smesno koliko crt in znakov so porabili za enostavno krizisce.
V planu je bilo za letos februarja a nevem kje se je zataknilo.
Zataknilo bi se lahko marsikje.
Je pa tukaj še en problem, ki ni tako enostavno viden.
Tole ni in ne bo enostavno tudi za rondo. Večini se zdi, da rondo lahko reši vse proble in to na zelo enostaven način. Pa temu ni tako. V rondoju vsi avtomobili vozijo v isto smer, v tem trikot rondoju pa imamo promet v obe smeri. In zato je tudi situacija tako neenostavna.
Vrniti se je potrebno k temu izjemno zanimivemu problemu in ga razčleniti, da se ugotovi, kako je do tega sploh lahko prišlo in zakaj so ga tako usrali, kot so ga.
PROBLEM je sledeč:
1. Imamo glavno, se pravi prednostno cesto, ki zavija.
2. Iz te glavne ceste se (pred zavojem) odcepita dve (stranski) cesti, ki se (malo) kasneje križata/stekata in to ravno v križišču, kjer se priljuči še neka druga, (še) manj pomembna in prometna cesta....
Tukaj se pojavijo težave. Saj eno cesto (iz prvih dveh) je potrebno določiti za prednostno.
Tukaj se pojavi ta INOVATIVNA rešitev , ki krši logiko cpp in spravlja v zmedo in zagate voznike.
Namesto, da bi se jasno in enolično definiralo prednostno cesto, se to naredi na dvoumen način. In to tako, da se tistemu, ki pripelje iz OP smeri, se pravi po cesti, ki naj bi bila "najmanj" prednostna, obesi še tabla o poteku prednostne ceste, ki naj bi voznike iz te smeri prepričala, da so oni zadnji v vrsti za prednost.
In tako dobiš to absurdno situacijo, ko prednostna cesta zavija, potem pa po (malo dalšem) kolenu še eno prednosto cesto, ki tudi zavija v isto smer
To je, takole na kratko, ves absurd, tega križišča križišč.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
frudi ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ehh, to je klasicno krizisce. B->A cesta je enosmerna, v nasprotno smer pa gres pri drugem kriziscu, kjer je imel OP karambol. Joj fantje
B -> A je čisto lepo dvosmerna cesta. Če prihajaš iz leve in zavijaš levo, to storiš v križišču A, ne pa v B.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
m0LN4r ::
Jaz imam en bolj ljudski primer krizisce ima semafor in belo crto, pred tem semaforjem ca. prostor za dva avta je STOP znak in se ena bela crta pri njem.
Jaz sem se pri tem STOP znaku samo 1x ustavil pred belo crto, nato pa sel naprej do semaforja in se se enkrat ustavil.
Tl:dr
Ko sem ustavil pri stop znaku se mi je domacinka skor zabila zadi v avto, pa trobili pa nevemkajvse. Zaradi teh 5 sekund.
Vglavnem tle se niti en ne ustavlja.
Jaz sem se pri tem STOP znaku samo 1x ustavil pred belo crto, nato pa sel naprej do semaforja in se se enkrat ustavil.
Tl:dr
Ko sem ustavil pri stop znaku se mi je domacinka skor zabila zadi v avto, pa trobili pa nevemkajvse. Zaradi teh 5 sekund.
Vglavnem tle se niti en ne ustavlja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ehh, to je klasicno krizisce. B->A cesta je enosmerna, v nasprotno smer pa gres pri drugem kriziscu, kjer je imel OP karambol. Joj fantje
B -> A je čisto lepo dvosmerna cesta. Če prihajaš iz leve in zavijaš levo, to storiš v križišču A, ne pa v B.
Pardon, res je. Crte to lepo nakazujejo.
St235 ::
po pravilih STOP, 3 sekunde. Šele takrat štart. vse kar ni tako si v prekršku.
