Forum » Na cesti » Katere stvari se ne splača kupiti z novim avtomobilom?
Katere stvari se ne splača kupiti z novim avtomobilom?
Temo vidijo: vsi
Mavrik ::
Avtomatskemu menjalniku je za to popolnoma vseeno. Kaj maš to za kante (na mojem avtomatiku se kaj takega ne dogaja, sem pa slišal da majo VWji precej zanič implementacijo)?
The truth is rarely pure and never simple.
St235 ::
iz praktičnih izkušen ti lahko povem, da je implementacija tudi v vw povsem funkcionalna in da je težava med volanom in sedežem.
Ghost7 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ni lepsega od smrdecega dizla, ki se kadi pred semaforjem.
Dizle bi bilo treba čimprej ukinit in spravit iz cest. Vsaj avtomobile.
Ja sevede, rajš mam smrdečga dizla in vožnjo kot jo nudi dizel, pa če mi kuri liter več kot bencinar. Navor je bistveno boljši, obrati so nižji, klanca ne pozna, zvok je lepši (imam tudi V dvovaljnik motor in mi je zvok precej lepši kot pri štirivaljnikih). Glede na stroške servisev, kljub temu, da delam letno 30kkm se dizel komaj splača, pa bi ga vseeno imel, četudi bi delal 10kkm letno. Tisti, ki "šimfate" dizle ga še niste imeli, oziroma vprašanje kdaj in kaj ste imeli. Golf2 se pač ne more primerjat z Golf 7. Dizla nimam zaradi porabe, ampak zaradi užitka, ki ga nudi dizel. Moderni dizli (tisti, izvzemam dieselgate goljufe) so precej bolj razviti kot so bili pred 10 leti.
Da smrdi in svinja pa je krivda na strani najprej brezbrižnešev (lastnikov, ki jim je lastništvo avtomobila in njegovo primerno vzdrževanje španska vas) in državnih regualtorjev, če dovolijo da 10 let star dizel s 400.000km pride čez tehničnega brez zamenjave katalizatorjev, blindiranimi DPFi in podobnim. Svojo dolžnost bi morali opraviti tudi policisti, seveda bi jim morali dati tudi pooblastila. Namreč, če se očitno preveč kadi je očitno neprimeren za na cesto in bi bilo potrebno odredit izredni tehnični pregled. Mogoče obstajajo prenosni merilniki plinov? Prav tako bi na tehničnem morali preverjati prisotnost DPFov!
lp
kingsix ::
Ja sevede, rajš mam smrdečga dizla in vožnjo kot jo nudi dizel, pa če mi kuri liter več kot bencinar. Navor je bistveno boljši, obrati so nižji, klanca ne pozna, zvok je lepši (imam tudi V dvovaljnik motor in mi je zvok precej lepši kot pri štirivaljnikih). Glede na stroške servisev, kljub temu, da delam letno 30kkm se dizel komaj splača, pa bi ga vseeno imel, četudi bi delal 10kkm letno. Tisti, ki "šimfate" dizle ga še niste imeli, oziroma vprašanje kdaj in kaj ste imeli.
lp
...ti pa še več kot očitno nisi imel spodobnega bencinarja, glede na to kake klamfaš.
Ghost7 ::
Ja sevede, rajš mam smrdečga dizla in vožnjo kot jo nudi dizel, pa če mi kuri liter več kot bencinar. Navor je bistveno boljši, obrati so nižji, klanca ne pozna, zvok je lepši (imam tudi V dvovaljnik motor in mi je zvok precej lepši kot pri štirivaljnikih). Glede na stroške servisev, kljub temu, da delam letno 30kkm se dizel komaj splača, pa bi ga vseeno imel, četudi bi delal 10kkm letno. Tisti, ki "šimfate" dizle ga še niste imeli, oziroma vprašanje kdaj in kaj ste imeli.
lp
...ti pa še več kot očitno nisi imel spodobnega bencinarja, glede na to kake klamfaš.
Kaj 1.0 turbo trivaljnika? :D
Al V6 s trikratno ceno registracije in porabno 15 litrov?
Tiste 16V, 1.5, 1.8, 2.0 navadne atmosferske pa prosim - ne mi...
Pa še to, govorim za večje udobne avte, izvzemi razne RS, Rtype gokart igrače i.t.d
Mavrik ::
Dajmo it nazaj na brezvezno dodatno opremo namesto prepucavanje med dizelaši pa bencinarji. Ne vem kaj vas konstantno v to vleče.
The truth is rarely pure and never simple.
s1m0n ::
Kako je pa z LED žarometi se jih splača? Večinoma niso za male pare.
Verjetno tudi ni poceni menjava ob škodi, če žarometov ne zavaruješ?
Ter a se splača te digitalne prikazovalnike namesto starih analognih (hitrost, obrati...) Pri nekaterih modelih ni visok znesek za doplačilo.
