» »

Oklepnik na avtocesti !?

Oklepnik na avtocesti !?

1
2
»

Utk ::

Najbrž, pri 30 v avtu ti sigurno ne bo nič. Tam se lahko kam udariš ja. Pa kaj čmo zdej? Kaj pa v kamionu? Ko imaš pol metra do sprednje šipe in to je to?

Fritz ::

Netrunner je izjavil:

@Fritz => seveda ni nič narobe če se jih sreča. Samo spraševal sem se koliko so kaj vozniki varni v primeru trka z zidom. Avto absorbira precej udarca, oklepnik pa verjetno nič in to posledično lahko ubije voznika čeprav oklepnik navzven ni dosti poškodovan.

Seveda, enako se zgodi pri avtomobilu, kadar z dovolj hitrosti trči v dovolj velik, težek in trden predmet.

Gre za fiziko (hitrosti, pojemki, mase, gibanja, trke ipd.) in našo biologijo oz. sposobnost telesa (v tem primeru notranjih organov in ožilja) prenesti določene sile. O vsem tem lahko govorimo le na podlagi dejstev iz posameznega primera, saj za oklepnike ne izvajajo Euro NCAP testov. Žal pa tudi za primer resnega čelnega trčenja 6x6 ali 8x8 vozila še nisem slišal (kar pa ne pomeni, da jih zagotovo ni bilo).
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Netrunner ::

@Utk => 30km/h je bil naveden kot primer .. kaj pa 40 / 50 / 60 km/h ? Nekje je razpon v katerem v avtu še preživiš v oklepniku pa ne več. Vsaj jaz si tako mislim.

@Fritz => Ja takih testov sigurne ne delajo :)

Drugače pa do sedaj še nisem izvedel od nikogar ali ima npr. ESP, BAS, ipd zadeve kot avtomobili ? Pas pčitno ima, kaj pa airbage ? Kar vidim je varnost poskrbljena samo za vojne namene in pri vožnjipo AC pač upaš da se ne bo nič zgodilo, saj če se, je odvisno bolj od sreče kot pa aktivnih in pasivnih varnostnih sistemov.

matobeli ::

Glede pogona imajo ful zadev rešeno. Ni to ravno tvoj vsakdanji duster 4x4.
Airbag pa skor zih ne ker je useless.

Maš pa itak bodyarmor+čelado not.

Fritz ::

Ima sisteme proti zdrsu koles, ki so namenjeni premagovanju terena in ne stabilnosti vozila. Ima ABS in servo-podprto upravljanje z vozilom. In to je to. Glede na nizko težišče in 8 velikih koles, je ta oklepnik bolj stabilen od večine vozil, ki jih sreča na AC. Ni pa vožnja po cesti njegov primarni namen in zato določenih zadev nima, saj preveč sistemov pomeni tudi večjo maso in večjo možnost, da se kateri pokvari.

Te oklepnike srečuješ na cesti, ker se premikajo iz vojašnic na teren (Poček ipd.) in nazaj. Za razliko od goseničarjev, se lahko po cesti premikajo sami, kar je bistveno ceneje in bolj praktično (pri tem ne primerjam APC in IFV/MBT).
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

reeves ::

Fritz :: danes, 14:13:31

V kolikor se takšna vozila ne premikajo v koloni (mislim, da to velja za 3 ali več vozil), ne potrebujejo spremstva. Potrebne so samo ustrezne oznake in rumene rotacijske luči. Oklepnik ima sodoben pogonski agregat, ki izvira iz agregatov za tovorna vozila in zato zlahka doseže 100 km/h in tudi prav je, da vozi tako hitro, da bistveno ne ovira promet na AC. 100km/h je tudi najvišja dovoljena hitrost za to vozilo.

Spremstvo je obvezno. Vsaj eno spremljevalno vozilo če sta največ 2 oklepnika in vsaj 2 vozili, če jih je več.
Najvišja dovoljena hitrost je 80km/h.