Neke tri sekunde lahko porabiš da se prepričaš da je križišče varno in kdo ima prednost. 3 sekunde pa mi pokaži zakonsko. Kje je ta člen, da je bil kdo kaznovan ker ni čakal 3 sekunde pri stop znaku? To da je kdo komu vzel prednost zaradi neupoštevanja popolne zaustavitve pri stop znaku poznam, znano.
lej jaz sm delal izpit veš kdaj.. leta 2002. spomin pa imam res dober. se dobro spomnem tega pravila k so nas učili v avtošoli. ne delam jaz tega 3 sekunde na stopu zastonj ko policija vozi za mano. to učijo v avto šoli. Vsaj nas so. Jaz sem si dobro zapomnil ta detajl.
Mogoče so spremenili? Kot jaz vem to je blo 100% tako, saj verjetno je še tako.
bom probal skopat tole, vsekakor sm siguren da bo kdo najdel to kar govorim oziroma potrdil (pa to je valda vsesplošno znano pri izpitu)
ne se smejat na source, ampak evo pogoogla sm na hitro in takoj vidiš
... če folk tega ne ve, je pa sloppy work avto šole. al bu. čudno da se tega ne ve. (nism ravno bral teme razn op, mogoče je že kdo to napisal
ROFL, edina manj verodostojna izjava kot med over net so še tvoje blodnje. Pravilo 3s ne obstaja. Prav tako med stop in trikotnikom NI razlike v tem kdo ima prednost.
Težava tega križišča je v tem, da naj bi šlo za klasično križišče (kar nakazuje znak pod STOP) vendar se ceste zaradi boljše pretočnosti razcepijo, namesto, da bi že takoj postavili krožno križišče. Zaradi tega vozila, ki prihajajo iz zgornje prednostne ceste in zavijajo levo v stransko cesto pridejo v tak neumen položaj.
Bi pa vso zadevo tukaj rešilo, če bi bil zraven stop znaka še znak za obvezno smer desno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
GupeM ::
Tole ni in ne bo enostavno tudi za rondo. Večini se zdi, da rondo lahko reši vse proble in to na zelo enostaven način. Pa temu ni tako. V rondoju vsi avtomobili vozijo v isto smer, v tem trikot rondoju pa imamo promet v obe smeri. In zato je tudi situacija tako neenostavna.
Kaj??? Zakaj tole ne bi bilo enostavno za rondo. Rondo ima eno glavno cesto, ki poteka v krogu, vse ostale, ki se priključijo na ta rondo, so stranske. To križišče je idealno za rondo. Še posebej zato, ker je dovolj prostora, da naredijo dovolj velikega. Levo od te ceste, kjer je pripeljal OP, je namreč še ena stranska cesta (v OP primeru je nerelevantna). V dovolj velik rondo bojo brez problema speljali vseh 5 cest.
Problem pri trenutni postavitvi znakov je samo v znaku za potek prednostne ceste pod znakom STOP. Ta je namreč napačen. Za tega, ki pripelje po cesti, po kateri je pripeljal OP, prednostna cesta namreč poteka naravnost in ne zavija, glede na postavitev ostalih znakov za križišče s prednostno cesto in STOP znaka. Prednostna cesta ki zavija je namreč levo od OP in zanj ni relevantna, saj se z njimi sploh ne srečuje.
Jure14 ::
GupeM ::
Stanje na sliki nič ne kaže na to, da bi bila cestica A-B narejena kasneje. Asfalt namreč zgleda povsod enako star.
Tudi dvomim, da bi cesta C-B bila speljana pod takim kotom na glavno cesto v originalu. Glede na to, da to zelo zelo otežuje zavijanje s ceste A na cesto B. Pred tem gre cesta B skoraj pravokotno na cesto C, tik pred priključitvijo pa zavije. Razen, če pred dodatkom cestice A-B, zavijanje z A na B ni bilo dovoljeno.
Kakorkoli, vse skupaj je neumno. Krožišče bi tukaj res imelo smisel.
PS: Sem pogledal malo bolj natančno. Mogoče je cestica A-B res bila narejena naknadno. V vsakem primeru, zadeva je še vedno neumna in tisti znak pod STOP bi morali v tem primeru umakniti.