Verjetno tudi ni poceni menjava ob škodi, če žarometov ne zavaruješ?
Ter a se splača te digitalne prikazovalnike namesto starih analognih (hitrost, obrati...) Pri nekaterih modelih ni visok znesek za doplačilo.
krneki0001 ::
Kako je pa z LED žarometi se jih splača? Večinoma niso za male pare.
Verjetno tudi ni poceni menjava ob škodi, če žarometov ne zavaruješ?
Ter a se splača te digitalne prikazovalnike namesto starih analognih (hitrost, obrati...) Pri nekaterih modelih ni visok znesek za doplačilo.
Led žarometi svetijo zelo dobro in so zelo uporabna zadeva. To je ena izmed stvari poleg šibedaha in kljuke zadaj, ki je v "obvezni" opremi za moj avto.
Digitalni števci? Če se ti zdi uporabno, potem si vzameš, prav potrebno pa za avto ni.
Ghost7 ::
Led žarometi za dekoracijo, oziroma kot dnevne luči (spet povezano z varčevanjem z energijo)? Izgleda sicer zelo lepo (odvisno od cene), zraven obvezno vzemi še avtomatsko prižiganje navadnih luči ob temnejši okolici (tuneli in ko dovolj zaide sonce).
Al si mislil tole?
http://www.zurnal24.si/avto/zakaj-bi-ku...
Kar se tiče zavarovanja, je riziko nezavarovana stekla in žarometi (običajno v kompletu), glede na majhen znesek precej velik. Torej brez tega se sploh ne vozit. Vsak kamen v vetrobranu bo zelo drag. Se splača imeti zavarovana stekla+žarometi tudi pri "starih kantah".
Al si mislil tole?
http://www.zurnal24.si/avto/zakaj-bi-ku...
Kar se tiče zavarovanja, je riziko nezavarovana stekla in žarometi (običajno v kompletu), glede na majhen znesek precej velik. Torej brez tega se sploh ne vozit. Vsak kamen v vetrobranu bo zelo drag. Se splača imeti zavarovana stekla+žarometi tudi pri "starih kantah".
krneki0001 ::
Vsa stekla, luči, ogledala in divjad je itak standard. To zavaruješ, ker je samo kakih 40 do 50€ dražje zavarovanje zaradi tega. Odnese pa veliko, sploh če ti v prednje steklo prileti kamen (al pa če ključe pozabiš v avtu, pa razbiješ eno šipo na zadnjih vratih)
jero_no1 ::
Avtomatskemu menjalniku je za to popolnoma vseeno. Kaj maš to za kante (na mojem avtomatiku se kaj takega ne dogaja, sem pa slišal da majo VWji precej zanič implementacijo)?
Ne vem če res, glede na to, da se avtomatikov, ki jim ne laufa motor ne sme šlepat. Lahk pa da si jz narobe razlagam zadeve...
Ni glih kanta, ampak tukaj to nima veze.
iz praktičnih izkušen ti lahko povem, da je implementacija tudi v vw povsem funkcionalna in da je težava med volanom in sedežem.
Potem so pa pri Škodi nardil slabšo verzijo kot za VW. Seveda sem pa vedno pripravljen prevzet odgovornost tudi kot osel za volanom.
Bom v prihodnje te stvari raje spraševal na servisu, morda bodo tam bolj prizanesljivi do moje nevednosti in nesposobnosti :)
jero_no1 ::
Meni je serviser reku, da ga lahko šlepaš npr. 10m na avtovleko, ne pa 20 km do doma/servisa...
BigWhale ::
Avtomatskemu menjalniku je za to popolnoma vseeno. Kaj maš to za kante (na mojem avtomatiku se kaj takega ne dogaja, sem pa slišal da majo VWji precej zanič implementacijo)?
Ej nevem kako folk vozi ampak ustavljanje s popuscanjem bremze je tud na VW avtomatikih povsem naravno in brez problemov. In ko stojis pri semaforju pac nimas noge z vso tezo na brezmi in to je to. Jaz sem rabil kaki dve uri voznje, da sem zgruntal kako to dela, potem je blo pa trivialno. Ce vidis, da bos na semaforju dalj casa stal pac pohodis pedal, ce pa pripeljes na rdeco, ki ze dalj casa gori, pa sam nezno drzis, tolk da avto ne gre naprej.
Pa sem vozil takega avtomatika ene tri leta in nisem mel nikol problemov.
BigWhale ::
krneki0001 ::
Meni je serviser reku, da ga lahko šlepaš npr. 10m na avtovleko, ne pa 20 km do doma/servisa...
Tvoj serviser nima pojma. Ti predlagam, da ga zamenjaš, ker če niti osnov ne pozna, mu jaz nebi upal dat avta v popravilo.
