» »

Chip-Tuning ... kam?

Chip-Tuning ... kam?

«
1
2

Mesar ::

Kdo je najboljši ali pa vsej med najboljšimi za VAG motorje v Sloveniji? CSS? AvtoElektronika? >:D
Your turn to burn!

koyotee ::

RSR?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

d4vid ::

69 Performance.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

Mesar ::

koyotee je izjavil:

RSR?


Ja no ja njihov članek o odstranitvi DPF ravno ne prepriča človeka.

d4vid je izjavil:

69 Performance.


Nimajo niti za spletno stran? Ne iščem nekih pocenskih storitev.
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

krneki0001 ::

Za VAG bo definitivno RSR najbolj pravi naslov. Za japonce pa Enigma.

lovro535v2 ::

ZA VAG je najboljši RSR sem bil že tam in naredi kot je treba. Če pa nekdo ocenjuje človeka po spletni strani se mora pa sam sebe vprašat kaj hoče.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Tilen ::

Tisti, ki to počnejo, zagovarjajo dejstvo, da so recimo vsi VAG 2.0 TDI motorji določene serije enaki, vendar so omejeni zgolj s programsko opremo. Eni so torej zaklenjeni na 110KW, drugi 126KW, tretji 135W, itd. Vse lepo in prav, sedaj pa vprašanje.

Zakaj se ti motorji potem različno odpirajo? V kolikor so motorji res enaki, bi se morali vsi približno enako odpreti, tako pa vidimo pri ponudniku RSR, da se 2.0 TDI CR odpira takole:

2.0 TDI CR
Original: 143 KM 105 kW 320 Nm
RSR TUNING: 180 KM 132 kW 390 Nm

2.0 TDI CR
Original: 150 KM 110 kW 340 Nm
RSR TUNING: 180 KM 135 kW 400 Nm

2.0 TDI CR
Original: 170 KM 126 kW 383 Nm
RSR TUNING: 200 KM 147 kW 430 Nm

2.0 TDI CR
Original: 184 KM 135 kW 380 Nm
RSR TUNING: 225 KM 165 kW 440 Nm
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Dr_M ::

Ce je blok motorja enak, pomeni, da so motorji identicni. Za nepoznavalce.
V resnici pa so drugacni injektorji, drugacne turbine, vztrajniki ipd...

Drugac pa zanimivo, koliko ljudi priporoca RSR, najvecji pocarji pri nas. Oni so verjetno najvec masin unicili v Sloveniji.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Tilen ::

Dr_M je izjavil:

V resnici pa so drugacni injektorji, drugacne turbine, vztrajniki ipd...


Se pravi so te komponente npr. pri vseh 2.0 TDI CR motorjih različne? So različne samo med 105kw in 135KW različico, ali tudi med 105KW in 110KW?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

lovro535v2 ::

velikost turbine je drugačna potem pretok šob pritisk visokotlačne pumpe pa vztrajniki pa drugačni motorni računalnik. Pa tist ki pravi, da je rsr pocar se pošteno moti v kakšnem stanju pa so bili te motorji ki so jih uničil to pa ne noben ne pove.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Tilen ::

Zakaj bi potem nekdo to sploh počel, če nima namena nadgraditi ostalih komponent motorja? Adijo pamet.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

krneki0001 ::

Včasih so bile recimo še razlike, da 90KM motor ni imel intercoolerja, 110KM ga je pa imel.

lovro535v2 ::

krneki0001 je izjavil:

Včasih so bile recimo še razlike, da 90KM motor ni imel intercoolerja, 110KM ga je pa imel.

v primeru 1.9tdi je bila razlika med 90KM in 110KM tudi ta da je 110KM imel variabilno turbino 90KM pa ne.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Mesar ::

Tilen je izjavil:

Zakaj bi potem nekdo to sploh počel, če nima namena nadgraditi ostalih komponent motorja? Adijo pamet.


Ker mi ni všeč kako se obnaša pri nizkih obratih, drugače mi je stock 200 konjev čisto dovolj >:D
Your turn to burn!

Mesar ::

Vidim, da AvtoElektronika ponuja še reprogramiranje proti krati, mislim, da bom kar njih šel malo pogledat...
Your turn to burn!

Tilen ::

Od vseh omenjenih premore cenik na spletni strani samo CSS, nihče drug. Prav tako vidim, da omenjeni tudi ponujajo nadgradnjo problematičnih komponent.

http://www.css-tuning.com/cenik-za-stag...
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

krneki0001 ::

Mesar je izjavil:

Vidim, da AvtoElektronika ponuja še reprogramiranje proti krati, mislim, da bom kar njih šel malo pogledat...


