Forum » Loža » Reklamacija sklopke
Reklamacija sklopke
randomtech ::
7.7.2017 sem k prodajalcu poslal nazaj sklopko z vsemi papirji (reklamacijski obrazec, računi sklopke,vgradnje, nove sklopke, nove vgradnje) on je 10.7.2017 poslal sklopko naprej verjetno podjetju SACHS? , kjer izdelujejo sklopke. Danes je 51-ti dan od takrat ko sem poslal sklopko in še nisem dobil nobenega odgovora. Pred dvema tednoma sem poklical prodajalca ga malce povprašal in je rekel, da še ni bilo nobenega odgovora. Zanima me kaj je najbolje narediti v tem primeru ? Pokličem prodajalca in mu rečem, da jih kontaktira ? Rad pa bi vrnjen denar + vrniti mi morajo stroške vgradnje sklopke (120€), če se ne motim ?
Hvala vnaprej za pomoč. LP
Hvala vnaprej za pomoč. LP
randomtech ::
Da, sklopka je bila pokvarjena (Avto je tresel), mehanik je naročil novo (LUK) in vse je bilo ok. Sklopko sem vrnil in izpolnil garancijski (reklmacijski) obrazec ter priložil račune , tako kot mi je naročil prodajalec.
randomtech ::
Nisem siguren, saj me ni bilo zraven. Sklopka so mi strokovno vgradili (podjetje), imam račun itd. Mehanik je rekel naj jo pošlem nazaj in sem jo poslal. Sej pravim minilo je 51 dni, malo sem prečital zakone in naj bi dobil novo oz. denar po 45ih dneh, če ne odgovorijo. Zanima me če so to delovni dni ali vsi dni v vikendi in prazniki.
St235 ::
Štejejo vsi dnevi. Kar imaš sedaj pravico je zahtevat nov izdelek. Če prodajalec tega ne bo izpolnil imaš pravico odstopit od pogodbe in zahtevat vračilo. Če še tega ne bo izpolnil ga imaš pravico prijavit na TIRS in civilno tožit.
randomtech ::
S kom pa se moram to pogovoriti ? S prodajalcem ? Ker on je samo sklopko prodal zdaj pa jo je poslal naprej na reklamacijo. Torej je on samo posrednik ? Kaj bi bilo najbolje narediti ?
St235 ::
Ti si sklopko kupil od prodajalca, torej si z njim sklenil pogodbo. On (preko proizvajalca oziroma njegove zastopnika v RS) je torej tisti, ki ti je dolžan zagotoviti drugo sklopko oziroma v primeru odstopa od pogodbe vrnit denar.
St235 ::
V primeru, da mu res ne bodo hoteli dat nove sklopke, ja. Ampak si predstavljam, da v takem primeru denarja, ne za eno ne za drugo, ne bo videl brez tožbe.
krneki0001 ::
randomtech je izjavil:
Da, sklopka je bila pokvarjena (Avto je tresel), mehanik je naročil novo (LUK) in vse je bilo ok.
randomtech je izjavil:
Nisem siguren, saj me ni bilo zraven. Sklopka so mi strokovno vgradili (podjetje), imam račun itd. Mehanik je rekel naj jo pošlem nazaj in sem jo poslal.
Torej ti ne veš točno, če ti je sklopka resnično tresla? Tebi je to mehanik povedal?
Kaj pa če je mehanik hotel prodati svojo sklopko, da bo še malo dodatno zaslužil z rabatom, ki ga dobi na dele? Koliko ti je računal za samo sklopko? Koliko je prišla sachs-ova?
Namreč sachs sklopke (kit kompleti) imajo ponavadi exedy lamelo, potisni ležaj in košaro pa svojo. Exedy lamele pa so ene izmed boljših za oem in nadomestno vgradnjo in preverjeno ob pravilni vgradnji ne tresejo.
