» »

S.T.A.L.K.E.R.

S.T.A.L.K.E.R.

««
7 / 11
»»

krneki0001 ::

Jap sem že najdu.

krneki0001 ::

A je že kdo našel Gordona Freemana ih Half life v stalkerju?

Če bi ga kdo rad videl, naj gre v X16 laboratorij in ko gre iz njega bo našel freemana v jašku, kjer prideš ven.

Tac20 ::

Zdej nevem a je stalker bugast al neki se dogaja imam pa namescen zadnji patch.

nekaj teh "stranskih misij" sploh ne morem dokoncati, recimo "meet the guide" ki jo dobis od barkeepa, grem do guida potem morm do nekega doktorja in tega doktorja ni nikjer ali pa "find the family rifle" jst te puške ne najdem pa če nevem kaj, kdo ve kje se nahaja?

Pa še en hec: oni model v ogrnijalu ko ti prodaja info v baru mi je dal misijo da moram ubiti nekega stalkerja, ta stalker je bil pripadnik telih njihovih "policjaev" zdej me sovrazijo kar vsi stalkerji in sem mogu pobit celotno tole stalkersko naselje kjer se nahaj bar:)

krneki0001 ::

Pa bi mu sledil in počakal, da gre ven iz mesta na kako misijo. Takrat ga pa lahko od daleč pihneš s sniperjem, pa se v naselju ne bo nič spremenilo.

Jakka ::

In S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, the player may find inside a tunnel located in the Wild Territory the body of a rookie stalker named "Freeman" whose PDA makes mentions of Black Mesa and a crowbar. wikipedia

nebivedu: daj screenshot trupla in lokacije pokaži. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jakka ()

krneki0001 ::

Nimam, sem že mimo in ne morem nazaj, ker sem zdej že v elektrarni, kar je pa že orenk naprej.

Ampak če igraš na hard je pa full hudo špilat. Z nožem prej potolčeš vse pse, ki ti težijo, kot pa z katerimkoli drugim orožjem, res pa moraš zraven full medikitov imet.

Tac20 ::

Pa bi mu sledil in počakal, da gre ven iz mesta na kako misijo. Takrat ga pa lahko od daleč pihneš s sniperjem, pa se v naselju ne bo nič spremenilo.


Ta stalker ki ga je bilo potreno ubiti ni bil v mestu, ampak so kar nekako telepatsko me vsi zasovrazili, lih to je weird.

krneki0001 ::

Pol je bil pa pomemben za mesto. A kej veš kako mu je bilo ime?

Tac20 ::

Ne to pa ne, vem da je bil bilo naslov misije "kill the master stalker" dobil sm pa za nagrado mama's beads...

krneki0001 ::

Ja ja, ampak master stalker je stalker od tvojih - Loner, tko da si si nakopal sovraštvo vseh stalkerjev, če si pa še misijo delal, ko si dutyjem pomagal sklatit snajperista iz stolpa, potem imaš pa samo duty-je, ki se bodo pogovarjal s tabo (ČE se bodo).

R33D3M33R ::

Sem ga končno pričel igrati. Impresiven način igranja. Šele čez čas sem pogruntal, da so nekatere misije časovno omejene, kar zna biti kar tečno včasih. Vklopljen imam le DX8 način, a vseeno izgleda kar dobro. Engine je bliskovito hiter pri nalaganju in shranjevanju.
Kljub 1.004 patchu je pa hroščata kot Gothic 3 :). Recimo ena misija zatem ko najdeš Strelokov cache pravi get out of the underground. Jaz že par dni veselo skačem naokoli pa igra še ni pogruntala, da sem že zunaj :\ . Če to pomeni, da main questa ne bom mogel končati, bo igra romala z diska - mogoče jo bom namestil, ko bodo izdali kak bolj spodoben patch. Kot Bayte tudi jaz ne najdem family rifle, čeprav sem tisti tunel preskakal podolgem in počez. V nekem kontejneru poleg trupla sem res našel nekaj, samo marker je še vedno tu. Am? :\
Prebrana sporočila v PDAju se mi znova označijo kot neprebrana, poleg tega se pa sporočila ne dodajajo več. Že lepo časa mi špil piska, da je nekaj dodal v PDA, ampak tam ni nič novega :( .
Povzetek: igra bi lahko bila odlična, ampak glede na to koliko hroščev ima, dvomim, da bom v njej užival :\
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Tac20 ::