Ne boš, ker so propadli.

Heavy ::

Kdaj pa so?
#TeamFelix

krneki0001 ::

Če greš mimo v črnučah, vidiš, da je vse zaprto, avtomobilov, ki so jih prodajali, nimajo več pred stavbo.
Razen če sta bili dve firmi, pa je ena šraufala in nabvijala avte, druga pa prodajala. Ampak tavelike table avtoelektronika ni več, pa deložiral so jih iz stavbe.

Mesar ::

Ja super...
Your turn to burn!

lovro535v2 ::

Avtoelektronika črnuče ne deluje več kot je že reku nebivedu je v črnučah vse zaprto.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Mesar ::

Te so že dobro delali :))
Your turn to burn!

luxxx7 ::

CSS Tuning na štajerskem.

Ishmael ::

Tilen je izjavil:

Zakaj bi potem nekdo to sploh počel, če nima namena nadgraditi ostalih komponent motorja? Adijo pamet.


Zato da zasluži. Motorji so različni že po šaržah kvalitete delov in tipi vgrajenih delov, bosch, siemens injektorji in ecu, luchs, sachs vztrajniki itn.

Je pa na splošno tunanje vsega kar ima dvomasni vztrajnik zelo neumno početje.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

Tilen ::

Mislim lastnika avtomobila. Podjetja se pač prilagodijo povpraševanju.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

K0l1br1 ::

Jaz bi šel k Tunerc v novo mesto oz. sem tja šel (egr removal). Daje vtis, da razume stvari.

Ishmael ::

Tilen je izjavil:

Mislim lastnika avtomobila. Podjetja se pač prilagodijo povpraševanju.


Pumpanje egota ali naveličanost s obstoječim vozilom.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

K0l1br1 ::

Kaj smo že rekli, kako vpliva odstranitev srednjea lonca na delovanje motorja? Razen hrupa?

Mesar ::

Ishmael je izjavil:

Je pa na splošno tunanje vsega kar ima dvomasni vztrajnik zelo neumno početje.


Ker?
Your turn to burn!

Ishmael ::

K0l1br1 je izjavil:

Kaj smo že rekli, kako vpliva odstranitev srednjea lonca na delovanje motorja? Razen hrupa?


Nižji performanc.

Mesar je izjavil:

Ishmael je izjavil:

Je pa na splošno tunanje vsega kar ima dvomasni vztrajnik zelo neumno početje.


Ker?


Ker so dvomasni narejeni za točno določen navor motorja in krivuljo navora motorja.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

krneki0001 ::

Ishmael je izjavil:

Ker so dvomasni narejeni za točno določen navor motorja in krivuljo navora motorja.


Poanta sklopke in vztrajnika je, da se ob spuščanju sklopke lamela nasloni na vztrajnik in prenese moč motorja na menjalnik. Koliko ima avto navora je problematično za samo sklopko (oziroma lamelo), ker če bo preveč, bo zdrsovala.

Dvomasni vztrajnik je samo skupek železa, sestavljen iz dveh delov katera skupaj držijo fedri. Včasih so imele lamele fedre, samo premajhne in je bilo več cukanja pri spuščanju sklopke, danes je to vlogo prevzel vztrajnik, ker ima več in večje fedre. Menjava in speljevanje je zato bolj gladko in brez cukanja.

Zato ne prodajat bučk, en vztrajnik lahko vgradiš v celo paleto avtomobilov z različnimi motorji, pa bodo povsod enako delovali. Škoda ima v 1.6 in 2.0 enak vztrajnik, audi daje od 2.5 motorja naprej enake vztrajnike, subaru ima za bencinarje od 1.6 do 3.0 za vse enak vztrajnik (dizel je itak samo en, pa imajo vsi modeli enake vztrajnike)

Zgodovina sprememb…

Ishmael ::

Bencinarji nimajo dvomasnih ker jih ne potrebujejo. Da bi imel 3.0 dvomasnega, če je to v6 motor je čisto nerazumno.

1.6 in 2.0 itd. paše če so enake krivulje in trdote vzmeti.

Drugače pa dvomasni vztrajnik aktivno deluje med vožnjo. Iz dvomasnega se spremeni v enomasnega samo ob maksimalnem zahtevanem navoru iz motorja, ko se vzmeti skrčijo do blokade.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

krneki0001 ::

Ishmael je izjavil:

Bencinarji nimajo dvomasnih ker jih ne potrebujejo. Da bi imel 3.0 dvomasnega, če je to v6 motor je čisto nerazumno.