Edina slabost start/stop sistemov je to, da akumulatorji ne zdržijo prav dolgo časa. Večina je po dveh letih že zrela za menjavo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
St235 ::
Edina slabost start/stop sistemov je to, da akumulatorji ne zdržijo prav dolgo časa. Večina je po dveh letih že zrela za menjavo.
Tako kot je večina tvojih izjav zrela za izbris. Dajmo taka bedasta posploševanja podpret z kakšnim virom.
Invictus ::
Vprašaj kakega serviserja.
Jasno da avto družbe tega ne bodo dale ven...
Jasno da avto družbe tega ne bodo dale ven...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
St235 ::
Kaj če bi kar vedeževalko?
najlažje je iz riti vleč neke domneve, ko jih je pa potrebno podpret z kakšno konkretno statistiko je pa seveda megla.
najlažje je iz riti vleč neke domneve, ko jih je pa potrebno podpret z kakšno konkretno statistiko je pa seveda megla.
Ghost7 ::
Vprašaj kakega serviserja.
Jasno da avto družbe tega ne bodo dale ven...
Nočem bit pameten, ker ne vem, ampak ali ni večina okvar po dveh letih (novi zdržijo precej dlje, ker so primerni), ker lastniki ne dajo 150€ za akumulator (po izteku garancije je za servis tako vseeno, bodo pa dvakrat prodali), ki je primeren za stop/start, ampak šparajo in dajo noter navaden kislinski akumulator.
Pomoje bo uporabnik težko karkoli profitiral, ker če že kaj, ga potem vseka po žepu prej obrabljen trikrat dražji akumulator. In ta profit, ki naj bi bil, je oglaševan, da se sistem sploh splasira na trg zaradi eko določb in proda zaradi proizvajalcev.
s1m0n ::
Dobro no kar se vleke tiče tudi pri nas pri ročnem menjalniku piše, da se vozila v prostem teku ne sme vlečt več km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
krneki0001 ::
Ghost7, 150€ za start/stop akumulator? Osnovni AGM za recimo BMW, so po 250€.
Ja, lakotnik, podkrepim ti lahko s tem da en kolega dela v velogu (prodaja skoraj izključno akumulatorjev), drugi pa pri potokarju in oba prodata ogromno AGM akumulatorjev ravno zaradi start/stop sistemov, ker se ljudje vozijo samo po mestih in imajo premalo relacij, da bi kvalitetno napolnili akumulatorje. In ko se parkrat tak akumulator globoko sprazni,...
So pa zelo nagnjeni k temu novejši BMW-ji.
Ja, lakotnik, podkrepim ti lahko s tem da en kolega dela v velogu (prodaja skoraj izključno akumulatorjev), drugi pa pri potokarju in oba prodata ogromno AGM akumulatorjev ravno zaradi start/stop sistemov, ker se ljudje vozijo samo po mestih in imajo premalo relacij, da bi kvalitetno napolnili akumulatorje. In ko se parkrat tak akumulator globoko sprazni,...
So pa zelo nagnjeni k temu novejši BMW-ji.
krneki0001 ::
Lahko si pa to prebereš. Je zelo dobro napisano (seveda če razumeš).
http://www.forum.hr/showthread.php?t=80...
http://www.forum.hr/showthread.php?t=80...
vander ::
Še nekaj o sistemu start-stop, ki si ga v novem avtu ne želim.
https://www.autoevolution.com/news/the-...
lp
https://www.autoevolution.com/news/the-...
lp
ziga1990 ::
krneki0001 je izjavil:
Meni je serviser reku, da ga lahko šlepaš npr. 10m na avtovleko, ne pa 20 km do doma/servisa...
Tvoj serviser nima pojma. Ti predlagam, da ga zamenjaš, ker če niti osnov ne pozna, mu jaz nebi upal dat avta v popravilo.
Edina slabost start/stop sistemov je to, da akumulatorji ne zdržijo prav dolgo časa. Večina je po dveh letih že zrela za menjavo.
res imamo doma avto z start/stop sistemom že 4 leta in to z prvim akumulatorjem in vse dela resnična slabost Sart/Stop sistema je to da je en razširil laži in večina vrjame brez razmišljanja
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
St235 ::
Daj ne govori neumnosti. nebivedu te bo razbil za take, on ma kolege in oni že vejo zakaj in kako se kvarijo akumulatorji. Tako nekako kot pri stiskanju tekočin v hidravličnih sistemih.
Dokler ne bo kdo nalepil kakšne konkretne statistike je vse skupaj brezvezno nabijanje.
Dejstvo je, da če neprekinjeno ugašaš in prižigaš avto vsake pol minute to škodi akumulatorja, ampak dejstvo je tudi da imajo start and stop malce bolj kompleksno logiko zadaj kot IF car stop THEN kill engine.
Dokler ne bo kdo nalepil kakšne konkretne statistike je vse skupaj brezvezno nabijanje.