@Babylon5 Kako bi jo odnesli potniki, je pa praktično nemogoče ugotoviti še manj pa podati kakšne relavantne podatke. Primerov, da bi oklepnik imel nesrečo na AC je malo skoraj nič, če pa obstajajo testi, so pa tajni.
Primarna naloga teh vozil nikakor ni vožnja po AC s 100km/h, zato nima tudi skoraj nič sistemov, ki jih imajo navadni avti.

matobeli ::

Še več, nekateri sistemi bi celo onemogočali namembnost vozila za katero je bilo vozilo predvideno. Npr. airbagi. Voznik bo v kritični situaciji dobil ogromno vrečo v glavo namesto da bi poiskušal rešiti vozilo. Ko pa pride do kritične deformacije jekla ki obdaja voznika pa taka vreča ne bo čisto nič pomagala.

Nekdo je omenjal CPP v zvezi z vojaškimi vozili. Podobno kot za intervencijska vozila, velja tudi za vojaška vozil drug "CPP" kot za civiliste.

Fritz ::

matobeli je izjavil:


Nekdo je omenjal CPP v zvezi z vojaškimi vozili. Podobno kot za intervencijska vozila, velja tudi za vojaška vozil drug "CPP" kot za civiliste.

Noup, obstaja en ZVCP za vse, so pa določene izjeme za vojaška vozila.

53. kolona vozil so tri ali več vozil, ki vozijo eno za drugim po istem prometnem pasu na takšni medsebojni razdalji vozila, da sta hitrost vožnje in ravnanje voznikov v medsebojni odvisnosti;

Organizirana kolona vozil

124. člen

(1) Za premike organiziranih kolon vojaških vozil, ki se izvajajo zaradi obrambnih potreb ali mednarodnih obveznosti države, ki jih spremljajo vojaški policisti, ne veljajo določbe tega zakona o hitrosti vozil v organizirani koloni, načinu prevoza in številu oseb, ki se smejo prevažati na tovornih vozilih, in o izrednih prevozih.

(2) Vojaški policisti spremljajo kolono vozil iz prejšnjega odstavka na čelu in začelju, pri tem pa morajo uporabljati svetlobne znake iz 128. člena tega zakona. Pri spremljanju kolone vojaških vozil smejo vojaški policisti urejati promet vozil, pri tem morajo uporabljati znake, ki jih dajejo policisti v skladu s tem zakonom in podzakonskim aktom, izdanim na njegovi podlagi.

(3) Minister, pristojen za obrambo, v soglasju z ministrom, pristojnim za notranje zadeve, podrobneje predpiše izjeme glede prometa vozil iz prvega odstavka tega člena.


Drži pa, da je za bojna vozila največja dovoljena hitrost na AC 80km/h. Glej pravilnik.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Utk ::

Ce se s tem ne zadenes v nekaj strasno togega, je prakticno nemogoce umret. Z avtom ni tako.

Netrunner ::

Utk je izjavil:

Ce se s tem ne zadenes v nekaj strasno togega, je prakticno nemogoce umret. Z avtom ni tako.

Če pa zadeneš v nekaj strašno togega pa verjetno prej umreš kot bi v avtomobilu.

Spxy ::

Netrunner je izjavil:

Utk je izjavil:

Ce se s tem ne zadenes v nekaj strasno togega, je prakticno nemogoce umret. Z avtom ni tako.

Če pa zadeneš v nekaj strašno togega pa verjetno prej umreš kot bi v avtomobilu.


Ni nujno. Lahko da je narejen da ublaži sunke pri trku. Dvomim pa, da so podatki o tem javno dostopni. Škoda ker ni nikogar ki bi to malo bolj poznal, me res zanima kako je stvar narejena.

Utk ::

Kaj tako zelo togega bi pa lahko zadel? Kar je za avto ze zelo togo, je za to stvar karton.

borisk ::

odstavno nišo, steber nadvoza, itd..

Utk ::

Tist meter kolk ma avto haube...bi tudi ta stvar razbila.

Pa nima veze, nekaj se bo zmeckalo, ce ne beton pa patrija. Oboje ne bo celo ostalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Netrunner ::

Ne rabi se zmečkat, lahko se odbije in ker se ne deformira dobi voznik dva lepa G pospeška katera mu porazporedita organe v telesu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

hator ::

Dr_M ::

Evo, eno zmago ze ima patria.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

AndrejO ::

Dr_M je izjavil:

Evo, eno zmago ze ima patria.