Ker, če prodajalec to ve, je že zato poslal sklopko nazaj na preverjanje. In na preverjanju bodo ugotovili ali je res napaka v sami sklopki.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
krneki0001 ::
Opravičeval bo s tem, da čakajo izsledke testiranj, kar pa lahko traja tudi par mesecev. Pač slovenija, kjer je vse mogoče.
St235 ::
Kake idiotizme spet prodajas?
Zgovarja se lahko tudi na disece smrekce, pa to ne pomeni, da ima to osnovo za to.
Zgovarja se lahko tudi na disece smrekce, pa to ne pomeni, da ima to osnovo za to.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Invictus ::
Glede na to, da je zadaj skoraj vedno civilna tožba kupca glede keša, si nihče niti noče najeti odvetnika in se zafrkavati s tem.
V praksi prodajalec pride bolje skozi...
V praksi prodajalec pride bolje skozi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Tilen ::
V realnih pogojih torej OP dobi nazaj novo (že uporabljeno) sklopko s pečatom, da je delujoča, katere več ne potrebuje in pozabiti mora 120 EUR za vgradnjo.
Lahko mu zaračunajo tudi neupravičeno reklamacijo in testiranje?
Lahko mu zaračunajo tudi neupravičeno reklamacijo in testiranje?
Tržni inšpektorat ob tem dodaja, da naj vsi trgovci, ki zaračunavajo t. i. neupravičene reklamacije, "s tem takoj prenehajo in omenjeno postavko odstranijo iz svojih cenikov", potrošnike, ki bi se s tako prakso srečali pa naprošajo, da jih o tem obvestijo na elektronski naslov gp.tirs@gov.si.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
videc ::
Če je avto tresel, je tresel zaradi vztrajnika.
Sklopka bi kvečjemu ne prijela več oziroma drsela. Tako da se lahko zgodi, da se boš na koncu obrisal po nosom za novo sklopko, ker ti bodo rekli, da je vztrajnik povzročil okvaro sklopke.
Sklopka bi kvečjemu ne prijela več oziroma drsela. Tako da se lahko zgodi, da se boš na koncu obrisal po nosom za novo sklopko, ker ti bodo rekli, da je vztrajnik povzročil okvaro sklopke.
krneki0001 ::
Lakotnik, vprašaj koga, ki se trudi dobit denar nazaj za avto dele in ne pozna nikogar v trgovini, kjer je kupil ta del. Tisoč in en razlog, da se mu ne vrne denarja se najde. Imam izkušnje s tem.
Ali pa da moraš kak del nazaj vrnit recimo v nemčijo na AutoDoc. Probaj, ljudem se kr meša od tega. Dobil je človek škatlo, na njej prava serijska, notri pa nepravi del s čisto drugačno serijsko cifro. Prodajalec ne verjame, da je bil ta del res v škatli in trdi, da ga je kupec podtaknil pa noče vrniti denarja (kupec je del poslal nazaj v nemčijo, tako da je brez dela in brez denarja).
Videc, tudi zaradi slabo montirane košare ali zanič lamele lahko trese. Ne samo zaradi vztrajnika.
Heavy, ni nujno da se tudi vztrajnik menja v kompletu s sklopko. Večinoma se ne, novejši dvomasni pa naj bi se, ampak tudi tega ne menjajo, ker je ceneje.
Ali pa da moraš kak del nazaj vrnit recimo v nemčijo na AutoDoc. Probaj, ljudem se kr meša od tega. Dobil je človek škatlo, na njej prava serijska, notri pa nepravi del s čisto drugačno serijsko cifro. Prodajalec ne verjame, da je bil ta del res v škatli in trdi, da ga je kupec podtaknil pa noče vrniti denarja (kupec je del poslal nazaj v nemčijo, tako da je brez dela in brez denarja).
Videc, tudi zaradi slabo montirane košare ali zanič lamele lahko trese. Ne samo zaradi vztrajnika.