Dejstvo je, da če neprekinjeno ugašaš in prižigaš avto vsake pol minute to škodi akumulatorja, ampak dejstvo je tudi da imajo start and stop malce bolj kompleksno logiko zadaj kot IF car stop THEN kill engine.
krneki0001 ::
res imamo doma avto z start/stop sistemom že 4 leta in to z prvim akumulatorjem in vse dela resnična slabost Sart/Stop sistema je to da je en razširil laži in večina vrjame brez razmišljanja
Letos ob prvem orenk mrazu boš menjal akumulator.
Če voziš relacije, se akumulator polni normalno, temperature so bolj konstantne in akumulator zdrži dlje časa. AGM akumulatorji so veliko bolj občutljivi na temperaturne razlike kot navadni akumulatorji in pri kratkih relacijah so te temperaturne razlike veliko večje, kot pri daljših, ko je motor dlje na normalni delavni temperaturi in se potem počasi ohladi.
Dejstvo je, da če neprekinjeno ugašaš in prižigaš avto vsake pol minute to škodi akumulatorja, ampak dejstvo je tudi da imajo start and stop malce bolj kompleksno logiko zadaj kot IF car stop THEN kill engine.
To predvsem škodi motorju, štarterju in alternatorju. Največ škode narediš motorju ko ga zjutraj mrzlega vžgeš. Olje je še gosto in še ne maže, kot bi moralo, poleg tega je čez noč večina olja odtekla v karter in ga mora oljna pumpa šele pognati po motorju. In takrat je obraba motorja največja.
Nima nič bolj kompleksne logike. Edino kar ima, je to da se res mrzel ne ugasne in alternator je predelan (ima turbo mode, da hitreje polni med vožnjo - kar je spet slabost za akumulator, ker vemo da hitri polnilci baterije tudi uničujejo).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
SambaShare ::
resnična slabost Sart/Stop sistema je to da je en razširil laži in večina vrjame brez razmišljanja
Resnična slabost je da zadaj ni računice. Večina že višje nabavne cene ne bo prinesla notri, kaj šele v primeru komplikacij. Za veliko mestne vožnje je prava stvar hibrid/električni avto. S tem boš mogoče celo kaj naredil za bolj čisti zrak. Start&stop na klasičnem ICE pa je dober bolj za proizvajalce.
Netrunner ::
St235 ::
krneki0001 je izjavil:
res imamo doma avto z start/stop sistemom že 4 leta in to z prvim akumulatorjem in vse dela resnična slabost Sart/Stop sistema je to da je en razširil laži in večina vrjame brez razmišljanja
Letos ob prvem orenk mrazu boš menjal akumulator.
Če voziš relacije, se akumulator polni normalno, temperature so bolj konstantne in akumulator zdrži dlje časa. AGM akumulatorji so veliko bolj občutljivi na temperaturne razlike kot navadni akumulatorji in pri kratkih relacijah so te temperaturne razlike veliko večje, kot pri daljših, ko je motor dlje na normalni delavni temperaturi in se potem počasi ohladi.
Dejstvo je, da če neprekinjeno ugašaš in prižigaš avto vsake pol minute to škodi akumulatorja, ampak dejstvo je tudi da imajo start and stop malce bolj kompleksno logiko zadaj kot IF car stop THEN kill engine.
To predvsem škodi motorju, štarterju in alternatorju. Največ škode narediš motorju ko ga zjutraj mrzlega vžgeš. Olje je še gosto in še ne maže, kot bi moralo, poleg tega je čez noč večina olja odtekla v karter in ga mora oljna pumpa šele pognati po motorju. In takrat je obraba motorja največja.
Nima nič bolj kompleksne logike. Edino kar ima, je to da se res mrzel ne ugasne in alternator je predelan (ima turbo mode, da hitreje polni med vožnjo - kar je spet slabost za akumulator, ker vemo da hitri polnilci baterije tudi uničujejo).
Ti predvsem misliš, da kaj veš.
Spet z riti govoriš al maš kak vir? Ker start and stop upošteva še bistveno več parametrov med katerimi je tudi napolnjenost akumulatorja.
krneki0001 ::
Ker start and stop upošteva še bistveno več parametrov med katerimi je tudi napolnjenost akumulatorja.
A navaden brez start stop pa ne? Misliš da navadni pa "prepolnijo" akumulatorje?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
St235 ::
krneki0001 je izjavil:
Ker start and stop upošteva še bistveno več parametrov med katerimi je tudi napolnjenost akumulatorja.
A navaden brez start stop pa ne? Misliš da navadni pa "prepolnijo" akumulatorje?
ampak nepismen pa si. kdo govori o prenapolnjenemu akumulatorju? Govorim o tem, da start stop sistem spremlja napetost akumulatorja in se NE aktivira, če akumulator ni optimalno napolnjen. Posledično ne pride (zaradi start in stop sistema) do praznjenja akumulatorja pri kratkih relacijah, kot nakladaš ti. Da ti osnovni pojmi niso jasni je pač pri tebi stalnica.