Ja igra je res dobra, samo se temi misijami je zgreseno ker je bugasto, naenkrat maš odprto preveč misij in pol se mu kr strga in javla da so narejen da niso, PDA se skos pržiga, meni recimo piše ves čas return for reward ap čeprav sm jo že dobil itd, pa vse omenjen tezave k jih napisal R33D3M33R drgac pa zakon spil

krneki0001 ::

Jst nimam nobenaga patcha. imam verzijo 1.0000 in nimam teh problemov. Res pa je da grem eno misijo za drugo delat. Se pravi ko prvo končam grem šele drugo delat.

R33D3M33R ::

Jaz pa vedno delam v paketih. Grem recimo na območje, kjer sta po dve misiji, da se splača hoditi :)
Aja, rifle sem kasneje tudi našel, ker sem imel Night vision očitno ni bila vidna.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

krneki0001 ::

Hec je v tem da se ti lahko 2 misiji nasprotujeta in potem narediš eno in s to izključiš drugo, ker je ne moreš končati.

Paramedic ::

redeemer, a si šel ven iz strelokovega tunela po isti poti kot noter, takrat ti ne bo zaključilo questa, če pa greš naprej, po drugem rovu ven, bi ti pa moralo...
End transmission.

R33D3M33R ::

Res je. Saj sem kasneje prišel nazaj in šel po drugi poti. Ne vem v čem je fora, ampak dobro. Sem pa igro končal. Moram reči, da je končno igra, ki ni za pusije :). Zadnje čase so namreč vse streljanke hudo enostavne in težko najdeš kaj bolj zahtevnega. Tale je pa kar ok. Pa po zelo dolgem času je to igra ob kateri se parkrat pošteno cviknil. Med reloadanjem v temi me je ena mrcina hotela pohrustati pa sem se kar ustrašil. Všeč mi je bilo tudi, da je večina govora v ukrajinščini (ali morda ruščini), ker jih je bilo prav zabavno poslušati :)
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

krneki0001 ::

redemer, probaj jo odšpilat na hard verziji. Sam sem jo že začel na hard in zato tut delam po eno misijo naenkrat. Zdej sem v mestu, tam naprej od red foresta. Pa je po strehah tut po 5 snajperistov naenkrat, tko da se je treba kr mučit. Sem sicer šel že naprej proti elektrarni, ampak je tam vojakov tok, da si moram nabrat ogromno streliva, ker me po 200m prelaufanih že sklatijo helikopterji. Se pa da sesut tut helikopter dol (sprobano).

R33D3M33R ::

No to bom itak, malo bom počakal, da pozabim na okolico in lokacije. Je pa zadeva res dinamična, situacija se pri reloadu zna kar močno spremeniti. Pakrat mi je bilo malo bedno ob prehodu med leveli, saj sem se znašel sredi petih banditov, ki so me na hitro pokosili. Pri elektrarni me pa helikopterji niti niso streljali, razen če sem se premikal. Do nje sem pa prišel na najbolj easy način takoj: dva artefakta za agility in šprint. Se splača ;)

Mi pa še vedno ni jasno kaj točno je fora tistih procentov spodaj pa sem igro preigral. Če bi bilo bolj opisano kaj pomeni kaj bi bilo super. Sem pa opazil tudi en bug v inventory. V inventory screenu kaže armor vedno na polno, čeprav to ni.

