Forum » Na cesti » SAAB 9-3 (2.2 TID)
SAAB 9-3 (2.2 TID)
mihelc ::
Pozdrav vsem skupaj.
Kupuje se SAAB 9-3 z 2.2TID(125km) motorje.
Zanimajo me mnenja(sploh tistih iz prve roke).
Kakšni so ti 2.2TID motorji, kakšne težave z njimi?
Lp
Kupuje se SAAB 9-3 z 2.2TID(125km) motorje.
Zanimajo me mnenja(sploh tistih iz prve roke).
Kakšni so ti 2.2TID motorji, kakšne težave z njimi?
Lp
- spremenil: mihelc ()
koyotee ::
Glede motorja nevem, ampak prazen avto s 1610kg in 125km je bolj nepremičnina.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
marsovcek ::
Hmm, si res prepričan, da želiš tak avto? Serviserje, ki vedo kaj počnejo, lahko prešteješ na prste ene roke. Potrošni material je lahko dobavljiv, kakšni karoserijski deli ali notranjost pa bodo velik problem.
Motor je -predvsem hladen- glasen in teče nekoliko bolj grobo. Ko se segreje, tega ne opaziš več. In zagotovo avto ni nepremičnina . Motor ima verigo, tako da je vzdrževanje cenejše, proti 300 kkm pa že zna biti glasna, predvsem zaradi obrabe vodil.
Pogosta okvara je pacanje egr ventila (kot pri večini dizlov), kar ni problem popraviti. Rade tudi crkujejo cevke na povratnem vodu goriva (mali strošek, če pravočasno zamenjaš).
Večji poseg je menjava šob, ker je treba podreti glavo motorja. Potencialna katastrofalna okvara pa je odpoved Bosch črpalke-vrednost presega vrednost vozila. Žal se ta okvara ne da napovedati vnaprej.
Motor je -predvsem hladen- glasen in teče nekoliko bolj grobo. Ko se segreje, tega ne opaziš več. In zagotovo avto ni nepremičnina . Motor ima verigo, tako da je vzdrževanje cenejše, proti 300 kkm pa že zna biti glasna, predvsem zaradi obrabe vodil.
Pogosta okvara je pacanje egr ventila (kot pri večini dizlov), kar ni problem popraviti. Rade tudi crkujejo cevke na povratnem vodu goriva (mali strošek, če pravočasno zamenjaš).
Večji poseg je menjava šob, ker je treba podreti glavo motorja. Potencialna katastrofalna okvara pa je odpoved Bosch črpalke-vrednost presega vrednost vozila. Žal se ta okvara ne da napovedati vnaprej.
Ganon ::
Ne kupuj avtomobila mrtve avtomobilske znamke. Že tako jih je izjemno malo na cestah. Serviserja boš težko našel. Ko bodo problemi, boš imel kup komplikacij. Raje se ozri za čem drugim.
Sheteentz ::
če si človek želi saaba, potem je očitno, da mu enostavnost življenja ni prioriteta, a ne. pustite mu veselje.
icko ::
Zadnji saab je v bistvu opel vectra. Tako da deli so, le da bi osebno izbiral 1.9tid ker je to fiatov diesel, 2.2 je bogsigavedi kaj.
RedDrake ::
Ok, si lastim dva saab-a, 9-3 in 9-5. Kljub temu, da oba zelo picajzlasto vzdržujem in da ima 9-3 samo 90.000km pri 14-ih letih, je težav relativno veliko.
Najprej, kar se tiče motorja, večinoma ti je povedal o tem že marsovcek, pa vseeno lahko malo dodam.
2.2 dizel je enak kot v Oplih (Vectra in Signum letniki 2002 do cca 2006), z enakimi težavami. Največji problem je Bosch pumpa, katere popravilo pride brez problema 2.000 EUR, če želiš nove kose. To je tudi vrednost praktično vseh 2.2 Saabov trenutno na avto.net. Druge težave so standardne za dizle, drugače pa je sam blok mašine precej zanesljiv.
Kar se motorjev tiče, je 1.9 dizel precej boljši in cenejši za vzdrževanje (gre za fiat/opel 1.9 JTD/CDTI, delov je kot listja in trave, tudi rabljenih).
Če imaš pa €€ pa je seveda bencinska motorizacija tista, ki je za Saab-e prava, a je ponudba v SLO velik problem.