Od leta 1999 naprej imajo vsi ročni menjalniki v glavnem dvomasne vztrajnike. Je par izjem z enomasnimi, ampak večina ima dvomasne, ker je sama vožnja z njimi bolj udobna. Pa naj si bo to bencinar ali pa dizel.

Ishmael je izjavil:

Drugače pa dvomasni vztrajnik aktivno deluje med vožnjo. Iz dvomasnega se spremeni v enomasnega samo ob maksimalnem zahtevanem navoru iz motorja, ko se vzmeti skrčijo do blokade.


A pred dvomasnim vztrajnikom pa lamela ni iste stvari počela? Samo manj uglajeno, ker je imela recimo samo med 5 in 7 fedrov dolžine 3cm, dvomasni vztrajnik jih ima pa recimo 12 komadov po 6cm dolžine.
In ja dvomasni se spremeni v enomasnega samo če ga zašvasaš. :))

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Opaziš razliko?
Dvomasni vztrajnik in toga lamela:



enomasni vztrajnik in lamela z fedri

Ishmael ::


Od leta 1999 naprej imajo vsi ročni menjalniki v glavnem dvomasne vztrajnike. Je par izjem z enomasnimi, ampak večina ima dvomasne, ker je sama vožnja z njimi bolj udobna. Pa naj si bo to bencinar ali pa dizel.


Dizli imajo, bencinarji pa nimajo. Ni razlogov da bi v bencinarja dajal dvomasnega. Lahko da so kakšne izjeme pri direktno vbrizganih benzih.


A pred dvomasnim vztrajnikom pa lamela ni iste stvari počela? Samo manj uglajeno, ker je imela recimo samo med 5 in 7 fedrov dolžine 3cm, dvomasni vztrajnik jih ima pa recimo 12 komadov po 6cm dolžine.
In ja dvomasni se spremeni v enomasnega samo če ga zašvasaš. :))


Lamela je samo za to da sklopka odklopi od vztrajnika. Ne opravlja funkcije vzmeti za prenos moči na menjalnik in če nanjo ne pritiska potisni ležaj, se vrti skupaj s sklopko in vztrajnikom.
Med delovanjem je lamela ločena od potisnega ležaja

ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ishmael ()

fujtajksel ::

Mesar je izjavil:


Ja no ja njihov članek o odstranitvi DPF ravno ne prepriča človeka.


Kaj je na tem neprepričljivega? Tunerji prezirajo DPF, EGR in podobno "eko navlako".
Dieselgate je lepo pokazal, da NOx in PM emisij trenutno dejansko nihče ne kontrolira in malo je verjetno da bi se glede tega kmalu kej spremenilo. Nemški avtokartel se je nedavno sklenil da dizla rajši ubijejo kot da bi ga šli resno čistit, pripravljeni so narest samo softverski popravek, nekakšen eko čip tuning ki naj bi malce očistil izpuh (malo na račun odzivnosti in porabe).
Tu lahko tunerje in njihove stranke skrbi le to, da bi mogoče na tehničnem potem preverjali če je bil ta softverski popravek nameščen.

krneki0001 ::

1.) Skoraj vsi bencinarji imajo že dvomasni vztrajnik.

2.) Daj pravilne izraze uporabljaj. Sklopka je vztrajnik, lamela, košara in potisni ležaj. To kar ti opisuješ je košara. Na košaro je pritrjen potisni ležaj, sama lamela je pa na polosi iz menjalnika do vztrajnika in ja, LAMELA skbi za stik med vztrajnikom in menjalnikom. In LAMELA je imela včasih fedre, da je gladila pretikanje iz ene v drugo prestavo. Ker je bilo pretikanje manj gladko, so se odločili da bodo naredili dvomasne vztrajnike, ker bo lažje gladiti pretikanja, bolj gladka pospeševanja,....

Zgodovina sprememb…

Mesar ::

Ja no, novi pa pride 500-700EUR, oz mene če malo več ker za quattro so še dražji, ampak ni tako hudo, sploh glede na vrednost avta, menjaš in maš mir. Za čipiranje pa par malenkosti bo tudi za cca. en vztrajnik stalo, razen če pelješ sosedu v garažo.
Your turn to burn!

