» »

Uveljavljanje zavarovanja pošiljke

Uveljavljanje zavarovanja pošiljke

igor0203 ::

Preko eBaya sem kupil osn. ploščo, vendar so očitno pri transportu uspeli poškodovati pine in sedaj le ta ne dela. Zadevo sem že prijavil prodajalcu, ki je rekel da je bila pošiljka zavarovana in da je vsekakor poslal delujočo in brez zvitih pinov ter da me bo podprl pri uveljavljanju zavarovanja pošiljke, če bodo karkoli komplicirali.
Pošiljka je bila poslana preko DHL, vendar dostavila mi jo je Pošta Slovenije, zato sedaj ne vem točno pri komu je potrebno uveljaviti odškodninski zahtevek? Je že kdo imel podobno izkušnjo?

Scorpia ::

Pri tistemu, ki ti je dostavil.
////

Miha 333 ::

Kontaktiraj DHL: si.info afna dhl.com +386 1 588 78 00

Moje izkušnje: potreboval boš izdelek, račun, podatke o nakupu (print ebay transakcije), originalno embalažo, v kateri je bil izdelek poslan, fotografije izdelka in embalaže ter:
bodisi a) predračun servisa za popravilo izdelka
bodisi b) izjavo servisa, da se izdelek ne da popraviti

Traja pa kakšen mesec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

Okapi ::

Pošiljko je zavaroval, če jo je res, prodajalec, zato se načeloma mora on s tem ukvarjati. Ti mu lepo vrni robo in zahtevaj denar nazaj. Kako se lahko pini na matični plošči zvijejo med transportom je pa drugo vprašanje. Močno dvomim, da se lahko. Bolj verjetno je, da je poslal poškodovano ploščo, ali pa si bil ti neroden.

Šimpanz ::

Sploh se ne ukvarjaj s tem ampak vrni plato prodajalcu in zahtevaj denar nazaj. Jaz sem samo enkrat uveljavljal poškodbo na PTT in da so mi odgovorili je trajalo več kot mesec dni. Zahtevek so zavrnili ker embalaža ni bila dovolj poškodovana in so trdili da izdelek ni bil pravilno zapakiran. Bil pa je LCD monitor v originalni embalaži ki so mu razbili ekran.

Matevz96 ::

Enkrat sem uveljavljal garancijo na Pošti Slovenije in sem bil pozitivno presenečen. Prodajalec (poslal je direktno preko Pošte Slovenije) je poslal avtomobilsko steklo, tako da ga je praktično samo dal v škatlo (zaščiteni so bili samo robovi) seveda je steklo prišlo počeno. Na pošti niso nič koomplicirali izpolnil sem samo nek obrazec in so prodajlcu povrnili stroške (novo steklo). Da sem dobil novo pošiljko je trajalo morda dva tedna.

V primeru Ebaya se sam ne bi ukvarjal z našo pošto ampak bi prodajalcu poslal sporočilo naj uredi v enem tednu, drugače bom odprl dispute. Sem prepričan, da bo hitro uredil.
#hooldthedoor


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
!

Vse o Ebay-ju (strani: 1 2 3 4106 107 108 109 )

Oddelek: Kaj kupiti
5423927173 (1689) Machete
»

Sledenje pošiljke

Oddelek: Loža
466968 (3702) profii
»

Paket iz Nemčije

Oddelek: Loža
163040 (2621) Pentium
»

Poškodovana pošiljka

Oddelek: Pomoč in nasveti
204554 (3197) Alamar

Več podobnih tem