Prijavi se z GoogleID

» »

prodaja v trgovinah (in učenje le tega)

prodaja v trgovinah (in učenje le tega)

jb_j ::

Nekega naključnega dne, pred davnimi časi, ko sem bil še zaposlen,
se v trgovini pojavi gospa iz amerike, ki nas bo učila prodaje.
Bila je gospa starejših let, prazne duše, polna velikih praznih besed,
in kot je sama večkrat poudarila, da se je naučila dobre prodaje v AMERIKI, in vozi AUDI Q7.
ki nas bo naučila prodaje.
Ki je izgledala sledeče:
Zasliševanje kupca in postavljanje 1000 in enega vprašanja, kaj ta stranka želi.
Vmes pa vržeš še par sladkih (da ne bom rekel osladnih besed, da se stranka počuti bolje).

V kakšnem cenovnem rangu?
Kakšne so potrebe(glede na produkt)?
Kaj želi od dodatnih funkcij?
Ali bi še kaj zraven?
Če bi vam zaupal, bi vam predlagal.....?
Vsi prodajalci po enakem kopitu.
Sicer zgleda takoj, kot da vam izdelke prodajajo prodajalci na črnem/boljšem trgu.
Kjer z veliko besedami/vprašanji stranko zamotiš do te mere, da je pozabila, kaj zares hoče.

Kot stranka si osebno želim, da si ogledam produkte in imam neko predstavitev nekih funkcij spotoma.
Ona je vse bazirala na vprašanjih. (čim manj predstavitve, veliko vprašanj, in ozek izbor na podlagi vprašanj)


Po starem kopitu, smo v večini prodajalci iskali primeren televizor za stranko na oddelku (saj jih je bilo kar veliko na prikaz)
Npr.:
Pride gluha oseba, pokažeš več cenovnih rangov, si ogleda produkte, naredi ožji izbor,
in pokaže npr.(tega za 1000€).
Ok. Si rečeš jurja ma. In potem greš naprej. (pokažeš dodatne funcije) za dodatnih 200€.
In ta pokima ali odkima.
recimo da pokima.
se pravi ima 1200€. in pokažeš ostale znamke, in pokažeš razlike in si izbere končni produkt.


Ali je potrebno, da se vsi učijo istega načina prodaje, čeprav je ta za moje pojme delovala že prej?
In ali vam je kot stranki udobno, da vas prodajalec zaslišuje v kakšnem cenovnem rangu in kakšne potrebe in podobne stvari.
(ker konec koncev, če stranka ima kakšne potrebe, jih najbrž tudi pove, brez direktnega vprašanja)
In še zadnje vprašanje, če prodajalec poleg prodaje produkta, prodaja še osladne besede.
Ali takšnemu prodajalcu res zaupate?

Miha 333 ::

Redki so prodajalci, ki bi zares kaj dosti vedeli o izdelkih, ki jih prodajajo. Večinoma svetujejo na podlagi lastne prodajne strategije (predlagajo tisto, kar se njim najbolj splača prodati). Po pravici povedano, se o izdelkih, ki jih nameravam kupiti, vnaprej informiram sam, danes to ni težko.

matobeli ::

A to rabiš resen odgovor?

Ajde naj bo:
Ne seveda ne, vsaj ne večini. Zadeve se kupi v spletnih trgovinah, po možnosti takih kjer ti ni potrebno plačati povratne poštnine če ti izdelek ni všeč. Pogledaš spletno stran proizvajalca in kakšen review in se na podlagi nepristranskih ter tovarniških podatkov odločiš ali je izdelek zate ali ne.

jb_j ::

razumem.

samo če pridem na oddelek, kupit navijalec za lase za sestrin rojstni dan, se ne bom zanimal na internetu.
ampak povprašal nekoga, ki se spozna.

in tudi če jaz pridem na tv oddelek, kjer sem nekoč pred davnimi časi delal.
bi rabil demonstracijo, ker prek interneta, žal ne izvem vsega.