Tudi ti nisi nek referenčni vir.
Spodobi se (pa verjamem, da presega intelekt številnih na tem forumu), da svoje trditve podpreš z konkretnim virom. Negativnih dejstev pa se praviloma ne dokazuje. Torej dokler nekdo prodaja nebuloze, da zaradi start and stop sistema na dve leti crkujejo akumulatorji, naj to podpre z virom. Drugače je pač slaboumen gostilniški nakladač, ki prodaja pravljice.
Jaz nisem našel kredibilnega vira, ki bi vsaj približno potrjeval trditev, da bo akumulator zaradi sistema start and stop crknil v prej kot dveh letih. Približno tako kot nisem našel vira, da veverice na Kamčatki opravljajo obredna žrtvovanja ljudi. Posledično je eno in drugo neresnično in bo potreben kakšen bolj kredibilen vir, kot namišljeni prijatelj, ki prodaja akumulatorje, da se bo to spremenilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
krneki0001 je izjavil:
To predvsem škodi motorju, štarterju in alternatorju. Največ škode narediš motorju ko ga zjutraj mrzlega vžgeš. Olje je še gosto in še ne maže, kot bi moralo, poleg tega je čez noč večina olja odtekla v karter in ga mora oljna pumpa šele pognati po motorju. In takrat je obraba motorja največja.
In zato start and stop sistem ne bo ugasnil hladnega motorja.
St235 ::
krneki0001 je izjavil:
Nima nič bolj kompleksne logike. Edino kar ima, je to da se res mrzel ne ugasne in alternator je predelan (ima turbo mode, da hitreje polni med vožnjo - kar je spet slabost za akumulator, ker vemo da hitri polnilci baterije tudi uničujejo).
Lej, če ne veš o čem govoriš, potem se ne oglašaj. Samo en primer, da boš razumel kako nimaš pojma o čem govoriš. Mazdin istop nastavi cilindre na ustrezno mesto, da lahko omogoči zagon z minimalno obremenitvijo akumulatorja in štarterja http://www.mazda.com/en/innovation/tech...
Tako, da bučke o tem, da ne gre za kompleksne sisteme greš lahko prodajat kam drugam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
krneki0001 ::
nakladanje
Bučke samo ti prodajaš. Tehnologija, ki se uporablja je 100 let stara. Vse kar dodajajo, je kup elektronike. Če ti misliš, da so kaj res novega odkrili se zelo motiš. Start/stop je bil na voljo že v osemdesetih.
Mazda nastavlja cilindre za najbolj optimalen zagon? Pa kaj je s tabo bedak? To delajo vsi avtomobili že 25 let. Zato imajo pa vse senzorje (na odmičnih, na glavni gredi,...). Mazda edino kar je naredila, je to, da se ob ustavitvi že postavijo v pravi položaj. Ampak ni edina in to ni novost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
krneki0001 ::
Verjetno je tudi vsem, razen tebi, zelo jasno, da če ni dovolje energije v akumulatorju, da bo računalnik start/stop izklopil.
St235 ::
krneki0001 je izjavil:
Verjetno je tudi vsem, razen tebi, zelo jasno, da če ni dovolje energije v akumulatorju, da bo računalnik start/stop izklopil.
Potem priznaš, da je bila tvoja izjava o tem, da se bo ob vožnji na kratke relacije zaradi start stop sistema akumulator globoko izpraznil, navaden idiotizem?
krneki0001 je izjavil:
nakladanje
Bučke samo ti prodajaš. Tehnologija, ki se uporablja je 100 let stara. Vse kar dodajajo, je kup elektronike. Če ti misliš, da so kaj res novega odkrili se zelo motiš. Start/stop je bil na voljo že v osemdesetih.
Mazda nastavlja cilindre za najbolj optimalen zagon? Pa kaj je s tabo bedak? To delajo vsi avtomobili že 25 let. Zato imajo pa vse senzorje (na odmičnih, na glavni gredi,...). Mazda edino kar je naredila, je to, da se ob ustavitvi že postavijo v pravi položaj. Ampak ni edina in to ni novost.
Pa vendar si ti edini bedak, ki trdi, da za start in stop sistemom ni nikakršne logike, razen, da se ne izklopi pri mrzlem motorju. Ah moj dragi, spet sva tam kot pri stiskanju tekočin, ko si končno ugotovil kake neumnosti serješ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
krneki0001 ::
Za start/stop sistemom ni nobene velike logike, ki nebi bila že vsaj 25 let vgrajena v avtomobile. Meni se te stvari zdijo samoumevne, ti pa izumljaš toplo vodo. Namreč vse to kar ti gobcaš o novostih in o logikah, je že dolgo časa v avtomobilih serijsko. Že leta 1991 je imel moj avto prikazovalnik polnosti akumulatorja in je ob praznem znal tudi opozarjat.
