Novice » Znanost in tehnologija » Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin
Mesar ::
Samo na eni fazi do 2,8-3,2 kW (ko greje toplo vodo ~20min), med ogrevanjem pa nekje 0,7 - 2kW.
Na drugi 2 fazi sta priklopljena backup grelca, ki pa ju imam vedno izklopljena.
Ko je zunaj -20 stopinj? Takrat je peč na kurilno bolj efektivna ko TČ, samo tak mimogrede.
Your turn to burn!
CiglarM ::
He he he, kot da bi poslušal kočijaže pred 100 leti v komentarjih... pa kdo si bo lahko privoščil avto ko pa stane dvakrat toliko kot pa konj s kočijo vred. Pa saj ni cest, kje pa boš dobil dovolj petroleja, itd...
EV je res trenutno dražja varianta če se upošteva samo začetna investicija. Ko dodaš stroške goriva in servisa pa je zgodba popolnoma primerljiva. V 5 letih pa bodo EV v osnovi cenejši od bencinarjev. Ko pa dodaš v računico še ogromne prihranke v zdravstvu na račun čistejšega zraka pa bi se prehod na EV moral zgoditi pred 30 leti.
Če imaš hišo imaš tudi streho - ste pozabili na sonce - instaliraj FV "Foto voltaiko" in imel boš elektriko za 1/2 cene. Dodaj k potrebni velikosti še 2-4kW pa imaš še elektriko za avto. Vedno ko se odpelješ od doma je "tank" baterija polna, nobenega matranja po črpalkah. Servisi? Ja če si iz Kopra vsaki dve leti, drugje pa so vsaj menjave gum potrebne. Izven redni servisi? 10% v primerjavi z bencinarji - 90% manj gibljivih delov.
Dobre baterije z dobrim ravnanjem bodo zdržale 1.000.000km oz. 1 milijon kilometrov ali celo več. Na trgu so Tesla avtomobili, ki imajo za sabo že več kot 1/2 milijona kilometrov pa so baterije izgubile le 10-15% prvotne kapacitete.
Najbolj čorav EV ima vozne lastnosti kot povprečen bencinar. Soliden EV pa veliko boljše, prav tako pospeške in lego na cesti, da ne omenjam tišine pri nizkih hitrostih.
Ne glede na to kaj bo v SLO zakonodaji 2030 na trgu novih vozil ne bo več "auspuhov" ker bodo enostavno veliko dražji. Omrežje je mala malica, večina kapacitet je trenutno porabljenih za prenos elektrike iz Avstrije in Madžarske v Italijo ne pa za interne potrebe. Z lokalno proizvodnjo "FV" pa se omrežja samo razbremenijo.
Bo pa vsekakor potrebno zgraditi še kakšno črpalno elektrarno za pokrivanje nočnih konic. Elektrika bo pa postala dražja v nočnih urah in bo nizka tarifa podnevi.
Predvsem bi morala zakonodaja zahtevati obvezno vgradnjo FV na vsako novogradnjo. Tako bi se lahko smrdljiva sramota v Šoštanju zaprla še pred 2030.
Vsako vlaganje v smeri zelene elektrike je nekajkrat cenejše, kot vztrajati pri obstoječih virih električne energije. 2016 je bilo v EU 90% novih energetskih virov iz obnovljivih virov. In zakaj? Ker so cenejši.
Torej 2030 ni puhlica ampak realnost ki jo je v pogon spravila Tesla in ki ji ostali avtomobilski svet mora slediti, če hoče preživeti. Daleč pred tem pa bodo električni vsi novi avtobusi.
https://www.theguardian.com/environment...
EV je res trenutno dražja varianta če se upošteva samo začetna investicija. Ko dodaš stroške goriva in servisa pa je zgodba popolnoma primerljiva. V 5 letih pa bodo EV v osnovi cenejši od bencinarjev. Ko pa dodaš v računico še ogromne prihranke v zdravstvu na račun čistejšega zraka pa bi se prehod na EV moral zgoditi pred 30 leti.
