» »

'Na zalogi' piše na strani... ko pa naročiš pa mail da ni na zalogi in treba čakat

'Na zalogi' piše na strani... ko pa naročiš pa mail da ni na zalogi in treba čakat

shintaro ::

Mene zanima zakaj dosti krat ko naročim , na strani piše ali na zalogi ali recimo predvidena odprema (torej available) ..

Pol naročiš in dobiš mail , da ni na zalogi in treba čakat 10 dni al kaj podobnega (torej na strani en podatek, ko naročiš pa drugi, ko neka past izpade). Podobno enkrat pri mimovrste naročim ker piše na strani da je available, pol pa mail da ni.

Načeloma ni neki hudega to, ampak sem opazil da recimo včeraj sm naročil od Audiopro , en midi kontroler in drum pad.. pisalo je dobavljivo takoj na zalogi. In dobim danes mail da ni na zalogi Arturia in čakat 10 dni..
Fora je v tem ker če bi to vedel, bi naročil iz Thomann.de oz drugje .. Seveda zdej ne bom tak zajedalec da jim rečem da naj stornirajo naročilo. Tko da sm primoram čakat 10 dni čeprav ko sm naročil je pisalo dobavljivo takoj.

Zakaj to ne posodobijo instant? A je tako težko imet nadzor nad tem?
  • predlagal izbris: amacar ()

feryz ::

A ti v spletnih trgovinah pričakuješ zalogo!? Kje pa naj bi bila?
Posodabljati zadeve iz nešteto virov, pa ni tako enostavno.

shintaro ::

feryz je izjavil:


Posodabljati zadeve iz nešteto virov, pa ni tako enostavno.


uhm saj nismo v 1980... smo v 2018 ... tko da to ni nben izgovor da ni enostavno.

RockyS ::

@feryz če bi vse to držalo, naj odstranijo "zalogo" na svojih spletnih straneh.

shintaro ::

feryz je izjavil:

A ti v spletnih trgovinah pričakuješ zalogo!? Kje pa naj bi bila?
Posodabljati zadeve iz nešteto virov, pa ni tako enostavno.

ne ravno zalogo, ampak spoštovanje tega kar piše na strani, ne pa na strani eno, ko naročiš, drugo! k ena past.

m0LN4r ::

Dobavljivo takoj, za njih pri dobavitelju. Samo da dostava bo trajala 10 dni xD
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

nanoleet ::

Dobavljivo v času X iz skladišča dobavitelja ob predpostavki, da ima dobavitelj blago na zalogi. Če ga nima, potem jasno dobiš čas Y.
Tako si jaz predstavljam. Žal ni posodabljano v realnem času, bi bilo pa fino. Mogoče pa bo kdaj...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nanoleet ()

shintaro ::

pisalo je DOBAVLJIVO TAKOJ
in NA ZALOGI.

To meni se ne zdi da pomeni kar se je meni zgodilo, da dobim mail 10 dni da informacija na spletni strani ne drži. (ne bom kazal pogovorov iz obzirnosti)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: shintaro ()

no comment ::

shintaro je izjavil:

Seveda zdej ne bom tak zajedalec da jim rečem da naj stornirajo naročilo.

TUKAJ!!! leži tvoj problem.

GupeM ::

Enaa ima recimo to rešeno. Piše na zalogi pri nas (dobiš izredno hitro), na zalogi pri dobavitelju (malo dlje za čakat), trenutni ni na zalogi (pomoje sploh ne moreš naročit).

Drugače pa storniraj naročilo in povej jim zakaj. Če nas/vas bo dovolj, ki bi to naredili, bi mogoče začeli bolj vestno posodabljati stanje zaloge.

Cervantes ::

Ma ja, storniraj.
Nič me zamerijo!
:D

d4vid ::

feryz je izjavil:

A ti v spletnih trgovinah pričakuješ zalogo!? Kje pa naj bi bila?
Posodabljati zadeve iz nešteto virov, pa ni tako enostavno.