Normalna doba SS akumulatorja je ob stalno vklopljenem SS nekje max 3 leta, če pa izklopiš SS, bo pa tak akumulator zdržal tudi 7 let brez problemov. Torej mu SS, ki je po tvoje tako dober sistem, vzame vsaj polovico življenjske dobe.
Mislim enako razmišljaš kot pri citroenu, ko so leta 2008 "izumili pomoč speljevanja v hrib", delali veliko reklamo za to in se na vso moč hvalili kakšna novost je to, a subaru ima to recimo serijsko vgrajeno od leta 1984, imenuje se pa hillholder.
In ja, preveč štartanj prazni akumulator. Četudi se bo SS izklopil, bo alternator premalo napolnil akumulator ob kratkih relacijah. Še vedno je podnevi lahko dovolj kapacitete za vžgat avto, mrzla noč pa bo naredila svoje in zjutraj avto ne bo vžgal.
Parkrat boš to naredil, pa bo akumulator šel po gobe.
Lahko se pa vprašaš zakaj AGM akumulatorji niso več pod pokrovom avtomobila, ampak v potniškem delu (pod sedeži, v prtljažniku,...). Ker so preobčutljivi na temperaturne razlike in bi ob segrevanju in ohlajanju motorja prehitro šli po gobe.
Normalna doba SS akumulatorja je ob stalno vklopljenem SS nekje max 3 leta, če pa izklopiš SS, bo pa tak akumulator zdržal tudi 7 let brez problemov. Torej mu SS, ki je po tvoje tako dober sistem, vzame vsaj polovico življenjske dobe.
Mislim enako razmišljaš kot pri citroenu, ko so leta 2008 "izumili pomoč speljevanja v hrib", delali veliko reklamo za to in se na vso moč hvalili kakšna novost je to, a subaru ima to recimo serijsko vgrajeno od leta 1984, imenuje se pa hillholder.
In ja, preveč štartanj prazni akumulator. Četudi se bo SS izklopil, bo alternator premalo napolnil akumulator ob kratkih relacijah. Še vedno je podnevi lahko dovolj kapacitete za vžgat avto, mrzla noč pa bo naredila svoje in zjutraj avto ne bo vžgal.
Parkrat boš to naredil, pa bo akumulator šel po gobe.
Lahko se pa vprašaš zakaj AGM akumulatorji niso več pod pokrovom avtomobila, ampak v potniškem delu (pod sedeži, v prtljažniku,...). Ker so preobčutljivi na temperaturne razlike in bi ob segrevanju in ohlajanju motorja prehitro šli po gobe.
krneki0001 ::
Problematika AGM akumulatorjev:
S starostjo in višjim številom ciklov praznjenja in polnjenja AGM akumulatorji opazno izgubljajo na moči in kapaciteti. Ob zaključku življenjske dobe se pogosto zgodi da nenadoma odpovejo. Torej ni tega, da bi počasi "umirali" kot svinčeni akumulatorji.
Pri tovrstnih akumulatorjih je predvsem v primeru uporabe v izrednih razmerah ter zahtevnejših aplikacija potrebno predvidevanje preostale življenjske dobe in redne meritve stanja akumulatorja.
Optimalna delovna temperatura AGM akumulatorjev je 25°C. Vsakih nadaljnih 8°C zmanjša življenjsko dobo akumulatorja za polovico. Zato niso več v motornem prostoru, ampak v potniškem. Tajko, da tudi tisti uporabniki, ki jih v avtomobilih brez SS sistemov vgradijo, a imajo akumulator v motornem prostoru, z njim ne profitirajo nič, razen velikega zagonskega toka.
Ti akumulatorji imajo sicer najboljšo življenjsko dobo in zmogljivosti ob nizkih praznilnih in polnilnih tokovih. Previsoki tokovi segrevajo akumulator in posledica je hudo zmanjšana življenjska doba.
"Turbo" polnjenje teh akumulatorjev jim občutno zmanjša življenjsko dobo in samo kratke relacije pri SS sistemih imajo "turbo" polnjenje večino časa (zelo visoki tokovi, da se akumulator napolni, da SS sistem lahko deluje).
S starostjo in višjim številom ciklov praznjenja in polnjenja AGM akumulatorji opazno izgubljajo na moči in kapaciteti. Ob zaključku življenjske dobe se pogosto zgodi da nenadoma odpovejo. Torej ni tega, da bi počasi "umirali" kot svinčeni akumulatorji.
Pri tovrstnih akumulatorjih je predvsem v primeru uporabe v izrednih razmerah ter zahtevnejših aplikacija potrebno predvidevanje preostale življenjske dobe in redne meritve stanja akumulatorja.
