Forum » Strojna oprema » Uveljavljanje garancije RMA - MSI
Uveljavljanje garancije RMA - MSI
branc ::
Zdravo!
Izkušene forumaše prosim za pomoč oz. če ima kdo izkušnje s tem....
Gre za Radeon RX 470 4G Armor GPU, kupljen na Irskem. Po tem, ko je začel GPU delat težave (BSOD), sem se usmeril na spletno trgovino, kjer sem jo kupil. Usmerili so me direktno na proizvajalca (v tem primeru MSI), kar je prvič, da se mi je to zgodilo, da se moram s 'fabrko' ukvarjat. Kako to poteka? Na spletni strani sprožim RMA (trenutno sem to zasledil samo za USA&CANADA, navkljub temu, da sem bil na globalni strani)?
Ima kdo kakšen napotek, izkušnje?
Izkušene forumaše prosim za pomoč oz. če ima kdo izkušnje s tem....
Gre za Radeon RX 470 4G Armor GPU, kupljen na Irskem. Po tem, ko je začel GPU delat težave (BSOD), sem se usmeril na spletno trgovino, kjer sem jo kupil. Usmerili so me direktno na proizvajalca (v tem primeru MSI), kar je prvič, da se mi je to zgodilo, da se moram s 'fabrko' ukvarjat. Kako to poteka? Na spletni strani sprožim RMA (trenutno sem to zasledil samo za USA&CANADA, navkljub temu, da sem bil na globalni strani)?
Ima kdo kakšen napotek, izkušnje?
branc ::
"Under EU rules, a trader must repair, replace, reduce the price or give you a refund if goods you bought turn out to be faulty or do not look or work as advertised.
If you bought a good or a service online or outside of a shop (by telephone, mail order, from a door-to-door salesperson), you also have the right to cancel and return your order within 14 days, for any reason and with no justification."
Jaz oto razumem, da če ti dobiš okvarjeno, ti jo je dolžan zamenjat. Meni je 4 mesece delala BP. Je pa res, da teh 4 mesece nisem v zgornjem postu opredelil, se opravičujem.
If you bought a good or a service online or outside of a shop (by telephone, mail order, from a door-to-door salesperson), you also have the right to cancel and return your order within 14 days, for any reason and with no justification."
Jaz oto razumem, da če ti dobiš okvarjeno, ti jo je dolžan zamenjat. Meni je 4 mesece delala BP. Je pa res, da teh 4 mesece nisem v zgornjem postu opredelil, se opravičujem.
maco-maco ::
Within 6 months of receiving the goods, you need to show the trader that the goods are faulty or not as advertised.
The trader always has to provide a solution.
Če ti je lažje pri prodajalcu, je vedno on dolžan se s tem ukvarjat. Če pa je od nakupa minilo manj kot 6 mesecev, pa se itak šteje, kot da bi bil izdelek pokvarjen že na začetku.
14 dni velja, če je izdelek OK, ti pa si vseeno premisliš (če je spletni nakup).
Kaj?
branc ::
No, saga se nadaljuje. MSI me je skenslal, da moram to urejat v trgovini. Logično, vsaj po naših standardih.
Zamorim spet e-trgovini na Irskem, da mi je dovolj ping-ponga, itd.....Pravijo, da bo uredili z distributerjem in da čaka nadaljna navodila. Od tega je že 14 dni.
Kakšna pravna sredstva mi preostanejo? Kakšna zveza 'evropskih potrošnikov' al je to samo utopija?
Zamorim spet e-trgovini na Irskem, da mi je dovolj ping-ponga, itd.....Pravijo, da bo uredili z distributerjem in da čaka nadaljna navodila. Od tega je že 14 dni.
Kakšna pravna sredstva mi preostanejo? Kakšna zveza 'evropskih potrošnikov' al je to samo utopija?
estons ::
Načeloma če imaš EU garancijo lahko poservisiraš tudi direktno na pooblaščenem servisu v SLO. Trgovina je samo posrednik pri tem, da ni treba tebi nosit na servis, ampak oni pošljejo. Tako da tudi če trgovina ne bo najbolj kooperativna, še vedno imaš pravico do servisa na pooblaščenem servisu.
Mato989 ::
Within 6 months of receiving the goods, you need to show the trader that the goods are faulty or not as advertised.The trader always has to provide a solution.
Če ti je lažje pri prodajalcu, je vedno on dolžan se s tem ukvarjat. Če pa je od nakupa minilo manj kot 6 mesecev, pa se itak šteje, kot da bi bil izdelek pokvarjen že na začetku.
14 dni velja, če je izdelek OK, ti pa si vseeno premisliš (če je spletni nakup).
In kaj pol če je bil od začetka pokvarjen? Še vedno imaš na voljo samo reklamacijski zahtevek ali pa uveljavitev stvarne napake...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mindfactory garancija -problem (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 13629 (7842) | Mitja358 |
» | Vrnitev izdelka, varstvo potrošnikovOddelek: Loža | 7163 (6407) | K0K0 |
» | Grancija v tujini [Iiyama monitor]Oddelek: Pomoč in nasveti | 7475 (5105) | Bannanna |
» | Prenosnik Lenovo - garancijaOddelek: Pomoč in nasveti | 1909 (1751) | Good Guy |
» | Kupovanje na Kitajskem preko neta (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7083 (5716) | Opkow |