in tudi, če bi kupoval nov tv. bi prebral vse revizije na internetu. potem šel v trgovino, da vidim dejansko stanje.
in mogoče kupim preko interneta (če bi bil škrt), ali pa dam 20ali več evrov zaradi demonstracije produkta in kupim v trgovini.

ali pa sesalec,pralni stroj,štedilnik,telefon.....
najbrž je dobro da imaš primerjavo telefonov/sesalcev in podobno, dobesedno na "roki" in plačaš kak evro več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

matobeli ::

TVji so edina zadeva kjer lahko z lastnim "referenčnim" posnetkom vidiš razliko v kvaliteti slike, če ga nimaš je seveda vse BS ker imajo tko naštiman demote da dobro zgleda.

Ampak glede na to da je "znanost" za ekrani že zdavnaj pogruntana in so ocene na internetih realne je tudi to brezveze.

Sploh ker model ki bi predstavljal najboljši P/P ni na voljo v lokalnem bigbangu/merkurju/... kar pomeni da se odločaš med modeli ki so na zalogi. Kar pomeni da več plačaš ali pa dobiš slabše.
Naročiš na mimovrste pa potem vrneš če ti ne sede.

jb_j ::

matobeli je izjavil:

TVji so edina zadeva kjer lahko z lastnim "referenčnim" posnetkom vidiš razliko v kvaliteti slike, če ga nimaš je seveda vse BS ker imajo tko naštiman demote da dobro zgleda.

Ampak glede na to da je "znanost" za ekrani že zdavnaj pogruntana in so ocene na internetih realne je tudi to brezveze.

Sploh ker model ki bi predstavljal najboljši P/P ni na voljo v lokalnem bigbangu/merkurju/... kar pomeni da se odločaš med modeli ki so na zalogi. Kar pomeni da več plačaš ali pa dobiš slabše.
Naročiš na mimovrste pa potem vrneš če ti ne sede.


še zmer ko sem na podlagi reviewov naredil ozek izbor, sem imel par produktov v mislih.
pa naj bo sesalec,štedilnik in podobno....
in virtualne probe zaenkrat še ni tako da....
kako se sesalec premika,kako ti sede po višini, kakšni so gumbi (oz. njihova kvaliteta)
tudi ko sem nazadnje kupoval najcenejši štedilnik (samo tolk da je), mi je žal, da nisem vprašal za vse nasvete (sicer pa ne razumem najbolje hrvaščine).

jb_j ::

matobeli je izjavil:


Naročiš na mimovrste pa potem vrneš če ti ne sede.


ni promocija za trgovine vs spletnim trgovinam, ampak se tiče tistih strank, ki kupujejo v fizičnih trgovinah. (pa če bi že kupoval tv, ga ne bi vrnil v internetno trgovino, ker ne bi imel primerjave z ostalimi in bi bil najbrž bolj zadovoljen)

kupujem tud preko spleta, v večini pocen kinez stvari(najbrž kar par 10komadov) (z oblačili, obutvijo bol 50% zadovoljstvo), rač.komponente, telefon (1)

matobeli je izjavil:

TVji so edina zadeva kjer lahko z lastnim "referenčnim" posnetkom vidiš razliko v kvaliteti slike, če ga nimaš je seveda vse BS ker imajo tko naštiman demote da dobro zgleda.


ma niti ni problem če imaš 2 usba ključa in internet. vržeš gor 4k hdr demo, samo najbrž imajo to že tam, in primerjaš sliko eno zraven druge.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

m0LN4r ::

Meni je najboljse v trgovini, da lahko zadevo sprobas, otipas, poslusas itd.

Online reviewi ti dajo samo osebno mnenje tistega, ki je delal review in dostikrat gole specifikacije. Pravega lastnega obcutka o izdelku si preko online videoja ne mores ustvarit.

Lahko recimo online pohvalijo nek sesalec na siroko in pocez, nato pa ga sam primem v trgovini v roke, morebit se vklopim pa se mi mnenje spremeni za 180 stopinj. Probam enga drugega, za katerega recimo nisem pogledal online review in pac mojim osebnim preferencam bolj odgovarja.
Subjektivno ocenjevanje nekaterih izdelkov online je recimo brezveze. Recimo glasnost, ergonomika, stvari ki so meni pomembne in jih recimo sploh ne omenijo je mimo.