@OP: Pritoži se direkciji za ceste, naj preverijo pravilnost postavitve znakov (izpostavi predvsem znak za potek prednostne ceste pod znakom STOP), pa naj čim prej zrihtajo.
Tudi dvomim, da bi cesta C-B bila speljana pod takim kotom na glavno cesto v originalu. Glede na to, da to zelo zelo otežuje zavijanje s ceste A na cesto B. Pred tem gre cesta B skoraj pravokotno na cesto C, tik pred priključitvijo pa zavije. Razen, če pred dodatkom cestice A-B, zavijanje z A na B ni bilo dovoljeno.
Kakorkoli, vse skupaj je neumno. Krožišče bi tukaj res imelo smisel.
PS: Sem pogledal malo bolj natančno. Mogoče je cestica A-B res bila narejena naknadno. V vsakem primeru, zadeva je še vedno neumna in tisti znak pod STOP bi morali v tem primeru umakniti.
@OP: Pritoži se direkciji za ceste, naj preverijo pravilnost postavitve znakov (izpostavi predvsem znak za potek prednostne ceste pod znakom STOP), pa naj čim prej zrihtajo.
shintaro ::
po pravilih STOP, 3 sekunde. Šele takrat štart. vse kar ni tako si v prekršku.
Neke tri sekunde lahko porabiš da se prepričaš da je križišče varno in kdo ima prednost. 3 sekunde pa mi pokaži zakonsko. Kje je ta člen, da je bil kdo kaznovan ker ni čakal 3 sekunde pri stop znaku? To da je kdo komu vzel prednost zaradi neupoštevanja popolne zaustavitve pri stop znaku poznam, znano.
lej jaz sm delal izpit veš kdaj.. leta 2002. spomin pa imam res dober. se dobro spomnem tega pravila k so nas učili v avtošoli. ne delam jaz tega 3 sekunde na stopu zastonj ko policija vozi za mano. to učijo v avto šoli. Vsaj nas so. Jaz sem si dobro zapomnil ta detajl.
Mogoče so spremenili? Kot jaz vem to je blo 100% tako, saj verjetno je še tako.
bom probal skopat tole, vsekakor sm siguren da bo kdo najdel to kar govorim oziroma potrdil (pa to je valda vsesplošno znano pri izpitu)
ne se smejat na source, ampak evo pogoogla sm na hitro in takoj vidiš
... če folk tega ne ve, je pa sloppy work avto šole. al bu. čudno da se tega ne ve. (nism ravno bral teme razn op, mogoče je že kdo to napisal
ROFL, edina manj verodostojna izjava kot med over net so še tvoje blodnje. Pravilo 3s ne obstaja. Prav tako med stop in trikotnikom NI razlike v tem kdo ima prednost.
Težava tega križišča je v tem, da naj bi šlo za klasično križišče (kar nakazuje znak pod STOP) vendar se ceste zaradi boljše pretočnosti razcepijo, namesto, da bi že takoj postavili krožno križišče. Zaradi tega vozila, ki prihajajo iz zgornje prednostne ceste in zavijajo levo v stransko cesto pridejo v tak neumen položaj.
Bi pa vso zadevo tukaj rešilo, če bi bil zraven stop znaka še znak za obvezno smer desno.
pa jaz glede situacije sploh ne komentiram, sm samo napisal za 3s pravilo glede stopa. in tko so nam govorili v avto šoli. In danes bom poklical na avto šolo in probal zvedet kok je to res nebuloza.
Če mi pa potrdijo pa se ti bom smejal.. pa kje sm reku da je razlika v prednosti med trikotnikom in stopom. pri trikotniku ni potrebno se ustavit pri stopu ja, thats all, s tem da po pravilih je 3 sekunde čakanje pred lahko štartaš.
Če si ti delal v avto šoli izpit za 2 EUR na uro, super.. Jaz sm ga delal v normalni.