Edini pomemben stavek:
"Postojnski policisti so vozniku izdali plačilni nalog, opraviti je moral tudi alkotest, ki je pokazal 0,0 miligrama alkohola na liter krvi."

V javnem prometu veljajo ista pravila za vse.

Se je pa policistom verjetno smejalo, ko so pisali plačilni nalog.

sandmat ::

AndrejO je izjavil:


V javnem prometu veljajo ista pravila za vse.

Bencinska črpalka je načeloma zasebno zemljišče. Zanimivo, da so policisti sploh prišli, glede na to, da ni bilo poškodovanih in zato v takšnih nesrečah ne posredujejo.

borisk ::

je zasebno zemljišče, ampak javna prometna površina (tako kot parkirišče špara ali pa drive in mcdonalca).
Policaji pa zadnje časa vedno hodijo, ker zavarovalnice komplicirajo če ni zapisnika. Fotr je zbil srno 2 meseca nazaj, srna zgine, na avtu se pozna, spredi cel kosmat, neki polomljeno, pokliče policijo, reče da nimajo časa, da pride čez 2 uri, v resnici pridejo čez 4 ure(domov, zbil jo je 150m od doma), zapisnik+alkotest.

barakus ::

Mene bolj skrbi za varnost drugih udelezencev v prometu. Ali so oklepniki primerni za voznjo po avtocestah v smislu preglednosti in signalizacije? Ne bi rad, da me ena taka stvar povozi, ker me ni opazila...

Fritz ::

barakus je izjavil:

Mene bolj skrbi za varnost drugih udelezencev v prometu. Ali so oklepniki primerni za voznjo po avtocestah v smislu preglednosti in signalizacije? Ne bi rad, da me ena taka stvar povozi, ker me ni opazila...

Kolesni oklepniki so certificirani za vožnjo po cesti, tako kot druga kolesna vojaška vozila.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Tilen ::

Verjetno ima tudi radarski tempomat.:))
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

sandmat ::

borisk je izjavil:

je zasebno zemljišče, ampak javna prometna površina (tako kot parkirišče špara ali pa drive in mcdonalca).
Policaji pa zadnje časa vedno hodijo, ker zavarovalnice komplicirajo če ni zapisnika. Fotr je zbil srno 2 meseca nazaj, srna zgine, na avtu se pozna, spredi cel kosmat, neki polomljeno, pokliče policijo, reče da nimajo časa, da pride čez 2 uri, v resnici pridejo čez 4 ure(domov, zbil jo je 150m od doma), zapisnik+alkotest.


Kje jo je zbil? na zasebnem zemljišču?? policisti so naredili zaznamek, ki ga rabiš za uveljavljanje kaska. to nima veze s pisanjem kazni po parkiriščih, kjer policisti tega ne bodo počeli, v kolikor ni ranjenih v nesreči.

Fritz ::

Po cesti se vozi cela vrsta specialnih vozil (posebni vlačilci z velikimi tovori, dvigala ipd.), ki sicer niso običajna vozila a imajo vse potrebno za udeležbo v javnem prometu. V podobni kategoriji so vojaška oklepna vozila. Patrie se bojte predvsem zato, ker se zelo hitro ustavi in je treba držati ustrezno varnostno razdaljo, kar večina slovenceljnov, ki jih srečaš na AC, enostavno ne zmore oz. dojema ustrezno varnostno razdaljo kot prostor za vrivanje.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Invictus ::

Minimalna varnostna razdalja je prostor, kamor se stlači vsaj še en avto ;).

Verjetnost, da pa srečaš Patrio na avtocesti, je pa res minimalna.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

St235 ::

sandmat je izjavil:

borisk je izjavil:

je zasebno zemljišče, ampak javna prometna površina (tako kot parkirišče špara ali pa drive in mcdonalca).
Policaji pa zadnje časa vedno hodijo, ker zavarovalnice komplicirajo če ni zapisnika. Fotr je zbil srno 2 meseca nazaj, srna zgine, na avtu se pozna, spredi cel kosmat, neki polomljeno, pokliče policijo, reče da nimajo časa, da pride čez 2 uri, v resnici pridejo čez 4 ure(domov, zbil jo je 150m od doma), zapisnik+alkotest.