Zato imam rajsi prodajalca, ki mi zna med izdelki pokazati razliko. V reviewjih pa itak da hvalijo vecino, omenijo neko bedno slabost, ki me sploh ne briga in na koncu povejo, da je vsak izdelek dober za svoj dnar.

Cist tko mimogrede sem nabavil zmrzovalnik, sem na internetu pogledal glasnost pa energijske izkaznice pa nevemkajvse. Na koncu sem sel v trgovino in so imeli razstavni zamrzovalnik. Pa sem na koncu odkorakal ven z 2x vecjo skrinjo za isto ceno in se posral na glasnost in izkaznico.

ma niti ni problem če imaš 2 usba ključa in internet. vržeš gor 4k hdr demo, samo najbrž imajo to že tam, in primerjaš sliko eno zraven druge.

V Grazu v MM prevajajo iste demote na razlicnih TVjih, po zelji ti pa vklopijo tudi njihovo kabelsko. Nevem zakaj bi neke svoje posnetke nosil s sabo, ce se ti tam na 30 TVjih itak isti material vrti?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

jb_j ::

Ja reviewi ne dajo vseh odgovorov.

Zanima pa me, če ti je bolje:
1. da te prodajalec zaslišuje/sprašuje kaj bi imel (tudi če ne veš kaj točno to pomeni / določena funkcija naprimer) lahko ti jo nahitro razloži, samo po večini je bilo brez predstavitve
2. ali da je prodajalec neke vrste demonstrator, in te potem vpraša kaj bi imel. (od funkcij)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

matobeli ::

Odvisno od tipa človeka.
Nekateri morajo videt stvar drugače tudi za pravilno kocko ne bi imeli pojma kako izgleda.
Druge moraš pa malo bolj vrtati ker bi radi imeli samo to da bo tako dober kot zadnji, po nekaj vprašanjih pa izveš da v resnici niso bili zadovoljni ne z barvo ne z velikostjo.

To itak ni nič novega. Dober prodajalec mora obvladat, v tem primeru, oba tipa prodaje in prepoznati tip človeka.

Če že spračuješ, meni osebno bolj paše praktični preizkus.

m0LN4r ::

Dober prodajalec se prilagodi stranki. Stranke niso enake, si pa s pomocjo vprasanj hitro ustvaris sliko o stranki. Meni je najlepse res, ko se prodajalec obnasa kot nek vodic, da cim hitreje prides do izdelka. Povem mu kaj bi rad, on mi pokaze "highlighte" - sprobam, preberem, se kaj vprasam in adijo.
Bolj sem srecen, ko grem v trgovino se na kratko posvetujem (recimo da se gre o bormasini) in jo v roku ene ure kupim. Kot za isto stvar tuhtam, primerjam in zapravim nekaj dragocenih vecerov za take gluposti in na koncu narocim, pa ugotovim da mi rocaj ne sede v roke.

Ali je stranka brez glave ali ji je osebni okus bolj pomemben od specifikacij ali ima cas ali ga nima, da bi se spustila v detajle... itd.

Jaz cedalje vedno manj stvari kupim prek interneta, ker hocem zadevo prijet v roke. Sem pogostokrat bil razocaran o izdelku, ko sem ga narocil. Sicer je bil p/p vedno ok, ampak subjektivno mi pa nekatere stvari potem le niso odgovarjale na koncu.
Za p/p se tudi ne sekiram, ker noben proizvajalec ti ne bo dal 2x boljsi stroj za 1x manj.