Če imaš hišo imaš tudi streho - ste pozabili na sonce - instaliraj FV "Foto voltaiko" in imel boš elektriko za 1/2 cene. Dodaj k potrebni velikosti še 2-4kW pa imaš še elektriko za avto. Vedno ko se odpelješ od doma je "tank" baterija polna, nobenega matranja po črpalkah. Servisi? Ja če si iz Kopra vsaki dve leti, drugje pa so vsaj menjave gum potrebne. Izven redni servisi? 10% v primerjavi z bencinarji - 90% manj gibljivih delov.
Dobre baterije z dobrim ravnanjem bodo zdržale 1.000.000km oz. 1 milijon kilometrov ali celo več. Na trgu so Tesla avtomobili, ki imajo za sabo že več kot 1/2 milijona kilometrov pa so baterije izgubile le 10-15% prvotne kapacitete.
Najbolj čorav EV ima vozne lastnosti kot povprečen bencinar. Soliden EV pa veliko boljše, prav tako pospeške in lego na cesti, da ne omenjam tišine pri nizkih hitrostih.
Ne glede na to kaj bo v SLO zakonodaji 2030 na trgu novih vozil ne bo več "auspuhov" ker bodo enostavno veliko dražji. Omrežje je mala malica, večina kapacitet je trenutno porabljenih za prenos elektrike iz Avstrije in Madžarske v Italijo ne pa za interne potrebe. Z lokalno proizvodnjo "FV" pa se omrežja samo razbremenijo.
Bo pa vsekakor potrebno zgraditi še kakšno črpalno elektrarno za pokrivanje nočnih konic. Elektrika bo pa postala dražja v nočnih urah in bo nizka tarifa podnevi.
Predvsem bi morala zakonodaja zahtevati obvezno vgradnjo FV na vsako novogradnjo. Tako bi se lahko smrdljiva sramota v Šoštanju zaprla še pred 2030.
Vsako vlaganje v smeri zelene elektrike je nekajkrat cenejše, kot vztrajati pri obstoječih virih električne energije. 2016 je bilo v EU 90% novih energetskih virov iz obnovljivih virov. In zakaj? Ker so cenejši.
Torej 2030 ni puhlica ampak realnost ki jo je v pogon spravila Tesla in ki ji ostali avtomobilski svet mora slediti, če hoče preživeti. Daleč pred tem pa bodo električni vsi novi avtobusi.
https://www.theguardian.com/environment...
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Okapi in jernejlTi veš, da imajo novogradnje večinoma montirane TČ?
Če imaš ti plate na strehi in peč na drva, potem imaš pozimi porabo okol 200W na uro, ker tok porabita pumpa pa še kak elektromagnetni ventil za ogrevanje, pa parkrat več za luči kot poleti (ampak to je skoraj zanemarljivo, če imaš led luči). Poleti pa rabiš klimo laufat. Klima je pa takoj 2kW na uro. Zato bi pričakoval višjo porabo poleti. Je pa res da tisti, ki imajo drugačne sisteme ogrevanja (z večjo porabo) porabijo pa veliko več kot poleti.
Samo v vednost; BTC pravijo da se 30% napaja iz sončne elektrarne, ki je postavljena v dve steni kristalne palače in nekaj celih streh dvoran pri emporiumu.
Kakšna je to enota kW/uro?
kwh je oznaka za ?????
Novogradnje - v novogradnjah živi par % ljudi, ostali nimajo TČ.
CiglarM ::
NikolormousB je izjavil:
NikolormousB je izjavil:
Koliko let rabis s slovebsko povprecno placo?
10 mesecev. Toliko kot za vsak drug avto vreden 10 jurjev.
Seveda, zivis pa od zraka. Mes glih nentaliteto folka k take predloge pise.
Kaj tebi ni jasno? Za 10 jurjev vreden avto boš plačal 10 jurjev, ne glede na to ali je na bencin, nafto, elektriko ali bukova drva.
Koliko bo kdo dal na mesec stran od prihodkov za avtomobil, je pa stvar posameznika. Nekateri mogoče celo plačo, ker živijo s partnerjem, in jim ena plača pokrije življenjske stroške. Drugi bo pa mogoče raje plačeval 150€ za lizing na 7 let, ker je ocenil, da mu to bolj ustreza.
Tisti, ki nimajo denarja pač ne kupijo novega avtomobila. Ta del trga se ne bo bistveno spremenil.