Jutri pa še enih par screenov - večinoma bugov in opis kako sem padel z roba mape ;)
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

krneki0001 ::

Greš lahko kr takoj na hard špilat. Igra ni več ista, sicer lokacije so, samo do njih priti je pa orenk drugače, AI je pametnejši in se dost drugače obnaša.

zlaznik1 ::

Jst bi vprasu zakaj nimam vseh stashov tam ko bi mogli bit kaki armorji jih sploh ni ko sem gledu na netu ko piše kje je kej

krneki0001 ::

Stashe dobiš od ubitih ljudi, tko da moraš vsako truplo preverit.

zlaznik1 ::

hvala

Saladin ::

Pravkar sem prišel do Freedom barikade na vhodu v Red Forest.

Merce sem uspešnop potamanu in zaključil to misijo, takoj zatem pa se mi vklopi misija "protect border" od nekih pošasti, ki naj bi prihajale z strani Red Foresta.

Teh žal ni od nikjer in nočem imeti kakšen "mission failed" v logu. Poskusil sem z reloadanjem in prehajanjem v drug level ampak nič - vedno mi kaže na točko pri poveljniku barikade, tam pa s ene ne zgodi nič.

Ma kdo idejo, kako uspešno končato to misijo?
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Jakka ::

Začni igrati od točke, ko prideš v army warehouses, postani prijatelj z duty-ji, pa poownaj freedom-e. :)
Pri misiji "protect border" napadajo monolithi se mi zdi, oni si lastijo red forest. Ko sem jaz igral, se napad ni končal, oz. sem jaz prej odnehal.

Saladin ::

Nene...

Prvi protect je naspram Mercov. To misijo sem uspešno končal (vse Merce potamanil, vsa trupla so v dostopnem delu mape za okrast in noben Freedom member ne umre v napadu).

Takoj za tem pa se aktivira druga misija "Protect border", ko naj bi bi branil barikado pred nekimi mutanti - teh pa enostavno ni (in ne, ne mislim na misijo Potamani merjasce, ki so tudi v bližini).

Če sem dosedaj vse bugaste misije lahko zvozil brez neuspehov, ne bom odnehal tukaj.


In zakaj vsi mislite, da morate izbirat med Duty in Freedom? Za oboje lahko narediš skoraj vse misije, le tistih ekstremističnih atentatov in jurišev na nasprotno frakcijo se izogneš. Vsak ally ti prav pride v Zoni ;)
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Izi ::

vedno mi kaže na točko pri poveljniku barikade, tam pa s ene ne zgodi nič.

Pa si govoril z poveljnikom ?
Pri meni je bilo tako, da je treba z poveljnikom najprej govoriti, da ti razloži zadevo in šele nato se začne napad. Bojujejo se vsi tudi poveljnik, ki mora seveda ostati živ, drugače missija ni uspešna. Najbolje je, da zavzameš mesto kje blizu poveljnika, da ga lahko ščitiš.

Saladin ::

Pa si govoril z poveljnikom ?

In z poveljnikom in z šefom Freedoma. Lahko le prekinem misijo, torej failam.

Ta misija nima veze z Mercsi.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Saladin ()

Izi ::

Meni je delovalo, ampak ta misija ima bug, kot piše tudi na uradni strani, in sicer, da se nikoli ne zaključi.
Tam piše, da je treba med questom uporabiti Quick Save in nato Quick Load in quest se zaključi.
Če se ti pa noče začeti pa ne vem kaj narediti :D

Saladin ::

Noče se zaključiti, to je problem.

Quicksave in Quickload pa sem že probal...