Arctander ::

Zadnjič sem menjal sklopko na Kangooju 1.5 DCI in me je presenetilo, da ima enomasni vztrajnik. Dizel iz leta 2010. Sem 100% da prejšnji lastnik ni delal konverzije z dvomasnega na enomasni, ker je bilo še vse original. Še bolj me je presenetilo zato, ker med vožnjo do zdaj nisem zasledil, da bi pri prestavljanju kaj cukal, tresel, kar naj bi bil argument za dvomasne vztrajnike. Skratka, original enomasni in se vozi čisto ok. Zakaj zaboga potem drugam tiščijo dvomasne, če pa se očitno da narediti dizla, ki je tudi z enomasnim normalno vozen?

Sc0ut ::

Octavia II 2012 105 hp 1.6 ima tud enomasni. Preverjeno ob menjavi sklopke, ki je potem bila hudo bolj poceni:)
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

krneki0001 ::

Arctander je izjavil:

Zadnjič sem menjal sklopko na Kangooju 1.5 DCI in me je presenetilo, da ima enomasni vztrajnik. Dizel iz leta 2010. Sem 100% da prejšnji lastnik ni delal konverzije z dvomasnega na enomasni, ker je bilo še vse original. Še bolj me je presenetilo zato, ker med vožnjo do zdaj nisem zasledil, da bi pri prestavljanju kaj cukal, tresel, kar naj bi bil argument za dvomasne vztrajnike. Skratka, original enomasni in se vozi čisto ok. Zakaj zaboga potem drugam tiščijo dvomasne, če pa se očitno da narediti dizla, ki je tudi z enomasnim normalno vozen?


Ne gre za tresenje ali cukanje, ki ga boš ti občutil kot voznik, ampak za to kako se bo moč prenesla na menjalnik brez šoka za menjalnik.
Zato so manjši fedri v lamelah, kot so pri enomasnih slabši. Dvomasni vztrajnik jih ima več in imajo več hoda, zato ni takega šoka za menjlanik.

Heavy ::

VW je svoj čas v 1.9 NA dizle dajal navadni, v turbo pa dvomasni.

Razlika za vozit - NA je imel majčkeno trši pedal sklopke (pa menjalnik z občutkom short shifterja).
#TeamFelix

azislo ::

Mesar je izjavil:

koyotee je izjavil:

RSR?


Ja no ja njihov članek o odstranitvi DPF ravno ne prepriča človeka.

d4vid je izjavil:

69 Performance.


Nimajo niti za spletno stran? Ne iščem nekih pocenskih storitev.


Evo ti:
http://www.revotechnik.si/

PS: Ponavadi pomaga, da poveš kateri avto imaš.
Audi R8 in Škodo fabio 1.0 TSI ne bi peljal ravno k istemu. 69 Performance redno predelujejo težkokategornike.

Ishmael ::

krneki0001 je izjavil:

1.) Skoraj vsi bencinarji imajo že dvomasni vztrajnik.

2.) Daj pravilne izraze uporabljaj. Sklopka je vztrajnik, lamela, košara in potisni ležaj. To kar ti opisuješ je košara. Na košaro je pritrjen potisni ležaj, sama lamela je pa na polosi iz menjalnika do vztrajnika in ja, LAMELA skbi za stik med vztrajnikom in menjalnikom. In LAMELA je imela včasih fedre, da je gladila pretikanje iz ene v drugo prestavo. Ker je bilo pretikanje manj gladko, so se odločili da bodo naredili dvomasne vztrajnike, ker bo lažje gladiti pretikanja, bolj gladka pospeševanja,....



Sklopka je tisto kar imenuješ lamela in lamela je potisna vzmet, košara pa je pokrov sklopke in lamela je pritrjena na ta pokrov. Potisni ležaj je pritrjen na ohišje ki je skupno z menjalnikom in ne na košaro ali pokrov. Dotakne se le potisne vzmeti ko pritisneš sklopko.

Bencinarji z GDI imajo dvomasnega zaradi podobnega delovanja kakor dizli. Dvomasnike imajo premium vozila zaradi vibracij in turbopolnjena vozila. Mestni atmosferski avtomobili in avtomobili s low pressure turbotom jih nimajo, vibracij je pri bencinarju manj in jih ne rabijo.