Tebi ni jasno, da je 10k+ pride sam menjava baterij na taksnem avtomobilu. V mobitelu vidim obcudno degradacijo baterij ze v kratkem casu, sam baterije v avtomobilu bodo pa vecne. Res si me preprical z argumenti, ki dokazujejo, da imajo nove baterije, ki bodo furale 20 let bp.
Mobitel se polni do 100% vsak dan in se tudi izprazne... to je smrtna obsodba za vsako baterijo. 40-80% pa bo baterija zdržala 10x več časa. Če ima baterija v avtu kapaciteto 40kwh in se dnevno voziš 50 km je to ca 10kwh, pomeni da baterija lahko deluje v območju 45-70%, kar pomeni več kot 20 let življenjske dobe.
krneki0001 ::
He he he, kot da bi poslušal kočijaže pred 100 leti v komentarjih... pa kdo si bo lahko privoščil avto ko pa stane dvakrat toliko kot pa konj s kočijo vred. Pa saj ni cest, kje pa boš dobil dovolj petroleja, itd...
EV je res trenutno dražja varianta če se upošteva samo začetna investicija. Ko dodaš stroške goriva in servisa pa je zgodba popolnoma primerljiva. V 5 letih pa bodo EV v osnovi cenejši od bencinarjev. Ko pa dodaš v računico še ogromne prihranke v zdravstvu na račun čistejšega zraka pa bi se prehod na EV moral zgoditi pred 30 leti.
Če imaš hišo imaš tudi streho - ste pozabili na sonce - instaliraj FV "Foto voltaiko" in imel boš elektriko za 1/2 cene. Dodaj k potrebni velikosti še 2-4kW pa imaš še elektriko za avto. Vedno ko se odpelješ od doma je "tank" baterija polna, nobenega matranja po črpalkah. Servisi? Ja če si iz Kopra vsaki dve leti, drugje pa so vsaj menjave gum potrebne. Izven redni servisi? 10% v primerjavi z bencinarji - 90% manj gibljivih delov.
Dobre baterije z dobrim ravnanjem bodo zdržale 1.000.000km oz. 1 milijon kilometrov ali celo več. Na trgu so Tesla avtomobili, ki imajo za sabo že več kot 1/2 milijona kilometrov pa so baterije izgubile le 10-15% prvotne kapacitete.
Najbolj čorav EV ima vozne lastnosti kot povprečen bencinar. Soliden EV pa veliko boljše, prav tako pospeške in lego na cesti, da ne omenjam tišine pri nizkih hitrostih.
Ne glede na to kaj bo v SLO zakonodaji 2030 na trgu novih vozil ne bo več "auspuhov" ker bodo enostavno veliko dražji. Omrežje je mala malica, večina kapacitet je trenutno porabljenih za prenos elektrike iz Avstrije in Madžarske v Italijo ne pa za interne potrebe. Z lokalno proizvodnjo "FV" pa se omrežja samo razbremenijo.
Bo pa vsekakor potrebno zgraditi še kakšno črpalno elektrarno za pokrivanje nočnih konic. Elektrika bo pa postala dražja v nočnih urah in bo nizka tarifa podnevi.
Predvsem bi morala zakonodaja zahtevati obvezno vgradnjo FV na vsako novogradnjo. Tako bi se lahko smrdljiva sramota v Šoštanju zaprla še pred 2030.
Vsako vlaganje v smeri zelene elektrike je nekajkrat cenejše, kot vztrajati pri obstoječih virih električne energije. 2016 je bilo v EU 90% novih energetskih virov iz obnovljivih virov. In zakaj? Ker so cenejši.
Torej 2030 ni puhlica ampak realnost ki jo je v pogon spravila Tesla in ki ji ostali avtomobilski svet mora slediti, če hoče preživeti. Daleč pred tem pa bodo električni vsi novi avtobusi.
https://www.theguardian.com/environment...
Sama EU je puhlica, EV pa še 100x bolj. Namesto ene orenk jedrske, bodo sedaj "zeleno" elektriko propagiral. Ma ena velika jedrska elektrarna s štirimi 1GW reaktorji sredi piranskega zaliva (zraven plinskega terminala), bi pokrila komplet slovenske zahteve. Pa še daljnovoda ob avtocesti ni težko pripeljat v ostalo slovenijo.