Oh well... Bom zbežal v Red Forest pred misijo pa videl, kaj se bo potem dogajalo.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

R33D3M33R ::

Obljubil sem, da bom postal screene, ampak do tega ni prišlo. Pa jih bom sedaj nekaj:


Če se spretno nagnete lahko vidite notranjost stene:


Niti približno mi ni jasno zakaj se pod statičnimi vojaki vidijo tiste svetle lučke. Uporabno za editor, malce čudno v igri:


Quest, ki ga nisem nikoli končal zaradi tega buga:

;(

Tule pa sem uspel pasti z roba mape:
Tako se je začelo:


Pa še kako je to izgledalo na zemljevidu:





Tule sem že precej časa padal :D


:)
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Tilen ()

Izi ::

Lepo, da si poslal slikce, zanimivo za pogledati.
Moram pa reči, da pri vseh teh zadevah ne gre za buge v igri ampak za neko nekompatibilnost tvojega softwara z igro.
Ali si namestil vse popravke za igro?
Ali imaš najnovejše driverje za grafično?

Jaz tiste bele svetlobe pod nogami vojakov nisem videl nikoli, niti ob izzidu igre niti po vseh nameščenih popravkih. Sem še enkrat preveril in tudi sredi noči, se nič ne sveti pod nogami karakterjev :D

Med igro sem se precej plazil ob zidovih pa nikoli nisem videl skozi njih med obračanjem, čeprav se to v drugih igrah dostikrat dogaja se mi tukaj ni zgodilo nikoli.
Tudi da bi padel skozi tla, se mi ni zgodilo, pa sem igral igro več kot mesec dni.

Ali imaš kakšno "nedokončano" verzijo igre ali pa probleme z grafično kartico ali driverji, druge možnosti jaz ne vidim.

Edini bugi, ki jih ima igra je nekaj problemov pri missijah, to imajo pa tako ali tako vse igre.
Nisem pa že dolgo preveril, če je navoljo kakšen novejši popravek.

krneki0001 ::

Ja je popravek 1.005. Meni tudi ne prikaže takih napak, celo buga v misijah nisem našel, je pa res, da sem vse špilal na hard opciji in sem moral shranjevat skoraj po vsakem ubitem sovražniku.

R33D3M33R ::

Igral sem s popravkom 1.003. Gonilniki so bili Forceware 93.71
Za vse je možno, da se pojavi le v nepatchani verziji, nekateri bugi pa po mojem obstajajo tudi v patchani.

Tisti wall bug sem posnel čisto proti koncu, v eni bajti v predelu sarcophagus (ali kakorkoli se že imenuje).

Pasti z mape je preprosto. Celotna okolica območja, kjer je bar je zagrajena s steno. Če malo skakljaš ti lahko na začetku okolice rata skočiti čez tisto steno (to je tam kjer ti en tip nonstop daje misije, da naj iztrebiš krdelo psov). Potem se pa malo sprehajaš in voila - kmalu prideš do konca mape in skočiš dol :).

Je pa to možno še nekje drugje. Vem v glavnem, da sem šel po neki cesti v istem območju dokler je šlo in potem sem kmalu naletel na rob mape. Se bolj ubogo spomnim, bi moral še enkrat iti čez igro.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

dronyx ::

Do S.T.A.L.K.E.R.ja sem bil že od začetka zelo skeptičen. Načeloma ne verjamem v računalniške igre, ki so v razvoju 6 let in spominjajo na Boiling Point.

Po nekaj urah igranja, ko sem prišel do LAB 18 resno razmišljam, da bi tudi to odstranil iz diska. Na 6600 GT z 1 GB rama lahko igram na 800x600 z medium nastavitvami in statičnim osvetljevanjem. Karkoli drugega povzroči to, da se igre nalaga po vsaki smrti zeloooo dolgo. In umiraš v stalkerju (pre)pogosto.