Edit:
Sm klical na avto šolo... in pač je rekla da po pravilih se moraš ustavit, nekaj časa počakat (pač počakat+pogledat potek) in šele potem lahko štartaš. Torej je to vsaj 3 sekunde. Če boš ti se ustavil in takoj spet štartal, boš v prekršku.. In to mi je ravnokar potrdila na avtošoli. Drgač pa te 3 sekunde ni v zakonu, je pa to da samo se ustavit in takoj štartat je not legit.
i9 7900X / 16gb / ssd PCIe 3.0x4 500gb
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: shintaro ()
strup121 ::
Edit:
Sm klical na avto šolo... in pač je rekla da po pravilih se moraš ustavit, nekaj časa počakat (pač počakat+pogledat potek) in šele potem lahko štartaš. Torej je to vsaj 3 sekunde. Če boš ti se ustavil in takoj spet štartal, boš v prekršku.. In to mi je ravnokar potrdila na avtošoli. Drgač pa te 3 sekunde ni v zakonu, je pa to da samo se ustavit in takoj štartat je not legit.
ahahahahaha, dej prosim najdi mi zakon ki pravi da je to "not legit"
shintaro ::
Je pa res, da se mora vozilo ustaviti, na črti ali ob štangi prometnega znaka, kolesa morajo mirovati, in prestaviti moraš v prvo prestavo, ker se z drugo ne spelje najbolje, vse to ti vzame nekaj časa, koliko pa moraš stati oz. se razgledovati naokoli pa nisem nikoli slišal.
kaj da rečem.. obalne avto šole pač na nivoju.. nič čudnega da drugje je vse slabše, tudi avto šole vzgajajo voznike brez osnovnih. kako nisi še nikoli slišal?
Me zanima kdo je bolj varen voznik glede te situacije, vi k še niste slišali za tega al js k spoštujem stop znak kot se mora.
i9 7900X / 16gb / ssd PCIe 3.0x4 500gb
Miha 333 ::
Znaki so čisto v redu. OP ima znak (potek prednostne ceste), da nasprotivozeči zavija s prednostne na neprednostno cesto. To je vse, kar se njega tiče. Pika. Zato ga mora počakat. Pa saj je čisto navadno križišče kjer prednostna cesta zavija, le da je na sredini otok.
shintaro ::
Edit:
Sm klical na avto šolo... in pač je rekla da po pravilih se moraš ustavit, nekaj časa počakat (pač počakat+pogledat potek) in šele potem lahko štartaš. Torej je to vsaj 3 sekunde. Če boš ti se ustavil in takoj spet štartal, boš v prekršku.. In to mi je ravnokar potrdila na avtošoli. Drgač pa te 3 sekunde ni v zakonu, je pa to da samo se ustavit in takoj štartat je not legit.
ahahahahaha, dej prosim najdi mi zakon ki pravi da je to "not legit"
ne bom sploh komentiral človeku k ne ve nekaj tako osnovnega pri izpitu, YET ima izpit.
i9 7900X / 16gb / ssd PCIe 3.0x4 500gb
Digibyte ::
Znaki so čisto v redu. OP ima znak (potek prednostne ceste), da nasprotivozeči zavija s prednostne na neprednostno cesto. To je vse, kar se njega tiče. Pika. Zato ga mora počakat. Pa saj je čisto navadno križišče kjer prednostna cesta zavija, le da je na sredini otok.
Nasproti vozeč prihaja iz stranske ki je dolga 10-20m zato pa ima trikotnik. Nesmiselno bi bilo iz prednostne na prednostno zavijat se ti ne zdi?
strup121 ::
Edit:
Sm klical na avto šolo... in pač je rekla da po pravilih se moraš ustavit, nekaj časa počakat (pač počakat+pogledat potek) in šele potem lahko štartaš. Torej je to vsaj 3 sekunde. Če boš ti se ustavil in takoj spet štartal, boš v prekršku.. In to mi je ravnokar potrdila na avtošoli. Drgač pa te 3 sekunde ni v zakonu, je pa to da samo se ustavit in takoj štartat je not legit.
ahahahahaha, dej prosim najdi mi zakon ki pravi da je to "not legit"
ne bom sploh komentiral človeku k ne ve nekaj tako osnovnega pri izpitu, YET ima izpit.