Optimalna delovna temperatura AGM akumulatorjev je 25°C. Vsakih nadaljnih 8°C zmanjša življenjsko dobo akumulatorja za polovico. Zato niso več v motornem prostoru, ampak v potniškem. Tajko, da tudi tisti uporabniki, ki jih v avtomobilih brez SS sistemov vgradijo, a imajo akumulator v motornem prostoru, z njim ne profitirajo nič, razen velikega zagonskega toka.
Ti akumulatorji imajo sicer najboljšo življenjsko dobo in zmogljivosti ob nizkih praznilnih in polnilnih tokovih. Previsoki tokovi segrevajo akumulator in posledica je hudo zmanjšana življenjska doba.
"Turbo" polnjenje teh akumulatorjev jim občutno zmanjša življenjsko dobo in samo kratke relacije pri SS sistemih imajo "turbo" polnjenje večino časa (zelo visoki tokovi, da se akumulator napolni, da SS sistem lahko deluje).
St235 ::
in kljub vsemu temu nakladanju in kljub uporabi sistema že desetletja (tvoje besede) ni niti enega vira, ki bi dokazoval blodnjo, da AGM akumulatorji v povprečju crknejo prej kot v dveh letih? Le zakaj... zagotovo ne zato, ker nakladaš...
BigWhale ::
Pri nas imamo ze drugi avto s start-stop sistemom v uporabi. Letno se naredi okrog 40.000km in se nobenemu ni akumulator kazal znakov staranja. Ali katerikoli drugi del. Prvi je bil avtomatik, drugi je s klasicnim menjalnikom.
Nevem no, tole o kvarjenju je verjetno precej podobno tistemu 'jaz ustavljam avto bolje kot ABS in brez ESPja vozim bolje in bolj varno'. Ja, seveda.
Nevem no, tole o kvarjenju je verjetno precej podobno tistemu 'jaz ustavljam avto bolje kot ABS in brez ESPja vozim bolje in bolj varno'. Ja, seveda.
krneki0001 ::
in kljub vsemu temu nakladanju in kljub uporabi sistema že desetletja (tvoje besede) ni niti enega vira, ki bi dokazoval blodnjo, da AGM akumulatorji v povprečju crknejo prej kot v dveh letih? Le zakaj... zagotovo ne zato, ker nakladaš...
Seveda ne bodo proizvajalci pljuvali v lastno skledo, da bi priznali, da so zajebal s SS sistemom, enako kot ne bodo priznali za dvomasne vztrajnike.
Lahko pa razložiš zakaj AGM brez SS zdrži več kot 7 let, s SS sistemom pa pol manj?
Pri nas imamo ze drugi avto s start-stop sistemom v uporabi. Letno se naredi okrog 40.000km in se nobenemu ni akumulator kazal znakov staranja. Ali katerikoli drugi del. Prvi je bil avtomatik, drugi je s klasicnim menjalnikom.
Nevem no, tole o kvarjenju je verjetno precej podobno tistemu 'jaz ustavljam avto bolje kot ABS in brez ESPja vozim bolje in bolj varno'. Ja, seveda.
Ti se voziš na relacijo, ne samo po mestu od križišča do križišča. In s tem imaš manj stresno polnjenje akumulatorja, zato je in bo zdržal dlje časa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Invictus ::
@nebivedu
Ne kregaj se z Lakotnikom, njega so vse naučili na pravni fakulteti.
Ne kregaj se z Lakotnikom, njega so vse naučili na pravni fakulteti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
St235 ::
Ja, res se nima smisla kregat, ce niste sposobni sestavit argumentov, ki pijejo vodo in so podprti z ustreznimi dokazi. In resno jemat kekca, ki trdi, da je za delovanje hidravlcnega sistema pomembna stisljivos tekocin pac v nobeni temi ne morem jemat resno.
krneki0001 ::
Očitno nisi prebral vsega na linku, al pa ne razumeš hrvaško (pomoje bo to)
Torej povprečna doba AGM akumulatorja, da bo SS sistem deloval, je 3 leta, življenjska doba pa med 5 in 7 let. Tudi če boš hotel SS sistem v delovanju, bo potrebno akumulator menjat, čeprav še deluje.
Pa to pomeni ob normalni uporabi, pod kar je mišljeno tudi relacije, da se akumulator normalno napolni. Za samo in izključno vožnjo po mestih, bo pa manj od treh let.
Sej vem, danes že vsak debil k ima par šol misli, da je teorija enaka praksi.
Projecirani vijek trajanja unutar kojeg će moći snabdijevati SS sutav prije nego toliko oslabi da SS neće raditi s takvim baterijom (vidi točku 6.) je 3 godine, a životni vijek akumulatora (do kada nećete moći uopće upaliti auto) je između 5 i 7 godina, za razliku od klasičnih, kojima znamo da je trajanje između 4 i 6 godina.
Torej povprečna doba AGM akumulatorja, da bo SS sistem deloval, je 3 leta, življenjska doba pa med 5 in 7 let. Tudi če boš hotel SS sistem v delovanju, bo potrebno akumulator menjat, čeprav še deluje.