Delam v spletni trgovini, verjemi da je zaloga. Recimo na zalogi mam zdajle cca 10 sleparjev (500 palet) papirja. Kje je sele ostala roba...
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

feryz ::

10 šleparjev papirja je ravno za eno boljšo komponento. Meni tudi ni problem imeti na zalogi par 10 kubikov sena.
Če pa prodajaš avdio video, je stvar malo drugačna.

Spletna trgovina sodeluje z n-ostalimi (lahko tudi 100 in več). Kdor misli, da so programi toliko kompatibilni med sabo, da se bodo vsi pogovarjali in usklajevali, je vsaj optimist. Če ne kaj hujšega. Utopist.

nikjozo ::

Psihologija prodaje.

Boljsa je konverzija, ce napises "Na zalogi", kot "Dobavni rok 14 dni iz Kitajske", ceprav stranka caka oboje enako dolgo.

TheBlueOne ::

Zavrni in kupi drugje, kjer dejansko je na zalogi. Katera trgovina je to?

shintaro ::

TheBlueOne je izjavil:

Zavrni in kupi drugje, kjer dejansko je na zalogi. Katera trgovina je to?

piše v OP... AudioPro


glede vseh postov 'stoniraj' 'zavrni' ... ni tako enostavno

1. nočem bit zalega k naroča in se ne drži klikanja (čeprav so oni enako nizko naredili, hote al ne)
2. jih bom še dosti rabil, ker je to največji audio shop v slo. (s tem da zna bit da niti ne, ker jim konkurira kamot thomann.de)
3. razen tega, so mi vedno bli simpatični
i9 7900X / 16gb / ssd PCIe 3.0x4 500gb

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: shintaro ()

ginekk ::

feryz je izjavil:

A ti v spletnih trgovinah pričakuješ zalogo!? Kje pa naj bi bila?
Posodabljati zadeve iz nešteto virov, pa ni tako enostavno.


Tehnično je to precej enostavno in spodobne trgovine to imajo (že zaradi lastne inventure). Jaz ne grem več v tako trgovino ki zajebava z zalogami na spletni strani, torej objavljajo lažne podatke. Če ni tehnično urejeno, pa naj pošteno napišejo preveri ali pokliči pred naročilom.
(spletna trgovina ki nima lastne zaloge in je zgolj preprodajni portal bo vedno kratkega roka)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

Mr.B ::

Kolikor vem , je pomemben datum kjer piserok, ko ti dostavijo. Ostalo je vse tako tako. Datum dostave je pomemben, ker če napisejo 24.4 pomeni da gres ti lahko 25.4 v big bang, in zahtevat od spletnega trgovca povracilo, ki je bilo v bb seveda za isti izdelek. Ras pa da to je Slovenija, in ne severneje.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Miha 333 ::

Roki morajo bit določeni v splošnih pogojih, poglej tja.

Zato pa jaz ne naoročim več ene stvari brez da prej telefonsko preverim, če je res na zalogi ali ni. Pa še takrat včasih dobim odgovor v smislu, ja če piše, potem je že na zalogi. To je bilo npr. na Mimovrste, seveda ni držalo.

m0LN4r ::

Meni je bolj zanimivo, kako imajo urejeno nemci pri trgovinah, kjer imas spletno in potem se v vsakem mestu stacionarni shop in so lokalne baze povezane z online, ampak tam pride zelo hitro do problemov.
Recimo narocis hladilnik in ga prevzames v lokalni stacuni. V spletni trgovini pise, super je na zalogi, lahko pridem takoj prevzet. Pridem tja pa je na zalogi samo en in ta je razstavni exponat ali ga je ena druga stranka zjutraj vrnila ali dokler se pripeljem tja ga prodajalec tam proda drugi stranki, ker se ni bil obvescen o mojem narocilu preko spleta.

Fun fun.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Računalniška trgovina

Oddelek: Pomoč in nasveti
183001 (2555) N0t0ri0us
»

www.agt.si (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9511582 (6383) dxx
»

Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
16531681 (20523) cholt45
»

AGT računalniki d.o.o. (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
6815594 (11392) gendale
»

COMTRON

Oddelek: Kaj kupiti
304345 (3264) fahrenGONE

Več podobnih tem