» »

Chip-Tuning ... kam?

Chip-Tuning ... kam?

1
2
»

Mesar ::

azislo je izjavil:

Mesar je izjavil:

koyotee je izjavil:

RSR?


Ja no ja njihov članek o odstranitvi DPF ravno ne prepriča človeka.

d4vid je izjavil:

69 Performance.


Nimajo niti za spletno stran? Ne iščem nekih pocenskih storitev.


Evo ti:
http://www.revotechnik.si/

PS: Ponavadi pomaga, da poveš kateri avto imaš.
Audi R8 in Škodo fabio 1.0 TSI ne bi peljal ravno k istemu. 69 Performance redno predelujejo težkokategornike.


2.0 TDI, 190 konjski, 2015

Sem bil danes pri dveh lokalnih pa imam občutek, da se teh novih mašin sploh ne upajo dotakniti, niti niso želeli slišati o nobenih modifikacijah razen čipiranja... medtem ko na youtube vsak lolek to poca...
Your turn to burn!

Mesar ::

mzakelj je izjavil:

https://www.amc-golob.com/ dela tudi chiptunning. Ima pa reference daleč na okrog. Sploh kar se tiče toniranja. Je pa ok tip, se da zmenit vse z njemu.


Ki so v bistvu CCS Tunning oz. delajo to za njih? Vsej tako piše na njihovi strani.
Your turn to burn!

Ishmael ::

Arctander je izjavil:

S popustom je prišlo nekaj čez 200€. Se lepo pozna, ker je tudi navor dvignil z 200Nm na 240Nm. Pa prej sem narobe napisal - original je imel 86KM.

Prej je bilo na AC bolj mučno, kakršnokoli prehitevanje na navadnih cestah tudi. Zdaj pa se da lepo slediti prometu na AC in tudi prehitevati. Mu pa manjka 6. prestava, ker se pri 130km/h vrti s 3000rpm. Model, ki ima serijsko 105KM, ima 6-stopenjski menjalnik.

Itak pa to ni dirkalnik.


Ne mu ne manjka. Ta motor rabi 3000rpm da da ven tako moč in da ne uporablja turbinskega polnjenja.
Nad 3000 ga pa zmanjka.


Polovica moči 1.5 motorja je iz turbine.
Privošči si 2.0 ali 2.5 turbo dizla, ali pa 1.9 2.1 jtd pa boš videl kako anemičen je ta dci.
To da greš s kanguujem na ac pa je samovrsten podvig. Prazen s 130 se maje kakor jadrnica

105km ima druge injektorje in vnt turbino in se lahko pelje s 3000 rpm.

Po tunanju je verjetno manj anemičen, bo pa tudi kadil kot turk in za njim bo smrdelo še bolj kakor običajno. Ti dci motorji grozno smrdijo.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

krneki0001 ::

Ishmael je izjavil:

Sklopka je tisto kar imenuješ lamela in lamela je potisna vzmet, košara pa je pokrov sklopke in lamela je pritrjena na ta pokrov. Potisni ležaj je pritrjen na ohišje ki je skupno z menjalnikom in ne na košaro ali pokrov. Dotakne se le potisne vzmeti ko pritisneš sklopko.


Daj nehaj nakladat!!!

Sklopka je ime za vse skupaj. Sklopka je sestavljena iz štirih delov.
- lamela (clutch disk) - plošča, ki leži med košaro in vztrajnikom in je ključna za prenos moči na menjalnik
- vztrajnik (flywheel) - ki je na eni strani povezan na glavno gred motorja, na drugi strani pa nanj nalega lamela.
- košara (pressure plate) - ohišje nad lamelo, ki je fiksno zvezano na vztrajnik in se vrti z vztrajnikom.
- potisni ležaj - ležaj, s katerim pritisneš na košaro, da se ta umakne in s tem se umakne tudi lamela od vztrajnika, da lahko prestaviš.

Če je lamela iztrošena, potem sklopka drsi, ker lamela spodrsava po vztrajniku in ne more dobiti oprijema, da bi moč prenesla v menjalnik.



http://www.google.si/url?sa=i&rct=j&q=&...