Pa to pomeni ob normalni uporabi, pod kar je mišljeno tudi relacije, da se akumulator normalno napolni. Za samo in izključno vožnjo po mestih, bo pa manj od treh let.
@nebivedu
Ne kregaj se z Lakotnikom, njega so vse naučili na pravni fakulteti.
Sej vem, danes že vsak debil k ima par šol misli, da je teorija enaka praksi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
St235 ::
Kak debil moras sele bit, da vsako neumnost, ki se najde napisano na spletu nekriticno sprejmes kot dejstvo, samo zato ker sovpada s tvojimi blodnjami.
Najbolj zanimivo pa je da potem spregledas del iz katerega je jasno razvidno kako si brcnil v temo z crkovanjem akumulatorjev na dve leti. Namrec zgoraj ti jasni pise, da je povprecna zivljenska doba akumulatorja v avtu z SS 5-7 let, medtem ko klasilcnega akumulatorja 4-6. Posledicno bo akumulator z sistemom SS ( pa ne zaradi samega sistema SS) v povprecju zdrzal dlje kot navaden akumulator.
Kakorkoli pa obracas besede pa prides do jasnega destva: crkovanje akumulatorjev vsake dve leti zardi ss je slaboumna izmisljotina, ki nima nikakrsne veljave.
Najbolj zanimivo pa je da potem spregledas del iz katerega je jasno razvidno kako si brcnil v temo z crkovanjem akumulatorjev na dve leti. Namrec zgoraj ti jasni pise, da je povprecna zivljenska doba akumulatorja v avtu z SS 5-7 let, medtem ko klasilcnega akumulatorja 4-6. Posledicno bo akumulator z sistemom SS ( pa ne zaradi samega sistema SS) v povprecju zdrzal dlje kot navaden akumulator.
Kakorkoli pa obracas besede pa prides do jasnega destva: crkovanje akumulatorjev vsake dve leti zardi ss je slaboumna izmisljotina, ki nima nikakrsne veljave.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
krneki0001 ::
Očitno nisi dovolj pismen. Življenjska doba AGM akumulatorjev je že 5 do 7 let, ampak da bo pa SS sistem deloval, pa bo to povprečno samo prva 3 leta, potem bo pa premalo zagonskega toka v akumulatorju, da bi SS lahko deloval, ker zaradi preveč ciklov praznenja in polnjenja pade kapaciteta akumulatorju. In če hočeš uporabljat SS, boš moral tak akumulator zamenjat. Če boš pa tak akumulator (ko SS ne dela več zaradi premajhne kapacitete) dal v avto brez SS, bo pa zelo verjetno zdržal še par let brez problemov.
Zakaj nekateri vozniki akumulatorje menjajo vsako leto, večini delajo vsaj 4 leta, nekateri jih imajo pa tudi po 8 ali več let v avtih? Pa je lahko enak avto, z enakimi specifikacijami, celo iz iste serije.
Zakaj nekateri vozniki akumulatorje menjajo vsako leto, večini delajo vsaj 4 leta, nekateri jih imajo pa tudi po 8 ali več let v avtih? Pa je lahko enak avto, z enakimi specifikacijami, celo iz iste serije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Invictus ::
Vsak normalen inženir ve, da hitro praznenje akumulatorja ob zagonu zmanjšuje njegovo življenjsko dobo. Tudi svinčenih akumulatorjev. Pravzaprav katerihkoli.
Seveda SS sistem tega kao ne poslabša, ker so to rekli v EU komisiji, ki si je to bedarijo izmislila, in seveda proizvajalci akumulatorjev, ker nočejo povewdati, da je to koncept slabši za akumulatorje. Itak ne bodo javno objavili, da to slabša življensko dobo.
Če se to dogaja večkrat na dan, oz. celo večkrat med vožnjo, to ziher nič ne vpliva... Gotovo piše v kakem paragrafu EU komisije.
Seveda SS sistem tega kao ne poslabša, ker so to rekli v EU komisiji, ki si je to bedarijo izmislila, in seveda proizvajalci akumulatorjev, ker nočejo povewdati, da je to koncept slabši za akumulatorje. Itak ne bodo javno objavili, da to slabša življensko dobo.
Če se to dogaja večkrat na dan, oz. celo večkrat med vožnjo, to ziher nič ne vpliva... Gotovo piše v kakem paragrafu EU komisije.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | kako izklopiti Start/Stop sistem na novih avtih, Ford (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19742 (13012) | WizzardOfOZ |
» | Avto ne vzgeOddelek: Na cesti | 4918 (3888) | jocoj |
» | Kakšne izkušnje imate s Porše Slovenija? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 51900 (45026) | xmetallic |
» | Opel - izklop Start/Stop (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14230 (12554) | Mavrik |
» | AGM akumulator namesto navadnega?Oddelek: Na cesti | 3875 (3546) | Dr_M |