seveda da ne boš če ne znaš. še za to nebulozo si moral klicariti naokoli. Ubošček. Ti kar stoj pred znakom Ustavi, magari 1min, ker sej veš, so v šoli rekli da ne smeš samo ustavit pa štartat.
shintaro ::
Edit:
Sm klical na avto šolo... in pač je rekla da po pravilih se moraš ustavit, nekaj časa počakat (pač počakat+pogledat potek) in šele potem lahko štartaš. Torej je to vsaj 3 sekunde. Če boš ti se ustavil in takoj spet štartal, boš v prekršku.. In to mi je ravnokar potrdila na avtošoli. Drgač pa te 3 sekunde ni v zakonu, je pa to da samo se ustavit in takoj štartat je not legit.
ahahahahaha, dej prosim najdi mi zakon ki pravi da je to "not legit"
ne bom sploh komentiral človeku k ne ve nekaj tako osnovnega pri izpitu, YET ima izpit.
seveda da ne boš če ne znaš. še za to nebulozo si moral klicariti naokoli. Ubošček. Ti kar stoj pred znakom Ustavi, magari 1min, ker sej veš, so v šoli rekli da ne smeš samo ustavit pa štartat.
ko boš enkrat tako brezbrižno šel čez stop znak kot delaš in se ti bo en zatolkel se boš spomnil na shintarota..
kaki nebulozo , vidiš da ignoranca je velika grožnja za vseh, zgleda da tudi na cesti ni za se hecat. Ni vam pomoči.. ti moreš počakat, se prepričat in to je potrebno nekaj časa, samo se ustavit in takoj štartat pa čeprav je vse prosto in vidiš iz sto km, NI LEGIT.
Sekunde lahko nekdo šteje 5 sekund ali 1-2 sekundi tako da to je čisto mimo.
fora je v temu da se ustavit in takoj speljat, ker misliš da je vse prosto, JE NOT LEGIT. te sekunde so pač nam govorili za lažje doživljanje časa in računanje , pusti te sekunde. Ti se moraš ustavit, pregledat, torej počakat nekaj časa, če boš takoj štartal negleda na to kolko je pregledno in prosto, si NOT LEGIT.
Lakotnik29 pa naj gre še enkrat na fax al še enkrat delat izpit in še zraven vsi ostali nevedneži.
i9 7900X / 16gb / ssd PCIe 3.0x4 500gb
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: shintaro ()
Miha 333 ::
Znaki so čisto v redu. OP ima znak (potek prednostne ceste), da nasprotivozeči zavija s prednostne na neprednostno cesto. To je vse, kar se njega tiče. Pika. Zato ga mora počakat. Pa saj je čisto navadno križišče kjer prednostna cesta zavija, le da je na sredini otok.
Nasproti vozeč prihaja iz stranske ki je dolga 10-20m zato pa ima trikotnik. Nesmiselno bi bilo iz prednostne na prednostno zavijat se ti ne zdi?
Ma to so pasovi za razvrščanje ne pa samostojne ceste. Trikotnik je zato, ker mora pustit tiste z desne (desno pravilo) in je opcijski. Odmislite vendar tisti otok na sredini.
Še enkrat:
1. OP ima tako situacijo:
Pomeni, da nima prednosti, ker nasprotivozeči prihaja s prednostne ceste. Kateri znak mora upoštevati, tisti, ki je namenjen njemu ali kar je na drugi strani?
2. Nasprotivozeči ima tako situacijo:
Se pravi ima prednost pred vsemi, razen tistimi z desne (zato trikotnik). Ima prednost pred OP-om.
strup121 ::
oh veliki modrec shintaro, vsi mi nevedneži lahko le nemo sprejemamo tvoje modrosti, kajti le te, so edina resnica. haha. Bra-vo :)
shintaro ::
in evo ultimate pwn, kazen ker ni naredil kot jaz pravim. Ti lakotnik ko greš v tujino, pa upam da ti dajo tako kazen.
i9 7900X / 16gb / ssd PCIe 3.0x4 500gb
solatko ::
Meni so razložili v sedemdesetih letih, ko sem opravil izpit za A in B kategorijo, da sta znaka popolnoma enakovredna, da pa se praviloma postavljata, glede na preglednost prednostne ceste.