Kje jo je zbil? na zasebnem zemljišču?? policisti so naredili zaznamek, ki ga rabiš za uveljavljanje kaska. to nima veze s pisanjem kazni po parkiriščih, kjer policisti tega ne bodo počeli, v kolikor ni ranjenih v nesreči.


Kaj pa ti sanjas? Na javnih prometnih povrsinah (cetudi v zasebni lasti) veljajo prometni predpisi. Policisti se odzovejo vsakic ko so klicani in tudi napisejo kazni v primeru prekrskov. Pisanje zaznamkov za kasko si si gladko iz riti potegnil.

sandmat ::

St235 je izjavil:


Kaj pa ti sanjas? Na javnih prometnih povrsinah (cetudi v zasebni lasti) veljajo prometni predpisi. Policisti se odzovejo vsakic ko so klicani in tudi napisejo kazni v primeru prekrskov. Pisanje zaznamkov za kasko si si gladko iz riti potegnil.


si kdaj uveljavljal kasko zaradi srne? ti pošljem scan policijskega zaznamka? ;)

in ne, policisti se ne odzovejo vsakič. Na zadnje so po kar na centrali dejali, da ne pridejo, če se znamo sami zmenit, ker imajo gužvo. In smo se.

Malo preveč teoretično bluziš in zaradi pomanjkanja izkušenj ne veš kaj se dogaja v praksi. Svoje osorno besedičenje o riti pa prihrani za druge priložnosti, jaz nič ne želim imet s tvojo ritjo :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sandmat ()

St235 ::

Kako vezo ima to s temo? A poskusat dokazat da si funkcionalno nepismen?

Trcenje s srno pac ni enako kot trcenje dveh vozil. Tako da pojma nimam kaj sanjas.

Ravno tako to, da policisti pojasnijo, da ni potrebno priti na mesto nesrece, ce se udelezenci znajo zmenit nima nic s tem, da bodo policisti prisli na vsako prometno nesreco, ce bo to zahteval eden udelezencev in bodo tudi napisali kazni udelezencem.

Malo preveč teoretično bluziš in zaradi pomanjkanja izkušenj ne veš kaj se dogaja v praksi. Svoje osorno besedičenje o riti pa prihrani za druge priložnosti, jaz nič ne želim imet s tvojo ritjo :)

Bistveno prevec bluzis na podlagi lastnih izjemno omejenih izkusenj in prodajas meglo ter zavajas brez vsake dodane vrednosti.

Predvsem pa je kronan idiotizem trdit, da zasebno zamljisce v danem primeru kakorkoli vpliva na obravnavo prometne nesrece.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

sandmat ::

St235 je izjavil:

Kako vezo ima to s temo? A poskusat dokazat da si funkcionalno nepismen?

Trcenje s srno pac ni enako kot povzrocitev prometne nesrece dveh vozil. Tako da pojma nimam kaj sanjas.

Ravno tako to, da policisti pojasnijo, da ni potrebno priti na mesto nesrece, ce se udelezenci znajo zmenit nima nic s tem, da bodo policisti prisli na vsako prometno nesreco, ce bo to zahteval eden udelezencev in bodo tudi napisali kazni udelezencem.

si spet malo zajebal? beri kaj je napisal uporabnik pred mano: "Fotr je zbil srno 2 meseca nazaj ..."

Eden od udeležencev je klical policijo, policisti so rekli, sami se zmenite. A je težko sledit stavkom, daljšim od 5 besed? :)

Nehaj se vlečt ven in začni brat. Ni treba dokazat svetu, da si najboljši sonček, sej že vemo, da moramo s tabo v rokavičkah delat, da se počutiš pomembnega ;)

St235 ::

Bencinska črpalka je načeloma zasebno zemljišče. Zanimivo, da so policisti sploh prišli, glede na to, da ni bilo poškodovanih in zato v takšnih nesrečah ne posredujejo.


A tudi za sabo ne znas brat?

Kaj ima zasebno zemljisce skupnega z konkretno temo?

Zakaj lazes, da policisti ne posredujejo v takih primerih?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

sandmat ::

St235 je izjavil:


Bistveno prevec bluzis na podlagi lastnih izjemno omejenih izkusenj in prodajas meglo ter zavajas brez vsake dodane vrednosti.