Narocanje in posiljanje nazaj, ker mi ni vsec se mi ne da vec delat.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

jb_j ::

hočem povedat, da če stranka ima neke specifične želje (barva,velikost), jih bo navedla, tudi brez konkretnega vprašanja.

kot da bi šel jst v avtosalon pa bi mi prodajalec prodal črno barvo terenca, čeprav sem hotel bel mestni avto. (valda, če mi bo kazu črne velke avte, bom reku takoj, to me ne zanima.....)

v bistvu do tega ne bi prišlo, ker bi takoj reku: zanima me mestni avto (ajmo recimo svetle barve)
(razen če bi bil tako pozabljiv, da bi do avtosalona pozabu po kaj sm pršu)

če pa ne bi imel konkretnih želj, bi me pa zanimala splošna predstavitev različnih vozil.
in potem podrobne lastnosti izbranega vozila. in potem bi se odločil kaj bi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

matobeli ::

Ne boš verjel koliko ljudi pride po "majhen bel avto" kupi pa "črnega terenca".
Cist tko mimogrede sem nabavil zmrzovalnik, sem na internetu pogledal glasnost pa energijske izkaznice pa nevemkajvse. Na koncu sem sel v trgovino in so imeli razstavni zamrzovalnik. Pa sem na koncu odkorakal ven z 2x vecjo skrinjo za isto ceno in se posral na glasnost in izkaznico.

jb_j ::

matobeli je izjavil:

Ne boš verjel koliko ljudi pride po "majhen bel avto" kupi pa "črnega terenca".
Cist tko mimogrede sem nabavil zmrzovalnik, sem na internetu pogledal glasnost pa energijske izkaznice pa nevemkajvse. Na koncu sem sel v trgovino in so imeli razstavni zamrzovalnik. Pa sem na koncu odkorakal ven z 2x vecjo skrinjo za isto ceno in se posral na glasnost in izkaznico.


to se bere bl tko, kupt je pršu karavana, pa kupu še hčeri coupeja. (če je kupu dodaten produkt, zraven osnovnega)

kolk je takih, ki vzame dodaten produkt zraven osnovnega?

__________________________________________________________________________

če se gre le zaradi količine samega produkta, je to tako kot, da je prišel po kupeja, pa so mel razstavni karavan za isto ceno.


In je to zelo zelo daleč od tega, da pride po majhen bel avto, kupi pa črnega terenca. ZELO DALEČ.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

m0LN4r ::

Ja to je odvisno od tega, kaj kupujes. Verjetno ti pri bormasini ni pomembno kake barve je al? Sem pa ze sam imel stranko, ki ji je bila barva izdelka bolj pomembna od cene in lastnostih.
Nevem kako je v sloveniji, ampak meni so v nemciji rekl, da so zelje stranke bolj pomembne od tega kaj bi morali prodat. Ce stranka hoce slabsi izdelek za vec dnarja, ker ima gumb na tisti strani, kjer ga ona hoce. Se ne spuscas v debato in ji ga prodas in adijo. Cas = dnar.

če pa ne bi imel konkretnih želj,

Takih strank vec ni veliko in vecina takih, ce ze pride in nic ne kupi ali pa bo sla se v 4-5 trgovin preden kaj kupi, ker neve sploh kaj bi mela, za kolko bi mela in ali bi sploh mela.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

m0LN4r ::

jb_j je izjavil:

matobeli je izjavil:

Ne boš verjel koliko ljudi pride po "majhen bel avto" kupi pa "črnega terenca".
Cist tko mimogrede sem nabavil zmrzovalnik, sem na internetu pogledal glasnost pa energijske izkaznice pa nevemkajvse. Na koncu sem sel v trgovino in so imeli razstavni zamrzovalnik. Pa sem na koncu odkorakal ven z 2x vecjo skrinjo za isto ceno in se posral na glasnost in izkaznico.


to se bere bl tko, kupt je pršu karavana, pa kupu še hčeri coupeja.

kolk je takih, ki vzame dodaten produkt?

Stranke se ne sili v nic. Ce mi pove prodajalec, da imajo za karcherja kak dodatek - nimam nic proti, hvala za informacijo. Da bi me pa zacel posiljevati, da ta dodatek moram met, pa adijo.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

matobeli ::

Ne boš verjel koliko ljudi pride po "majhen bel avto" kupi pa "črnega terenca".

to ni isto brate.....
kupt je pršu zmrzovalnik (nižji rang) in je kupu višjega

namen naprave je enak.

to je bol tko, kot da bi pršu po coupeja, pa kupu karavana.