Mene vse skupaj spominja na (Far Cry) na minus prvo. Grafika na teh nastavitvah ni nič posebnega, sodi nekam v leto 2004, ko je verjetno tudi nastala. Neke interaktivnosti z okolico ni, predale in omare sicer lahko celo odpiraš, samo notri ni nič. Pri skokih nimam občutka, da bi lik skakal, poleg tega nikdar ne vem, katero oviro lahko preskočim in katero ne. Strelski obračuni so po mojem tudi neatraktivni, saj ponavadi streljaš nekam v daljavo ali v grmovje, kjer samo po rdečem merku veš, da ciljaš v nekaj živega. Poškodbeni model je tudi biser, saj recimo nasprotnik prenese stojično izpraznejna dva saržerja pištole z dušilcem direktno v glavo, medtem ko mene ubije lahko že en sam strel. Kako računalnik računa poškodbe po nekaj urah še nisem poštudiral.

Za FPS je meni odveč tudi inventar, kjer se nabira razna krama. Recimo za artifakte po tolikem času igranja še nisme poštudiral, čemu so namenjeni. Poleg tega bi bil program lahko vsaj toliko pameten, da če truplu pobereš vse, ne jemlej tudi pištole ali puške, če jo že imaš v inventarju. Čemu ti bo pet pištol in tri iste puške, pri čemer čez nekaj časa presežeš 50 kg in se lik ne premika več, dokler ne odvržeš nekaj litrov vodke...

Sedaj sem se zataknil še v LABu 18, ko prideš do nekih dokumentov. Po sobi letajo neke ognjene krogle, edini izhod pa piše da ga zapira neznana sila in vrata žarijo. :\

Boiling Point sem obredno izbrisal iz diska, ker česa tako hroščavega po moje ne bi smeli prodajati, oziroma bi moral imeti kupec pravico, da za duševne bolečine toži prodajalca. Pri STALKERju se mi zdi, da se razvijalci vsaj poznajo (oboji so domnevam Ukrajinci), če si niso celo izmenjali ideje. Igro igram z popravkom 1.0004 in še vedno nekateri liki v nedogled ponavljajo isti stavek, ko me ubijejo v nekaterih sobah vidim za hip iza tekstur mrežo, enkrat sem naletel, da sem cel vod pobil brez napora, ker so enostavno gledali v prazno in se na napad sploh niso odzvali... Je pa res vse skupaj vsaj igralno, ker Boiling Point to ni bil.

Izi ::

onyx, Stalker ni čisti FPS, zato tebi ne gre najbolje.
To je mešanica RPG in FPS in brez premišljene uporabe predmetov ne boš v tej igri prišel prav nikamor.
Nujna je uporaba zaščitnih oblek in artefaktov. Brez tega si mrtev po enem strelu kot si že ugotovil.
Uporabljati moraš več različnih zaščitnih oblek, za vsako opravilo je katera boljša katera slabša. Nekatere so boljše za radioaktivna območja, druge bolje prenesejo streljanje sovražnikov. Natančno moraš preštudirati statistike zaščitnih oblek.
Z artefakti pa te statistike nadgrajuješ.
Seveda ti statistike zaščitnih oblek zelo hitro padajo z poškodbami. Z vsakim zadetim strelom zgubiš nekaj zaščite in po parih nekaj bojih je zaščitna obleka neuporabna in jo moraš zamenjati z novo.
Če dobro kombiniraš obleke in artefakte si v Stalkerju lahko praktično nesmrten. Jaz sem v celi igri umrl ene 5-krat pa še to po lastni neumnosti, ko sem neprevidno stopil v kakšen tisti nevidni vrtinec, ki jih je vse polno okoli.
Da pobiraš orožja pobitih sovražnikov je skoraj nujno, ker jih moraš prodati, da dobiš denar z katerim kupuješ nujno municijo in zaščitne obleke. Vsaj prvo polovico igre je treba vse kar najdeš prodati, na koncu pa imaš večinoma dovolj denarja in ni treba več pobirati vsega kar najdeš.
Jaz sem igral na višji težavnosti in sovražniki umrejo z enim strelom, če ga zadeneš v glavo, ampak v glavo ga je zelo teško zadeti. Z sniper puško lahko na kilometer daleč pobiješ vse sovražnike in za vsakega rabiš samo en strel. Seveda je metke za sniper zelo težko dobiti.