Ishmael ::

sklopka ima lamele s frikcijskim materialom
"košara", ohišje sklopke ima vzmetne lamele
vztrajnik ni del sklopke, nudi samo torno površino
košara ima pressure plate, potisno ploščo z vzmetnimi lamelami

Če je frikcijski material sklopke iztrošen sklopka drsi ker ima podlaga ali pa če si iztrošil do kraja, same lamele nižji koeficient frikcije kakor frikcijski material
Lahko drsi tudi zaradi olja puščajočih puš ležajev ali kondenza
Ali pa ker je material sklopke zažgan ali pregret

Sklopka ne drsi ker ima vzmetna lamela premajhno potisno silo ali zaradi obrabe materiala. Drsi ker materiala ni več in je frikcijski koeficient samo med dvemi kovinami ki je nižji kakor kompozit s keramičnimi vlakni
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

tomaz- ::

Kaj če bi šla vidva merit dolžine organov v kako drugo namensko temo, naslov te teme je Chip tuning ...

krneki0001 ::

Packistan, preveč teoretičnega znanja ti škodi. Lamela je splošni slovenski izraz za clutch disk. Lahko greš pa h sinterju, ki jih obnavlja, ali pa h kakemu mehaniku, pa tam vprašaj.

Tole ti bo verjetno odprlo oči, kaj vse sestavlja sklopko:
Components that Make Up a Clutch System



1. Pressure Plate - This is the pressure mechanism that clamps the disc to the flywheel to get the vehicle moving. Pressing in the pedal relieves the pressure from the clutch disc to disengage the engine from the drivetrain for shifting or stopping.

2. Clutch Disc - The clutch disc is a flat plate with friction materials on both sides. As the pressure plate is engaged (pedal let out), the clutch disc is clamped to the flywheel. When the pressure plate is disengaged, (pedal pushed in) the clutch disc is unclamped. The disc is connected to the input shaft of the transmission by the splined hub, causing the input shaft to turn when the clutch is engaged, thus causing the vehicle to move.

3. Flywheel - The flywheel is an inertia device that is bolted to the engine crankshaft. It has several functions including carrying the ring gear the starter uses to crank the engine, storing energy to get the vehicle moving from a standing stop, and providing the friction surface for the clutch disc to be clamped to.

4. Release Bearing - The release bearing is the actuating device that engages and disengages the pressure plate. When the clutch pedal is depressed, the release bearing applies pressure to the fingers of the pressure plate to disengage the drivetrain. When the clutch pedal is released, the release bearing retracts and allows the pressure plate to apply pressure to clamp the disc against the flywheel.

5. Release Fork - The release fork holds the release bearing, and pivots on a ball stud as the pedal is pressed in or let out. Pushing in the pedal pivots the fork towards the pressure plate and forces the release bearing against the clutch fingers, pressing them in to disengage the clutch.

6. Pilot Bushing - The pilot bushing or bearing installs in the end of the crankshaft. When the transmission is installed, the input shaft tip inserts into the pilot bushing, which supports the input in the back of the crankshaft.


Ampak vilice in bušingov nisem omenjal.


tomaz- s slabo sklopko ne boš mogel pravilno čipat avta. Preveč konjev in navora je tudi problem pri čipanju in rabiš drugačno lamelo. Tako da je tudi to pomembno.

Ishmael ::

Lamela je splošni slovenski izraz za clutch disk.


Mora biti neka lokalna posebnost. Lamel na sklopki ni več ko so ugotovili da so nepotrebne zaradi dobrega centriranja.
američani pa navajajo sklopni disk, sklopna plošča, nemci kupplungscheibe. nobenih lamel
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

krneki0001 ::

Nobena lokalna posebnost. Splošni izraz za celo slovenijo. Vsak mehanik ve kaj je lamela, kaj je košara in kaj je potisni ležaj. Teoretikom vam pa ne gre ravno najbolje. Poleg tega ni potrebe da so lamele gor, govorim ti kaj je splošni izraz za "clutch disc".

Ishmael ::

Vedo mehaniki tudi kaj je sklopka in kaj se menja ko se menja sklopko. Teoretični del slovenskih analfabetnih mehanikov z nedokončano osnovno šolo in prodajalci avtodelov ki ne znajo iskati po katalogu delov je problem sam zase.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

krneki0001 ::

Globoke teorije, kakršne prakticiraš ti, so pri mehanikih samo ovira. Rabijo imet prakso in morajo znat poslušat motor in ostale sklope. Nekaj kar ti ne boš nikoli znal.