Ne, če kupiš malo belo zamrzovalno skrinjo z malo porabo elektrike in ne velike črne skrinje z višjo porabo NI isto kot če kupiš srednje-majhno veliko skrinjo ali srednje-veliko veliko skrinjo.

m0LN4r ::

Gre se o tem, da je pri meni velikost/cena pretehtala glasnost in ucinkovitost, ker online so bile cene in lastnosti boljkone vse iste. Le v trgovini na licu mesta, sem dobil ponudbo, ki je online nisem in mi je bilo tistih nekaj litrov bolj pomembnih. Saj bi online za isto veliko skrinjo moral placati bistveno vec.

Tako da ja, zame se je do zdaj splacalo it v trgovino. Ce pa ne pa itak nisem kupil.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

matobeli ::

jb_j je izjavil:


to se bere bl tko,


Ne se ne. Nehaj slabo brat.

Ganon ::

Nekoč, ko sem nekaj časa delal na bencinskem servisu, nas je poslovodkinja učila, da moramo stranki vedno ponuditi oz. poskušati vsiliti najdražji produkt. Torej, če se le da, se stranko nategne. Da ne govorim, kako se je forsiralo aktivno prodajo na blagajnah. Imel si dnevne kvote. Mene je sililo na bruhanje.

darkolord ::

Na prvi način je izkušnja bolj konsistentna in lažje je uvesti nove ljudi, ki ne potrebujejo nekega posebnega znanja. Gredo po checklistu in pogledajo, kaj se ujema. Bolj "ameriški" način.

To me spomni na primer, ko sem nekaj let nazaj od Kitajcev kupoval tisk papirnatih letakov. Napisal sem kaj rabim, za kaj rabim in koliko. Potem je pa njihova prodajalka hotela vedeti še prav vse detajle (koliko plastni papir, kakšna granulacija, kakšne vrste tisk, koliko barven tisk, kakšna površina, kakšna obdelava, kakšne vrste razrez, kakšno pakiranje ...). Pa sem rekel, naj mi kaj predlaga.

Čisto se ji je snelo.

Rekla je, da ona ni tam za to, da mi predlaga. Ona ne ve nič o tem. Ona je tam, ker zna angleško. Jaz povem točno kaj rabim, ona pogleda v cenik in/ali gre do šefa po ceno in mi sporoči in to je to.

Če prodajalec malo bolj obvlada, lahko glede na stranko prosto kombinira ta dva oba načina. Tako dobiš najboljše iz obeh "svetov".
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

jb_j ::

in da se navežem spet na prej:
1. spraševanje/zasliševanje
2. demonstracija

kaj vam je bližje?

sicer še nisem bil na policijski postaji zaslišan, samo odkar imajo 1. pristop, skoraj bežim iz trgovine (ma niti ne, ker so bivši sodelavci tam),
in še teji iz norčevanja do novega sistema z nasmehom vprašajo tipična vprašanja, ki so se jih naučili.
ne zaradi tega, ker bi bila učinkovita, ampak zaradi tega, ker so neumna (samo po mojem mnenju)

samo res ne prenesem tega novega odnosa do vseh strank.

m0LN4r ::

Ganon je izjavil:

Nekoč, ko sem nekaj časa delal na bencinskem servisu, nas je poslovodkinja učila, da moramo stranki vedno ponuditi oz. poskušati vsiliti najdražji produkt. Torej, če se le da, se stranko nategne. Da ne govorim, kako se je forsiralo aktivno prodajo na blagajnah. Imel si dnevne kvote. Mene je sililo na bruhanje.

Ma daj, a teb se zdi nateg, ce hoce stranka laptop za 300eur brez ssdja z nekim kurcevim celeronom. Ce ji prodas drazji i3+ssd bo na dolgi rok bolj zadovoljna.