Proti koncu igre je vse bolj potrebno načrtovanje vsake misije posebej in natančno določiti kaj boš vzel z seboj. Hudo dobre zaščitne obleke so zelo zelo težke in poleg nje lahko nosiš samo še največ dva orožja in nekaj municije tistih nekaj nujno potrebnih artefaktov pa si že preobtežen.
Se zgodi, da proti koncu igre sredi kakšne misije ugotoviš, da z trenutno opremo nimaš nobenih šans in moraš vsa skupaj začeti znova z drugačno opremo.

Grafika je meni odlična, ampak je potrebno imeti podobno močan računalnik kot za Crysis, ker je vklop dimaničnih luči tako rekoč nujen če hočeš v grafiki uživati.
Stalker in Crysis sta po grafiki podobna v tem, da se igra grafično močno razlikuje če igraš na nizkih ali visokih nastavitvah.
Na najnižjih nastavitvah tako Crysis kot Stalker nista nič posebnega in je grafika res kot da bi bila stara 4 leta, ko pa vkoliš vse kar se da pa ostaneš z izbujenimi očmi. Poleg Crysisa ima Stalker eno najlepših grafik, še posebno vremenski efekti so v Stalkerju nekaj dosedaj še nevidenega.

Se pa strinjam, kar si napisal za Boiling Point, res je ena najbolj bugastih iger nasploh, ampak kljub temu bi jo jaz uvrstil med najboljše igre nasploh.
Boiling Point je gromozanska igra z neskončno svobode.
Mogoče se bo slišalo bogokletno, ampak Bioling Point je po območju in zgodbi primerljiv z Gothic 3 in večina igralcev se v teh dveh igrah enostavno izgubi. Čeprav je Bioling Point FPS, Gothic 3 pa RPG, gre za podobno izkušnjo in za moje pojme dve izmed najboljših iger, obe seveda precej bugaste, kar je skoraj pričakovano, ker gre za dve največje igre nasploh, ampak zgodbe so pa odlične.
V Gothicu 3 se lahko vsaj telepotriraš na drugo območje, medtem ko se moraš v Bioling Point voziti na kakšno misijo tudi po 15 minut, da z avtom pridrviš na območje misije.
In seveda se ves čas voziš po prekrasnem tropskem okolju z odlično grafiko.
Da ne bo kdo mislil, da se je Crysis prva igra, kjer se podirajo drevesa. V Boiling Point so se Palmova drevesa podirala že pred leti, če si se z Jeepon zaletel vanje, ko te je odneslo z ceste :D
Je pa Boling Point precej neznana igra, ker v tistih časih nihče ni imel dovolj močnega računalčnika za igranje. Danes pa jo nikjer več ne dobiš. So pa z popravki precej bugov popravili.
Kdor je užival v Gothic 3 in ga seveda uspešno končal, naj le proba tudi Bioling Point, bo užival podobno izkužnjo, če le ima nekaj mesecev prostega časa :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

dronyx ::

izi: Mene je takih iger kot je STALKER kar malo strah, ker nikdar ne vem, ali nekaj delam pravilno, oziroma tako, kot so si zamislili načrtovalci. Recimo primer. Na poti v okoliš The Bar naletiš na Duty checkpoint. Tik preden prideš tja se sproži misija, da jim moraš pomagati pri napadu nekih mutantov. Po nekaj neuspešnih poizkusil, ko sem postrelil kar nekaj mutantov in mi je vsakič šefe dejal, da sem preslab in me niso pustili čez vrata, sem se lotil taktike drugače. Masaker Duty checkpointa. Ampak...program očitno tega ne pričakuje in vsi vojaki so mirno gledali v prazno, ko sem postrelil enega za drugim. Res pa je, da so potem vsi Duty vojaki proti meni sovražni in se gledamo prek puškinih cevi. Kako pa to vpliva na nadaljevanje igre pa nimam pojma.