Ishmael ::

krneki0001 je izjavil:

Globoke teorije, kakršne prakticiraš ti, so pri mehanikih samo ovira. Rabijo imet prakso in morajo znat poslušat motor in ostale sklope. Nekaj kar ti ne boš nikoli znal.


Mehanik zna samo poslušati, jaz znam še pihati na dušo motorja (in ostalih pogonskih sklopov).
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

bambam20 ::

Mesar je izjavil:

Kdo je najboljši ali pa vsej med najboljšimi za VAG motorje v Sloveniji? CSS? AvtoElektronika? >:D


RSR in Tunerc iz Novega Mesta.

Ta dva sta tudi zelo hvaljena. Avto je tvoj , a če želiš, da je zadeva narejena kvalitetno naj to opravi strokovnjak.

O CSS-u imaš na netu precej negativnih zadev spisanih.


Imam kolega, ki je pri RSR-u čipiral do sedaj 2 audija A3.

Prvega je bil 1.9 tdi 105 konjev čipiral na 140 , če se dobro spomnim, sedaj ima 3 leta A3 2.0 tdi 150 konjev, ki ga je čipiral na 180 konjev. Koliko je dobil zraven navora ne vem.

V obeh primerih je bila razlika po čipiranju zelo očitna, ker mi je demonstriral pri vožnji.

krneki0001 ::

Ishmael je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Globoke teorije, kakršne prakticiraš ti, so pri mehanikih samo ovira. Rabijo imet prakso in morajo znat poslušat motor in ostale sklope. Nekaj kar ti ne boš nikoli znal.


Mehanik zna samo poslušati, jaz znam še pihati na dušo motorja (in ostalih pogonskih sklopov).


To bo, ja. Ti vidu nisi motorja od blizu. :))

Ishmael ::

A to je tist k je v prtljažniku ?
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

krneki0001 ::

Ja, v rezervni gumi je.

lovro535v2 ::

če maš avtomatika vse sranje glede dvomasnega vztrajnika in sklopke odpade.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Mesar ::

Nimam, avtomatik bo ko bom čez 2 leti A6ko kupoval >:D za zdaj še hočem imeti malo veselja :D

bambam20 je izjavil:

Mesar je izjavil:

Kdo je najboljši ali pa vsej med najboljšimi za VAG motorje v Sloveniji? CSS? AvtoElektronika? >:D


RSR in Tunerc iz Novega Mesta.

Ta dva sta tudi zelo hvaljena. Avto je tvoj , a če želiš, da je zadeva narejena kvalitetno naj to opravi strokovnjak.

O CSS-u imaš na netu precej negativnih zadev spisanih.


Imam kolega, ki je pri RSR-u čipiral do sedaj 2 audija A3.

Prvega je bil 1.9 tdi 105 konjev čipiral na 140 , če se dobro spomnim, sedaj ima 3 leta A3 2.0 tdi 150 konjev, ki ga je čipiral na 180 konjev. Koliko je dobil zraven navora ne vem.

V obeh primerih je bila razlika po čipiranju zelo očitna, ker mi je demonstriral pri vožnji.


Zanimivo, po drugi strani pa so CSS najbolj znani? Vsej tako se zdi... ja nič bom šel naslednji teden progledat vse tri :)
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

krneki0001 ::

Mesar je izjavil:

Nimam, avtomatik bo ko bom čez 2 leti A6ko kupoval >:D za zdaj še hočem imeti malo veselja :D


Avtomatik da obilo veselja, če imaš dovolj konjenice in sport tipko. (pri mojem avtu v sport načinu šalta šele pri 6200 obratih, blokada je pa na 6250, pa nikoli ne butne v blokado, tako da je kr zanimiva vožnja sploh po ovinkih)

hojnikb ::

seveda če je dualclutch, kakšen cvt drek ti nebo dal veselja.
#brezpodpisa

bambam20 ::

Mesar je izjavil:



Zanimivo, po drugi strani pa so CSS najbolj znani? Vsej tako se zdi... ja nič bom šel naslednji teden progledat vse tri :)


Od kje tebi, da so CSS najbolj znani? Od kdaj ?