Drugace pa ja, drazji izdelki == vec prometa itn.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

jb_j ::

@darkolord
ni potrebno kombinacije obeh. ker pri 1. načinu učijo, da je le tako prav.
zanimiv je odnos. kot, da prodajalci že prej niso znali postaviti nobenega vprašanja kupcu.

in hočem povedat, da je prodaja bolj vodenje med demonstracijo kupcu, proti končnemu izdelku. (razen če ima ta že ožji izbor)
in kakor sem prej malo drugače napisal, kako bi se dalo z drugim načinom, tudi pri gluhi stranki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

m0LN4r ::

jb_j je izjavil:

in da se navežem spet na prej:
1. spraševanje/zasliševanje
2. demonstracija

kaj vam je bližje?

sicer še nisem bil na policijski postaji zaslišan, samo odkar imajo 1. pristop, skoraj bežim iz trgovine (ma niti ne, ker so bivši sodelavci tam),
in še teji iz norčevanja do novega sistema z nasmehom vprašajo tipična vprašanja, ki so se jih naučili.
ne zaradi tega, ker bi bila učinkovita, ampak zaradi tega, ker so neumna (samo po mojem mnenju)

samo res ne prenesem tega novega odnosa do vseh strank.

Ti stranko vprasaj samo to: Kako vam lahko pomagam? - pa takoj ves na cem si. Ce bo zgovorna gres naprej, ce pa ne pa pac ne.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

matobeli ::

m0LN4r je izjavil:

Ce ji prodas drazji i3+ssd bo na dolgi rok bolj zadovoljna.


Tak trgovec želi dejansko pomagat. Sem videl pa precej leptopov z i7+hdd in Intel GPU. Le kako jih uspejo prodat?

jb_j ::

se pa razume, da v času največje gužve ni časa za predstavitve, ampak le za prodajo.
najbrž pa je 70% časa zelo malo ljudi v trgovinah (z tehnično robo)

m0LN4r ::

Jaz imam tudi take blesave stranke lej. Na vse pretege hoce met i7 in 2TB obicnega diska. Ce jo v 5 minutah ne prepricam, me pac boli kurac, ker so prepametne da bi razumele kaj jim hoces dopovedat. Na enem sestanku, kjer je predavala ena firma je pac rekla, da v povprecju naj nebi zapravil z eno stranko vec kot 10-15 minut - nenapisano pravilo.
Zakaj je temu tako ? Zdaj v sloveniji verjetno tega ni, ampak vcasih je tak naval strank, da niti 10 strank v eni uri obdelat ni dovolj. Polek tega so tudi drugi opravki, kot samo prodaja.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

jb_j ::

m0LN4r je izjavil:

Na enem sestanku, kjer je predavala ena firma je pac rekla, da v povprecju naj nebi zapravil z eno stranko vec kot 10-15 minut - nenapisano pravilo.


mogoče v velemestih, v majhnih vaseh kot je ljubljana, je najbrž redko tak naval kot tam.
btc je bil en največjih evropskih nakupovalnih centrov. pa imajo več desetmiljonska mesta po evropi. (se pravi imajo najbrž višji pretok strank v trgovinah drugje)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

m0LN4r ::

Se vedno pac velja splosno pravilo, da stranki das kaj hoce. Jaz bi prodajalca tepel po glavi, ce bi me hotel prepricat, da namesto 200 konjskega poloja, naj vzamem hibridnega Priusa, glede na to da bi mu povedal da 90% casa se z avtom vozim samo do sihta in nazaj.

btc

je nakupovalni center. Jaz sem mislil, da se pogovarjamo o eni trgovini ala bigbang.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

jb_j ::

@m0LN4r

govorim o 1 trgovini, samo predstavljam zraven še razmerje trgovin:prebivalce.
zato mogoče upoštevajo pravila 10-15min, ker je tam manj trgovin.
in teh pravil v sloveniji ne rabmo. ker je najbrž različen obisk trgovin v munchenu in ljubljani.
sploh pa ne rabimo pravil iz prodajaln v velemestih zda pri nas.
ni mi všeč način spraševanja/zasliševanja. vedno je bila trgovina za predstavitev produktov.
in vsak prodajalec ima svoj način predstavitve izdelkov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Ganon ::

m0LN4r je izjavil:

Ma daj, a teb se zdi nateg, ce hoce stranka laptop za 300eur brez ssdja z nekim kurcevim celeronom. Ce ji prodas drazji i3+ssd bo na dolgi rok bolj zadovoljna.