Izi ::

Saj to je bistvo tistega dela igre, ki se tiče RPG.
Pri RPG igrah nikoli ne veš kako bo tvoja odločitev vplivala na nadaljevanje zgodbe.
Zato moraš igrati, kot da gre zares v resničnem življenju. Najbolj, da se na vsako situacijo odzoveš enako kot bi to storil v resničnem življenju.
Moraš vedeti, da nobena odločitev ne pokvari igre, razen če ne gre za bug, ker avtorji igre niso predvideli neke reakcije igralca. (To se nekajkrat zgodi v Boiling Point in Gothic 3, ker sta igri enostavno preveliki, da bi lahko vse predvideli)
Ampak če je igra dobro narejena potem se bo zgodba nadaljevala sicer malo drugače glede na to kar si naredil, ampak vseeno vedno prideš do konca, samo na drug način.
Stalker ni ravno čisti RPG, zato tvoje odločitve na zgodbo ne vplivajo ravno veliko, nekaj pa že.
Če boš vse pobil ne bo nič narobe. Imel pa boš same sovražnike in nobenega zaveznika in napredoval boš bistveno težje, ker te bodo vsi ki jih boš srečal v igri poskušali ubiti :D
Z vsemi pa spet ne moreš biti prijatelj, ker se pač nekatere misije izključujejo, če delaš misije za eno stran, potem druga stran tega ne bo mirno gledala in boš njem sovražnik.

Glede zgodbe je najbolje tako, da na začetku vedno poskušaš biti prijatelj z vsemi, če pa to ne gre pa pač uporabiš orožje >:D
Pa obvezno naloži zadnje popravke, ker Stalker je imel tudi na začetku kar nekaj bugov, ki so sedaj že bolj ali manj odpravljeni.

dronyx ::

Pri Stalkerju pogrešam tudi kakšna resna navodila. Imam originalni DVD in v priročniku so samo opisi tipk in še neke malenkosti. Pri klasičnem FPS res ne rabiš kaj dosti drugega, tu pa je precej reči, ki jih je pametno vedeti, preden začneš igrat. Res je veliko tega na netu, samo če so toliko dela vložili v razvoj, bi se pa še malo potrudili in naredili dober priročnik.

Jaz recimo tudi nisem vedel, da se misije (morda stranske) vpišejo kar avtomatično v PDA, ko prideš prvič na neko območje ali do neke osebe. To nisem imel zamar, dokler mi ni program javil, da je Mission Failed. Kakšna Mission Failed, če jo pa sploh nisem še začel?

Poldi112 ::

To da se ti misije zapišejo v pda ti pove igra - mislim da ti osnovne stvari razloži trgovec, pri katerem se zbudiš, razen če rečeš da te to ne zanima.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

R33D3M33R ::

Tudi jaz nisem takoj skapiral kaj sploh pomenijo artefakti. Gledal sem le, da je čimveč zelenega in čimmanj rdečih lastnosti. Tako še zdaj ne vem kaj točno naj bi predstavljal rupture itd.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

aron ::

Zanma me če je ta igra tudi za multyplayer:))

dronyx ::

Evo, če koga zanimajo artefakti:

http://guides.gamepressure.com/stalker/guide.asp?ID=2676

Cela znanost.

Da ne omenjam še šraufof (vijakov po domače) pod zaporedno tipko številka 6. Najprej sem naivno mislil, da to mečeš slabo narisane kovance, nekaj v stilu Hitmana ali česa podobnega, da zamotiš stražarje, ker imaš tudi pištolo z dušilcem in bi se morda dalo kakšen problem rešiti brez AK47. Pa ni temu tako. Zadeva je baje potegnjena iz knjige, na kateri bazira Stalker.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

_Enterprise_ ::

@onyx:

Heh, lej, ne ti zdaj igre krivit, kako grdo grafiko da ti meče.

Če daš zadevo na maximum, dobiš eno najlepših vizualnih podob današnjega časa (tudi Aggresor je to jasno potrdil v opisu).