Buggy ::

Sem cipal en TB avto pri RSR in drugi pri CSS. RSR tuning sem imel cca 4 leta in cca 150K prevozenih avto se je prodal pri 280Kkm brez problema...predelan je bil tudi na LPG ...izjemno zadovoljen. Avto lepo elasticen poraba se znicala cca pol litra glede na statistiko na spritmonitor 100K prej in pol. Ker se je RSR specializiral za VAG drugega nisem peljal tja.

Drugi cipan TB je bil pri CSS...saj ima lastnik Opel GT, ki ima isti motor kot je v mojem avtu. Zaradi tega sem se odlocil zanj in cipanje je bilo uspesno ter s performansam sem (bil) tudi zadovoljen. Ker pa je bila sklopka ze bolj boga in je na 4x4 avtu se toliko bolj pod obremenitvijo mi je ob mocnejsem pospesevanju zacela zdrsevati poleg tega visokotlacna crpalka za bencin ni prenesla takega dviga pritiska ...cez 200barov (plinski racunalnik dvigne pritisk za cca 20%) in sem imel potem tezave z voznjo na plin. So mi brez problema tudi prilagodili mapo in je bilo potem OK. Celo LJ podruznica (Igor) mi je sla tako na roko da mi ni bilo potrebno voziti avta nazaj na stajersko.

Skratka z obemi dobre izkusnje...drugih pa nisem probal. Vcasih se je TribesMan ki je bil tudi na tem forumu zelo poglobil v te zadeve in je cipal avtomobile (Alfa). Meni je deloval kot nekdo ki tocno ve koliko je ura, tako da verjamem da se skriva se kaj struckotov ki imajo nisne zadeve.

Avto cipat na valjih ali pa samo naloziti tipsko mapo je pa zelo velika razlika. Ce hoces tipsko mapo potem bi sam raje pogledal po tuning resitvah kjer sam tunas/detunas doma.

ZA Opla je tak najbolj znan EDS s svojim IPF sistemom, kjer imas na voljo vec razlicnih map, ki jih sam nalozis.

GrimReaper ::

bambam20 je izjavil:

Od kje tebi, da so CSS najbolj znani? Od kdaj ?

Meni so od vedno, mogoče 2009-2012 da mi je bil bolj poznan SKN. Dejstvo je tudi da imajo najbolje urejeno spletno stran. Že zaradi tega bi raje peljal k CSS kot k RSR, tudi sem že bil 2x, pa sem iz Gorenjske.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

lovro535v2 ::

krneki0001 je izjavil:

Mesar je izjavil:

Nimam, avtomatik bo ko bom čez 2 leti A6ko kupoval >:D za zdaj še hočem imeti malo veselja :D


Avtomatik da obilo veselja, če imaš dovolj konjenice in sport tipko. (pri mojem avtu v sport načinu šalta šele pri 6200 obratih, blokada je pa na 6250, pa nikoli ne butne v blokado, tako da je kr zanimiva vožnja sploh po ovinkih)

4 pogon pa avtomatik pa 180 konjev pa se je kr užitek pelat čez ovinke in po ravnini.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Zgodovina sprememb…

OChack ::

GrimReaper je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Od kje tebi, da so CSS najbolj znani? Od kdaj ?

Meni so od vedno, mogoče 2009-2012 da mi je bil bolj poznan SKN. Dejstvo je tudi da imajo najbolje urejeno spletno stran. Že zaradi tega bi raje peljal k CSS kot k RSR, tudi sem že bil 2x, pa sem iz Gorenjske.

RSR dejansko ni imel nič skupnega z RSR nemčije če se spomnim tistih časov, ratno tako kot jih nima trenutni REVO slovenije...debato na stran, vidim da se kle veliko piše pa noben nič probal, zato
sam sem čipal svoje vozilo pri CSS (Golf dizlca), gre ko strela, mogoče malce preveč navora, kar bomo popravili če bo treba. :)
Int€l inside, IDIOT Outside
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Menjava sklopke komplet

Oddelek: Na cesti
2810005 (9074) KAVINSKY
»

Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9919878 (16668) Klemzz
»

Poškodovan dvomasni vztrajnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6526387 (12485) krneki0001
»

Problem s sklopko - nateg?

Oddelek: Na cesti
2010193 (9318) 69charger
»

Težave z menjalnikom? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7019498 (15336) bambam20

Več podobnih tem