Heavy, ni nujno da se tudi vztrajnik menja v kompletu s sklopko. Večinoma se ne, novejši dvomasni pa naj bi se, ampak tudi tega ne menjajo, ker je ceneje.
randomtech ::
Sklopka je bila menjana v setu, torej set sklopke z vztrajnikom (KIT). Vse kar je mehanik moral narediti je to, da je staro sklopko potegnil dol in dal novi kit gor. Ko so me poklicali, da je menjano, sem sporbal in avto je pri speljevanju tresel. S tem se zdaj trenutno ne ubadam več, me zanima še samo reklamacija.
randomtech ::
Katero sklopko? Stara sklopka je bila zelo slaba, potem so mi dali gor to sachovo pri kateri je avto tresel in potem spet menjali in dali gor lukovo , katera je zdaj ok.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: randomtech ()
Tilen ::
Kaj potem sploh reklamiraš, če ne gre za dve različni sklopki različnih prodajalcev?
Jaz sem razumel, kot da si ti prinesel svojo, oni so vgradili, zaračunali vgradnjo 120 EUR in ugotovili da ne dela, dali svojo, ki dela, ti pa sedaj reklamiraš prvo sklopko.
V kolikor so oni sami dali nedelujočo sklopko, jo vgradili in jo potem zamenjali z delujočo, ne vem, zakaj bi stranka morala kaj reklamirati. Plačaš sklopko in delo, trgovina se pa naj ukvarja s tem zakaj jim prva sklopka ne deluje.
Jaz sem razumel, kot da si ti prinesel svojo, oni so vgradili, zaračunali vgradnjo 120 EUR in ugotovili da ne dela, dali svojo, ki dela, ti pa sedaj reklamiraš prvo sklopko.
V kolikor so oni sami dali nedelujočo sklopko, jo vgradili in jo potem zamenjali z delujočo, ne vem, zakaj bi stranka morala kaj reklamirati. Plačaš sklopko in delo, trgovina se pa naj ukvarja s tem zakaj jim prva sklopka ne deluje.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Assass1n ::
Kot sem razumel je prvo prinesel sam, to katera se je izkazala za zanič. Drugo pa je mehanik dobavil sam.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
Tilen ::
Ne vem, zakaj potem OP sprašuje, katero sklopko. Prvi prodajalec mu bo stestiral sklopko, izdal papir, da je delujoča in OP bo imel še eno sklopko. Zato sprašujem, če jo bo prodal, ker iz garancijskega popravila bo prejel delujoč izdelek, katerega ne potrebuje več.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Assass1n ::
Ne vem, jaz bi vzel le kupnino, tudi če požrem denar za vgradnjo.Če mi dajo papir da je ok, se jaz take sklopke nebi upal prodati naprej, da me potem kdo okol lovi, da sem mu prodal krš. :) še posebej ker so zneski 500-600€+
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
Tilen ::
OP ima samo srečo, da je preteklo že toliko časa, ker če je izdelek v garancijskem popravilu mogoče popraviti ali zamenjati z enakim in delujočim, ni potrebno vračati denarja. Ne moreš zahtevati denarja, če prodajalec v garancijskem roku odpravi težavo, ti si pa vmes šel h konkurenci.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Assass1n ::
Jep, pejt v trgovino pa reč, da hočeš dnar nazaj pa ti bodo vrjetno nakartal. Pa pojdi dopoldne da bo šef tam :)
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
randomtech ::
Da prvo sklopko sem prinesel sam, drugo pa mi je dobavil mehanik. Hvala jih bom kontaktiral.
St235 ::
Pravne osnove za vračilo denarja ni. V okviru garancije se ali popravi ali pa, če popravilo traja več kot 45 dni zamenja.