Če nadaljujem splošno z 9-3 modelom, je notranjost porazna - prevlečena je z nekakšno gumo, ki se lušči kot pri norcih. Armatrura, kljuke, ročke, vse to izgleda kot bi spustil v avto hordo mačk, ki so si vse morale obrusiti kremplje. Dobiti ohranjeno notranjost je podobno kot zadeti na lotu - skoraj nemogoče.
Potem so tu še napake elektronike - na pamet mi pade okvara CIM modula, ki za seboj potegne menjavo ključev, programiranje pol avta. Skupni strošek z rabljenimi kosi mimogrede tam 300-400 EUR, če greš na nove si na dvojnem znesku. Aja, ta modul odpove slej kot prej. Podobno lahko kadarkoli odpove sama ključavnica, ki te spet postavi nazaj za kakega stotaka ali dva. Tudi ključi niso najbolj vzdržljiva roba, so iz gume, ki je podoben škart material kot na armaturi in ko se le-ta znuca, se tipke spodaj odlomijo s ploščice. Nov ključ si lahko predstavljaš koliko stane, plus jasno programiranje.
In ko smo že pri programiranju, to je največja težava pri Saab-ih.
Saab uporablja Tech II (kot tudi Opel, Chevrolet in ostala GM zalega) s svojim lastnim software-om. Kolikor vem je serviserjev s to opremo v SLO manj kot 5. Čim napaka ni mehanske, ampak elektronske narave, bo obisk enega od teh obvezen. Priklop na to čudo te stane enega petdesetaka, ker zakaj pa ne
Obstajajo kitajski ponaredki tech II s SW-jem za saab-e, a so tam reda 300-400 EUR. Original je bolj na 1.000 EUR+
Drugače pa mehansko si ti avti zelo veliko delijo z opli, tako da deli za podvozje, motorje, bremze in podobno niso problem. Tudi karoserije se veliko najde.
Pa še to.
Saab 9-3 do 2006 imajo avdio sistem osnovan na optičnih povezavah.
Rezultat je, da si omejen na tri izvedbe avtoradia (aftermarket odpade, ker se ga ne da usposobiti, plus nima kam pasat), ki so vse prehistorične. Imaš možnost AUX vhoda (3.5mm jack, če je bil vgrajen, drugače te kit stane cca 30 EUR) in pa CD (oz 6x CD izmenjevalec). Tako CD kot izmenjevalec ne bereta mp3-jev in se zelo rada pokvarita. Rabljeni delujoči primerki samo cd predvajalnika so tam okoli 100-150 EUR.
Novejši od 2006 te omejitve nimajo, prav tako imajo boljšo notranjost, ki se ne lušči.
Tako, da moj nasvet, če je nujno da je dizel, potem išči novejšega od 2006 (bo avtomatsko 1.9 dizel, ker 2.2 so nehali vgrajevat z modelnim letom 2005 afaik), ti bo prihranjeno veliko živcev na dolgi rok.
Če pa dizel ni omejitev, pa išči 150KM bencinarja, čipaj na 230KM (kontakt za ta poseg na ZS, če kdo rabi) in uživaj . Letnik pa vsekakor priporočam 2006 ali novejši, predvsem zaradi avdio sistema in notranjosti.
Najprej, kar se tiče motorja, večinoma ti je povedal o tem že marsovcek, pa vseeno lahko malo dodam.
2.2 dizel je enak kot v Oplih (Vectra in Signum letniki 2002 do cca 2006), z enakimi težavami. Največji problem je Bosch pumpa, katere popravilo pride brez problema 2.000 EUR, če želiš nove kose. To je tudi vrednost praktično vseh 2.2 Saabov trenutno na avto.net. Druge težave so standardne za dizle, drugače pa je sam blok mašine precej zanesljiv.
Kar se motorjev tiče, je 1.9 dizel precej boljši in cenejši za vzdrževanje (gre za fiat/opel 1.9 JTD/CDTI, delov je kot listja in trave, tudi rabljenih).
Če imaš pa €€ pa je seveda bencinska motorizacija tista, ki je za Saab-e prava, a je ponudba v SLO velik problem.
Če nadaljujem splošno z 9-3 modelom, je notranjost porazna - prevlečena je z nekakšno gumo, ki se lušči kot pri norcih. Armatrura, kljuke, ročke, vse to izgleda kot bi spustil v avto hordo mačk, ki so si vse morale obrusiti kremplje. Dobiti ohranjeno notranjost je podobno kot zadeti na lotu - skoraj nemogoče.