Zakaj zraven plisnkega terminala? Ker je plin ohlajen na 160 stopinj minusa in ga je treba ogrevat, da je tekoč. Jedrsko pa hladit - to dvoje gre skupaj.
Vse skupaj je samo "zavaravanje neprijatelja" in metanje peska v oči vsem.
NikolormousB je izjavil:
NikolormousB je izjavil:
Koliko let rabis s slovebsko povprecno placo?
10 mesecev. Toliko kot za vsak drug avto vreden 10 jurjev.
Seveda, zivis pa od zraka. Mes glih nentaliteto folka k take predloge pise.
Kaj tebi ni jasno? Za 10 jurjev vreden avto boš plačal 10 jurjev, ne glede na to ali je na bencin, nafto, elektriko ali bukova drva.
Koliko bo kdo dal na mesec stran od prihodkov za avtomobil, je pa stvar posameznika. Nekateri mogoče celo plačo, ker živijo s partnerjem, in jim ena plača pokrije življenjske stroške. Drugi bo pa mogoče raje plačeval 150€ za lizing na 7 let, ker je ocenil, da mu to bolj ustreza.
Tisti, ki nimajo denarja pač ne kupijo novega avtomobila. Ta del trga se ne bo bistveno spremenil.
Tebi ni jasno, da je 10k+ pride sam menjava baterij na taksnem avtomobilu. V mobitelu vidim obcudno degradacijo baterij ze v kratkem casu, sam baterije v avtomobilu bodo pa vecne. Res si me preprical z argumenti, ki dokazujejo, da imajo nove baterije, ki bodo furale 20 let bp.
Mobitel se polni do 100% vsak dan in se tudi izprazne... to je smrtna obsodba za vsako baterijo. 40-80% pa bo baterija zdržala 10x več časa. Če ima baterija v avtu kapaciteto 40kwh in se dnevno voziš 50 km je to ca 10kwh, pomeni da baterija lahko deluje v območju 45-70%, kar pomeni več kot 20 let življenjske dobe.
A zato jih na ZOE že menjajo, ker tako dolgo zdržijo? Ja zoe pa res že 20 let delajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
CiglarM ::
NikolormousB je izjavil:
imagodei
Glede številk za nadomestno el. energijo najdi letošnje številke ŽIT.Gre za konkretne številke, ki jih Slo niti pod razno ne more spravati v realnost.
Potreba po elektriki raste linearno.
Če leta 2030 končno prepovejo registracijo novih ICE vozil, bo to pomenilo 80.000 do 90.000 novih EV in HEV letno, če registracije novih avtomobilov ostanejo na enakem nivoju.
Če računaš, da bo od tega 50% klasičnih hibridov (ne plug in), so številk povsem drugačne, kot, če računaš koliko elektrike rabimo za 1 milijon EV.
Jaz ne pravim, da se bo leta 2030 nenadoma pojavilo 1 milijon EV na slovenskih cestah. Številka bo naraščala že prej, dvomim da linearno. In že pred letom 2030 bomo počasi imeli težavo z elektriko. Zato pa pravim, da smo že danes vsaj desetletje prepozni s planiranjem novih elektrarn. Solarni paneli in solarno-parne (Solar thermal energy @ Wikipedia) bojda pri nas ne pridejo v poštev že samo zato, ker smo preveč severno. Ampak, nekaj bomo rabili, drugače se bomo mi leta 2050 kurca vozili z EV. Če ne bomo imeli redukcij, bomo zelo veseli.
Moramo vsaj podvojiti proizvodnjo elektrike, se mi zdi, da izkusnje z TEŠ 6 kažejo, da je to mission impossible.
Ha ha ha... preveč severno. Kaj pa Nemčija? Nizozemska, VB in skandinavske dežele... FV na vsako slovensko streho, pa bo elektrike preveč. Smrdljivca v Šoštanju pa zapret. Lani je bilo v EU 90% novih energetskih virov obnovljivih. Letos bo še več.
Uporabi glavo za razmišljanje ne razbijanje.
NikolormousB ::
A zato jih na ZOE že menjajo, ker tako dolgo zdržijo? Ja zoe pa res že 20 let delajo.