STOP znak naj bi stal tam, kjer moraš v bistvu, s prednjim delom vozila že skoraj zapeljat na glavno cesto, da lahko vidiš, če je prosto, trikotni znak pa je praviloma na dobro preglednih križiščih. Če sta si znaka nssproti (eno smer je pregledna, druga pa ne), sta v trenutku, ko vozila speljejo, saj na glavni cesti ni vozil, v prvilu enakovrednih križišč. Torej vozilo, ki pelje naravost ima prednost, pred vozilom, ki zavija.
Iz moje avtošolske preteklosti pa samo tale zgodbica - prvo uro vožnje, sem iz Zadobrovške ulice na Šmartinsko cesto zapeljal z 80 km/h in je inštuktor skoraj skočil iz kože. Obe cesti sta namreč potekali več kot kilometer pod rahlim kotom vzporedno in je bila vidnost prometa na Šmartinski odlična, zato sem mimo stop znaka, ki je bil pred križiščem mirno zapeljal, brez zmanjševanja hitrosti, saj sem imel za seboj nekega nadebudneža, kateri se nebi ustavil, če bi sam upošteval stop znak.
Sicer pa v veliko državah plačaš prekršek, če te opazijo, da se ob stop znaku nisi ustavil.
Pa da ne bo kdo gledal google map, takrat ni bilo AC in je bil potek Šmartinske in Zadobrovške precej drugačen.
STOP znak naj bi stal tam, kjer moraš v bistvu, s prednjim delom vozila že skoraj zapeljat na glavno cesto, da lahko vidiš, če je prosto, trikotni znak pa je praviloma na dobro preglednih križiščih. Če sta si znaka nssproti (eno smer je pregledna, druga pa ne), sta v trenutku, ko vozila speljejo, saj na glavni cesti ni vozil, v prvilu enakovrednih križišč. Torej vozilo, ki pelje naravost ima prednost, pred vozilom, ki zavija.
Iz moje avtošolske preteklosti pa samo tale zgodbica - prvo uro vožnje, sem iz Zadobrovške ulice na Šmartinsko cesto zapeljal z 80 km/h in je inštuktor skoraj skočil iz kože. Obe cesti sta namreč potekali več kot kilometer pod rahlim kotom vzporedno in je bila vidnost prometa na Šmartinski odlična, zato sem mimo stop znaka, ki je bil pred križiščem mirno zapeljal, brez zmanjševanja hitrosti, saj sem imel za seboj nekega nadebudneža, kateri se nebi ustavil, če bi sam upošteval stop znak.
Sicer pa v veliko državah plačaš prekršek, če te opazijo, da se ob stop znaku nisi ustavil.
Pa da ne bo kdo gledal google map, takrat ni bilo AC in je bil potek Šmartinske in Zadobrovške precej drugačen.
Delo krepa človeka
Miha 333 ::
strup121 ::
in evo ultimate pwn, kazen ker ni naredil kot jaz pravim. Ti lakotnik ko greš v tujino, pa upam da ti dajo tako kazen.
ahahaha pa to je za v anale:) tip je nalimal komentar iz tujine... jemumru hahaha. pa še sliki k jo je nalepu je dal ime slotechidioti.png HAHAHAHAAHA pa to je carsko :) o fak, tnx stari, tko se že dolg nisem nasmejal :)
solatko ::
Miha 333 - V tem primeru gre v križišče lahko v vsakem primeru zadnji.