Drugace pa ja, drazji izdelki == vec prometa itn.


Ne, gre se za to, da mu v vsakem primeru vsiliš najdražjega, čeprav je cenejši enakovreden ali celo boljši. Ne želiš pomagati, ampak želiš čim višji izkupiček. Zdaj si pa predstavljaj, da si nevedna stranka, ki prodajalcem zaupa.

m0LN4r ::

jb_j je izjavil:

@m0LN4r

govorim o 1 trgovini, samo predstavljam zraven še razmerje trgovin:prebivalce.
zato mogoče upoštevajo pravila 10-15min, ker je tam manj trgovin.
in teh pravil v sloveniji ne rabmo. ker je najbrž različen obisk trgovin v munchenu in ljubljani.
sploh pa ne rabimo pravil iz prodajaln v velemestih zda pri nas.

Ni cisto res, te veleprodajalne so nekoc tudi bile male. Bo ze neki na tem, da recimo kak BB, Comshop prinas propada, medtem pa konkurenca cez mejo raste, ker imajo sodobnejse prodajne metode... Upal bi se stavit, da ce bi prinas odprli trgovino ala Expert ali MM s lastno usposobljenim kadrom, bi bila v roku 1-2 let bolj uspesna od nasih dinozavrov.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

jb_j ::

v bistvu me niti ne zanima, ker ne delam več, niti nisem stranka zaradi pomanjkanja €,
samo če že bom kdaj kupoval tv, oz. imel denar, bi želel predstavitev namesto spraševanja. (samo to je le moje osebno mnenje)

m0LN4r ::

Ja to je jasno, ampak kako naj prodajalec ve kateri TVji te zanimajo, ce te ne vprasa?
TVje mas od 200eur pa do 20.000eur z takimi in onaksnimi fukncijami in paneli in od 24" do 85"

Sej ce bi sel do prodajalca in mu rekel, naj ti predstavi 43 colski Samsung MU6179UXZG ti ga sigurno bo, brez vprasanj. Ne more pa on vedet, ce bo ta TV imel funkcije katere bi ti imel in ali je v tvojem budgetu. Na koncu pa se bos pizdil na prodajalca, ker ti ni povedal da pri novih samsungih vec ni klasicnega daljinca, point je v tem, da je teme zanimala samo kvaliteta slike in ne podrobnosti, kot so ali ima TV analogni vhod za Nintendo Wii

Dude jaz sem mel enkrat tak problem zaradi tega da je slo vse do sefa. Stranka je hotla monitor z dobro sliko in nobenega debatiranja. Smo ji priklopil isti DEMO na vse monitorje in se je odlocla in vzela.
- Drugi dan se je prisla pizdit, da monitor nima zvocnikov in kaj si mi to mislimo, da je nismo vprasali ce rabi monitor z zvocniki - a sama je en dan prej rekla, da ona ne rabi "pogovora" in ve kaj hoce...

Ni vse tako crno belo kot mislis. Jaz ti lahko povem, da ce stranke ne vprasas kake stvari, ti bodo naslednji dan stale z izdelkom v trgovini, da nisi povedal da tega in tega ni oz. to pa to je drugace kot so oni mislili.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

PS:
Zakaj niste povedali ?
Niste vprasali.

Nekateri bodo vedli na kaj stem ciljam.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vprašanje o reklamaciji

Oddelek: Loža
342988 (1863) Lakotnik29
»

Pritožba na zavrnitev stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
516421 (3605) BlaY0
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27022713 (17507) Okapi
»

Prodajalci v tehničnih trgovinah (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
706453 (3894) d4vid
»

Stvarna napaka - garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
918559 (7209) bobby

Več podobnih tem