Na katerih Zoetih jih menjajo?
krneki0001 ::
Na prvih modelih, ki so prevozili samo 220km z enim polnjenjem (poleti). Zanimivo da samo te "220", "400" delajo brez problemov.
NikolormousB ::
A niso več v garanciji? Prve Zoete so začeli delati 2012, če se ne motim, baterije pa imajo ponavadi 8 ali 10 letno garancijo. Pa večina lastnikov ima verjetno tako ali tako baterijo v najemu, če se ne motim?
Mesar ::
krneki0001 je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Okapi in jernejlTi veš, da imajo novogradnje večinoma montirane TČ?
Če imaš ti plate na strehi in peč na drva, potem imaš pozimi porabo okol 200W na uro, ker tok porabita pumpa pa še kak elektromagnetni ventil za ogrevanje, pa parkrat več za luči kot poleti (ampak to je skoraj zanemarljivo, če imaš led luči). Poleti pa rabiš klimo laufat. Klima je pa takoj 2kW na uro. Zato bi pričakoval višjo porabo poleti. Je pa res da tisti, ki imajo drugačne sisteme ogrevanja (z večjo porabo) porabijo pa veliko več kot poleti.
Samo v vednost; BTC pravijo da se 30% napaja iz sončne elektrarne, ki je postavljena v dve steni kristalne palače in nekaj celih streh dvoran pri emporiumu.
Kakšna je to enota kW/uro?
kwh je oznaka za ?????
Novogradnje - v novogradnjah živi par % ljudi, ostali nimajo TČ.
Pa da je življenjska doba cca 10 let (če imaš srečo) je tudi malenkost?
Your turn to burn!
VaeVictis ::
Mogoče relavantno, bi bilo pa zanimivo videti še update po kakemu letu, da se bolje vidijo vrednosti tudi za jesenske in zimske mesece:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VaeVictis ()
energetik ::
krneki0001 je izjavil:
A res, zakaj pa potem vidim TČ pred vsako 5-10to bajto, kjer koli se že vozim/hodim? OK, v LJ ne, ker tam ima večina plin/daljinsko, ampak v okolici pa sigurno, tudi na starih bajtah.Ti veš, da imajo novogradnje večinoma montirane TČ?
Kakšna je to enota kW/uro?
kwh je oznaka za ?????
Novogradnje - v novogradnjah živi par % ljudi, ostali nimajo TČ.
kWh je enota za energijo, kW/h pa ni prav nobena enota.
Pa da je življenjska doba cca 10 let (če imaš srečo) je tudi malenkost?Ja. Ker v 10 letih se bo TČ že zdavnaj povrnila napram vsem energentom (razen domačim drvom), ob odpovedi se pač zunaj namontira novo kišto, za kar rabiš mogoče 1-2h.
Pa dobro, zdaj smo off, samo omenil sem, zakaj je odjem iz omrežja še vedno večji pozimi kot poleti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Mesar ::
krneki0001 je izjavil:
A res, zakaj pa potem vidim TČ pred vsako 5-10to bajto, kjer koli se že vozim/hodim? OK, v LJ ne, ker tam ima večina plin/daljinsko, ampak v okolici pa sigurno, tudi na starih bajtah.Ti veš, da imajo novogradnje večinoma montirane TČ?
Kakšna je to enota kW/uro?
kwh je oznaka za ?????
Novogradnje - v novogradnjah živi par % ljudi, ostali nimajo TČ.
kWh je enota za energijo, kW/h pa ni prav nobena enota.
Pa da je življenjska doba cca 10 let (če imaš srečo) je tudi malenkost?Ja. Ker v 10 letih se bo TČ že zdavnaj povrnila napram vsem energentom (razen domačim drvom), ob odpovedi se pač zunaj namontira novo kišto, za kar rabiš mogoče 1-2h.
Pa dobro, zdaj smo off, samo omenil sem, zakaj je odjem iz omrežja še vedno večji pozimi kot poleti.
TČ zrak-voda se ti težko povrne prej ko v 7 letih, če. Če pride do okvar še kasneje, v primeru hudih zim prav tako.
Your turn to burn!