Delo krepa človeka
shintaro ::
in evo ultimate pwn, kazen ker ni naredil kot jaz pravim. Ti lakotnik ko greš v tujino, pa upam da ti dajo tako kazen.
ahahaha pa to je za v anale:) tip je nalimal komentar iz tujine... jemumru hahaha. pa še sliki k jo je nalepu je dal ime slotechidioti.png HAHAHAHAAHA pa to je carsko :) o fak, tnx stari, tko se že dolg nisem nasmejal :)
evropa ni ravno tujina, kajneda?
i9 7900X / 16gb / ssd PCIe 3.0x4 500gb
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: GupeM ()
strup121 ::
in evo ultimate pwn, kazen ker ni naredil kot jaz pravim. Ti lakotnik ko greš v tujino, pa upam da ti dajo tako kazen.
ahahaha pa to je za v anale:) tip je nalimal komentar iz tujine... jemumru hahaha. pa še sliki k jo je nalepu je dal ime slotechidioti.png HAHAHAHAAHA pa to je carsko :) o fak, tnx stari, tko se že dolg nisem nasmejal :)
evropa ni ravno tujina, kajneda?
he doesn't stop :) evropa ni tujina! hahaha, ti si car model :)
FrRoSt ::
seveda da ne boš če ne znaš. še za to nebulozo si moral klicariti naokoli. Ubošček. Ti kar stoj pred znakom Ustavi, magari 1min, ker sej veš, so v šoli rekli da ne smeš samo ustavit pa štartat.
Dajte se prosim, v spoštovanju do drugih uporabnikov , ki se udeležujemo te teme in iz spoštovanja do njihovega časa in energije, ki jo za to namenjamo, PROSIM omejiti takih in drugačnih nepomembnih izpadov, za katere ni nobenih potreb, da se še stopnjujejo.
Velja za VSE Uporabnike!
Predno si privoščite take nepomembne komentarje, preprosto preštejte do 20 (ali pa do 100) in ponovno premislite, ali so resnično potrebni, koristni in pripomorejo k uspešnemu reševanju problema in teme.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
NePovemKdo ::
zanimiv je še pogled iz smeri Vrtojba, kjer vozniku na glavni cesti znak o poteku prednostne ceste sporoča, da je z leve priključek neprednostne ceste, medtem ko tiste iz nasprotne smeri sploh ni na znaku in tako voznik niti ne ve, da lahko nekdo pripelje naravnost proti njemu in celo pričakuje, da se ba ta iz Vrtojbe ustavil.
malo bi povprašal, kdo od pristojnih je podpisal takšno postavitev prometnih oznak, ker se namreč oznake tepejo med sabo.
malo bi povprašal, kdo od pristojnih je podpisal takšno postavitev prometnih oznak, ker se namreč oznake tepejo med sabo.
FrRoSt ::
Stanje na sliki nič ne kaže na to, da bi bila cestica A-B narejena kasneje. Asfalt namreč zgleda povsod enako star.
Tudi dvomim, da bi cesta C-B bila speljana pod takim kotom na glavno cesto v originalu. Glede na to, da to zelo zelo otežuje zavijanje s ceste A na cesto B. Pred tem gre cesta B skoraj pravokotno na cesto C, tik pred priključitvijo pa zavije. Razen, če pred dodatkom cestice A-B, zavijanje z A na B ni bilo dovoljeno.
Kakorkoli, vse skupaj je neumno. Krožišče bi tukaj res imelo smisel.
PS: Sem pogledal malo bolj natančno. Mogoče je cestica A-B res bila narejena naknadno. V vsakem primeru, zadeva je še vedno neumna in tisti znak pod STOP bi morali v tem primeru umakniti.
@OP: Pritoži se direkciji za ceste, naj preverijo pravilnost postavitve znakov (izpostavi predvsem znak za potek prednostne ceste pod znakom STOP), pa naj čim prej zrihtajo.
Verjetno ima kar prav. Da. Se pa nisem poglabljal v to.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
Miha 333 ::
NePovemKdo je izjavil:
malo bi povprašal, kdo od pristojnih je podpisal takšno postavitev prometnih oznak, ker se namreč oznake tepejo med sabo.