randomtech ::
Danes sem ga klical (7.9.2017) sklopko pa sem poslal natanko pred 2ema mescoma (7.7.2017). Prodajalec jih je kontaktiral in rekel, da so mu odgovorili, da je bila reklmacija negativno rešena. Torej minilo je 60 dni od takrat ko sem sklopko poslal, prodajalec pa jo je dal naprej 10.7.2017 torej 3 dni po tem ko jo je prijel. Zdaj pa nevem kaj lahko naredim ? On mi nekaj nabija glede tega roka ga ne razumem najbolj, da je to nekako odvisno od izdelka in nevem kaj. Glede na to, da v zakonu piše da ima časa 45 dni, minilo pa je čez 60 dni me zanima kaj lahko storim ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: randomtech ()
randomtech ::
Torej jaz sem mu rekel, da zahtevam novo sklopko, ampak je rekel, da vse kar lahko naredi je: "Lahko ti pomagam to prodati, ali pa ti pri naslednjem nakupu dam kaj popusta". Samo nabija in nabija, ker ve, da je potekel rok.. Kaj mu naj zaj zagrozim, da ga bom prijavil na TIRS , al kako bi bilo najbolje in najhitreje to rešiti ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: randomtech ()
kloko ::
Kaj je kdo rekel ali ni rekel, ne velja prav veliko, štejejo papirji. Račun o nakupu, zapisnik tvojega mehanika, da je sklopka neustrezna, potrdilo o reklamaciji pri prodajalcu, zavrnjena reklamacija, prijava na tržni inšpektorat, ...
L.p., Kloko
L.p., Kloko
donvito ::
randomtech je izjavil:
Danes sem ga klical (7.9.2017) sklopko pa sem poslal natanko pred 2ema mescoma (7.7.2017). Prodajalec jih je kontaktiral in rekel, da so mu odgovorili, da je bila reklmacija negativno rešena. Torej minilo je 60 dni od takrat ko sem sklopko poslal, prodajalec pa jo je dal naprej 10.7.2017 torej 3 dni po tem ko jo je prijel. Zdaj pa nevem kaj lahko naredim ? On mi nekaj nabija glede tega roka ga ne razumem najbolj, da je to nekako odvisno od izdelka in nevem kaj. Glede na to, da v zakonu piše da ima časa 45 dni, minilo pa je čez 60 dni me zanima kaj lahko storim ?
Pa si videl papir o zavrnjeni reklamaciji in zakaj je zavrnjena. Ali ti prodajalec to samo pove, ti pa slepo verjameš.
In zakaj si sam kupoval sklopko, sedaj vidiš koliko si prihranil.
krneki0001 ::
Reklamacija za sklopko ali podobne sklope ponavadi traja nekaj mesecev. 4 mesece je trajalo na eurotonu (pa so ena izmed firm, ki gredo ljudem bolj na roko) za zadnji ležaj, ki je v samo 5000km crknil, seveda pa sem dobil drug ležaj brezplačno takoj, ko sem starega prinesel tja, tako da sem imel v avtu že zdavnaj vse poštimano, ko smo dobili odgovor kaj in kako je z ležajem.
Če je tvoj prodajalec dobil v dveh mesecih odgovor, si je zelo verjetno izmislil, da je reklamacija negativna, ker se mu ne da ukvarjat s tabo.
Če je tvoj prodajalec dobil v dveh mesecih odgovor, si je zelo verjetno izmislil, da je reklamacija negativna, ker se mu ne da ukvarjat s tabo.
krneki0001 ::
Zakonski rok velja za prodajalca, ki ti je izdelek prodal, ne za fabriko, ki ji prodajalec pošlje sklopko na testiranje.
Zato sem tudi napisal, da so meni dali drug ležaj takoj, ko sem starega prinesel nazaj v trgovino, potem so pa šele poslali ležaj v reklamacijo.
Zato sem tudi napisal, da so meni dali drug ležaj takoj, ko sem starega prinesel nazaj v trgovino, potem so pa šele poslali ležaj v reklamacijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
randomtech ::
Torej jaz sem prodajalcu poslal sklopko pred natanko 62-emi dnevi in od takrat je začel veljati rok reklamacije ? Če prav razumem mi mora sedaj on v vsakem primeru dati novo sklopko ali kupnino + stroške za delo, tudi če pravi, da je bila garancija negativno rešena, kar je zelo čudno, ker točno danes, ko sem ga klical pa se je nekako uspel pozanimati, prej pa nič.. in sem ga še klical pred 20imi dnevi..