Magic1 ::
Ne samo da je pozimi obsevanost drastično krajša že zaradi krajših dni (okoli 50%), poleg tega je še kot sonca mnogo nižji. Pozimi bi morale biti SE pod kotom 70° proti jugu, da bi bil izkoristek dober! Tistih 5 ur na sončen dan...ki se skrajšajo normalno za dodatnih 50% v kotlinah zaradi megle.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
DamijanD ::
energetik ::
Ja, za vsaj približno izolirano bajto se dobi komplet TČ kotlovnico vključno s 300L bojlerjem za 6-7kEUR, za NEH in pasivne bajte pa še manj (tudi za 4kEUR), ker rabiš samo 4-5kW TČ.
@Mesar, dej malo si preštudiraj zadeve, ker pišeš neresnice. Tudi v hudi zimi je toplota iz TČ še vedno več kot 2x cenejša kot kurilc, ob hudih zimah se TČ povrne še prej, preračunaj si.
@Mesar, dej malo si preštudiraj zadeve, ker pišeš neresnice. Tudi v hudi zimi je toplota iz TČ še vedno več kot 2x cenejša kot kurilc, ob hudih zimah se TČ povrne še prej, preračunaj si.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
krneki0001 ::
NikolormousB je izjavil:
A niso več v garanciji? Prve Zoete so začeli delati 2012, če se ne motim, baterije pa imajo ponavadi 8 ali 10 letno garancijo. Pa večina lastnikov ima verjetno tako ali tako baterijo v najemu, če se ne motim?
Sej so v garanciji in/ali v najemu, samo menjat jih morajo vseeno.
TČ zrak-voda se ti težko povrne prej ko v 7 letih, če. Če pride do okvar še kasneje, v primeru hudih zim prav tako.
A ni TČ tam okol 7k€
Spodoben kotel z gorilcem tudi stane tam okrog - pa ta tudi ni večen...
Kotel s podpihovanjem me je prišel 2000€.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Magic1 ::
Sem šel na hitro pogledat. Daikin tČ6-8kW z bojlerjem in montažo te pride okoli 5k€. Mitcka 11kW pa 7k€. Jaz sem za montažo plinskega kotla dal 4500€ (montaža, dimnik, odtok). Res pa je bila sama peč le 2500€, samo brez ostalega ni šlo. Že dolgo se ogrevam izključno na klime, draga plinska peč pa skrbi za toplo vodo pozimi... Fail
Magic
D3m ::
Why?
Komaj 1 leto imam nov avto. Gimme a break will ya.
Komaj 1 leto imam nov avto. Gimme a break will ya.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
ZaphodBB ::
#000000 ::
zgleda se ne pogasi kr tko zlahka zadeve, fak tole pa ni gut.
http://www.express.co.uk/life-style/car...
http://www.express.co.uk/life-style/car...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: #000000 ()
AštiriL ::
Bullshit. Kao za boljse okolje ampak PROIZVODNJA AVTA dela najvec emisij. Baterije se hitro pokvarijo. L
NE BODO BANALI AVTOV NA BENCIN IN NAFTO(KONEC PETROLA ITD) SAMO TAKE KI JIM JE TO EDINA MOZNOST POGONA!!! HIBRID-OK
Podkupljeno po mojem. Do takrat bodo vsi nabavil el.avte pol pa ne bo zakona. Ne bo podprt...
Ja sej od kod pa je elektrika. Iz TESA VALJDA
NE BODO BANALI AVTOV NA BENCIN IN NAFTO(KONEC PETROLA ITD) SAMO TAKE KI JIM JE TO EDINA MOZNOST POGONA!!! HIBRID-OK
Podkupljeno po mojem. Do takrat bodo vsi nabavil el.avte pol pa ne bo zakona. Ne bo podprt...
Ja sej od kod pa je elektrika. Iz TESA VALJDA
Ostani 127.0.0.1, ko si 0.0.0.0, nosi 255.255.255.255.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AštiriL ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Irska bi čez deset let prepovedala nove bencinske in dizelske avtomobileOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 11033 (7216) | AndrejO |
» | Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 86783 (78707) | AštiriL |
» | Finska bo zakonsko prepovedala termoelektrarne na premogOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 11032 (8340) | konspirator |
» | EU z novo strategijo za izgon avtomobilov iz mest do leta 2050 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 14167 (12367) | Pyr0Beast |