Potem so tu še napake elektronike - na pamet mi pade okvara CIM modula, ki za seboj potegne menjavo ključev, programiranje pol avta. Skupni strošek z rabljenimi kosi mimogrede tam 300-400 EUR, če greš na nove si na dvojnem znesku. Aja, ta modul odpove slej kot prej. Podobno lahko kadarkoli odpove sama ključavnica, ki te spet postavi nazaj za kakega stotaka ali dva. Tudi ključi niso najbolj vzdržljiva roba, so iz gume, ki je podoben škart material kot na armaturi in ko se le-ta znuca, se tipke spodaj odlomijo s ploščice. Nov ključ si lahko predstavljaš koliko stane, plus jasno programiranje.
In ko smo že pri programiranju, to je največja težava pri Saab-ih.
Saab uporablja Tech II (kot tudi Opel, Chevrolet in ostala GM zalega) s svojim lastnim software-om. Kolikor vem je serviserjev s to opremo v SLO manj kot 5. Čim napaka ni mehanske, ampak elektronske narave, bo obisk enega od teh obvezen. Priklop na to čudo te stane enega petdesetaka, ker zakaj pa ne
Obstajajo kitajski ponaredki tech II s SW-jem za saab-e, a so tam reda 300-400 EUR. Original je bolj na 1.000 EUR+
Drugače pa mehansko si ti avti zelo veliko delijo z opli, tako da deli za podvozje, motorje, bremze in podobno niso problem. Tudi karoserije se veliko najde.
Pa še to.
Saab 9-3 do 2006 imajo avdio sistem osnovan na optičnih povezavah.
Rezultat je, da si omejen na tri izvedbe avtoradia (aftermarket odpade, ker se ga ne da usposobiti, plus nima kam pasat), ki so vse prehistorične. Imaš možnost AUX vhoda (3.5mm jack, če je bil vgrajen, drugače te kit stane cca 30 EUR) in pa CD (oz 6x CD izmenjevalec). Tako CD kot izmenjevalec ne bereta mp3-jev in se zelo rada pokvarita. Rabljeni delujoči primerki samo cd predvajalnika so tam okoli 100-150 EUR.
Novejši od 2006 te omejitve nimajo, prav tako imajo boljšo notranjost, ki se ne lušči.
Tako, da moj nasvet, če je nujno da je dizel, potem išči novejšega od 2006 (bo avtomatsko 1.9 dizel, ker 2.2 so nehali vgrajevat z modelnim letom 2005 afaik), ti bo prihranjeno veliko živcev na dolgi rok.
Če pa dizel ni omejitev, pa išči 150KM bencinarja, čipaj na 230KM (kontakt za ta poseg na ZS, če kdo rabi) in uživaj . Letnik pa vsekakor priporočam 2006 ali novejši, predvsem zaradi avdio sistema in notranjosti.
marsovcek ::
OP ni povedal, v kateri model se je zagledal. Star 9-3 (do 2002) npr. nima tezav z notranjostjo. Bo pa zato ze kar fajn rjast .
Vec o teh avtih lahko preberes na saabslo.com.
Vec o teh avtih lahko preberes na saabslo.com.
IL_DIAVOLO ::
icko ::
To nima veze tako kot ikea.
D5 je zadnji motor na tržišču ki je res heavy duty in vgrajen v osebno vozilo.
D5 je zadnji motor na tržišču ki je res heavy duty in vgrajen v osebno vozilo.
RedDrake ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Skratka od švedov kupi volvo
Tezko recem, da sta volvo in saab sveda, glede na to da svedi niso s prstom mignili. Prej kitajska, kot pa svedska.
Obe znamki sta vedno imeli Švedski razvoj in proizvodnjo.
Saab so sicer pestili GM deli, ki so bili tipično ameriško šlampasti, a avto je bil vseeno švedski - s plusi in minusi ki jih to prinese.
Tudi Volvo, kljub kitajskemu lastništvu ohranja švedski razvoj in proizvodnjo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | AUDI A3 1.9 TDI- nasvet (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24722 (22417) | bambam20 |
» | Kaj po Saab-u 9-3?Oddelek: Na cesti | 2123 (1594) | urosh |
» | avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30007 (25862) | D3m |
» | avtomobilske znamke (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12964 (10186) | iNooby |
» | zakaj samo 75 KM ? (Seat)Oddelek: Loža | 3879 (3254) | krneki0001 |