Mislim, da si poskusil sebe opisat. Samo zato, ker si prilezel do 2. letnika faksa, še ne pomeni, da poznaš policijsko prakso. V vsaki temi uletiš notri z nekimi kvazihaklci in upaš, da izpadeš pameten. Ko ti to ne uspe, nadaljuješ z ad hominem napadi. Umiri se, pejt na pivo, jst častim ;)

St235 ::

Hvala, ampak to se vedno ne razlozi zakaj nabijas, da lastnistvo zemljisca na katerem stoji crpalka kakorkoli vpliva na obravnavo prometne nesrece? In zakaj zavajas, da policija taksne nesrece ne bo obravnavala?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

sandmat ::

ker ni bil nihče poškodovan. Izpolni se evropsko poročilo in zaključi zadevo. Policija je avtomatsko pozvana v primeru nesreč s poškodbami, sicer njihova prisotnost ni potrebna. Kot že rečeno, v praksi ne bodo prišli, če se lahko sam zmeniš in pri tako očitnem primeru so se verjetno lahko sami zmenili.

Potrebno je razlikovat med potrebnimi in zadostnimi pogoji za posredovanje. Ne zavajam, sprašujem se, zakaj je policija posredovala. Včasih posreduje že zato, ker je nesreča na prometnem križišču in pridejo zaradi urejanja prometa. V tem primeru temu ni tako (v pivki res ni gužve na črpalki).

St235 ::

Na zasebno zemljisca si pa kar pozabil?

Ne zavajam, sprašujem se, zakaj je policija posredovala.


Ker je to protokol SV, vedno kadar so v prometni nesreci udelezena posebna vojaska vozila, se klice policija.

sandmat ::

St235 je izjavil:

Na zasebno zemljisca si pa kar pozabil?

Ne zavajam, sprašujem se, zakaj je policija posredovala.


Ker je to protokol SV, vedno kadar so v prometni nesreci udelezena posebna vojaska vozila, se klice policija.


nope, zasebno zemljišče ni prometna cesta in policisti ne bodo prišli na random mimo in začeli urejat promet ter pisat kazni. A zanalašč ignoriraš zapisane stvari?

Če je to protokol SV (ali bilokatere organizacije, koneckoncev imajo avtošole isti protokol), potem je to odgovor na vprašanje zakaj je policija posredovala, če bi se lahko sami zmenili. A je bilo težko to napisat brez ad hominem napadov?

jype ::

sandmat je izjavil:

nope, zasebno zemljišče ni prometna cesta in policisti ne bodo prišli na random mimo in začeli urejat promet ter pisat kazni. A zanalašč ignoriraš zapisane stvari?
Ne, zgolj zato jih ignorira, ker so neresnične - in ti poizkuša dopovedat, kako reči dejansko delujejo.

Policisti vedno pridejo, če to zahtevaš, ker nimajo druge izbire: Obvezani so se odzvati na klic, drži pa, da včasih lahko čakaš, da pridejo, ker imajo dovolj nizke plače, da jih imamo bistveno premalo.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sandmat ()

sandmat ::

zakaj bi jih klical? ker naj bi imel SV tak protokol. Te informacije nismo bili sposobni prejet brez 10 postov prepucavanja, ker mora folk egotripat na s-t.

facepalm ::

zanimivo.. prejsnji teden se je en hrvat zaletel v kandelaber in v parkiran avto na parkiriscu ene trgovine.
kandelaber je padel na tla, avto nevozen. poklicali so policijo in so seveda odvrnili, da ce je le materialna skoda, naj se zmenijo sami. na to, da bi lahko bil kandelaber nevaren (pod napetostjo) niso pomislili.

AndrejO ::

sandmat je izjavil:

AndrejO je izjavil:


V javnem prometu veljajo ista pravila za vse.

Bencinska črpalka je načeloma zasebno zemljišče.

Nekategorizirana cesta dana v uporabo za javni promet. Policija in redarstvo imata na teh površinah pravico in dolžnost posredovati v primeru kršitev ZPrCP.

Zveza: 4. odst. 3. čl. ZPol:
"Naloge policije so:
...
4. nadzor in urejanje prometa na javnih cestah in nekategoriziranih cestah, ki so dane v uporabo za javni promet;
..."