Bugov razen tistih nekaj tekstovnih nisem videl, pa sem trikrat obrnil zadevo z 1.001 patchom.

Orožij je veliko in še več, če se poglobiš v zadevo, boš spoznal, da so si še prekleto veliko različni.

60 kil pomeni zgolj realizem, če hočeš več, imaš exoskeleton in mode. Se komot skombinira, da nosiš najboljši opremo in puške pod 55 kil.


Resnično ti svetujem, da sprobaš zadevo na višjih nastavitvah, nemara boš celo ugotovil, da je to eden boljših FPS(/FRP)jev letos.

Zgodovina sprememb…

dronyx ::

Sem že končal X16 in sedaj, ko sem poštudiral filozofijo igre, mi je čedalje bolj všeč. Level X16 je narejen mojstrsko in že dolgo me ni neka igra tako posrkala vase. Zmanjaklo mi je praktično vseh metkov, tako da sem na koncu pošastke pobijal samo s pištolo. Vmes pa je tip postal še lačen, jaz pa nobene konzerve s sabo. Če bi mi v tistem trenutku umrl od lakote, bi pisal protestno pismo v Ukrajino. :)

Izi ::

Hrano ni potrebno nositi z seboj, ker jo najdeš skoraj pri vsakem ubitem vojaku.
Lakota ima tri stopnje.
Najprej si samo malo lačen, potem postaneš močno lačen in šele na tretji stopnji ti začne počasi pobirati življenske točke.

dronyx ::

X16 je laboratorij pod zemljo, kjer izklopiš neko napravo za nadzor možganov. 8-O Tam so sami zombificirani vojaki, ki ne nosijo s sabo konzerve z hrano. Očitno sem imel srečo, da sem shiran še prišel nazaj do tistega tretjega trgovca v mobilnem laboratoriju, kjer lahko potem kupiš hrano in strelivo.

Poldi112 ::

Ja, tisti lab je bil zabaven. Hrane mi sicer ni manjkalo, sem pa na koncu pretežno tekel, ker sem imel samo še pištolsko strelivo v zelo omejenih kolicinah.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

xabre ::

Ravnokar sem ponovno obrnil stalkerja. Vzel sem si čas in lepo počasi ter z užitkom pregledal in preigral vse stopnje.

Sem še bolj navdušen, kot sem bil pa prvič. Malo po tistem ko prideš v bar, nisem imel več problemov z oržjem, denarjem in oblekami.:D Od tam naprej sem se lahko brezskrbno sprehajal po mapah, raziskoval in delal stranske naloge.
Predvsem mi je pa zelo všeč "pravilni" konec, kjer je potrebno še kar nekaj truda od wish granterja naprej, da razvozlaš vse skrivnosti in končno uživaš v sončku na travi. :) Takrat šele postane vsa zgodba jasna in smiselna.
Prav tako sem šele zdaj opazil obsežnost in kompleksnost same igre, veliko načinov igranja, dobra AI, nikoli predvidljiva, kaj šele dolgočasna.

Ampak kljub 1.3 patchu je ene par stranskih misij bugastih, ker se jih ne da končati in piše failed. Kljub temu nikakor ne vpliva na celoten vtis.


IMHO najboljša rpg-fps igra. 8-O

krneki0001 ::

Sej je že 1.005 patch zunaj.

Probaj dat še na hard in probaj odigrati komplet igro. Takrat bo igra šele zares postala zanimiva.
««
7 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Igre
1886257693 (60) oo7
»

Areal

Oddelek: Igre
83956 (3685) Heavy
»

Igre podobne Fallout 3 (New vegas)

Oddelek: Igre
206743 (6459) yayo
»

Kaj od tega se splaca spilat?

Oddelek: Igre
282975 (2975) damjan11
»

Najbolj pričakovane igre leta 2007

Oddelek: Igre
403292 (2319) opeter

Več podobnih tem