Arctander je izjavil:

Zadnjič sem menjal sklopko na Kangooju 1.5 DCI in me je presenetilo, da ima enomasni vztrajnik. Dizel iz leta 2010. Sem 100% da prejšnji lastnik ni delal konverzije z dvomasnega na enomasni, ker je bilo še vse original. Še bolj me je presenetilo zato, ker med vožnjo do zdaj nisem zasledil, da bi pri prestavljanju kaj cukal, tresel, kar naj bi bil argument za dvomasne vztrajnike. Skratka, original enomasni in se vozi čisto ok. Zakaj zaboga potem drugam tiščijo dvomasne, če pa se očitno da narediti dizla, ki je tudi z enomasnim normalno vozen?


Kangla 1.5 dci je tako majhen in anemičen motor, da cukanja sploh ne boš občutil.
Menjal pa boš na njemu cel vbrizgalni sistem skupaj z rezervoarjem goriva in ležaje gredi. Dci je čisto zanič motor.

Dvomasni so da lahko vgradijo slabše dele, manjše sinhrone v menjalniku in manjši in kompaktnejši menjalnik
Trese tudi manj v prostem teku ko je mrzel, samo to ni bilo kaj hudo problematično.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ishmael ()

buneech ::

Ishmael je izjavil:

Menjal pa boš na njemu cel vbrizgalni sistem skupaj z rezervoarjem goriva in ležaje gredi. Dci je čisto zanič motor.

A to si še zmer na informacijah iz časa Clio 2 -2003, k so mel Delphi pumpe?

mzakelj ::

https://www.amc-golob.com/ dela tudi chiptunning. Ima pa reference daleč na okrog. Sploh kar se tiče toniranja. Je pa ok tip, se da zmenit vse z njemu.

Scorpia ::

Ishmael je izjavil:

Bencinarji nimajo dvomasnih ker jih ne potrebujejo. Da bi imel 3.0 dvomasnega, če je to v6 motor je čisto nerazumno.

1.6 in 2.0 itd. paše če so enake krivulje in trdote vzmeti.

Drugače pa dvomasni vztrajnik aktivno deluje med vožnjo. Iz dvomasnega se spremeni v enomasnega samo ob maksimalnem zahtevanem navoru iz motorja, ko se vzmeti skrčijo do blokade.


Ford mondeo mk3 3.0 V6 je glih imel dvomasnega. Kar niti ne preseneca, saj proti nemskim proizvajalcem nikoli niso imeli konkurencen menjalnik in je mozno da so zaradi tega ugrajevali dvomasni.
////

Arctander ::

Ishmael je izjavil:


Kangla 1.5 dci je tako majhen in anemičen motor, da cukanja sploh ne boš občutil.
Menjal pa boš na njemu cel vbrizgalni sistem skupaj z rezervoarjem goriva in ležaje gredi. Dci je čisto zanič motor.


Ni ravno anemičen, za svojih 105KM gre kar solidno.

Glede drugega dela pa mi pojasni, kako to, da pri skoraj 200kkm na njem ni bilo menjano še nič razen potrošnega materiala (tudi sklopka je potrošni material). Pa je dal avto že marsikaj skozi. Pred časom sem ga imel namen zamenjat, pa sem si premislil ravno zato, ker tako dobro služi.

In da ostanemo on-topic. Serijsko ima 89KM in je čipan na 105KM. V 60kkm, kolikor ima čip, ni bilo nobenega problema. Emisije na tehničnem so tudi ok. Mogoče je sklopka zaradi tega malo prej začela spuščati dušo, ampak vprašanje, če ne bi tudi drugače pri tej kilometrini. Čipan je bil pri Tunercu v NM.

PINki ::

Koliko ti je vzel za teh 15 konjev? Je efekt sploh opazen/smiseln glede na ceno?

Arctander ::

S popustom je prišlo nekaj čez 200€. Se lepo pozna, ker je tudi navor dvignil z 200Nm na 240Nm. Pa prej sem narobe napisal - original je imel 86KM.

Prej je bilo na AC bolj mučno, kakršnokoli prehitevanje na navadnih cestah tudi. Zdaj pa se da lepo slediti prometu na AC in tudi prehitevati. Mu pa manjka 6. prestava, ker se pri 130km/h vrti s 3000rpm. Model, ki ima serijsko 105KM, ima 6-stopenjski menjalnik.

Itak pa to ni dirkalnik.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Menjava sklopke komplet

Oddelek: Na cesti
288844 (7913) KAVINSKY
»

Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9918507 (15297) Klemzz
»

Poškodovan dvomasni vztrajnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6525741 (11839) krneki0001
»

Problem s sklopko - nateg?

Oddelek: Na cesti
209901 (9026) 69charger
»

Težave z menjalnikom? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7018632 (14470) bambam20

Več podobnih tem