Gl. VSL sodba PRp 33/2016:
"Ker je prišlo do trčenja obdolženca v vozilo oškodovanca na parkirišču picerije, ki je očitno prosto dostopno vsem in je torej namenjeno javnemu cestnemu prometu ter ne gre za parkirišče, ki bi bilo strogo namenjeno le lastniku zemljišča, ograjeno na kakršenkoli način in na njem prepovedana vožnja vsem drugim razen lastniku, se v zvezi z vožnjo, trčenjem in kasnejšim preizkusom psihofizičnih sposobnosti voznikov uporabljajo določila ZPrCP."

sandmat je izjavil:

Zanimivo, da so policisti sploh prišli, glede na to, da ni bilo poškodovanih in zato v takšnih nesrečah ne posredujejo.

Posredovanja jim nič ne prepoveduje (kar ne pomeni, da morajo posredovati, samo da smejo posredovati). Ravno tako pa posredovanje lahko zahteva katerakoli izmed oseb udeleženih v nesreči in Policija tega ne more odkloniti (čeprav se lahko odziv tudi zavleče, ker imajo policisti pomembnejše opravke):
2. odst. 111. čl. ZPrCP:
"(2) Policist mora priti na kraj prometne nesreče I. kategorije in ugotoviti dejstva ter zbrati dokaze, potrebne za odločitev o prekršku, če ga o njej obvesti udeleženec prometne nesreče v roku 24 ur od nastanka prometne nesreče."

Razmejitev pristojnosti med Policijo in Vojaško policijo je v vseh primerih, ki ne vključujejo izključno vojaških oseb, na strani Policije:
3. odst. 14. čl. ZPrCP:
"(3) Če je v prometni nesreči poleg vojaškega vozila ali pripadnika Slovenske vojske med dejanskim opravljanjem vojaške službe udeleženo tudi drugo vozilo, ki ni vojaško vozilo ali udeleženec prometne nesreče, ki ni pripadnik Slovenske vojske, je za obravnavo prometne nesreče pristojna Policija."

Preverjanje, če je bil voznik alkoholiziran je tako pokrito, ker je v danem primer pristojna Policija, ki to pooblastilo ima:
1. odst. 107. čl. ZPrCP:
"(1) Policist sme zaradi ugotovitve, ali ima udeleženec cestnega prometa v organizmu alkohol ali več alkohola, kot je dovoljeno, izvesti preizkus s sredstvi ali napravami za ugotavljanje alkohola. Neposrednemu udeležencu prometne nesreče policist odredi preizkus s sredstvi ali napravami za ugotavljanje alkohola. ..."

St235 ::

nope, zasebno zemljišče ni prometna cesta in policisti ne bodo prišli na random mimo in začeli urejat promet ter pisat kazni. A zanalašč ignoriraš zapisane stvari?


Jaz ignoriram kaj? Tvojo nepismenost? Al to da, smo ti že 10x povedali, da lastništvo zemljišča nima nikakršne veze s temo, ker gre za površino, ki je dana v javno uporabo in imajo na njej policisti povsem enake pravice in dolžnosti kot na ostalih prometnih površinah? In ja, to pomeni tudi obravnavo prometnih nesreč, urejanje prometa in pisanje kazni.

potem je to odgovor na vprašanje zakaj je policija posredovala,

Če bi postavil vprašanje bi dobil odgovor. Tako si postavil neumno trditev in to sem ti povedal.

KAVINSKY ::

barakus je izjavil:

Mene bolj skrbi za varnost drugih udelezencev v prometu. Ali so oklepniki primerni za voznjo po avtocestah v smislu preglednosti in signalizacije? Ne bi rad, da me ena taka stvar povozi, ker me ni opazila...


Ne skrbi, prej te bo zadel voznik šleparja, kateri napol spi / gleda film na laptopu / drka telefon.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17331060 (25288) bluefish
»

Nevarna vožnja policijskih in drugih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20328583 (23208) fujtajksel

Prometna nesreča na enosmerni cesti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9113787 (11002) Mavrik
»

Policija - kazen (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20131654 (24821) St235

Več podobnih tem