Če vsak upošteva svojega, se nič ne tepejo.
shintaro ::
in evo ultimate pwn, kazen ker ni naredil kot jaz pravim. Ti lakotnik ko greš v tujino, pa upam da ti dajo tako kazen.
ahahaha pa to je za v anale:) tip je nalimal komentar iz tujine... jemumru hahaha. pa še sliki k jo je nalepu je dal ime slotechidioti.png HAHAHAHAAHA pa to je carsko :) o fak, tnx stari, tko se že dolg nisem nasmejal :)
evropa ni ravno tujina, kajneda?
he doesn't stop :) evropa ni tujina! hahaha, ti si car model :)
a ne vidiš da piše EUROS. torej je dobila kazen v Eurih. in evropa je delno tujina, saj smo eu unija. pa tko kje ti vidiš meje, si kdaj slišal za schengen ?
AHAHHAHA, vi k prihajate iz nekih čudnih placov, logično boste šli v tujino in dobili kazen paket. Jaz pač živim na razvitem delu države in posledično grem v tujino in vem kako se obnašat pri stop znaku.
veš tisti občutek ko si en random snoob in pwnaš glavnega trolla lakotnika in ostale. evo vam fax
i9 7900X / 16gb / ssd PCIe 3.0x4 500gb
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: GupeM ()
FrRoSt ::
Tole ni in ne bo enostavno tudi za rondo. Večini se zdi, da rondo lahko reši vse proble in to na zelo enostaven način. Pa temu ni tako. V rondoju vsi avtomobili vozijo v isto smer, v tem trikot rondoju pa imamo promet v obe smeri. In zato je tudi situacija tako neenostavna.
Kaj??? Zakaj tole ne bi bilo enostavno za rondo. Rondo ima eno glavno cesto, ki poteka v krogu, vse ostale, ki se priključijo na ta rondo, so stranske. To križišče je idealno za rondo. Še posebej zato, ker je dovolj prostora, da naredijo dovolj velikega. Levo od te ceste, kjer je pripeljal OP, je namreč še ena stranska cesta (v OP primeru je nerelevantna). V dovolj velik rondo bojo brez problema speljali vseh 5 cest.
Problem pri trenutni postavitvi znakov je samo v znaku za potek prednostne ceste pod znakom STOP. Ta je namreč napačen. Za tega, ki pripelje po cesti, po kateri je pripeljal OP, prednostna cesta namreč poteka naravnost in ne zavija, glede na postavitev ostalih znakov za križišče s prednostno cesto in STOP znaka. Prednostna cesta ki zavija je namreč levo od OP in zanj ni relevantna, saj se z njimi sploh ne srečuje.
NO, potem pa kar ošili svinčnik, nariši rešitev in nam jo predstavi.
Naj še enkrat ponovim, za vse tiste, ki imate rondo za neverjetno elegantno in preprosto rešitev: Tudi rondo ima svoje zakonitosti. Kot sem že omenil: vsa vozila se vozijo v isti smeri,.... - in še kakšno drugo pravilo tudi; verjetno: da kot vpadne ceste na rondo ne more (sme) biti večji/manjši od 90 stopinj, se pravi ne sme biti ostri, biti mora topi....
Ko boš zrisal ta rondo, potem pa še na googlu preveri njegov premer , da ne boš slučajno prišel v Ginesovo knjigo rekordov z največjim premerom rondoja.
NePovemKdo je izjavil:
malo bi povprašal, kdo od pristojnih je podpisal takšno postavitev prometnih oznak, ker se namreč oznake tepejo med sabo.
Če vsak upošteva svojega, se nič ne tepejo.
Nisi ravno zapopadel problema.
Verjetno tudi ti nisi hodil ravno v primorsko avtošalo.....
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FrRoSt ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kdo ima prednost v takem križišču (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28575 (14433) | FrRoSt |
» | Kaj je narobe s tole sliko?Oddelek: Na cesti | 2477 (1757) | bobby |
» | Pravilo zadrge v križiščih, ko je gneča (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19373 (15952) | Mavrik |
» | Vožnja po prednostni in uporaba smernikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 40438 (38248) | kiFni |
» | Dve negotovi situacijiOddelek: Na cesti | 10132 (9664) | St235 |