Jaz imam vse liste (potrdilo od pošte kdaj sem poslal sklopko, na katero podjetje sem poslal, račun sklopke, račun vgradnje sklopke, račun druge sklopke (katero imam sedaj v avtu (luk)) in račun montaže nove sklopke. Torej najbolje bi bilo da mu zatežim z TIRS-u ? Ali pa , če se pogovorim z odvetnico ?
Jaz imam vse liste (potrdilo od pošte kdaj sem poslal sklopko, na katero podjetje sem poslal, račun sklopke, račun vgradnje sklopke, račun druge sklopke (katero imam sedaj v avtu (luk)) in račun montaže nove sklopke. Torej najbolje bi bilo da mu zatežim z TIRS-u ? Ali pa , če se pogovorim z odvetnico ?
Tilen ::
Ko boš resno pristopil, ti bo prodajalec dal nov izdelek. Ne moreš ga zavrniti, ker tebi ni všeč in bi rad denar. Prav tako ne boš dobil povrnjenih stroškov za vgradnjo delujoče sklopke, katero ste zamenjali s tako, ki da mehaniku večjo provizijo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Tilen ::
Ne boš dobil, kako tega ne razumeš? Sklopka deluje. Napaka je vaša.
Napaka trgovca je le, da primera ni razrešil v 45 dneh in posledično lahko ti dobiš nov artikel. Če je pameten, ti ga bo dal, ker nič ne izgubi in zadosti zakonu.
Napaka trgovca je le, da primera ni razrešil v 45 dneh in posledično lahko ti dobiš nov artikel. Če je pameten, ti ga bo dal, ker nič ne izgubi in zadosti zakonu.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
njyngs ::
Požri tistih 100 eur montaže, naj ti dajo novo sklopko in ti jo prodaj na bolhi. Fertik problema.
Magic1 ::
Zakaj je sploh v štartu uveljavljal garancijo. Ali ni bil defekten nov del? Za take stvari se uveljavlja stvarno napako, za katero rabijo odgovorit v osmih dneh. Seveda rabi kupec uveljavljat stvarno napako pri prodajalcu.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
;-) ::
Assass1n ::
Menjal je kit z vztrajnikom sem še premalo napisal.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
koyotee ::
Požri tistih 100 eur montaže, naj ti dajo novo sklopko in ti jo prodaj na bolhi. Fertik problema.
100€ za montažo sklopke? Na uradnem servisu?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Mare2 ::
Rezervne dele tudi sicer ni priporočljivo prinesti s seboj na servis, ki jih bo vgradil.
Ponavadi oni že vejo, kje jih bodo naročili.
Hudič je, če jih sam nekje drugje dobiš ceneje. :)
Ponavadi oni že vejo, kje jih bodo naročili.
Hudič je, če jih sam nekje drugje dobiš ceneje. :)
RED_line ::
berem to debato in v njej je napisanih en kup bedarij. Če v zakonskem roku prodajalec ne popravi izdelka, lahko kupec zahteva novega ali pa dobi kupnino nazaj. Uni bedak ki pravi da "zakonsko" ne moreš zahtevat denarja nazaj je ena ogromna bedarija. Ko ti zavrnejo reklamacijo in obrazložijo v čem je problem na sklopki, lahko potem od mehanika zahtevaš da ti vrne denar za delo, če je on bil kriv z slabo montažo. Ni to delo za vsakega.
Če prineseš svoje dele na servis ni nič napačnega.
Če prineseš svoje dele na servis ni nič napačnega.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vzdržljivost sklopk izven mesta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8052 (6281) | IL_DIAVOLO |
» | Sklopka ob prestavljanjuOddelek: Na cesti | 3101 (2323) | zk_eu |
» | Problem s sklopko - nateg?Oddelek: Na cesti | 10214 (9339) | 69charger |
» | Kakšne so moje pravice pri popravilu?Oddelek: Na cesti | 3195 (2147) | garamond |
» | "Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 46772 (34995) | INSIDE |